Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Åååå Vinterblomst :wub: krysser alt jeg har for deg nå!!!!!!

Dette er spennende :D

Nå er det vinterferie på meg og unga.

Skal virkelig bli godt, trenger å pleie formen for den er ikke god.

Hoster på 6 uka, tett i halsen, hodet , brystet og i øra *au au*

Imorra er jeg 17 uker ♡

Wow som tida flyr, har OUL onsdag etter vinterferien *spent*

Knuseklemmer dere alle sammen :wub:

God helg!!!

Kos deg med vinterferie Dossa : )) og god bedring !! Vi reiser på fjellet til onsdag og jeg gleder meg stoort !!

Veide lillebror på hos idag.... 5950 gr veier han !! Ikke verst for en på 5 1/2 uke ... Han har gått opp nesten. 500 gr hver uke !!!

Soverekord har han satt ikveld også... Sovet nå 5 timer i strekk og puppene mine eksploderer snart ! Men godt er det at han sover på kveld og natt for på dagen gidder han ikke sove ! Idag sov han kanskje 1,5 tiner tilsammen fra kl 7 til 19 !!! Er det mulig ???

Velkommen til deg Linda !! Her er det koselig å være å skravle litt : )

En til please, minimusa og supersnusken... Åssen går det med dere ???

HH80: Joa her går det bra, Tiili er veldig snill, kun noen veldig få netter hun føler for å holde meg våken med magevondter. Hu har nå endelig begynt å legge skikkelig på seg, var på barseltreff og da ble hun veid og da lagt på seg 270g siste uka som er jo kjempe bra, så da 4 uker gammel så er hun 3640g :) Hu får litt tillegg nå 1-2 ganger om dagen etter amming hvis hu er mer sulten og puppene er "tomme", legger hun alltid til ofte for å øke min produksjon, men ikke alltid den følger hennes behov. 

Btw dere kloke damer, et litt dumt spørsmål hehe..: Hvordan finner man ut at man er gravid hvis man blir gravid igjen før man får igjen menstrasjonen? Ikke at jeg tror jeg er det nå kun 4 uker etter fødsel, men har jo :sengekos: med kjæresten nå noen få ganger og har jo ikke akkurat brukt noe beskyttelse da det har vært litt spontant. Er jo greit at etter en del uker så vil man jo skjønne det uansett, men hadde jo vært greit å finne det ut før jeg er halvveis hehe.. Og også av rein nysgjerrighet, hvordan regner de da termin før OUL? 

Kjenner jeg gruer meg veldig til mandagen.. kjæresten drar da og blir borte helt til april. Rart hvor fort man blir "avhengig" av noen!! Alltid klart meg alene, mens nå er det skremmende å være alene så lenge uten han. 

Endret av Minnimusa

Annonse

HH80: Joa her går det bra, Tiili er veldig snill, kun noen veldig få netter hun føler for å holde meg våken med magevondter. Hu har nå endelig begynt å legge skikkelig på seg, var på barseltreff og da ble hun veid og da lagt på seg 270g siste uka som er jo kjempe bra, så da 4 uker gammel så er hun 3640g :) Hu får litt tillegg nå 1-2 ganger om dagen etter amming hvis hu er mer sulten og puppene er "tomme", legger hun alltid til ofte for å øke min produksjon, men ikke alltid den følger hennes behov. 

Btw dere kloke damer, et litt dumt spørsmål hehe..: Hvordan finner man ut at man er gravid hvis man blir gravid igjen før man får igjen menstrasjonen? Ikke at jeg tror jeg er det nå kun 4 uker etter fødsel, men har jo :sengekos: med kjæresten nå noen få ganger og har jo ikke akkurat brukt noe beskyttelse da det har vært litt spontant. Er jo greit at etter en del uker så vil man jo skjønne det uansett, men hadde jo vært greit å finne det ut før jeg er halvveis hehe.. Og også av rein nysgjerrighet, hvordan regner de da termin før OUL? 

Kjenner jeg gruer meg veldig til mandagen.. kjæresten drar da og blir borte helt til april. Rart hvor fort man blir "avhengig" av noen!! Alltid klart meg alene, mens nå er det skremmende å være alene så lenge uten han. 

