Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fikk sjokk nå i kveld da jeg har blødd igjen. :( Er litt mer blod enn sist også. Huff. Og jeg som akkurat fortalte om graviditeten på jobb. Blir nervøs. Håper jeg også har en blodansamling, og at det ikke er starten på en sa eller noe.

Så ekkelt!  men du - gyn eg var hjå sist sa at det er heilt normalt å blø litt gjennoms svangerskapet, sjølv ganske store mengder. Så det går veldig ofte bra!!

Har du vore og sett på ul du og? Om ikkje, bestill deg ein time så du får roen på deg.

Heiar på deg og spiren!!

Klem

Fortsetter under...

Annonse

UTÅLMODIGEMEG!

Hei! Jeg fikk som deg en kort blødning 3 dager etter uttak av hormonspiral. Dette er en blødning som kommer av forandringer i livmorslimhinnen når spiralen er borte. Jeg gikk rett inn i 29 dagers sykluser. Gikk kort tid før jeg testet positivt, 2 pp'er! Ellers så er jeg så heldig at jeg ikke har PMS når jeg har inne spiral, men den kommer for fullt når jeg tar den ut!!

Oi her har det kommet feil ut det jeg prøvde å gjøre UTÅLMODIGEMEG! Har surra det til her med ditt innlegg sammen med mitt innlegg. Men du finner jo svaret mitt, går inn å redigerer litt nå tenker jeg

Endret av Bonanza

Unilon: uff, det er aldri noe gøy. Men da jeg var hos gyn etter min blødning, sa hun at det var veldig vanlig. Men man blir jo vettskremt uansett, det kan jeg skrive under på! MEN jeg vil sterkt anbefale deg å gå til gyn og få en ul, da får du sjekket det helt ut og sett at alt er i orden. Det er hverken godt for deg eller barnet å gå rundt og være redd.

Hadde du smerter da du blødde? Kom det klumper? Hvor langt er du på vei nå?

Gode klemmer til deg!

Spennende å lese om reisene til dere andre ;) Håper det går bra med alle!

Jeg er jo så i startfasen at jeg egentlig ikke burde være en "prøver" en gang. Tror det spiraluttaket har gjort hue mitt helt tullete ;)

Men det at hormonene raser og at jeg griner heeele tiden, er vel et tegn på at det skjer noe?? Blir man nærtagende feks rundt eggløsning, eller er det kanskje mensen som er på vei?

Sist jeg hadde mensen var jeg 24 år...så er snart 13 år siden. Husker jo ikke noe om hvordan det var. Er jo redd for at syklusene mine er forsvunnet helt etter så mange år på falske hormoner. Jeg skulle jo ikke ha flere barn..Glad jeg ikke steriliserte meg, eller tok P sprøyta...Puh..Rart å livet kan forandre seg ja. Så får vi håpe mine tideligere valg ikke har ødelagt for mitt "nye" liv.

Lykke til til Unilon som har hatt blødning. opplevd det med begge mine jeg, å det gikk helt fint ;) Men lurt å bli fulgt opp, så man ikke blir så stressa.

Utålmodige - du skal sjå det går seg til. Kroppen er fin sånn, men eg skjønar jo at tålmodighet ikkje er di sterkaste side ;) Ei heller mi..så no har eg sjølvsagt el, og er straks på veg til Paris på jentetur, langhelg. Utan mannen. Så då får vi sjå om vi rekk det..jaja. Sånn er det visst med meg.

Utålmodige - du skal sjå det går seg til. Kroppen er fin sånn, men eg skjønar jo at tålmodighet ikkje er di sterkaste side ;) Ei heller mi..så no har eg sjølvsagt el, og er straks på veg til Paris på jentetur, langhelg. Utan mannen. Så då får vi sjå om vi rekk det..jaja. Sånn er det visst med meg.

Huff, EL og jentetur ;) Blandede følelser det ja ;) her blir det kjærestetur på hytte med stearinlys og total mangel på dekning og strøm i helga. DET burde jo gi goood tid til andre aktiviteter ;)

Hvordan er det i dag Unilon? Håper det går bra!

Lykke til prøvere!

Om halvannen uke er det vår tur igjen :D det blir spennende uker, om vi er heldige og blir fort gravide igjen, eller om det blir et nytt år med prøving. Isåfall blir det siste år med prøving, tror ikke jeg vil bli gravid etter 45..!?

Har begynt å spotte idag og får nok blødning i natt eller i morgen :) jippi hehe..

god kveld til dere alle :)

Annonse

Takk for alle lykkeønskninger, dere er verdens beste! Dro til legen og ble sendt videre til sykehuset for gyn undersøkelse og innvendig ultralyd. Alt var heldigvis fint, og jeg fikk se et lite hjerte som banker! Da kom tårene. Livmor og eggstokker var fine så blødningene kom ikke fra lillehjertets hule i hvert fall. De var flinke og omsorgsfulle og sa at noen bare har blødninger, er jo mye som skjer inni der. :-) Føler meg så takknemlig nå! Fikk time til ordinær ul den 30. desember, så håper det blir en fin nyttårsgave med bare gode nyheter. :)

Har ikke lest det siste, har alle det bra? :)

Utålmodigemeg: Høres kjempedigg ut! Kos dere masse! Vi skal også på hyttetur fra fredag til lørdag, men med et annet par (ikke helt gjennomtenkt). Får kose oss litt stille, tihi :P

Sånt må du ikke bry deg om Ulvinne ;) her humpes det med tenåringer i alle nærliggende rom ;) Sånn er det å være foreldre ;) Bare å bli vant til stille sex ;)

God morgen, Sweeties! :wub:

Her er det helt tydelig endelig el på gang etter at kroppen har prøvd seg et par ganger denne syklusen. Bare tull etter den sa'en, tydeligvis. Men mannen har stilt opp to dager på rad, så alt er vel :lol: Det verste er at det murrer på begge sider - håper ikke det blir tvillinger! :o Dette skal jo bli den siste kosebabyen, ikke en hel liten kaotisk barnehage :P

Så koselig å høre fra deg Dossa! Kos deg videre med godklumpen din :wub:

Og SÅ glad for at alt er vel, Unilon!!! :wub:

Corneliuss: Håper inderlig den kvalmen gir seg nå snart, altså!!! Uansett ikke veldig lenge til du får møte lille nå :wub: Husker ikke om det blir jente eller gutt?

Apex: Håper bekkensmertene ikke tar knekken på deg og at du får kost deg litt og er godvenner med mannen! Ikke lenge igjen for deg heller nå! :wub:

Tussemor! Hang in there, du er en fantastisk mamma som står på og holder ut de besværligheter som kommer din vei. Håper du har det fint!!! :wub:

De som ikke er nevnt er ikke glemt, ønsker alle en deilig dag! :D :D :D

Endret av **Cayenne**

Eggløsning ?

Jeg har jo så klart lest side opp, og side ned om eggløsning etter hormonspiraluttak. Å har vel funnet ut at det er faktisk ganske så normalt at ting kommer igang veldig fort. Jeg føler veldig på kroppen at ting forandrer seg nå, så håper jeg og er i den kategorien. Brystene som var vonde rett etter uttak men som så roet seg, har igjen begynt å gjøre vondt.jeg har også gått fra å ha minimalt/ ingen utflod, til å være så kaldt "creamy" i større mengder. Så utfloden min har passet veldig til beskrevet normal syklus.

Heldigvis kjenner jeg stresset begynne å roe sg litt nå, sånn at hjernen faktisk klarer å forholde seg til andre ting en å lage baby! Ante ikke at det gikk ann å bli så skrullete, å har plutselig fått en helt annen sympati og forståelse for de som prøver i årevis og som faktisk sliter skikkelig med depresjoner pga manglende barn.

Før kunne jeg sagt, - kan du ikke få deg en hund?

Nå ville jeg sagt;- Stakkars deg, mitt hjerte blør for deg <3

Det er en veldig spesiell tid for mange, denne prøvingen, det kan ta vettet fra noen og enhver  :grinele:   

Nå er jeg igang med blødning, og ser frem til ny prøving om kort tid! Tror det blir en spesiell periode, da jeg selvfølgelig ønsker en ny liten en i magen så fort som mulig..... 

Men er vi så heldige?? Jeg må tenke realistisk ifht alder, det er ikke så gøy da, men sånn er det jo  :icon_lol:  jeg har lav amh, men har nå blitt gravid to ganger etter det, så sjansen er der jo! 

Hurra for oss prøvere, og lykke til og babystøv og humpelykke til alle som trenger  :hjerter_rundt:

Hvor gammel er du Vinterblomst?

Jeg føler jeg begynner å bli gammel, men er egentlig ikke det i det hele tatt. Men har man barn på 20 år, ja da er man jo i prinsippet klar for å bli bestemor ;) Så føler jo på det til tider. Men det biologiske klokka tikker som gal, å har tydeligvis ikke fått med seg at jeg allerede har barn ;)

Å som jeg skrev over, så er jeg i ferd med å føle at jeg er i syklus allerede. lasta ned en app som man kan legge inn all info man har på, å i følge den skal jeg ha eggløsning (eller være max fruktbar) de neste 4 dagene. Å plutselig i sted når jeg var på do, hadde det dukket opp blankt seigt slim!!! Så det må jo bety eggløsning?? Har tatt test, men den er negativ....foreløpig. I følge appen er selve eggløsningen på søndag. Men da er det jo disse dagene før som er viktige å ha sex på, eller hva?

Har regnet med å ha 28 dagers syklus, da det var det jeg hadde i ungdommen..ser ut til å stemme fremdeles det. Krysser fingrene for en produktiv helg ;)

Jeg blir 44!!!! hvor er de blitt av??  hehe...... etablerte meg seint, så ikke rart det føles som det gjør..  :fnise:  fikk lille snupp når jeg nærmet meg 42.  Et eksemplarisk svangerskap. Drømmer om å få gjenta ... sukk....

el-slim! da nærmer det seg eggeslipp ja. så dere får kjøre på  :laugh: --og håpe at det blir spire utav innsatsen. 

Hei hei damer!

Spennende tider i møte her ser jeg, mange som ruger for harde livet og mange som er klar for full aksjeinnlegging,også har vi de som er i dpo land, inkl meg selv med 5 dpo.

Apropos det, så fikk jeg plutselig et kjempe stikk i livmoren da jeg stod på kjøkkenet og bakte boller. Det varte bare i 30-60 sekunder, og så slapp det helt taket! Minner meg mistenkelig om da jeg merket at egget festet seg i vinter da jeg ble gravid,hmmm....;) men her tar vi det som det kommer, også vil en test om en ukes tid vise om det er resultater av all denne humpingen denne gangen :P

Ser at det er flere som skal reise bort i helgen! Selv skal jeg på hyttetur med venninner, og jeg gleder meg skakk i hjel, det skal bli så kjekt :) ønsker dere en riktig god helg en dag tidligere , måtte den bli strålende :)

Klem til de som ønsker <3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...