Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Beklager er jeg som har rotet til - fant en nyere liste så håper det blir riktig nå :)

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 17.august

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

Ancear, 34, samboer, 1.pp juli/august 2014, har PCO

FruMille, 30 år, gift, ingen barn fra før, 2 pp etter MA mai 2014

1.trimester

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før.

prøver30: 30 år, gravid med første. Termin ca. 10 mars.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

2.trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, En voksen sønn. OUL-termin 03.12. Lykkelig uvitende om kjønn!! <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Endret av Ancear

Fortsetter under...

Takk takk : ) ja..vi får bare kjøre på ; ) og krysse fingra! Utrolig utålmodig man blir når d står på!! : - /

velkommen til dette koselige forumet.

Her svarer vi etter beste evne og erfaringer . ;)

Jeg har prøvd eggløsningskalkulatoren her inne , men den har aldri stemt etter min syklus.

clerblue eggløsningstest har jeg stort sett begynt å teste på dag 6 - 7 . ( har syklus på 28 dager )

men har endt opp på eggløsning på dag 11.

Prøv deg litt frem og vær tolmodig.

Stress hjelper sjelden i prøvingen . ;)

Lykke til . ;)

Takk for det, Great : ) hyggelig!

Kroppen har ikke vært helt seg selv etter MA'en. Først denne syklusen menstruasjon var mer eller mindre normal. Forrige syklus testet jeg også positivt på eggløsning bare to dager etter mens. Og nå altså dagen etter.. Prøver etter beste evne å ikke stresse..hehe, lettere sagt enn gjort ; ) mannen er 40år..j vet at han kan bli pappa uansett alder, jeg er "bare" 30.. men allikevel klarer j liksom ikke å la være og "ville bli gravid NÅ"! ; )

Her er også mannen 40, og han fikk det til ;)  Men skjønner godt at du er utålmodig! Krysser fingrene for deg (og alle andre som prøver) for at det blir fullt på 1.trimester på lista vår snart :)

Takk takk : ) ja..vi får bare kjøre på ; ) og krysse fingra! Utrolig utålmodig man blir når d står på!! : - /

Jeg har prøvd eggløsningskalkulatoren her inne , men den har aldri stemt etter min syklus.

clerblue eggløsningstest har jeg stort sett begynt å teste på dag 6 - 7 . ( har syklus på 28 dager )

Lykke til . ;)

Kroppen har ikke vært helt seg selv etter MA'en. Først denne syklusen menstruasjon var mer eller mindre normal. Forrige syklus testet jeg også positivt på eggløsning bare to dager etter mens. Og nå altså dagen etter.. Prøver etter beste evne å ikke stresse..hehe, lettere sagt enn gjort ; ) mannen er 40år..j vet at han kan bli pappa uansett alder, jeg er "bare" 30.. men allikevel klarer j liksom ikke å la være og "ville bli gravid NÅ"! ; )

Her er også mannen 40, og han fikk det til ;)  Men skjønner godt at du er utålmodig! Krysser fingrene for deg (og alle andre som prøver) for at det blir fullt på 1.trimester på lista vår snart :)

Hihi, så bra girasol. Vi fiks jo til tidligere i år, MA i april..så d bør kunne skje igjen. Problemet er vel bare at j stresser og "håper" ekstra mye nå! Nå har vi ferie og mye tid sammen, krysse fingra for at d hjelper litt : )

Lykke til . ;)

Hihi, så bra girasol. Vi fiks jo til tidligere i år, MA i april..så d bør kunne skje igjen. Problemet er vel bare at j stresser og "håper" ekstra mye nå! Nå har vi ferie og mye tid sammen, krysse fingra for at d hjelper litt : )

Kjenner meg så igjen i det du skriver, ville helst blitt gravid i går lissom :( hadde MA i mai, dette er første pp etter aborten og jeg lengter såååå mye at det verker! Men jeg vet jo at stress ikke fører noe bra med seg, det er bare ikke så lett å la være å stresse når man har så lyst! Jaja, vi vet hvertfall at vi kan bli gravide, så tiden får bare vise seg om når neste vil sitte :)

Grøne, gratulerer så masse! Og gratulerer til Tussemor også! Så fantastiske nyheter å logge på til :) 

Nå har det jammen skjedd mye siden jeg var her sist. Tiden flyr mellom hver gang, men jeg er innom og leser innimellom selv om jeg ikke er flink til å skrive :) 

Dossa, så godt at du koser deg med prinsen din :) Vakkert navn har han fått også! 

Her bikker jeg i morgen over i de magiske 12 ukene. Skal på sykehuset neste uke, og da blir det storkontrollen, der problemene begynte sist. Litt nervøs, men lever i troen på at alt ender bra denne gangen også :) Er fortsatt sykemeldt, og det er uvisst når jeg skal tilbake i jobb. Sist var jeg sykemeldt hele veien ut, håper jeg slipper det nå. Men det er selvsagt helsa til lille i magen som kommer først, så får jeg bare innrette meg etter hva den bestemmer ;) 

Masse lykke til til dere som prøver :) Måtte spira snart sitte! Og håper alle får en fantastisk uke! 

Annonse

Da er ferien slutt og jobben kaller .

Har hatt det helt topp , og kan ikke klage.

Har t.o.m fått lagt inn to aksjer selv om det ble på el dagen og dagen etter.

Ikke alltid lett for og få det til og klaffe før testing.

Tolmodighet er vist en dyd . ;)

Ha en fin uke alle sammen.

Måtte 1.trimester bli full i løpet av høsten . ;)

Lykke til på kontrollen, Mama! :D (Husker ikke helt hvilke problemer du hadde sist, om du har sagt det?)

Her er også ferien over i morgen. Har vært en super sommer, og håper virkelig ikke den er over enda selv om det ser ille ut når man titter ut vinduet. Satser på noen fine helger med turer og bading.

Her kom det plutselig heftige el-symptomer på nytt i dag - tok en test og den var positiv. Mann og barn er sendt på hytta mens mor jobber, så da får vi håpe det holdt med avskjedsrunden i høyet i går ;)

Da er det på tide å prøve å mane fram litt trøtthet for å få snudd døgnet..

Hei ! Lenge siden sist damer . Så gøy med nye bebiser og gravide : ))alt bra med lillebror her som er blitt 7 mnd !! For min del har helseangsten tatt helt av i sommer og ødelagt mye for meg . Sist var at jeg fant flere små knuter i begge lyskene ... De er sjekket av lege som sier de er helt normale men jeg klarer ikke slappe av .. Legen sa slike små kuler kunne kjennes på slanke folk og at mine var normalt store, men nå er det jo nesten blitt en besettelse å kjenne på de og jeg er livredd for at jeg er dødssyk .. Dumt å ødelegge permisjonen min med slike tanker : ( alt i livet mitt er jo egentlig bra !!!

Hei jenter!

Da er jeg også tilbake etter sommeren! Og så mange fantastiske nyheter! Hurra!!!! Ble så mange ting som burde kommenteres fra mobilen at jeg ikke klarer å huske alle! Men så mange ganger jeg ble glad når jeg leste! 😄😄😄 hurra for alle gravide! ❤️

Hh80: uff det høres veldig slitsomt ut. Kanskje det kan være en ide å snakke med en psykolog for å få sortert tankene rundt dette litt. Jeg har slike lymfeknuter som du snakker om på halsen. Ikke hele tiden men de kommer veldig lett om jeg får ørlite haldbskterier (alt fra at jeg ikke merker det til halsinfeksjon). Jeg er også slank (ca 50-53kg og 169cm) så det kan jo ha noe med saken å gjøre. Sønnen har min Kroppsbygning og han er lik. Dette er jo helt sikkert ikke noe å bekymre seg for siden du er sjekket allerede. Men det er jo slitsomt for deg å gå slik å tenke på det hele tiden.

Fin dag til alle fine damer her!

Lykke til . ;)

Kjenner meg så igjen i det du skriver, ville helst blitt gravid i går lissom :( hadde MA i mai, dette er første pp etter aborten og jeg lengter såååå mye at det verker! Men jeg vet jo at stress ikke fører noe bra med seg, det er bare ikke så lett å la være å stresse når man har så lyst! Jaja, vi vet hvertfall at vi kan bli gravide, så tiden får bare vise seg om når neste vil sitte :)

Ser ut som vi sitter i nokså lik båt, girasol! Blir like skuffa hver mnd når "tanta" kommer før j i d hele tatt har tatt frem graviditetstesten. Rart hvordan kroppen fungerer..d klaffet på første forsøk forrige runde..endte som sagt med MA, og må som man nesten ikke klarer å tenke på annet funker d ikke i d hele tatt! Prøve å ikke tenke på d sier folk..mm, d går jo ikke!

Gratulerer til deg Grøne!! Så gøy :)

Mama fodie Lykke til med storkontrollen, vet ikke hva du slet med sist men det må jo gå bra :)

Håper det blir mange fler på terminlista :)

Her er jeg 11 uker idag!! Formen blir bedre men varierer stort, idag kom frokosten i retur, men kjennes bra ut nå på ettermiddagen :)

Føles litt uvirkelig ennå... skal på genetisk veiledning om en uke og får svar på prøver... alltid spennende !! :)

God uke alle ♡

De rutinerte, det dukkar jo opp litt tankar og spm. Kor tidleg kontaktar ein lege for å få henvisning til tidleg ul - eg er jo 38..

Og er det vanleg å kjenna meir i livmora no andre gong enn første? Syns det stadig er vondt nedi der, og i dag måtte eg bytta bukse fordi den eg hadde på føltes for trang, oppblåst allereie? Hrmf!!

Annonse

Litt usikker på om dette er siste, men har prøvd å rydda litt. Lurer på om vi skal fjerna dei som har fødd frå i fjor? Ser rart ut at fleire av oss står både i toppen og botnen av lista?

Snart gravide:
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

1.trimester

Tussemor?

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, termin ca 12.4.
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

2.trimester:
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:
Sharmi81(termin 8.9)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli. 

Skriver meg på lista i 1.trimester :) Har fulgt med litt fra sidelinja ift denne tråden. Ble klaff på 4.pp ;) Er 35, har 2 barn fra før på 5 og 8, som snart blir 6 og 9.

Snart gravide:

1.trimester

Chloe30, 35 år, jente født 2005 og gutt født 2008, termin ca 7. april 2015

Tussemor?

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014, termin ca 12.4.

2.trimester:

3 trimester:

Sharmi81(termin 8.9)

Født:

m1980 (termin 29. Aug) ?

HH80 (termin 4.januar)

De rutinerte, det dukkar jo opp litt tankar og spm. Kor tidleg kontaktar ein lege for å få henvisning til tidleg ul - eg er jo 38..

Og er det vanleg å kjenna meir i livmora no andre gong enn første? Syns det stadig er vondt nedi der, og i dag måtte eg bytta bukse fordi den eg hadde på føltes for trang, oppblåst allereie? Hrmf!!

jeg kontaktet gyn selv og fikk tidlig ul i uke 7. Har gått der før. Ellers er det bare å kontakte lege og få time til ul og til genetisk veiledning om du ønsker det. Er som regel på sykehus en tar sistnevnte. :)

Håper noen av dere mer erfarne kan svare meg på noen spørsmål. Dukker stadig opp ting man er usikker på :P

Har hatt første svangerskapskontoll forrige uke. Men turnuslegen som var der virka veldig urutinert. Kom på etterpå at jeg ikke vet om de sendte søknad om vanlig UL i uke 18 eller om jeg må gjøre noe?

Søkte de om fødeplass automatisk?

På helsekortet står de usikker termin..grunnet lange sykluser. Er det da ikke normal å henvise til tidlig ultralyd?

Huff...mye usikkerhet når alt er nytt.

Hva er forresten genetisk veiledning som dere snakker om over her?

I dag føler jeg meg bare forvirra, hehe :fnise: Er glemsk som en eldre dame og blir stadig overaska av meg selv. Glemmer ting hele tiden jo!

prøver 30: Fødeplass skal du få tildelt automatisk, du må heller ig beskjed dersom det er et spesielt sykehus du vil på. Det er det lege og jordmor som ordner med. Så lenge du er i systemet (og det er du jo når du har vært på kontroll) så får du fødeplass :) 

Når det gjelder tidlig ultralyd ville jeg sat ifra til legen, og bedt om en henvisning. Du kan selvsagt bestille selv, privat, men da koster det deg fort en tusenlapp. 

Ordinær ul får du også innkalling til. Det skal gå automatisk. Men hvis du har spørsmål direkte tilknyttet din graviditet, siden du er usikker på termin og sånne ting, så ta kontakt med jordmor i ditt område. Hun har ofte mye bedre kunnskap (og tid) enn legen, og har svar på alle spørsmål du måtte ha i forbindelse med graviditeten din :) 

Jeg kontaktet lege i uke 6. Fikk henvisning til tidlig ul i uke 8, og skal nå igjen i uke 13. 

Ta kontakt med lege eller jordmor og forklar at du vil ha tidlig ul, så ordner de henvisning for deg. Jeg fikk lapp i posten en liten uke senere med dato for undersøkelse :) 

Og ja, jeg har vært vanvittig oppblåst. Måtte skifte til gravidklær i uke 9 (!), og har heldigvis hatt sjansen til å gå litt sommerkjoler og sånt, men nå er det gravidbukser for alle penga ;) Føler at jeg ser ut som 5 mnd på vei, enda jeg knapt har nådd 3 :P

Takk for svar mama Foodie, då er det vel normalt :) Forrige gong gjekk eg stort sett med mine vanlege klede til veke 17-18, kanskje ikkje dei minste buksene, men elles. Det trur eg skal halda hardt denne gongen!

Kor finn de fine gravidekle? Om ein skal bruka dei lenge er det jo ok å ha noko som faktisk fungerer..eg er så kort i beina at eg syns det er vanskeleg å finna bukser som passar både dei og den breie baken min..får vel leita litt rundt igjen om dette går vegen :)

Takk for veldig gode svar mamma foodie :)

Starta med gravidbukser her også i uke 8, alt trykka sånn på magen. Men føler jo det ser ENDA mer avslørende ut med de buksene som er "kappa" rett under magen, hehe. Så det går i vide gensre eller kjoler her i gården :P Noen dager viser det veldig godt, andre dager ikke så mye.

Grøne: Jeg kjøpte noen  dongeribukser på HM, de var veldig lange i beina i riktig størrelse. Bestilte også en på Ellos, den var perfekt på lengden :) (men på ellos måtte jeg ha buksa i 2 størrelser større en på HM, rart men greit så lenge de passer ;) )

Håper noen av dere mer erfarne kan svare meg på noen spørsmål. Dukker stadig opp ting man er usikker på :P

Har hatt første svangerskapskontoll forrige uke. Men turnuslegen som var der virka veldig urutinert. Kom på etterpå at jeg ikke vet om de sendte søknad om vanlig UL i uke 18 eller om jeg må gjøre noe?

Søkte de om fødeplass automatisk?

På helsekortet står de usikker termin..grunnet lange sykluser. Er det da ikke normal å henvise til tidlig ultralyd?

Huff...mye usikkerhet når alt er nytt.

Hva er forresten genetisk veiledning som dere snakker om over her?

I dag føler jeg meg bare forvirra, hehe :fnise: Er glemsk som en eldre dame og blir stadig overaska av meg selv. Glemmer ting hele tiden jo!

Det kommer nok litt Ann på hvor du bor i landet for i Oslo så er det vanlig å søke om plass. Der er det jo flere sykehus som kan være alternativ og du er sikret plass et eller annet sted men ikke garantert år t spesielt. Jeg har søkt alle fire gangene jeg har vært gravid (en ma) og fått invilget det jeg ønsket. Men det er ikke vanlig å søke så tidlig. Legen min har alltid holdt igjen til uke 10-14. Men hvis du har et ønske om riksen så anbefaler jeg deg å søke nå pga det fort blir fullt. Det kan man visst også gjøre selv om man ønsker på nettet om det er vanskelig til å få legen til å gjøre det for deg så tidlig. Men det har jeg aldri gjort selv så er ikke helt sikker på hvordan. Vanlig at legen eller jordmor ordner dette for en om man ønsker. Hvis du bor på et mindre sted så har jeg hørt at man automatisk kommer til sitt sykehus med mindre man uttaler at man ønsker noe annet (feks i Tønsberg). Ultralyden er som mama foodie sier automatisk etter at du har fått sykehus og fødeplass bekreftet. Du får ul samme sted du har fødeplasd med andre ord.

Og ja enig med MFoodie at du kan spørre om henvisning pga usikker tid for graviditet. Er ikke sikkert du får (de er jo så forskjellige disse legene) men prøv. Hvis ikke så kan du event ta en privat.

Cayenne: hvordan ligger du an i syklus?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...