Vinterblomst Skrevet 13. mars 2014 #8176 Del Skrevet 13. mars 2014 Jeg er så absolutt ikke aktiv her inne i det hele tatt, og det beklager jeg, men jeg føler jeg må ta et skritt tilbake fra hele forumgreiene så jeg ikke får opp forhåpningene hele tiden. I morgen er egguttak.. Satte pregnyl sprøyten i går kveld (fy f som den svei og i dag er hele ene siden av magen min øm) Siste UL (fredag) viste 17 eggposer selv om jeg har gått på en uhyre lav dose med Puregon (100 IE daglig), og jeg regner med at det er flere modnet i morgen siden trykket i magen min bare blir vondere og vondere. Er veldig spent på morgendagen og har bevist IKKE googlet gangen i et uttak, eller hvor vondt det vil gjøre. Har bare forberedt meg på det verste (hater UL da jeg synes det er så ubehaglig når legen kommer borti "ting") Så da er det bare å krysse fingrene å håpe på det beste og masse egg i eggposene mine. Klem klem! Håper egguttaket gikk bra!! <3 viktig med tid for seg selv, og ikke ta inn forstyrrende elementer Gi oss en lyd da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146201526 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 13. mars 2014 #8177 Del Skrevet 13. mars 2014 Så koselig med ul sjøgress håper du får en fin tid!! Her går det mot ikm, vet ikke helt dag, mulig søndag som er 4 uker etter forrige mens, eller det kan være onsdag!!!! hehe litt deilig å ikke vite.. tror ikke jeg har noe gravidsymptomer, har ikke kjent så mye etter heller da men nå når det nærmer seg blir jeg jo ganske nysgjerrig hihi Det blir nok el testing fra neste måned tenker jeg.. har ikke så mange måneder i året å "miste" nå når siste sjanse er her.. har tenkt på om jeg skal sette desember som siste prøvemåned. kanskje jeg ombestemmer meg når desember kommer, men da tar vi det da har ikke funnet ut når jeg synes jeg er for gammel Blir det ingen spire denne måneden heller skal jeg prøve aktivt å gå ned 5 kilo!! ups, så rart å skrive det ned. Jeg kan gå ned mer, men setter 5kg som første mål God kveld til alle fine damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146201550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 13. mars 2014 #8178 Del Skrevet 13. mars 2014 Ååååhh! Egguttaket var så vondt, jeg skalv tilslutt, men de fikk jo ut 17 egg også da. 8 egg var tomme, to overlevde ikke befruktningen og 1 utviklet seg unormalt. 1 egg ble satt inn i dag og 4 stykk på frys, så jeg har noen flere forsøk til om dette frøet ikke setter spirer. Jeg merker jeg er overaskende rolig med tanke på at jeg er nærmere en graviditet nå enn på evigheter. Håper det går bra med dere også jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146201574 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 13. mars 2014 #8179 Del Skrevet 13. mars 2014 Å Sjøgress,stor klem! Takk for gravidstøv, og håper du har det bra. Jeg har tenkt mye på deg 😀 Da jeg så at du var gravid så ble jeg veldig glad for det,og litt lei meg på mine egne vegne for at jeg ikke har vært flinkere med prøvingen, så kunne vi vært gravide samtidig hehe 😂 Men satser på å være våryr og aktiv de neste mnd 😅 I dag har jeg hatt besøk av en far og sønn på 12,5 mnd. Han skal begynne hos meg på mandag, så da har jeg to dagbarn i tillegg til datteren min. Det blir spennende. Jeg har også vært litt skeptisk til å få desemberbarn, men mannen min synes ikke vi skal hoppe over denne pp for det. Særlig siden vi har slurvet sånn hittil. Det får bli som det blir. ☺ Har fått meg ny telefon, så jeg skriver derfra. Før brukte jeg laptop,og må si at det var lettere å kommentere fra den. Nå husker jeg ikke alt jeg leste gjennom. Klem derfor til alle! !! 😄😄 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146202112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 13. mars 2014 #8180 Del Skrevet 13. mars 2014 (endret) Vinterblomst: Har du erfaring med EL-testing? Jeg tenker også å gjøre det samme om ikke IKM blir ikm denne måneden.. Hadde vært fint om vi bare begge slipper det lille ekstraarbeidet og heller bare blir svanger med årets julegave i stedet! Og det gjelder dere også Cayenne og Unilon!! Mamma til Emma: Huff, jeg kjenner det kniper i magen bare av beskrivelsen din.. Håper inderlig at det går veien og at du snart kan juble - jeg heier på deg også!! For min egen del kan det rapporteres ømme pupper.. Er vel ca 10 dager igjen til IKM så jeg kan godt innrømme at jeg er forsiktig optimist inntil det motsatte er bevisst! Jobber