God morgen søte Minnimus :)

Ville bare fortelle deg om vår nr 1 og nr 2... fikk aldri igjen mens etter første fødsel, og det er 13 måneder mellom de to første. Merket jeg var gravid ved at Therese ikke ville ha mer pupp. Hun ble illsint når jeg la henne til brystet. Melka skifter smak når du blir gravid, visstnok å gjøre med hormoner. Så kom den velkjente kvalmen... Termin på gutten ble satt ved hjelp av ultralyd!

Masse lykke til med kjærligheten! Det er så koselig å lese at du har funnet en å dele lykken med. Forhåpentligvis har du søsken på vei til vesla di før du vet ordet av det ;)

Er sikker på at du klarer deg selv noen uker hjemme. Du venter på noe godt, og tenk på gjenforeningen da? :) 

Ønsker deg en deilig helg! Kos deg med kjærligheten, og den vesle....

Hugs & love

Oj, oj, denne måtte jeg langt tilbake i arkivet for å hente. Fikk oppdatert min termin, fikk jo ny på ultralyd. Jeg la også inn at jeg bor i Oslo, siden linda1976 etterlyser. Dere andre velger jo selvfølgelig selv om dere vil legge inn bosted, men kanskje det kan være kjekt å finne ut at man har nabolagsvenner i nabolaget :)

Snart gravide:

Apex: 1 sønn, MA i september. PP7- siste TR 26.01
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til.
Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13
Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14
Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

1.trimester:

ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Jmar (termin ca 26 august. 3 gutter på 4,9 og 15 fra før ;-) Bor i østfold

Sharmi81(termin 8.9)

Sjøgress (33 år, to barn) termin 20.09.14.

Girasol (32år, ingen barn fra før. Termin ca 25.09.14)

Kjøttmeis (29 en liten stund til, ingen barn fra før, termin ca 29.09.14)

Klarforbarn75 (38 år, ingen barn fra før, termin ca. 21.09.14)

2.trimester:

Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)
SpirenMin (32 år, Oslo, ingen barn, MA mars '12, termin 1. juli 2014)
Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)

3 trimester:

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14
HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

Minnimusa: Godt å høre at alt er bra med Tiili, og at tanken på å få et barn til tydeligvis ikke skremmer deg :) Det er så kjekt at du har funnet en så kjekk kar å dele livet ditt med. Man sier jo at det gjelder ikke å finne en man kan leve med, men en man ikke kan leve uten ;) Da har du jo tydeligvis skutt blink! :)   :hug:

HH80: Godt å høre at guttungen har fått mer stell på sovingen, puppene tilpasser seg vel til rytmen hans etter hvert, er det ikke sånn det er?

Er ganske fornøyd med manneverket her i gården også, forrige helg begynte han å bygge en vegg for å lage et rom til i leiligheten, nå er den snart ferdig. Han har mange jern i ilden så tiden strekker ikke alltid til, så jeg var litt spent på hvor lenge vi skulle ha byggeplass midt i leiligheten. Men ser ut som at det ferdigstilles i løpet av helga, da kan jeg begynne sånn smått med barnerommet :):duskedame: Er veldig laidback ang utstyr og slikt ennå, men etter hvert kan det jo være fint å få ting på plass. Nå gleder jeg meg mer over graviditeten enn de første 3 mnd, men har fortsatt vanskelig for å tro at dette er sant, jeg kjenner fortsatt ikke liv og utenom trøtthet og kranglete bekken føler jeg meg ikke gravid at all, så denne magien lar vente på seg må jeg si ;) Jordmor sjekket hjertelyden på torsdag så alt ser ut til å være i skjønneste orden, men gammel frykt lar seg visst ikke stagge så lett.

Er det noen av dere som har barn, som ikke har fått vite, eller villet vite hvilket kjønn dere ventet? Vi klarte jo ikke å se kjønn på oul, men siden jeg får 3 ekstra ultralyder så har jeg jo flere sjanser. Men så har jeg begynt å tenke at det kanskje kan være spennende å ikke vite..? At det kan være en fin spenning mot slutten når det ellers antagelig er ganske tungt å gå gravid? Kan selvfølgelig hende jeg rosemaler litt nå, derfor jeg spør om erfaringer :) Og kanskje det er upraktisk å ikke vite? Utvalget i unisexklær og -utstyr er vel ikke all verden?

