Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Vi storkoser oss Dossa :) Tiili vrengte seg fra ryggen til magen for første gang i dag på leketeppet sitt, tullehøna mi virka rimelig sjokka selv der hun lå på magen og lurte litt på hvordan i helvete hun havna der hehe.. Hun liker nemelig IKKE å bli plassert på magen, da spenner hu seg som en banan og sier TYDELIG fra at detta likte hu ikke. Vi må jo bare gjøre det jevnlig så hun får prøvd å trene litt motoriske evner selv om hu selv ikke er så interessert i akkurat det, skal helst ligge på ryggen å skravle med, slå og spise alle kosedyrene som henger over henne :P 

I dag har det vært elektrikere her og fiksa nytt sikringskap til oss og mer strøm inn til huset. Var VELDIG mye finurlige løsninger i dette gamle huset da han som bodde her før de som jeg kjøpte av var elektriker selv og hadde litt for mye "kreative" løsninger + de jeg kjøpte av har ikke akkurat gjort ting bedre med sine "løsninger" :P Men nå blir det bra med litt ekstra kurser og et rent og fint sikringsskap(uten ti tusen løse ledninger og sikringer som ikke er merka).

Typen dro hjem til Flåm i går da han har fått en midlertidig jobb i Lærdal så nå er jeg og snuppa alene hjemme frem til torsdag da vi tar turen etter til Flåm for en liten uke. Så er det katteutstilling i Oslo neste helg, så må hjem igjen til senest torsdag for å bade katter og gjøre klar til utstillingshelg :)

Fortsetter under...

Da får man vel oppdatere litt, etter OUL i dag.

Snart gravide:

Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.

Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 01.02.14

Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)

Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.

Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.

Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år

1.trimester

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember...

Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

2.trimester:

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)

Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

3 trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)

SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Kjøttmeis - oj, spennende!! 

Apex - ah! misunnelig på sol og varme, late dager og basseng! Nyyyyt;)

Corneliuss - uff, kan jo håpe kvalmen gir seg til lørdag… Masse god bedring!

Jeg fikk littegrann lyserosa på papiret i dag, 2 ganger.. så jeg begynner å frykte at dette ikke går så bra.. :forvirra:   Ikke noe annet å gjøre enn å vente.. men de andre gangene har jeg hatt MA, aldri hatt SA så "seint"..

Uff, håper håper :tommel:

Annonse

Ønsker deg all lykke til Sidney! Sier som SpirenMin at lyserosa begøver ikke å bety noe som helst. :) Jeg småblødde litt fra uke 6 til 12 sist jeg var gravid. Mistet i uke 17, men det hadde ingenting med blødningene tidlig i svangerskapet å gjøre. Så det kan være helt harmløst! :)

Heier på deg fremdeles Sidney! :)

Venter på at vaskedama skal forlate så jeg får skiftet til treningstøy. Kjenner jeg liker veldig godt å ikke stresse opp og på jobb om morgenen gitt.. Frokost, tredemølle og så solbading. DET kler en frossen nordboer det! ;) Blir barnslig glad hver gang jeg ser på fb at det går snøbyger der oppe.. Oh, yeah - her samles dårlig karma!! :D

Ha en fin dag, sweeties! ♥

Dette går nok bra Sidney, heier på deg! :duskedame:  :duskedame:  :duskedame:

Koos dere i varmen, Apex og Nybegynner - skulle gjerne vært i deres sandaler nå ja!   B)

Sååå spennende da, Kjøttmeis! :smilorange: Skal dere på flere ul senere, eller må dere vente til fødsel for å få vite kjønn? Er jo litt gøy med overraskelse da, selv om jeg ikke hadde klart å vente...

Det er så gøy når de snur seg for første gang, kos dere med søte lilleTullehøna, Minnimusa! :smilorange:

Mobilen har tatt kvelden her og er ikke så ofte på pc bortsett fra på jobben (hvor jeg helst skal drive med andre ting...) så får ikke fulgt helt med for tiden. I tillegg har vi prioritert aksjelegging.. :P

Hadde el lørdag eller søndag, og satser på februarbaby for meg og Vinterblomst og alle andre som måtte ha el i disse tider! :kaklehone:  :kaklehone:  :kaklehone:

Savner En til, Please!!! :hjertesmil:  Og Fie!!! :hjertesmil:  Vi må jo få vite hvordan det går med dere og de søte små!