utallige netter på rad nå, så ventetida håper jeg går fort! Unilon: Høres ut som at du har aktive dager med omsorg for andres barn samtidig som ditt eget - hvor gamle er ungene i banden din?? Har også tenkt på ny telefon, men det er så mye styr å flytte over bilder og slikt at jeg utsetter det måned etter måned.. den henger jo fortsatt sammen!! Endret 13. mars 2014 av Apex Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146202293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 14. mars 2014 #8181 Del Skrevet 14. mars 2014 Ååååhh! Egguttaket var så vondt, jeg skalv tilslutt, men de fikk jo ut 17 egg også da. 8 egg var tomme, to overlevde ikke befruktningen og 1 utviklet seg unormalt. 1 egg ble satt inn i dag og 4 stykk på frys, så jeg har noen flere forsøk til om dette frøet ikke setter spirer. Jeg merker jeg er overaskende rolig med tanke på at jeg er nærmere en graviditet nå enn på evigheter. Håper det går bra med dere også jenter! . Krysser fingrene for deg . Et jule - mirakel skal du se det blir . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146204838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 14. mars 2014 #8182 Del Skrevet 14. mars 2014 Så koselig med ul sjøgress håper du får en fin tid!! Her går det mot ikm, vet ikke helt dag, mulig søndag som er 4 uker etter forrige mens, eller det kan være onsdag!!!! hehe litt deilig å ikke vite.. tror ikke jeg har noe gravidsymptomer, har ikke kjent så mye etter heller da men nå når det nærmer seg blir jeg jo ganske nysgjerrig hihi Det blir nok el testing fra neste måned tenker jeg.. har ikke så mange måneder i året å "miste" nå når siste sjanse er her.. har tenkt på om jeg skal sette desember som siste prøvemåned. kanskje jeg ombestemmer meg når desember kommer, men da tar vi det da har ikke funnet ut når jeg synes jeg er for gammel Blir det ingen spire denne måneden heller skal jeg prøve aktivt å gå ned 5 kilo!! ups, så rart å skrive det ned. Jeg kan gå ned mer, men setter 5kg som første mål God kveld til alle fine damer . Tror våren er vår tid . Min mann har av erfaring mer lyst , og da blir det ikke bare en jobb. Har prøvd og leve etter eggløsnings symptomer og lyst , men denne perioden blir det tidlig testing for og være sikker på at vi har jobbet på riktige dager . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146204867 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 15. mars 2014 #8183 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei jenter! Fint vær, helg og glade mennesker. Kos dere masse i helgen! ☀️😄🌈 Klem fra meg❤️ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146205618 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ChaChi Skrevet 15. mars 2014 #8184 Del Skrevet 15. mars 2014 Hei! Jeg tenkte jeg skulle lese meg opp litt her før jeg posta mitt første innlegg på mange mange år. så så jeg at det er 410 sider på denne tråden Men tenkte jeg skulle presentere meg selv da. 32 år, førskolelærer, datter på 7 og samboer. kort og godt Jeg er en av de heldige med PCOS diagnose, men ingen syster på eggstokkene, men så godt som ingen eggløsninger pga hormonforstyrrelser har i samråd med legen gått på p piller nå ei god stund, fordi syklusene mine er "ganske" normale første halve året etter p pille slutt, og fordi vi planla å bli gravide i 2014. håper vi får til det Nå har jeg slutta på pillen og er inne i første pp. tanta kom som den skulle etter slutten, og det er vel ca 3 uker siden nå. Ellers er det store gapet mellom førstemann og dette som skal bli sistemann ganske frivillig, jeg har dradd det ut siden vi bare skal ha to, så blir nesten som en attpåklatt dette i en ukes tid nå har jeg virkelig kjent at jeg har ei livmor igjen. det stikker, klyper og styrer på der nede, og det kjennes i det heletatt veldig rart ut. gått å venta på at tanta skal komme egentlig, selv om det ikke kjennes ut som sånne smerter, og det var litt tidlig for det.. Er jo 8 år siden sist jeg ble gravid, så husker ikke hvordan det kjennes ut. Så om spira sitter på første forsøk nå har vi hatt kjempeflaks, og jeg skal isåfall takke høyere makter. Mannen er supersikker på at den sitter, jeg er skeptisk. tenker jo at det kan være at det bare fyrer opp maskineriet der neddi igjen etter en god tids pause pga p pille bruk. Jaja, bare tiden vil vise. men i alle fall, jeg joiner gjerne gjengen her, for kjenner allerede at jeg savner noen og spekulere over symptomer og annet