HH80 Skrevet 9. desember 2013 #7251 Del Skrevet 9. desember 2013 Takk for svar lykkelig : )) jeg skal senke skuldrene !! Nå gleder jeg meg ba noe helt utrolig masse til å hilse på denne mageboeren : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145927493 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 9. desember 2013 #7252 Del Skrevet 9. desember 2013 Supersnusken : ikke godt å si hvem som føder først : )) Snakket med legen når jeg var på ul på fredag, det var før han så at det fostervann var i nedre normalområde, om å slippe å gå 12 dager over termin, har jo dette blodgreiene også og risikoen for blodpropp for min del er jo høyere nå på slutten. Men jeg vi jo på mange måter helst gå til januar da, samtidig som jeg vil ha han ut så fort som mulig : )) litt blanda følelser her : )) får se hva de sier til fredag først, dersom det fortsatt er litt lite vann eller blitt enda mindre kommer jeg til å presse på å få han ut.. Vil helst slippe intensiv oppfølging og stress i julen. Det ødelegger jo litt for de ungene vi har også hvis jeg må inn og ut av sykehuset hele tiden, og jeg vil ikke ta noen sjanser med han i magen, til fredag er jeg jo i uke 38 så han er jo klar og er allerede over 3 kg : )) Spennende tider det her ja : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145927569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 9. desember 2013 #7253 Del Skrevet 9. desember 2013 PS! Grøne; hva var det for noen gode tips du fikk til hjemmelaget fruktmos etc. her på tråden? Lille-Fie har begynt å våkne to ganger per natt for å spise igjen her. Må nok starte med litt fast føde... selv om jeg egentlig synes det er litt i tidligste laget! Det var oppskrifter frå MArgit Vea si bok: Lettlaget barnemat, ser at mykje av det samme fins i ei lita bok som heiter ernæring - gode matvaner for små mager frå Babyverden.no Eg har prøvd meg på å koka tørka aprikos, la dei i vatn ca 12 timar først og kokte. Tuppa liker det ikkje. Har og prøvd søtpotet, delt opp i bitar og kokt, før eg moste det saman med morsmjølk til passe konsistens. Det liker ho godt. Har kokt eple og gjort det samme med (kokte i ti minutt) det er ho ikkje veldig begeistra for, men det glir ned under tvil. Elles seier boka at avokado (most) er god sovemedisin, men det får eg ikkje snuppa til å lika endå. Tenkjer å prøva igjen om litt. Her får ho graut eit par gongar for dagen no, et ein god porsjon havregraut på dagen (har morsmjølk i denne og for å hjelpa magen med gluten tilvenninga) Og så får ho litt risgraut til kvelds. Men eg syns i grunn ikkje det har all verda å seia for sovinga, men eg prøver å vera tålmodig sidan vi er litt i startgropa Lukke til! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145927629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 9. desember 2013 #7254 Del Skrevet 9. desember 2013 PS! Grøne; hva var det for noen gode tips du fikk til hjemmelaget fruktmos etc. her på tråden? Lille-Fie har begynt å våkne to ganger per natt for å spise igjen her. Må nok starte med litt fast føde... selv om jeg egentlig synes det er litt i tidligste laget! Det var oppskrifter frå MArgit Vea si bok: Lettlaget barnemat, ser at mykje av det samme fins i ei lita bok som heiter ernæring - gode matvaner for små mager frå Babyverden.no Eg har prøvd meg på å koka tørka aprikos, la dei i vatn ca 12 timar først og kokte. Tuppa liker det ikkje. Har og prøvd søtpotet, delt opp i bitar og kokt, før eg moste det saman med morsmjølk til passe konsistens. Det liker ho godt. Har kokt eple og gjort det samme med (kokte i ti minutt) det er ho ikkje veldig begeistra for, men det glir ned under tvil. Elles seier boka at avokado (most) er god sovemedisin, men det får eg ikkje snuppa til å lika endå. Tenkjer å prøva igjen om litt. Her får ho graut eit par gongar for dagen no, et ein god porsjon havregraut på dagen (har morsmjølk i denne og for å hjelpa magen med gluten tilvenninga) Og så får ho litt risgraut til kvelds. Men eg syns i grunn ikkje det har all verda å seia for sovinga, men eg prøver å vera tålmodig sidan vi er litt i startgropa Lukke til! Tusen takk... Tenkte jeg skulle begynne litt forsiktig etterhvert nå. Bare for å se. Men har ikke startet så tidlig med noen av de andre, så er litt i tvil! Hadde tenkt å drøye til etter jul ihvertfall! Får kjøpe en pose aprikos og en avakado da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145927694 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 9. desember 2013 #7255 Del Skrevet 9. desember 2013 Her er det grøt til lunsj med fruktglass smurt over og middagsglass på ettermiddagen, Nan 2 morgen,formiddag og kveld, sover fra 21.30 til 8.30 hver natt. Herlig vi startet med litt grøt og middagsglass da han var 4 mnd,har gjort det med alle,går veldig fint. Ingen som er allergiske,syke eller noe annet av skremselspropagandaen mot oss ikke ammende og som gir barn fast føde fra 4 mnd må tåle å lese og høre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145927883 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 9. desember 2013 #7256 Del Skrevet 9. desember 2013 Ny uke og nye muligheter Gleder meg til å se knøttet på UL på torsdag Går sakte men sikkert stadig opp for meg at jeg har en spire i magen min ♥ Hadde dere sett magen min så ville dere trodd jeg var fire mnd på vei er bare pittelite oppblåst *knis* Har lyst til å holde det skjult på jobben til etter juleferien, så sug inn magen Dossa hahahaha Kler meg i noe som ikke sitter klistra inntil så da klarer jeg å skjule hemmeligheten min litt til Har skikkelig nedtelling til juleferien bare 9 arbeidsdager att jo johohoho Ikveld skal jeg ut og spise med kusinene mine *kos* Sender over en varm klem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 9. desember 2013 #7257 Del Skrevet 9. desember 2013 PS! Grøne; hva var det for noen gode tips du fikk til hjemmelaget fruktmos etc. her på tråden? Lille-Fie har begynt å våkne to ganger per natt for å spise igjen her. Må nok starte med litt fast føde... selv om jeg egentlig synes det er litt i tidligste laget! Det var oppskrifter frå MArgit Vea si bok: Lettlaget barnemat, ser at mykje av det samme fins i ei lita bok som heiter ernæring - gode matvaner for små mager frå Babyverden.no Eg har prøvd meg på å koka tørka aprikos, la dei i vatn ca 12 timar først og kokte. Tuppa liker det ikkje. Har og prøvd søtpotet, delt opp i bitar og kokt, før eg moste det saman med morsmjølk til passe konsistens. Det liker ho godt. Har kokt eple og gjort det samme med (kokte i ti minutt) det er ho ikkje veldig begeistra for, men det glir ned under tvil. Elles seier boka at avokado (most) er god sovemedisin, men det får eg ikkje snuppa til å lika endå. Tenkjer å prøva igjen om litt. Her får ho graut eit par gongar for dagen no, et ein god porsjon havregraut på dagen (har morsmjølk i denne og for å hjelpa magen med gluten tilvenninga) Og så får ho litt risgraut til kvelds. Men eg syns i grunn ikkje det har all verda å seia for sovinga, men eg prøver å vera tålmodig sidan vi er litt i startgropa Lukke til! Tusen takk... Tenkte jeg skulle begynne litt forsiktig etterhvert nå. Bare for å se. Men har ikke startet så tidlig med noen av de andre, så er litt i tvil! Hadde tenkt å drøye til etter jul ihvertfall! Får kjøpe en pose aprikos og en avakado da! Må nesten bare starta med at eg ikkje har peiling på babymat. Men er avokado så lurt? E mykje Kalium i avokado og det kan rutle med hjerterytmen. Vil ikkje tru da ska så mykje te på ein liten babykropp?? Ville iallefall ha sjekka det først! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928212 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 9. desember 2013 #7258 Del Skrevet 9. desember 2013 Dossa : så gøy me ny ul !!! Betryggende med endel av de, hvertfall i starten !! Avokado gav jeg mye til mine ! Most sammen med banan... Aldri hørt at det skulle gjøre noe : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928235 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 9. desember 2013 #7259 Del Skrevet 9. desember 2013 Jeg ga også avokado. fin å blande med banan. tror du skal gi endel for at det skal virke inn på livsviktige organer som hjerte, lever og nyrer. Du kan jo også gi bittelitt grøt som er fra 4mnd :-) Imåren skal jeg teste el (igjen ;-) ) og satser på den er der da eller onsdag. Jeg hadde utrolige smerter i v.side på lørdagskvelden og bittelitt stikk nå ikveld, det kan stemme da jeg hadde smerter i høyre side sist syklus. Ingen forhåpninger som sagt, men utrolig spennende likevel! ufattelig at en kan bli så opphengt i symptomer Det er leting på høyt plan hehe... ikke har jeg julegaver å rote meg bort i heller, de er jeg så å si ferdig med! ... idag har jeg hatt en rar dag, vært litt tung liksom!? så nå blir det lett strikkgymnastikk på badet før en dusj, også sofaen resten av kvelden! håper på lettere dag imorgen med 8 timers dag på jobb! Dossa, det er så koselig,smelt, håper du klarer å skjule hemmeligheten din til over jul En fin kveld ønskes alle gode damer ingen nevnt ingen glemt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 9. desember 2013 #7260 Del Skrevet 9. desember 2013 Huset stod etter praksis, men mellomste mann var ikke påkledd, huset så bombet ut. Leksene med eldstemann var ikke gjort og middagen måtte jeg lage selv. Gu bben hadde brukt tiden til å SOVE sammen med mini...for å si det slik, så smalt det godt i kjøkken innredningen da jeg tømte oppvaskmaskina...så kan dere jo bare tenke dere hvordan det ble da gubben møtte meg med: "hvorfor blir alt så surt med deg"....hatt noen dager hvor han har gått stille i dørene :-p Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 9. desember 2013 #7261 Del Skrevet 9. desember 2013 Avokado står det ein del om i barnematbøkene, og det står ikkje nokon plass at det ikkje er bra. Trur berre eg har lese om spinat, rødbeter og nesle? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928916 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 9. desember 2013 #7262 Del Skrevet 9. desember 2013 Huset stod etter praksis, men mellomste mann var ikke påkledd, huset så bombet ut. Leksene med eldstemann var ikke gjort og middagen måtte jeg lage selv. Gu bben hadde brukt tiden til å SOVE sammen med mini...for å si det slik, så smalt det godt i kjøkken innredningen da jeg tømte oppvaskmaskina...så kan dere jo bare tenke dere hvordan det ble da gubben møtte meg med: "hvorfor blir alt så surt med deg"....hatt noen dager hvor han har gått stille i dørene :-p Å himmel og hav, han er jo rett og slett stappteit! Sjølv om eg skjønar freistinga ved å sova, så når ein er vaksen greier ein å tenkja seg om, godt han har vett til å gå stille i dørene då iallefall.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145928937 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 9. desember 2013 #7263 Del Skrevet 9. desember 2013 uffameg Tussemor! forstår deg godt jeg. vi kommuniserer bra, men om han ikke har rydda eller andre naturlige ting å gjør, f.eks oppvaskmaskin eller fjerna klær fra tørkestativet så får han høre det. altså at det ikke er bare meg som må gjøre forefallende arbeid når dere i tillegg har en pågående tvist dere imellom så blir slike ting bomber i hverdagen! lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145929030 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 9. desember 2013 #7264 Del Skrevet 9. desember 2013 PS! Grøne; hva var det for noen gode tips du fikk til hjemmelaget fruktmos etc. her på tråden? Lille-Fie har begynt å våkne to ganger per natt for å spise igjen her. Må nok starte med litt fast føde... selv om jeg egentlig synes det er litt i tidligste laget! Det var oppskrifter frå MArgit Vea si bok: Lettlaget barnemat, ser at mykje av det samme fins i ei lita bok som heiter ernæring - gode matvaner for små mager frå Babyverden.no Eg har prøvd meg på å koka tørka aprikos, la dei i vatn ca 12 timar først og kokte. Tuppa liker det ikkje. Har og prøvd søtpotet, delt opp i bitar og kokt, før eg moste det saman med morsmjølk til passe konsistens. Det liker ho godt. Har kokt eple og gjort det samme med (kokte i ti minutt) det er ho ikkje veldig begeistra for, men det glir ned under tvil. Elles seier boka at avokado (most) er god sovemedisin, men det får eg ikkje snuppa til å lika endå. Tenkjer å prøva igjen om litt. Her får ho graut eit par gongar for dagen no, et ein god porsjon havregraut på dagen (har morsmjølk i denne og for å hjelpa magen med gluten tilvenninga) Og så får ho litt risgraut til kvelds. Men eg syns i grunn ikkje det har all verda å seia for sovinga, men eg prøver å vera tålmodig sidan vi er litt i startgropa Lukke til! Hiver meg inn i babymatdiskusjonen.. Hvis du skal tilvenne snuppa gluten må du ikke bruke havregrøt til det, for der finnes det ikke gluten! (Grunnen til at de også selger glutenfrie havregryn er at vanlig havre en sjelden gang kan være forurenset med andre korntyper.) Når det gjelder tørkede apikoser leste jeg nylig en artikkel hvor man frarådet å spise dette - tror kanskje det var pga muggsopp (som i rosiner), men husker ikke. Jeg kjøpte aprikoskompott på glass og blandet i grøten, det skulle være bedre. Brukte ellers banan og eple. Husker ikke hvem som spurte, men avokado er supert for små og store. En hver dag skal visst være et triks for å bli gravid også, for de som måtte ønske det Her går det i ett med avslutninger, jobbing og vasking/rydding, men far fikk lagt inn en liten kosestund med pepperkakebaking på søndag mens mor måtte ta igjen noen timer på jobben... Neste uke roer det seg litt heldigvis, for da skal mannens standhaftige soldater erobre selveste gullegget! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145929228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 9. desember 2013 #7265 Del Skrevet 9. desember 2013 Huff Tussemor, han er ikke helt god han typen din, nei Hadde nok smelt noen skap her også! I dag har min mann gjort følgende etter jobb: Hentet barn, handlet mat, handlet akebrett, vasket klær, bakt kake til avslutning i morgen, laget middag til to unger og to venner samt holdt dem i tøylene til mor kom hjem og gjorde resten så han kunne dra ut igjen og handle matvarene som var glemt Innser at jeg er ganske heldig! Lykke til med el-leting Vinterblomst og andre som måtte føle seg truffet Fie! Hvordan går det med deg og puppene dine? Håper du har blitt bra igjen slik at du kan kose deg med gullklumpen! Klem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145929284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 10. desember 2013 #7266 Del Skrevet 10. desember 2013 Innom og mobilsurfer igjen for å se hvordan det står til med dere søtsnupper! Spennende hvor lenge du klarer å holde på din gode hemlis, Dossa - jeg gikk tidlig ut med å fortelle om bitteliten pga jobben min, og fikk til stadighet høre hvor jeg blomstret og kledde min tilstand.. Ordnet meg jo hver morgen før arbeid for å føle meg litt bedre, så tilbakemeldingene var bare koselig det! Nå er det tilbake til med usminket nattevakt i behagelige klær og av en eller annen grunn hagler ikke komplimentene til Apex Naturell!!! Tussemor, jeg forstår godt at du smelte litt med det som var tilgjengelig - skulle bare mangle at han ikke hadde gjort et bedre forsøk!! :/ Klem til deg! Hos oss er det for tiden bare velstand, aksjene doneres med lyst og humør og det ser ut som at han får viljen sin og vi dermed blir hundeeiere snart.. Koselig med baby i hus selv om denne første er firbeint! Ha en fin dag, ladies - nå går jeg på fri og gleder meg til juleforberedelser!! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145929819 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 10. desember 2013 #7267 Del Skrevet 10. desember 2013 Va eg som lurte på avokadoen. Men som eg skreiv har eg ikkje peiling Einaste erfaringen eg har med avokado va når ein pasient som åt ein avokado per dag fekk hjerterytmeforstyrrelse. Måtte forby både avokado og banan faktisk. Dette var ein psykiatrisk pasient, så var ikkje somatisk sjuk elles. Ville bare at dåke skulle sjekke for sikkerhets skyld Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. desember 2013 #7268 Del Skrevet 10. desember 2013 Apex : kos deg med fri og juleforbredelser. Jeg hissige arbeidsdag torsdag ..tror jeg skal orke det, men får se imorgen etter besøk hos jordmor! Er jo seff superspent på ul til fredag . Det jege blir nest sliten av nå er å kjenne etter liv og være bevisst på det hele tiden, heldigvis er lillebror veldig aktiv så det går som regel ikke lang tid uten at jeg kjenner noe... Sjelden en halvtime uten et ivstegn.vet ikke hva som er normalt jeg ?? Hvis det ikke har tatt seg opp med fostervann vil jeg prøve å overbevise de om å sette mere igang,,.. Får bruke fostervann, koagulasjonsdefekt og min bekymring for alt det er verdt! Jeg er ikke villig til å ta noen sjanser !!! Ellers har jeg begynt å tenke på at det blir rart å få en baby må når de andre er så store, sent hvordan de reagerer. De er jo 6 og 8 år, fyller 7 og 9 på nyåret. Hvordan er formen til dere nygravide ?? Håper alt er bra med alle : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930362 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. desember 2013 #7269 Del Skrevet 10. desember 2013 Jeg har siste arbeidsdag skulle det stå : ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930368 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 10. desember 2013 #7270 Del Skrevet 10. desember 2013 HH80: ja, det er virkelig spennende tider! Jeg har samme ambivalens som deg når det gjelder fødetidspunkt, har mest lyst til å få henne ut NÅ, samtidig hadde det vært fint å gå til januar... Men ettersom det nærmer seg må jeg innrømme at det med januar ikke er så farlig lenger, det å være minst i klassen osv er jo ikke verdens største ulykke akkurat, kjenner da mange lykkelige desemberbarn! Er mest redd for at julen skal bli "ødelagt" jeg også, det verste ville jo være å føde på julaften slik at både jeg og pappaen er borte den dagen, det ville vært en liten krise altså! Men, når alt kommer til alt kommer hun jo akkkurat når hun vil, jeg har ikke noen grunn til å skulle bli satt igang slik som deg... Lykke til i alle fall!! Er det ikke vidunderlig å gå rundt med en slik hemmemlighet Dossa? Tenk så gøy det blir å fortelle etter jul!! Du får prøve å ikke kose for mye med magen, lett å gjøre dette ubevisst og de veldig oppmerksomme skjønner da fort tegninga...he,he.. Er så kos at du er graviiid!! Nå er jeg litt sen til en avtale her, så avslutter nå. Men heier veldig på alle både gravide og snart gravide her inne! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930548 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 10. desember 2013 #7271 Del Skrevet 10. desember 2013 Pokker...har prøvd å kopiere lista, men den ville ikke, så da får jeg ta ting etter husken (noe som kan gå riktig så galt :-P ). Jups, ja, tenk, endelig på pc igjen UTEN å skrive noe som helst som har med eksamen å gjøre!!! Jeg har bare bestemt meg for at nå er jeg ferdig, så får det gå som det går!!!! Jeg har fått lovnad om å ta mastergrad med lønn, men da må jeg ha C eller bedre, bare sånn, siden livet ikke byr på noe press fra før :-P Jeg har ikke nubbsjans til å følge med dere alle sammen, men jeg prøver, tro dere meg!!!!! De siste ukene har bare hodet vært helt kaputt og fullt :-( Når det kommer til gubben, så er han ett barn i en stor kropp!!!! Jeg må si at det er fascinerende å se hvor mye tid han klarer å bruke på ved, men så fryser vi da heller ikke ;-) Han har nå kommet fram til at han skal leve under mottoet "happy wife, happy life", men jeg tror oppriktig talt ikke at han forstår hva han prater om...stemningen i huset er grei nok for tiden, men jeg tror det har mest med at jeg har resignert litt (slapp av, jeg tar meg opp igjen etter hvert ) Nok om det, vi skal feire jul sammen og få meg gjennom videreutdanningen i førsteomgang, så får han tatt pappa permisjonen sin!!! (Utsetter og utsetter :-( ) Lykkelig: Hvordan går det med deg? Jeg tenker så ufattelig mye på deg at det i perioder verker både i bryst og mage...Hvordan har ungene det? Har du vært på den dekorasjons kvelden? Hvordan var det? Overbringer en god klem med hilsen fra hybelkaninene, de vil også feire jul ;-) En til: Hvordan går det med deg da? Var det ikke du som nevnte noe om murringer og stikkinger og frykt osv? Har du fått vært på sykehuset til sjekk!!! Så bra at du kvesset i den jordmora!!!!!! Tenkt at du er over i 3 tri, så vakkert og nydelig og deilig!!!! Kjenner jeg gleder meg til dine beskrivelser av adventslykke og julelykke ;-) Bildet av det med en varm kopp gløgg, kakao eller te foran peisen med stjerner i blikket og ett yndig smil mot en vakker og snill mann, gjør meg så glad ;-) <3 Sender en varm førjulsklem til deg!!! Dossa mi: Åhhhhhhhhhh, som jeg gleder meg til å se deg meg "tjukkemage"....Jeg driver å spretter oppå den lykkelige boblen din!!! Tenk at du snart har bikket de magiske 12 ukene!!! Jeg smiler og nyter også dine betraktninger over førjuls lykken. Det er så deilig å høre at den finnes ;-) Her spilles julemusikk på harde livet i håp om at julestemningen skal dukke opp ;-) God varm knusegruseklem til deg! Cayenne: Nå, må det snart være din tur!!! Det kan vel ikke være nødvendig å vente sååååå lenge som Dossa???? ;-) Håper alt står bra til. Jeg heier værtfall på deg så det suser!!!! God varm klem. Kjærepære: Hau,hau...snart 12 uker!!!! Fytti som jeg gleder meg til din ordinære UL, skal dere vite kjønn??????? Mose klem til deg, snuppa mi ;-) Hunny: Så kjekt å høre fra deg. Det er så godt å høre at alt går bra!!!! Du fikk jo liksom prøvd deg litt under siste svangerskap :-P Ønsker deg en deilig, rolig og nydelig advent!!!! Sensitiv: Søte deg, hvordan har du det? Sender min varmeste klem mot deg! Apex: Det jublet i hjertet over siste oppdatering!!!! SÅ bra at dere har det kjekt igjen ;-) Valp ja, hehehehe...det er jo bare sååååååå kos!!! Her ønskes det kosedyr i hytt og pine ;-) HH80: Når var terminen din? Det er ikke godt å gå rundt i frykt!!! Blir spennende å høre hva jm sier ;-) Grøne: Så flink du er med mat til snuppa!!! Her går det i havremels grøt med div frukt og bær...har så smått begynt med en ekstra flaske mme på kvelden etter grøt...vips er poden uten mat i ca 8t :-P så det spørs om jeg ikke har litt lite melk, eller rettere sagt, han har ikke tid til å amme, kan jo være at han går glipp av noe :-P Supersnusken: Tenk at det nærmer seg så raskt!!!! Vips har du knøttet i armene!!!! Herlig, snart popper det opp med deilige fødselshistorier!!!! Katta82: Interessant det der med bana og avocado, men tror du ikke den pasienten hadde en underliggende greie som gjorde at h*n reagerte så kraftig? Ikke vet jeg, har ikke peiling jeg heller :-P Vinterblomst: Hvordan går det? Høres bra ut med kustus på mannen ;-) God varm klem Nei, der våknet poden. Jeg får ta med meg den rennende nesen å få han opp av sengen. Snart 4 t siden han knallet :-D Ha en strålende dag damer!