linda1976 Skrevet 6. mars 2014 #8151 Del Skrevet 6. mars 2014 Hei igjen! Jeg lurte på om noen her har erfaring med fotograf i Oslo- området? Kanskje som er litt halv-amatør, for har kikket litt rundt og de tar seg godt betalt rundt omkring! Jeg tenkte få tatt noen gravid bilder i 8 mnd ca (er i 5 nå), og helt nyfødt bilder når lillejenta kommer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146181477 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 6. mars 2014 #8152 Del Skrevet 6. mars 2014 Han tok visst ikke natta : ) han kom nok på at han hadde sovnet fra kveldsmaten så nå har han tanket opp to ganger til .... Håper han tar natta nå da : ) Igår sovnet han kl 19 og våknet ikke for mat før kø 2.30 : ))7,5 timer sammenhengende søvn det !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146181599 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 6. mars 2014 #8153 Del Skrevet 6. mars 2014 Herlighet så tia flyr Dossa, tenk 20 uker allerede!!! Du må passe på deg selv vettu ♡♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146181648 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 7. mars 2014 #8154 Del Skrevet 7. mars 2014 Nå har jeg faktisk nådd de magiske 12 uker til søndag Og i dag var jeg ute og kjøpte en liten haug med mammaklær, for det meste jeg har strammer over magen. Så flink du har vært med trening HH80! Håper du fikk en god natts søvn også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146184368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. mars 2014 #8155 Del Skrevet 7. mars 2014 Girasol åååå så herlig at du har nådd de magiske 12 ukene♥ Gøy å kjenne at kroppen forandrer seg og at man må bruke mammaklær. Finnes ikke noe finere enn en gravid kvinne Hvordan er formen din? HH80 wow du er kjempe flink som trener!!! Stå på! Vinterblomst takk for omtanken!! Måtte ringe legen og få en time idag. Var heldig som fikk time på mandag. Krype til korset og be om 20-30% sykmelding. Hoftene og bekkenet er ikke bra, og når jeg er lenge på beina får jeg møkk vondt i symfysen Føler det som et nederlag å måtte be om sykmelding huff tullete av meg.....men er arbeidsnarkoman Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146184780 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 7. mars 2014 #8156 Del Skrevet 7. mars 2014 Hei vakre damer! Er ikke så flink til å skrive her, men er ofte inne og leser hvordan det går med dere! Har tatt det litt roligere med forumbruken generelt, er jo i en ikm-gruppe men er ikke kjempeaktiv der heller. Er enda ikke gravid, såvidt jeg vet, er ca 6 dpo så muligheten er jo tilstede;) Har ikke helt trua denne mnd, har blitt skuffa så mange pp nå og tror el var fra feil side. Men kjenner jo etter da, nå som muligheten er der.. Tar det litt mer med ro nå, det blir ikke som jeg hadde tenkt uansett, så det får komme når det kommer. Har avtalt med legen at vi skal prates hvis det ikke har skjedd noe innen juni, og det er greit. Men det er klart, jeg drømmer jo om å bli gravid hver dag. Vil så gjerne ha et søsken til den herlige gutten min! Ellers har jeg en mnds tid går og lurt på om jeg ikke har en kul i brystet. Vekslet mellom panikk og "det er ikke noe". Forrige uke kom jeg meg til legen, hun mente at det mest sannsynlig ikke var noe å være redd for, men kjente at det var noe der. Og jeg har tatt det med ro og tenkt positivt. Men i dag fikk jeg innkallelse til mammografi og må innrømme at jeg får ganske vondt i magen når jeg tenker på det. Tenk hvis.... Grøss! Heldigvis kommer man raskt inn til undersøkelse nå. Ha en god helg, skjønne damer! Ego innlegg men nå har jeg vært så fraværende at å begynne å kommentere nå har jeg rett og slett ikke overskudd til etter en lang uke Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146185342 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sharmi81 Skrevet 7. mars 2014 #8157 Del Skrevet 7. mars 2014 No er eg 13 1/2 uke gleder meg til torsdag, jordmortime og lytting av hjertelyd til den lille. God helg! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146185489 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 8. mars 2014 #8158 Del Skrevet 8. mars 2014 Prøver på nytt med litt flere kommentarer etter en god natts søvn og foreløpig ingen kvalme i dag (den pleier å komme når jeg skal på jobb og må stå opp litt før jeg egentlig vil) Velkommen Ulvinne83 Så spennende med bryllupsplaner og babylaging! Jeg sluttet på p-piller i mai i fjor for å gjøre kroppen klar til prøvingen var planlagt på høsten. Folat trenger du ikke begynne med før 1mnd før du planlegger å prøve. Vi begynte å prøve i oktober, og i januar fikk jeg positiv test Her inne er det mange gode tips å få på veien Fiemamma: dåp i Nidarosdomen - wow! Det høres flott ut! Håper du får kost deg masse på dagen i morgen Cayenne: håper du er ferdig med alt av sykdom på lenge nå, og at neste pp er din tur Minnimusa: for en tillitserklæring å bli satt som arving! Det sier nok mye om deg som person Så heldig Tili er som har fått deg som mamma! Corneliuss: hvordan går det med deg? Mama Foodie: så spennende med tarot-kurs Og hvordan har uka vært? Apex: hvordan er følelsen i dpo-land? Håper formen er bedre hvertfall! Unilon: godt du fikk litt lurt ut av legebesøket ditt. Viktig å treffe EL hvis du skal være sanndrømt om tvillinger En til: Det var litt av en fødselshistorie! Tårer i øynene her Så godt at lille SIgne har det bra! Dossa: ta vare på deg selv så lillemann i magen også har det bra! Har hørt om noe som heter bekkenbelte, kanskje det kunne hjelpe på bekkensmertene? Vet ikke hvor det finnes, men kanskje i en butikk som selger sykeartikler eller på apoteket? Eller om de kan låne ut hos jordmor? Noen andre her inne som har prøvd det? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146185981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 8. mars 2014 #8159 Del Skrevet 8. mars 2014 Hei alle fine folk! Så hyggelig å høre om at ukene skrider frem for dere gravide. De trygge 12-13 uker som passeres! Girasol, sjarmi og resten. Hurra! Så deilig. Og dere som er halvveis og vel så det. Dumt med plagene, dossa! Men hold ut. Det er er så fin premie i den andre enden! 😄 Takk for at dere spør etter meg. Det går mye bedre. Barna mine spør mye etter tante, og minstemann prøver å klekke ut hvordan jeg skal redde tante... Inkludert planer om å stå på taket og hoppe for å hente henne, bruke luftballong mm. Litt søtt og litt trist der hun ser på meg med store brune øyne i fult alvor. Ringer bror og tantebarn et par ganger om dagen og ser at det går litt opp og ned med de. ❤️ Hh80; hvordan har du det? Håper engelen din er like søt og god. Jeg har fått tante rød og lurer egentlig på om det var noen eggløsning i det hele tatt i ettertid. Men som jeg skrev var det kanskje like greit. Nå gleder jeg meg til påsken og deilig vårtid. Så fint å ha noen å dele ventetiden med! Ha en superfin helg, gjengen! 💝 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146186060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 8. mars 2014 #8160 Del Skrevet 8. mars 2014 Haha så vittig at vi til og med har samme jubileumsdag Ulvinne For en fødselshistorie En til please! Man vet aldri hvordan det blir selv om man har født før. Ble helt rørt til tårer jeg når du skrev at du ikke vek fra hennes side. Så heldig hun er som har akkurat deg til mamma Rørende også at barna dine vil redde sin kjære tante, Corneliuss. Jeg tror våren blir din, og at vi som ikke fikk spire i høst får mange gode overraskelser nå i vår Rekker ikke mer akkurat nå, men lykke til alle sammen! Og god helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146186413 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 8. mars 2014 #8161 Del Skrevet 8. mars 2014 Cornelius: så utrolig rørende av minstemann og skulle redde tante med luftbalong og diverse ... Unger er fantastiske !! Går bra med meg og lillebror . Vi er på hytta alle sammen i helgen sammen med mine foreldre , minstemann ligger i skrivende stund på fanget til bestefar og tar ettermiddagslur : )) han har blitt 2 mnd nå og er en plugg på nesten 7 kg : )) smiler masse og har så vidt ledd bittelitt ! Herlig : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146186800 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 9. mars 2014 #8162 Del Skrevet 9. mars 2014 Har vært i Spania den siste uken. Trengte virkelig og samle litt energi og nytt mot til og begynne på nye pp. Vi er vel inne i pp 30 . Har sluttet og telle .... ! Hadde også en ma i sommer. Venter tanta til helgen. Hvet ikke om det er lov og være overtroisk . men da vi var ute og gikk hjem fra en sen middag fløy det en stork over hodene våre og landet en meter fra bena våre. Sa til mannen min at dette var nok et tegn. Som mann var han ikke helt enig . Nå er det snart vår, og mavene skal vokse og strutte . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146189915 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 9. mars 2014 #8163 Del Skrevet 9. mars 2014 Åh, må bare boble litt her inne også. Har kjent babylille røre på seg i to dager nå, hjelpe meg for en fantastisk følelse! Og SOM jeg har ventet!! Er i uke 24 nå, og har gledet meg sånn! Dersom det skal være like vidunderlig å kjenne den lille kravle helt fram til fødsel, så kan jeg bare slutte å gå på jobb, kommer ikke til å klare å konsentrere meg ett sekund! Åh, er så glad Dette er den magien alle snakker om når de snakker om den magiske graviditeten! Må innrømme at det hittil ikke har vært særlig magisk, men dette er verdt det. Pjuh... Egoinnlegg deluxe, men jeg klarer virkelig ikke å koble to seriøse tanker sammen i dag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146190275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
linda1976 Skrevet 9. mars 2014 #8164 Del Skrevet 9. mars 2014 Åh, må bare boble litt her inne også. Har kjent babylille røre på seg i to dager nå, hjelpe meg for en fantastisk følelse! Og SOM jeg har ventet!! Er i uke 24 nå, og har gledet meg sånn! Dersom det skal være like vidunderlig å kjenne den lille kravle helt fram til fødsel, så kan jeg bare slutte å gå på jobb, kommer ikke til å klare å konsentrere meg ett sekund! Åh, er så glad Dette er den magien alle snakker om når de snakker om den magiske graviditeten! Må innrømme at det hittil ikke har vært særlig magisk, men dette er verdt det. Pjuh... Egoinnlegg deluxe, men jeg klarer virkelig ikke å koble to seriøse tanker sammen i dag Hei Spiren min :-) Er du med i facebookgruppen for oss som skal ha i juli? Du må ikke svare om du ikke vil identifisere deg :-P Ville bare informere at det finnes en slik gruppe, og jeg kan legge deg til om du vil være med. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146190633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 9. mars 2014 #8165 Del Skrevet 9. mars 2014 Linda1976, jeg er ikke med der. Tror ikke jeg skal bli med i flere grupper, da øker sannsynligheten for at jeg ikke klarer å følge opp ;-) synes i grunnen det holder med denne gruppen, og facebookgruppa vår. men tusen takk for tilbudet! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146190885 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 10. mars 2014 #8166 Del Skrevet 10. mars 2014 Har tatt jobben med å finne frem lista vår, mandag er en fin dag for oppdatering! Synes at dere i 1. og 2. trimester skal ta ansvar og spre rundt dere med deilig babystøv som vi prøvere kan få rulle rundt i! Heier vilt på Miss Alma og Mrs Rose - for alt vi vet er kanskje begge to ferdig til nå? Hiv dere rundt og rediger, håper jeg snart kommer meg over i 1.trimester igjen for der trenger vi jo påfyll hele tiden! Snart gravide:Apex: 1 sønn, MA i september 2013. IKM 24.03Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 01.02.14Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3Klarforbarn75 38 år, ingen barn, exu feb-141.trimester:ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfoldSharmi81(termin 8.9)Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin ca 21.09.14)Kjøttmeis (29 en liten stund til, ingen barn fra før, termin ca 29.09.14)2.trimester:Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) Linda1976 (37 år, ingen barn fra før, venter jente, termin 15 juli)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14) 3 trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146191801 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 10. mars 2014 #8167 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei skjønnheter! Er bare kjapt innom med en liten tanke til dere hver og en, her ble det mye å kommentere om jeg skulle ta dere