Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer Girasol! ! :) kooos dere!

Takk Dossa ♡ det går bedre med meg. Utrolig at Jonas har blitt 3mnd ♡

Idag tok jeg test og har ikke positiv g-test men positiv el-test. Skal el-test også være negativ før en kan prøve igjen?

Da har jeg endelig fått svar, etter ekstremt mye masing på legekontoret-jeg er gravid igjen!!! Hcg'en var på 830 på fredag og prøven fra tirsdag viste 6800! Er utrolig takknemlig for at jeg ble gravid igjen så fort, men samtidig er jeg veldig redd for at det skal skje noe galt igjen.. Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen og strør gravidestøv til alle som vil ha :)

Hallo alle sammen. Lest masse nå, litt av en tråd. Spennende å følge med på alle prøvere ;)

Jeg er 36 år, å med ny samboer (gjennom 8 år), har vi bestemt oss for å få barn sammen. Jeg har to fra før, på 18 og 20 år :o

Tatt ut hormonspiralen i går, så nå lurer jeg litt på om noen av dere har gjort det samme, og om hvor lang tid det tok før dere var inne i normale mensturasjonssykluser?

Da har jeg endelig fått svar, etter ekstremt mye masing på legekontoret-jeg er gravid igjen!!! Hcg'en var på 830 på fredag og prøven fra tirsdag viste 6800! Er utrolig takknemlig for at jeg ble gravid igjen så fort, men samtidig er jeg veldig redd for at det skal skje noe galt igjen.. Krysser alt jeg har for at det går bra denne gangen og strør gravidestøv til alle som vil ha :)

du har jobbet ganske så mye for å få spire og i etterkant svar, så nå fortjener du å slappe av ei lang stund! :) Gratulerer så mye ♡

Du kan kanskje svare meg du på sp.målet mitt over?

Gratulerer, Siri!!! Så digg at det klaffet med en gang, og denne gangen går det helt sikkert bra! :D

Velkommen, Utålmodigemeg! :D Jeg fikk ikke tilbake mensen (bare bortfallsblødning) etter hormonspiral før jeg ble gravid med min sønn, så det kan gå fort. Hadde el etter et par uker, husker ikke nøyaktig.

Her har vi el-smerter og andre tegn, begynte i går på cd 6 :o Fikk hevet oss rundt og hastelagt noen aksjer :P Må få tak i noen tester i morgen for å prøve å finne ut hva som skjer! Men regner med el kan komme tidlig siden tr egentlig skulle vært her for nesten to uker siden. I stedet ble det jo sa/kjemisk på lørdag.

Kooos deg videre Dossa, plutselig har det gått et år ;)

Ønsker alle en deilig helg! Her skal det bare slappes av for en gangs skyld, muligens en liten tur i marka bare :D

Annonse

Idag tok jeg test og har ikke positiv g-test men positiv el-test. Skal el-test også være negativ før en kan prøve igjen?

Takk, søte du!

Ang spørsmålet ditt, er ikke jeg noen el-test ekspert. Har testet én gang uten å helt vite hvordan det fungerer. Men jeg tror du fint kan prøve igjen. At du har fått neg gtest er bra, for da slipper du samme forvirring som meg ;)

Endret av Siri83

Hallo alle sammen. Lest masse nå, litt av en tråd. Spennende å følge med på alle prøvere ;)

Jeg er 36 år, å med ny samboer (gjennom 8 år), har vi bestemt oss for å få barn sammen. Jeg har to fra før, på 18 og 20 år :o

Tatt ut hormonspiralen i går, så nå lurer jeg litt på om noen av dere har gjort det samme, og om hvor lang tid det tok før dere var inne i normale mensturasjonssykluser?

Heisann og velkommen inn i nabolaget! :)

For meg tok det ikke lange tida før syklusen var noenlunde i rute selv etter mange år med hormonspiral - og for å bli gravid tok det vel først 3 pp. Var uheldig å miste den spira, men ble så gravid igjen etter 5-6 pp og nå er jeg endelig i 3. trimester! :) Er 39 nå, og har en voksen sønn fra før - samboer har ingen. Blir spennende å følge deg fremover, håper du er heldig og snart kan flytte deg inn på lista for 1.trimester! :) I mellomtida må du gjerne finne frem siste liste som ligger her på tråden og flytt deg inn i lag med prøverne :) En flott heiagjeng får du i bytte!

Gikk det greit når de to første ble til? For min del er dette en helt annen verden.. planlegging, ønsker, håp og drømmer - og ikke bare "shit, jeg er gravid"! ;)

Takk for svar ;)

Joda, kan si det gikk lett med de to første. En ble til ved et engangstilfelle (uten prevansjon) under menstruasjon og den andre på P-piller ;)

Vi har ikke tenkt å begynne å prøve riktig enda, har noen planer for våren 2015. Gynekologen anbefalte å ta ut spiralen i goood tid, siden jeg er såpass voksen ;)

Selv om jeg har to, har jeg aldri vært en prøver før. Må si det å gleeeede seg til baby, er noe helt annet an å få de i fange mens man fremdeles er en fjortiss ;)

Gratulerer så mye Siri! Denne gangen skal det vare i 9 herlige måneder!

Tusen takk Apex! Jeg føler jeg flyter på en rosa sky og det er så deilig! Livet kunne ikke vært bedre enn det er nå :D

Utåodigenå: kan ikke svare på spm ditt for har aldri brukt spiral :) Ville bare si lykke til. Det er en blanding av godt og vondt å være prøver, spør du meg hvertfall. Jeg håper at du slipper unna den verste ventetiden og at når du først er prøver så er du det ikke så lenge :)

Annonse

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014

Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 9.okt

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning

Bonanza: 36 år, 3 barn fra før, ikm torsdag 4/9

FruMille: 30 år, gift, prøver på nr 1, prøvd siden januar 14, MA juni 14

Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!

prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.

ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,

Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)

Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis

Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014

Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

1.trimester

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

2.trimester:

Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

3 trimester:

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Født:

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Fant ut det var på tide å lage plass til flere på 1.tri :-) (Tok med Sidney ned også, hun er vel snart 3.tri til og med?) Nå er det lenge siden jeg har skrevet her, har rett og slett ikke orket å gjøre mer enn det som er absolutt nødvendig for å gå dagene til å gå rundt :-p Trøster meg med at så dårlig som jeg er, må det være noe inni der!

Her har det vært mange triste nyheter siden sist jeg skrev! Ingen nevnt, ingen glemt, men jeg føler så med dere, unner ingen å måtte gå gjennom det dere har måttet takle nå. Det må være en tøff prosess å bli klar for å ta sjansen på nytt!

Dessto gledeligere med positive tester :-D Gratulerer alle dere som kan flytte inn i 1.tri, og må det bli mange flere i ukene som kommer! Nå er det alt for mange på "snart gravid"-lista, krysser fingrene for dere!

Jeg er takknemlig for alle gravidesymptomer, og vet det er mange av dere som skulle gitt mye for å ha dem, men må helt ærlig si at jeg hadde håpet å være kvitt den konstante fyllesjuka snart! 14+1 nå, og eneste endring er at spyrunden har blitt fast takst hver morgenen i stedet for uforutsigbart når på dagen og ikke hver dag :-p

Sprer så mye gravidestøv jeg kan i alle retninger, måtte 1.tri-lista bli lang!

Snart gravide:
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, MA august 2014
Klarforbarn75 39 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 9.okt
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrutt svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang.
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015.
Aussiemama: 36 år, samboer, ett barn fra før, sluttet med p-sprøyte for 2 år siden, venter i spenning
Bonanza: 36 år, 3 barn fra før, ikm torsdag 4/9
FruMille: 30 år, gift, prøver på nr 1, prøvd siden januar 14, MA juni 14
Ancear: 34 år, samboer, prøver på Nr1, prøvd siden juli 2014
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før, MA 13.08.14, prøver på ny spire!
prøver30: 30 år, samboer, ingen barn. MA 14.08.2014.
ØYNE: 33 år, samboer, begynt å prøve på nr. 2 juli/aug 2015, prinsesse født januar 2014,
Lykke *prøver på nummer 3*: 32 år, 2 barn fra før, prøver på en attpåklatt:)
Krumelur: Har en gutt som nærmer seg tre. Prøvd et år på nr to, med en exu og en SA underveis
Ulvinne83: 31 år, gift, startet prøving på barn nr 1 september 2014 
Leirha: 35år, samboer, har 3 gutter, 17år, 6år og 2 år, Startet prøving i september. IKM 22/9

1.trimester
Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P
Chloe30: 35, gift, jente og gutt, 8 og 5 år, termin ca 5. eller 7. April 2015

2.trimester:
Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

3 trimester:
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)
Apex 39år, 1 voksen sønn, termin 03.12.14, lykkelig uvitende om kjønn.