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 10. desember 2013 #7272 Del Skrevet 10. desember 2013 Tussemor: imponerende hvordan du klarer å svare alle her inne !! Superwoman du : ) fått strammet opp mannen ?? Når det gjelder min stress og frykt så innser jeg jo at jeg bare burde slappe av å senke skuldrene, men jeg klarer det ikke helt da ; ) jeg blir jo fulgt opp tettere enn de aller fleste så hvis det er noe alvorlig fanger de det jo opp tidlig . Skal til jordmor imorgen så får høre hva hun sier : )) Ikveld er det juleavslutning for begge gutta mine , foreldrene mine kommer på middag først og skal være med å se så det bør koselig : )) Ha en fin ettermiddag jenter !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145930715 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 10. desember 2013 #7273 Del Skrevet 10. desember 2013 HH80: Høres ut som en flott kveld for gutta, stas med besteforeldre som blir med og at dere samles hjemme først og gjør det til en helaften er superkoselig!! Lykke til hos JM i morgen, håper det står bra til med deg og mini. Tussemor: Valpen er knallsøt, så den sjarmerer seg nok inn i alles hjerter her. Sendte mms med bilde til tantejenta, så når hun var skoleklar i dag ringte hun og fortalte at den var så nydelig at hun hadde fått en tåre i øynene!! Herlige tantegullet - mitt hjerte er stort og varmt for den snille og empatiske unge damen! :* Nåja, her bør det vel juleforberedes.. Kakemenn og kokosmakroner er bankers, men er det ellers noe man "må" lage? Tenkte å lage suksessterte til dessert julaften og ellers pøse på med fersk frukt og spekemat - liten glede ved å ikke være gravid kom jeg på! :)Så får jeg heller kjøre bort fenalåret om jeg ikke kan spise det... avlyser gjerne fenalår for spire om IKM endelig blir IKM! God klem til dere - er så stas å lese om hverdagene rundt omkring, selv om jeg kommenterer etter skippertakmetoden.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145931179 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 10. desember 2013 #7274 Del Skrevet 10. desember 2013 Sniker meg inn her litt... er trøtt som ei strømpe og husker knapt noe av det jeg har lest her siste uka..sukk...men tenkte i alle fall jeg skulle svare Tussemor! Er 10+4 eller 10+5 i dag, så nærmer seg herlig fort 12 uker, ja Skal på oul uke 18, sannsynligvis, og jeg vil gjerne vite kjønn. Kona er ikke heeelt sikker, tror jeg, men da får hun holde for ørene Nå skal jeg prøve å komme meg helskinnet gjennom denne uka og neste, og så er det ferie!!! Fyyy så godt det skal bli Masse mosekoseklemmer til tussemor, dossa og alle andre! Når går man forresten over i 2. tri? Er det ved 12+0 eller??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145931315 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 10. desember 2013 #7275 Del Skrevet 10. desember 2013 Det lurer jeg også på, jeg r i dag 11+0, eller 12+0 hvis appene mine får bestemme. Vil jo veldig gjerne snart være over i 2.tri!! Har ingenting å by på av kommentarer, er så trøtt at øya går i kryss, nå må jeg bare ut med hunden før jeg krabber under dyna. Lurer litt på hvor lenge denne trøttheten skal holde på jeg? Jeg lurer forresten på om det er isjasnerven som vondter meg, det stråler nedover låret når jeg går i nedoverbakke og når jeg bøyer meg framover. Noen som har hatt lignende? Er bare på den ene siden så tror ikke det er bekkenløsning. Gode klemmer og en liten dæsj med røkelse sendes til øst og vest og nord og sør. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/291/#findComment-145931764 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå