Gå til innhold

***oss over 30***


Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Gratulerer Siri og Minnimusa  :wub:

 

Apex: Luringen snur forhåpentligvis når du sover :) Krysser fingrene for det hvertfall!

 

Velkommen skal du være Adenomyose. Jeg krysser fingrene for at du får en positiv test etter ventetiden!

 

 

Har selv vært hos legen min idag og der var den liten blobb med hjerte som slo. Den målte akkurat til 7 uker så terminen er den samme som mensterminen.

Skal tilbake om 3 uker på neste sjekk, og må da komme med svar på om jeg ønsker diverse tester siden jeg er "advanced maternal age" (hmpfr.. er bare 36, jeg er jo ikke SÅ gammel liksom)

Og jeg ante virkelig ikke at en blodtest så tidlig som i uke 10 kunne si om det blir gutt eller jente.. Seriøst, skulle tro at jeg fikk baby i steinalderen sist gang. Men jeg tror jeg ikke vil vite hva det blir så tidlig, eller vil jeg, kanskje jo, eller nei, uff mulig kanskje ikke  :eeeh:

 

Happy Monday folkens.. Nå må jeg se noen episoder av Walking Dead siden jeg enda bare er på sesong 4 og har litt å ta igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke testa nei..er litt skummelt i grunnen...liker ikke disse blendahvite dere snakker om :(

 

Men er 10 dpo i morgen..kanskje på tide da??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PeppaPig: Åh, så godt å høre at det gikk bra med deg også!! Da har det vært en god dag for flere av oss ;)

Jeg ante heller ikke at man kunne få vite kjønnet i uke 10?! Tenker også at det kanskje er litt tidlig mtp hvis det skulle gå galt så blir det kanskje ekstra sårt hvis man knytter fosteret til et kjønn også..? Men jeg er jo sabla nysgjerrig av natur da... Gjør de det på legekontoret liksom?

 

Kos deg med Walking Dead- jeg ELSKER den serien (og har mareritt om zombier om dagen, haha)

 

Utålmodigemeg: jeg testet positivt 9dpo, men det tror jeg er veldig tidlig. Klarer du å holde deg ser du jo resultatet bedre, men er jo morro og teste også (men lurt å ha i bakhodet at det kan være for tidlig å se noe)

Endret av Siri83
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy Minnimusa, tenkjer mannen slapp eit letta sukk ;)

 

Her er det heller inga tante, så eg får berre vera tålmodig. Det bikkar vel eine eller andre vegen med tida..

 

Velkommen til nye, med det lange namnet på A - håpar du lukkast no!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei nå er det bare til å forberede seg på 3PP.
Vi var rimelig sikre at vi skulle ta en pause i prøvingen om vi ikke ble gravide til utgangen av november, pga barnehagefristene, det skaper så mye trøbbel for oss... Men nå er vi jammen ikke sikre.
På en måte er det greit å bare kjøre på, men på en annen side kunne det vært greit med en liten pause og samle tankene litt.
Nyte julen, konsentrere meg om eksamener og juleturnusjobbing uten å måte kave avstede med prøvingen, for sist pp var himla stress.

Vi får nesten bare lage veien mens vi går.

Selv om vi nå begge ønsker oss veldig en unge til nå, så kjenner jeg at jo mer vi prøver og ikke får det til (joda det er bare to ganger vi har prøvd), jo mer koser jeg meg med mine 3 fine gutter.
Jeg kjenner ikke at ønsketetter en til på noen måte overskygger gleden av dem jeg har heller tvert om.
Jeg vet hvaa jeg har og elsker dem så inderlig.
Så om det blir med dem vi har, så gjør det det.

Men en så lenge, så prøver vi :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

PeppaPig: Åh, så godt å høre at det gikk bra med deg også!! Da har det vært en god dag for flere av oss ;)

Jeg ante heller ikke at man kunne få vite kjønnet i uke 10?! Tenker også at det kanskje er litt tidlig mtp hvis det skulle gå galt så blir det kanskje ekstra sårt hvis man knytter fosteret til et kjønn også..? Men jeg er jo sabla nysgjerrig av natur da... Gjør de det på legekontoret liksom?

 

Kos deg med Walking Dead- jeg ELSKER den serien (og har mareritt om zombier om dagen, haha)

 

 

 

Det er visst en blodprøve de tar, og så kan de kjøre diagnostikk på det, bl.a kjønnet.  

Legen sa det var helt nytt, de hadde bare hatt mulighet til dette det siste halvannet året.

Norge har jo veldig restriktive lover på dette vil jeg tro, men i usa så er det bare pengene som stopper opp folk fra å teste alt mulig rart.

Jeg har ikke lest noe mer enn det som sto i brosjyren jeg fikk fra legen så jeg må nok lese meg litt opp om dette. Jeg vet at noe av det de tester for er triplody og det var dette som var årsaken til jeg mistet i uke 18 sist gang, så jeg heller veldig mot å ta testen, men igjen så avhenger det av prisen.. 

Kjønnet vil jeg ikke finne ut før jeg er lenger på vei. Jeg har ikke lyst til å tenke på fosteret som en liten jente/gutt før jeg er langt over i 2. trimester. 

 

Men uansett, strålende nyheter på en mandag :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minnimusa: Gratulerer igjen altså! Jeg er forresten helt lik som deg; klarer fint å holde på andres hemmeligheter, men er verre med mine egne..! Er som en åpen bok :P Men antibiotikakur-unnskyldningen høres jo ikke dum ut den hvis hun kjøpern ;) 

 

Adenomyose: Velkommen skal du være! Sååå spennende med innsatt egg!! Masse lykke til, - jeg gleder meg til å følge utviklingen :)

 

PeppaPig: Gratulerer så masse med et lite, bankende hjerte <3 USA byr på det meste, skjønner jeg. Er enig med deg at det kanskje er lurt å vente med kjønn så det ikke blir en "person" for tidlig for deg.. 

 

Grøna: Håper stygge-tanta holder seg unna!! Både deg og meg :P

 

Leirha: Skjønner at det ikke er lett dette med barnehagefristen.. Vi diskuterte det så vidt igår, men mannen var klar på at her fortsetter vi prøvingen og tar problemene etterhvert :P

 

God mandag til hele gjengen! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Triploidy er kromosomfeil; fosteret har 69 istedenfor 46.

Det er ikke forenelig med liv. De babyene som blir født med det overlever ikke.

Sjansen er uhyre minimal for å få det, men siden det har skjedd oss en gang tenker jeg at det kan jo skje igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På vei for å finne senga, men vil bare si hurra for lykkelige ultralyder! :D Og gratulerer Minnimusa, så gøy! :D velkommen til A...... Håper du kan smile bredt om noen dager! :D

 

Ellers får man ikke vite kjønn i uke 10 i Norge nei, siden det er før abortgrensen.

 

Natta, Sweeties! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg fått kjøpt ny ladeledning til pc'n så kan oppdatere lista med foreløpig termin :) Rydda litt på 1.trimester så vi står ca i rekkefølge iflg foreløpige terminer. Siden jeg ikke eier hukommelse så ser jeg at Siri er på 1.trimester uten noen foreløpig termin så husker ikke om hun skal være der og glemt termin eller ikke :P Tussemor du er vel i 2.trimster nå er du ikke??

 

Snart gravide:
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

1.trimester
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Bonanza: 36 år, 3 barn fra før, termin 17 mai 2015
Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 21.juni

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni


2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

3 trimester:
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Der trur eg TR har kome, litt spotting i alle fall. Så då ser det ut til at EL og jentetur ikkje var gode greier. Greitt nok, vi prøver igjen.

 

Las og nett ein stad at ein i Noreg ikkje får vita kjønnet før veke 12 pga abortgrensa, det var noko i nyhetene for ei stund sidan at mange norske faktisk reiser til Sverige for å ta seinabort pga kjønn!! Blir heil oppgitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Iiiiiiiik! Er jeg virkelig nestemann ut med termin???! Dette har virkelig gått for fort, synes jeg.. Har riktignok fått strøket & hengt opp gardinene til barnerommet men er bare 34 fullgåtte uker og absolutt ingenting av sånt som skal vaskes er vasket.. Har vært hos jm og blodtrykket var ikke blitt verre så jeg får jobbe ei uke til for nok en ekstra kontroll - mot å ta kontakt med fødeavdelinga hvis det skulle bli noe som avviker fra normalen her. Blir med andre ord godt ivaretatt - godt med ei jordmor som kjenner til historikken min og husker at jeg ble innlagt for svangerskapsforgiftning mens jeg var på jobb på sykehuset forrige gang - og nå er jeg jo 19 år eldre i tillegg så her får jeg ikke lov å gå rundt å "holde ut" hodepine, hovenhet eller andre ting. Så jeg får være flink og holde avtalen vår, og satser på at det ikke blir behov for noe ekstra styr!

