Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Snart gravide:
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 18.juli 
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. Starter prøving aug/sept månedskiftet 2014 
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Tok ut p-stav 16.mai, håper å få stabil syklus på plass raskt, eller helst bli gravid med en gang :-)
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, PP1, IKM 17. juni
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

1.trimester
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

2.trimester:
Apex, 38 år, En voksen sønn. Menstermin 02.12
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)
Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Fortsetter under...

Til dere som har fått besøk av tante grusom, så sendes herved en mega Dossa klem til hver og en av dere Dere er tålmodige og jeg bare veit at dere vil få lønn for strevet! Unner dere virkelig en positiv test og høre jubelrop når dere står og hopper opp og ned pga en knall positiv test :wub:

Åååå bare att imorra å jobbe før det venter en velfortjent sommerferie. Skal lade opp til den store dagen.

Minstemor skal i bhg neste uke mens de to eldste skal på fotball skole. Så da skal jeg utnytte tida til å få unna litt husarbeid men også å sove masse

Grøne, kos deg masse på ferie!!!

Lade opp batteriene og gjøre deg sjøl klar til neste PP

Nå skal nemlig spiren sitte!!

Viser fingern til tr som slenger innom dere ubedt, men misunner dere bittelitt for spekemat-muligheter til St.Hans.. og øl... Lenge til jul, gitt! ;)

Heier inderlig på dere damer som bare har sjarmøretappen igjen, tenk at snart får vi fødselshistorier å gråte over her igjen!! ♡ Det gledes - håper det blir gode opplevelser for dere.

Jeg ligger og kjenner på kynnere. Pleier å ha noen på ettermiddagen, det er greit å kjenne at en lever og at ting er som de skal! Er bare en arbeidsdag igjen nå før ferien, her gledes det til biltur gjennom Sverige mens destinasjonen er landlige omgivelser hos familie i Oppland.. Hadde kjøpt meg billett til Pearl Jam konsert før jeg ble smelt på tjukka, så konsert blir det på meg uansett og da er det fint å besøke folket når vi alt er der nede. :) Håper på ålreit temperatur, sol er det ikke så nøye med! :) Og så blir det litt tid på hyttene her i nord når vi kommer oss hjem igjen.

Merker ikke noe til spark, men stresser ikke med det så lenge jeg kjenner at livmora stadig trenger mer plass.. Tar meg selv i å vagge også, hjelpes så gravid jeg har blitt den siste uka liksom!! Etter ferien er det nok ikke mulig å skjule det for pasientene jeg omgås lengre.. spent på hvordan det blir mottatt! :)

Så forståelig at du ble overrasket over tilbudet om å være barnevakt for tv-titteren, er imponert i negativ forstand over at det virkelig går an å få seg til å ringe å spørre om noe slikt, selv om du sannsynligvis bare ligger og ser på Drømmehagen og slapper av hele dagen likevel!! ;) (håper du ser ironiflagget vaie!)

Og der gikk rullegardinen ned, husker ikke hva mer jeg burde kommentere.. Ha en flotters ettermiddag søtinger! :)

Gjest Ovidia

Hei, hei :) 

Jeg vil gjerne henge meg på dere. Er i gift, i midten av 30-årene og vi prøver på førstemann. Det hele er litt skummelt, men også veldig spennende. 

Skal lese meg litt opp og henge i kulissene så jeg blir litt kjent med dere :) 

Håper dere har plass til en til :) 

Annonse

Viser fingern til tr som slenger innom dere ubedt, men misunner dere bittelitt for spekemat-muligheter til St.Hans.. og øl... Lenge til jul, gitt! ;)

Heier inderlig på dere damer som bare har sjarmøretappen igjen, tenk at snart får vi fødselshistorier å gråte over her igjen!! ♡ Det gledes - håper det blir gode opplevelser for dere.

Jeg ligger og kjenner på kynnere. Pleier å ha noen på ettermiddagen, det er greit å kjenne at en lever og at ting er som de skal! Er bare en arbeidsdag igjen nå før ferien, her gledes det til biltur gjennom Sverige mens destinasjonen er landlige omgivelser hos familie i Oppland.. Hadde kjøpt meg billett til Pearl Jam konsert før jeg ble smelt på tjukka, så konsert blir det på meg uansett og da er det fint å besøke folket når vi alt er der nede. :) Håper på ålreit temperatur, sol er det ikke så nøye med! :) Og så blir det litt tid på hyttene her i nord når vi kommer oss hjem igjen.

Merker ikke noe til spark, men stresser ikke med det så lenge jeg kjenner at livmora stadig trenger mer plass.. Tar meg selv i å vagge også, hjelpes så gravid jeg har blitt den siste uka liksom!! Etter ferien er det nok ikke mulig å skjule det for pasientene jeg omgås lengre.. spent på hvordan det blir mottatt! :)

Så forståelig at du ble overrasket over tilbudet om å være barnevakt for tv-titteren, er imponert i negativ forstand over at det virkelig går an å få seg til å ringe å spørre om noe slikt, selv om du sannsynligvis bare ligger og ser på Drømmehagen og slapper av hele dagen likevel!! ;) (håper du ser ironiflagget vaie!)

Og der gikk rullegardinen ned, husker ikke hva mer jeg burde kommentere.. Ha en flotters ettermiddag søtinger! :)

Knis, apex. He he. Du er morsom du. 😉😘😊

Velkommen til den nye! Her kommer du til å trives. Det er magisk å både prøve på og bli gravid. Og ikke minst å få det lille nurket. Nå har du mye å se frem mot - og livet blir aldri som før! 😄 på en god måte.

Sender en god klem til alle jentene her. Håper at jeg skal orke å skrive litt mer fremover. Startet i dag!! Kaster opp litt mindre enn før selv om jeg er kvalm hele tiden fremdeles. 👍

Gjest Ovidia

Snart gravide:
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13. pp 35 håper jeg kan juble i 2015 
Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.
Minnimusa: 32 år, har ei Tullehøne født jan 14, IKM 18.juli 
Utålmodig 82: 32 år, ingen barn enda. Kastet pillene 4.mai og er spent på de neste månedene.
Svimmla: 37 år, tok siste pille 17.mai og håper systemet er raskt oppe igjen så man kan prøve på en spire.
Fisken 2012: 38 år, to barn fra før, har hatt 1 SA og 2 MA, prøver igjen i slutten av juni.
Duangdaw: 42 år og prøver med donor. 1 avbrudd svangerskap 30. april (uke 16+2) pga for tidlig vannavgang. Vil prøve igjen, men livredd! Venter fortsatt på mens!
Siri83: 30 år, gift, ingen barn fra før. Starter prøving aug/sept månedskiftet 2014 
Cornetta: 31 år, gift, to jenter på 2 og 3,5 fra før. Tok ut p-stav 16.mai, håper å få stabil syklus på plass raskt, eller helst bli gravid med en gang :-)
Jodi: 38 år, samboer, ett barn på 11 år fra før, PP1, IKM 17. juni
Love my kidz: gift, 1sønn på snart 7 år, pp1 etter MA i påsken, IKM 27.juni

Ovidia håper på førstefødte i 2015. 

1.trimester
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

Mama foodie: 33 år, har en gullgutt, er nå gravid med nummer 2 <3 Termin ca 17 februar.

2.trimester:
Apex, 38 år, En voksen sønn. Menstermin 02.12
Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk. Termin 5.des

3 trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)
Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Hei på dere, søtsnupper! :D

Bare kjapt innom for å si hei mellom avslutninger, bryllup og bursdager... Kommer sterkere tilbake om en ukes tid, håper jeg! :D

Ikm ca i morgen - spottet litt i sted, så tenker Tante Grusom er på pletten ganske så presis innen et døgn eller to. Det er helt ok, ettersom jeg for en gangs skyld tok en real rotbløyte på utdrikningslaget forrige helg! :o

Ønsker alle en deilig helg - kos dere med voksende mager, daffing i varmere strøk, humping eller hva det måtte være dere driver med! :D

Usj, blir frustrert av dette her jeg... :rolleyes:

Hadde IKM 17. juni, ingen tegn til mens enda og blendahvit g-test. Jeg har siden jeg slutta på p-pillen i desember hatt veldig stabil syklus på 27-28 dager, nå er jeg på dag 31...?

Testet igår, har tenkt til å vente til over helgen med å ta en ny test, dersom mensen fortsatt ikke er kommet.

Flere som blir kokko?? Og dette er min første PP!!!  :sukk:

Endret av Jodi

Velkommen Ovidia Lykke til! ! :)

Hehe Jodi!!! :) du vil nok være sånn i måneder om du ikke klarer å skru ned forventninger og spenning! -det skal noe til i startfasen på prøving ;)

Plutselig er syklus endret til 29-30 dager å da er det bare å vente... ;)

Her var ikm torsdag og ingen tr er kommet!...venter tr imorgen eller inatt så da svir jeg av en test ;) alltid ekstra spennende når mens ikke kommer som forventet, men nå har det vært litt ustabilt siste måneder så... kommer nok ;)

god helg videre søte damer !

Haha Jodi, jeg var helt hysterisk første pp! Helt sjokkert over at jeg reagerte sånn, før vi faktisk begynte å prøve syntes jeg det hele var ganske skummelt og ville helst bare «se hva som skjedde». Særlig! :ler: Tredje pp begynte jeg å slappe mer av, men da flyttet jammen vesla inn i magen, så jeg vet ikke hvor lenge jeg hadde beholdt den roen, hehe. Har du kontroll på el, da, så du vet at den har vært? Brått kan det jo skje noe som forskyver syklusen.

Stort grattis til deg, Mama foodie! :hoppe: Og vælkømin til Ovidia!

Hei damer!

Jodi, du er ikke alene om å bli koko i første PP! Me too...

Her tror jeg el er i disse dager, og jeg er allerede så frustrert over at vi har sommerfester som medfører at vi er bortreist alene eller sammen i denne uka som har vært. Frustrert over at mannen i tillegg insisterer på å jobbe 20% med vond rygg, slik at han er HELT ødelagt resten av dagen. Mao har det ikke blitt noe sengekos den siste halve uka, og jeg tar meg selv i å bli sur pga det :-/ så har klikka jeg også!

Må vel være fordi det er litt gøy og ekstra spennende i starten, mens man enda har en naiv optimisme om å lykkes raskt :)

Jeg vurderte på er punkt å droppe festene for å kunne være hjemme med mannen, men da skjønte jeg selv at galskapen hadde gått for langt for fort ;) LITT tidlig å være helt der :P

Annonse

Hehe Jodi, jeg skjønner deg godt! Var sånn selv også ;) Men trikset er å lære seg og slappe av litt etterhvert, plutselig sitter spiren! :)

Her har kvalmen kommet, og på kveldstid også, når jeg aller helst skulle ha kost meg og slappet av litt. Urgh. Og hormonell som bare det. Skal på viktig møte på tirsdag og kjenner jeg allerede begynner å fnyse meg klart til kamp. Spent på hvordan det kommer til å gå og hvor mange som drar hjem derfra og tenker at jeg er riv ruskende gal :P 

Gjest Ovidia

Helt naturlig å bli kokko Jodi, det sier i allefall jeg til meg selv :) 

Spennende Vinterblomst, krysser fingerene for deg. 

Utålmodig82, kjenner meg igjen når det gjelder planlegging. Problemet er bare at her funker det ikke. Syklusen min hopper frem og tilbake mellom nøyaktig 21 og 28 dager. Så her blir det fort en uke bom hvis vi planlegger. 

Haha, mama foddie. Gravide kvinner bør en ikke tulle med. Lykke til på møtet. 

Tok denne testen i dag (den øverste i urin og den nederste i vann): 

http://www.countdowntopregnancy.com/pregnancy-test-gallery/image.php?galleryid=284328

Hva tror dere, skyggestrek? Eller er det lov til å håpe? Tror ikke jeg kan være mer enn maks 8 dpo. 

Tuuusen takk for støtten alle sammen!  :roser:

TR kom igår, med brask og bram... Ikke noe spotting til å begynne med her nei, her er det bare å åpne krana med en gang... :fnise:

Jeg vet ikke helt når EL er nei, så jeg funderer på om jeg skal kjøpe EL-tester på billigtester.no, og teste det denne mnd. Så får jeg ihvertfall sett om jeg faktisk har EL når jeg tror.

Jaja, da ble det ihvertfall alkohol på utdrikningslaget til venninnen min til helgen!  :skya:

Spennende å følge med på dere andre!! :)

Ovidia: synes jeg ser en skyggestrek! Så gøy! Håper det viser seg å stemme ;)

Her er jeg på dag to med mye murringer, irriterende. Håper det ikke skal være slik hver måned, at det bare er i tilvenningsfasen etter prevensjonsslutt at alt kjennes så godt. Mens burde fortsatt være 1,5 uker unna, så er nok bare evt post-el murringer. Eller om det er forsinkede el-smerter evt... kom hjem igjen  i går, etter overnatting borte og fest, fikk endelig litt kvalitetstid sammen igjen ;)

