Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Årets høydare: gubben skal være hjemme ALENE med de 2 minste i HELE morgen, bringe og hente eldstemann på skolen mens jeg skal nyte en heeeeel dag i praksis ;) og oppi alt, kom vannkoppene i fullt firsprang :D dette blir rett og slett spennende :D hohohohahahahihihi...natta

Fortsetter under...

Ler høyt sammen med deg, kjøre Tussemor <3 Nyt praksis du! :)

Spent på timen hos spesialisten, har bestemt meg for at alt annet enn cyster er ok resultat.. Dere andre UL snupper ønsker jeg kjempemasse lykke til, håper inderlig å få høre om bankende hjerter og rørende øyeblikk!

Har lest alt som har vært skrevet, men husker ikke alt jeg skulle svare dere, så jeg gjør det ordentlig når dere oppdateres senere i dag - men her er i allefall stemninga god og nærheten tilbake. :) Skal avtale med sambo kår det passer med en prat når jeg får han hjem til middag senere - pratings itover natta er ikke vår greie for da har erfaringa vist at EN sovner frustrert over at ting tas opp ved leggetid, og EI blir liggende våken og gruble. Taktikken er klar; når han får velge tid og sted vil han i allefall være hjertelig tilstede. Fikk forresten gigantisk Toblerone, Ferrero Rocher og deilig duftende krem fra kjæresten når han kom fra utlandet... Nina Ricci "Magical cream" - han gliste godt da jeg lurte på hva slags magisk virkning han håpet på!! ;) Ha en fin dag alle sammen!

Mamma&storebror :rolleyes: masse lykke til med UL idag.

Er like før du har time, og jeg krysser alt jeg har for deg og håper du får se et bankende hjerte :sol:

Apex :sol: tenker masse på deg idag også, lykke til på UL idag du også!!

Jeg har ikke time før kl 1430.......blir en laaaaang dag på jobb før jeg kan sette snuta mot gyn :P

Søteste En til vennen :sol: tusen takk for ditt innlegg!!! Er i tenkeboksen ennå......hva var det som avgjorde at dere tok testen? Vil jo tro at det er bra med den lille, men det veit en jop aldri......og Duo testen kan gi noen svar....men hva skjer hvis talla er dårlig....huff dette er ikke lett synes jeg :sukk:

Cayenne :kaklehone: så trist at tanta kom! Men du er et steg nærmere en spire vennen :hjertesmil: Nå kan du nyte jula fullt ut og på nyåret er det din tur til å juble :sol:

Tussemor :duskedame: smilte av innlegget ditt *knis*

Så bra at du kan få litt ro rundt deg og vite at mannen tar et tak .Nyt praksisen. Varm klem :klem:  :klem:

Apex :wub: hvordan er det med deg?

For en herlig gave du fikk :gave: Er godt å høre at nærheten er tilbake *smelt* det varmet godt skal du vite for jeg unner deg alt godt :strix:  :strix:

Mamma&storebror og Dossa : masse lykke til på ul idag : )) regner med godnyheter om minst to bankende hjerter i ettermiddag : ))

Apex : bra stemningen er lette hos dere !! En god prat kan løse mye så prøv å få til det så fort som mulig : ))

Cayenne : møkka tanta !!! Da sitter spiren neste mnd !!

Jeg går inn i uke 37 idag og er lei...vet det er bagateller og er seff kjempetakknemlig for graviditet, men nå er jeg noe sliten her ..

Fikk et overraskende spm fra søstera mi her idag .. Hun kunne tenke seg å være med fødselen min og lurte på hva jeg tenkte om det ... Hun har selv født to barn... Jeg er usikker egentlig... Og mannen har jo noe han skulle sagt han også. Har noen av dere hatt med andre enn mannen på fødsel eller kjenner dere noen som har hatt det ?

HH80: Her var mamma med, og det er jeg glad for!! Tok jo 23 timer fra vannet gikk til han var ute. Var greit med estra hjelp for både meg og mannen da.. Var godt å klemme i stykker henden på begge to mens 7 cm riene sto.på som verst og jeg venta på anestesilegen. Hun tok foto av de uøike stadiene også, virkelig elsker de bildene fra vi ankom sykehuset til poppien ble lagt på brystet mitt. :) Var trygt å ha henne der. Jeg turte ikke presse hardt nok de føste riene fordi jeg tenkte på aneurismet. Var veldig godt å ha henne der i tilfellenoe gikk galt..

Anonymous poster hash: f7706...453

Annonse

HH80: Her var mamma med, og det er jeg glad for!! Tok jo 23 timer fra vannet gikk til han var ute. Var greit med estra hjelp for både meg og mannen da.. Var godt å klemme i stykker henden på begge to mens 7 cm riene sto.på som verst og jeg venta på anestesilegen. Hun tok foto av de uøike stadiene også, virkelig elsker de bildene fra vi ankom sykehuset til poppien ble lagt på brystet mitt. :) Var trygt å ha henne der. Jeg turte ikke presse hardt nok de føste riene fordi jeg tenkte på aneurismet. Var veldig godt å ha henne der i tilfellenoe gikk galt..

Anonymous poster hash: f7706...453

Ett perfekt lite bankende hjerte for mamma´n & pappa´n sin! Alt ser optimalt ut og jeg føler meg svimmel & ør av lykke!  :hjertesmil:

Åååååå gratulerer så masse med et bankende hjerte!!!! :strix:  :strix:  :strix:

Svimmel av ør og lykke kjenner jeg godt igjen *knis*

Synes timene kunne gått litt fortere nå :tongue:  3 timer att før jeg får dommen!

Da har jeg vært på UL og fikk se et hjerte som slo :wub:

Var så innstilt på at jeg ikke ville få se dette, men wow for en lykkefølelse ♥

Nå står brownies kaka i ovnene :)

Vi arrangerer juletrefest på skolen ikveld og unga gleder seg!

Smiler fra øret til øret :D

Gyn sa at det er 90% sjanse for at dette går bra :D

Annonse

Har ikke skrevet noe i det siste, men har lest og fulgt med dere. 

Gratulerer så veldig mye med bankende hjerter, Dossa og mammaogstorebror :strix:

Det er så fint å lese om dere :) 

SÅ kjipt med TR, Cayenne. Håper neste egg er et riktig så fint juleegg  :fnise:

Jeg har IKM ca søndag, og har hatt en del symptomer, så jeg klarte ikke vente lenger i morges. Og jammen lyste det to røde, fantastiske, vakre streker mot meg  :duskedame:

Ganske vanskelig å konsentrere seg på jobb i dag... Og mannen var allerede dratt på jobb da jeg testet, så jeg fikk ikke fortalt det. 

Måtte naturligvis teste på nytt da jeg kom hjem, og resultatet var det samme :) :) :)

Så nå venter jeg på at han blir ferdig å jobbe, sånn at han kan åpne kalenderpakken med en august-dato på  :fnise:

Er i sjokk, er jo første pp etter exu, så jeg regnet med laaang prøveperiode. Nå håper jeg bare spira sitter!

Sorry for egoinnlegg, er litt i mitt eget hode i dag!

Klem til alle fine jentene over 30  :nissekyss:

Nå er jeg på med pc igjen. Det er jammen godt!!  

Gratulerer ini!! så fantastisk. All lykke ønskes deg videre med spiren  :duskedame: 

Så glad for å høre at bankende hjerter var tilstede under ul for Dossa og mamma&storebror  :hjerte:

Cajenne, det er alltid kjipt at mens kommer når vi ikke ønsker det :kjempesinna: men da er vi et skritt nærmere spiren som skal bli vår nye huleboer! 

Onsdag er det ny el. om den ikke forskyver seg en dag til denne måneden  :hakeslepp:  hihi så moro med de nye ikonene! har ikke noen forhåpninger og er ikke lei for det, vi får bare se hva som skjer fremover  :hjerte: 

Jul blir det uansett  :nissevink:

Her er det full storm og håper virkelig at vi ikke får noe flyvende inn i stua  :o

Hurra for Ini :D

Gratulerer så masse!!!!! Er så utrolig herlig at lista fylles på :wub:

Tusen takk alle mine søte jenter ♥

Svever rundt i en lykkerus jeg og smiler trill rundt :wub:

Apex vennen :) hvordan gikk det med deg idag? Varm klem ♥

Hurraaaaa! Så glad på dine vegne Dossa! Er så utrolig fortjent! Og Ini, gratulerer så mye! Er ekstra godt for meg å høre at det har klaffa for deg vet du:-)

Her venter jeg på el, skulle være i dag men lite som tyder på det. Vi hopper til køys annenhver dag mens vi venter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...