I dag skal jeg på babybesøk til ei venninne som ble født for 3 uker siden. Gorimalla som jeg gleder meg, babylukt og babylyder, det går jo direkte til hjertet :hjerter_rundt:Må komme meg i dusjen og slikt, håper alle dere nydelige damer får en fin dag :)

Da fikk jeg og oppdatert :) Ble jo bare flytta en dag da, men :P 

SpirenMin, jeg skjønner hva du mener.. her ville spesielt kona unngå å vite kjønn, fordi det ville bli en ekstra overraskelse. Etter hvert bytta hun veldig mening, og begge ble litt desperate etter å vite kjønn hehe...mulig fordi strikkedamene i familien spurte + at vi har diskutert navn en del. Jeg tenker litt slik at det er kjekt med en overraskelse underveis også, for fødselen blir jo et sjokk og en overraskelse uansett ;) Og da tror jeg egt man driter i hvilket kjønn ungen har! Så lenge den er frisk.

Ang. ernæringsfysiolog....må bare få ut litt frustrasjon...!! Gikk opp mye i  og etter jula, men fra ca første jm-time hadde kostholdet normalisert seg og det jeg fokuserte på var på unngå rent sukker o.l. SPiste fremdeles poteter feks, men det var fordi jeg måttttte ha det hehe. På de fire ukene mellom de to jm-timene så gikk jeg opp 5-600 gram og var veldig fornøyd! Dette ble da ca uke 14-19. JM fokuserte likevel innmari på kosthold den andre timen, selv om jeg prøvde å forklare at jeg kan ganske mye om kosthold fra før og knapt hadde gått opp. Uansett virka det som om jeg ikke trengte å forandre så mye, men måtte kutte poteter osv og spise lavglykemisk. Fikk med litt info om ulike matvarers GI osv. Av en eller annen grunn har jeg nå gått opp 1,8 kg siden da, og det er ti dager siden!!! FØKK! Jeg mener.. det gikk jo så bra og så når det skulle gå enda bedre så gikk det i dass :P Får jo egt ikke "lov" til å gå opp mer. Skal innrømme at jeg har hatt to "sprekker" de dagene:; den ene dagen ble jeg litt bekymra fordi jeg ikke kjente liv, og det eneste med sukker jeg hadde i nærheten var kakao og ballerinakjeks hehe.. så spise to kjeks og en halv kopp kakao. I går spiste jeg litt kake. Det er noe  med å si nei når elevene har bakt til deg på din siste jobbdag, liksom :P Anyway... har disse sprekkene kødda til alt, eller har noen noe annet forslag til hva som har gått galt? Det eneste jeg kan tenke meg er at jeg har følt større press, og at det har gjort ting vanskeligere osv.. huff nei.. gått opp til sammen over 8 kg  :cry: og er bare 20+1.....har ikke vært noe egt forskjell i aktivitetsnivå.

Sånn, ferdig med sutringa! Masse klemmer til alle, og velkommen til nye :D

Snart gravide:

Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13
Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14

Mamma-til-Emma: 31 år, jente på snart 4 fra tidligere forhold. Vi ønsker oss to nurk til. <3

1.trimester:

Sharmi81(termin 8.9)

2.trimester:

Kjærepære (34 år, Hønefoss, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 4. juli -14)

Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på plass! Termin ca 29. juli 2014

3 trimester:

Født:

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
m1980 (termin 29. Aug) ?
HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) Fødte ei jente 17.1 med KS.

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).bittelille vakre Signe som ble født på tampen av uke 32 12 januar

SpirenMin :hjerte: Jeg hadde aldri klart å ikke vite, men om man klarer å holde seg finnes det veldig mye hvitt, beige, grønt etc. babytøy. Og så ville jeg aldri hatt rosa eller blått barnerom uansett.

