Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei damer!

Dere må ikke tro at jeg ikke følger med selv om jeg ikke skriver så mye her inne. Føler at jeg foreløpig ikke har så mye å komme med av erfaringer og sånt, men når vi starter prøvingen så kommer jeg nok sterkere tilbake kjenner jeg meg selv rett :P Jeg følger både deres sorger og gleder og synes at det er flott at en gjeng tilsynelatende fremmede kvinner kan likevel være så nære hverandre og dele så mye. Jeg synes det er fantastisk!! Synes dere alle skal være stolte over å ha lagd en så flott møteplass :D

Dossa: Alt er ikke klart til bryllupet, men det er kun småting igjen. Som å legge inn den endelige bestillingen på bordoppsatser, prøvetime hos frisør, finne "something borrowed", skrive tale, gå inn sko, lære ferdig bryllupsvalsen.. Hmm.. Er visst en del kanskje likevel, men tingene er heldigvis ikke så "store" og kjolen er i orden, så bryllup blir det uansett ;) Håper UL-timen din gikk bra idag!! :)

Utålmodig82: Velkommen skal du være!! Her er det bare sååå koselig :) Som du ser av nicket mitt så er jeg bare året under deg. Jeg har ikke prøvd før og vi har også kastet pillene. Men vi skal ikke prøve før september pga tur til Afrika (bryllupsreise). Vil ikke ta malariatabletter mens jeg er gravid siden det frarådes. Det blir spennende å følge deg - gleder meg til å joine, merker jeg! Samboeren min har også begynt å bli baby-syk, maser litt på om jeg burde ta tran og om jeg har husket på folat og virker ikke som at han lyst til å vente i det hele tatt egentlig. Vi er ikke sånn superforsiktige, så blir jeg gravid så avlyser vi bare bryllupsreisa.

Til alle dere som er på tur: HELDIGGRISER - kose dere MASSE!!

Til alle som fortsatt prøver: Babystøv drysses i bøtter og spann :)

Til alle dere som venter i spenning på det ene eller det andre: Masse lykke til, - jeg tenker på dere og krysser det jeg har (untatt bena, hehe..).

Klemmer <3

Fortsetter under...

Sidney, hvordan er det med deg, holder det lyserosa seg unna? :)

Dossa, nå er vi spente på ultralyden din, hva sier de om sjansene for vaginal fødsel i forhold til både morkake og tverrleie? Er det en liten røver du har i magen, gjør som han vil og hører ikke på mora si? :P

Ulvinne83, kjekt å hør fra deg. Du kommer nok sterkere tilbake når dere er i gang med prøvingen, da blir det nok symptomjakt på deg, som på alle oss andre ;) vi hjelper til, vet du ;) Kos deg med bryllupsforberedelser, jeg hadde nok vært hakket mer stressa enn deg inntil alt var i boks ;)

Nybegynner1, jeg var som deg, holdt meg unna alkohol den siste uka før tanta kom, bare sånn i tilfelle. Men selvfølgelig, den måneden spira satt, var jeg på ferietur den siste uka før IKM, sparte ikke på noe kan du si.. Så ungen startet livet med alkohol, røyk, rå biffer, spekemat og myke oster... Kunne liksom ikke gjort mer galt om jeg hadde prøvd. Typisk... ;) håper ventingen din gir resultater, og at du får en like fin overraskelse som jeg fikk da jeg kom fra ferien :) kos deg på tur!

Apex, så digg det høres ut med en sånn ferie! Nyt maks, deilig at du er i god form og klarer å trene! Det har du igjen for senere, helt sikkert :) Din nordnorske hud får vel litt sjokk etter den lange vinteren, du får være raus med aloe veraen :)

Vinterblomst, krysser fingrene allikevel for deg, skal ikke mer til enn ett blinkskudd, :)

Intet nytt fra denne fronten, jeg har tatt helg siden jeg har jobbet mine tilmålte timer denne uka. Skal til jordmor i dag, spent på hvordan blodtrykket er nå. Har jaggu bare tre uker igjen på jobb før permisjonen, hjelpe meg som tia går. Håper selvfølgelig jeg får lov til å jobbe de siste ukene, men samtidig skal jeg ikke kjempe med nebb og klør dersom JM foreslår høyere sykemeldingsgrad denne gangen også. Sist gang var hun jo på nippet til å stappe meg i en seng på sykehuset pga det himmelhøye blodtrykket, men kontrollmålingen var jo bedre så da roet hun seg. Lillemannen spreller og koser seg i magen, han fyller godt opp i magehulen min, vet ikke hvor jeg har plass til at han skal vokse mer. Men kroppen er jo fantastisk.

Ha en strålende dag, damer :)

Oi, tenk at det allerede nærmer seg permisjon, Spiren min!! ♥ Synes nettopp vi jubla for nettopp din lille spire.. Åh, som tiden flyr når man er heldig å får følge dere andre som baner vei!! Sender gode vibber for et ålreit blodtrykk, hvordan er det med ødemer?? Lykke til på kontroll!! :)

Dossa; Tenker på deg.. Håper alt er vel. :)

Alle andre søtinger; ha en fin dag! :)

Her går det i aloe vera og alskens alkoholfrie drinker.. Lei brus, lei jus.. lei vann.. :) Men ikke lei sol! ;)

Hei igjen jenter!

Skrev et innlegg 14 april om at jeg er tilbake...Hehe...også ble jeg borte igjen gitt. Men nå skal jeg prøve å være her oftere, for nå nærmer det seg jo prøving igjen....tror jeg ;) skrekkblandet fryd!!

Dossa: søteste deg!! Jeg gleder meg så enormt til å hilse på lillegutten i magen din! Endelig ble det din tur, og det gleder meg stort :)

Tenkte kanskje jeg skulle si litt om meg selv. Jeg er 38 år ung, og har to barn fra før, og et bonusbarn. Også skal jeg gifte meg i juni :) :) vi har prøvd på sistemann nå i snart 3 år, men nå har vi hatt pause siden januar i fjor. Vi blir lett gravide (har hvertfall blitt det tidligere), men mistet først i SA i uke 6. Deretter MA i uke 17 og MA i uke 14. Den siste ble litt komplisert med blødninger og utskrapning. Jeg er så dårlig når jeg er gravid, så vi bestemte oss for å vente til etter bryllupet....og nå nærmer det seg med stormskritt!! Jeg og kjæresten har begge blitt utredet ift habituell abort, men alle prøver er veldig fine! Jeg har noen små muskelknuter i livmoren, men de er egentlig ikke store nok til å skape så mye krøll. Så vi vet egentlig ikke hvorfor det skjer, og har ingen garanti for at det ikke vil skje igjen.

Jeg hadde et annet nick her inne tidligere, men det husker jeg faktisk ikke....kanskje du husker hva det var Dossa? Jeg kjenner flere her inne, og det er koselig :)

Det var litt om meg :)

Ha en strålende torsdag alle sammen!!

Ulvinne83: Ja, virker veldig koslig :) Veldig fornuftig av deg å avvente prøvingen til etter afrikaturen ja! Bryllupsreise er kos! Vi var i karibien i februar, det var ikke feil! Før bryllupet tenkte jeg egentlig at det kunne være greit å vente et år med barn for å bare nyte hverandre, men så innså jeg at det tross alt tar 9 mnd med ruging også da, før man blir tre, hehe. Og at alderen ikke lenger er på min side, så det kan ta tid uansett.

Mannen fant ut at sengehygge ikke trenger utsettes bare pga ryggen, tihi. Passer meg bra, siden kroppen går bananas etter pillslutt ;)  :rodme:

Hei igjen jenter!

Skrev et innlegg 14 april om at jeg er tilbake...Hehe...også ble jeg borte igjen gitt. Men nå skal jeg prøve å være her oftere, for nå nærmer det seg jo prøving igjen....tror jeg ;) skrekkblandet fryd!!

Dossa: søteste deg!! Jeg gleder meg så enormt til å hilse på lillegutten i magen din! Endelig ble det din tur, og det gleder meg stort :)

Tenkte kanskje jeg skulle si litt om meg selv. Jeg er 38 år ung, og har to barn fra før, og et bonusbarn. Også skal jeg gifte meg i juni :) :) vi har prøvd på sistemann nå i snart 3 år, men nå har vi hatt pause siden januar i fjor. Vi blir lett gravide (har hvertfall blitt det tidligere), men mistet først i SA i uke 6. Deretter MA i uke 17 og MA i uke 14. Den siste ble litt komplisert med blødninger og utskrapning. Jeg er så dårlig når jeg er gravid, så vi bestemte oss for å vente til etter bryllupet....og nå nærmer det seg med stormskritt!! Jeg og kjæresten har begge blitt utredet ift habituell abort, men alle prøver er veldig fine! Jeg har noen små muskelknuter i livmoren, men de er egentlig ikke store nok til å skape så mye krøll. Så vi vet egentlig ikke hvorfor det skjer, og har ingen garanti for at det ikke vil skje igjen.

Jeg hadde et annet nick her inne tidligere, men det husker jeg faktisk ikke....kanskje du husker hva det var Dossa? Jeg kjenner flere her inne, og det er koselig :)

Det var litt om meg :)

Ha en strålende torsdag alle sammen!!

Velkommen i forumet . ;) Her er vi alle i samme " bås "

Det er ikke alle menn som skjønner oss når det står på, og da er det godt og ha dette forumet her.

Det er som Ulvinne 83 skriver " vi er egentlig annonyme , men føler at vi kjenner hverandres historier for det .

Vi har en sønn på 4 år og har prøvd på nr 2 i snart 3 år .

Hadde en ma i fjor sommer ( ikke den beste starten på ferien ) men sånn er livet ...!

Vi har ikke gitt opp enda . Går til Frøya klinikken og satser på at det er det som må til.

Krysser alt jeg har for deg også . ;)

Annonse

Oi, tenk at det allerede nærmer seg permisjon, Spiren min!! ♥ Synes nettopp vi jubla for nettopp din lille spire.. Åh, som tiden flyr når man er heldig å får følge dere andre som baner vei!! Sender gode vibber for et ålreit blodtrykk, hvordan er det med ødemer?? Lykke til på kontroll!! :)

Her går det i aloe vera og alskens alkoholfrie drinker.. Lei brus, lei jus.. lei vann.. :) Men ikke lei sol! ;)

Syns jeg ser deg for meg i sola

De gravide skal vist få en egen glød sies det . ;)

Tenker på deg når jeg tar min folat he he vet ikke hvilken boks jeg er på i rekken . var det tre som måtte til ? . ;)

Spiser gullerøtter til jeg nesten blir gul he he ( skal gi gullegget næring . biokaroten )

Men hva gjør man ikke . Nyt varmen og hold bena høyt . ;)

Blodtrykket var litt høyere enn ønskelig, men ikke farlig høyt. Undertrykk på 80,så lenge det holder seg under 90 er det greit :-) ingen ødemer, har knapt nok sokkemerker. Anser meg selv som utrolig heldig! Dette går på skinner, var jordmors oppsummering, og det er så deilig! :-)

Snart 17 mai , hurra . ;) men jeg har også eksamen i begynnelsen av juni .

Leser til helsefagarbeider. ( har vært mye oppmerksomhet om det i mediene da det mangler x - antall )

Jeg er egentlig utdannet barnepleier med helsefag i grunn, men mangler fagbrev for og kunne søke

spedbarn og barsel. Reformene forandrer seg stadig vekk,

og jeg er vist et offer for 94 reformen som vist nok var den værste.

Så nå leser jeg anatomi ( sirkulasjonssystemet , nervesystemet mm. ) og drømmer det til dels om natten.

Planen var og bli fort gravid igjen , og så begynne på skole, men dette barnet har latt vente på seg .

Så mens jeg venter , er det like godt og lese , for og få tiden til og gå he he

Dossa , du ble også gravid ved hjelp av Frøya klinikken ?

Har fått beskjed om at hun som behandler meg sier at det kommer til og skje noe snart .

time vil show .....!!!

Begynner og bli ganske lei gullerøtter , men hvor mye spiste du. ? . ;)

Til dere andre damer . ha en fin 17 mai

Det skal vist bli strålende vær ( i hvert fall på østlandet )

Til dere som evnt bor i nord , sender litt sol til dere også . ;)

Kontrollen på sykehuset igår gikk veldig bra :D

Morkaka har trekt seg oppover og min lille gull har eeeeendelig skjønt at han kan skifte stilling :P Hodet hans er litt nedi bekkenet mitt *hurra*

Da slipper jeg å tenke på keisersnitt :D

Håper bare at han velger å ligge med hodet ned *knis*

Fikk samme jordmor som jeg hadde på OUL, koselig dame som tok seg goooood tid. Etter en grundig kontroll sier hun at hun ønsker at ei anna ei skal komme inn *gulp*

Blodet frøys der og da :o

Men fikk beskjed om ikke å bekymre meg, trengte ikke bli redd.

Lettere sagt enn gjort det da.

Det viser seg at de oppdaga noe uregelmessig med tarmene til gutten min....om det kun er luft eller væske eller en slags knute som forårsaket det mørke området visste dem ikke.

Så ny kontroll om 3 uker.

Prøver å tenke positivt :) dette går fint!!

Wow idag er jeg i uke 30 :o

Bare 10 små uker att jo *ojojojoj* tida har gått kjempe fort!

Tusen takk for omtanken SpirenMin og Apex♥

Fisken :wub: ditt gamle nick ja....hehe det husker jeg ikke her og nå :P

Gleder meg til å se bilder fra din store dag!

Veit du kommer til å være smell vakker♡

Du veit at spiren sitter når dere skal begynne med prøvinga ;) klem

Krysser alt jeg har for dere Cayenne og Vinterblomst :wub:

Håper så sterkt at det er deres tur nå!!!

Utålmodig :) lurt av deg å vente med vinen.

Så lenge tanta ikke dukker opp så er det alltid et håp om en spire ;)

Koooos deg på ferien!!!!!

Apex :) sol og varme *misunner deg*

Kos deg masse snuppa!!!

Sidney :) hvordan er det med deg?

Ikke blødd noe mer håper jeg♥ klem!

Nå må jeg få de to eldste på fotballtrening.

Minstemor er ute og leker med nabojentene.

Er ikke lett å få unga i seng nå om dagen :P Mamma det er jo lyst ute så da er det jo umulig kvelden forteller hun minste :P hehehe. Men Dossa setter ned foten og de må gi seg *knis*

Jeg vinner alltid leggekampen :P hahahaha

Ha en fin kveld søtinger :wub:

Great :) nei jeg har ikke fått hjelp fra Frøya klinikken.

Vi klarte det på egenhånd etter 41pp.

Tatt alle undersøkelser og ikke noe som tilsa at jeg ikke skulle bli gravid. Trengte tydeligvis bare tid.....noe som ikke er lett å fordøye når man er i prøvetida.

Med en eggleder så fikk vi det til tilslutt :wub:

Krysser alt jeg har for deg og håper du snart får drømmen din oppfylt♡

Masse lykke til med eksamenslesinga!! XXXX

Syns jeg ser deg for meg i sola

De gravide skal vist få en egen glød sies det . ;)

Tenker på deg når jeg tar min folat he he vet ikke hvilken boks jeg er på i rekken . var det tre som måtte til ? . ;)

Spiser gullerøtter til jeg nesten blir gul he he ( skal gi gullegget næring . biokaroten )

Men hva gjør man ikke . Nyt varmen og hold bena høyt . ;)

Hola! :)

Beina heves når de kan, og jaggu er man ikke minst like oppblåst her som nordpå! ;) Ser veldig gravid ut kveldstid... Men det får så være. Det måtte forresten fire bokser Folsyre til - men når denne er tom, er det vel trygt å stoppe?? 11+4 i dag, her går det unna! :)

Apex;Tror jeg slutta med folat i uke 14, sånn ca. Eller 13, husker ikke helt. 11+4 allerede, hurra hurra for snart fullgått 1.tri!!,

Dossa, så flott at både morkake og gutten har tatt til vett og ligger til rette for at du slipper keisersnitt! Tarmen er nok helt i orden, skal du se, men tror nok at du får en håndfull med den guttungen altså. Først sitter han på rompa så lenge det passer han best, og så finner han på nye sprell straks forrige er ferdig.. En liten Emil du har i magen ;-) Godt du har kustus på de andre ungene :-D tipper du er en fantastisk mamma <3

Annonse

Takk for koselig velkomst alle sammen :)

Godt å snakke med flere som er eller har vært i samme situasjon!

Dossa: tenk at det "bare" er 10 uker igjen til lillegutten kommer, syns det egentlig har gått veldig fort jeg :) blir spennende å høre oppdatering fra neste ultralyd, men jeg er sikker på at alt kommer til å gå veldig fint. Og takk for komplimentet ift brud :) gru-gleder meg...hihi...gleder meg mest :) og nå er alt snart klart...må bare kjøpe inn alkoholen, og det er ikke spesielt lett å beregne hvor mye man trenger gitt.

17 mai skal jeg jobbe dagvakt, så går dessverre glipp av barnetoget. Men eldste her skal ikke gå i tog i år (ungdom vettu), og minste er for liten enda. Bonusbarnet er hos moren sin. Greit å ta 17 mai i år, så slipper jeg neste år...for da er det minstens alle første gang i tog, i og med han begynner på skolen til høsten :)

Skjønner det er flere som jobber i helsevesenet her...hva jobber dere med? Jeg er spesialsykepleier, og jobber i ett akuttmottak på et sykehus på østlandet :)

Bare sklir litt innom. Sånn mange ganger for dagen faktisk. Men litt for mykje oppi topplokket til at eg klare skriva nåke vetig. E nok litt sant at ein går inn i ei bobla når ein nerme seg slutten. Når eg skal til å kommentera så har eg glømt ken som skreiv ka og ken som hadde opplevd da. Burde lest til eksamen men.. Så e da rørleggara, elektrikara, husarbeid, venninner, tantungar og alt anna eg kan finna på. Og klisterhjernen min..hoh! Trur klisteret sklei ut når ungen sklei inn :D:P

Nåken bøke e komt på bordet då i da minsta.

Fødebaggen e ikkje blitt pakka. Fant den fram no. E 38+0 i dag.. Innen ein mnd e gått ska vi vera foreldre!! <3

Hei Fisken! Trur ikkje eg har helst på deg før :) Men såg du ikkje visste ko mykje du trengte av alkohol i bryllupet. Snakk med Vinmonopolet! Her e da iallefall sånn at ein får levera tebake da ein ikkje bruke. Då e da i så fall bare å ta inn mykje, så du e sikker på å ikkje gå tom :-)

Eg e forresten og spesialsjukepleiar frå før. Helde på å bli helsesøster no. Håpe eg! Termin om 16 dagar, 6timars skuleeksamen om 20.. :P

Hei alle sammen!

Jeg er tilbake etter en lang pause....tror jeg hvertfall ;) Etter å ha mistet 3 ganger, så tenker vi at det kanskje er på tide med ett siste forsøk...før jeg blir altfor gammel ;) Hvor lenge har dere her vært prøvere?

Klem :)

Hei kjære Fisken2012! Husker deg godt fra den siste graviditeten din, vi hadde jo begge vanskelige MA,er bak oss og det var så fryktelig når du mistet igjen :(  Så hyggelig at dere nå prøver på ny! Ønsker deg virkelig lykke lykke til! :) Synes å huske at du blir raskt gravid? Håper det gjelder nå også! :) Dette er en veldig hyggelig tråd å være på i alle fall, du vil sikkert finne deg til rette her! Jeg var mye aktiv i prøveperioden, men er nå hjemme i perm m minisnusken på snart 4mnd og  har blitt litt mindre aktiv... Men leser alt, så følger med! ;) Tvi, tvi! Og du er da absolutt ikke for gammel! :)

Supersnusken!!! Så koselig at du er her inne også :) og gratulerer med bebisen :) vi begynner å prøve etter bryllupet i slutten av juni, og jeg er veldig spent på om vi blir gravide like fort som vi har blitt før...men håper jo det da...men mest av alt håper jeg at spira vokser og gror hele svangerskapet :)

Tillykke med dagen, søtsnupper! ♥

Apex har tilbringt halve dagen på fly.. Nå er det full klesvask og så tenker vi oss en liten tur innom ei venninne som har kalas hjemme hos seg. Passer fint å stikke innom og bytte ei flaske boblevann mot kake!! ;)

Straks uke 12 på meg - hurra for det også! :)

Håper alle hadde en flott 17. mai! Snuppa hadde feber så vi dro ikke til byen men vi var hos min mor på kaker sammen med søsken og litt slekt. :)

Og så tok mannen min og jeg en privat feiring på kvelden siden jeg har el-slim ;) hihi. Fikk også lagt inn aksjer den 14. og 15. så jeg håper vi traff. Merker at våren er her etter noen slappe og dårlige pp i vinter, så er vi mer gira nå :D Vi skal bli gravide i løpet av sommeren altså!

Velkommen Nybegynner, dumt at tr kom. Men du blir med i sommerspire klubben du også. :)

Hurra for 12 uker Apex! Så koselig :)

Skal finne den lista igjen nå.

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.

Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år

Unilon 34 år, gift og har en datter født aug 2012. Ikm 31. Mai.

1.trimester

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember...

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

2.trimester:

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

3 trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Katta; ja, må må du jammen pakke. Det kan jo skje når som helst. Kanskje i dag!! 😄😄😄😄

Apex: så deilig at du har kost deg på tur. Det fortjente du vennen! 🏄

Unilon; krysser fingre for at svømmerne kom i mål! 😄

Vinterblomst og cayenne: hvordan går det med dere? En uke igjen til IKM?

Dossa; så bra at alt ordnet seg!! ❤️ Hvis du misser en dag på termin så kommer han på bursdagen min! 😄👍

Fisken; så koselig å ha deg her! Synes det var noe kjent med lindus? Var du her med 2010 el 2007 barn?

Håper dere hadde en god 17. Mai i går jenter! Jeg var hjemme mens sønnen gikk i tog, men fikk puslet frem et dekket bord og gjort litt klart til mannen kunne grille når resten av familien kom hjem i går. Det var koselig. Så våget jeg meg bort på sønnens skole for å være med de. Barna ble så glade. Datteren sa flere ganger; SKAL du være med mamma?? Svarte ja to-tre ganger og da lo hun høyt og lykkelig. ❤️ Jeg har jo ikke vært i form til å gjøre noe som helst på lenge.

Før de gikk i tog så besvimte jeg. Det var veldig ekkelt for jeg fikk ikke noe forvarsel (pleier jo vanligvis å prikke for øynene eller lignende og da setter jeg meg eller holder meg fast til det går over), men nå falt jeg bare om. Klarte ikke å orientere meg og forsto ikke hvor jeg var eller hva jeg holdt på med når jeg våknet. Hadde nok både blodtrykksfall og lavt blodsukker. Men resten av dagen var jeg i overraskende bra form. Sliten når jeg kom hjem men det skulle bare mangle hadde jo vært med bort på skolen i over en time. Og la meg ikke før kl var over ti!! Hva skjer? 😃😃😃 håper den lille har det bra også! ❤️ Men har vondt i puppene så jeg tror jo ikke at jeg har mistet? Kanskje jeg vare var heldig med dagen!? 😄 hurra for 17. Mai!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...