Klemmer på alle og ønsker dere en deilig uke!   :hug:

Snart gravide:
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne: 42 år, har to herlige, ganske store troll, og håper det siste kommer i 2015.
Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14
Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)
Nybegynner1, straks 32 år, prøver igjen for første gang etter SA i 4. mnd i mars 14, og krysser fingre for en liten 2015-baby. Ingen barn fra før.
Grøne, 38 år, har vesla f. mai 2013, SA april 2014
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-14.
Great 41 år har en gullgutt på 4 år,ma juli 13 pp 31 håper 2014 blir mitt år

1.trimester

Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.
Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3
Apex, 38 år, gutt født i forrige århundre fra før, mistet i MA i uke 13 i sept.13. Nå nygravert og termin blir ca begynnelsen av desember...
Sidney - 33 år fra Sandnes. Gravid med første. Termin ca 10 januar.

2.trimester:

Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )
Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold
Sharmi81(termin 8.9)
Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.
Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin 28.09.14)
Kjøttmeis (30 år, ingen barn fra før, UL-termin 6. oktober, sannsynlig jente?)

3 trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Venter en gutt 1. juni 2014)
SpirenMin (33 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)
Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).           

Kan jeg hoppe inn her kanskje?

Ser ut som en tråd for meg :)

32 år, snart utgått på dato(?), og endelig er både jeg og mannen klare for å ta i mot et barn hvis vi skulle være så heldige å lykkes med det :)

Kastet p-pillene 4.mai, og skal se hva som skjer i sommer.

Men så ødela mannen ryggen og satte en effektiv stopper for snarlig prøving. Får håper han blir bedre fort ;)

Ser jo at det er endel som lykkes med å bli foreldre selv om de er over 30...håper det gjelder oss også :)

Samtidig er jeg mentalt forberedt på at det kan bli vanskelig. Så vi får se! 

Annonse

Cayenne: Det kan vel hende at vi ryker på en 3D-ul etter hvert, ja. Hvilket kjønn det er spiller ingen rolle, men vil bare vite det! Har lyst til å ha navn klart, og jeg klarer ikke å tenke på både gutte- og jentenavn, det blir for mange alternativer. :P Det plager meg også litt at termin ble satt en hel uke tilbake, jeg VET at det er feil, så vil gjerne ha en second opinion der, om ikke annet så for min egen del. Skal vel noe til at de endrer termin etter OUL, har jeg skjønt.

Velkommen, utålmodig82! Her er det fint å være! :D Masse lykke til med prøving, det er en nervepirrende tid ...

Happy humping Cayenne :wub: og nå skal spiren sitte!!

Det er virkelig din tur snuppa og jeg gleder meg masse til å høre ditt jubelbrøl :D

Kjøttmeis hvis du mener at du har rett mtp når termin skal være så kjemp for å bli hørt. Vi gravide veit absolutt best♥

Utålmodig, her er det hjerterom for alle nye nick!

Velkommen så masse til dette helt fantastiske nabolaget :D

Måtte spiren sitte før du veit ordet av det! XXX

Sitter og venter på venterommet, har kontroll hos legen.

Håper legen kan fortelle meg at lillegutt ikke sitter på rompa nedi bekkenet mitt. Han har gjort det i over 3 mnd nå og jeg har 10 uker att og det blir jo ikke romsligere i magehuset :P

Skal på sykehuset imorra for å ta ny UL.

Kontroll av morkaka som sist lå langt nede. Satser på at den har trekt seg oppover :)

Legen roper så får løpe....hehe....Ha en fin fin dag ladies♡

Hm, lurer litt på hvor viktig dette med morgenurin er jeg... Trenger litt boosting til å vente med å teste til i morgen tidlig. Merker jeg er veeeeeldig nysgjerrig på om det klaffer denne mnd... Har egentlig lovt samboer å vente med å teste til i morgen tidlig, som er 3 dager før forventet mens, men nå er jeg på vei fra butikken med en test i veska. Etter noen vanskelige og lange måneder, ser alt ut til å klaffe for oss. Har fått oss ny bolig, kjæren har fått seg ny (og mye bedre betalt) jobb, vi har endelig kjøpt oss bil, og alt er egentlig bare fryd og gammen. Bare en liten spire i magen som mangler nå. <3

Dossa; Hvordan står det til med minimann - sitter han fortsatt som en høvding med rompa ned?? *spent* :)

Nybegynner - leser om de som svir av tester i hytt og gevær, og klarte selv å vente stort sett til IKM før jeg testet.. Er det sånn at man bør bruke morgenurin frem til IKM i alle fall og etter det kan en teste når som helst?? Ville uansett holdt meg noen timer så konsentasjonen av gromstoffer som trengs for å slå ut i test ville vært noe ala etter en god natts søvn. Men jeg er virkelig ikke noen ekspert på testings! :) Lykke til, dette er spennende for oss på sidelinja også! ;)

Håper det går bra hos deg Sidney! Jeg hadde også litt rosa på papiret en gang litt tidlig, og sitter her med voksende mage nå :) 

Nybegynner1: vanskelig å vente når testene brenner litt, men best med morgenurin såpass tidlig. Hold ut til i morgen tidlig! Og lykke til :)

Håper både lillemann og morkake har flyttet seg til en bedre plassering Dossa :) 

Kjøttmeis: snakk med JM om det med termin; har sett at flere får henne "på laget" når de er veldig uenige i terminen på OUL. 

Utålmodig: Velkommen inn til dette trivelige nabolaget! Som du ser på lista vår er man da ikke utgått på dato selv om man har passert 30 :) Jeg er 32 og venter på første barnet nå :) Lykke til med prøving! 

Minnimusa: Så gøy at hun har funnet ut av det å rulle :) Eller hvertfall gjorde det. Selv om hun kanskje ikke er den ivrigste på å prøve nye ting så går det seg nok til ;) 

Nyt dagene i syden Apex :) Bare noen uker unna for min del også :) 

God humping til dere som er rundt EL nå; måtte det blir mange spirer som finner en fin plass i magene deres :) 

Søte Apex :) legen kjente godt etter. Han sitte/ligger hvis du forstår....hehe....tverrleie mens han siger med rompa nedi bekkenet mitt :P

Spent på å se gutten min imorra på UL :D

Kos deg masse i sola :wub:

Hvordan er formen?

Girasol, hvor reiser du om noen uker da?

Deilig med sol og varme :D

Er det en aktiv baby du har i magen? Min er en rolig og avslappende gutt :P han tar det vel att når han kommer ut *knis*

Har time kl 1045 imorra så kryss fingra for meg jenter :D

Uff, klarte ikke la være å teste jeg.... Hadde "spart" siden lunsj, så var ikke utvannet urin. Men den var negativ iallefall, så venter TR dukker opp når som helst... Jaja, får prøve igjen neste måned.

Nå er det pakking til ferie her! Gleder meg max! :) :) :)

Så gøy med nye nick :)

jeg ville brukt morgenurin!! :) det beste er å vente til ikm, men det er jo veldig vanskelig heheheehh !! Lykke til nybegynner! Og utålmodig :)

Glemt å teste el i helga, tok første test idag, negativ. Så om den er neg imorgen tidlig tenker jeg den har vært ;)

Har ikke fått lagt så mye aksjer da jeg har vært syk, så har ingen hopes up denne mnd..

Lykke til Cayenne ♡

Dossa: Blir spennende å følge deg og prinsen fremover, tverrleie er jo i overkant spennende så nå følges dere nok godt opp! :) Krysser fingrene for at du våkner mens han snur seg mens du minst venter det! ;) Er det 3D UL du får i morgen?? Synes det er helt fantastisk å se hvor "lik" min prins var seg selv i profil fra UL til nyfødt... enda det var før man fikk tilbud om 3D. :) Nyt morgendagens glimt av vidunderet!! ♥

Koser meg godt i sola. Er så glad for at formen er grei og at kvalmen ikke er fremtredende.. Passer på å drikke masse og har for tredje gang i mitt liv blitt solbrent (skuldre/rygg) så jeg skylder på slapp buddy som ikke smurte meg! ;) Går i store mengder after sun nå.. Trener daglig nå som jeg har overskudd, får opp pulsen på tredemølla hver morgen og det er deilig. Kjenner at formen ikke er allverden, men det blir i allefall ikke verre av litt egotid når man likevel ikke jobber! :) Tidlig til seng, og et par tissepauser i løpet av natta - og ser frem til neste UL som er om et par uker. Hvis alt er okda, skal jeg slappe av og bare glede meg til jeg kan forvente å kjenne spark! ♥

Grøne :) hvor er du i syklusen nå? XXXX

Prøver å bli klok på det :huh:  Litt forvirrande, for når TR kom, så var det litt i ei veke, og så kom det skikkeleg ei veke og var over no fredag som var. Så eg tenkjer vi legg aksjer jamt og trutt og håpar at vi treff med det :P  Tar gjerne mot tips om ca når det er lurt om nokon har peiling. Det er jo første mens etter både fødsel og SA, så litt rot kan ein vel forventa med det  heile...

Håper det er bare bra med alle dere flotte damer! :)

Vi har nå ankommet Syden, og koser oss max. Ble ingen testing i morges siden heg svidde av siste testen her en ettermiddag... *rødme*. Den var jo negativ, så mest sansynlig er det nok ingen spire i magen nå, men merker jeg er litt redd alkoholen... :-/ Min kjære kikket skuffet ned i handleposen min nå når jeg kom fra butikken, da han ikke kunne finne noen vin (men han fikk øl da) ;)

Mulig jeg er hysterisk, men etter en nylig senabort, lar jeg vinen vente til TR evt kommer! ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...