graviditetssnakk med, mannen tror jeg er lei av det allerede jeg må lese meg opp på div forkortelser, som sakt, leeenge siden sist. fin helg til dere alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146206622 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 15. mars 2014 #8185 Del Skrevet 15. mars 2014 Cayenne, så kjekt å bli savnet ;-) her er det så travelt at huff. I tilegg har vi fått influensa alle sammen. Gubben er på kurs i helga i tilegg så jeg gjør så godt jeg kan med å holde hodet over vann :-p skal komme sterkere tilbake når jeg er på beina igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146207003 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 15. mars 2014 #8186 Del Skrevet 15. mars 2014 Velkommen ChaChi, masse lykke til i prøvingen Jeg sitter nå hos mammapusen min i Molde og koser meg med en cider, hadde så sinnsykt lyst på en liten en så da får snuppa få et ME måltid ved neste måltid i stedet for puppen. Tenkte kanskje jeg burde ha hatt litt dårlig samvittighet for at jeg er litt egoistisk der, men tenker at pokker jeg er verdt en liten ego kosestund innimellom jeg og I morgen er det hjem igjen og på mandag er snuppa hele 2 mnd allerede og jeg skal ha en liten forsinket 6ukers kontroll hos legen min. Savner kjæresten mye og teit han er langt borte så jeg ikke får sett han. Men håper tiden frem til påsken går fort og vi skal dra og hente han hos svigerfar Krysser fingrer for alle prøverne!! Kanskje jeg joiner dere igjen til sommeren hvis jeg får lov av legene 😉 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146207126 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 15. mars 2014 #8187 Del Skrevet 15. mars 2014 God kveld, alle sammen! Tusen takk, Unilon, og det er så godt å høre fra deg igjen. Så spennende og koselig med nytt dagbarn! Min yngste er desemberbarn, det er veldig kos, og ingenting å bekymre seg for Kos dere med prøving, plutselig er streken der! Og kvalmen, trøttheten og vonde pupper Mamma til Emma, ai, så vondt det hørtes ut! Hvordan er formen nå? Jeg kan ikke dette, men er det to uker med venting før du kan vite noe nå, da? Lykke til med ikm, Vinterblomst! Jeg krysser fingre og tær for deg! Apex, Cayenne, takk for velkomst! Hvordan står det til med dere? Vi vil gjerne vite kjønnet hvis det er mulig på OUL, ja, men jeg kjenner at det ikke er særlig viktig for meg å vite det denne gangen... Har visst det begge gangene tidligere, og vært veldig glad for det, men nå synes jeg det er koselig å spekulere litt... Men mannen vil gjerne vite, da. Høres ut som slitsomme dager, Tussemor! Stor klem! Og god helg til dere, tross sykdom og alt... Kos deg med egotiden, Minnimusa! Vi fortjener slike stunder innimellom Nå er det natta her... Klemmer til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146207737 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 15. mars 2014 #8188 Del Skrevet 15. mars 2014 Vinterblomst: Har du erfaring med EL-testing? Jeg tenker også å gjøre det samme om ikke IKM blir ikm denne måneden.. Hadde vært fint om vi bare begge slipper det lille ekstraarbeidet og heller bare blir svanger med årets julegave i stedet! Og det gjelder dere også Cayenne og Unilon!! Mamma til Emma: Huff, jeg kjenner det kniper i magen bare av beskrivelsen din.. Håper inderlig at det går veien og at du snart kan juble - jeg heier på deg også!! For min egen del kan det rapporteres ømme pupper.. Er vel ca 10 dager igjen til IKM så jeg kan godt innrømme at jeg er forsiktig optimist inntil det motsatte er bevisst! Jobber utallige netter på rad nå, så ventetida håper jeg går fort! Unilon: Høres ut som at du har aktive dager med omsorg for andres barn samtidig som ditt eget - hvor gamle er ungene i banden din?? Har også tenkt på ny telefon, men det er så mye styr å flytte over bilder og slikt at jeg utsetter det måned etter måned.. den henger jo fortsatt sammen!! jeg har testa el i utallige måneder så er kjent i det gamet Vil fortsette nå for å være sikker på å treffe riktig. . Måtte bare ha en liten pause Natta ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146207849 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. mars 2014 #8189 Del Skrevet 16. mars 2014 Velkommen så masse til alle nye ♥ Dette er et fantastisk nabolag!!! Håper spiren snart sitter Må lese meg opp har lest men denne husken er ikke som den en gang var *knis* Har vært flink og rydda romma til jentene, så ikke ut, leker