Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Tussemor, så spennende!!! To tette er jo fantastisk for ungene! Håper at vi også får muligheten til å gi søsken til lillemann, gjerne tett i alder. Hvordan har du det? Du har jo hatt noen tøffe økter med denne gubben din, er han ombord og klar for enda en? Håper at dere sammen klarer å glede dere over dette nye, lille livet :D så moro. Kanskje det kommer en liten lillesøster til alle guttene? :D

Fortsetter under...

Å herregud Tussemor, er det mulig?!!! Lønner seg ikke å bli aaalt for gode venner med mannen da, vettu! :lol:

Men lykke til - dette er vel ikke heeelt uønsket så vidt jeg har skjønt, og alt ordner seg så lenge dere klarer å samarbeide på en bedre måte enn før. Klem til deg, søta :wub:

Har dessverre ikke hørt noe fra En til - håper det går bra med henne og lille Signe. Kanskje noen som er på fb har hørt noe?

Vi er på Vestlandet og bader og går i fjellet - har vært på overnatting langt inni fjellheimen etter en strabasiøs tur med 15 Kilos sekker og to 'små'. Riktig besnærende å hoppe rett ut i vannet sammen med sprettende ørret omtrent før man våkner!

Ønsker alle en fortsatt god sommer! :D

Å kjære vene, nå er jeg virkelig i ammetåka ( vel og merke uten å amme :P ) Hadde 200 varslinger her inne da jeg logga på, de fleste herfra hehe...så trykka bare på Oss over 30 og begynte å lese....skjønte ikke bæret!!! Trodde tråden vår hadde blitt for lang og det hadde blitt oppretta ny, siden jeg var på første side. Visste at Tussemor hadde fått positiv test ( Gratulerer kjære du  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil: ), men av det jeg leste så var det snakk om prøveperioder og greier, og det følte jeg ikke stemte helt :P Fant heldigvis ut at jeg skulle se på siste side..herregud, er det mulig...er jo ikke nødvendig å begynne å lese fra 2012, liksom  :nigo: Så jeg har altså ikke lest meg opp her inne, får gjøre det etterpå om ikke noen trenger min umiddelbare assistanse her i heimen. Det skjer rett som det er for tiden, for nå er familien fordoblet siden sist jeg var her! Fikk en gutt og en jente den 28. juni, og siden har det gått i ett hehe. Måtte faktisk settes i gang, ellers hadde jeg vel vært gravid enda! Ble satt i gang uke 39+1 og de kom 39+4. Storesøster var 2840 gram og lillebror 3130. For en uke siden hadde de begge lagt på seg rundt 600 gram, så næringsvett har de. Mammaen sliter litt med hormoner og tungsinn, men det bedrer seg nok snart. Skjer litt kjedelige saker innad i familien også, har en niese som er syk, så det blir mye å tenke på for tiden. Aner ikke om jeg kommer til å klare å være mer her inne, men tenkte jeg skulle oppdatere litt, iallefall :)

Velkommen til alle nye, og mange gode klemmer til kjente  :klem1:

Snart gravide:
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 17.august 
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni
Ovidia håper på førstefødte i 2015. 

1.trimester
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.
Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. 
prøver30: 30 år, gravid med første. Termin ca. 10 mars.
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

2.trimester:
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Apex, 38 år, En voksen sønn. OUL-termin 03.12. Lykkelig uvitende om kjønn!! <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Kjærepære (35 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin 4. juli -14, småpærene kom 28.juni)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Godt dei et og legg på seg, småpærene. Håpar hormonene går seg til og - pleier å ordna seg, men pass på! Snakk med hs om det ikkje løyser seg, så du får nytt tida med dei næraste. Håpar det går bra med niesa di, ikkje kjekt når noko står på slik!

Oj, oj, gratulerer kjærepære! Tenk to på en gang, skjønner godt at det er strevsomt! God bedring til niesen din!

Og et forsiktig gratulerer til deg Tussemor, det må jeg si! Håper virkelig det blir stabilt bra mellom deg og gubben nå da! Er ikke minstemann bare året? Og er det fjerdemann det blir nå....? Litt dårlig hukommelse her! Håper virkelig dette viser seg å være gode nyheter!

Hert går det bedre med meg og minisnusken, men de er alltids noe å bekymre seg over for oss som er disponert for det (mannen er rimelig oppgitt....). Nyter sommeren med 2 foreldre hjemme, slik skulle det vært hele tiden gitt! Men innrommer at jeg gleder meg littebitt til barnehagen åpner igjen.. ;)

Jeg er også spent på om noen har hørt fra En til?

Også er jeg spent på oppdatering fra Fisken?

Og håper du fremdeles koser deg med Jonas Dossa!!

Kunne nevnt mange mange fler, men nå stuper jeg til køys!

Gratulerer, Tussemor! Og godt å høre at det kanskje ser litt lysere ut for dere. Håper den lille nyinnflyttede også hjelper til i så måte!

Selvfølgelig et dobbelt gratulerer til Kjærepære også! Det går seg vel forhåpentligvis til humørmessig, men skriver under på Grønes innlegg. :) Håper også det går bra med niesen din!

Cayenne: Det hørtes ut som en deilig tur. Jeg var jo akkurat på fjellet selv, men skulle så gjerne hatt ork til mye, mye mer! Gi meg en 18-kilos sekk og en lang oppoverbakke i stedet for feite ankler og hold på flatmark! :ler:

(Nei, fy, ikke klage. Det er jo i aller høyeste grad selvvalgt.)

Endret av Kjøttmeis

Annonse

Utålmodige: Lutealfasen min var 7 dagar iallefall den mnd eg testa. Brukte både el-test og temp. Fekk ikkje testa fleire mnd for eg va gravid.

Takk, det var jo fin info da :) Kanskje det er håp?

Brukte statistikk-greia i fertility friend, og fant jo faktisk mange med korte lutealfaser som ble gravide...Og at snitt-tiden for graviditet da var 4 måneder. Trodde ikke det var mulig jeg, men fint at det tydeligvis er det. Får vel ikke gi helt opp da. Fristet litt å bare droppe prøving frem til syklus evt stabiliserer seg etterhvert, men vi får vel gi det noen måneder til, siden det tydeligvis er mulig å lykkes.

Nevnte det for legen, men siden jeg kom til en annen lege enn min fastlege pga hun jobber bare 50% for tiden, og han var mann, så merket jeg at kvinnelig fertilitet på ingen måte var hans ekspertområde ;) Så det var ikke så mye vits, hehe. Må uansett bare være tålmodig - jepp - mitt melllomnavn er ikke akkurat Tålmodig da...

Så - om noen vil krysse litt fingre de neste 14 dagene, så kjører vi på'n igjen her vi. Får dope ned mannen... Har forøvrig bedt han lese på medisinene han tar mot ryggvondtene om de påvirker fertiliteten hans. Står ikke spesifikt, men det selvsagt ikke umulig at de påvirker negativt allikevel. Er smertestillende i ganske høye doser til tider dessverre. Utrolig kjipt for han, og jeg synes ikke det er gøy jeg heller. Savner mannen min faktisk... Vesnet som ligger ødelagt på sofaen på 11. uka minner meg ikke mye om sprekingen jeg giftet meg med i januar. Max uflaks. Møkka-rygg som skal tåle så lite altså... Og ja, det føles som at jeg "tvinger" han til sengs, selv om han jo stiller opp frivillig da han også ønsker at jeg skal bli gravid. Men moroa er jo tatt helt ut av det. Så det er plikt-sex uansett de fleste gangene. Men samtidig, hadde det ikke vært for at vi prøver hadde vi neppe hatt sex i det hele tatt, så kanskje er det bra for intimiteten mellom oss at vi har en grunn til å gjøre så godt ut av det som mulig :)

Ja, mye klaging fra meg nå.

Men veldig hyggelig å se de her inne som både er gravide og nybakte! Det er veldig koslig altså!! Og Kjærepære som har fått to, dobbel lykke! Humøret tar seg opp bare hormonene har rast fra seg :) Klem!

Så koselig å høre fra både Kjærepære og Tussemor, den ene nygravid :duskedame: & småpærer flott levert på min bursdag!! :duskedame: Gratulerer så masse til dere begge!

