Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hmm krysse fingrene Vinterblomst!!

hmmmmm det sier jeg og. Men når testen nå var negativ tror jeg ikke jeg er gravid. Så sent burde den slått ut :)

Goood lørdag ♡

Over ei veke si eg var inne sist, og har fulgt spent med på om det hadde klaffa for deg her nå :) Vil ikkje gi deg falske forhåpningar her, men eg testa ikkje positivt før ca 14dagar etter ikm.. Tvi tvi ;)

Masse god helg vidare til alle sammen!! :)

Ja det hadde vært noe Katta :)

Ingen tr ennå, å symptomene jeg har hatt er så å si borte vekk.

God søndag alle finfine damer!

Det er stille her inne for tiden, er alle blitt vårkåte å bare fyker ute?? :)

Nå skal jeg ha en lite nap når lillemor sover ♡ :)

Fortsetter under...

Så spennende Vinterblomst, har du testet igjen??!!

Tussemor: La merke til at du kalte mannen din for gubben i stedet for kronidioten, har han skjerpet seg skikkelig, eller? Håper det for din skyld!!! :D

Savner dere En til, Fie og Lykkelig :wub:

Ønsker alle en herlig helg! :D

Klarer ikke holde følge med dere lenger Cayenne... Men er innom og ser noen ganger! Håper du får den positive testen din snart! Våren er tiden... Her er Sofie 8 måneder i dag, og tiden går så altfor fort! Det er vår, tuppene har hatt noen turer ut... Mannen tar gjerne en til! Hvem vet, kanskje jeg skriver meg på lista igjen en vakker dag  :) Nyt våren! Hugs & love

Takk Vinterblomst :D

Det er både skummelt, spennende og nesten litt gøy dette her. Iallefall foreløpig, hvis vi også må prøve i flere år før det skjer noe så kommer jeg til å bli gal...!!! Men, jeg er jo fullstendig klar over at det er en stor sjanse for at jeg (som de fleste andre, må ta tiden til hjelp)... :P

I dag er mange av mine gravidsymptomer borte, og jeg kjenner heller litt mensmurring i magen, så, kan nok være at jeg må gjøre meg klar for en ny mnd med prøving. Om det skulle være tilfelle vurderer jeg å kjøpe meg sånn eggløsningstest. Er det noen som har erfaring med sånne, finnes det mange forskjellige? Hvilken er enklest og billigst?? Er det i det hele tatt dyrt?

Ser at det er flere her inne som også venter spent på positive tester!! Ønsker dere alle masse lykke til ;)

Endret av bumbel

Velkommen så masse Bumbel :) og måtte det være en spire på gang ;) Gi ikke opp før tanta kommer! XXX

Jeg brukte i starten den eggløsningstesten hvor du fikk smilefjes, rett og slett fordi jeg ville unngå å måtte tyde testen :P

Håper av hele mitt hjerte at du slipper å vente i mange år før spira sitter!

Veit hvor grusomt det er, brukte sjøl 41pp før den satt.

Og nå er all den prøvinga glemt :) Bærer på mitt fjerde barn nå :wub: blitt 22+3 allerede♥

Så det er håp for dere alle jenter :wub:

Velkommen Bumbel! Spiren sitter nok snart om det ikke klaffet nå ☺

Vinterblomst så spennende da! Jeg heier på deg, og om det ikke var noe denne gangen så fikk du en forsmak på spenningen rundt neste gang tanta er sen og det ligger en spire der 💜

I følge teorien skal jeg ha el på onsdag. Kanskje jeg burde begynne å el-teste nå. Vi tok i hvert fall en tur i hurraland tidligere i kveld hihi.

Jenta mi på 1,5 år har nå begynt å si mormor, der hun lager den trutmunnen og sier mommo 😁 Vi smelter selvsagt.

Ha ei fin uke alle sammen!

Så koselig Dossa, Du er jo over halvveis spennende!! :D

Jeg gir ikke opp, men det er jo en million følelser og tanker som svirrer rundt oppi hodet her. Blir mest gal av meg selv!!! :P

Om det kommer til det at jeg må prøve ut eggløsningsester og greier så kan det nok hende at jeg også finner en med smilefjes, det enkle er ofte de beste :D hehehe...

De små er så utrolig skjønne når de begynner å prate og kommunisere, kos deg masse og nyt hvert sekund av det Unilon :D

Annonse

Har selv de testene med smilefjes . Det er nesten som og få en positiv graviditets test og se smilefjeset . ;) Kjøpte inn nye nå på lørdag. Har ikke hatt noen symptomer enda men begynner nok og teste i morgen. Mannen min reiser bort i slutten av uken og blir borte ut neste uke . Så jeg håper smile fjeset er kommet og gått før han drar . ;)

Så utrolig spennende dette er, da, Vinterblomst! Jeg er så enig med Dossa og de andre: Ikke gi opp før tanta kommer! Hvis EL har vært sen, er det alltid mulighet, så lenge tr ikke dukker opp. Krysser fingre og tær for deg! 

Hvordan står det til med deg, Cayenne?

Bruk sykemeldinga til det den er til for, SpirenMin! Ta ned tempoet og prøv å ikke kjenne så mye på alle kravene. Det er kun en kort periode, og nå når du er gravid er det så viktig at du ikke stresser eller blir dårligere. Ingen tjener på at vi går rundt som sure megger! :) God bedring, jeg vet hvor vondt det er med bekkenløsning… Ikke gøy.

Unilon! Er det i morgen du venter el? Kjør på! Alle mulige lykkeønskninger fra meg! Hvordan går det å være dagmamma til tre, forresten? Koser du deg med det? 

Tenk, kjære Dossa, at du er over halvveis! Jeg synes det var nettopp vi jublet for den positive testen din, jeg.  :wub:  Hvordan er formen din? 

Og tenk så gøy om du var tilbake på lista vår, Lykkelig! Hvordan går det i heimen? 

Klemmer til dere alle! 

Nå har jeg vært lite her inne !! Hvordan går det med dere alle sammen ?

Jeg er litt stressa om dagen, pga en liten kul foran øret. Kjente jeg rett før termin i slutten av desember da jeg hadde en vond og betent visdomstann i 2 mnd og øreverk på samme side. Rett foran øret ved flippen da kjente jeg en liten kul.tenkte det var pga tanna og en hoven lymfe eller noe.

Men tanna ble bra for drøye 2 måned siden og kulene er der ennå.d en er mindre enn den var da.den er ikke stor, mindre enn enn ert og veldig bevegelig . Kan skyve den rundt så den er ikke festet til verken hud eller vev under...

Har et sår i panna som ikke får gro heller fordi jeg av dårlig vane peller på det så det kan jo være en irritert lymfe pga dette også... Eller så kand et være en fettkul....

Har helt fra jeg var liten og akutt måtte opereres for sprukket blindtarmen hatt tendens til helse og sykdomsangst så jeg tenker selvsagt det verste, men nå har jo kulen vært der i over 3 mnd og den har ikke vokst ! Har hatt en kul en gang før i nakken som var der i 10 år før den ble borte... Men da var jeg ung og dumt tenkte ikke så mye på det .

Har hvertfall bestil meg både lege og tannlege time nå så da blir dette lå trekke ut den tanna som stadig irriterer meg så får legen kjenne på den kulen...

Noen av dere som har hatt kuler noe sted d???

Endelig så kan jeg si det! Jeg er gravid! :D Testet til morgenen i dag og den ble positiv så fort urinen kom opp til "vinduet"! Jeg er så glad at jeg kan grine (noe jeg har gjort flere ganger i dag!) Etter 1,5 år som prøvere så satt endelig spiren (ivf i Porsgrunn)

JIPPI!!!

Åh Mamma til Emma, så fantastisk! Gratulerer så masse, nå var det virkelig din tur! :D :D :D

Vinterblomst, så spennende! Krysser alt for at du kan juble til helga! :D

Tenk at du har kommet så langt, Dossa! :hjerte: Blir fortsatt glad når jeg tenker på at du klarte det til slutt :)

9 eller 10 dpo her og når jeg tenker meg om har jeg ikke de sedvanlige mensmurringene. Men jeg tror jeg må komme meg enda er etter den lange sykdomsperioden før kroppen gidder å la seg invadere av en spire ;)

Sjøgress, går bra med meg - hvordan går deg med deg? :hjerte:

HH80 - jeg hadde en hard kul i puppen da jeg var 21-22, var ikke noe farlig. Så lenge kulen ikke vokser er nok alt i orden, men få en sjekk og få roet nervene. :)

Klem til dere og alle dere andre søtsnupper! :wub:

Annonse

Cayenne : kul i puppen har jeg også hatt ! Måtte gjennom både ul og biopsi . Men var ikke noe farlig : )

For et år siden var der cyste på eggstokk som måtte sjekkes pga str og for mange år siden hadde jeg en liten kul i nakken som jeg aldri sjekket . Nå er den borte : )

Virker som jeg lett får kuler !!

Grattis mamman til Emma : ))

Åååååå hurra for positiv test mammatil Emma :bolledeig:

Ble kjempe glad på dine vegne!!!! Det er så utrolig herlig når slitere endelig får det til :strix:

En for lykkerus det var tenker jeg å se det svart på hvitt at testen lyste positivt mot deg!!!!!

Vinterblomst :hjerter_rundt: krysser alt jeg har for deg!!!!

Hold håpet og motet oppe så lenge heksa ikke dukker opp!

Din belønning venter :hjerte:

Cayenne :hjerter:  du er bare så god og herlig!!! Dine ord varmer godt skal du vite :hjerte:

Måtte det bli din tur nå vennen!!!

Krysser armer og bein for deg og håper du tester positivt om noen få dager :wub:  Varm klem!

Har hatt foreldremøte idag og kjenner jeg er helt tom for energi.

Har noen veldig krevende foreldre som suger all energien ut av meg *blææ*

Skal bli godt å være hjemme imorra og bare slappe av og kose meg med sparka fra lillegutt :wub:  :wub:

Får gjøre meg ferdig på jobb så jeg kan komme meg hjemover til mannen :hjerte:

Knuseklem til dere alle sammen *smask*

Gratulerer sååååå mye!!!!! :)

Så utrolig fantastisk ♡♥♡♥♡♥♡♥♡♡ all lykke!!

Jeg har ikke fått mens ennå, 9 dager over ikm?! Tester til helga om heksa ikke dukker opp før ;)

Jeg hadde også et par sykluser som var på 42 dager - mot normalt 28 . passe frustrerende . Negative tester . Fikk ikke begynt på nytt heller . Og hva er mer frustrerende enn det . ;) Løsningen min ble og gå til akkupunktøren og få satt den i gang igjen . Skjønner din frustrasjon ...... ! Jeg for min del skulle gjerne hvert gravid i går . ;) Krysser det jeg har for deg vinterblomst . ;)

Grabber til meg en Dossa-klem! ;)

Heihei og velkommen til oss gamliser - ser at vi har fått nye venner her i gruppa og det er stas! :) Håper dere vil trives, og at det snart er spirer hos oss prøvere.. Våren er en fin tid for sånt!

Hurra, Mamma'n til Emma ♥ Tenk at der satt den!! :) Ble kjempeglad på dine vegne, håper du får et fint svangerskap!

Her håper jeg ennå at IKM som var 24. blir ikm... Noen murringer nederst i magen, men har ikke sånne super-ømme pupper som da jeg ble gravid i sommer.. Så jeg tar det hele med ro enda i noen dager - har bestemt meg for å teste lørdag siden kvelden vil gi muligheter for vin og god mat på jentetur i Oslo.. Er forsiktig optimist, snart er det vel vår tur?! :)

Klem til er alla! God natt!!

Så utrolig spennende dette er, da, Vinterblomst! Jeg er så enig med Dossa og de andre: Ikke gi opp før tanta kommer! Hvis EL har vært sen, er det alltid mulighet, så lenge tr ikke dukker opp. Krysser fingre og tær for deg! 

Hvordan står det til med deg, Cayenne?

Bruk sykemeldinga til det den er til for, SpirenMin! Ta ned tempoet og prøv å ikke kjenne så mye på alle kravene. Det er kun en kort periode, og nå når du er gravid er det så viktig at du ikke stresser eller blir dårligere. Ingen tjener på at vi går rundt som sure megger! :) God bedring, jeg vet hvor vondt det er med bekkenløsning… Ikke gøy.

Unilon! Er det i morgen du venter el? Kjør på! Alle mulige lykkeønskninger fra meg! Hvordan går det å være dagmamma til tre, forresten? Koser du deg med det? 

Tenk, kjære Dossa, at du er over halvveis! Jeg synes det var nettopp vi jublet for den positive testen din, jeg.  :wub:  Hvordan er formen din? 

Og tenk så gøy om du var tilbake på lista vår, Lykkelig! Hvordan går det i heimen? 

Klemmer til dere alle! 

Tror ikke du skal vente å se meg på lista igjen :) Her er det mannen som vil, og jeg som ikke klarer mer. Mammafanget er ikke stort nok! Jeg kreves døgnet rundt! Klarer ikke en runde til med et svangerskap fra helvete. Er også greit at jeg ikke skal gjennom en fødsel til kjenner jeg... Mannen har startet permisjon! Jeg søker jobber. Skal på første intervju i dag... Kjenner meg ikke klar for jobbing enda. Er oppe flere ganger per natt. Gjør deres menn netter? Det fungerer ikke her... 

Ellers nyter jeg vår! Tuppene er ute igjen, klukker lykkelig rundt og leter etter gress! Syke unger i hytt og pine! Joda, livet leves, etter beste evne!

Ha en nydelig dag jenter! Med eller uten mage! Jeg gleder meg med dere fremdeles...

Hugs  & love

gratulerer Mamma til Emma! Så fantastisk :D

Lykke til på intervju lykkelig_4! 

Og lykke til til dere som venter :) 

Uke 14 her nå og kvalmebygene kommer kraftigere enn noengang. Men prøver å holde fokus på premien som venter i september når jeg henger over doskåla :) 

klemmer til alle sammen!

Nå var dte noen dager siden jeg stakk innom her sist. Har hatt en hel haug å gjøre med barneselskap og det som hører med når to av ungene har bursdag i Mars :D

Gratulerer med spiren mamma til Emma :D himmla morro!!! 

Selv fikk jeg besøk av TR i natt :(  Men, men, gir ikke opp av den grunn... Nå kan jeg endelig kjøpe meg EL-tester så kan jeg også få prøvd det!! hehehe... :D

HH8o, for noen år siden hadde jeg også en kul, rett ved kravebeinet, fikk helt panikk for hadde jo alle andre symptomer på at dette var kreft. Dro til legen å ble undersøkt fra topp til tå. Det viste seg at jeg var blitt gravid, det er nemlig mange av symptomene på graviditet og kreft som er veldig like!! Og kulen var bare en fettklump pga hormonforandringer i kroppen. Utover svangerskapet dukket det opp ganske mange slike klumper, noen mnd etter fødsel så bare forsvant de alle sammen!! Men det er lurt å snakke med legen uansett :D

Takk for svar ! Nå har den jo vært der noen mnd uten å vokse, tvert imot blitt mindre så det er jo et godt tegn : ) tror nok det er en lymfeknutesom er kronisk hoven eller en fettkul. Den sklir bare rundt når jeg tar på den, slo meg til ro med at den var ufarlig etter å ha sendt som til lommelegen her, men plutselig begynte jeg å tenke på den igjen så da drar jeg likesågodt til legen : )

Hvordan kjentes din fettkul ut da ? Min er litt hard, bevilge rund og jevn

Endret av HH80

Med største sannsynlighet så er det ikke noe ondartet du har. Mine var også ganske harde (som sånne brusk-klumper man kan få i endel kjøtt) De var bevegelige, og noen av dem kunne til tider være litt ømme og vonde. Størrelsene varierte alt fra liten ert til 1,5cm. Jeg sjekket alle i tur og orden men det var aldri noe annet enn ufarlige fettklumper... :)

Masse lykke til :)

Termin, siden jeg regner fra befruktning, er 04. Desember. Verdens beste julegave tenker jeg! Nå krysser jeg bare fingrene for at spiren klamrer seg fast og at denne ballongmagen min krymper litt så jeg kan gå med normale klær i allefall en liten periode til. Litt overstimulert og veldig oppblåst. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...