ini Skrevet 18. november 2013 #6951 Del Skrevet 18. november 2013 Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. NovemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP8, IKM 12 desCorneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu) ini (30 år, gutt på 2 år, ønsker minst to til. 1.pp etter exu)1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868394 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. november 2013 #6952 Del Skrevet 18. november 2013 Tuuuuusen takk jentene mine Mamma&storebror så gøy at vi har termin likt!!!! Skal bli gøy å følge deg Cayenne har ikke gjort noe spesielt. Hadde sex på dag 14 & 16 og i det mensen starta sist. Testa ikke men bare kosa meg. Tenkte at det er greit om jeg ikke blir gravid nå.....blir termin midt i ferien og mellom bursdagene til de to eldste passa dårlig tenkte jeg.....haha og da satt spira Er stup trøtt så senga kaller Natta ladies Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868523 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 18. november 2013 #6953 Del Skrevet 18. november 2013 Dossa dette er berre så utruleg kjekt!! Endeleg har gullegget kome i rett posisjon og ein spire er blitt til, fantastisk!! Lykkelig, her treng ein ikkje tenkja på fasade, men lett hjarta ditt om det trengs. Du veit uansett kva som er best for deg og dine, og gjer nok det beste for alle. Ungane dine er heldige som har deg som held dagane saman så godt. Eg håpar for di skuld at mannen roar ned alkoholbruken så de slepp gå på tå rundt han, og med det sluttar å ha hemmelege rekningar som gjer det utrygt for dykk. Klem på deg. Tusen takk for avokado og banantips!! I dag kom pakken i bleia som vanleg, så eg trur i grunn grautstarten går bra, har begynt berre med risgraut frå 4 mnd sjølv om ho snart er 6, så her tar vi det stykkevis og delt. I dag ville ho ha meir når eggeglaset var tomt!! Og jammen liker ho eple godt og, sjølv om det var rart å ha i munnen..haha! Og så ein litt morsom ein frå like før leggjetid: Ho får liggja litt naken og kravle, då får ho det betre til Ho ligg oppå eit mjukt handkle oppå leikematta. Og det gjekk fint, ho storkosa seg og tumla rundt, til det plutseleg kom ein rar lyd....joda, då hadde ho kome seg utanfor handkledet medan eg snakka med pappaen - og der hadde ho tissa og lyden eg høyrde var våte føtter mot leikematte...ramp!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 18. november 2013 #6954 Del Skrevet 18. november 2013 HURRAAAAA!!! GRATULERER DOSSA, DENNE GANGEN MÅ DET BARE GÅ!!! (følte dette var en caps-lock-anledning!! ) Dette var gode nyheter, og "velfortjent" hvis man kan bruke et sånt uttrykk! Måtte pp 42 bli den aller sise, denne her SKAL bare klamre seg fast! Nei nå ble jeg skikkelig glad altså!! Hipp hurra for Mamma og Storebror også, så moro! Og så gøy med dere som er akkurat like langt da!! Fryktelig trist å lese innlegget ditt Lykkelig, håper det du får overskudd til å orke å prøve å ordne opp. Mannen er sikkert ikke fornøyd med situasjonen han heller, men det er ikke et enkelt problem å løse, det er sikkert. Du har i alle fall en stor heiagjeng her inne! Skulle egentlig bare lese jeg, men noen nyheter kan man bare ikke la gå ukommentert... Nå stuper jeg i seng, god natt damer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868623 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 18. november 2013 #6955 Del Skrevet 18. november 2013 Hei jenter, nybakt mamma speaking Kjapt innom for å si det Vannet mitt gikk kl 05.30 søndag morgen. Fødte verdens søteste gutt kl.04.43 i natt. Fødselen gikk kjempebra, men ble ikke vannfødsel. Kommer tilbake med mere historie senere Er helt ør av lykke <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868706 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 18. november 2013 #6956 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) GRATULERER FIEMAMMA!!!!! Så herlig! Og gleder meg til fødselshistorien!! En til please og Supersnusken, jeg har tenkt på den lista selv, for nå står det kjempemange på snart gravid, men mange av dem har jeg aldri sett her inne, så det blir litt uoversiktlig. Likte ideen om å slette den for å heller skrive seg inn på nytt, og da blir den mer oppdatert med det samme også. Men hvem tør å slette snart gravid listen da??? Sensitiv, lykke til med eksamen!! Litt vemodig å lese om at du føler livet ble litt for rolig og at du angrer på det. Men du har fortsatt mesteparten av livet foran deg, og det er aldri for sent å gjøre ting man vil, enten det er studier, reiser, hobbyer osv. Skjønner at det er en tidsfrist på å lage barn da, men jeg tror du kommer til å bli gravid snart jeg Kjære mamma&storebror, stor varm klem!!! Jeg håper du fikk grått litt på din manns skulder, og fikk litt trøst og en liten prat, de er gode å ha disse mennene når følelsene griper tak i oss. Det er ikke lett å ta tankene bort fra din verste frykt, men å være redd hjelper ikke den lille, og ikke deg heller. Så istedet for å telle dagene i frykt, så kanskje du kan