I min lille verden går ting seg til. Begynner å komme meg etter sjokket, var sjåfør for kjæresten (bygdefest) i helga.. Hva ER det med fulle folk og beføling av gravidmager??? Djises, det ble virkelig i overkant intimt for den gravide som var eneste edrue i mils omkrets.. men forsåvidt veldig hyggelig at bygda hans syntes det var flott at sambo skal bli pappa! Godt med byliv og arbeidsdag i dag etter ei sånn frihelg... Har vært på stoffshopping i kveld, litt innkjøp til clutchveske som skal brukes i fin anledning fredag som kommer... og litt til bruk i smekkeprosjekt til minimennesket som ventes på. <3

Ha en fin kveld dere! :)

Endret av Apex

Gratulerer til Tussemor! Håper det går stadig bedre med mannen også :) 

Og gratulerer til Kjærepære med to småpærer :D

God bedring til Apex sin mann, ikke så gøy med pliktsex og masse vondt - men krysser fingrene for at det går veien for spira allikevel :) 

Sender ut gravidstøv fra min voksende kropp og håper det treffer alle som vil ha! Hovne bein og masse koselige spark fra lillemor om dagen. Bare 2mnd igjen nå!

Ha en flott sommerdag damer  :kul:

Knis, Girasol - her tror jeg du har forvekslet menner! ! :D Riktignok har mannen hatt århundrets gangsperre som han selv mener han fortjener medlidenhet for.., men pliktsex er det lite av her som spira spreller så vi begge kjenner det! ;) Er 21+6 i dag. :duskedame:

Men at det bare er to mnd igjen er helt utrolig! Synes det var nylig vi jubla for deg!! :)

Hei alle :)

Har vært litt fraværende i det siste pga ferie osv. Men nå er jeg her :) gratulerer til alle nygraverte og alle nybakte mammaer!!

Jeg var på tidlig ultralyd i går pga en liten blødning på søndag. Det lille kreket hadde et bankende hjerte og beveget seg rundt inni magehuset sitt. 8+1 i dag, og foreløpig termin 12 mars :)

Annonse

Så flott, Fisken! Har dere fortalt det til noen ennå?

Må bare si at jeg så langt ikke har vært veldig imponert over folk flest og hvordan de oppfører seg overfor gravide ... (Og jeg som ALLTID reiser meg for gravide på bussen selv - karma virker faen ikke! :ler: ) MEN! I dag morges var det først en som lot meg få plassen sin på en overfylt rushtidsbuss, og i ettermiddag var det en røyker som spratt opp fra benken på t-banestasjonen da jeg satte meg, smilte litt sånn unnskyldende og gikk laaangt unna. Jeg hadde seriøst lyst til å klemme fyren, hehe.

Lenge siden jeg har tittet innom her jeg nå, hvordan går det med alle? Jeg ligger på sofaen i mannens bokser og trenings bh med vifta på full pupp mens jeg momser epler. Er 22 uker i dag og bare 18 uker igjen. Inni magen ligger lille Sophia å sparker mamma konstant i blæra samt strekker seg i alle verdens retninger. Håper flere har blitt mammaer og flere blitt gravide siden sist, skal ta en runde å lese litt! Kos dere i sommervarmen! 💜💜💜

oj sann! Kan jeg skylde på tidlig ammetåke? ;) Mente ikke å forveksle menn.. Mente så klart god bedring til han mannen med ødelagt rygg. Og det er jo ikke din mann Apex - så koselig med sprell fra magen! Tenk at du også har kommet så langt - syns ikke det var lenge siden vi jublet for deg heller :D

Kjøttmeis: har ikke fortalt det til mange, kun to av mine aller nærmeste venninner. Helst vil vi vente til etter ordinær ultralyd, men tror ikke jeg klarer å skjule magen så lenge...Hehe.,,sliter allerede nå. Har hatt 2 missed abortions tidligere, en i uke 14 og en i uke 17....så vil prøve å holde det hemmelig så lenge som mulig. Ble sykemeldt av gynekologen i går, pga småblødninger, kvalme og min historikk. Skylder på prolaps i ryggen....Hehe...jeg jobber på en kvinnedominer arbeidsplass, og ryktene går jo med en gang man er sykemeldt ;)

Så hyggelig at du opplevde å få litt respekt som gravid!! Ikke alltid man får det, har jeg opplevd. Men de fleste er hensynsfulle...de som ikke reiser seg på bussen er ofte eldre (spreke) mennesker syns jeg ;)

Guri så fort det går, Apex! Du ble jo gravid typ i forrige uke! :ler: Grattis med halvveis!

Cayenne, det kan da ikke være treningen som gjør at den positive testen lar vente på seg - hvis det var det du tenkte på? Høres jo ikke ut som om du trener SÅ ekstremt, liksom! Heller kjempebra at du er i så god form, tenker jeg. Skulle gjerne vært der selv, føler meg så pudding nå. Dritmisunnelig på gubben som var ute og løp i går og kom hjem gjennomsvett og herlig.

Siden vi ikke har hørt fra deg mamma&storebror håper jeg det betyr at du har født, eller i det minste er helt i innspurten!

Han heter Michael Nicolaidis, tidligere meg og magen, men nå helsesenter 1 :)

Haha, nei det er vel ikke treningen. Heller gamle egg, tenker jeg. Men man begynner jo å lure på om det kan være både det ene og det andre.

Tenker av og til at jeg burde tatt en gjennomskylling av egglederne for å sjekke om en eller begge har grodd igjen siden sist, det kan visst skje med tiden :o Det er vel det eneste vi ikke har undersøkt. Men kvier meg, har hørt det skal være veldig vondt. Er det noen av dere som har gjort dette?

Regner med Mamma&Storebror har født nå, siden vannet gikk i forgårs(?) Oppdater oss! :D

Håper det går bedre med boobsene og at dere koser dere med mini, Dossa! :D Har dere funnet navn?

Nei, må prøve å jobbe litt her...

Ønsker alle en deilig dag! :D

Heisa!

Jeg har ikke gjort slik gjennomskylling, men tenker at det sikkert hadde vært lurt å sjekke for din del!? Da hadde jeg gått privat, så jeg hadde sluppet ventetid. Vetbikke hor du bor, men jeg har veldig god erfaring med kvinnedoktoren i Tønsberg ( nå helsesenter 1). Vet at han utfører slik gjennomskylling.dyktigog hyggelig kar som er spesialist i gynekologi og kvinnesykdommer. Har gått der i mine to siste svangerskap og blitt tatt skikkelig godt vare på :) :)

Verden er liten .....!

Høres ut som du har gått hos svigerfaren min . ;)

Han har ikke et uvanlig fornavn ? og etternavn som begynner på H ?

Hei! Michael Nicolaidis heter han jeg har brukt, tidligere" meg og magen ", men nå helsesenter 1 i kong sverres gate :)

Feil svigerfar . ;)

Men hadde vært litt morsomt om det hadde vært min . ;)

Tusen takk for gratulasjoner...det er litt rart og uvirkelig, merker ikke så mye til det, annet enn litt kvalme i ny og ne og at livmora har bestemt seg for å eksplodere :-P I tillegg har jeg så mye luft i magen som aldri før. Kan ikke huske å ha hatt det slik med noen av de andre :-P Ja, dette er nummer 4, må innrømme at det nesten er vanskeligere nå enn med nr 1, husker jo ingenting nesten :-P Ikke har jeg tid til å lese meg opp heller, men, men, klorer spira seg fast, så går det nok bra. Orker ikke å stresse med så veldig mye (enda) ;-)

Cayenne: Du, det var igrunnen ikke meningen å bli SÅÅÅÅÅ god venn med gubben, enda :-D Forholdet er ikke akkurat så stabilt at jeg har puttet på meg gifteringen, men, jeg er blitt ekstremt mye tryggere i meg selv gjennom prosessen vi er i og vet at jeg vil klare meg helt fint alene med 4 småttiser fr 0 - 8 år :-P Jeg har noen vidunderlige gutter som gjerne (oftest) hjelper mamman sin både med husvask og "barnepass". Så dette skal gå bra!!! Denne gangen er siste, så det skal nytes i alle bauer og kanter (håper selvfølgelig at kvalmetoppen har vært :-P) En til er foresten ikke på face :-(, savner henne!!!!!!

Apex: Så gøy at du er kommet så langt! Vet dere kjønnet? Jeg har IKKE lest meg opp her altså :-P

Grøne: Hvordan går det med prøvinga deres? Gleder meg slik til spira de sitter igjen ;-) 

Mamma-til-emma: Åhhhh, så koselig!!! Tenk at du er så godt på vei!!!! For ett nydelig navn!!! God varm klem!!!

Kjøttmeis: Veit du, jeg har nesten funnet ut at det lønner seg å være uhøflig...ikke at jeg liker det altså, men breie albuer er det bare å ha for å komme seg fram, nesten uansett!!!! Så utrolig bra at der er noen her i verden som tar hensyn ;-) 

Fisken: Så deilig å få se hjertet slå og ha en termin å forholde seg til ;-) tror jeg ligger ca 1 mnd etter deg, men har overhode ikke peiling :-P Håper dere har hatt en fin ferie!!!!

