Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Oi Vinterblomst - teste teste!!! :D hvor mange dager over ikm er du? Og vet du når el var? Håper inderlig det er din tur nå, søta! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Corneliuss: jeg får bare positiv test på el-dagen eller maks et døgn før, men er nok uansett riktig å telle fra første test som Vinterblomst sier. Lykke til! :D

Så herlig Dossa ♡

ja det er mange nye så jeg klarer ikke heller å følge med ;)

Men gøy!

Idag forventer jeg mens.. har murringer mest i rygg, men litt også over symfyse og litt i h side. Tar det som menstegn.. er jo mest sannsynlig. Men jeg har og hatt etpar kvalme-tokter idag, om en kan kalle det det. Så jeg har tenkt gravid! -blir småkvalm om jeg har begynnende hodepine eller smerter i denne sammenhengen, har ikke det da... :)

Vel nå får vi se kommende dager :)

Håper alle har en finfin dag♡

Inge tr idag heller....hmmmm.. ;)
ikke idag heller...?! :)

Jeg har forventet mens hver time siden søndag!! Hehe .. sjekker truseinnlegg og papir men ikke spor.. nå har jeg kjøpt test ikveld og tester i morgen! Weeee jeg er såå spent

Annonse

Oi Vinterblomst - teste teste!!! :D hvor mange dager over ikm er du? Og vet du når el var? Håper inderlig det er din tur nå, søta! :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Corneliuss: jeg får bare positiv test på el-dagen eller maks et døgn før, men er nok uansett riktig å telle fra første test som Vinterblomst sier. Lykke til! :D

Jeg vet ikke når el var da vi nå hadde "friperiode" :)

er jeg stabil som det har vært er jeg 3 dager over ikm i morgen.

Det har vært en dag å to forskyvelser i el og mens i jan å feb så kan ennå få besøk av tr om det er slik..

har ikke ømme pupper men de ble heller ikke ømme tidlig ved sist graviditet. Har mye rygg symptomer og innimellom murringer i sidene, men ikke den klassiske smerten og følelsen av at nå kommer det blødning..

Gledegruer meg til imorgen tidlig..blødning? Negativ test? Vel da er det pån igjen jenter ;)

Takk for heiarop!!! ♡♡ taster imorgen tidlig!!!

Krysser fingrene for deg vinterblomst . ;) Så spennende . Når en har vært gravid før så er det lett og kjenne etter symptomer, det er det som gjør det så spennende .... ! Skal kjøpe nye cb eggl. tester og satser stort på at det ikke blir rød vin på meg i påsken .

Åh, vinterblomst, nå var jeg spent!! Men ikke fortvil, det er håp så lenge frøken rød ikke har meldt sin ankomst!! :) Slutter ikke helt å krysse fingrene for deg ennå, håpet er lysegrønt :)

Krysser fingrene for dere andre prøvere også, håper at lista vår fylles opp i løpet av våren :)

Oppdatering ang meg: Jeg er nå over i uke 26, 50% sykemeldt pga bekkenet og det går greit. Fortsatt mye vondter når jeg er lenge på beina eller sitter lenge, men nå rekker jeg en time på ryggen før jeg må begynne med middag eller gå tur med bikkja, det sparer meg for søvnløse netter med verk og vondt hver gang jeg skal snu meg. Så denne frøkna er godt fornøyd med sin graderte sykemelding som veldig mange i samfunnet ikke unner meg (siden graviditet ikke er en sykdom...), og nyter det faktum at jeg slipper å bli en sur megge, slik jeg blir når jeg har vondt døgnet rundt.

Babyklærne har begynt å ankomme i posten (fikk et kick etter forrige UL og tok en sveip gjennom tre forskjellige nettbutikker), men nå får det holde for en stund. Barnevogn er bestilt (med den sedvanlige etterbestillingsusikkerheten - valgte vi riktig, vil vi bli fornøyde, osv) og valget falt på en TFK Joggster Twist med den nye Multi X bag'en som man kan bruke i 18 mnd, og ha barnet oppreist mot seg før man bytter til sportsdelen som kun vender forover. Tror vi blir fornøyde :)

Sender gode klemmer ut til dere fineste damer, håper at alle har en fin onsdag :)

Vinterblomst :) trist med en negativ test, men ikke gi opp for så lenge tanta ikke viser seg så er det håp♥

Våren er på vei og jeg bare veit at du og dere andre gode prøvere vil lykkes i løpet av våren ;)

Hold motet oppe :wub:

Spirenmin :) nyyyyt sykmeldinga!! Det gjør jeg, de 40% som jeg er sykmeldt. Vi gjør en viktig jobb♥ og den største jobben begynner når skatten vår melder sin ankomst :) Er kjekt å ha overskudd og energi til det!

Gøy å shoppe babyklær :D

Skal til gyn idag og se på gutten min♥

Gleder meg!!!