over alt.....og jeg liker å ha det ryddig rundt meg....så får jo helt fnatt hahahaha Nå er det middag og så er planen å dra med meg mannen ut i garasjen og rydde i 2 etg. Se hva vi har av barneutstyr Har runda 21 uker og lillegutt sparker godt fra seg Er helt magisk at jeg etter så lang prøving endelig klarte det *smelt* Er kjempe lykkelig♥ Sorry ego nå, må bla tilbake og lese en gang til Sender over masse gravidstøv til dere herlige jenter som trenger det♥ Knuseklemmer alle sammen, digger dere masse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146208845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 16. mars 2014 #8190 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei igjen alle skjønne damer, håper dere har hatt en fin helg. Vi hadde papirbryllup i går den 15. Altså 1 år. Vi inviterte forloverne på middag, og pyntet bordet med brettede papirlykter og papirhjerter som min bror laget og en papirblomst som mamma laget. Det var jo litt søtt Apex, jeg passer ei jente på snart 17 mnd, og min egen datter er 19 mnd. Så blir det en gutt på snart 13 mnd fra mandag av. Til høsten skal jeg tilbake til jobb, men har søkt om redusert stilling i 50% det første halvåret. Jeg nekter å komme inn i tidsklemma hihi. Mamma til Emma, du er tøff, Det hørtes ikke særlig godt ut. Men jeg tror det blir et supert resultat om noen måneder! Dossa, det er så utrolig å høre om graviditeten din og at alt går så bra! Du bringer håp for oss alle 💜 Sjøgress, du har nok helt rett i at det bare er koselig med desemberbarn. Min mann har bursdag 28. desember, så da kan de eventuelt feire sammen hehe. Men jeg tar ingen håp på forskudd nå, og blir ikke lei meg for 2015 barn heller Hvordan er formen din? Til dere EL eksperter; hva betyr det at jeg har hatt tykke slimslintrer på papiret i to dager nå. Det kan dras ut mellom fingrene. Men forventet el er rundt 26. hvis jeg skal tro legen. Hvor lenge før el begynner slimet? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146209199 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 16. mars 2014 #8191 Del Skrevet 16. mars 2014 Så herlig Dossa ♡ ja det er mange nye så jeg klarer ikke heller å følge med Men gøy! Idag forventer jeg mens.. har murringer mest i rygg, men litt også over symfyse og litt i h side. Tar det som menstegn.. er jo mest sannsynlig. Men jeg har og hatt etpar kvalme-tokter idag, om en kan kalle det det. Så jeg har tenkt gravid! -blir småkvalm om jeg har begynnende hodepine eller smerter i denne sammenhengen, har ikke det da... Vel nå får vi se kommende dager Håper alle har en finfin dag♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146209200 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 16. mars 2014 #8192 Del Skrevet 16. mars 2014 Heia dere! Et spørsmål; fikk positiv el test clearblue i går , til morgen i dag fremdeles positiv, og nå i kveld enda et smilefjes. Når kommer da eggløsning? 24-48 t fra første positive test eller siste? Håper helgen har vært fin jenter! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146209809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Praelia Skrevet 16. mars 2014 #8193 Del Skrevet 16. mars 2014 Hei Vi planlegger å starte prøvingen på nummer på sensommeren. Grugleder meg:) Yngstemann blir 5 så de blir ikke så tette i alder. Men jeg gruer meg litt da jeg blir veeeeeldig dårlig( lå på sykehuset 1/2 siste graviditeten) Kjekt å lese om dere alle og lykke til når tiden for prøving kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146210565 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Drømmer om nummer 3 <3 Skrevet 17. mars 2014 #8194 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei alle dere! Jeg har hatt en lengre forumpause nå, men med våren kommer nytt håp og ønske om at det snart er vår tur. Litt om meg; Har to gode barn på fire og seks, og kjente plutselig at jeg ikke er helt ferdig. Tok ut hormonspiral i november 2012, og har siden det prøvd å bli gravid med nummer tre. Da jeg tok ut spiralen tok gynekologen ultralyd og sjekket eggstokkene og sa at de så helt fine ut. Må innrømme at jeg ble veldig overrasket over at det har tatt så lang tid da de to første satt på første og andre forsøk. I desember 2013 var jeg en tur hos legen fordi vi da hadde prøvd ett år uten klaff. Jeg har veldig lange sykluser og korte lutealfaser (temper), så jeg tror det er der problemet ligger. Det legen gjorde var å sette meg på p-piller for å få gang på systemet. Jeg har aldri hørt om den måten å gjøre det på før, men jeg gikk på pilla i to perioder, og var ferdig i slutten av januar. Nå er jo håpet da at syklusene stabiliserer seg, noe jeg ikke tror før jeg ser det . Skal til legen på oppfølgingssamtale i begynnelsen av april, og håper at jeg blir henvist videre da. Er det noen av dere som har erfaring med korte lutealfaser? Hvilken type behandling har dere eventuelt fått? Ser at det er mange av navnene her som går igjen fra for et halvt år siden, gøy å lese at noen av dere har blitt gravide!! Det er en oppmuntring! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146211024 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Skrevet 17. mars 2014 #8195 Del Skrevet 17. mars 2014 (endret) Må bare snike inn ett innlegg her, selv om jeg ikke hører til gruppen, og kun er en snik leser som har fulgt dere i et års tid Dere er en herlig gjeng! Må bare tipse dere med lang ustabil syklus om å prøve "dong quai". Jeg er SÅ sikker på at det var de som fikset syklusen min og fikk meg gravid. Sikkert hørt tipset før, men jeg føler jeg ikke får anbefalt det nok Endret 17. mars 2014 av Swopie87-StoreSøs+LilleSøs Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146211085 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 17. mars 2014 #8196 Del Skrevet 17. mars 2014 Hei jenter ! Lenge siden sist : ) travle dager her . Dossa :så herlig å være over halvveis : )) spark er fantastisk å kjenne ! Minimusa : den ølen er velfortjent : ) håper den smakte . Vurderer et glass vin til helgen . Lillebror sover jo opptil 9 timer i strekk fra vi legger han nå påkvelden : ) Cornelius : hvordan går det med deg og familien din ? Må oppdatere meg litt mere ikveld : ) mannen hinter stadig om at vi bare kan kjøre på å få en til med en gang !! Jeg vet ikke helt men ; )) Har akkurat satt inn kobberspural som jeg hater allerede : ( murrer mye i underlivet , slimete utflod som det noen ganger er spor av blod i ! Er det normalt ?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146211369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 17. mars 2014 #8197 Del Skrevet 17. mars 2014 Hey girls! Sitter på trikken og skal straks av, så ikke tid til å kommentere, men ville bare si til deg HH 80 at jeg hadde kobberspiral i to -tre uker etter førstemann, og hadde konstant helt j... kramper og murringer. Tror jeg hadde småblødnonger også, husker ikke helt. Måtte bare fjerne den og få satt inn hormonspiral i stedet. Merket aldri noe til hormonspiralen. Klemmer på alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146212129 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ulvinne83 Skrevet 17. mars 2014 #8198 Del Skrevet 17. mars 2014 Velkommen til gruppa (på nytt), ChaChi! Jeg er kanskje den som er lengst unna en graviditet her siden jeg ikke engang har slutta på pilla enda.. Skal slutte neste måned, men vi skal ikke starte prøvinga før i september. Men jeg er over 30 og likte denne gruppa best, så da har jeg sneket meg inn her likevel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146212219 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 17. mars 2014 #8199 Del Skrevet 17. mars 2014 Heia dere! Et spørsmål; fikk positiv el test clearblue i går , til morgen i dag fremdeles positiv, og nå i kveld enda et smilefjes. Når kommer da eggløsning? 24-48 t fra første positive test eller siste? Håper helgen har vært fin jenter! Klem fra første test jeg hadde ikke sløst bort flere tester etter første positive Det er viktig sies det, at dere har sex i forkant også slik at sædcellene er der når egget løsner Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146213019 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 17. mars 2014 #8200 Del Skrevet 17. mars 2014 Så herlig Dossa ♡ ja det er mange nye så jeg klarer ikke heller å følge med Men gøy! Idag forventer jeg mens.. har murringer mest i rygg, men litt også over symfyse og litt i h side. Tar det som menstegn.. er jo mest sannsynlig. Men jeg har og hatt etpar kvalme-tokter idag, om en kan kalle det det. Så jeg har tenkt gravid! -blir småkvalm om jeg har begynnende hodepine eller smerter i denne sammenhengen, har ikke det da... Vel nå får vi se kommende dager Håper alle har en finfin dag♡ Inge tr idag heller....hmmmm.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/328/#findComment-146213033 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå