Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Får vel ta en tur på HS og veie Jonas♡

Får jaggu håpe han har klart å legge på seg noen gram så helsesøster ikke flipper helt ut :P *hahahaha*

Nok en nydelig dag, sola skinner og varmer godt :D :D

Mannen er ute og klipper plenen, jeg sitter fast i stolen med boobsene ute :P *knis* Ny sjef i huset og han sier klart ifra når maten skal frem ;)

Vinterblomst, så deilig med en fridag fra kvalmen. Det må du nyte fullt ut :wub:

Får håpe formen tar seg opp!

Cornetta, har du flere symptomer som dukker opp? Ser klart streken :D Hurra!!!

Mamma & storebror, Gratulerer med god gutten!! Han er helt skjønn♡

Like greit at han kom nå tenker jeg ;)

Håper puppa ikke blir for såra, og at amminga går seg til vennen :D

Supersnusken♡ Tusen takk!! Koser meg masse med min herlige sønn og selvfølgelig resten av flokken min ;)

Hvordan er det med deg og mini? Klem

Varm klem til dere alle!!

Nyt sola og varmen jenter :wub:

Fortsetter under...

Gratulerer til mamma&storebror! :)

Her gikk det ikke denne gang heller. 7 dpo, og TR kom plutselig og uventet :(

Altså syntes 11 dpo var tidl sist, hva er da 7? 

Hadde pos el-test og tempstigning, FF konkluderte uten tvil at el hadde forekommet syklusdag 15. 

Er det mulig at begge deler tar feil? 

Men om jeg regner 14 dager tilbake så må el ha vært bare 2 dager etter siste mensdag forrige gang...Ikke umulig, men så rart at både el-test og temp skal ta så feil. Nei - har mest tro på at syklusene fortsatt krøller veldig etter p-pillene. Snart 4 måneder siden siste pille. Vet det kan ta opptil et år... Har bare pleid å gå rimelig kjapt tilbake hos meg tidligere, så jeg hadde vel et naivt håp om at det skulle gå greit nå også. Ellers så fremstår tiden litt annerledes når man ønsker å bli gravid, enn tidligere. Mulig det tok lenger tid å få normal syklus enn jeg husker, fordi det ikke gjorde noe fra eller til når TR kom. Meget mulig forklaring ;)

Sånn generelt spørsmål: er det vist i å ta opp problemet med fastlegen? Sist jeg var hos henne til gyn. undersøkelse (to år siden, ikke sett henne siden, er aldri så syk) så snakket vi om mulig barn etterhvert osv. Hun bar meg få opp farta mtp alderen (da var jeg "bare" 30, og mannen var ikke klar). Så det er ikke umulig at hun er villig til å hjelpe dersom det finnes noe som kan hjelpe med å få mer normale sykluser? Med det gjør det vel kanskje ikke?

hmf, irriterende er det i alle fall. Mister litt lysten til å prøve når man har sykluser som gjør det nesten umulig å bli gravid (for kort lutealfase).

Beklager klagingen, dere vet hvordan det er...

Hvordan gikk det, Dossa, hadde han lagt på seg litt?

Utålmodig82: Så teit med sånne tullesykluser. Det høres jo absolutt ut som om EL var når du mener den var, og at lutealfasen i så fall har vært veldig kort. Min syklus var «etter boka» etter pilleslutt, så jeg har ikke så mange råd å komme med ... Håper det går seg til for deg etter hvert, og at ikke lutealfasen parkerer på 7 dager! Det skader jo ikke å nevne det for fastlegen heller.

Kjøttmeis :) gjett hva :D :D Jonas hadde lagt på seg 160 gr på 3 dager *johohoho* Nå ble i hvert fall HS fornøyd :P hahaha.

Skjønner ikke at de må stresse så fælt, hadde jeg vært første gangs fødende kunne de fort ha skremt meg og fått meg stressa og bekymra :

Jaggu bra jeg har lært å ta det som kommer fra HS med en stor klype salt :P

Er det ikke sånn at det kan vise el, altså økning av hormonet, men at egget ikke slipper?

Du kan jo høre om du kan bruke noe, p-piller eller noe annet som muligens kan regulere syklus?

Men var det meg ville jeg regnet fra tidligst målte el og hatt regelmessig sex utifra det ;) og ikke tilført noe hormoner før etter ett års prøving.. en tanke fra meg :)

Annonse

Er det ikke sånn at det kan vise el, altså økning av hormonet, men at egget ikke slipper?

Du kan jo høre om du kan bruke noe, p-piller eller noe annet som muligens kan regulere syklus?

Men var det meg ville jeg regnet fra tidligst målte el og hatt regelmessig sex utifra det ;) og ikke tilført noe hormoner før etter ett års prøving.. en tanke fra meg :)

Er litt enig med deg, må si at enda mer hormoner ikke føles som det jeg trenger akkurat nå ;) Kluss nok med de jeg har! Men kan ta det opp i alle fall. Vi sexer i vei frem til (og litt etter) el vi! Og el påvises med ganske stor sikkerhet ved tydelig tempstigning om jeg har skjønt det rett, altså at det ikke bare var et forsøk på å slippe egg... Virker til at det er lutealfasen som er for kort. Så da hjelper det vel ikke med befruktet egg en gang, blir vel bare skylt ut igjen i såfall. Argh!

Tålmodighet ja... vel vel, på'n igjen i august :)

Så godt å høyre Dossa, at guten veks og hs roar seg ned :)

Eg skjønar deg godt Utålmodig, her er det og berre rot. Hadde el i veka som var, og plutseleg på fredag kom det litt blod på papiret, og det har det gjort sidan. Tvilar på at det er ei festeblødning, men skjønar ikkje heilt kva det elles er. Begynner å bli ei stund sida SA no, i begynnelsen av april, så ein skulle jo tru at eg var i rute att? Vi får sjå dei neste vekene tenkjer eg.

Kva er forresten lutealfase?

Guri så fort det går, Apex! Du ble jo gravid typ i forrige uke! :ler: Grattis med halvveis!

Cayenne, det kan da ikke være treningen som gjør at den positive testen lar vente på seg - hvis det var det du tenkte på? Høres jo ikke ut som om du trener SÅ ekstremt, liksom! Heller kjempebra at du er i så god form, tenker jeg. Skulle gjerne vært der selv, føler meg så pudding nå. Dritmisunnelig på gubben som var ute og løp i går og kom hjem gjennomsvett og herlig.

Siden vi ikke har hørt fra deg mamma&storebror håper jeg det betyr at du har født, eller i det minste er helt i innspurten!

Haha, nei det er vel ikke treningen. Heller gamle egg, tenker jeg. Men man begynner jo å lure på om det kan være både det ene og det andre.

Tenker av og til at jeg burde tatt en gjennomskylling av egglederne for å sjekke om en eller begge har grodd igjen siden sist, det kan visst skje med tiden :o Det er vel det eneste vi ikke har undersøkt. Men kvier meg, har hørt det skal være veldig vondt. Er det noen av dere som har gjort dette?

Regner med Mamma&Storebror har født nå, siden vannet gikk i forgårs(?) Oppdater oss! :D

Håper det går bedre med boobsene og at dere koser dere med mini, Dossa! :D Har dere funnet navn?

Nei, må prøve å jobbe litt her...

Ønsker alle en deilig dag! :D

Heisa!

Jeg har ikke gjort slik gjennomskylling, men tenker at det sikkert hadde vært lurt å sjekke for din del!? Da hadde jeg gått privat, så jeg hadde sluppet ventetid. Vetbikke hor du bor, men jeg har veldig god erfaring med kvinnedoktoren i Tønsberg ( nå helsesenter 1). Vet at han utfører slik gjennomskylling.dyktigog hyggelig kar som er spesialist i gynekologi og kvinnesykdommer. Har gått der i mine to siste svangerskap og blitt tatt skikkelig godt vare på :) :)

Takk for svar! Bor i Oslo, så da kan jeg sikkert få gjort det på Volvat - om jeg tør/orker.

Ovidia: har lest litt mer om det, og hsg-røntgen gjøres ikke i narkose. Det er visst om man har tette eggledere at det kan gjøre vondt pga 'trykket' som oppstår når man prøver å spyle inn kontrastvæsken.

Ved lapraskopi får man derimot narkose.

Dossa; så bra at Jonas legger på seg nå! Min sønn gikk bare ned den første uka, etter å ha hatt gulsott. sykepleieren på Riksen var meget bekymret, så vi måtte komme og veie hver dag til han endelig gikk opp. Skikkelig irriterende kvinnemenneske...

Fint navn, forresten! :D

Grøne; irriterende med tullete syklus, men er vel ofte litt tull etter amming. Det ordner seg nok! :D

Bare kjapt innom før senga, så de som ikke er nevnt er ikke glemt. Sweet dreams!

Så bra lillegutt hadde lagt på seg, Dossa, så du slipper mer mas :-)

Fryktelig irriterende med ustabil syklus, Grøne og Utålmodig! Krysser fingrene for at det stabiliserer seg for dere nå snart!

Jeg kan endelig juble! Nå er det ingen tvil lengre, streken har blitt tydelig og en hel del sterkere :-)

http://www.klikk.no/forum/barnimagen/index.php/gallery/image/79967-test-230714-kl0730/

Foreløpig termin er da 30.03.15, men har alltid blitt flytta framover ved oul, så regner med det blir aprilbaby på meg om alt går bra! Kjempefin feiring av 5-års bryllupsdag på fredag som kommer :-D

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 17.august

Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.

Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.

Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.

Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, begynte prøving i juni.

Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015.

1.trimester

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

Vinterblomst - 43, har en liten, gravid med spire nr 2. Termin ca 1.mars 2015

Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før.

prøver30: 30 år, gravid med første. Termin ca. 10 mars.

Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Termin ca. 30.mars -15.

2.trimester:

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, En voksen sønn. OUL-termin 03.12. Lykkelig uvitende om kjønn!! <3

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Annonse

Utålmodige: Lutealfasen min var 7 dagar iallefall den mnd eg testa. Brukte både el-test og temp. Fekk ikkje testa fleire mnd for eg va gravid.

Gratulera så masse til Dossa og Mamma&storebror med lillebror :) Deili å ha dei på utsida!

Her e gutten 6 veke og eg e allerede begynna tenka på ko ti vi ska prøva gjera han om te storebror :D Nåken forslag?? ;) Snart legetime, og då må eg bestemme om eg ska be om time te spiral eller ikkje..

Mammatilværelsen her e altoppslukande. Gutten sove kun oppå eller inntil oss. Føle det fortvilande innimellom, men prise meg lykkelig likevel. Og det smilet smelte meg heilt!! Jah. Bare da å sjå på han gjere da!!

Disse du helsesøstrene Dossa? ;) Uff! Desverre fins da mykje rart av dei og. Og eg syns ikkje dei e så flinke te å ta hensyn te di nye mødrene. Måten ein kommunisere på e ekstremt viktig når vi e så sårbare!

Her har gutten lagt på seg 300g i veko i snitt.. Og alt ved 4 veke blei da snakk om at vi nok måtte begynna gi vatn te han ved 6mnd..

Hallo damer! Innom med en altfor sjelden klem til alle sammen, gratulerer så mye til de nygraverte!! Dere som atter en gang har fått tanta til gards, ekstra gode klemmer til dere! <3 Deres tur kommer.

Her er alt vel, med unntak av den voldsomme varmen i hovedstaden. Men ser at skal bli litt kjøligere, må si jeg gleder meg, selv om det sikkert ikke er lov å si, spesielt ikke som nordlending! ;-)

Guttungen vokser godt og har fortsatt veldig godt sovehjerte. Mulig han også er litt utslått av varmen, men når han ikke er sulten, ikke har våt bleie eller må rape da sover han. Vi nyter det så lenge det varer, regner med det kommer en annen tid ;-)

Jeg er litt lei meg for at ammingen ikke går så bra, men har tenkt meg på ammepoliklinikken for å få litt hjelp og gode råd. Han forstår seg ikke på puppen uten skjold, og nå virker det som at han ikke lenger vil ha skjoldet, så de siste dagene har vi brukt bare flaske. Syns liksom det et viktigere at han faktisk får i seg nok væske enn at jeg skal få til ammingen. Alle sier at vi får det til hvis Vi vil, men blir så motløs i varmen. Går nok seg til :-)

Ønsker alle en flott dag i finværet (eller i skitværet hvis det er det du har der du er), god klem fra meg :-)

Snart gravide:
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!

1.trimester
Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

2.trimester:
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:
Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)
Sharmi81(termin 8.9)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, men er en uke lenger på vei enn det ... Får jente!)

Født:
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014, fødte en gutt 2.juli)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Endret av mamma&storebror

Guri så fort det går, Apex! Du ble jo gravid typ i forrige uke! :ler: Grattis med halvveis!

Cayenne, det kan da ikke være treningen som gjør at den positive testen lar vente på seg - hvis det var det du tenkte på? Høres jo ikke ut som om du trener SÅ ekstremt, liksom! Heller kjempebra at du er i så god form, tenker jeg. Skulle gjerne vært der selv, føler meg så pudding nå. Dritmisunnelig på gubben som var ute og løp i går og kom hjem gjennomsvett og herlig.

Siden vi ikke har hørt fra deg mamma&storebror håper jeg det betyr at du har født, eller i det minste er helt i innspurten!

Haha, nei det er vel ikke treningen. Heller gamle egg, tenker jeg. Men man begynner jo å lure på om det kan være både det ene og det andre.

Tenker av og til at jeg burde tatt en gjennomskylling av egglederne for å sjekke om en eller begge har grodd igjen siden sist, det kan visst skje med tiden :o Det er vel det eneste vi ikke har undersøkt. Men kvier meg, har hørt det skal være veldig vondt. Er det noen av dere som har gjort dette?

Regner med Mamma&Storebror har født nå, siden vannet gikk i forgårs(?) Oppdater oss! :D

Håper det går bedre med boobsene og at dere koser dere med mini, Dossa! :D Har dere funnet navn?

Heisa!

Jeg har ikke gjort slik gjennomskylling, men tenker at det sikkert hadde vært lurt å sjekke for din del!? Da hadde jeg gått privat, så jeg hadde sluppet ventetid. Vetbikke hor du bor, men jeg har veldig god erfaring med kvinnedoktoren i Tønsberg ( nå helsesenter 1). Vet at han utfører slik gjennomskylling.dyktigog hyggelig kar som er spesialist i gynekologi og kvinnesykdommer. Har gått der i mine to siste svangerskap og blitt tatt skikkelig godt vare på :) :)

Verden er liten .....!

Høres ut som du har gått hos svigerfaren min . ;)

Han har ikke et uvanlig fornavn ? og etternavn som begynner på H ?

Good morning, Ladies! :)

Gratulere så mye med positiv test, Cornetta! :duskedame: Håper spiren sitter hele veien og at du får et fint svangerskap.

Så koselig å se at det går seg til med småbebisene som har kommet til i det siste, det er herlig lesning!! Likte navnet Jonas godt, Dossa! Godt at vekta har snudd og at det går rette veien. Kjenner meg selv godt nok til å ikke ville ha vært like tålmodig overfor hs som det du har vært - det irriterer meg fortsatt at de maser sånn og stresser opp folk i en periode hvor ro er mye viktigere! ("Ikke for å stresse deg, men nå må du virkelig lage mer mat til ingen din for som du ser går den jo ikke opp i vekt", liksom!) Grrr!!!

I min boble går det seg til. Bekkenet krangler litt så min merkelige fastlege ga meg 50% sykemelding en periode fremover nå. Går på jobb hver dag men kortere tid så jeg har litt mer igjen når jeg kommer fra jobb enn ren sofatid. Syntes 50% var litt mye å skulle være borte, men han vet vel kanskje best av oss to denne gang. (Var forberedt på "Ta en paracet", så er fortsatt litt forfjamset over sm denne gangen!) Uansett, livmora er nå over navelen og jeg kjenner daglig liv, deilige bekreftelsen på at lillehjertet har det bra! ♡

Til dere med nylig besøk av blodheksa; for noe dritt! :/ Håper vi får et ras med positive tester igjen her og mange kvalme berter i 1. trimester!! :duskedame:

Ha en finfin dag! Klem

Endret av Apex

Hurra for enda en positiv test Cornetta . ;)

Du må spre godt med gravide støv til oss andre også,

har gått på medisiner mot pollen hele våren og sommer , så her må det strøs

fra alle kanter he he

Enig med deg Dossa , disse hs er ikke alltid like gode.

Da jeg kom hjem fra sykehuset med sønnen min lurte hun på hvorfor jeg

ammet med skjold. Og syntes at jeg bare skulle legge han til puppen.

Jeg gjorde jo ikke det for morro skyld.

Jeg fikk det ikke til i starten, men etter en mnd .

tok han puppen på vanlig vis,og han la tross alt på seg fra dag en av.

Høres ut som du tar det med knusende ro . ;)

Fikk ny sykkel av min samboer i dag . Så nå blir det sykkel turer til og fra jobb igjen.

Får ta det litt med ro rundt eggl.

Mener Cayenne hadde fått det rådet.

Så lenge jeg er her inne må jeg jo ta med meg de rådene jeg kan . ;)

Fikk mld av svigerinnen min at hun har fått termin 04. feb. som jeg fikk i fjor da det endte med ma.

Kjenner at den stikker litt.

Men skal nok klare denne prøvelsen også.... !

Har en uke ferie til . Og den skal nytes for det den er vert . ;)

Sender deg en god klem, Great! Enkelte datoer er vonde å forholde seg til, det er like greit å erkjenne det og bearbeide det til en kan leve med det - og det er alltid så trist å bli påminnet om hva som kunne ha blitt.. Den fattige trøsta er jo at det som regel var en grunn til at nettopp den spira ikke fikk møte verden, og vi tålmodige får etter hvert vår lønn! Krysser fingrene for deg, snart er det din tur - i mellomtida får du nyte nysykkelen din heldiggris!

God helg til dere alle!

Hahaha, leste heldigvis korrektur FØR posting av innlegg, tlf hadde omformet "nysykkelen" til nyskrevet... Huff, den hadde vært flau!! ;)

Riktig god helg til dere alle! :)

Idag er en av de bedre dagene men trenger hvile for å ikke skal provosere mat opp igjen. All energi går til jobb, hjemme bare trett ;) ojoj håper virkelig 2.trimester blir bedre! :)

Hvil deg du, med god samvittighet! Husk at du baker på et lite mirakel og det er mye som skjer i kroppen din! Husker godt uggenheten fra 1.trimester, det er deilig å slippe den her jeg nyter overskuddet i 2.trimester!

Kan leve med litt bekkensmerter, går nå bedre på jobb også mens jeg er der. Nådde en god milepæl i går da jeg endelig kjente spark på handa mi som lå på magen, deilige bekreftelsen på at Lillehjertet hilser på når en minst aner det! <3

God lørdag alle i hopes! :)

Han heter Michael Nicolaidis, tidligere meg og magen, men nå helsesenter 1 :)

Heisa!

Verden er liten .....!

Høres ut som du har gått hos svigerfaren min . ;)

Han har ikke et uvanlig fornavn ? og etternavn som begynner på H ?

Hei! Michael Nicolaidis heter han jeg har brukt, tidligere" meg og magen ", men nå helsesenter 1 i kong sverres gate :)

Hei kjære venner!!!

Nå er det lenge siden jeg har tatt meg tid til å skrive til dere og oppdatere litt. Det er jo veldig mange nye her inne for meg, så håper dere orker å "presentere" dere en gang til for meg, slik at jeg kan få en aldri så liten oversikt. Det ser nemlig ut til at jeg kommer til å "henge" litt mer her framover :-P Kronidioten av en mann som jeg har hatt gikk etterhvert over til å benevnes som gubbe igjen. Vi har vært til mekling, men ba om å få noen samtaler fordi ingen av oss egentlig ønsker skilsmisse. Sta som jeg er (eller kanskje mest redd), har jeg krevd intenst arbeid fra oss begge. Resultatet er at tonen er bedre. Det er fremdeles mye å ta tak i, men så lenge vi får litt veiledning, håper jeg at vi kan få ting på rett kjøl. Jeg har tatt tak i meg selv også, slik at arbeidsfordelingen blir noe jevnere. Har vært veldig klar for å bli alene også, men så dro ferien med seg ett noe uplanlagt element :-P Jeg har vært så kvalme den siste uken, spesielt morgenkvalm. Gubben har vært knall tydelig på at han viste hvorfor. Rødvina satt seg fast i halsen i løpet av sommerferien osv. I dag orket jeg ikke uvissheten lengre, så jeg tok en test (ikke morgenurin) og jaggu meg kom der ikke opp en svakt positiv test :-p Ja, ja...da er det bare å brette opp armene og gå med hevet hode mot atter to tette småtroll (hvis alt går bra da). Jeg skal ta en ny test om ett par dager, på morgenurin, bare for å få det bekreftet ;-)

Er det noen som har hørt noe fra en til pleace?????

Jeg håper dere alle har en deilig sommer og nyter tilværelsen!!!!! God varm, overveldende sommerklem fra meg <3

Snart gravide:

1.trimester

Tussemor5: 36 år, gift, tre gutter, 7,5 og 1 år...Termin, tja, den som vet, mars/april en gang :-P

2.trimester:

3 trimester:
Sharmi81(termin 8.9)

Født:
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) Fødte en velskapt gutt 15 juli.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...