Grøne Skrevet 4. januar 2014 #7526 Del Skrevet 4. januar 2014 Så spennande HH80 - håpar det ordnar seg sjølv vidare, men dei gjer vel det som er best. Dette går fint, tenk at vidunderet ditt snart er på utsida!! Fantastisk, eg heiar på deg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145994547 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 4. januar 2014 #7527 Del Skrevet 4. januar 2014 Begynner å vurdere fosterbarn. Har noen av dere tenkt på det? Det som holder meg igjen mest er muligheten for at barnet blir tatt fra oss igjen, og den tanken er jo uutholdelig. Ja, vi planlegg å søkja om det på sikt. Skal først gjera oss ferdige med eigen produksjon, der har vi ein att før vi er nøgd og er såvidt begynt prøvinga på den. Men om det løyser seg og alt går fint på sikt så vil vi prøva å vera fosterforeldre. Syns det er ei viktig oppgåve og ynskjer å visa våre eigne at ein har plass til å hjelpa fleire. Syns og det er skummelt med at ein kanskje må gje dei frå seg att, men då får ein jo tru at ein har vore til god hjelp i mellomtida, og kanskje ein kan hjelpa fleire? Sikkert lettare sagt enn gjort, men sånn er det jo. Trur likevel det er svært givande om ein ikkje får ein med for store vanskar. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145994566 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 4. januar 2014 #7528 Del Skrevet 4. januar 2014 Jeg har også tenkt på å være fosterfamilie - faktisk siden jeg var ei ungjente uten planer for egen produksjon, men det var på et vis lettere å være idealistisk dengang, før jeg klarte å forestille meg hvor knyttet jeg kommer til å bli til hvert et barn som kommer inn døra mi. Men sier som Grøne, det er en viktig oppgave og jeg kjenner flere som har hatt uvurderlig hjelp av sine fosterfamilier, og som selv sier at de ikke ville vært der de er i dag, uten disse familiene. Og man tar jo absolutt ikke skade av å være glad i noen. Kjærlighet er vel det eneste som blir større når man deler raust av den. Jeg også tenker at det er greit å være ferdig med egen produksjon før man setter i gang med en slik prosess. Ikke minst fordi jeg nok vil ha mer å gi når jeg er trygg på morsrollen og har "funnet meg selv" som voksen (for jeg er jo fortsatt bare en ungdom på snart 33 år) Nå er jeg snart ferdig med uke 16, hvis resten av tiden skal gå like fort som den siste måneden, så er jeg mor før jeg aner det! Heier på HH80, nå ser du målstreken og den er ikke langt unna!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145994924 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. januar 2014 #7529 Del Skrevet 4. januar 2014 Beklager at jeg stilet svaret til Tussemor og ikke deg Cayenne. Det var tidlig morgen, jeg var trøtt. Så kommentaren til Tussemor, og ikke din. Har overhodet ikke noen formening om at min yrkesgruppe er bedre eller dårligere til å ta seg av barn. Er lei meg for at jeg tok feil. Ikke noe å beklage! Dårlig kombinasjon av mensen, kranglende barn og påfølgende sur gubbe gjorde meg nok en smule hårsår Haha, må le litt av meg selv Takk for refleksjoner dere, sant at man hjelper noen uansett om de blir tatt bort igjen, men jeg - og kanskje enda mer min mann - ville nok tatt det ekstremt tungt om barnet ble tatt fra oss igjen. Spesielt om det var et mindre barn, og det blir det vel siden fosterbarnet skal være yngre enn egne barn. Så vil i alle fall forsikre meg om at det med 99% sannsynlighet ikke vil skje. Tenker på deg HH80, snart er du ferdig! (Og kan sende babystøvet videre til oss som trenger det.) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145995484 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. januar 2014 #7530 Del Skrevet 4. januar 2014 Ikke det at man ikke knytter seg til større barn altså, men om man får en tenåring er man kanskje litt mer innforstått med at barnet er 'til låns' og skal flytte ut igjen snart likevel, samt at det er lettere å holde kontakten uansett. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145995528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. januar 2014 #7531 Del Skrevet 5. januar 2014 Nå blir jeg sprø. Hadde egne rier i natt og de ville derfor ikke gi meg ny runde med modningskur . Hadde 3 rier på 10 min. Så utpå morgenkvisten tabber de av : (( ny kur satt kl 11 men merker ikke en dritt. Legen håpet å få tatt vannet kl 17, men tviler på at det går .. Nå er vi på 2 døgn her og jeg vil bli ferdig !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145997216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 5. januar 2014 #7532 Del Skrevet 5. januar 2014 Hold ut HH80,er du på Ullevål? Ut å gå i de laaange gangene,been there,done that ;-) Du er snart i mål og kan nyte dagene etterpå på barselhotellet,digger det. God mat og fine rom Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145997702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. januar 2014 #7533 Del Skrevet 5. januar 2014 Hønny bønny : har du blitt satt igang før ?? Hvor lang tid tok det for deg ? Ligger med modningskur nr 4 nå !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145997756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 5. januar 2014 #7534 Del Skrevet 5. januar 2014 (endret) He-he vil jo ikke ta motet fra deg HH80... Jeg er satt igang 4 ganger jeg. Nr 1 tok vannet og drypp ute på 4 timer,nr 2 tok vannet og drypp ute på 3 timer. Nr 3....2 uker med modingskurer fordi jeg bare var i uke 36 da de startet. Da de endelig tok vannet og fikk drypp ute på 2 timer. Og nr 4 først ballong som jeg DRO igjennom selv på 1 time,så 2 pillekurer i løpet av dagen,før de tok vannet kl 24 på natta,ute på under 2 timer,uten drypp.Men ut å gå,de kurene virker bedre hvis du går etter første timen. 1 mann var til termin,de tre andre i uke 38 pga pre-klampsi Er livmorhalsen for lang og umoden? Derfor de ikke vil ta vannet? Masse lykke til,prøv å overtal en av de erfarene jordmødrene til å ta vannet,de er ofte litt tøffere Endret 5. januar 2014 av hønny-bunny Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145997822 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 5. januar 2014 #7535 Del Skrevet 5. januar 2014 Livmorhalsen er litt lang til at de vil ta vannet ja. . Får gå meg en tur om litt gjen jeg da : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145997845 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 5. januar 2014 #7536 Del Skrevet 5. januar 2014 Så frustrerende det må være, HH80, krysser fingrene for at det skjer ting hos deg snart! xxxxxx Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145998039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 5. januar 2014 #7537 Del Skrevet 5. januar 2014 Da har vi endelig kommet oss hjem, så er kommer min lille fødselshistorie: Hadde utrolig vondt i bekkenet hele nyttårsaften + at kynnerne var fryktelig vonde med ikke hyppigere enn ellers. Hadde derfor en følelse av at noe var på gang, droppet festen vi skulle på og lå bare hjemme hele dagen, hadde jo så lyst å holde til 2014 Fra 4.30 1nyttårsdag ble kynnerne/riene mer regelmessige sånn hvert 7-min, lå egentlig bare å hvilte. Stod opp i 7tiden og fikk vekket mannen, tilkalt barnevakt og pakket fødebagen. Riene tok seg da opp til å kommet hvert 2-4 min, ringte føden som villle ha meg inn m en gang. Da jeg kom inn var jeg 4cm, fikk da bare rie på rie uten pause og på under 30min var det full åpning. Jeg hadde jo bestemt meg for epidural men det ble det da ikke tid til.. Den halvtimen var skikkelig ille! Etter det tok det vel litt tid før jeg fikk lov til å begynne å presse, vannet hadde enda ikke gått og hun var ikke fullt rotert som det heter.. Skikkelig vanskelig å ikke presse! Synes også det var rart at vannet ikke gikk.. Fikk tilsutt lov å presse, men de måtte tilslutt ta vannet på meg. Presset i over 1 time uten at mye skjedde, veldig demotiverende og frustrerende, følte jeg presset så mye som jeg kunne. De tilkalte legen som mente vi måtte ha vakum, det var jo akkurat det jeg hadde fryktet, men akkurat der og da ville jeg jo gjerne bli ferdig også.. Ble klippet, vakum satt inn og vips så var hun ute på 2 rier! Det var vist alt for raskt, og litt derfor ble det en dyp rift dessverre. Men det bekymret meg lite akkurat der og da, for Minisnusken (liker det navnet jeg og!) hylte med en gang og ble lagt på brystet mitt, hun var helt nydelig! Den opplevelsen der ble jeg snytt for sist, da løp de bare ut med Mini uten å vise henne frem en gang. Ble sydd i en evighet, hadde mistet 2liter blod viste det seg. Var derfor temmelig groggy og måtte tilslutt ha blodoverføring. Formen har siden vært oppadstigende, men er rimelig øm nedentil ja...Går som en gammel cowboy m gikt for tiden Det er superdeilig å nå være hjemme, Minisnusken har så langt vist seg å være en sovebaby uten like, men det er jo for tidlig å si da... Vi koser oss max og jeg er veldig veldig glad og takknemmelig for at alt har gått bra og at familien nå er komplett! (tror nok neppe jeg får med mannen på en til nei).. Overfører derfor alt babystøv jeg har til alle Snart gravide her inne! HH80: Jeg føler virkelig med deg, så rart at det skal ta så lang tid!! Tydelig at minstemann liker seg godt der inne da! Håper snart de virkelig får deg i gang, og med en gang han kommer ut er all venting og strev laaaangt bak i glemmeboken! Burde jo kommentert veldig mange andre også her, men skylder på barselboblen og stirrer litt mer på Minisnusken jeg Blir liksom aldri lei av å titte på henne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145998096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. januar 2014 #7538 Del Skrevet 5. januar 2014 For en herlig historie Supersnusken en rask og pinefull fødsel men så herlig å lese at alt gikk bra Håper du koser deg max med minisnusken ♥ Gratulerer igjen vennen, du har vært kjempe flink!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145999096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 5. januar 2014 #7539 Del Skrevet 5. januar 2014 Så koselig supersnusken mi er blitt over året og jeg stirrer enda mye hihi heia HH80 snart i mål ;-) Her kom det smilefjes på el test idag tidlig så nå blir det test om 14 dager! Har fått tid hos gyn da så kanskje han sier: 'du er visst gravid' hihi det hadde vært noe.. Herlig tid Dossa **smelt*** håper kvalmen gir seg snart om den ikke allerede har gjort det. Prøvene går så bra skal du se ;-) God uke til alle søte damene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145999102 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 5. januar 2014 #7540 Del Skrevet 5. januar 2014 Så herlig å høre, Superdupersnusken! Kjipt med stor rift og blodtap da, men bra du fikk blod! Omtrent samme skjedde meg - mistet 1,5 liter og skulle hatt blodovergøring om det ikke var for 'svært god allmenntilstand'. Vet ikke hvor Ullevål fikk det fra... Den første tiden måtte jeg ta flere lange pauser mellom etasjene for å komme meg opp i leiligheten i 4. etg. Brukte 3-4 mnd på å komme meg sånn noenlunde. Og ja, jeg stirrer fortsatt på mine! Tøffe rampegutten på 7 ser ut som en liten engel når han sover - med roser i kinnene, lange svarte øyenvipper og gyldne lokker Heia HH! Hold ut, det vanker en fantastisk premie! Nattaklem til alle! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145999397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 6. januar 2014 #7541 Del Skrevet 6. januar 2014 (endret) Hei, og GODT NYTT ÅR, alle! Gratulerer, Supersnusken! Så deilig at dere er hjemme igjen. Du høres pigg og rask ut Er alt bra med minisnusken? Kjenner meg igjen, Cayenne. Jeg driver også og beundrer de store gullungene mine, i tide og utide. Den eldste, som er ni, har begynt å bli litt flau over mora si når jeg stadig vekk forteller ham hvor vakker han er! 😄 Femåringen vokser fortsatt noen cm. Og jeg ønsker meg en til - mer og mer! Ser foreløpig ikke ut som det er noen fullklaff denne måneden heller. Men vi gir ikke opp! Hvordan går det med min kjære Dossa, da? På full fart mot 12.uke??? Åååå, så glad jeg er på dine vegne, min venn!!! En til, hvordan er det med helsa? Greier du å slappe av? Sender massevis av gode tanker til HH80! Snart har du gullet i armene dine, tenk så fint det blir!! 🎉😍 Ser at jeg er helt utdatert på lista vår... Jeg har vært helt utslitt siden midten av desember, og orker fortsatt ikke å åpne laptopen hjemme etter jobb... Kanskje en av dere kan hjelpe meg med å oppdatere min ikm til 11.januar..? En til, Dossa, Cayenne, Supersnusken, Tussemor, Unilon, Lykkelig, Grøne, Minnimusa, HH80, Vinterblomst, Mama og alle dere andre: Jeg har savnet dette vakre, gode nabolaget! Håper jeg orker å være litt mer til stede heretter. Velkommen til dere nye! Klemmer fra meg Endret 6. januar 2014 av Sjøgress Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145999631 Del på andre sider Flere delingsvalg…