alle sammen så jeg nøyer meg med å svare Girasol: Her i dpo land er det greit å være, er vel ca ved EL nå så her humpes det fortsatt i tilfelle jeg har utvidet syklus denne gangen. Jeg er alt annet enn stabilt regelmessig når det innimellom slenger til med en sånn 36 dagersrunde som tuller med hodet mitt.. Håpet er tilstede, men jeg er avslappa til prosjektet.. Er jo termin sent på året om en smeller til, så det er jo litt synd på den lille som da eventuelt blir minst i klassen.. Har snakket litt med sambo om hva vi gjør om TR kommer, det er forresten samme dag som jeg hadde termin.. (For en sammentreff...) Plan A er positiv test, plan B er innkjøp av EL-tester, temping, grapefruktjus, rooibush-te og ikke minst . Planlegger å ha dokumentasjonen klar før jeg evt går til fastlegen for han er av typen som burde vært bytta ut, men det er dessverre ikke så mange ledige her som det snakkes pent om. Så om det går ett år fra spiralen ble tatt ut og jeg enda ikke er gravid, kommer vi til å be om utredning. Satser på at Plan A smeller til, og at Cayenne, Corneliuss, KlarForBarn og alle dere andre også følger på - nå er det vår tur til å bli kvalme, trøtte og enorme! Er så koselig å lese om spark, ultralyd og graviditetsplager. Jeg bare drømmer rart, og synes det er så pussig at jeg husker dem, det gjorde jeg sist da jeg var gravid men nå er jeg det ikke så vidt vi vet.. Tre netter på rad med crazy drømmer (natt 1. Innbrudd i bilen min og den er pr nå på verksted etter at den ble bulka mens den var parkert i virkeligheta, 2.natta drømte jeg sexy om/med dykkerinstruktøren min og i natt drømte jeg at jeg hadde fått baby men at det var så mye annet i den vogna at jeg nesten ikke hadde plass til barnet..) Er jo helt utslitt når jeg våkner etter så mye tull, natt etter natt!! Jaja, det var litt ego-Apex, men det er dette jeg står i.. Nå venter litt pensumlitteratur, ønsker dere alle en finfin dag! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146191871 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mars 2014 #8168 Del Skrevet 10. mars 2014 Haha Apex, bare fint med ego-innlegg når de er så underholdende For to dager siden hadde jeg en meeeget romantisk drøm om en jeg kjenner. Har nesten vært litt forelsket etter det, men jeg har jo en mann... Dessuten har han 4 barn, så det kunne jo blitt festlig Satser uansett på at rare/sexy drømmer tyder på at man er superfertil! Så bra at du fikk slappet litt av i deilige Spania, Great! Håper inderlig du har med deg en liten 'spanjol' hjem igjen Har sneket meg ut i sola som etter kun 17 soltimer i jan og feb endelig har våget seg fram i hovedstaden, men nå er det tilbake på jobb. Ønsker alle en deilig dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146192217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 10. mars 2014 #8169 Del Skrevet 10. mars 2014 *knis* Cayenne, det er i allefall ikke feil med innstillinga vår siden vi tydeligvis ennå klarer å drømme sexy. Leste forresten "superfeit" og ikke superfertil som du skrev - så gjett om jeg ble stor i øya!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146192919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
great Skrevet 10. mars 2014 #8170 Del Skrevet 10. mars 2014 Kan noen føre meg opp på lista også . Litt hyggeligere og være med i heia gjengen . Holder på med videre utdanning dette året . Og hun jeg deler pult med synes det er rart at jeg ønsker et barn nr 2 så sterkt. Hun har ingen fra før. Må innrømme jeg tenker på de som ikke har av og til. Men når sønnen vår stadig maser om baby , og jeg ikke helt får bestemt meg om det er på tide og gi bort alt . Så blir alltid konklusjonen at jeg ikke kan gi opp enda. Har forøvrig en nær veninde som også slet i noen år. Og fikk nr to nå i august. Det gir håp . Nå er det vår...! Tror storken i Spania viste meg et tegn he he . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146193591 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamma-til-Emma Skrevet 10. mars 2014 #8171 Del Skrevet 10. mars 2014 Jeg er så absolutt ikke aktiv her inne i det hele tatt, og det beklager jeg, men jeg føler jeg må ta et skritt tilbake fra hele forumgreiene så jeg ikke får opp forhåpningene hele tiden. I morgen er egguttak.. Satte pregnyl sprøyten i går kveld (fy f som den svei og i dag er hele ene siden av magen min øm) Siste UL (fredag) viste 17 eggposer selv om jeg har gått på en uhyre lav dose med Puregon (100 IE daglig), og jeg regner med at det er flere modnet i morgen siden trykket i magen min bare blir vondere og vondere. Er veldig spent på morgendagen og har bevist IKKE googlet gangen i et uttak, eller hvor vondt det vil gjøre. Har bare forberedt meg på det verste (hater UL da jeg synes det er så ubehaglig når legen kommer borti "ting") Så da er det bare å krysse fingrene å håpe på det beste og masse egg i eggposene mine. Klem klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146193629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 10. mars 2014 #8172 Del Skrevet 10. mars 2014 Hei alle kjære damene mine! Jeg er så lei for det, men det har skjedd så mye siden sist at jeg klarer ikke henge med i svingene på hver og en av dere. Men SOM jeg har savnet dere! Beklager det lange fraværet - formen har vært elendig, og jeg har hatt nok med å holde hodet over vannet med dårlig samvittiget overfor jobb, barn og mann. Men nå er jeg tilbake, nesten til normalen. Det føles som å ha fått livet tilbake i gave, hihi! SÅ herlig at du er tilbake, Unilon! Jeg har savnet deg! Håper det står bra til med dere, alle tre - og at det snart er en liten nummer fire inni magen Massevis av gravidestøv og klemmer her fra iskalde nord! En til, for en nydelig og spennende fødselshistorie! Tenk at lille Signe kom så plutselig, det er så herlig at alt gikk bra og at dere har det så fint sammen nå. I dag var jeg på tidlig UL. Så fantastisk det var! Alt så perfekt ut, og terminen stemmer med lengde og utvikling. Så hjertet som slo, hender som strakk ut alle ti fingrene, føtter med ti tær og en vakker, aktiv krabat som krysset beina på akkurat samme måte som pappan sin og begge storebrødrene gjør når de koser seg. Sukk! Nå slapper jeg endelig helt av, det føles bra. Mange hjerter og klemmer til dere alle, gode jentene! Det er utrolig godt å være tilbake her i nabolaget. Må feires med noen dansehøner Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146193667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 10. mars 2014 #8173 Del Skrevet 10. mars 2014 Ikke gi opp Great, min bestemor gråt sine modige tårer da hun ble gravid med nr fem i en alder av 43. Gjorde nok det hun kunne for å unngå graviditet, men den gang ei. Plutselig har vi bolle i ovnen! Velkommen tilbake Sjøgress, vi har savnet deg også! Oi så spennende Mamma til Emma - det går nok kjempebra i morgen! Hvordan går det med deg Dossa? Håper du er frisk igjen! Har dere funnet navn til mini?? Tussemor!!!! Hvor er du og hvordan går det??? Vi savner deg! Håper ting er litt lettere og at du klarer å nyte våren! Nå er det natta her. Sweet dreams, ladies! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146193805 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 12. mars 2014 #8174 Del Skrevet 12. mars 2014 Sjøgress: Åh, for en nydelig dag du må ha hatt - UL med alt vel liker vi å høre om, og det er godt at du igjen har det bedre og føler deg ovenpå! Dansehøner er noe for seg selv!!! Ønsker dere å vite hva det blir ved neste anledning?? Trøttedama her, er tidlog oppe for å gjøre meg klar for nok en dag med studier. Er skikkelig grisevær her, så jeg har hørt vinden suse i huset halve natta, så dagen i dag må nok feires med en ekstra kaffekopp om jeg skal våkne.. Til dere andre sender jeg en god klem - ha en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146196953 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 12. mars 2014 #8175 Del Skrevet 12. mars 2014 Rydder i badeskapet mitt og selger unna fertilitetsmonitor, testpinner og graviditetstester Men fant også 5 doser med Crinone... noen der ute som allerede går på dette selv og kunne tenkt seg å overta disse så er det bare å gi lyd! Dette er en dyr behandling så jeg synes det er bedre at noen får disse enn at jeg leverer disse i retur på apoteket Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/327/#findComment-146198588 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå