Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Duang da :) så utrolig trist å lese at du ikke har det bra og at spiren ikke satt denne gangen :( Får vondt når dere god jenter ikke lykkes, men jeg gir ikke opp å håpe at en dag blir deres lykkelig ♡

Sender deg en god klem!! Veit du når neste PP blir vennen? Hold ut og ikke mist motet :wub:

Vinterblomst :) usj det er slitsomt når formen ikke er bra og spesielt når man har andre som vil ha din oppmerksomhet. Noe anna hvis man kun har seg sjøl å tenke på. Håper formen tar seg opp og at energi nivået ditt fylles opp ♡

Utålmodig, da er det bare å krysse fingra og håpe på et jubelrop om ikke så lenge ;) xxxxx

Ancear, nå skal du se at spiren sitter :)

Du må nyte ferien fullt ut, kanskje det tar vekk litt av fokuset på baby laginga.

Xxxxx!!

Apex :) så søt mannen din er som vil holde på magen din. Det er herlig når mannfolka vil dele sine følelser♡

Passe på deg sjøl og den lille, du Gjør en viktig jobb nå vettu :wub:

Ja pendelen sa desember og jente, kan være at det var termin jeg fikk opp sjøl om jeg egentlig spurte når du ville bli gravid ;)

Spennende!!!

Fisken♡ du er god da *suss*

Jonas har vært etterlengta i en lang tid så da han endelig kom var det helt fantastisk :D

Så herlig å høre at hcg nivået stiger!!! Denne spiren har klort seg godt fast og vil ikke vise seg før tiden er inne ;) ;)

Hvordan er formen snuppa?

Tenker lille gullet ditt stor koser seg på SF :D tenk skolegutt jo :D :D

Mama :) takk ja liker navnet veldig godt :)

Jonas er familiens sjarmtroll og alle vil bare kose kose kose masse :D :D

Kjenner til det å sove dårlig på natten *usj* bare tenk at det vil gå over :) det er deilig når alle vondtene blir gradvis borte når du popper ;) Å få kroppen sin tilbake er digg! Klem

Idag har vi hatt familiefeiring av den eldste gutten som har blitt 10 år :D

Er så rart å tenke på at jeg ble mamma for aller første gang for 10 år siden :wub:

Har spist god mat og mange gode kaker *nam nam* Synd alle kakene ble spist opp for da har jeg ikke noe å kose meg med nå som unga er i seng jo :P hehehe....får bli litt sjokolade da :P

Corneliuss :) sender deg en god klem!!!

Grøne :) det er herlig at jenta di trives i bhg. Hvordan er formen din?

Det er så herlig at lista på 1. Trimester fylles opp♡ Snart skal dere andre prøvere følge etter for det er jeg ganske sikker på vil skje i løpet av 2014 :wub:

Nå skal Jonas ha kvelds puppen, så da må jeg gi meg sjøl om jeg så gjerne skulle å kommentert mer.

Men får holde å skrive at jeg tenker på dere og sender dere en god klem♡

Fortsetter under...

Hei kjære venner!!!

Nå er det lenge siden jeg har tatt meg tid til å skrive til dere og oppdatere litt. Det er jo veldig mange nye her inne for meg, så håper dere orker å "presentere" dere en gang til for meg, slik at jeg kan få en aldri så liten oversikt. Det ser nemlig ut til at jeg kommer til å "henge" litt mer her framover :-P Kronidioten av en mann som jeg har hatt gikk etterhvert over til å benevnes som gubbe igjen. Vi har vært til mekling, men ba om å få noen samtaler fordi ingen av oss egentlig ønsker skilsmisse. Sta som jeg er (eller kanskje mest redd), har jeg krevd intenst arbeid fra oss begge. Resultatet er at tonen er bedre. Det er fremdeles mye å ta tak i, men så lenge vi får litt veiledning, håper jeg at vi kan få ting på rett kjøl. Jeg har tatt tak i meg selv også, slik at arbeidsfordelingen blir noe jevnere. Har vært veldig klar for å bli alene også, men så dro ferien med seg ett noe uplanlagt element :-P Jeg har vært så kvalme den siste uken, spesielt morgenkvalm. Gubben har vært knall tydelig på at han viste hvorfor. Rødvina satt seg fast i halsen i løpet av sommerferien osv. I dag orket jeg ikke uvissheten lengre, så jeg tok en test (ikke morgenurin) og jaggu meg kom der ikke opp en svakt positiv test :-p Ja, ja...da er det bare å brette opp armene og gå med hevet hode mot atter to tette småtroll (hvis alt går bra da). Jeg skal ta en ny test om ett par dager, på morgenurin, bare for å få det bekreftet ;-)

Er det noen som har hørt noe fra en til pleace?????

Jeg håper dere alle har en deilig sommer og nyter tilværelsen!!!!! God varm, overveldende sommerklem fra meg <3

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 17.august 

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015. 

1.trimester

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. 

prøver30: 30 år, gravid med første. Termin ca. 10 mars.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

2.trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, En voksen sønn. OUL-termin 03.12. Lykkelig uvitende om kjønn!! <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Så moro Tussemor,jeg som hadde takket for meg og alt ting.nå må jeg jo følge deg og ha-ha Gratulerer!!! :-)

Å kjære vene, nå er jeg virkelig i ammetåka ( vel og merke uten å amme :P ) Hadde 200 varslinger her inne da jeg logga på, de fleste herfra hehe...så trykka bare på Oss over 30 og begynte å lese....skjønte ikke bæret!!! Trodde tråden vår hadde blitt for lang og det hadde blitt oppretta ny, siden jeg var på første side. Visste at Tussemor hadde fått positiv test ( Gratulerer kjære du  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil: ), men av det jeg leste så var det snakk om prøveperioder og greier, og det følte jeg ikke stemte helt :P Fant heldigvis ut at jeg skulle se på siste side..herregud, er det mulig...er jo ikke nødvendig å begynne å lese fra 2012, liksom  :nigo: Så jeg har altså ikke lest meg opp her inne, får gjøre det etterpå om ikke noen trenger min umiddelbare assistanse her i heimen. Det skjer rett som det er for tiden, for nå er familien fordoblet siden sist jeg var her! Fikk en gutt og en jente den 28. juni, og siden har det gått i ett hehe. Måtte faktisk settes i gang, ellers hadde jeg vel vært gravid enda! Ble satt i gang uke 39+1 og de kom 39+4. Storesøster var 2840 gram og lillebror 3130. For en uke siden hadde de begge lagt på seg rundt 600 gram, så næringsvett har de. Mammaen sliter litt med hormoner og tungsinn, men det bedrer seg nok snart. Skjer litt kjedelige saker innad i familien også, har en niese som er syk, så det blir mye å tenke på for tiden. Aner ikke om jeg kommer til å klare å være mer her inne, men tenkte jeg skulle oppdatere litt, iallefall :)

Velkommen til alle nye, og mange gode klemmer til kjente  :klem1:

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 17.august 

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015. 

1.trimester

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. 

prøver30: 30 år, gravid med første. Termin ca. 10 mars.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

2.trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, En voksen sønn. OUL-termin 03.12. Lykkelig uvitende om kjønn!! <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Gratulerer Kjærepære med nydelige småpærer,tungsinnet gir seg nok når overskuddet kommer krypende tilbake :-)

Hallo? Jeg vet ikke om jeg har presentert meg på denne tråden?
Jeg er egentlig en gammel traver her inne, som sikkert mange er..
Er 35 år, har tre barn på 17,6 og 2, og tenkte å øke flokken.

Vi tenkte å starte prøvingen nå.
Så dette blir spennende.

Jeg har veldig lyst på tvillinger, det er en drøm jeg har. 
Haha, det hadde vært fantastisk om jeg ble gravid, så med tvillinger i tillegg.
Men, målet mitt er å bli gravid, kjenner jeg er litt stresset.. Mange tanker kommer opp.
Tenk om jeg ikke blir gravid?
Tenk om det er for sent?
og sånn kverner det.. Så jeg blir helt sliten av meg selv.

Jeg visste ikke at jeg ville ha et barn til  før etter sistemann ble født. Da kjente jeg det egentlig med engang, at jeg ikke var ferdig med å få barn.
Trodde selv at 3 barn holdt.

Annonse

Takk som spør Dossa, formen framleis god. Men kjenner jo at eg er litt trøyttare enn vanleg, sjølv om det går litt i eitt med korte netter. Er og meir oppblåst enn vanleg, og innimellom kjenner eg i bekkenet at det får kjørt seg litt ekstra..men ikkje så verst. Spent på jobbstart i veka..

Llana, velkommen og lukke til med prøvinga. Syns alle som får tvillingar er tøffe, og ikkje minst dei som ynskjer seg det!! Her er det meir redsle for at det skal vera meir enn ein...syns eg kjenner så mykje nedi livmorområdet at eg har tenkt tanken...blir svett ved tanken!

Gratulerer med baby Dossa!

Nå er det lenge siden jeg har tittet innom. Jeg tenker på forumet her så snart mensen er en dag forsinket.

Vi har jo "sluttet" å prøve, men bruker jo fremdeles ingenting for å ikke bli det. Ikke tar vi tester lengre heller. Blir så dyrt.

Men i dag er jeg 8 dager over IKM, og jeg begynner å bli litt smårar. Jeg prøver hele tiden å overbevise meg selv om at det ikke er vits i å kjøpe noen test, men nå klarte jeg ikke å holde meg borte fra dere :)

Så hvordan er ståa her da? Innså akkurat at det vil ta litt tid å lese seg opp på denne tråden :P Så jeg får vel bare henge med så godt jeg kan :)

Jeg får vel hilse pent på dere tenker jeg ;)

Moj, snaart 31 år fra Trøndelag.

Prøver fortsatt på nr 1. Prøvde å telle meg fra til pp her i sta da ei spurte og kom fram til 113pp!! ( eller litt over 9 år om du vil)

Kjenner jeg ble en smule svimmel da jeg så tallet..hehe! Men sånn er det da en gang..

Har et stebarn som i grunn begynner å bli voksen selv (tiden flyr). Kjenner jeg nesten begynner å bli redd for at jeg skal bli bonus bestemor før jeg selv blir mamma..hehe!

Har vært innom pergokurer,kikhullsoperasjoner og noen runder med prøverør.

Holder fortsatt koken og har planlagt å komme igang med nye prøverørs runder igjen snart. :)

Hu hei! Det var vel en kjapp oppsummering. hehe! 

Så hvordan er ståa her da? Innså akkurat at det vil ta litt tid å lese seg opp på denne tråden :P Så jeg får vel bare henge med så godt jeg kan :)

Prøver fortsatt på nr 1. Prøvde å telle meg fra til pp her i sta da ei spurte og kom fram til 113pp!! ( eller litt over 9 år om du vil)

Kjenner jeg ble en smule svimmel da jeg så tallet..hehe! Men sånn er det da en gang..

Har et stebarn som i grunn begynner å bli voksen selv (tiden flyr). Kjenner jeg nesten begynner å bli redd for at jeg skal bli bonus bestemor før jeg selv blir mamma..hehe!

Holder fortsatt koken og har planlagt å komme igang med nye prøverørs runder igjen snart. :)

113???! :o

Har du/dere vært å undersøkt dere om det kan være en underliggende grunn?

113pp var svimlende.

Uff, jeg har ikke ord.

Håper det skjer snart da.

Annonse

Velkommen! Wow tøffe 9 år med andre ord :( lykke til!

Sitter på toget med ræva dekning, men må bare sende en goood klem til Duang! :klem: Så tøft dette må være, skjønner at du treffer bunnen i blant, men vi er mange som heier på deg her, vet du! Ikke gi opp!

Og Moj, WOW! At dere fortsatt har guts til å prøve - jeg vet ikke hva jeg skal si, annet enn at det ikke holder å ta av seg hatten, så jeg stripper helt!

Her har jeg kommet i gang med trening igjen etter sommeren, og guuud så deilig det er. Håper jeg klarer å holde koken fram til permisjonen starter, i hvert fall - det er bare fem uker! FEM! :hakeslepp:

Og hallo nedpress, velkommen til meg. Det har kommet for fullt i dag, tar meg nesten i å sjekke om hodet er på vei ut hver gang jeg er på do. :ler:

Så dumt det ikke gikk Duangdaw! :( det er lov å klage litt!! Om det er naturlig eller annen metode en prøver å bli gravid med, så er det stor påkjenning innimellom når det ikke går. Men det er ikke så enkelt alltid, og tålmodighet må være en del av prøvingen! En pause kan og være fint ;)

Jeg er nå 43 og har blitt gravid begge ganger etter 40 ;) mye som går. Keep the faith :)

Velkommen nye å gamle :) masse lykke til :) ☆☆☆

113pp var svimlende.

Uff, jeg har ikke ord.

Hehe! Ja jeg kom faktisk fram til 113 :P Hørtes plutselig bedre ut med 9 år. 

Jada..Har ikke gått 9 år uten å undersøke oss.

Jeg har endometriose og sammenvoksninger i egglederne. Ja så er de tette pga dette.

Så virker det som jeg også har pcos. Så full pakke :P

Derfor må vi ha litt hjelp (prøverør) ;)

Wow imponert Moj. Håpe dere får det til tilslutt! Men har jo hørt om flere som blir bestemor før de får den siste barnet så kanskje det er det som skal til :P

Kanskje mer normalt å bli bestemor/bonus før man får det siste barnet..hehe! 

Jeg har ingen egne barn enda jeg da :P

Hehe.. ja hørt om flere hvor det har skjedd :) Ja skjønner du ikke har noen selv ennå, men bonusbestemødre kan jo være enda bedre det enn noen bestemødre :) Min lille Tiili har jo da ganske mange bonusbesteforeldre, men like mye besteforeldre de selvom de ikke er biologiske :) Min kjæreste(som jeg traff mens jeg gikk gravid) har da foreldre som begge er gift på nytt i tillegg til at min mor er gift på nytt så da skjønner du at det blir litt ekstra besteforeldre noe som bare er koselig!! :)

Hehe.. ja hørt om flere hvor det har skjedd :) Ja skjønner du ikke har noen selv ennå, men bonusbestemødre kan jo være enda bedre det enn noen bestemødre :) Min lille Tiili har jo da ganske mange bonusbesteforeldre, men like mye besteforeldre de selvom de ikke er biologiske :) Min kjæreste(som jeg traff mens jeg gikk gravid) har da foreldre som begge er gift på nytt i tillegg til at min mor er gift på nytt så da skjønner du at det blir litt ekstra besteforeldre noe som bare er koselig!! :)

Ja det er vel rimelig normalt i disse tider :) Stebarnet mitt har sin del av bonus besteforeldre og tanter/onkler. Men det er jo bare kos.

Håper likevel at det er noen år til jeg evt skulle bli "bestemor" enda da. hehe! 

113pp var svimlende.

Uff, jeg har ikke ord.

Hehe! Ja jeg kom faktisk fram til 113 :P Hørtes plutselig bedre ut med 9 år. 

Jada..Har ikke gått 9 år uten å undersøke oss.

Jeg har endometriose og sammenvoksninger i egglederne. Ja så er de tette pga dette.

Så virker det som jeg også har pcos. Så full pakke :P

Derfor må vi ha litt hjelp (prøverør) ;)

Tenkte nesten det var noe slik ja. 

Søsteren min har pcos sammenvokste eggeleder og kun en som noenlunde virker (pga uppdaget klamydia i tidlig tenårene), samt endomtriose.

Men under over alle under så har hun klart å få 3 barn uten hjelp.

Hun skulle til prøverør, men de oppdaget da hun var der at hun faktiask var gravid.

Veldig dumt at det er sånn for dere, håper det ordner seg med prøverør.

Krysser fingrene!

Hei til de nye/tilbakevendende :)

Gleder meg til jeg kommer hit for å prøver på nr to og tre ;)

Men for når går det i wild yam og en bønn om en lenger lutealfase nå i pp3...

Sykt tempdropp i dag, 6 dpo, lover neppe godt :(

Sist kom TR 7 dpo, etter tilsvarende tempfall (men det var samme dagen) så jeg er urolig for morgendagen... VIL ikke at det skal være slik!

Krysser fingrene for ingen TR i morgen. Tar liksom en dag av gangen her nå. 

Blir i alle fall ikke kortere enn sist, i verste fall like kort bare.

"Kjære wild yam - gjør et mirakel - så en eventuell spire har mulighet til å vokse og gro!"

Dere kan tenke dere at jeg er rett person til å vente ett helt år for å oppsøke hjelp om dette fortsetter? ;) Nope! Vil gjerne gå til privat i løpet av høsten om ikke dette går seg til selv veldig snart. Leser jo på nett og VET det finnes legemidler som hjelper, så vet ikke om jeg har tålmodighet til å vente hele året som anbefales... Når det kanskje kan gå kjappere mener jeg ;)

Hei igjen søte dere! <3

Trodde ikke det gikk an å bli så knekt "bare" av å få mensen... :'-(

Tårene renner når jeg leser innleggene deres... <3

Minnimusa: Tusen takk for klem! :-)

Cayenne: Tusen takk for klem! :-) Jeg prøver å ha trua, og har jo bestemt meg for at jeg SKAL lykkes en gang, men tida går jo, og jeg blir jo ikke yngre... :-P

Krysser fingre for at det blir både din og min tur snart! :-)

Dossa: Tusen takk for støtte og klem! :-) Det føles så godt!

Jeg håper på eggløsning og ny tur til Stork om ca 2 uker!

Godt å høre at hele familien koser seg med Jonas! :-) Det er forresten et navn som jeg også har på min liste! :-)

Moj: Velkommen til deg! :-) Det står virkelig respekt av dere i den prosessen dere er i! For en utrolig utholdenhet dere har! Krysser fingre for at dere lykkes nå! :-)

Kjøttmeis: Tusen takk for god klem! :-)

Jeg merker nå at det er litt tøft å gjøre dette alene, spesielt etter de erfaringene jeg hadde med svangerskapsavbruddet! :'-( Så da føles det ekstra godt å bli heiet på! :-)

Så flink du er som trener! :-) Imponerende at du kommer igang igjen etter ferie til tross for at det nærmer seg termin! Du er forresten ca 1 uke lenger enn det jeg skulle vært nå...

Vinterblomst: Tusen takk for støtte! :-)

Det blir nok ingen pause her, så sant jeg ikke tvinges til det av en eller annen grunn! :-P Jeg er jo akkurat i gang igjen med prøving etter svangerskapsavbruddet 30. april, så her er det bare å kjøre på! :-P

Håper du snart får fine dager uten kvalme og oppkast! :-)

Utålmodig82: Krysser fingre for at TR er mindre ivrig på å besøke deg denne gangen, og bare springer rett forbi!

Tror jeg også ville kontaktet private, for å få hjelp før det har gått ett år! Jo fortere, jo bedre! :-) Lykke til! :-)

Jeg fikk forresten svar på diverse hormonprøver for ei stund siden, tok flere enn det som strengt tatt var nødvendig, bare for å få litt oversikt over åssen det står til! :-P Alle prøvene var godt innenfor normalen, ingen av dem var i grenseland! :-) AMH var på 20, og det må vel være bra for ei på 42!? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...