Minnimusa :hjerte: De månedene kommer til å gå fort, og du er jo flink til å klare deg selv. Kos deg med Tiili!

Dossa :hjerte: Så spennende med ul! Tror det blir jente, jeg ;)

Jeg har også vært forkjølet omtrent i hele år, det er noe dritt :( God bedring!!!

Kjære Kjærepære :hjerte: Høres ikke ut som du har spist alt for mye kake, tror vekten øker i rykk og napp, og så kan det være vann i kroppen. Bare pass på å få deg litt hverdagsmosjon om du klarer det.

Jeg gikk opp 20 kg hver gang, og mer enn deg ved 20 uker, men skal sies at jeg veide kun 65 kg i utg.punktet og er 178 cm. Uansett er det naturlig å legge på seg en del i et svangerskap, det viktigste er jo å ikke få i seg mye sukker og raske karbohydrater! Poteter er forresten ikke det verste har de funnet ut, det er mye verre med pasta, ris og lyst brød. Ellers er bøttevis med grønnsaker tingen!

En til :hjerte: Savner å høre fra deg! Kooos deg med snuppa!

Er på vei for å avlevere ungene på vinterferie hos svigers, så får ikke skrevet så mye. Ønsker alle en deilig helg! :D

Kort spm fra hysteriske meg... Er det vanlig at disse små blir litt svette og klamme i hodet ? Lillegutt her blir det noen ganger han ligger inntil oss og noen ganger når han spiser. ..

Ja, det er veldig vanlig, tyder på overskuddsvarme :) Han er nok helt i orden! :D

Annonse

Kort spm fra hysteriske meg... Er det vanlig at disse små blir litt svette og klamme i hodet ? Lillegutt her blir det noen ganger han ligger inntil oss og noen ganger når han spiser. ..

Ja, vil tro at det er ganske normalt. :) Mini blir kjempesvett dersom han ligger inntil meg. De kaver jo til tider mye når de ammer så ikke så rart om de blir klamme. De første månedene ble han også helt gjennomvåt når han gråt (slet litt med magevondt de to første månedene) - måtte flere ganger skifte alt av klær, stakkars liten. 

Hei damer. Ny negativ idag også. .. 2 dager etter ikm ... whaaat? Forstår ikke noe jeg. Da må jo tr komme straks? Har murringer innimellom men...hadde jo el torsdag for to uker sia. Argh ;)

Har ikke tid å kommentere dere ;)

Men god helg alle som en ♡

Hei damer. Ny negativ idag også. .. 2 dager etter ikm ... whaaat? Forstår ikke noe jeg. Da må jo tr komme straks? Har murringer innimellom men...hadde jo el torsdag for to uker sia. Argh ;)

Krysser fingrene for at du bare tester sent positivt! :D

Når det er sagt kan det hende egget ikke slipper selv om man får positiv test, men at det skjer senere. Ellers regner jeg med du vet at det kan ta opp til 48 timer fra pos test til el? Og så kan man ha lang lutealfase, 16 dager tror jeg ikke er uvanlig.

Men hååååper det er din tur nå! :D

Titter bare raskt innom her, er fremdeles i kolikkhelvetet som jeg nå tillater meg å kalle det :(

Minisnusken har nå blitt mer regelmessig, men dessverre slik at hun er helt våken frem til 04-05 på natten, umulig å legge før dette. På dagen sover hun jo, men blir verre og verre og få henne til å sove uten byssing/trilling eller annen stimuli, er derfor selv rimelig trett hele tiden. De nettene er bare ekstremt frustrernde, bysser rundt og gråter og forbanner verden og alt og alle.. Det er rett og slett skikkelig ille, mye verre enn med førstemann. Mannen er så frustrert at han ikke klarer å avlaste meg i det hele tatt. Og stakkars storesøster har det heller ikke så greit. Håper inderlig det snart snur!! I hennes 6 uker gamle liv har hun vært våken uten gråt kanskje 1t tilsammen, det er så trist så trist.. Sorry egoinnlegg, holder bare på å gå på veggen her! Den neste som sier til meg at jeg må nyte denne herlige babyperioden slår jeg ned! ;)

Krysser fingrene for at du bare tester sent positivt! :D

Når det er sagt kan det hende egget ikke slipper selv om man får positiv test, men at det skjer senere. Ellers regner jeg med du vet at det kan ta opp til 48 timer fra pos test til el? Og så kan man ha lang lutealfase, 16 dager tror jeg ikke er uvanlig.

Men hååååper det er din tur nå! :D

Tror nok den er på vei... svakt rosa på papiret.. jeg vet om det med tiden å lutealfasen, men har bare ikke skjedd meg alle de månedene jeg har testa :)

Men nå er det kanskje blitt sånn? :) tror jeg hopper over en måned med "aktiv " prøving :) må koble ut litt.

Hvor er du i syklus cajenne? :)

Sikkert lurt å koble ut en måned ja, drikk vin og kos dere! :)

Jeg har el-smerter av en annen verden (i går var det bare litt), så el er nok i dag eller senest i morgen. Vært flinke og inn aksjer annenhver dag en uke fram til torsdag, men i dag blir det muligens ikke noe siden vi er hos svigers med tynne vegger :o Håper ikke hele pp'en går i vasken pga det!

Supersnusken - føler virkelig med deg! Kan du ikke få sovet et par timer på ettermiddagen når mannen er hjemme? Eller er han helt satt ut av spill?

Heldigvis blir det bedre, men det hjelper sikkert ikke stort å tenke på nå... Klem til deg :wub:

Kjære supersnusken !! All forståelse for at du syns babytiden disse første mnd er noe dritt !! Jeg liker den heller ikke så veldig selvom mini her ikke har kolikk !! Så at du hater denne tiden skjønner jeg godt ! Så istedenfor å be deg nyte den skal jeg bare si " hold ut, bit tenna sammen og husk at det er bare bedre tider i vente !!

Nå er dere vel på den tiden som ofte regnes som den verste ? Er ikke det rundt 6 uker ??

Forhåpentligvis blir det strax gradvis bedre ! Krysser alt jeg har for det !!!

Stor klem sendes din vei. !!!

Å Supersnusken - det høres ufattelig slitsomt ut!!! Jeg var visst også kolikkbarn, men så ble jeg veldig stille etter at jeg hadde skreket fra meg i starten  :fnise:  Håper det blir sånn for deg og. Hold ut! 

Cayenne: Krysser fingrene for at dere treffer denne mnd!

Vinterblomst: æsj, det var ikke gøy å høre. En pausemnd kan utrette mirakler, heller fokusere på kjærestetid :) 

Kjærepære: som Cayenne sier så tror jeg ikke to kjeks og et kakestykke gir utslag på vekta. Men vann i kroppen er jo vanlig. Lykke til med grønnsaker og trening for å få vekta til å stabilisere seg. Og du bærer jo tross alt på to små :)  

Spirenmin: Så heldig du har som har en handyman som tryller frem et helt nytt rom! Kos deg med innredningen :) Og babybesøk! Jeg skulle kjøpe gave til en venninne som nettopp har født i går, og holdt på å begynne å grine i butikken  :fnise: det var så mye søtt der! Hormoner altså... 

I går fortalte vi nyheten til mine foreldre og de ble så glad :D Tror de har ventet lenge på dette de også. I dag er jeg 9 uker  :strix:  Har kjent mye strekkinger og stikkinger og vært en del kvalm denne uka og må nok snart si det på jobben pga noen av oppgavene der. 

Nå skal jeg kose meg med at det er søndag, og håper dere gjør det samme!  :klem1:

Er på farten ut døra, må bare kommentere til kjærepære med småpærene :-)

min ernæringsfysiolog sa noe som har spart meg for mye bekymring:hvis man skal bruke vekt som en fasit på hvor flink man er, må man veie seg ofte. Da vil man kartlegge sin egen variasjon og man vil se at vekten går mye opp og ned uten at dette er reell vektøkning eller - tap. Jeg veier meg daglig eller annenhver dag. Kommer litt an på tiden om morgenen. Alltid før jeg spiser eller drikker, og alltid etter toalettbesøk. På den måten har jeg samme utgangspunkt hver gang jeg går på vekten. Selv da opplever jeg at vekten kan være pluss en hel kilo fra tirsdag til onsdag, og torsdag er den borte igjen. Hvis jeg noterer vekten hver gang jeg måler vil jeg se klarere hvordan tendensen er, uten at jeg får hjertestans hver gang jeg ser at jeg har gått mye opp. Tidligere har jeg alltid veid meg kun en gang i uken, og jeg skjønner ikke nå hvordan jeg kunne få noe som helst ut av de veiingene! Det er jo varierende mengde vann og avføring i kroppen, og når man vet at man umulig kan legge på seg en kilo fett i løpet av en dag, så slipper man å miste håpet.

Jeg tror ikke heller de små nytelsene dine har hatt store utslaget, men hos mg merker jeg at hvis jeg skeier ut med noe salt, så henger vekta fast i noen dager. Det binder jo vannet i kroppen.

Mitt råd til deg er å ikke henge deg så mye opp i det du har gjort som du ikke er så fornøyd med, men fokuser på det du får til. Spis enorme mengder grønnsaker. Gå en liten tur hver dag, ikke la deg overmanne (overkvinne?) av tanken om at svetten må sile, en liten og rolig tur er bedre enn ingen. Hver gang du har lyst på noe du egentlig ikke vil spise, utsett det en time. Har du fortsatt lyst på det etter at timen har gått, spis det. Du vil nok merke at de fleste gangene går lysten over.

Nei, nå må jeg løpe. Ville bare kjapt kommentere, for jeg vet hvor vondt det er nå man føler at man har vært flink, men vekten sier noe annet. Da er det fort gjort å miste fokus en stund, og den kan være vanskelig å innhente igjen.

Ønsker dere alle en god søndag, med eller uten fristelser og utskeielser. Jeg skal på mathallen og nyte mine utskeielser, har utsatt småspising hele uken for å kunne nyte med god samvittighet i dag ;-)

Oj, oj, denne måtte jeg langt tilbake i arkivet for å hente. Fikk oppdatert min termin, fikk jo ny på ultralyd. Jeg la også inn at jeg bor i Oslo, siden linda1976 etterlyser. Dere andre velger jo selvfølgelig selv om dere vil legge inn bosted, men kanskje det kan være kjekt å finne ut at man har nabolagsvenner i nabolaget :)

Snart gravide:

1.trimester:

Sharmi81(termin 8.9)

2.trimester:

Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)

3 trimester:

Født:

m1980 (termin 29. Aug) ?

HH80 (termin 4.januar)

Tusen takk for svar på spørsmålet om termin, evnt bosted. Ser nå at endel har info under profilbildet sitt :-) 

Jeg bor i Oslo, Groruddalen (Tveitasiden). 

Da har vi vært på OUL på torsdag, og det var helt fantastisk! Vi venter en liten jente!! <3 Alt ser helt fint ut med mål av det ene og det andre, hjertet, blære, tarm. Vi fikk høre hjertet for første gang og det var helt skjønt. Ny dato for termin er 15/7. 

Ha en fin søndag videre!

Gratulerer med jenta Linda1976!!

Nå er vi kommet hjem etter en fortreffelig bursdagsfeiring av min kjære i går. Vi leverte Tiili hos min bestevenninne før vi dro opp til Festiviteten i Sarpsborg for en NYDELIG 5 retters middag med tilhørende vinmeny, så bestemte min kjære at i stedet for å bli hentet av venninna mi og sove i deres tenåringsdatters seng så skulle vi ta inn på hotell. Så har da kost oss med en hotell natt og frokost, sovet lenge uten avbrudd(foruten at jeg måtte opp kl 8 å pumpe for da hadde jeg en melkespreng uten like hehe..). Dro så til min venninne igjen hvor Tiili hadde oppført seg eksemplarisk og sovet fra kl 22 til kl 4, en liten flaske og så borte igjen til kl 10. Fikk så servert middag der i ettermiddag før vi dro hjem igjen :D Føles veldig greit å kunne ha en sånn kjæreste kveld og natt uten avbrudd siden da min kjære forsvinner frem til april i morgen. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...