bokormamma Skrevet 16. mai 2013 #4351 Del Skrevet 16. mai 2013 Minnimusa, du skal se at det blir lettere med slike sosiale ting når babyen har kommet. Småbarnsforeldre er litt notoriske til å finne på ting sammen med andre småbarnsforeldre, fordi da får man den tilleggseffekten at ungene underholder hverandre. Og snart har du en barselsgruppe eller barnehage å rekruttere gjester fra. Tro meg, jeg er akkurat likens, elsker å fikse og bake og ha gjester, men før jeg fikk unger var det liksom ikke noen som ville komme... Her er kynnerne fortsatt konstante og nedpresset gjør meg ko-ko, så hvordan det blir å se på toget i morra er en uviss affære... heldigvis bor mor like ved der toget starter, så vi pleier bare å se at toget rusler forbi der, så iler vi på kiosken og kjøper is mens de andre enda går i tog og deretter skal beina i været mens mor får servere oss kake og brus:-D Har til og med funnet et slags flodhestantrekk jeg tror skal fungere. Hadde jo egentlig tenkt at Tussemor og jeg skulle feire nasjonaldagen på sykehuset, vi.... Ønsker dere alle en nydelig nasjonaldag! Regner ikke med at jeg rekker det i morgen tidlig, med stre små som skal inn i bunader og kilter og jeg vet ikke hva... puh! Nå venter seng og bok, kjenner jeg:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 16. mai 2013 #4352 Del Skrevet 16. mai 2013 Jordmora mi har tydeligvis magiske fingre, for en ting er sikkert, noe skjer...og at det er modningsprosessen som er i gang er jeg overhodet ikke i tvil om....Økende nedpress, murringer og rier inni mellom...fytti f...ja,ja...skal være overlykkelig når jobben er gjort. Litt vittig, men jeg måtte på legevakta med minsten i dag pga forhudbetennelse og som premie skulle vi gå innom sykehuset for å kjøpe is...der traff jeg på en fantastisk overlege i anestesi som jeg har hatt litt med både som pasient/fødende og som sykepleier. Minsten jabbet som vanlig og anestesilegen hev seg med. Så jeg måtte fortelle minstemann at han legen hadde hjulpet til da eldstemann ble født. Da så lillegutt opp på overlegen å lo: "Det var rart...." Fikk masse lykkeønskninger osv. Da jeg sa at det ikke ble fødsel i dag, gliste han bare godt...Å nå, nå begynner jeg å lure på om det var noe i det gliset, for han legen er ganske så lur Uansett minnimusa og fiemor, mest sannsynlig er jeg stuck her hjemme i morgen, så vi kan feire 17 mai sammen. Jeg har dobbel porsjon fjordland rømmegrøt og en marengs bunn som jeg ikke aaaaaaaaaner hvordan blir, fordi jeg har brukt "dia sukker og dia melis", snill som jeg er :-P Den så ganske kjip ut, for å si det slik, men med eggekrem, krem og mengder bær og frukt, så går det sikkert Dossa: Jge regner med at lille trille kommer rundt den 20....har med de to andre gått ca 4 dager over mens termin!!!!! Men nå skal jeg se om jeg finner senga gitt...Sitter her som en sombie å skriver. Litt mat, gaviscon og kveldsstell, så får vi se om jeg får elefanten i seng... Natti natt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354354 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 17. mai 2013 #4353 Del Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen alle sammen!! Håper dere har en fin dag med familien. Her er det sløving på høyt nivå, morgenkåpa på sofaen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 17. mai 2013 #4354 Del Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen alle sammen!! Håper dere har en fin dag med familien. Her er det sløving på høyt nivå, morgenkåpa på sofaen Gratulerer med dagen til deg også! har sendt mannen og de to eldste ut for å takle is og pølser! Minstemann og jeg ser barnetog på tv i joggebukse! "Spriter opp" astma-med. med litt smurfedrops på en slik dag! kos deg på sofaen!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 17. mai 2013 #4355 Del Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen damer!!!!! Her er det høy benføring og avslapping. Ungene ute av huset med hvert sitt flagg og fløyte, overvettes fornøyde begge to!!!!! Håper dere alle får en god 17 mai!!!!!!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354938 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 17. mai 2013 #4356 Del Skrevet 17. mai 2013 Gratulerer med dagen ja her er vi hjemmom for mellomlanding mellom 1 og 2 tog,jeg fikk bekkenhavari midt i første,så jeg ble dumpet på cafe med is og kaffe Mokka,ikke så dumt nå er det hvile/spisepause hjemme før vi skal i neste tog,da blir nok jeg sittende å se på mens gubben må fly med alle 3 he-he Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145354942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. mai 2013 #4357 Del Skrevet 17. mai 2013 Her har jeg vært på kontroll idag,og konstatert jernlager på minussiden og lav HB,så da blir det jerntilskudd,det forklarer jo en del av hjertebank,svimmel,hodepine,øresus,tungpust,lavt BT og ikke minst noe så rart som konstant sprekker i munnvikene som ikke har blitt borte uansett hvor mye jeg har smurt. Så nå er det depottab og se om det bedrer seg. Ellers var alt greit,ikke gått noe opp i vekt,har stått stille siste mnd. Ny kontroll på sykehuset på tirsdag Imorgen er det klart for tog i lange baner,phu kommer til å bli en laaang dag Ikkje rart du har vore litt pjusk då!! Godt med alt som har ei logisk forklaring Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145355632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. mai 2013 #4358 Del Skrevet 17. mai 2013 Har mensmurringer de luxe i dag, blir pissredd!! Ikke kjent noe siden uke 5. Har sjekka hjertet og det slår heldigvis. Sikkert voksesmerter, men vanskelig å være rasjonell. Går for voksesmerter, hugsar det godt frå den tida Det begynner jo å pressa litt på der nede no!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145355641 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. mai 2013 #4359 Del Skrevet 17. mai 2013 Så godt med god hjelp Dossa Ser ut som om 17. mai går over utan fødsel i gruppa? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145355644 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 18. mai 2013 #4360 Del Skrevet 18. mai 2013 Helgen tok en rask vending. Bestevenninna mi ringte i morres og trengte barnevakt sa de skulle i bryllup og den andre hadde trekt seg i siste liten, så storkoser meg med Otilia på 2 år i solen i dag. Vært i Fredrikstad i hele dag i lekeparken og kosa oss litt på kafe. Nå er vi hjemme hos venninna mi igjen hvor jeg sløver litt i lenestolen mens fnuppa løper rundt i bare bleia og koser seg med noen tegnesaker hun fikk av kafeen vi var på <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145356844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 18. mai 2013 #4361 Del Skrevet 18. mai 2013 Hørtes kos ut minimusa! Håper dere andre også nyter pinsa...jeg for min del føler at alt er en pinelse om dagen. Varmen, hemoroider, stor mage og overtid tar helt piffen av meg...prøvde meg på hyttetur i dag og det var ikke dumt. Jeg ble virkelig tatt vare på og vartet opp av svigers og delvis gjøken...nå håper jeg bare at det braker løs i natt, slik at jeg kan joine Bokormmamma på sykehuset....ha ei riktig god natt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357470 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 18. mai 2013 #4362 Del Skrevet 18. mai 2013 Tussemor,du får ta en runde i høyet med gjøken;-) så føder du i natt he-he;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 18. mai 2013 #4363 Del Skrevet 18. mai 2013 Skjønner godt du er lei jeg tussemor 2 dager på overtid du nå.(som om ikke du er smertelig klar over det tenker jeg!) Idag har det vært tøft for meg også. Varmen tar helt knekken på meg. Vet jo at det blir like varmt imorgen også før det dabber litt av, og klart jeg synes det er godt med sol..og unner barna mine å gå barbeint ute, og at vi kan kose oss med grilling og is.. men å være høygravid nå er IKKE særlig behagelig. Ikke har jeg noen lette mamma-sommerklær heller får se hva jeg klarer å fiske frem imorgen. Går jo faktisk i vanlige klær, så burde jo kunne klare å finne NOE Idag er jeg 36+1 og veldig glad for at jeg nærmer meg Målet med stor M til den 4.juni Nå er det altså 17 dager igjen til keisersnittet. To uker og tre dager burde jo gå forholdsvis raskt, burde det ikke? Baby har vært ganske urolig i hele ettermiddag og kveld.. ganske uvanlig i grunn. Jeg har hatt løs mage i en ukes tid nå og begynner å bli litt lei det i grunn Har vært småkvalm flere dager.. både morgen og kveld, og har lagt meg med bøtte ved siden av senga flere kvelder.. men jeg har heldigvis til gode å kaste opp enda! Magen er hard av kynnere så og si hele tiden nå, men ikke noe særlig tak/modningsrier(eller hva det kan være). Har et par hver dag, men ikke noe mer enn det. Med full aktivitet igår hele dagen så var jeg i grunn overrasket og glad på kvelden da jeg kunne konstatere at jeg bare hadde hatt en haug med kynnere og ingen harde eller vonde tak Mye nedpress og "kiling" nedentil da. Som at hånden ligger der og kiler og nesten kommer ut. (høres jo helt merkelig ut, men det er faktisk slik det kjennes ut). Kjenner virkelig at hun borer seg nedover her altså! Dersom jeg orker imorgen og jeg ikke blir helt slått ut av varmen, så skal jeg vaske vinduer og sy dynetrekk til sprinkelseng og vogna. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357632 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 18. mai 2013 #4364 Del Skrevet 18. mai 2013 Hønny, jeg skal love deg at her er det INGENTING som skal inn før ungen er ute jeg klarer knapt å spre beina for å få dyna mellom Ønsker, her blir det truse og bh, garantert!!! Skal se dere slår meg hele gjengen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357767 Del på andre sider Flere delingsvalg…
power puff Skrevet 18. mai 2013 #4365 Del Skrevet 18. mai 2013 16 mai begynte jeg å blø Har nå blødd i 3 døgn, men det har stoppet nå. Er så lei meg, og så er det jo typisk at dette skjer i pinsen og jeg må vente helt til tirsdag før jeg kan bestille meg ultralyd. Har googlet meg i hjel på emnet og jeg ser jo at det er flere som blør i løpet av svangerskapet og at det kan gå bra. Men når jeg blør i 3 døgn ( kun friskt blod, ingen klumper) så er det vel over ut for denne gang tenker jeg. Noen andre som har dette har skjedd med? Holder dere oppdatert til uka. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 18. mai 2013 #4366 Del Skrevet 18. mai 2013 Åh nei powerpuff!! Krysser fingra for deg! Stoor klem!! Og masse fødevibber sendes til Tussa og Bokormamma!! Har dessverre ingen fødeklare puser nå heller. Sist så fikk keg kattunger på kvelden den 9 februar og sendte masse til vennina mi som da fikk da den 10.februar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145357854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 19. mai 2013 #4367 Del Skrevet 19. mai 2013 Å nei power puff! Jeg håper virkelig ikke det er det du frykter! Krysser fingerne for deg på ultralyd! God klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 19. mai 2013 #4368 Del Skrevet 19. mai 2013 Vips var enda en dag over og jeg våknet for n'te gang i min egen seng....grmf...Jeg og eldstemann teller dager nå mot onsdag, det er mye mer motiverende enn å telle dager på overtid. Det føles som om at ting har stoppet helt opp og stagnert Klart noe nedpress og kynnere er det, men ikke så mye som jeg kunne tenkt meg Jeg hadde vel aldri trodd at jeg skulle "glede" meg slik til smertehelvette som venter, men det gjør jeg faktisk!!!! For nå sliter jeg så sinnsykt med å bevege meg. Hvis jeg sitter en hel dag, er det ikke fullt så vondt på nettene, velger jeg å gå meg en tur, får jeg svi på natten igjen Men aller verst er hemoridene som har tatt seg opp...sukk, ønsker3gull, du har min fulle medlidenhet. Fant du noe som virket???? Kan man sitte i grønnsåpevann når man er så tett oppi fødsel som jeg er nå? Slimproppen har ikke gått enda.... Dagen i dag skal tilbringes her hjemme. Jeg fikk plutselig barnevakt resten av dagen, og gjøken skal ut av huset i flere timer også, så da får jeg være alene i boblen min Det er nok det beste for alle. For jeg kan fort bli tatt for fuglemord snart!!!!! Mamma-til-Emma: Er du her enda? Har det skjedd noe mere på din front? Cayenne: Hvordan går det med deg? Er det full jubaluba me hælene i taket, høy benføring og rødvinsorgasmer??? Jeg unner deg så virkelig å få skutt gullegget snart!!!!!! Er du klar til birken? Syntes det var litt rart at du ikke skulle få pergo, jeg da, men nå har jo ikke jeg peiling heller....Sender mengder av babystøv værtfall En til please: Nyter du fridagene? Jeg heier virkelig på deg også!!!!! Jeg vet at det kommer til å klaffe for deg snart, men det forundrer meg ikke at det tar litt tid Tålmodighet er en dyd, men du virker jo til å handtere det på en særdeles god måte!!!!! Krysser alt jeg har, bortsett fra beina for at det blir fortgang i sakene snart og at gullegget klorer seg fast!!!!!!!!!!! Sender deg mengder av babystøv!!!!!! Ønske*et*mirakel: Hvordan går det med deg? Er du her enda? Er mirakelet på plass???? Håper å høre fra deg snart!!!!!! IKM 1 feb er jo en stund siden Sidney: IKM 19 mai...har du testet????? Jeg er spent!!!!!! (kan godt hende jeg har gått glipp av noe her i min ruge boble, i såfall håper jeg du tilgir meg ) Kjærepære: Hvordan gikk bursdagsfeiringen???? Nå er det ikke lenge til du skal begynne runddansen igjen Var det så at du skulle på leirskole i samme tiden???? Kan bli gøy....hehehehe...damer med ukontrolerte hormoner med ett knippe testende tenåringer, høres ut som en fantastisk kombinasjon!!!! Skulle gjerne vært flue på veggen da gitt Sender deg masse babystøv og krysser alt (bortsett fra beina) på at du snart flytter ned på lista vår!!!!!! Valentines: Har medisinene effekt???? Er 4 mann godt forankret i magen din???? Eller jobber dere fremdeles med saken??? Elibjo: Hvordan går det med deg??? Fremdeles prøver???? I såfall sender jeg dungevis av babystøv til deg også!!!!!!! Dossa: Vi får virkelig ta ett alvorlig "kaffeslaberas" snart, slik at vi får fart på denne spira di som snart MÅ sitte!!!!!! Heier som en tulling på deg også!!!!!! Deler ut alt jeg kan av babystøv også!!!!! Kjenner at den tanta burde skjønt sitt beste å hatt en smule mer respekt for en overhormonell og temperamangsfull nordlending!!!!!!!!! MEN det har hun tydeligvis ikke, hun vet vel at hun snart skal begynne å plage meg også Littleprincess: Jeg ble plutselig usikker på om jeg har ønsket deg velkommen...I såfall, hvis ikke, hjertelig velkommen. Jeg håper du trives her og at du slipper å være en av disse "stakkarne" som sliter måned etter måned....Masse lykke til!!!!! Minnimusa: Åh, jeg har tenkt så mye på deg den siste perioden. Har du testet???? Jeg håper så inderlig at spiren sitter, slik at du slipper å telle på knappene om du skal få reparert bilen eller gjøre nye forsøk. Kjenner at jeg får litt vondt av deg!!!!!! Hadde jeg bodd nermere skulle jeg gjerne komme på besøk 17 mai. Her har jeg nesten gitt opp å invitere folk, tiltross for at vi er småbarnsforeldre....tradisjonene sitter så sinnsykt hardt her i området, og det er jo livsfarlig å prøve å slippe nye mennesker inn i livene sine ....sukk... Powerpuff: Dette hørtes riktig så guffent ut!!!!!!!!! Jeg tenker dog, at det er positivt hvis det ikke kommer klumper!!!!!!!! Huff, sender deg min største og beste klem!!!!!! Håper at spira fremdeles sitter og klamrer seg fast!!!!!!! masse, masse lykke til!!!!!!!!!! Mamma&storebror: Hvordan går det? Håper du trives her!!!!!! MissAlma: Håper du også trives her og at spiren snart sitter!!!!!!!!!! Supersnusken: Mutters alene på 1 tri....ikke lenge før 1 tri er tomt!!!!! Hvordan er formen din? Puh, må ta meg en pause kjenner jeg...så fortsettelse følger Det ble rett og slett for varmt.... Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. **Cayenne** (IKM 7.5., to barn, prøver på nr tre i snart to år...) En til, please. (14 pp, SA i oktober, IKM 29 mai). ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før) Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 14/15. mai. PP 35 LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Minnimusa(2pp, IKM 22.mai, DK-tur) 31år, Østfold, ingen barn Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn MissAlma (prøvd siden sommer 2012, SA januar 13), 31 år, ingen barn 1.tri: Supersnusken (termin 28.des) 2.tri: Symbio (termin 13.August), 30 år, mamma til en på 2 år. 81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland Rime (termin 18 Aug). Bærer tvillinger. Lykketroll*morTil2? (Termin 29.Aug) m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin 21.november, førstegangs) Vææææ (termin ca 21 november, førstegangs) 3 trimester: Tussemor5 (termin 16 mai ) Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs Bokormamma (termin 30.mai ) Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni ) Bumblebeee (termin 26.6) Hønny-bønny (Igangsettes rundt 10 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni) Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. April. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 19. mai 2013 #4369 Del Skrevet 19. mai 2013 Fortsettelse :-P Symbio: Hvordan er formen? Nermer seg 3 tri nå med stormskritt? Gleder 2 åringen seg til babyen kommer? 81-mamma: Regner med du nyter finværet Hvordan går det egentlig med bekkenet ditt? Ikke lenge igjen til du heller bikker 3 tri Spennende tider Rime: Hvordan går det med deg? Er dere kommet hjem fra tur? Hvordan gikk det? Tenker masse på deg!!!! Lykketroll: Hvordan går det med deg? Er formen bra? M1980: Er du her enda? Hvordan er formen din? Har dere fått vite kjønn? (Mulig du har sagt det, men hormon hjernen min tar til seg fint lite info om dagen ) Geekgirl: Gøy å følge med på deg og høre hvordan ting er i det store utland i forhold til her hjemme Håper formen er god og at det går greit å jobbe!!!!! Ønske-spire: Hvordan går det med deg????? Er formen god? Tiden flyr så fort (for alle andre enn meg selv ) Håper du nyter svangerskapet og koser deg med redebygging og forberedelser til familie forøkelsen!!! Nerdybirdy: Hvordan går det? Har du vært på UL? Fiemamma: Hvordan går det med deg og kvalmen? Har du fått tøylet hormonene og har mannnen tatt seg på tak? Jeg måtte glise voldsomt av utbruddet ditt Godt å vite at det ikke bare er jeg som har en mann som får gjennomgå (selv om min virkelig fortjener det)...Håper du får noen kvlamefrie dager snart!!!!!!!! Vææææ: Gratulerer med 2 tri!!!!!!! Herlig!!!!!!! Håper du nyter dagene Grøne: Nå er det nesten så jeg begynner å bli spent på hvem av oss som klekker først...Jeg blir vel mest sannsynlig satt i gang på onsdag, men har aldri vært med på det før, så jeg aner ikke hvor lang tid det kan ta og hvordan det utarter seg Så du skal se du sniker i køen du også Åhhhhh, jeg er så spent på å høre om din fødselsopplevelse!!!!!!! Bokormamma: Jeg har så smått fortalt om deg og mannen din her hjemme, og gubben spør om dere til stadighet Lurer på hvordan det går med dere osv....Du skal se vi møtes i døra på sykehuset før du reiser hjem Selv om det hadde vært gøy å hatt noen dager sammen med deg der da!!!!!! God varm klem!!!! Ønsker3gull: Takk for gode ord!!!!!!! Det er så deilig med alle som forstår hvordan det er å vagge på overtid!!!!! Håper spira de holder seg inne litt til...Det er jo ikke akkurat lenge til KS Er det lov å spørre hva grunnen til KS er? Jeg vet du har fortalt det før, men jeg husker rett og slett ikke. Håper du har noen gode dager!!!! Nå er vi snart ferdige!!!!!!!!!!!! Bumblebee: Hva skal jeg si...sender deg en bøtte full av gode, varme klemmer!!!!!!!! Gratulerer med høygravid status. Nå er du snaaaaaaaart ferdig Det blir sikkert kjempe deilig (sier jeg som sitter her som en overdimensjonert flodhest ) Hønny: Hvordan er formen? Har den tatt seg opp litt etter legebesøket sist? Asparges: Hvordan går det med deg? Hvordan er formen? Lykkelig: Min kjære, kjære lykkelig!!!!! Vet du, jeg gleder meg sånn til du har fått overstått fødselen og vi kan få høre jubelropene dine!!!!!!!!! Hvordan går det med lille gutt??? Jeg tar av meg hatten for pågangsmotet ditt atter en gang!!!!!! Jeg håper også at du får gode opplevelser rundt alle kontrollene dine framover!!!! Sender deg hauevis med klemmer!!!!!!! Tigerlise, 79kvinne og Viiii: Jeg kan ikke få sagt hvor misunnelig jeg er på dere akkurat nå!!!!!!! Regner med ungene vokser i turbofart Gøy å følge oppdateringene på face også!!!!!!!! Nå vet jeg at det helt sikkert er noen jeg har glemt, men det er bare for at dere ikke står på lista Så derfor en oppfordring til å putte dere på slik at dere blir husket skikkelig ved neste anledning Jupp, jeg kjeder meg big time!!!!!!!! Men det hadde nok vært hakket værre med huset fullt også!!!!!! Tipper jeg skal nyte en stoooooooooor porsjon rømmegrøt nå snart!!!!!!!! For dere som ønsker dere sædkopper, de selges på Røros Ha en strålende dag, fantastiske nabolag!