Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjære Hunny. Jeg fikk virkelig vondt av mamman din! Ord blir fattige, men jeg ønsker dere så mange gode dager som mulig framover, også håper jeg hormonene virker ;-)

En til da, det var voldsomt til fart på søtnosen ;-) håper alt går bra med dere også gleder jeg meg til å høre historien din :-D

Vakre, tålmodige og rause cayenne....nå bare MÅ det bli din tur!!!

Minimusa, voldsomt til vakre lillefrøkna di også ;-) grattis!!!

Åhhhhh Dossa og Kjærepære som jeg gleder meg!!

Jeg er overhode ikke oppdatert her inne, men har registrert at positive tester lyser med jevne mellomrom, så gratulerer til alle nygraverte!

Her har hybelkaninene det trygt og godt! Jeg registrerer at de eksisterer, men de blir nok nedprioritert :-p jeg har mer enn nok med studier, en aktiv krabat som har startet grensetestingen og de 2 andre som har sine behov :-p jeg venter fremdeles på at lysten på flere unger skal avta, men det skjer vist ikke :-( så nå varierer diskusjonen i heimen fra babylaging til evt skilsmisse....overhode ikke slitsomt :-p når det er sagt er tonen i heimen bedre og vi ser fram til pappa perm!

Lykkelig, jeg tenker så inderlig mye på degog håper dagene er litt bedre! God varm klem

Varm og god klem til dere alle!!

Neimen Minnimusa da, Gratulerer!! Voldsomt så fort det gikk her nå da, etter trege HH80 og meg...! ;)

Håper både du og En til koser dere max med de små!! Gleder meg også til utfyllende fødselshistorie!

Så godt å høre at det går litt bedre i heimen tussemor! Håper det vedvarer! 

Er alene m ungene i dag så her er det full fres, rekker ikke flere kommentarer. Ha en strålende helg alle sammen!

Annonse

God lørdag alle supre damer  :hjertesmil:  håper dere har en fin helg! Alle som èn  :hjertesmil:

Her er det ikm imorgen etter el å regne, men tr kom snikende inatt  :kjefte:   har ikke hatt den sedvanlige irritasjonen, og ellers meget lite symptomer! Ser ut som lutealfasen min er forkortet med 1 dag, har vært sånn etpar måneder. 

da blir det pp6 senere i måneden + gynekologbesøk! føler jeg har pratet om det forever, men er nok fordi jeg gleder/gruer meg til å få svar om min biologiske klokke, tikk takk tikk takk  :kaklehone:

Forstår at du gruer deg til begravelsen Dossa, men det er en fin avslutning, for henne og for de som kjente henne. Etterpå er det tid for å gå videre, og å minnes det fine som har vært  :)

Nå skal jeg ha en liten nap, når lille også sover!

Søt god vin er kjøpt inn og lagt til kjøling,  til venninnesamling ikveld, åååå som jeg gleder meg. Vi ses altfor sjelden! alle har det så travelt det må vi gjøre noe med  :yvonne:

Vi tastes  :klem1:

Åh, nå henger jeg virkelig ikke med i svingene her, ladies! Men gratulerer så mye med jenta di, Minnimusa!! Så godt å høre at alt gikk bra, og at dere har det fint. Jeg er litt pinglete når det gjelder fødselshistorier, så greier ikke alltid å lese dem, hehe. Men jeg gjør alltid et forsøk! Blir fint å høre om hvordan det gikk til da hun kom til verden. 

Tussemor, så hyggelig å høre fra deg! Høres ut som dere har det litt slitsomt der hjemme fortsatt. Men godt at det ikke er helsvart! Du er jammen så utrolig tøff, jeg er full av beundring. La hybelkaninene feste litt! Det fortjener de vel, så lenge de ikke skader noen ;) 

Hønny, håper dere koser dere med mamma hjemme i helgen. Vanskelig å vite hva man kan si i en slik situasjon… Gode klemmer fra meg! 

Hvordan står det til med Apex, da? 

Gode, fantastiske Dossa, jeg tenker så mye på deg! Håper du får tid til å kose med familien din og tenke på gode ting også nå i helga. Klem! 

Jeg heier på fulltreffer hos dere i helga, Cayenne!!  :duskedame:  :duskedame:  :duskedame: Det er virkelig din tur!! 

Girasol, Kjøttmeis og Jmar, hvordan er formen? 

Vinterblomst, jeg henger ikke med, som sagt, men har du snart ikm nå…? Beklager om jeg er helt ute her.. :) 

Nå skal jeg på bytur meg ungene, kjøpe lørdagsgodteri og SOFA! Hui, som jeg gleder meg! Tror det må bli godteri først, så jeg får litt tid på møbelbutikken, haha! 

God lørdag til dere alle, go´inger! 

Supersnusken : hvordan går det med baby med magevondt ? Håper det roer seg fort. Mini her var litt urolig igår kveld.... Det roet seg fort, men han vil henge endel i puppen.. Må trene litt på smokk for myyyyyye gull og vektoppgang på 400 gr på en uke tyder på at han får i seg mere enn nok ; ))

Heisann, Sjøgress - takk som spør! ;) TR har i allefall ikke kommet for tidlig, antar at IKM er mandag.. Kjennes ikke ut som at det er noe særlig på gang her, men håpet er lysegrønt! :)

Er om ikke annet VELDIG fornøyd med å ha vært innom treningssenteret to ganger denne uka, og jeg hadde litt mindre lyst å be om nødslakt da jeg var på tredemølla i dag! Deilig å bare gå fort, har nye svindyre joggesko som skal gås inn - og jeg kom fra seansen uten gnagsår. Heia meg!! ;) Har nok å ta av, så det er bare å ta turen dit ofte nok så går det nok seg til formmessig. :) Valpen har blitt mer turkompis han og, og koselig nok går han best om vi begge går tur sammen med han!! Er nå deilig sliten og mett, og har innvilget meg en cider.

God helg damer - klem! :)

Minimusa og en til!!! Hurra!!! Gratulerer! Så fantastisk følelse av å ha den lille i armene. Håper jeg er så heldig at jeg får oppleve det en gang til! 💝 Det er en helt nydelig opplevelse i livet!

Vinterblomst, så bra at du har fått satt opp time! Det skader aldri. Ellers håper jeg nå at vi kan gå sammen fra neste mnd. Det gjelder å se positivt på det! 😊👍💝 håper denne mensen kommer snart bare... He he.

Apex; krysser fingre! 👍

Tussemor; så bra at det går bedre. Det fortjener du.

Hh80; så godt at nurket får i seg mat, og at du er roligere. 👼

Hvordan går det med de nygravide?? Håper dere har det topp, og at det ikke er noe kvalme enda! ❤

Dossa, hvordan har du det i dag? Forstår godt at begravelsen blir tøff! Tenker på deg! Og på deg høneybøny! 😢💐 bra at dere får låne mor hjem.

Kult med ny sofa, sjøgress! Hvor fant du scoopet hen? Klem

Supersnusken : hvordan går det med baby med magevondt ? Håper det roer seg fort. Mini her var litt urolig igår kveld.... Det roet seg fort, men han vil henge endel i puppen.. Må trene litt på smokk for myyyyyye gull og vektoppgang på 400 gr på en uke tyder på at han får i seg mere enn nok ; ))

Er redd det blir verre, ekstremt utilpass på ettermiddag og kveld. Presser og presser men det kommer lite ut.. mye gulp og gråt. Er så annerldes enn nr 1 så er fremdeles litt bekymret. skal veie på nytt til uka så får vi se.. På helsestasjonen  er de ekstremt opptatt av KISS/feilstillinger og slikt, men synes dette virker mer som mage altså. Så flott at lillebror legger på seg så bra! De skal være runde og gode synes jeg! :)

Annonse

Mini her har hatt litt knip i helgen !! Har hørt at det kan hjelpe å ta tempen på de for å få fart på lufta... Lirket tempmål forsiktig inn og det kom ut enormt med luft og bæsj !!!! Og for hver gang jeg tørket han i rompa kom det mere luft.... Tl slutt bæsja han så spruten sto ut av rompa hans.... : )) jeg ble full av bæsj men ungen ble helt salig , sovnet etter 10 min og sov i nesten 3 timer : )) prøv det neste gang... Varm klut på magen, ligge nakenpå badet og sykling med bena kan også hjelpe : )) prøv dette supersnusken !!! Håper dere får en rolig søndags kveld !

Mamma og storesøster kommer strax en tur hit, mannen skal jobbe med å pusse opp kjelleren så da er det hyggelig med litt skravlebesøk : ))

God søndag jenter !!

Godeste Vinterblomst♥ trist at heksa kom til deg men se på det som et steg nærmere en spire :wub: det viktigste du kan gjøre er å holde motet oppe og tenke at en dag blir din store dag. Varm klem!!

Sjøgress :wub: det går bedre med meg og har vært en avslappende helg sammen med min kjære familie :D

Så gøy med ny sofa!!!

Hva slags sofa ble det?

Søte Apex :) du er flink som trener!!! Skulle ønske jeg hadde overskudd til litt trening sjøl men akkurat nå har jeg nok med jobben, familien og ungenes aktiviteter.

Får bli flinkere etterhvert :P

Er det ellers bra med deg vennen?

Gode Cayenne :) jeg er full av beundring!!! Du øser ut med gode ord og tenker på alle!!! Nå er det virkelig din tur til å juble over en positiv test :wub: kommer til å juble sjøl av glede på din store dag!!!

Denne EL er din ;) Happy humping!!!!

Girasol, HH80 :) er det bra med dere? ♥

Varm klem sendes til Tussemor, Lykkelig, Sensitiv og En til :wub:

Corneliuss :) hvordan er formen din vennen?

Dossa : alt bra her : )) begynner å komme inn i babylivet! Han sover litt sånn kavete i perioder på natten, mye grynting, snøfting og rare lyder , men han gråter ikke... Vil ha pupp hver 2. Til 3. Time da : )) virker son han er inn i rutinen å sovne ved 21-21.30 tiden på kvelden og da ha en soveøkt på 3 timer så det er deilig å få noen timer bare mannen og meg : ))

Bra med deg da Dossa ? Du skal vel i begravelse snart du nå ? Skjønner veldig godt om du gruer deg til det! Hele ulykken er bare så tragisk som set går ann, både for familien til de to jentene og for han som kjørte på de..

Hønny bønny : hvordan har helgen vært for deg og familien din ??

En til please og minimusa: hvordan er det med dere som akkurat har født og hvordan er det med de små nurkene ??

HH80 :) høres ut som han gullet deres er på vei til å få gode rutiner :) Den første tida synes jeg er så herlig. Husker jeg kunne sitte i timesvis og vare se på de skjønne små *smelt*

Begravelsen er neste uke og jeg gruer meg for det vil bli veldig følelsesladda i kirka. Men en begravelse er en god måte å minne den døde på. Blir trist men samtidig blir det godt også ♥

Supersnusken, En til ♥ hvordan er det med dere og de skjønne små gulla deres? Kos dere masse!!!

Før dere veit ordet av det så er de tenåringer *knis*

Hønny :wub: har du hatt en fin helg med familien din?

Sender deg en varm Dossa klem♥

Her går det bra, snuppa sover som en stein når hu sover som er ganske ofte. Litt gretten i går og i natt for melka mi er ikke akkurat niagarafalls ennå pga ks og hu skulle helst hatt høytrykk på den. Så vi har hatt litt diskusjoner om at hu faktisk må jobbe litt for maten ikke bare suge to tre tak og forvente høytrykk hehe.. Etter litt overtalelse fra jordmor så skjønte hu nå i stad at hu måtte suge litt mer før premien kom :) Men jeg er rimelig avslappet til det meste så går fint, regner med å dra hjem igjen i morgen.

Endret av Minnimusa

Håper dere har truffet gullegget i helga Cayenne!  :duskedame: Heier på at det finner veien til en fin plass å feste seg snart!

Godt å høre at tonen er bedre hos dere Tussemor :) Klem til deg som står så på!  :klem:

Kjipt at tanta kom til deg Vinterblomst, men håper du fikk kost deg masse med  :vin: og venninner  

Ny sofa Sjøgress - høres moro ut! Fant dere noe fint eller ble det bare godteri? :fnise: Er formen din bra? 

Så flink du har vært til å trene Apex! Jeg kjøpte nye sko sist uke, men fikk bare prøvd de en gang. Men fikk prøvd måke-musklene i stedet nå i helga ;) Håpet er ikke ute før  :kosteskaft:  har vist sin ankomst. Krysser fingrene for at hun holder seg borte!

Corneliuss, hvordan er formen din? 

Håper de minste to nurkene får ut vondtene fra magen så de får sove søtt og dere mammaer kan slappe av :) 

I dag er jeg 5 uker gravid. Føles så bra å si det! :D Litt murringer i magen, uggen av og til, klør i øynene av og til og har hatt noen ekstra lurer på sofan i helga. Vil si jeg har det  :bolledeig:  :strix:

Så flink du er, Apex! Trening hjelper jo på så mye, det er rart at det skal være så vanskelig å få til å opprettholde det over tid, synes jeg. Men jeg er altså IKKE særlig flink på den fronten. Hvilken rase er valpen? 

Hvordan ble venninnekvelden, Vinterblomst? 

Corneliuss, er det bedre med deg? Her er formen fin, takk. Har hatt to kvalmebyger denne helga, men de har gått raskt over. Er fortsatt trøtt som en strømpe! Men i helgen er jo ikke det noen krise :) Bare å duppe litt når som helst - åh det er så deilig! :) 

Så mange gode tips, HH80! Min minste hadde kolikk, og jeg forsøkte ALT, men aldri temp-trikset. Det skal jeg jammen prøve om det (gud forby) blir nødvendig igjen…  :fnise:  Tenk at han har så fine rutiner allerede! Godt jobbet! Går det ellers bra med lille mini? 

Girasol, Dossa og Corneliuss, det ble bare godterikjøp i går, faktisk. Vi vet hvilken sofa vi vil ha, men min favorittrådgiver på interiør, som eier og driver interiørbutikk i byen min, var ikke på jobb i går, så jeg skal stikke innom henne i morgen og få snakket med henne direkte før vi bestiller. Hun har alltid gode råd, og jeg er ikke akkurat noen interiørekspert… *knis*! 

Så deilig at du er i godt humør og fin form, Girasol! Vi er nesten helt likt, altså, det er veldig spennende :) Jeg er 5+2 i dag. 

Har du hatt en fin helg, Hønny? 

Nå sitter jeg og minstemann og spiser lunsj og ser på Grusomme meg 2. Vi ler sånn av den filmen! Ah, livet er herlig og godt akkurat nå… 

Ha en deilig søndag! 

Sjøgress: Jo takk, formen er så langt strålende! Har noen kvalmebølger innimellom, men langt i fra spykvalm, så jeg blir nesten bare glad når de kommer. :P

Supersnusken: Stakkars liten! Håper det blir bedre snart.

Apex: Takk for et spark i den dårlige treningssamvittigheten, i morgen SKAL jeg! Av diverse grunner har jeg ikke trent på over en måned, og har så til de grader abstinenser. Samtidig har det nå gått så lang tid at dørstokkmila begynner å bli veldig, veldig lang.

Vinterblomst: Kjipt at det ikke gikk denne gangen, måtte pp6 bli den siste! :D

Heia deg Cajenne, forstår du har el i disse tider? :) måtte det være gullegget!!

venninnekvelden ble super ♥ koste oss masse, det ble myyye vin å det kjentes litt tungt idag morges.. . Men når kjæresten å lille kommer å vekker meg 1030 og har stekt baguetter, kokt egg, kaffe!! ♥♥ da måtte det bli en god dag :)

ha en fin søndag damer :) tror jeg må luftes litt ;)

Dossa : ja bittelitt rutiner er kanskje på vei, men ikke mye ! Den første babytiden er spesiell, men jeg liker bedre tiden om noen mnd, blir litt sånn rar i kroppen i barseukene. Blir av en eller annen grunn redd for at jeg eller ungene skal bli alvorlig syke,,, vet ikke helt hvorfor, men når jeg ser på det lille nurket og hvor skjør og avhengig han er av meg er det nesten litt skummelt... Har vært sånn de andre gangene også... Absolutt ikke noe fødselsdeprejon altså, men litt sånn tung til sinns om dere skjønner,,,, så går det noen uker og så gå alt seg til : ))

Men jeg koser meg veldig med nurket altså bare så det er sagt : ))

Vet du hva Sensitiv, synes det var ganske usensitivt sagt av deg at du ikke blir sett. Blir litt irritert på vegne av f.eks. Dossa som spør hvordan det går med deg et par innlegg lenger oppe. Og responsen her inne et naturligvis mye avhengig av hvor mye man forteller om og gir av seg selv, særlig nå som så mange har blitt med.

Min erfaring er at de fleste mennesker er ganske følsomme i utgangspunktet, men livet handler mye om å lære seg å bruke denne følsomheten konstruktivt og ikke ta alt personlig. Det er lite sjarmerende med folk som tror de er mer følsomme enn andre og hvor man må ta spesielle hensyn hele tiden. Jeg har selv en mor som er slik, og vi har minst mulig kontakt med henne. Det er rett og slett umulig når ting gjort i beste mening og for å hjelpe blir sett på som det motsatte. Nå sier jeg ikke at du er slik, men det er aldri dumt å tenke gjennom hvilke signaler man sender ut.

Håper du finner ut av hvordan du skal forholde deg til din far i denne vanskelige tiden. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...