Dossa: Hvordan går det med dere? Jeg nyter så innmari å høre om hvordan du ENDELIG kan kose deg med den etterlengtede lille klumpen din <3

Nå roper kjøkkenet på meg. Gubben er forvist til vedmaskina etter jobb i dag og det betyr at jeg må være hjemme alene med ungene. Det frister å droppe middagen helt, men ikke bra :-P Så nå får jeg brette opp armene og få laks og potet i ovnen mens lillemann sover (han har akkurat bikket 1 år ja ;-) ).

Håper dere har en strålende onsdag alle sammen!!!!! Klem

Grøne: Hvordan går det med prøvinga deres? Gleder meg slik til spira de sitter igjen ;-) 

Jo, takk. Vi prøver i veg :) Ventar TR no til helga, så får vi sjå om ho dukkar opp. Mannen skal feira 40-årsdagen sin denne helga - og vi har mykje feiring vidare i august, så det er i grunn greitt å venta enno ein mnd. Reknar med spira sit når ho er klar..hadde fleire dagar med småblødningar/spotting, sånn omlag i festeblødningtida - men det kan godt vera at berre hormoner og alt er på styr. Ammar framleis morgon og kveld, men trappar stadig ned.

Blir uansett gøy å følgja deg framover, og trass alt hadde det jo vore mor med nære terminar igjen!!

"Tusen takk for gratulasjoner...det er litt rart og uvirkelig, merker ikke så mye til det, annet enn litt kvalme i ny og ne og at livmora har bestemt seg for å eksplodere :-P I tillegg har jeg så mye luft i magen som aldri før. Kan ikke huske å ha hatt det slik med noen av de andre :-P Ja, dette er nummer 4, må innrømme at det nesten er vanskeligere nå enn med nr 1 husker jo ingenting nesten :-P Ikke har jeg tid til å lese meg opp heller, men, men, klorer spira seg fast, så går det nok bra. Orker ikke å stresse med så veldig mye (enda) ;-)"

tussemor5: Gratulerer så masse med ny spire i magen :) Og så gøy jeg hadde rett i det jeg så på deg når jeg fikk opp ting på deg uten at du spurte her inne som stemmer(ingen andre trodde det på det tidspunktet når ting var mørkt og det er en tid tilbake), og det er jeg glad for! :) 

Igjen, gratulerer så masse og lykke til, og hvorfor vet jeg ikke, og nå tar jeg sikkert feil siden du har så mange gutter, men det blir veldig rosa :) 

Klem

PS! Ytterst sjelden jeg er her inne, står sikkert at jeg er pålogget for jeg har aldri logget av, men så utrolig moro å se noen man 'følger' med på, og er tilfeldig her inne, at de får barn i magen og ting ordner seg :)

Så koselig at du titter innom, Athina - håper der går bra med deg! :D

Får du opp noe på meg nå - egne barn eller fosterbarn, kanskje? :)

Jeg også får litt jentefølelse, Tussemor, men kan som Athina sier være fordi du har så mange gutter fra før ;)

Her regner det på andre dagen, så nå ser jeg fram til å sette kursen østover i morgen. Har blitt noen fine fjell-, bade- og fisketurer, da. Ønsker alle en deilig dag! :D

Kjære Athina! Tusen takk! Jeg husker deg veldig godt og jeg er fremdeles veldig takknemlig for de ordene du skrev den gangen! Jeg vet fremdeles ikke om vi kommer til å holde sammen, men jeg vet at uansett hva som skjer så klarer jeg det ;-) Jeg har alltid sagt at vi kommer ril å få tre gutter og ei jente, så skal ikke nekte for at jeg håper :-p Dossa så også jente. Vi får vente i spenning ;-) Igjen, tusen takk. Skulle du se noe mer om forholdet vårt som gjør det verdt å være tålmodig må du si fra :-) Håper alt er bra med deg. God varm klem

Tussemor5; Vi er lykkelig uvitende om kjønnet på minimennesket - den spenninga ønsker vi sært nok å beholde frem til fødselen. :) Er så mye fint som man får tak i med nøytrale farger så det blir ikke store forskjellen utstyrsmessig så vi overlater de fargespesifikke detaljene til familie og venner! ;) Har likevel funnet frem noe småklær etter prinsen, litt lyseblått får ei eventuelt frøken finne seg i å bruke!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...