Født:
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14) Fødte en liten jente 21.09

Min fødsel: Begynte med rier natt til søndag, uten noen tegn på forhånd. Mannen ble lys våken da han skjønte at det skjedde noe. Ringte føden og dro inn til sjekk da jeg hadde 4 rier på 10min. Hadde da 1cm åpning og vannet gikk i bilen på veien. Fikk beskjed om å dra hjem og vente til det ble vondere og hyppigere. Dro tilbake i 1-tiden, da hadde jeg 3cm åpning. Heldigvis var det god plass på føden, så jeg fikk fødestue med en gang, og kunne sette meg i et varmt badekar som smertelindring. Ny sjekk ca 4, da hadde jeg 8cm åpning. Jordmor sa at siden det hadde gått så fort med åpningen trodde hun ikke jeg ville rekke å få virking av epidural som jeg ba om da. Klarte meg videre med lystgass og sto i prekestol og på kne i senga. Da jeg ikke orket det lenger satt jeg i senga og fikk begynne å trykke. Riene ble mindre hyppigere, så da fikk jeg drypp. Da jeg hadde trykket i over 1 time ble lege tilkalt, og han måtte hjelpe siste biten med vakum. Da var jeg så sliten at jeg svarte ja til alt de spurte om, og plutselig var jenta vår på magen min  :) Tidsbegrepet underveis var helt borte, og jeg syns det gikk overraskende greit uten epidural. 

Nå har vi fått henne med hjem og er helt forelsket! Verdens nydeligste så klart  :)

Gratulerer så mye med tulla deres girasol! Så nydelig! Kjenner at jeg grøsser med tanke på fødsel, men det er vel en dyd av nødvendighet

Cayenne, for en opptur OG nedtur. Jeg er så imponert over pågangsmotet ditt! Spira må jo bare sitte snart. Det gikk for Dossa, så da må det virkelig gå for deg også! Hørtes deilig ut med en rolig helg! Her i huset nyter vi høstværet innendørs det er deilig å ikke måtte gjøre noe hele tiden!!!!

Peppagris og Siri, gratulerer så mye med spire! Håper virkelig de klorer seg fast! Liker virkelig slike nyheter! :wub:

Apex, hvordan går det med deg? Jeg kjente meg slik igjen i din beskrivelse av mangel på nærvær...Håper det ordner seg for dere snart. Gravidbobla til mannen her i huset innebærer avstand nå på 4 mann har jeg bare innsett at slik er det og prøver å ha fokus på p være takknemlig over alt det praktiske han gjør men je savner en armkrok og engasjement for magen god varm klem til deg ❤

Duangdaw, hvordan går det med deg? Jeg synes du er så tøff som står slik på for denne etterlengtede spiren! Håper Danmarks turen bærer med seg store frukter denne gangen! God varm klem og masse babystøv til deg! ❤

Vinterblomst, så stas at du begynner å blinklysene for å prøve igjen! Jeg må innrømme at jeg tenker mye på deg for tiden! håper ei ny spire klorer seg fast snart

Sidney, hvordan går det med deg min kjære venn? Nå er det lenge siden vi har hørt noe fra deg! Trives du med rugingen? Klem

Mamma-til-Emma, hvordan går det med deg? Klem

Grøne, finner du mer ut av denne syklusen/ blødningen din? Jeg er så imponert over den roen du har! Tror det kommer til å bære frukter gitt! Varm klem

FruMille, hvordan går det med deg? Er dere i gang med prøvingen? (Hukommelse værre enn en gullfisk for tiden ).

Jeg må bare innse at jeg nå hører til på 2 tri...hjeeeeeeeelp....dette går litt vel fort altså. Jeg prøver fremdeles å forstå at ett knøtt er på vei, men det er vanskelig og rart ☺ Håper det blir annerledes når det kommer tydelige spark og slag. Livmor og ligsmenter får brynt seg og det gjør enda vondere i vokseperiodene enn sist gang godt det er siste gang Hormonene sitter mektig løst for tiden. Jeg gråter for den minste ting, har verdens korteste lunte og kan le hysterisk av ting som ikke er spesielt morsomt så jeg er nok kjempe gøy å vær sammen med for tiden jeg har fått ordnet meg med graderte svangerskaps penger noe jeg synes er deilig. Det betyr Max 2 netter etter hverandre og at arbeidsgiver skal tilstrebe å finne dagvakter til meg kan bli spennende, da jeg ikke har jobbet på dagen på snart 10 år

Nå venter innehøstkos sammen med guttene mine det skal bli stas!

Håper dere alle har det strålende!

God varm klem til hver og en ❤

Takk for tanker Tussemor ♡ du er fin! Ønsker deg et herlig svangerskap tross plagene som følger med ;)

Er ganske sikker på at jeg har hatt el nå men venter en syklus-periode. Har innsett at jeg har vært/er sliten etter aborten.. det er nok tiden før egentlig; uggen og kvalm i nesten 3måneder også halvannen uke med intense smerter.. Så jeg ser frem til neste pp og ny prøving :)

God held snupper!! :)

Hei, og velkommen!

Jeg fikk en blødning fire dager etter uttak av hormonspiral, så gikk det rett over i 29 dagers syklus. Første mnd regnet jeg ikke som prøveperiode, men etter to sykluser ble jeg gravid . Lykke lykke til!

Grøne, finner du mer ut av denne syklusen/ blødningen din? Jeg er så imponert over den roen du har! Tror det kommer til å bære frukter gitt! Varm klem

Tja, ikkje heilt. men trur det har kome så mykje no at eg er sikker på at det ikkje er ein spire der. Men lurer framleis på om det har vore. For dette har likna meir på det eg har opplevd ved å mista to gongar i år, enn på slik min vanlege mens er. Dei seier jo at etter SA/MA kan neste mens vera voldsom - men dette har berre vore litt i forhold til vanleg...så tja.

Og roen, ja eg har forsåvidt det. Går sjølvsagt litt opp og ned, men eg er ikkje den som tar av i tide og utide...verken den eine eller den andre vegen. Har måtta funne meg i ganske mykje med helsa mi dei siste åra, og då sikkert lært å godt meir som ein ikkje kan gjera noko med. Bruker tankestrategiar/mindfullness ganske bevisst på det, og har god hjelp av det.

Så vi berre køyrer på vi utover hausten og ser kor det endar. Som mannen sa, i såfall får vi berre gjera det og evt få loggført ein tredje SA så vi får hjelp om det ikkje held heile vegen til mål neste gang. For her er problemet heilt tydeleg ikkje å bli gravid, men å komma gjennom dei første åtte vekene. Men gamle egg har vel og noko å seia, så vi prøver å ta det som det kjem.

Litt sårt denne veka, naboen fekk nr to, og då kjenner ein jo litt ekstra på at våre ikkje vart noko av. Vesla og deira første er det tre mnd mellom...men det er no berre sånn det er. Nyt ho me har så lenge.

Kjekt å høyra at du taklar mannen litt annleis denne gongen og veit kva som skjer. Håpar det held heile vegen, og at det blir endå betre når minsta her kjem til verda. Håpar de får ro i forholdet og finn ut av det :)

Vi har brukt helgen på å diskutere fremtidige planer, å til slutt landet vi på å starte prøvingen umiddelbart.

Tok ut spiralen for noen dager siden, så nå er det bare å begynne å vente. 18 år siden sist graviditet......

Er veldig spent på hvordan dette går!!

Går i full fart dette her ja ;) i dag kom TR på besøk, for første gang på 13 år!! Fysj da, merker jeg ikke er vant til sånt, men ble nå glad og da den dukket opp. Det må vel bety at hormonene er ute av systemet, og at vi snart er klare for action ;)

Er det sånn at EL er ca 14 dager ETTER første mensturasjonsdag?

Endret av Utålmodigemeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...