girasol Skrevet 6. januar 2014 #7542 Del Skrevet 6. januar 2014 Snart gravide:Apex: 1 gutt født i forrige århundre, PP 5, MA i september. IKM 22.12-13Sensitiv har en etterlengtet sønn. Ønsker inderlig et barn til. Cayenne har to herlige, halvstore troll, og håper det siste kommer i 2014.. PP 30. IKM 26.11..13Sjøgress: 33 år, har to gull, ønsker veldig et tredje! 3 pp, IKM ca 11.01.14.Mama foodie: 32 år, har en gullgutt, ønsker seg veldig minst et søsken til han. PP 10, IKM ca 11.01.14Vinterblomst 43 år har ett barn, ønsker oss fler :-) Girasol, 32år. Prøver på første barn. PP3. IKM ca 13.01.141.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)Dossa (38 år, har to jenter og en gutt. Etter en EXU og SA så er nå spira på¨plass Termin 29. juli!Mamma&storebror(35år, 1 barn, termin 29 juli-14)ini (30 år. Har en nydelig fin gutt på 2. Termin 17.08.14 )2.trimester:Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin 24. juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)3 trimester:HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose(30 år, ingen barn, termin 18. mars).Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jenteSymbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des), født 1/1-14 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-145999678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 6. januar 2014 #7543 Del Skrevet 6. januar 2014 Å Sjøgress, nabolaget har savnet deg også! Og babystøv i bøtter og spann skal du få, så vi kan juble med deg den 11 Kos deg med minisnusken, Supersnusken og takk for at du delte fødselsopplevelsen med oss. Blir aldri lei av å høre om fødsler..det er noe magisk og uforståelig med hver eneste en. Og jammen kikker jeg henført på mine barn jeg også. Min eldste var hjemme i jula, og jeg blir så stolt og rørt over hvilken fin person han er. 1.90 på sokkelesten, hengslete og så vakker! Og med den flotteste bassrøsten, så nå vil han begynne å synge i kor. Syns det er så gøy å følge ham i denne tiden mot et selvstendig liv, selv om moderlig bekymring alltid ligger på lur. Er det snart inntreden i 2 tri. Dossa? Jeg klarer ikke å la være å juble inni meg med tanke på at det skulle klaffe for deg til slutt. Snakk om fortjent spire Hvordan er formen din nå? Nå er jeg spent på hvordan det går med deg HH80? Nå må det vel skje saker og ting snart? Kan bare forestille meg hvor frustrerende det må være å vente slik. Husker Hønny da, som dro ut ballongen selv, haha... Ønsker deg all lykke til i hverfall Apex Hvordan går det med deg? Fineste Cajenne, er det happy humping på gang? Lenge til IKM? Jeg står fremdeles klar med pauker og basuner når du lykkes vettu!! Og Sensitiv, er det noe fart på babylaginga? Lykke til med nytt studiesemester forresten, håper det ikke blir fullt så travelt som du frykter. Her gnukker jeg på siste innspurt på den siste innleveringen før permisjons-start. Skal bli så deilig å bli ferdig med den. Har et dusin babyprosjekter jeg nå vil starte. Bla. strikking av Mor Signes babyteppe fra Nøstebarn. Det har nærmest blitt en tradisjon for meg å lage et slikt til hvert av barna mine. Fra i dag dere, blir det full sykemelding. NÅ orker jeg ikke mer. Tok det endelige valget etter å ha ligget og kjent på kynnere akkompagnert av mensenmurringer i hele går kveld. Ga seg da etter en halvtime etter at jeg la meg, men våknet av noen skikkelige vonde som tok tak, før de og forsvant fullt og helt. Pluss at jeg klør som besatt gjennom natten, må opp et par ganger for noen skikkelige klørunder(vet jeg ikke skal!), og nærmest krykketrengende pga. vondt bekken og søvnløsheten fra 1.tri. har inntatt meg igjen. Jordmoren mente bestemt at hvile og null stress måtte til for å ikke framprovosere tidlig fødsel, så etter bekymringstimen på sofaen i går kveld satte jeg foten ned for meg selv. Nå får jobb søren meg være jobb (og vikar er allerede på plass) , de tre siste ukene før ordinær permisjon er ikke verdt å risikere babyens helse samt en utslitt kommende firebarnsmor allerede FØR det starter. Utslitt blir man tidsnok etterpå men da er man så uendelig glad og forelsket, så det veier liksom opp Vel, glad og forelsket er jeg jo allerede nå da! Er bare så uendelig takknemlig for at lillepia snart skal komme til oss! Ja, nok om meg og mitt. Ønsker dere alle en deïlig uke med mange gode stunder innimellom travelhet og hverdag. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 6. januar 2014 #7544 Del Skrevet 6. januar 2014 Vannet er tatt for 2 timer siden Venter på rier eller drypp Regner med at neste oppdatering er med lillebror i armene : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 6. januar 2014 #7545 Del Skrevet 6. januar 2014 En til, du er bare den beste Heksa er på vei ut døra her, så da er det snart tid for litt hygge med den deilige, høye og (fortsatt litt) mørke mannen igjen Kos deg så godt du kan med velfortjent sykemelding! Koselig å se deg igjen, Sjøgress! Nå er det ikke lenge igjen, HH80. Heia heia! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000434 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. januar 2014 #7546 Del Skrevet 6. januar 2014 Vinterblomst er spent på morra dagen, men vil jo ikke få noen svar på blodprøvene så må beregne en ventetid. Men er veldig godt å komme igang og få det overstått! Kvalmen er fraværende *jojojojo* og formen er faktisk kjempe bra Åååååå så bra at du fikk smilefjes på el testen da er det bare å fange mannen og humpe i vei Måtte gullegget ditt befruktes vennen!!!!!! Sjøgress du er ei herlig jente!!!! Godt å ha deg tilbake Jeg nærmer meg 12 uker med store skritt, til helga er jeg over i 2 trimester *wow* det er helt utrolig egentlig at det endelig ble min tur Har fått en fin kul på magen, er nesten 3 mnd men ser ut som jeg er 6 mnd på vei *knis* Varm klem!!! En til vennen er så heldig at formen er så god! Og tenk at jeg på lørdag er 12 uker på vei *hurra* Er spent på denne duo testen. Du tok den, ikke sant.....tok det lang tid før du fikk svarene? Er forberedt på at ventetida blir tung, men kjekt å vite det også om det er gode eller dårlige nyheter. Så godt å høre at du nå skal bruke tida bare på deg sjøl, slappe av og lade opp til den store dagen!! Det er jo litt av et maraton du skal igjennom Hvordan er det med fineste Sensitiv, Mama, Katta? Gode og søte Lykkelig og Tussemor Jeg håper det er bra med dere? En god og varm Dossa klem!!!! Nå er det bare att en time så er mandagen over *tida flyr* Mangen ikke nevnt men overhodet ikke glemt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. januar 2014 #7547 Del Skrevet 6. januar 2014 Heia heia heia søte Cayenne nå er det masse humping som gjelder og jeg håper av hele mitt hjerte at denne pp blir din for det er jaggu din tur nå vennen!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000551 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 6. januar 2014 #7548 Del Skrevet 6. januar 2014 Vannet er tatt for 2 timer siden Venter på rier eller drypp Regner med at neste oppdatering er med lillebror i armene : )) Hurra,da er det ikke lenge igjen.Gleder meg til å høre resten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146000899 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 6. januar 2014 #7549 Del Skrevet 6. januar 2014 Heia heia heia søte Cayenne nå er det masse humping som gjelder og jeg håper av hele mitt hjerte at denne pp blir din for det er jaggu din tur nå vennen!!!! Takk, sweetie! Og lykke til på kontroll! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146001112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 6. januar 2014 #7550 Del Skrevet 6. januar 2014 Tusen takk, girasol! Og velkommen hit Det er så hyggelig å være her hos dere igjen! Superfin velkomst! Sukk, jeg har blitt så glad i dere, fine nabodamene mine. Tusen hjertelig takk for støv, En til! Fint at du er sykemeldt, høres ut som det er på tide at du får slappe ordentlig av. Tenk at du snart er FIRE-barnsmor! Det står det jammen respekt av. Jeg synes innimellom det er tøft nok med to barn.. 😄 Ja, kall meg gjerne pingla! Så spennende, altså, nå venter vi bare på lykkelige nyheter, HH80 Krysser fingre og tær for deg! Takk, Cayenne - nå satser vi på at januar er VÅR måned, ikke sant?? Jeg heier så mye på at det er din tur nå. Hurraaa, Dossa!! De magiske 12 ukene! Ja, jeg vet det er lett for meg å si, men jammen har det gått fort! Haha Jeg synes det var nettopp at vi kunne juble over den positive testen din. Nå skal jeg kjøre eldstemann på karatetrening. Ha en god kveld, alle superdamer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/302/#findComment-146001300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå