Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Så dumt Kjærepære,men henger meg på alle som sier hva du kan kooose deg med så lenge;-)

Her har vi hatt en fin helg,med gubben så smått på bedringens vei. Levert han tilbake på opptrening for neste ukes knallkjør,2 økter hver dag for å få han på beina.-)

Vi stikker til fjells imorgen tidlig,blir godt med litt luftforandring,men sårt for alle at gubben ikke er med,men til påske er han helt sikkert med oss:-)

Bekkenet krangler,så belte er på plass,det hjelper,så da holder det vel litt til;-)

Babyen spreller rundt,tror den prøver å få meg til å slappe av midt i det hele,med å hele tiden minne meg på at den tydligvis lever og trives;-)

Ønsker3gull:hormontrollet er,og blir utemmet,det er bare sånn det er;-P

Fortsetter under...

Kjærepære: møkk altså, men beste medisin nå er å innta lysthuset og forkleet og komme hit, slik at du får inhalert babystøv på høyt nivå!!! ;) trimme skal du alltids få gjort under min komando :P bare spør unger og gubbe :D

Ønsker: hormontrollet er intakt her også, så det holder!!! Stakkars mann og barn. Ikke nok med at jeg er nordlending i utgangspunktet, med ett vist temperament, men med hormonbomben i tilegg skal jeg love deg at det er månelyst her både titt og ofte ;) og gubben vil ha enda en...

Hunny: så kjekt at det er bedring hos mannen din...hørtes nydelig ut med hyttetur, håper du får tatt vare på bekkenet.

En til please: hvordan går det? Testet? Enn du cayenne?

Jeg lurer også på hvor Bokormmamma har tatt veien? Går det bra med deg?

Lykkelig: du verden for en historie...litt godt å bli minnet om at graviditet og fødsel og barseltid ikke trenger å være plankekjøring...en annen ting. Jeg erimponert over hvordan du står på, tross kvalme og oppkast.

Måtte bare publisere, siden jeg skriver fra mob...Her våknet jeg med lyskekrampe med utstråling til høyre lår og opp i magen, høyre side. Det var hakket værre enn kraftige rier...ut over dagen har jeg kjent tendenser nedover hele høyre fot og med barneselskap på agendaen, har det vært utfordrende...Så nå har gubben funnet tak i krykker til meg :( jeg tar ikke sjansen på noe fall framover :P Har knasket litt magnesium nå, så håper det gjør natten bedre!!! Fikk ett lite stikk fra gubben da, han mente på at jeg burde roe ned litt :P får jobbe med saken...Nå skal jeg prøve å få meg litt søvn. Natti natt ladys

Fortsatt i PP:

Mamma-til-Emma (4.pp, IKM 24.feb 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

**Cayenne** (20.pp, IKM 4.2) Mamma til jente-04 og gutt-06.

En til, please. (11 pp, SA i oktober, IKM 23 mars).

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, IKM 27.12, svak positiv test 22.12)

Kjærepære ( 7. forsøk med ass. bef. Testedag 24.2)

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Vææææ

Elibjo (pp11, Vestfold, gift, ingen barn fra før)

1.tri:

Ønske-spire (termin 1.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

GeekGirl81 (termin 4.sep.) 31 år, førstegangs, Storbritannia.

m1980 termin 29 august (?)

Junimage (termin slutten av juni)

nerdybirdy (termin 23 oktober)

2.tri:

Bokormamma (termin 30. Mai)

Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda)

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs

Hønny-bønny (termin juni) 35 mamma til 3 på 9,8,og 3. 2xSA

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Bumblebeee (termin 26.juni) mamma til jente-08 og gutt-10.

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 5,4 og 1! Oppland.

81-mamma❤❤ (termin 17 aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland.

Symbio (termin 17.August), 30 år, mamma til en på 2 år.

Lykketroll*morTil2? (Termin 20.aug)

Rime (termin 22 okt). Bærer tvillinger.

3 trimester:

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 )

Viiii (termin 27.april)

Tussemor5 (termin 16 mai )

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Februar

Så kjipt med den drittanta da, En til! Men 2013 er nok året for oss - vi må bare smøre oss med litt tålmodighet :)

Her er overhodet ingen tegn på noe, ikke pms en gang - for første gang siden juni 2011 da vi (eller mest jeg, da..) startet prøvingen. Ikke ømme pupper engang, og strålende humør! :lol: Vet ikke helt når ikm er da, men innen en uke iallfall. Dvs. pms'en skulle vært her for noen dager siden. Noen som har opplevd dette? Tror eg. ikke jeg er gravid da, siden vi har hatt både det ene og det andre av sykdommer siste mnd.

Huff Ønsker, håper hormontrollene stikker av snart! :) Og det samme med alle bekkenløsninger! :)

Annonse

Sender deg en stor,god,varm klem en til!!! Kjenner den følelsen din så alt forgodt!! Spennende tider cayenne ;) håper dere begge får en god dag!! Her er krykkene inviet...ungene hangler, så denne fri dagen jeg skulle ha forsvinner vel :P men det blir høy benføring mye av dagen uansett, så får det bli en del skjerm på ungene ;) tipper det blir lite klaging da :D

Fikk mensen i dag, kjenner jeg blir mer og mer lei meg for hver gang nå.

Æsj, så synd! Sitter her med TR jeg også, begynner å bli lei.. Det er let å gi opp, men det vil nok bli vår tur en gang også! Jeg synes det er lov å deppe litt når Tanta kommer, så får man heller prøve å holde motet oppe ellers, selv om det ikke er så lett alltid. Håper jeg er gravid i løpet av våren, da synes jeg alltid det vrimler at gravide mager ute, noe som kan være litt tøft når man går og drømmer selv...

Fikk mensen i dag, kjenner jeg blir mer og mer lei meg for hver gang nå.

Æsj, så synd! Sitter her med TR jeg også, begynner å bli lei.. Det er let å gi opp, men det vil nok bli vår tur en gang også! Jeg synes det er lov å deppe litt når Tanta kommer, så får man heller prøve å holde motet oppe ellers, selv om det ikke er så lett alltid. Håper jeg er gravid i løpet av våren, da synes jeg alltid det vrimler at gravide mager ute, noe som kan være litt tøft når man går og drømmer selv...

Takk for gode, oppmuntrende ord. Kjenner meg godt igjen i det du sier. Og håper så veldig på at jeg har en ny spire i magen innen den 21 april, da jeg egentlig skulle blitt firebarnsmor...men begynner å se litt mørkere på det målet nå. Vet jo så inderlig vel at det er flere her inne som har strevet lengre enn meg, men ble rett så usigelig nedfor da TR kom, etter all den innsatsen! Krysser det jeg har for at du får jubelstrekene i neste pp, og får din etterlengtede vårspire!

Så kjipt med den drittanta da, En til! Men 2013 er nok året for oss - vi må bare smøre oss med litt tålmodighet :)

Her er overhodet ingen tegn på noe, ikke pms en gang - for første gang siden juni 2011 da vi (eller mest jeg, da..) startet prøvingen. Ikke ømme pupper engang, og strålende humør! :lol: Vet ikke helt når ikm er da, men innen en uke iallfall. Dvs. pms'en skulle vært her for noen dager siden. Noen som har opplevd dette? Tror eg. ikke jeg er gravid da, siden vi har hatt både det ene og det andre av sykdommer siste mnd.

Huff Ønsker, håper hormontrollene stikker av snart! :) Og det samme med alle bekkenløsninger! :)

De sier jo det at hvis man hangler når det kommer til helse (influensa, virus, omgangssyke) så jobber imunforsvaret så aktivt med å bekjempe inntrengerene at de "glemmer" de gode inntrengerene som kommer fra mannen! ;) Jeg også har vært MASSE syk denne pp med influensa, norovirus og sitter for øyeblikket med sår hals og litt feber, så satser selv på denne "myten" LYKKE TIL!!

Har ingen symptomer, hverken på graviditet eller TG (TanteGrusom), uvanlig for meg som har "graviditetssymptomer" herfra til månen når det nærmer seg IKM. Er forresten på dag 36 i syklusen min.. Laaaaaange sykluser ja.. :( *krysser fingrene*

Annonse

Ja, krysser alt her for deg, meg og alle andre som prøver!!!! :D Tenk om den hadde sittet nå - hadde fått sjokk, tror jeg ;)

Me2.. Kommer til å gråte av glede den dagen jeg får 2 streker, ikke som sist da jeg fikk totalpanikk.. :P

Har vært konstant "bilsyk" i to dager nå. Ordentlig irriterende. Det kjennes ut som om jeg har stått på hodet! Samtidig spotter jeg mye, så tør ikke ta det som symptomer på noe positivt... negativ test i dag, men er bare 10dpo, sog hadde fortsatt høy temp i dag morges, så alt håp er vel ikke ute. Brgynner å bli klar for at det skal klaffe, nærmer meg ett år som prøver.

Noen råd mot "bilsyke" selv om man ikke kjører bil?

Henger fortsatt her med dere, altså, selv om vi ikke prøver akkurat nå ;) Kjører vel på igjen i mai eller noe :)

En til, please: det var da som pokker! Stor klem!

Tussemor: jeg har fått sånne herlige isjas-"kriblinger" ( altså føles det som om haleben og underliv står i brann nå og da), så jeg tror jeg står over akkurat nå ;)

Fortsatt i PP:

Kjærepære ( 7 forsøk med ass. bef. )

Vææææ

1.tri:

2.tri:

Ønsker3gull (termin 17.juni.. med keisersnitt 2 uker før. Dato ikke fastsatt enda)

Rime (termin 22 okt). Bærer tvillinger.

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Født:

God morgen! :) sitter her og skal fylle ut "Pasientopplysninger til fødeavdelingen"... OUL kl. 09.30 i dag, og har begynt å grue meg... vet jeg kommer til å få kjeft for at jeg ikke har begynt på svangerskapspoliklinikken... De to midterste svangerskapene var høyrisiko, og det er jo dette også... pga svangerskapsdiabetes... Orker ikke glukosebelastning, fordi jeg spyr hele tiden. Hater den legen som har poliklinikken. Jobbet med han, og så sider ved han som jeg ikke liker. Er generelt typisk sykepleier tror jeg... "vet best selv" :) :) Og er en elendig pasient!!! Stønn... har heller ikke gått ned i vekt siden sistemann ble født, og veier altfor mye! Vet dette ikke blir utelukkende positivt! Skulle ønske sommeren var her, slik at jeg kom i mål snart!

Høres jo veldig utakknemlig ut da. Jeg unner virkelig dere prøvere å komme etter! Men hver fase har sine bekymringer! Vil forøvrig minne om at våren er den tiden av året hvor fertiliteten er høyest! ;)

Stønn... skjema... Ha en glad dag!

Fikk endelig ringt legestasjonen idag....får ikke time før 19.mars! Er da12+2 og skal på første kontroll.....håper det går bra å ta alle prøver og sånt som skal tas....synes selv det hørtes sent ut...men, de hadde d så travelt, og svangerskap kommer ikke inn under akutt så får vel bare vente..... Når bør jeg til jordmoren første gang, når var dere? Vet det er fødeboom i kommunen her fremover, så må vel prøve å være litt tidlig ute å bestille der da :)

Endret av Ønske-spire

Lykkelig 4: lykke til på UL:-)

Rask rapport fra hytta,Igår nydelig vær,-4 og sol. Idag -14 brrrr,men fyr i ovnen ,ungene koser seg og mor leser murstein om USA og drikker te:-)

Etterpå ned å besøke oldemor og få en god middag,livet er ganske deilig idag:-))

Fortsatt i PP:

Vææææ

1.tri:

2.tri:

Rime (termin 22 Aug). Bærer tvillinger.

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Født:

Hellu, damer! Har vært litt fraværende, for internettilkoplingen vår har vært nede. Kabler, gårdstun, graving og tæle... hurra!

Men alt er vel, eller... i alle fall om man ser lett bort ifra masse hjertearytmi og moro i helga. Men det er slik som hører med:-) Når jeg leser om alle de ikke-positive testene, skal jeg ikke klage, her jeg ligger og ser ut som en medium hvalross:-S Ungene ler av meg, for jeg har ikke lagt på meg noe særlig ellers, men har århundrets mage, som ser ut som den rommer et middels håndballag -OG JEG HAR FORTSATT TRE MND IGJEN! Det er så mye lliv i magen at jeg skjønner ikke hvordan knøttet greier å produsere alle bevegelsene samtidig. Kanskje det er en blekksprut der inne?

I natt satte ko-ko-i-nøtta-gravid-drømmene inn for fullt, tror jeg, for jeg har nemlig hatt en het opplevelse med Richie Sambora like før vekkerklokka ringte..... for en nedtur å våkne i sin egen seng, med en bleierumpe inntil ryggen.... Tjo-hoo, dette kan bli moro!

Godt å høre fra deg Bokormmamma...begynte å bli oppriktig bekymret ;) jeg kjenner meg såååå godt igjen i beskrivelsene dine, MEN jeg har hatt en tilnærmet smertefri natt i natt uten noen forstyrrelser i drømmeland...:) DET var MAGISK...Nå må jeg suse til skolen

Fortsatt i PP:

Vææææ

Supersnusken: prøver på nr 2! IKM ved påsketider :)

1.tri:

2.tri:

Rime (termin 22 Aug). Bærer tvillinger.

3 trimester:

Viiii (termin 27.april)

Født:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...