 

Grøne: Litt spotting kan jo også være festeblødning?! Krysser fingrene litt til jeg! :)

Endret av Apex
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der trur eg TR har kome, litt spotting i alle fall. Så då ser det ut til at EL og jentetur ikkje var gode greier. Greitt nok, vi prøver igjen.

 

Las og nett ein stad at ein i Noreg ikkje får vita kjønnet før veke 12 pga abortgrensa, det var noko i nyhetene for ei stund sidan at mange norske faktisk reiser til Sverige for å ta seinabort pga kjønn!! Blir heil oppgitt.

jeg har også hatt spotting etter en kort mens, , og lurer fælt på om jeg finner el nå om dagen ;)

Tror ikke jeg er gravid igjen, da sist el var nesten to døgn før vi hadde sex første gang etter sa..

lykke til enn så lenge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at du blir godt ivaretatt Apex. Det er ikke så lenge igjen for deg nå :) Gleder meg selv til å komme til det stadiet..

 

Så kjedelig Grøne. Men neste gang, da er det gullegget!!

 

 

Da jeg bodde i England fikk vi ikke vite kjønn før i... hmmm... uke 20 tror jeg det var. Nettopp for at folk tok abort grunnet "feil" kjønn. Jeg har ikke ord til å beskrive hva jeg tenker om det engang. Det er bare helt feil, helt totalt feil. 

 

Jeg har nettopp sett ferdig Walking Dead, sesong 4, og fant nettopp ut at de har begynt å sende sesong 5 allerede!! JIPPI! Trenger ikke vente ett år på neste :D Av og til lønner det seg å være tregt ute med å se serier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt vilt at opplyste mennesker vurderer abort pga kjønn.. Herregud.. Da er de helt klart ikke klare for å få barn!!

 

Jeg hadde igrunn slått meg til ro med at det ikke blir noen spire denne måneden siden jeg er så usikker på denne eggløsninga. Ikke har jeg følt meg gravid heller (hvis det kan sies) og ikke tenkt/følt på symptomer. MEN idag fikk jeg stikninger på høyre side av livmora og da satte jo hjernen igang igjen.. Googlet når egget fester seg og det virker som at det fester seg 5-6 DPO? Opp med app'en og tror dere ikke at det er nøyaktig 6 dager siden jeg fikk EL-slim? Vi la tilfeldigvis inn aksjer to dager før og på EL-dagen, så det ville jo ikke vært en umulighet at en liten spire prøver å feste seg, eller hva..?  :)

 

Nå skal det sies at jeg hadde sånne smerter forrige syklus også, men jeg er overbevist om at det var et egg som prøvde å feste seg, men som ikke klarte det. Har jo ikke hatt sånne typer smerter før vi startet prøvingen. Så det så :P Er sterk i trua!! <3

 

Nå er det bare å holde seg unna testingen et par dager da.. Burde egentlig vente til mandag, men jeg har vakt på sykehuset i hele helga og min jobb kan skade et foster, så jo tidligere jeg får TB, jo bedre. Så da tester jeg nok på fredag og heller tar en ny på mandag hvis den er blendahvit. Har kjøpt noen billigtester og kan gå litt amok hvis jeg vil :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da har jeg fått kjøpt ny ladeledning til pc'n så kan oppdatere lista med foreløpig termin :) Rydda litt på 1.trimester så vi står ca i rekkefølge iflg foreløpige terminer. Siden jeg ikke eier hukommelse så ser jeg at Siri er på 1.trimester uten noen foreløpig termin så husker ikke om hun skal være der og glemt termin eller ikke :P Tussemor du er vel i 2.trimster nå er du ikke??

 

Snart gravide:Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juniOvidia håper på førstefødte i 2015.Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenningPrøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveisUlvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆1.trimesterTussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-PBonanza: 36 år, 3 barn fra før, termin 17 mai 2015Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 21.juni

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni2.trimester:Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 20153 trimester:Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.desFødt:Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14HH80 (termin 4.januar)En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januarMissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfoldSharmi81(termin 8.9)Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

det har du helt rett i minimusa! Er vel ca uk 17 - 18 nå hadde vært fint om noen kunne flytte meg jeg er så minimalt på pc for tiden....
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn da er du blitt flyttet på Tussa :*

 

Snart gravide:
Utålmodigemeg: 36 år. Fjernet spiral 25 sept. Har 2 barn fra før på 18 og 20 år.
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Prøver1984: 30år, samboer, 2 barn på 9 og 6 år fra tidligere forhold. Sluttet på p-pillen aug-14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9
Vinterblomst - 43, har ei lita snelle ♡ ønsker en til ☆

1.trimester
Bonanza: 36 år, 3 barn fra før, termin 17 mai 2015
Unilon. 35 år. Gift, en datter på 2 år. Termin ca. 28. Mai 2015
PeppaPig: 36år, gift, datter på 5år. Termin 8.juni 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14. Foreløpig termin 21.juni

FruMille:30 år,gift, termin ca 29 juni


2.trimester:
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P


3 trimester:
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09
Kjøttmeis (30 år, fikk en perfekt liten jente 21.09.14)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der trur eg TR har kome, litt spotting i alle fall. Så då ser det ut til at EL og jentetur ikkje var gode greier. Greitt nok, vi prøver igjen.

 

Las og nett ein stad at ein i Noreg ikkje får vita kjønnet før veke 12 pga abortgrensa, det var noko i nyhetene for ei stund sidan at mange norske faktisk reiser til Sverige for å ta seinabort pga kjønn!! Blir heil oppgitt.

Blir helt kvalm. Vet om noen venner av en venninne som hadde ett barn og ventet tvillinger, og ønsket å abortere den ene. Heldigvis fikk de ikke lov. Dette var i Frankrike. Om verden hadde vært det minste rettferdig hadde det ikke vært disse som ble gravide!

 

Forøvrig i samme situasjon som deg - litt spotting i kveld, så da banker nok tante Grusom snart på døra...

 

Natta, ladies! :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra rydda Minnimusa :) . Hell og lykke ønskes alle prøverene her! Leser alle innlegg, men får ikke til å kommentere alt altså. Men jeg følger med dere i stor spenning hver dag!

UL på meg onsdag 29 oktober hos kvinnedoktor i Tønsberg. Oh, det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grøne: så tante fæl dukket opp altså, søren også altså, måtte hu komme seg bort fort som fy....:( men bra at du allerede er innstilt på å hoppe på ny pp, tommel opp ;)

 

Apex: jeg blir så glad innvendig når du skriver at du henger opp gardiner av alle ting,haha ;) så flott at du fikk tillatelse til å jobbe 1 uke til og at bt ditt er bra,TENK snart har dere den lille godt plassert i armene, sukk :)

 

Vinterblomst: nei dette med syklus, EL og gudene vite hva, er jaggu ikke lett å forstå seg på når man har vært igjennom det du har vært igjennom. Husker jeg var skikkelig frustrert selv innimellom, ble ikke klokpå hva som skjedde med kroppen! Men til slutt (type 2 mnd) så stabiliserte den seg igjen heldigvis :) det er bare til å stå på, plutselig slår en ny spire seg ned :)

 

Ulvinne83: hehe, jeg merket tydelig når egget festet seg denne gangen,jeg bare visste at det var det som skjedde,5 dpo :) så du skal ikke se bort i fra at det er et godt tegn!

 

Pappapig: her er vi også ivrige Walking Dead tilhengere og her i Norge går episodene på lik som i USA, vi henger med andre ord ikke etter :) personlig synes jeg 1 sesong var aller best, men det kan jo være fordi den var helt ny og veldig spennende :) men vi følger med enda, må jo det! Er spent på hvordan serien faktisk ender!

 

Cayenne: alt bra med deg? Nærmer ikke du deg IKM nå?

 

Bonanza: weee, så spennende med ul, hvor langt er du på vei da!?!

 

Håper det står bra til med dere alle her inne, alltid like kjekt å titte innom denne tråden :) selv er jeg godt inn i uke 4,ikke så langt med andre ord, føler jeg har vært gravid i en evighet alt,haha :) har ikke de mest utprega symptomene enda, men jeg regner med at de kommer Ila noen uker! Akkurat nå nyter jeg bare tanken på at vi faktisk et gravide igjen, og den tanken håper jeg virkelig vare i 8 mnd til :) ønsker dere alle en fortreffelig dag videre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næmen! Fant el nå nettopp, smilefjes :D Jeg merket noe utflod som også er farget... testet negativ i morges. Håper på et godt egg som tar imot en av mange svømmere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...