Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Corneliuss, kjipt med uvi, jeg vet ikke om det er farlig,men da ville vel fastlegen din sagt noe om det? Blodprikken kan jo skyldes hva som helst, en liten rift er jo nok. Går nok bra, skal du se :) nå har vi en god steam her med mange nygraverte, vi tviholder på dere serru ;)

Katta82, så flink du har vært, ferdi med praksisen allerede! Kjempelurt å være i forkant med oppgaver når man kan det! High five :)

Fortsetter under...

Ønsker deg bare fremgang Great!! Håper alt løser seg for deres sønn. Stå på!

Hvordan går det krumelur? Tenker på deg og satser på at det går fint likevel :)

Cayenne, mulig jeg er i dpo land nå ja :) eller fra mandag tirsdag :) måtte spiren din sitte denne påsken!!! :) :)

God søndag snupper ♥

Krumelur, heiar på spiren din!! Håpar han held seg på plassen sin, det går oftast bra sjølv med litt blødningar!!

Great: Den barnehagen høyrest fæl ut, godt at du står på for sønnen din og ikkje stressar - som regel går set seg til. Håpar berre dei tilsette får svelgt ned stoltheten sin og opnar øyrene. Håpar verkeleg eg ikkje framstår slik for foreldra på skulen min!! Ein ting er å villa sjekka ut noko som kan vera ein vanske, det er jo bra. Men dette er jo langt over alle støvleskaft!!

Corneliuss - håpar du vert kvitt uvien fort. Ein får det lettare når ein er gravid, tynne slimhinner og endra miljø nedi der. Lurt å vera forsiktig med søtt, det er mat for bakteriane. Anbefalar tranebærkapslar, c-vitaminbrusetablettar og nyre/blærete om dette er noko du ofte får. Smøring med Locobase down there, er og effektivt for å unngå å få uvi.

Vinterblomst: Spennande, hald oss oppdaterte!!

Tusen takk, så snille dere er! Det varmer virkelig!  :hjerte: Jeg aner ikke hva som skjer, men fra å ha gitt opp helt så har jeg nå litt håp. Har ikke blødd mer enn det bittelille i går kveld, kom litt slim med en anelse farge før i dag, men det tror jeg var rester, for det var litt brunlig (herlige detaljer ja). Har menssmerter, men det er jo helt normalt, det hadde jeg med gutten min og, Og da jeg hadde exu bekymret jeg meg faktisk over at jeg ikke hadde det... Puppene er ømme igjen, usikker på om de er like ømme som før, men man blir jo helt forvirra av å gå sånn og kjenne etter.... Skal ta en cb+ i mårra tidlig for å se om streken har blitt sterkere eller svakere, det bør jo gi en pekepinn på hvilken vei det går. Reiser bort i mårra så kommer meg ikke til legen før etter påske uansett.

Sterkt å høre om gutten din, Great! Har en god venninne med en sønn som har diagnose, hun har virkelig måttet kjempe med nebb og klør for at han skal få den hjelpen han trenger. Blir litt annerledes enn din situasjon, men litt det samme og.  Håper dere får hjelp til å gjøre situasjonen best mulig for både dere og han!

Utrolig bra jobba at du har gjennomført praksis, Katta? Fikk du tilrettelagt slik at du fikk ta den tidligere? Greier du ikke eksamen nå så får du jo ta den til høsten, du skal vel ikke ut i jobb med en gang?

Dine ord varmer så utrolig, Dossa! Du er virkelig et varmt menneske. Du har jo vært igjennom litt av hvert selv, så unner deg så veldig den gutten som sparker i magen nå! Når hadde du blødninger da? Fant de ut hva som var årsaken?

Nå må jeg tilbake til oppgaveskrivingen. Må gjøre litt så jeg kan ta fri med god samvittighet mens jeg er borte.

Håper på det beste, men er forberedt på at det kanskje går dårlig....

Takk for all varme og støtte . Skal komme meg igjennom dette !!!! Min samboer sier som sant er at når man er foreldre vil man alltid være bekymret. Det vi er enige om er at om jeg skulle bli gravid , så skal ikke neste barn i den barnehagen. Vi har også frarådet naboene våre til og søke. Og de har fått plass i en annen. Er nå i tr land . Nyter hvitvin og mye god fisk og zussi.

Annonse

Heier på deg, Cayenne!! :duskedame:

Great: Trasig å bli møtt på en sånn måte av såkalte profesjonelle, håper det går seg til og hvis ikke: skift barnehage!!

Gratulerer til dere sist ankomne med positive tester, husker dessverre ikke navn.. Har mobilsurfet og i kombinasjon med 1.trimesters teflonhjerne får jeg be om litt overbærenhet! :fnise:

Sitter selv her med hjertet i halsen, våknet som vanlig midt i natta for tissepause i nattesøvnen... og spottet for første gang siden graviditeten starta.. Det henger fortsatt i, lys rosa på papiret ved toalettbesøk. Er så redd for at det her går galt, men så lenge jeg ikke har store smerter, eller det starter å blø friskt velger jeg å håpe at dette er av normalvarianten.. Lange dager frem til neste UL den 30/4!! Går inn i 7.ende uke denne uka, og det var på denne tiden den forrige spira takket for seg.. Huff, mange tenketanker her nå - men vi er i allefall to om dem. Kjæresten er superbekymra han også.. Får fatte meg i korthet, er på jobb nå og får la være å ødsle med statlige lønnsmidler så jeg får engasjere meg i litt arbeidsrelatert virke.. Måtte bare ventilere litt..

Håper dere andre snupper har en bedre dag enn meg - jeg er heldigvis fortsatt kvalm, trøtt og har ømme pupper! :fnise:

Klem til er alla, også dere som ikke er nevnt!! :klemmer:

Å Apex, vet jo så godt hvordan du har det! Man blir så redd når man har mistet før og. Håper det blir med den lille blødningen. Jeg var sikker på at det var over selv på lørdag, har aldri opplevd å blø uten å miste. Men nå ser det foreløpig ut til å gå bra. Håper det samme for deg♥ Du har jo sett et bankende hjerte, har du ikke? Da er så vidt jeg har skjønt sjansen veldig stor for at det går bra. Stor klem til deg♥

Apex, nei og nei, ingen skal miste noe som helst! Krysser både fingre og tær, dette skal gå bra :-)

Krumelur, bra at det går bedre hos deg!

De er så fæle, de første ukene, er med dere i hjertet. Jeg skjønte aldri hvordan noen klarer å glede seg over graviditeten i de ukene, gleden ble for min del totalt overskygget av frykten for å miste. Nå tok det unormalt lang tid før jeg klarte å glede meg da, så jeg er kanskje ikke representativ, men skjønner dere så altfor godt.

Holder tomlene for at dere begge bare hører til gruppen som blør litt ufarlig, og at vi om noen måneder kan juble sammen med dere over oul og de første sparkene :-)

Min gode Apex♥ du skal ikke miste denne spiren!!

Små blødninger er virkelig noe dritt og man blir så redd og urolig med en gang :( Det skal gå bra snuppa, jeg har en god magefølelse ;) Varm klem :wub:

Krumelur♡ åååå nå ble jeg kjempe glad på dine vegne!!!!

Denne spiren klorer seg godt fast :D Krysser fingra for at du ikke opplever mer blødninger! Knuseklem!!

Spirenmin :) jeg er helt enig med deg at det er ikke alltid like lett å glede seg over en positiv test før man har passert de magiske 12 ukene.

Ikke gøy å gå og være små redd hver gang man må på do, og får man blødninger så blir man fort kjempe redd.

Jeg roa meg ikke før jeg kom til uke 14, for da begynte jeg å kjenne gullet :wub: Nå nyter jeg å være gravid, kjenne gutten min som vil ha kontakt♡

Litt vedmodig at dette er siste gang med spire i magen, men når gullet kommer så er min familie komplett♡

2 dager att nå :D

Mine kjære Lykkelig og Tussemor :wub: jeg håper dere får en fin påske og at dere får lada opp batteriene. Tenker masse på dere og skulle ønske vi kunne bodd nærmere hverandre slik at jeg fikk muligheten til å knuseklemme dere♥

Corneliuss :) hvordan er formen snuppa?

Håper du nyter påsken!! Klem

Supersnusken og En til :) er det bra med dere og deres gull?

Kosemose masse :wub:

Vinterblomst og Cayenne :) fingra krysses for nå ønsker jeg virkelig å høre dere juble over en positiv test ♡

Dere andre som ikke er nevnt er ikke glemt♡ *smaks*

Idag har jeg og unga vært på Egon og spist lunsj. Shoppa noen bukser til minstemor :) hun fikk velge sjøl og er sååå stolt av de nye buksene sine :D

Snuppa er ei skikkelig kjolejente, vil ikke gå i bukser men skal gå med de hun sjøl hadde plukka ut sa hun *knis*

Etterpå var vi på kino og så filmen "Rio2". Mamma var med oss, har vært en super fin dag med gulla mine :wub: herlig å bare ta dagene som de kommer, masse tid til hverandre :D

Imorra blir det en tur til Sverige :)

Må fylle opp frysern ;) og unga synes det er stor stas å gå kjøpe smågodis :P små barn, store gleder :)

Svigers og mine skal være med så blir en koselig dag!

Nå er jentene hos nabojentene :)

De skal sove over til imorra så de pakka med seg puta, sovepose og kosebamse og rusla over for to timer siden :)

Bare store gull att hjemme, han driver på rommet sitt så merker ikke noe til han ennå.....ikke før det er leggetid for da må det legges inn en liten protest :P hehe

Lillegutt er våken og livlig *smelt*

Ååååå som om jeg unner dere prøvere denne fantastiske følelsen det er å kjenne liv i magen :wub:

God og varm klem til dere alle sammen!!!!

Håper dere får en knall god påske♥

Annonse

Takk Dossa-vennen, trenger litt lykke på veien ja :D Dagen din hørtes veldig koselig ut! Jeg er i byen og jobber et par dager mens resten er hos svigers.

Tenkte jeg kanskje skulle prøve å henge meg på dere på onsdag før jeg drar, men jeg var til kiropraktor i dag og han ville ha meg tilbake på onsdag - og det må bli i lunsjen. Har vært litt stiv i korsryggen, og han sa det var låsning og at det var bra jeg kom nå :o Jeg spurte om kan kunne gjøre meg gravid, men det kunne han ikke love! :lol:

Var det ikke det samme du hadde, Great? Måtte du gå flere ganger?

Dette går nok fint Apex, helt vanlig med noen småblødninger! Kanskje prøve å få en ul om du går og bekymrer deg? Klem til deg :hjerte:

Takk, ladies - hva skulle man gjort uten å kunne tenke høyt sammen med dere! :) Kjenner meg bitte litt mer rolig etter at det har roet seg på spottingsfronten. Litt murringer i magen, men det kan man tåle med ei livmor som ellers trenger å bli stor nok hybel for spiren som vi så inderlig ønsker skal bli værende! Vurderte tanken om UL, men så lenge det bare er litt spotting kan jeg vente frem til neste planlagte UL i slutten av måneden.. Får eventuelt be om en hcg i blodprøveform hvis min plan A ikke går bra utover påska.

Er mer plaget av kvalme, kombinert med sult i dag.. så da velger jeg å fortsette å tenke positivt.. Men takk for gode tanker og trøstende ord. Dere er suverene!! :)

Får flytte meg litt fra sofaen og gjøre klar til påskeferie. Hytta igjen fra i morgen, må bare på jobb først.

God påske til dere! :) Klem!! ♥

Takk, ladies - hva skulle man gjort uten å kunne tenke høyt sammen med dere! :) Kjenner meg bitte litt mer rolig etter at det har roet seg på spottingsfronten. Litt murringer i magen, men det kan man tåle med ei livmor som ellers trenger å bli stor nok hybel for spiren som vi så inderlig ønsker skal bli værende! Vurderte tanken om UL, men så lenge det bare er litt spotting kan jeg vente frem til neste planlagte UL i slutten av måneden.. Får eventuelt be om en hcg i blodprøveform hvis min plan A ikke går bra utover påska.

Er mer plaget av kvalme, kombinert med sult i dag.. så da velger jeg å fortsette å tenke positivt.. Men takk for gode tanker og trøstende ord. Dere er suverene!! :)

Får flytte meg litt fra sofaen og gjøre klar til påskeferie. Hytta igjen fra i morgen, må bare på jobb først.

God påske til dere! :) Klem!! ♥

Prøv å kos deg i påsken,. Dette skal gå bra skal du se . ;)

Litt hytte kos ,kombinert med masse god mat og påske snop .Og vips så er du på neste ul.

Og alt er i sin skjønneste ården.

Tenker på deg. det er din tur nå . ;)

Takk Dossa-vennen, trenger litt lykke på veien ja :D Dagen din hørtes veldig koselig ut! Jeg er i byen og jobber et par dager mens resten er hos svigers.

Tenkte jeg kanskje skulle prøve å henge meg på dere på onsdag før jeg drar, men jeg var til kiropraktor i dag og han ville ha meg tilbake på onsdag - og det må bli i lunsjen. Har vært litt stiv i korsryggen, og han sa det var låsning og at det var bra jeg kom nå :o Jeg spurte om kan kunne gjøre meg gravid, men det kunne han ikke love! :lol:

Var det ikke det samme du hadde, Great? Måtte du gå flere ganger?

Dette går nok fint Apex, helt vanlig med noen småblødninger! Kanskje prøve å få en ul om du går og bekymrer deg? Klem til deg :hjerte:

Jo da , og jeg går enda. I dag fikk jeg prøve en avspenning. Litt sprøtt,men jeg ble vist som en mør biff etterpå.

Følte meg som en gynngende madrass.

Jeg skulle puste helt ned i bekkenet ,mens han trykket på et par triggerpunkter.

Skulle nok bett han om og trykke på eggstokkene mine også hehe . ;)

Oppe, påkledd og gråter ikke, da får man vel allerede ærklære dagen i dag for en suksess! ;) Småkvalm frokost inntatt og jeg humrer til synet av vår kjære boxer som overrasket har blitt kjent med begrepet "polart lavtrykk" - kjekkasen står med snuten klint inntil vinduet og ser på snø og vind og et hav i fullt opprør! Snutemerkene får man vaske bort en annen dag, han er så søt der han står og endelig har full oversikt over verden utenfor. ♥

Må pakke litt før jobb, håper på gode late dager på hytta med mulighet for skigåing og kosetid sammen med familien.. Planlegger å forsøke å la tlf være i fred, og bare nyte gammeldags kommunikasjon, gå på besøk, spille brettspill... Åh, som jeg gleder meg til alt annet enn oppvasken!! ;)

God påske til dere! ♥ Klem

Å, nei nå er det visst min tur til å være bekymret igjen. Har ikke skrevet noe de siste to dagene tror jeg. Har vært så veldig kvalm og utslitt etter jobb. Det er jo for så vidt er godt tegn. Men gikk til tidlig ul i dag. Håpet på å se et bankende hjerte. Det var en bevegelse men legen sa at jeg måtte komme tilbake da det kunne virke som jeg var kortere på vei enn forventet. Det var ikke jevne hjerteslag mer små blipp. Hun sa 5+5 og derfor var ikke hjerteslagene skikkelige enda. Blæh. Det kan vel ikke stemme. Hadde jo ikke sex så sent. Hun sa at det kunne hende at egget hadde festet seg sent. Noen som har hørt at det kan skje. Er i hvert fall like kvalm så symptomene har ikke sluppet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...