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358774 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 19. mai 2013 #4370 Del Skrevet 19. mai 2013 Å du gode tussemor du husker nå på alle du. Også midt i overtid og altingen! Jammen er du god du! Men du.. kanskje du faktisk skal slippe til mannen likevel, så skal du se at han har evner i å sette igang fødselen også. Da ser du kanskje litt blidere på ham etterpå. Da har han tross alt gjort noe særdeles nyttig for seg? men påden annen side... dersom det ikke virker, så spørs det om det ikke blir fuglemord i heimen hos dere istedet Joda, jeg skal ha keisersnitt av flere grunner i grunn. Men fødselenn med første gikk ikke helt som planlagt. Total ruptur på meg. Heldigvis helt i skjønneste orden igjen nå, men. Korte navlesnorer har begge hatt og risiko for det nå igjen (noe de jo ikke får målt på ul desverre). Ja, så vel.. det er i grunnen en hel haug andre grunner som blir for langt og for mye å ta nå og her, men. Nå skal jeg lage potetsalat, salat og foccacia her.. grillbesøk ventes Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358844 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønsker3gull Skrevet 19. mai 2013 #4371 Del Skrevet 19. mai 2013 Men noe annet har gått meg hus forbi... Cayenne.. fikk du IKKE pergo?!?!?!? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 19. mai 2013 #4372 Del Skrevet 19. mai 2013 Ønsker: noe må jeg bruke tiden på, når jeg ikke er i stand til husarbeid og annen fysisk aktivitet... hvis gubben skal slippes til tror jeg vi må ha 2 assistenter til å holde beina mine Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358854 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. mai 2013 #4373 Del Skrevet 19. mai 2013 Tussemor: joa testa i stad, klarte ikke holde meg, men den var negativ dessverre. Men har som sagt ikke IKM før på onsdag så vi får se, men har ikke store forhåpninger :S sitter å tenker på den graviditeten jeg hadde for 5-6år siden hvordan det var da. Husker nemelig at ulykken skjedde den 30.november(konsert og alkohol+ sexy date fungerte dårlig) og mener jeg tok flere tester hjemme som var negative, hvor jeg var innom legen for ny p-pille resept spurte om han kunne teste for trodde jeg var over tida for tr(hadde null oversikt den gang om syklusen min) og da var testen positiv den 19.desember. Det er jo da dpo 19 dager i stedet for 14-15 dager som jeg har nå. Men men får se, kjenner jeg er litt sånn "pokker går vel til helvete detta og" selvom jeg ikke ønsker å tenke sånn!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
bokormamma Skrevet 19. mai 2013 #4374 Del Skrevet 19. mai 2013 Kjapt innom fra sykesenga. I går kl 15.16 kom lille, tjukke Arabella til verden med hastesnitt, etter en liten smule dramatikk. Alt strålende vel med lille prinsesse, mor er noe mer redusert etter først å ha lidd seg gjennom full åpningsfase i tropevarmen, for så å bli skåret i:( men vi har det etter forholdene bra og venter på at tussemor skal joine oss, ettersom vi bare nådde fram til hennes sykehus. Fødselshidtorien får dere når jeg er tilbake ved laptopen, tror jeg. Mye å skrive på mobil. Men jeg følger dere alle fra sykesenga Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145358954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. mai 2013 #4375 Del Skrevet 19. mai 2013 Gratulerer med prinsessa Bokormamma!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/175/#findComment-145359033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå