Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

HH80, så flink du har vore!! Godt gjort å både få sjekka det du har grua deg for, og snakka med legen om det - snakk om å face angsten :) Kjempemodig!

Unilon, framleis kvalme som kjem og går i løpet av dagen og murringar nedi der. Så eg tar ein ny test i morgon tidleg. Skal då tissa på glas først og så dyppa pinnen, så eg er sikker på at eg ikkje øydelegg testen. Har vore litt uforsiktig med det før, men den eine streken kjem jo godt fram så eg har tenkt at det nok har vist det som det var. Eg har ikkje mista trua heilt enno, men lurer meir og meir på om det er amminga som lurar på meg, eg kan jo og bomma med datoane sidan det er litt uvisst når tr begynte sist, spotta i over ei veke før det kom skikkeleg - så den var langdryg...jaja, det vil vel visa seg på sikt tenkjer eg.

Elles går dagane no til å lesa til eksamen på fredag, endeleg har mor mi tilbydd seg å passa vesla. Ho tilbydde seg å ta ho ei natt, men det sa vi nei til - og spurte om ho ikkje heller kunne ta ho litt på ettermiddagen, og det ville ho. Har lurt litt på kva det er med ho, vesla er jo over eitt år, og ho har berre passa ho når vi har spurt og verkeleg trengt hjelp. Vil tru at dei fleste andre mormødre skjønar at mor og far vert sliten av og til og kunne tenkt seg ein time barnefri, eller berre hatt lyst til å tutla med ho aleine. Ikkje veit eg kva ho eigentleg tenkjer, bur eitt minutt i gangavstand frå oss. Svigermor som bur tre-fire timar unna har i grunn passa vesla meir...men no håpar eg det kjem seg litt.

Spennande tid utålmodig, hjå meg vart det klaff to mnd etter pilleslutt då vesla kom, vart i grunn det no i februar og - men då mista eg i april. Så det kan gå ganske fort, sjølv om det ikkje er nokon fasit. Eg fekk ingen av gongane tr skikkeleg før eg vart gravid ;)

Korleis går det med dykk andre då? som snart er ferdigrugde? 

Fortsetter under...

Hei dere! Har litt å lese meg opp på nå, men vil bare slenge inn at jeg fikk klarsignal fra sykehuset på å prøve på et 4 svangerskap og dermed mitt 4 KS :) . Mine KS har gått så komplikasjonsfritt at de så ingen grunn til å fraråde et svangerskap til på meg. Såååå nå har jeg time til spiralfjerning til torsdagen, shiiit!!! Skrekkblandet fryd !!

Endret av Bonanza

Tøft gjort HH80, og godt å høre at alt var bra. :)

Grøne, jeg lurer selv på om amming er årsaken til at tr ikke har kommet enda. Ammer ikke om natta, men 3-4 ganger fra morgen til kveld. Har ingen symptomer så venter bare på tr, men kanskje skal jeg svi av en test i morra siden du å skal det hihi :D

Gratulerer med dagen Great! Håper eksamen går bra. :)

Håper tr kommer snart utålmodig så dere får begynt prøvingen :)

Så spennende Bonanza! Blir gøy å følge deg videre i prøving. :)

Jordmortimen gikk finfint den Unilon :) Ho sjekka ikkje om eg va moden elle om nåke va i gjære. Ville ikkje risikere å sette i gang noko. Har ikkje vore te denna jordmora før, men eg har tydligvis vore snakka om, for ho visste godt eg gikk fulltid på skule og hadde eksamen på øvetid. Gliste godt og skjønte ikkje koss eg kunne komma på å prøva på nåke sånt. Men måtte samtidig sei at no såg da jo faktisk ut som da sku gå og :)

Ho estimerte gutten te øve 4,3kilo nå :D Hohoho! Mannen e litt i sjokk. Syns synd i seg sjøl som ska sjå på at store glunten ska ut :D;)

Trudde ei stund i dag at fødselen hadde starta, men 20min strak ut på sofaen så roa det seg. Eg krysse fingrane!!

Jordmora tvinga meg inn på ein dobbeltbooka time te øvetidskontroll på sjukehuset på fredag. Dei ville ikkje da, og ville ha meg inn på torsdag (eksamensdagen..) Ho sa at viss ikkje di hadde kveldsope så kunne di glømma da! Og at di tok meg inn på tirsdag va aaalt for seint. Utruli kjekt å sjå/kjenna på at folk som ikkje egentlig trenge bry seg om detta kjempe for at ein skal få gjennomført!! Så eg blei veldi positivt øveraska!!

Veldi lite eksamenslesing i dag og! Føle meg litt hyper i topplokket. E så masse som skjer. Kjenne ikkje eksamenspresset eingong endo. Og eg har bare ein dag igjen! Ein dag der tre av timane ska tilbringast i frisørstolen.. :P

Gratulera Bonanza!! Va da sånn at mannen va lika klar?

Masse lykke te me eksamen og testing grøne, great og Unilon! Kan henda da va fleire av dåke, men nett no kom eg ikkje på fleire testara..

Flott HH! Har tenkt litt på dette i forhold til mannen og. Helseangsten kan eta han litt opp når hjernen først begynne å kverna. Håpe detta hjelpe deg!!

Koss går da me deg Krumelur? Tenke ekstra på deg om dagen. Du har vel ein termindato som nerme seg? Håpe eksamen går strålande!

Natta damer!

Hei jenter!

HH80, så godt du fikk sjekket det opp, ikke noe godt å gå sånn å engste seg :)

Grøne: kan jo være at tr er sein, men krysser armer og bein for at testen blir positiv i morgen :)lykke til! Og lykke til til deg også Unilon, om du velger å teste i morgen :)

Great: gratulerer :)

Bonanza: så spennende! Da er du kanskje snart i prøvegjengen sammen med oss andre da! :)

Her begynner bryllupsnervene så smått å melde seg...hihi...bare 2.5 uker igjen!!! Hadde prøvetime hos frisør i dag, og det ble så bra :) tror jeg har kontroll på det meste nå :)

Når det gjelder prøving, så er det bare en tr igjen før vi er i gang. Venter tr ca 12 juni....nesten litt skummelt å tenke på, at det KANSKJE er siste mens på en stund...om vi har så flaks da ;) eller skal jeg til legen min på torsdag. Tenkte å sjekke litt blodverdier, blant annet folsyre og D-vitamin (har hatt litt lavt med D-vit), også må jeg få resept på andre allergitabletter enn det jeg tar nå...for disse er ikke greit under svangerskap.

Ønsker dere alle en god natt :)

Annonse

HH80 - så flott at du tok tak i angsten, og at legen tok deg på alvor :) Og ikke minst at alt var bra!

Katta82: Må le når jeg leser innlegget ditt :) Krysser alle fingre for at du får gjennomført denne eksamen, og at fødselen starter sånn rett etterpå :) Lykke til med begge deler!

Fisken2012: 2,5 uke går unna og plutselig er den store dagen der :) Det blir sikkert helt fantastisk! og skulle ikke alt gå heeelt etter planen, så blir det sikkert fantastisk allikevel :)

Noen som tester i dag? Heia heia!!! 

I går fikk jeg skikkelig vondt i lysken i det jeg gikk ut av bilen om morgenen :( Og det sitter fortsatt i. Håper bare det er en rar muskelstrekk og ikke bekkenet som har tenkt å ta helt av gårde. Jeg skal jo på ferie neste uke! 

Heisann fra eksamenståka! Nå er det bare innspurten igjen, 10 dagers eksamen er leeeenge! Har en greit økt foran meg før jeg er ferdig, men det er et døgn igjen til levering så det går bra. rimelig lei nå!

Takk som spør Katta! Tenker litt på det ja, at jeg skulle hatt termin om et par dager.Men det nytter jo egentlig ikke å tenke sånn. Hadde vært mye mer praktisk på mange måter, nå er det mye bekymringer i forhold til økonomi det skoleåret jeg har igjen. Får ikke mer støtte fra lånekassen, så må belage oss på et år med veldig dårlig råd. Men det skal vel gå på et vis, er jo bare snakk om et år, og lillemannen har jo heldigvis en bestemor som liker å kjøpe ting han trenger :) Utrolig tøft av deg å gjennomføre studiet! Hadde det ikke gått som det gjorde hadde jeg vel sitttet her og håpt på det samme som deg :) Er det noen andre fra junigruppa som har født enda? Er inne og leser litt av og til, men det virker som om de fleste er på facebook. Lykke til med eksamen og fødsel!

Vi er i gang med aksjeinnlegging, utfra forrige mens skulle el vært i går, men det var den ikke. Tror det ble noe kluss forrige mnd etter SAen, fordi mensen kom noen dager tidligere enn beregnet i forhold til at jeg hadde el-smerter. Så det skjer vel i løpet av et par dager. Vi er iallfall topp motiverte for å prøve ;)

Håper vi er en hel gjeng her som blir gravide nå på forsommeren!

Må tilbake til jobbingen, skal engasjere meg litt mer i dere aalle når eksamen er levert!

Klemmer fra en sliter med vond rygg etter å ha sittet ved spisebordet foran pc i altfor mange dager...

Lykke til på eksamen Katta, og KNIP igjen fram til den er overstått! :D

Bare kjapt innom innimellom treninger, kamper, lekser, tannleger, bursdager og iherdig jobbing på aksjefronten, men ønsker dere en god uke og klemmer på alle! :wub:

Unilon - her køyrer vi visst heilt likt!!

Så neste test måndag om ingenting skjer i mellomtida? No er eg i ein sånn haha- fase, og tenkjer at det er like greitt å venta til ferien er over, og nyta lange middagar med mannen og ei flaske bobler! Vi har ikkje vore ute og ete i lag sånn på over eitt år, og når vi var i syden i vår var eg jo gravid ei lita stund. Så - vi får sjå kva som skjer framover. Spennande i allefall, det skal vera visst!!

Så kjekt å komma innom og ha så mykje lesestoff, er midt i eksamenslesinga - så kjem  sterkare tilbake med kommentering over helga.

Koselig å lese hvordan det går med snuppene! :)

Jeg skulle teste el for første gang på etpar måneder idag, og selvfølgelig ble det feil på testen !! :-O 

Prøver igjen imorgen tidlig ;)

Det nærmer seg ferietid hos oss, så blir nok ikke noen kommentarer fra meg på noen uker!  :fisk:

Men jeg må spørre de eldste i gamet om noen intime detaljer :fnise: ; hvordan er vaginalsekretet deres rundt el??? Jeg har i lang tid.. muligens også før jeg fikk lille frøken, ikke hatt tykt sekret som kan trekkes i tråder...  :sukk: 

det er nok dessverre et tegn på mindre fruktbarhet mtp egg som skal feste seg etc..., så jeg innser jo mine begrensede muligheter etterhvert..men dog, drømmer og håper ennå på en liten til.....  :babysmokk:

Til dere nye så er jeg over 43 med en datter på halvannet år..  :rolleyes:

Kjipt med negative tester Unilon og Grøne, men det er enda håp! Og sitter ikke spiren nå er det gode sjanser i løpet av sommeren! :duskedame:

Vinterblomst - ehm, jeg får masse el-slim ja, men ikke alltid det kommer ut. Så det hender jeg graver litt for å sjekke om el er i anmarsj, haha :P Men hører jo om unge også som påstår at de aldri har hatt el-slim, men gravide blir de - så det er nok der likevel. Langt oppi der et sted... :lol:

Nå roper senga, sov kun 4 timer i natt pga snorkende mann :o Natta!

Annonse

Heisann, jenter!

Her har det skjedd masse siden sist jeg var innom..! Men lykke til alle som venter på positiv test, evt at dumme TR skal komme, til de som har eksamen og de som har termin. Og til alle dere andre som har deres å styre med ;)

Er det noen her inne som sluttet midt i ppille-brettet? Jeg gjorde det nå for at mensen skal komme utenom bryllup og bryllupsreisa. Har skjønt det sånn (iflg det store internettet) at man får en liten mens kort tid etter stopp også kan første syklusen bli litt lenger før den blir normal i andre syklus..

Greia er nemlig den at dumme meg og dumme forloveden min blir så j******* amorøse når vi drikker. Så vi hadde veldig ubeskyttet sex for en uke siden. Vi tenkte litt at det ikke er så farlig siden vi egentlig var en uke for sent ute til beregning EL og veeeeldig klare for å bli gravide så da kjørte vi på da. I etterkant har jeg tittet bittelitt nærmere på kalenderen min og HVIS jeg har en ukes lenger syklus nå siden det er første etter pillestopp så klarte vi såklart å legge inn aksjer veldig tett etter EL... Herregud, er det mulig. Nå går jeg såklart og er pissredd for å være gravid (men hva er oddsen for det da??). Vil ikke spy under bryllupet og vil ikke avlyse bryllupsreisa.. *sukk* Tenker å ta en test på søndag hvis TR ikke kommer siden jeg har evt IKM på lørdag etter NORMAL syklus. MEN: Er det en liten spire inni meg nå så er det jo egentlig bare hyggelig, - og da tenker jeg også at det var ABSOLUTT meningen at akkurat denne spiren skulle komme akkurat nå :)

Ellers går det fint med bryllupsplanlegginga (husker ikke hvem som spurte, sorry) - bare litt logistikk og småhumper, men jeg er foreløpig veldig avlsappet til det hele :) Var på prøvetime hos frisøren/make-up forrige uke og likte henne KJEMPEGODT! Dét synes jeg er veldig fint. Skal jo tilbringe noen timer med henne på bryllupsdagen. Greit å ha noen som ikke lar seg stresse og bare er hyggelig. Problemet er derimot at hun er den eneste (!!!) frisøren der den dagen så det er ingen som kan style forloveren min :( Det var en strek i regninga som jeg absolutt ikke så komme.. Og nå føler jeg at det er for sent å finne noen andre. Ikke vil jeg det heller egentlig.

Beklager hvis jeg ikke bruker alle forkortelsene riktig og sånt, har lest den "guiden" så prøver meg litt :P

Babystøv i bøtter og spann (bare ikke på meg, håper jeg!) :)

Ulvinne :) Må jo flira litt av deg. Dum + dum + alkohol = amorøs og kanskje baby. For mange e detta virkelig et luksusproblem ;)

Veit ikkje ka det store internettet har fortalt deg, men da e sånn at når du går på P-piller så har du ikkje noko som helst syklus. Koss syklusen din blir ette P-pilleslutt e umulig å forespeila. Det har ikkje noko å sei når på brettet du slutte. Du får kanskje ein blødning, men ikkje noko svar om koss syklusen blir.

Men ikkje ta nåken sorger på forskudd! Det er langt frå sikkert at du blir ei kvalm brud om du e gravid! Og å bytte ut champagne med sider e piece of cake. Då vil du huska bryllupet kjempegodt, og du vil bobla innvendig av endo meir lykke enn du vil gjer uten den fantastiske hemmeligheten.

Kor i Afrika du ska på bryllupsreisa? E du sikker på at du trenge malariamedisin der du ska? Eg blei påtvinga da av helsesøster begge turane mine, men tok ikkje når eg va der nere for dei lokale nekta for at det var behov.. Og er det eventuelt ingen malariateblettar du kan bruke som gravid?

Tok meg ein frihet og sendte spm om dette til tryggmammamedisin for deg eg. Så får vi sjå ka svaret blir.

Spennande å følla me ko da går!

Vinterblomst: Har alder lagt merke te nåke slim ein kan laga trådar av.. Men så har eg stort sett brukt prevansjon og då bli da jo ikkje eggløysingsslim.

Lykke til med eksamen i måro grøne!!

Hehe... ulvinne du har luksusproblemer ;) flaks om du blir gravid sånn "på sparket" . Det går så bra atte, uansett hva som skjer ! :)

El slim i lange seige tråder eller ei! :) nå er el påvist i ny pp, må være pp 11 tror jeg. Vi har safet og fått lagt aksjer 2 dager før el pluss på el dag ;)

Well done miss :)

Håpe håpe på at spiren klarer å grave seg ned i min mørke hule ;)

Lykke til andre prøvere!! :)

En godklem til Dossa.håper du koser deg ♡♡♡

Ååååå nå har jeg ikke vært inne på lenge og har savna dere alle sammen!!! :strix:

Dagene går i ett og før man veit ordet av det så er det plutselig helg og nesten alle helgene er det noe som skal skje *knis* Denne helga skal snuppa ha fotballcup og gjett om hun gleder seg til å knuse gutta :P hahaha.....har jo nevnt det før men den jenta er virkelig helt råååå på banen og gir seg ikke før hun har fått tak i ballen :fnise:

Imorra skal vi ha familiefest, grilling og masse ute spill.

Det er blitt en tradisjon, og er vel det 11 året vi gjør dette. Kjempe koselig!!!

Spise god mat og skravle :nigo:

Hun eldste skal på overnattingsfest til nabojenta imorra og gleder seg såååå masse.

Så barn store gleder :bolledeig: er det ikke noe som heter det *knis*

Hun minste på 5 år er bedt med ei venninne og hennes familie til Sunne i helga :blink: reiser idag og kommer hjem att på mandag. Det er planen!

Usj vi foreldre kvier oss litt til å sende hun avgårde, men jenta har sååååå lyst og gleder seg stort :D

Jeg har forklart til henne at det er langt å kjøre bil, at hun ikke kan bli lei seg og si at hun vil hjem att, at hun må være med denne familien hele tiden......og hun sier sjøl at hun skjønner opplegget, så da får vi bare håpe på det beste.....hehehe

Jeg veit at det kommer til å gå kjempe fint :danse: hun er ei tøff jente som har sterke meninger og sta som et esel også da *knis* :tongue:

Var på sykehuset igår for ny kontroll av lillingen.

For 3 uker siden oppdaget de væskesamling i tarmene hans og ville ha meg tilbake til ny kontroll.

Igår så alt myyyyyye bedre ut og jeg trengte ikke å bekymre meg :babygutt: for lillegutt *smelt*

Han vokser og har det så bra i magehuset.

2040 gr veier han nå og hodet er nede i bekkenet mitt *johohoho*

Er allerede kommet til uke 33 :wub:

Bare 7 uker att til jeg endelig skal få møte denne sjarmøren min *smelt*

Åååååååå som jeg gleder meg til den store dagen!!!!!

Tusen takk for klemmen Vinterblomst :wub:

Krysser alt jeg har for deg, for nå må det bli din tur til å juble vennen :klem:

Er så godt å lese at du ikke gir opp!!!

Jeg veit at det er lys i enden av din tunnel, det gjleder bare å holde motet oppe sjøl om det kan se tungt ut.

Bonanza, så utrolig godt at du fikk klar signal fra sykehuset :hjerter_rundt:

Ulvinne, dersom du nå skulle få en positiv test så er det meninga at spiren skal sitte vennen.

Og du vil takle den utfordringa kjempe bra, det veit jeg :hug:

Katta, hvordan er ståa med deg?

Er bare litt spent vettu :duskedame:  gikk eksamen bra?

Og hva skjer på kontrollen du skulle på idag?

Tenk snart er du ferdig og har lillegull i armene dine :hjertesmil:

Sender over en gooood klem til Grøne, Krumelur, Unilon, Cayenne, Girasol :hjertesmil:  :sol:  :duskedame:  :strix:  :hjerter_rundt:  :hjerte:  :wub:  :klem:

Kjære Lykkelig og Tussemor :klem:  :wub:  dere er savna jenter!!!!

Håper dere har en brukbar hverdag og tenker masse på dere sjøl.

En varm megaklem fra Dossa til dere begge to *smask*

Fisken :bryllup: snart er din store dag her!!!!!

Ååååå som jeg gleder meg til å se deg i brudekjolen snuppa :danse:

Har du kontroll på alt sammen?

Det vil jeg tro, noe anna ville ha vært rart *knis*

HH80, stolt av deg!!!!!

Kan ikke ha vært lett å tatt tak i angsten din.

Utrolig godt at legen hørte på deg :)

Girasol, du må kose deg masse på ferie neste uke!!!!

Hvor går ferden da snuppa?

:wub:

Det var flere jeg skulle ha kommentert men *poff* borte ble det gitt :fnise:

Får nøye meg med å sende over en knuseklem til dere alle sammen!!!!!

Ha en super fin pinsehelg jenter :wub:  :wub:  :wub:

Dossa: kjekt at gutten e komt seg heilt rundt! Eksamen gikk fint! Trur eg iallefall. Va lykkelig og letta ette eg hadde levert inn! Kjem av og til ein smygande tanke om at da ikkje gikk så fint alikavel, men gjorde da sikkert godt nok.

Har vore på øvetidskontroll ja. Ubehagelig og tom følelse ettepå egentlig. Ultralyden og sparketesten gikk fint. Så sku han undersøka meg for å kjenna ette modning og åpning. Uten å sei nåke eller forklara nåke tok han skikkelig tak og rota skikkelig. Livmora mi e feilvendt så han måtte godt inni for å nå. Da han gjorde va at han reiv sund fosterhinnene. Eg rekna jo me eg sku bli spurt om da i dag. Men ikkje sånn. Da eg trudde sku vera vanlig vaginal undersøkelse blei brått uutholdelig. Måtte rett og slett holda meg fast i benken og virkelig pusta ut. Følte da aldri tok slutt. I etterkant kan eg sei at da jo ikkje tok så lang tid. Va nok sikkert ikkje så alt for vondt heller. Men fekk ein ekstrem følelse av. Ja vett ikkje ka eg ska sei. Føltes rett og slett som et øvegrep.

Hjalp ikkje på at han, når han va ferdi, sa: tusen takk for at du lot meg rive hinnene dine (nå vil fødselen starte innen en til to dager)

Som om eg lot han?? Hadde jo tenkt at eg sku sei da va greit når eg blei spurt. Men eg blei ikkje spurt. Han bare "forsynte" seg. Og takka for tillatelsen i etterkant..

Blææææ!!! Minna meg om gamle ting. Så e heilt tom.

Håpe da ikkje skjer nåke di første dagane. Kjenne eg trenge litt tid

Ja det var fint å endelig ta tak i det ! Merker at jeg ikke helt stoler på legen sin vurdering , så jeg trenger nok litt samtaletimer ja ! Skulle gjerne hatt den utveksten på kneet så legen kunne sett den og ikke bare konkludert med at dersom den var farlig ville den kommet tilbake ... Men jeg tror vel kanskje ikke jeg hadde klart å klore den av hvis den var farlig heller !! : )) jeg kan ikke gå resten av livet å være redd for å dø så jeg håper samtalene hjelper ! Vi skal jo alle dø men er lissom ikke noe vits å tenke på det !

Har hatt en fin dag idag da .. Vært på fisketur med mine foreldre , nevø og alle gutta mine .de to eldste er hos pappaen sin nå og minstemann er bare blid : )) spist grøt nå og snart klar for senga. Tenk idag er han 5 mnd : ))

Tenk nå er du snart i mål Dossa !! Det blir bra : ))

Gurimalla Katta! Noen leger burde ikke være leger! For en opplevelse :( Men håper det går bra med deg allikevel  :hug:  Og gratulerer med overstått eksamen :D

Dossa: Så godt at gutten din har skjønt at det er lurt å legge hodet ned før han skal ut :) Og at alt ser fint ut der inne  :wub:

Gratulerer med overstått eksamen til Grøne også :D 

Ulvinne: Det som skjer det skjer, og det går nok bra uansett resultat :) 

Nå er jeg veldig innstilt på ferie og gleder meg til å gjøre ingenting en uke i Kroatia  :strix:  Bekkenet kjennes litt bedre i dag, og regner med at litt ferie også gjør underverker for en gravid kropp! 

Dossa: kjekt at gutten e komt seg heilt rundt! Eksamen gikk fint! Trur eg iallefall. Va lykkelig og letta ette eg hadde levert inn! Kjem av og til ein smygande tanke om at da ikkje gikk så fint alikavel, men gjorde da sikkert godt nok.

Har vore på øvetidskontroll ja. Ubehagelig og tom følelse ettepå egentlig. Ultralyden og sparketesten gikk fint. Så sku han undersøka meg for å kjenna ette modning og åpning. Uten å sei nåke eller forklara nåke tok han skikkelig tak og rota skikkelig. Livmora mi e feilvendt så han måtte godt inni for å nå. Da han gjorde va at han reiv sund fosterhinnene. Eg rekna jo me eg sku bli spurt om da i dag. Men ikkje sånn. Da eg trudde sku vera vanlig vaginal undersøkelse blei brått uutholdelig. Måtte rett og slett holda meg fast i benken og virkelig pusta ut. Følte da aldri tok slutt. I etterkant kan eg sei at da jo ikkje tok så lang tid. Va nok sikkert ikkje så alt for vondt heller. Men fekk ein ekstrem følelse av. Ja vett ikkje ka eg ska sei. Føltes rett og slett som et øvegrep.

Hjalp ikkje på at han, når han va ferdi, sa: tusen takk for at du lot meg rive hinnene dine (nå vil fødselen starte innen en til to dager)

Som om eg lot han?? Hadde jo tenkt at eg sku sei da va greit når eg blei spurt. Men eg blei ikkje spurt. Han bare "forsynte" seg. Og takka for tillatelsen i etterkant..

Blææææ!!! Minna meg om gamle ting. Så e heilt tom.

Håpe da ikkje skjer nåke di første dagane. Kjenne eg trenge litt tid

uff da! Det hørtes ikke ut som en god opplevelse. .. :(

Veldig dumt at du ikke ble forklart hva legene tydeligvis hadde blitt enige om. ..?! :(

Håper du kommer over den vonde følelsen og gjør deg mental klar til lille nurket ditt kommer :)

All sympati og god knuseklem sendes deg ♥♥♥

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...