Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Åhh grattis Sjøgress!! Blir spennende å se om det blir noe sterkere strek Girasol!! Tror ikke vi har hatt så mange på 1.trimester siden jeg joinet nabolaget i fjor våres weeee  :duskedame:  :duskedame:

Dossa: Grunnen er så enkel at jeg får ikke brukt Max i noe avl da jeg da har mora og tanta hans, og generelt når man driver avl så er det jentene man da tar vare på, i hvert fall når jeg har såpass lite oppdrett som jeg har. Har noen interesserte nå i Drammen som har lyst på kosekatt, men skulle så gjerne ønske å finne noen som er interessert i å gå på utstilling med han evt. avl til rette oppdretter, så da drøyer jeg til Tiili kommer så skal jeg ta en avgjørelse. Viktigste uansett for meg er at kattungene får gode eiere og hjem :)

Fortsetter under...

Gratulerer med positive tester : )) så moro !!!

Supersnusken : hvordan går det med deg og lille nurk ? Vi har reist på hytta vi da !! Litt styr å komme seg avgårde , men storebrødrene vil så gjerne ha snø så vi kom oss avgårde : ) nå er mannen , bestefar og de tre store gutta i slalom bakken , mens lillebror mormor og jeg er på hytta ! Alt bra , men han er en sulten tass som vil ha pupp ofte ; )) sånn er det jo helt i starten !

Herregud, så lykkelig helg!! Gratulerer sharma, sjøgress og girasol!!!!! 💐💐💐💐 nyt den gode nyheten! Her er det mange som heier og gleder seg med dere! Klem

Vinterblomst; jeg heier på deg også! Om en ukes tid er det fin tur! Så spennende at man nesten mister pusten!!! 💝

Dossa;ha en fin helg og Unn deg å hvile litt etter en nervepirrende uke! Så godt at alt gikk bra!

Grønne; fortell meg hvordan du er fornøyd med testene. Kanskje jeg bestiller opp til jeg kan starte å prøve igjen. Blir dyrt å bruke bare cb om jeg er like teste-psyko som sist... He he 😉

Glad for at jeg kan glede deg med min galskap, sjøgress. Følte mg sånn halvnevrotisk!

Minnimusa; så fine bilder. Og så flink du er! Heia deg! Snart hardu nurket i armene. Bare 9 dager til nå!!! 😄😄😄

Spirenmin; så herlig med mannen! ❤de skal jo passe på de også. 😊

Hh80; så deilig med hyttetur og så bra at dere kom vel frem. De blir vel mer uteaktiviteter på deg etterhvert. Nyt peis, god mat og tid med den lille! 💝

Girasol, sjøgress og sharmi! Jeg kommer enda ikke over at det var så mange gode meldinger her når jeg våknet! Gjør noe hyggelig for å feire! Kanskje kommer kvalmen om ikke så lenge så det gjelder å benytte anledningen. 🎆

Jeg er litt bedre mentalt, men kroppen er ganske utslitt. Håper det kommer seg ytterligere til uken. Og kan ikke vente på at mensen skal komme tilbake... 😳

Klem fra anemisk, ustabil dame med lite energi og en liten bollemage - og som attpåtil klarte å kaste opp i går (gravidehormonene enda ikke helt ute av kroppen). He he føler meg ikke særlig attraktiv enda... Men jeg ar funnet litt fotfeste igjen 😊

Spiren min: for en søt mann du har :) Håper hofta blir bedre da - hørtes ikke noe godt ut! 

Vinterblomst: Lykke til i symptomjakt  :duskedame: Heier på deg!

HH80: Må si du imponerer som drar på hyttetur uka etter fødsel! Håper dere koser dere med familietid :D

Corneliuss: ta dagene du trenger for å komme deg  :hug: godt å høre at du føler deg litt bedre. God bedring og krysser fingrene for at kroppen din straks er klar for å ta i mot en ny spire! Tør ikke helt å juble før jeg har tatt minst en test til, men feire neste helg kanskje? Takk for tipset ;)

Til dere som har nevnt http://www.billige-tester.no/ så er de testene like bra som andre. Siden jeg da har vært gjennom kunstig befruktning så har jeg bestilt en del gjennom disse og både eggløsningstester og gravidtester har funka :) Jeg brukte strimlene på eggløsning og kjøpte de stav testene for graviditet. Dossa kjøpte restene mine og kan jo bekrefte at de funker hehe.. Jeg brukte ikke en eneste CB eller apotek test mens jeg holdt på, synes det ble for dyrt. Kun brukt de tidligere i livet hvor man helst ikke ville at det skulle skje noe hehe.. :)

Annonse

Minnimusa; da smalt jeg like godt av gårde en bestilling sånn at det er klart... Brukte 950 kr og ble en blanding av billige tester og cb. Mest cb men da får jeg også prøvd de andre.

Hh80; he he ja, nå skal du se at det blir enda en 😊 så herlig!

Uff, begynner å tenke opp om kroppen min ikke har tålt de siste årene fra jeg fikk datteren min til nå. Mannen sier jeg må slappe av, men siden jeg aldri har opplevd sa eller noen lignende opplevelser så tuller jeg meg inn i en greie om at kanskje kroppen min har blitt for gammel, og at den ikke vil som jeg vil mer... Blir helt stiv av frykt. Det er jo så individuelt når det ikke går mer for ulike. Og tror ikke han blir med på prøverør akkurat? Er jo ikke så gammel ("bare 36"), og gyn sa uoppfordret at han så at det var masse egg i eggstokken min når jeg var der på 6 ukers ul. Men ja, dere vet hvordan det er. Skal jobbe med meg selv for å ikke miste troen, men er så skremmende tanke at jeg blir helt kvalm.

Nå er hele nabolaget ute å Aker utenfor vinduet her. Mannen gikk ut med våre. Skulle egentlig på bowling i dag for å gjøre noe hyggelig sammen, men det spørs om det blir tid hvis de koser seg sånn.

Dere tre musketerer av noen gravide kvinner! Det er så utrolig at alle tre har testet positiv denne helgen! Håper det blir like fruktbart her inne fremover også! ❤❤❤ god helg!

Wow HH80 :D På hyttetur en uke etter fødsel. Det er imponerende!! Høres ut som dere storkoser dere!!

Ja kanskje du blir 4 barnsmamma en gang i fremtida ;) skal aldri si aldri.

Corneliuss :) du har helt rett i at jeg skal slappe av og nyte helgen. Har vært en altfor nervepirrende uke.

Håper jeg aldri mer opplever blod etter do besøk, grusom opplevelse!

Det gjør godt å lese at du føler deg mentalt litt bedre ♥

Måtte du slippe en lang ventetid vennen!

Du er enda ung så ikke stress med alderen. Sjøl er jeg snart 39 så jeg veit for godt at det er ikke gøy når de tankene om alder kommer snikende inn i hodet.

Jeg veit det er lys i enden av din tunnel og det gjelder bare å holde motet oppe :wub:

Sharmi, Girasol og Sjøgress :) når blir termin på dere?

Blir ganske likt i løypa dere ;)

Kjære Lykkelig, Tussemor, En til, Sensitiv ♥ varm klem fra Dossa med den kulemagen *knis*

Kjære deg, Corneliuss! Så slitsomt å få slike tanker. Men husk at en SA kan ramme alle, uansett alder, og i din aldre har det neppe med deg eller din kropp å gjøre  :klem: Jeg mener jeg har lest at de fleste SAer skjer på grunn av noe feil med celledelingen, og at det er derfor det er vanligst tidlig, når det er så mye kritisk og grunnleggende som dannes i embryoet. Det er heller ikke mer sannsynlig at man opplever SA igjen, selv om man har hatt et svangerskapsavbrudd tidligere. Jeg har troa på at du snart er gravid igjen, og at vi kan juble sammen med deg over en positiv test! Klem 

Tusen takk også for den gleden du viser for med, sharmi og girasol i dag! Det er ekstra imponerende, når du selv har det så vanskelig, synes jeg  :blomst:  "De tre musketerer", haha! 

HH80, hørtes koselig ut å være på hyttetur med hele storfamilien. Kos dere med snø, babygull og hyttekos! 

Dossa mi! Takk for velkomst, gjett om jeg er på den rosa skyen, ja. Så fikk du rett i spådommen din fra tidligere :) Jeg er imponert over det, altså!  :smilorange:  Hvordan står det til i heimen hos dere, da? Er du over i andre trimester i dag, du? Tjoho! Tida går jammen fort!   :wub:

Så utrolig søt historie, SpirenMin! Godt at han tar vare på deg og spiren  :wub:  Hvordan er det med hofta di i dag? Hørtes ikke godt ut, altså… Vet du om noe som kan hjelpe, eller må du bare holde det ut? 

Vinterblomst, hvordan står det til med symptomjakten?  :D  Jeg heier og heier, og krysser alt jeg har for positiv test neste helg!  :danse:

Mamafoodie, angående aldersforskjell ville jeg bare si at det er 4,5 år mellom mine to, og de er gode venner og leker veldig fint sammen! De krangler selvfølgelig også, men den eldste elsker lillebroren sin, og lillebroren har tidenes største idol i den eldste. Yngstemann er født i slutten av desember, og skal begynne på skolen til høsten, 5,5 år gammel… Jeg er ikke så bekymret, faktisk, fordi han har lært så mye tålmodighet, vente på tur, tegning og lesing av storebroren sin allerede. Så jeg tror det kan være mange positive ting med å ha litt aldresforskjell mellom barna, jeg :) Det kommer nok til å gå kjempebra.   

Ok, jeg tar skrittet og flytter meg til 1.tri…. IK og HURRA! :kaklehone:  

Snart gravide:
Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 6, MA i september. IKM 20.01
Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. 
Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13
Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14
Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-)
Girasol, 32år. Prøver på første barn. PP3. IKM ca 13.01.14
Kjøttmeis, 29 år (ikke jug engang!), førstegangsprøver, PP3, IKM 17.01.14
Corneliuss 36 år. To barn på 3 og 6 år. Fra Oslo. Ønsker et tredje lille nurk.

1.trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)
Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!
Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)
ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )

Sjøgress (33 år, to barn) termin ca 22.09.14.

2.trimester:

Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin 24. juni 2014)
Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)

3 trimester:

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).
Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september
nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14

HH80 (termin 4.januar)

Sjøgress ♥ det er alltid gøy når det jeg ser blir oppfylt :D

Har fått rett mye i det siste ;) så litt flink er jeg vel :P hehehe.

Jeg er 12 uker idag *weeeee*

Føler ikke at det trygt før jeg holder gutten min i armene mine (føler det ligger en gutt i magen) spent på om det stemmer. Men jeg prøver å tenke positivt og håper på det beste :D

Har en fin kulemage er bare 3 mnd men ser jaggu ut som jeg er 6 mnd jo :P heheheh

Heia heia Vinternlomst♥

Heia dere søteste damer!

Sjøgress; så søt du er med meg. Men selvfølgelig blir jeg glad. Jeg blir jo ikke mer lykkelig av at dere andre ikke får det dere ønsker dere, og blir ulykkelige. Tvert imot. Jeg vil jo at vi alle skal få drømmene oppfylt, men den enes graviditet hverken utelukker eller innvirkes på om jeg skal bli gravid. Så JA eg blir oppriktig glad på deres vegne. ❤💝👭

Kjøttmeis; ja, det er sikkert bare dumme tanker, og jeg skal forsøke å legge de bort. De sniker seg bare litt inn - innimellom... 😳

Dossa: søtnos. He he. Kos deg med den kulemagen som er veldig velkommen nå, men som man vanligvis ikke ønsker seg. Takk for at du, sjøgress og kjøttmeis har troa for meg!!

Klem og en stor nuss til alle gravide musketerer! ❤

Annonse

Ååååå herregud jeg har fått en tlf fra mi rektor om at ei av jentene i min klasse har vært med i en alvorlig ulykke :'( Veit ikke om hun vil overleve *snufs* Det er helt grusomt å vente på tlf om oppdatering.

Mine tanker går til hennes familie♥

Tusen Takk alle sammen 😊

På terminkalkulator her inne får eg 8.sept. Men varierer opp til en uke, på dei ulike sidene... Første legetime blir 21.jan. Litt uvirkelig enda, men har en del symptom.

Prøvd ca 6 ganger på 4 mnd. :)

Og gleder oss til nr 3 kommer.

Tusen takk for heiarop corneliuss, girasol, dossa, sjøgress og evt andre jeg har oversett :( !!

Fantastisk med dere som er nygravide *smelt smelt*** OH LYKKE!!  :hjertesmil:  :hjertesmil:  :hjertesmil:

Jeg pratet med ei venninne på tlf idag, har ikke sett hverandre si jul, og hu hadde drømt/sett/følt at jeg er gravid... weee hehe.. på badet en stund etter kjenner jeg at kjertlene mine i bryst på begge sider er blitt større, ikke sånn øm i hele brystet som de kan bli ved kommende mens, men akkurat sånn det ble med lille frøken fryd som sover søtt i sengen sin!  :sol:  tenk om da gitt!!!!!!!  det er jo ønsketenkning selvfølgelig, men hadde vært utrolig moro, å litt rart  :bond: herregud sier jeg bare... kjenner ikke så mye annet, eller er mer øm bak i korsryggen.. og det var slik også sist. det blir altså 2 år siden jeg ble gravid første gang.  

Tiden flyr!  Vel vel damer, symptomjakt til side, det er maaaaaange dager til evt test!

Nå har jeg shoppet litt på ellos.no og skal hoppe i sofan med kjæresten min  :klem1:

En herlig kveld til dere alle!!  :)

Åhh, Dossa !! håper inderlig det går bra med jenta..........klem til deg.. ja livet er virkelig skjørt.. 

Endret av Vinterblomst

Uff, dossa! Så at det sto om en ulykke med noen barn i avisen også. Uansett om det er samme eller ikke; Jeg kan ikke forestille meg hvordan det må være å miste sitt barn på en sånn måte. Helt grusomt! Og som lærer så bruker man jo veldig mye tid sammen med barna og får de tett inntil seg. Jeg feller en liten tåre for deg, og håper på det beste. Det er for hjerterått til å skulle skje. En klem til herfra 💝

Ååååå herregud jeg har fått en tlf fra mi rektor om at ei av jentene i min klasse har vært med i en alvorlig ulykke :'( Veit ikke om hun vil overleve *snufs* Det er helt grusomt å vente på tlf om oppdatering.

Mine tanker går til hennes familie♥

Herregud så grusomt! Føler med deg i ventinga :( Håper inderlig det går bra!

Vært og kjøpt en cb i dag, så tør ikke helt å rope hurra før den også er positiv - kommer nok til å sove litt dårlig i natt..  :tellesauer:   Blir som en unge før julaften  :fnise:  

Corneliuss: 36 er vel ingen alder :D Kjenner mange som har blitt gravide etter det; dette skal nok gå bra for deg også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...