Annonse

Så herlig Dossa ♡

ja det er mange nye så jeg klarer ikke heller å følge med ;)

Men gøy!

Idag forventer jeg mens.. har murringer mest i rygg, men litt også over symfyse og litt i h side. Tar det som menstegn.. er jo mest sannsynlig. Men jeg har og hatt etpar kvalme-tokter idag, om en kan kalle det det. Så jeg har tenkt gravid! -blir småkvalm om jeg har begynnende hodepine eller smerter i denne sammenhengen, har ikke det da... :)

Vel nå får vi se kommende dager :)

Håper alle har en finfin dag♡

Inge tr idag heller....hmmmm.. ;)
ikke idag heller...?! :)

Jeg har forventet mens hver time siden søndag!! Hehe .. sjekker truseinnlegg og papir men ikke spor.. nå har jeg kjøpt test ikveld og tester i morgen! Weeee jeg er såå spent

ingen tr idag heller. Tro hva som venter hehe. Tr symptomer kommer å går, tester igjen lørdag om det ikke skjer noe ;)

Føler med deg vinterblomst. Har hatt det sånn de siste syklusene . Tror vi må ta det som et godt tegn at vi enda er fruktbare . ;) Har på lista vår at vi skal rydde boden i løpet av våren . 50 prosent av det som er der er barne ting etter sønnen vår. Har en følelse på at i det alt er borte sitter den . Vi skal se at vi " voksne damer " skal gjøre dystre spådommer til skamme . ;)

Jeg har også tenkt tanken å rydde bort, selge ting for å "jinxe" situasjonen hehe :)

Idag er jeg mer øm i livmoren å tenker at tr kommer inatt eller no' . Herligheten jeg blir rar av denne ventingen :-o

Riktig god helg Great! Og alle dere andre :)

Så spennende Vinterblomst, har du testet igjen??!!

Tussemor: La merke til at du kalte mannen din for gubben i stedet for kronidioten, har han skjerpet seg skikkelig, eller? Håper det for din skyld!!! :D

Savner dere En til, Fie og Lykkelig :wub:

Ønsker alle en herlig helg! :D

Så spennende Vinterblomst, har du testet igjen??!!

Tussemor: La merke til at du kalte mannen din for gubben i stedet for kronidioten, har han skjerpet seg skikkelig, eller? Håper det for din skyld!!! :D

Savner dere En til, Fie og Lykkelig :wub:

Ønsker alle en herlig helg! :D

tester i morgen tidlig om det ikke skjer noe i natt ;)

god helg!

Heisan.. slenger meg inn her jeg om det er greit? :) 

I jula bestemte jeg og min kjære oss for å prøve å få en liten bebis til. Vi har 3 fra før :P Men det er så koselig med masse unger, vi bor på landet og har veeeeldig god plass rundt oss.

Uansett, til nå har det ikke blitt noen positiv test på meg, men kjenner nå at jeg har alle gravidsymptomene som går ann å få helt i begynnelsen. Er det mulig å fremprovosere gravidsymptomer som ømme bryster, kvalme, tretthet, varhet for alle lukter, og tissetrengthet? Tok negativ test i dag, men er fortsatt 4 dager til forventet mens. Kan jeg være gravid, vil så gjerne det, men er så redd for å håpe....!!!!

Hmm krysse fingrene Vinterblomst!!

hmmmmm det sier jeg og. Men når testen nå var negativ tror jeg ikke jeg er gravid. Så sent burde den slått ut :)

Goood lørdag ♡

Over ei veke si eg var inne sist, og har fulgt spent med på om det hadde klaffa for deg her nå :) Vil ikkje gi deg falske forhåpningar her, men eg testa ikkje positivt før ca 14dagar etter ikm.. Tvi tvi ;)

Masse god helg vidare til alle sammen!! :)

Heisan.. slenger meg inn her jeg om det er greit? :)

I jula bestemte jeg og min kjære oss for å prøve å få en liten bebis til. Vi har 3 fra før :P Men det er så koselig med masse unger, vi bor på landet og har veeeeldig god plass rundt oss.

Uansett, til nå har det ikke blitt noen positiv test på meg, men kjenner nå at jeg har alle gravidsymptomene som går ann å få helt i begynnelsen. Er det mulig å fremprovosere gravidsymptomer som ømme bryster, kvalme, tretthet, varhet for alle lukter, og tissetrengthet? Tok negativ test i dag, men er fortsatt 4 dager til forventet mens. Kan jeg være gravid, vil så gjerne det, men er så redd for å håpe....!!!!

Velkommen til deg Bumble :)

Tror ikke en kan fremprovosere slike symptomer, dog kan en nok få alle symptomer i forkant av mens, eller en graviditet ;)

Masse lykke til med prøvingen. Kanskje får du en positiv test om noen dager :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...