Tempingen jeg startet så bra på gikk rett vest i den ant. viktigste perioden, så jeg har svært usikre data. Er umulig å få tempet riktig med så unormalt søvnmønster som festing medfører. Har en graf som kanskje indikerer at el har funnet sted, om tallene stemmer i en viss grad. Passer godt med observert el-slim osv. Har også testet med el-tester, men ikke fått noen positiv. Men, kun testet en gang om dagen, hadde økende styrke, før avtagende igjen. Har lest meg til at det uansett kan være vanskelig å treffe rett testtid med billigstrimlene i alle fall. Totalt sett innser jeg at det er umulig å vite noe sikkert om el, og at det er unødvendig å styre for mye med det inntil videre. Måtte jo bare prøve! Tempingen fortsetter jeg nok med, der kan det nok være nyttig info å hente generelt. Liker fertility friend der jag kan føre inn alt annet av kroppslige reaksjoner gjennom syklusen også. Kanskje er det et mønster i det hele.

Har IKM neste fredag, midt i ferien. Så, bare å vente og se.

Heia alle kommende spirer og gratulerer til alle som har blitt gravide! 

Så trist med besøk fra tanta Jodi

Kjipt når tanta bare åpner slusene, av og til er det greit med litt forvarsel.

Måtte neste PP sitte

Kos deg masse i utdrikningslaget til helga!!

Ovidia var ikke lett å se på den testen.

Har du tatt en ny test?

Krysser fingra for deg

Ååååååå så digg med ferie!!!!

Hun minste er i bhg mens de to eldste er på tine fotball skole.

Så da benytter jeg muligheten til å sove litt. Sover så dårlig om natta så den timen jeg får på dagen hjelper mye

Vært på kontroll idag hos legen og alt så bra ut!! Hoho har ikke mange ukene att nå

Endelig titta sola frem, har blåst en del på morran og vært litt kjølig, men nå er det av med klea og ut i sola

Ekstra god klem sendes til Lykkelig og Tussemor :wub: vit at jeg tenker masse på dere og håper dere har det bra!

Hvordan går det med dere som nærmer dere El eller IKM? Måtte juni bli deres med jenter ♡♡♡

Hei alle sammen :)

Jeg er ganske ny her, har sett tråden deres noen ganger men aldri kommentert før nå. Men for en flott gjeng dere virker til å være!

Grunnen til at jeg må skrive i dag er at jeg holder på å gå ut av mitt gode skinn her....

Er i 3 pp og hadde egentlig gitt opp håpet denne gang også. Tanta var forsinket i alle syklusene og forrige gang gikk det over 6 uker før tr viste ankomst. Har PCOS så tenkte det va rganske normalt. Nå var det

7 uker siden tr starta sist og ingen tegn til ny periode. Tok test senest onsdag forrige uke og den var blendahvit!

Har hatt murringer i eggstokkene en stund, tok seg opp i går. I dag var det værre...

Så tok en test nå, på ettermiddagsurin. Og det er en strek der!! Mannen ser det også, selv om den er litt svak. Jeg tror jeg dåner!

Skal ta ny test i morgen tidlig for å sjekke. Men...jeg tror jeg er gravid!

Jeg skal prøve å legge ut bilde av testn i galleriet mitt. Kanskje noen av dere gidder ta en vurdering på hva dere tror om strekene?

Innom og vinker til dere alle, følger med og heier spent.. Tenk snart er det på tide å hilse på babyen din, Dossa.. Husker hvor vi jublet over din etterlengtede positive test!! :)

Har selv vært innom sykehuset i dag for sjekk. JM henviste meg dit pga tidligere svangerskapsforgiftning, nå grenseblodtrykk, alder, BMI.. You name it. Det ble målt flow og jeg fikk ett lite glimt av lillehjertet mitt der inne, ser ut som at lillingen begynner å bli rundere i formene allerede ♡ Absolutt nydelig, som alltid!! ;) Avventer gjennomgang av den gamle journalen min før det blir bestemt om jeg skal over på noe blodfortynnende, og så får jeg passe litt ekstra på blodtrykket når jeg skal på OUL i juli. 17 uker i dag!!! ♡

Her er rømmegrøten spist uten spekemat.. savner den på dager som dette.. Er på vei ut for bål med venner i fjæra. Det blir fint!

:) Ha en flott St.Hans dere alle!

Endret av Apex

pp12 er over og nå satser jeg på at det ikke blir flere! Idag testa jeg 4 dager over ikm. Jeg fikk positiv test jenter!!! :) :) :)

Kan ikke tro det. Gamlemor skal forhåpentligvis få oppleve nytt svangerskap og fødsel på ny ♡♡♡♡♡♡ dån..... krysser alt jeg har! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...