Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

velkommen Jodi , hold bare tråden det er her det skjer.

Skulle du bruke noen sykluser før den sitter , så fortvil ikke . ;)

Den sitter til slutt . ;)

Så spennende Vinterblomst og Grøne .

Skal se dere må parkere vinen i sommer . ;)

Selv har jeg eksamen ,da jeg enten kan teste positivt , el få tanta på besøk.

Men kunne tenke meg og få et glass shampagne også

Skal uansett skåle for dere damer ....!

Velkommen, Jodi! :D Hvis du er gammel er jeg eldgammel med mine 42 år, hehe ;)

Har faktisk ikke følt meg sprekere på mange år, men det ser ikke helt ut til at eggene henger med...

Uansett, var til min kinesiske medisinmann i dag, og han kjente på pulsen og sa "jeg tror det er kanskje gravid". Hoho! Men Problemet er tydeligvis å få disse spirene til å overleve noe særlig forbi ikm.

Så inntil videre heier jeg på dere, Vinterblomst, Grøne og Great! (Og andre som måtte ha ikm snart.) :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Åh gje meg krefte! Detta blir spennande!! Tenk om heile bunsjen teste positivt denna syklusen. Virke som da kan ver mykje babystøv her inne!! Pollenstøvet som hjelpe på?? ;)

Hehe, Krumelur :) Usikker på om eg føle meg beintøff elle om eg føle meg naiv. Men går detta så e da jo fantastisk!! Håpe eg sitte her i sofaen om 2 veke og føle eksamen gikk veien og at eg då kan tenka at "No kan du komma lille venn, vi e klar <3" 10daga te termin :)

Velkommen Jodi! Du komme te å lika deg her :)

Velkommen, Jodi! :D Hvis du er gammel er jeg eldgammel med mine 42 år, hehe ;)

Har faktisk ikke følt meg sprekere på mange år, men det ser ikke helt ut til at eggene henger med...

Uansett, var til min kinesiske medisinmann i dag, og han kjente på pulsen og sa "jeg tror det er kanskje gravid". Hoho! Men Problemet er tydeligvis å få disse spirene til å overleve noe særlig forbi ikm.

Så inntil videre heier jeg på dere, Vinterblomst, Grøne og Great! (Og andre som måtte ha ikm snart.) :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Heier på deg også . ;)

Du får gjøre som meg, mate eggene med gullerøtter . ;)

wild yam og progesteron krem.

Probleme med oss " gamle damer " er ikke at vi ikke har egg, men at progesteronet faller for fort .

Annonse

Tenk at du bare har ti dager til termin, Katta - dette blir spennende! :D Har forresten glemt om du venter jente eller gutt?

Tro meg Great, jeg spiser gulrøtter til den store gullmedalje! :P Har gjort det siden jeg gikk til Anette på Frøyaklinikken i forfjor... Hun hadde mange gode råd om kosthold, men er litt usikker på den øreakupunkturen. Leste noe forskning på at det ikke var noen forbindelse mellom ørene og resten av kroppen slik den forutsetter... Men er jo en del som blir gravide etter de har gått der. :D

Ååååå så spennende det blir å følge dere Vinterblomst, Cayenne, Grøne og Krumelur :D :D Dere god jentene står for tur nå :wub:

XXXXXX

Katta :) ojojoj snart er skatten din hos deg :D

Virkelig tøft av deg å gjennomføre eksamen, håper du rekker dine eksamener før gullet vil ut :D

Ikke glemme Unilon ♥ du har så rett så rett ;) har tre herlige barn og en liten turbo i magen nå om dagene *knis*

Går det bra med deg?

Sjøgress :) stille på deg. Håper alt er bra vennen♡

Corneliuss, hvordan er formen din nå om dagen?

Håper du får bedre dager slik at du kan nyyyyte svangerskaoet ditt :) :)

Varm klem til Tussemor, Lykkelig, Supersnusken, En til♥♥

For et herlig vær vi har om dagen her på østlandet :D

Det nytes fullt ut!!

Idag et det bursdagsfeiring hos svigers. Kake er digg *nam nam* sier ikke nei takk da :P hahaha.

Fikk klipt plenen igår og støvsugd skikkelig i 1.etg *klapp på skuldra* :P

Burde vaska badene, men må jo ha noe å kose meg med i helga :P

Skal innover til Oslo imorra og møte ei venninne :D

Gleder meg!!! Er lenge siden sist vi traff hverandre, men nå som hun har flytta nedover til hovedstaden fra Trondheim blir det oftere besøk :wub:

Ha en super duper fin fredag ladies♡

God helg alle flotte damer her inne "

Mannen har vært bortreist et par dager her og kommer ikke hjem før sent i kveld så jeg får besøk av ei god venninne jeg ikke har snakket med på kjempelenge !! Vi skal skeie ut med sushi , godis og Pepsi Max !!!

Vet noen av dere om det er mulig å klore av en føflekk !! Sånn and em virkelig blir borte lissom.... Etter tre svangerskap har jeg fått masse sånne lille prikker i huden, drivstoff helt normalt men ikke veldig fint. Så oppdaget jeg en på kneet spm så så rar ut.. Plukket på den og så falt den av... Tenkte at hvis det var en føflekk så burde den kanskje vært sjekket m men da hadde en vel ikke falt av og ikke kommet tilbake,.. Det er nå 3 mnd siden ..

Nei tror nesten ikke det kan ha vært en føflekk. Ingen av de andre føflekkene jeg har hadde jeg klart å pelle av for alt i verden, jeg reagerte bare på den fordi den var litt mørk i fargen,bitteliten mere som en nupp minnes jeg, klorte på den og så var den borte...hvis det skulle ha vært en føflekk så burde den jo komme tilbake for røttene har jeg ikke akkurat fått ut ; ))

Skal kose meg ikveld ja!! Gleder meg stort !!

Nærmer seg termin for deg nå Dossa ???

Takk i like måte Dossa, med meg går alt bra. Har ikm den 31. mai så jeg venter i spenning på hva resultatet blir. Vi traff bra på el tror jeg i hvert fall. Du er så flink til å kommentere og huske på alle! Og som du står på i hus og heim da, du som er langt på vei og allting :)

HH80, jeg hadde før en sånn utstående føflekk under arma og den kom av og til i klem og så ble den helt tørr og svart og datt av o.0 Vet ikke om det kan sammenlignes med din men.

Snuppa som nå er 21 mnd har alltid vært så forsiktig av seg, men i det siste har hun turt å klatre litt mer. Nå klatrer hun selv opp i tripp trapp stolen, og i går kveld hadde hun plutselig klatret opp i vogna og satt og sa mommo og mente hun skulle bli trillet dit hehe.

Endelig helg igjen! Hvilke helgeplaner har dere damer? :)

Annonse

Husker nesten ikke åssen den så ut jeg nå. Bare at den var litt mørk , bitteliten og at jeg tenkte at jeg ikke hadde sett den før. Men nå hadde jeg jo akkurat vært gravid og ikke studert kneet mitt så mye da magen var i veien.....føler lissom ikke at jeg kan gå til legen heller å fortelle at der var det et eller annet men nå er det borte og huden ser nå normal ut. ; ))

Tenkte jeg skulle gått til lege dersom det ikke groddemend et har det nå gjort da : )

At føflekker blir større kan vel være grunn til bekymring, men om de forsvinner så kan jeg ikke forestille meg at det er noe negativt. Jeg var i hvert fall overlykkelig da den under arma forsvant for den var i veien hver gang jeg skulle barbere armhulene xD

Den forsvant fordi jeg klorte da men dersom det var farlig som sagt hadde jeg forventet noe rart på huden etterpå eller at den kom igjen : )) jeg har jo helt noia for sykdommer og etter barn nr. 3 har det bare blitt verre egentlig ! Slitsomt for meg men begynner å bli vant til katastrofe tankegangen min nå ; ))

God helg ladies!!

Fikk eksamensresultatet for gruppa vår i dag, og jeg jubler nå for en B!!! Jubler enda mer for at mannen endelig har forstått at hænkypænky ikke er farlig for bitteliten så tørka ser ut til å gå mot slutten og han tar endelig initiativ selv! Hæppy fredda liksom! :duskedame:

(Er det flere som har måtte forklare anatomien til sine livsledsagere? Min bretta nok papirfly i de timene det var tema....) :D

Vinterblomst syns du holder oss på pinebenken . ;)

Når skal du teste ?

Apex gratulerer med topp resultat .

Håper mannen din ser deg og bærer deg på gullstol.;)

Du bærer gullet og ofrer mye , og da er vel det det minste han kan gjøre.

Da jeg var gravid fikk jeg brus i stetteglass, og handleposene fikk jeg nesten ikke løfte ut av bilen engang.

Dossa du høres sprek ut . ;)

Husk og ta noen time out også . Alene tiid kan bli lenge til neste gang.

Kan anbefalle spa for gravide på Colloseumspa på Majorstua .

HH80 fort gjort hos en hudlege og fjerne føflekkene.

Så blir de sjekket samtidig.

Hadde selv noen jeg tok bort i fjor. Ikke arr en gang.

Unilon krysser fingrene for deg . Ikke lenge og vente til testing . ;)

Sitter hjemme alene ,gutta har dratt til svigers ,mens jeg skal i utdrikningslag til en veninnde.

Blir den siste sosiale utskjeielsen før den store lese innspurten starter til eksamen.

Gleder meg alt til den siste setningen er skrevet .....!

Nyt helgen damer ,det er vår . ;)

Haha, Apex - godt han kom over det.

Min såg for seg 9 mnd i sølibat når eg gjekk med snuppa, og syns det var litt rart mot slutten - men som eg sa, tørka kjem etterpå..

Her er testane frå billege testar kome i hus, nokon her som tipsa. Det var jammen billeg!! Håpar dei virkar som dei skal. Kjøpte fire, er jo ikkje heilt sikker på at det går på første...men men satsar på å testa søndag om ei veke, då skal det vera på tide om eg har rekna rett. Så får vi sjå. Ganske likt med Unilon!! Hadde vore moro om det trefte for begge :)

Elles har vi nett landa i sofaen, vesla har eittårsdag i morgon, så vi har baka og styra litt her. Og så vart det så nydeleg kveld at vi sette oss ut og tok middagen der. Deilig, men litt å rydda før vi landa i sofaen. 

Har kjøpt eit gyngelam frå oss, spent på om det slår an . veldig søtt i allefall og vert eit fint møbel når ho får eige rom om ho ikkje gidd gynga på han. Elles har vi pakka ut eit plaskebasseng i hardplast frå svigers, og 100 plastleikeballar. Det slo godt an, ho koste seg masse med dei. Tenkte å spre gåvene litt, vert nok ein del leiker i morgon.

HH80, sånne nupper er det visst vanleg at gravide, og overvektige får. Eg fekk kjempemange når eg gjekk med vesla, på halsen og brystet spesielt. Og eg plukka vekk dei som var verst plasserte, ein del andre har heldigvis forsvunne av seg sjølv. Trur ikkje du skal tenkja meir på det så lenge du ikkje ser noko rart i huden.

Ha ein fin frædda!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...