telle dagene i glede? Du fikk lov å elske og holde ditt lille frø i magen enda en dag, hurra!! Og før du vet ordet av det så ligger du der å presser ut en fire kilos klump Selv har jeg hatt sånn angst fordi jeg skal begynne i jobb igjen etter nyttår, og dermed må sende snuppa i barnehage. Jeg har et veldig skeptisk lite barn, som er veldig redd for å bli forlatt, og om jeg er borte i to timer så går hun rundt i hele huset og leter etter meg og gråter Har hatt noen netter i det siste der jeg ikke klarte å sove, og lå bare og smågråt av tristhet og redsel, så mannen våknet og trøstet meg (er så glad i mannen min). Og i samråd med ham, så ringte jeg til sjefen i dag og sa det som det var og at jeg trenger mer permisjon, ellers vil jeg si opp min faste stilling. Hun skal sende søknadsskjema til meg for å fylle ut, så regner jeg med at det går i orden. En sten har lettet fra mitt hjerte, og jeg får sannsynligvis lov til å være hjemme enda lenger med min førstefødte Jeg jobber selv i barnehage og vet at vi gjør vårt ytterste for at barna skal ha det bra, men akkurat nå for akkurat meg og mitt barn, så passet det ikke. Endret 18. november 2013 av Unilon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868841 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 18. november 2013 #6957 Del Skrevet 18. november 2013 Gratulerer med den nydelige gutten din, Fie! Og du klarte å unngå igangsettelse, visste du ville klare det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145868894 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 19. november 2013 #6958 Del Skrevet 19. november 2013 Unilon, syns virkelig det er på tide med filleristing både her og der ja, jeg blir helt matt av det jeg leser her innimellom! Jeg kommenterer ikke så mye, men det er nesten så jeg låner ut kona mi så dere blir ordentlig bortskjemt en stund Dossaaaaaa daaarliiing vår egen Gratulerer!! Streken var jo veldig tydelig, den, akkurat som de første mine Kanskje det blir to på deg også Fie, gratulerer så mye med lillegutt!! Nå har jeg, for første gang, vrengt magen på badet, wohoo!! Tar det som et godt tegn Tar også en tur til legen for å sjekke om det bare er vanlige gravidekramper jeg har i leggen. Best å være sikker Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 19. november 2013 #6959 Del Skrevet 19. november 2013 Fie! Gratulerer såååå mye med gutten din! Så deilig å høre at dere har det bra. Håper ikke fødselen var alt for slitsom. Drar dere hjem i dag, eller blir dere på sykehuset litt til? 💞💜💚 Og hurraaaaaa Dossa!!!! Det er jo fantastisk!!!! Som jeg skulle ønske jeg kunne kaste armene rundt halsen din og klemme deg! Er formen ellers fin? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869207 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 19. november 2013 #6960 Del Skrevet 19. november 2013 Kjæreste Lykkelig! Så trist å lese historien din! Du er da virkelig en utrolig sterk dame, som lever gjennom alt dette, og beskytter ungene dine på en så god måte. Er det noen du kan snakke med i det daglige, når det topper seg og du blir trist og sliten? Dette vet du jo sikkert, men det finnes jo hjelp å få, både for alkoholmisbruk og gambling... Har du forsøkt å snakke med mannen din om det? Vet du hvorfor han drikker? Når det er sagt, så synes jeg du gjør så riktig når du prioriterer å beskytte barna og deg selv mest mulig! Det er hans jobb å ta ansvar for familien sin og rydde i egne problemer. Men noen ganger trenger vi jo at de som bryr seg om oss får oss til å innse hva som må til. Du blir bare mer og mer imponerende i mine øyne, kjære deg! Klemmer fra meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. november 2013 #6961 Del Skrevet 19. november 2013 Kjære gode snille dere... alle kommentarene varmer. Men jeg slettet da innlegget etter noen minutter? Synes det ble vel mye egentlig! Jeg er sterk, og ikke knekt enda! Men omsorgen og varmen deres trøster! I dag ligger skolejenta rett ut med høy feber, så mamma får ta frem sykepleieren i seg! Dette går nok. Fordelen med fire små som holder på døgnet rundt, er at man må simpelthen glemme seg selv og sine behov litt.... MEN; Dossa; for en fantastisk koselig nyhet å våkne til! Jeg ble så glad at du tror det ikke! Du kommer til å føde et år etter meg! Fie-baby kom jo 23 juli... Håper du nå klarer å nyte at spiren sitter, stresse ned, og glede deg over at du har huleboer igjen! Fie-mamma; gleder meg til å lese fødselshistorien din! gratulerer så mye! Nyt de neste ukene, de er slitsomme men magiske... Tussemor; tror bestemt at vi to hadde hatt mye å snakke om! Håper det lysner for deg snart, og at dere finner frem til en løsning dere kan leve med som familie. Livet er sannelig ikke enkelt! Men jeg har fire i livet mitt som gir meg en ubeskrivelig styrke til å takle det som er vanskelig. Når jeg ikke tror at jeg klarer mer, så finner faktisk styrke et sted til å komme over ei kneik til. Dere må ikke tro at alt er elendighet her, men det er ikke noe glansbilde heller! Tenkte i går når jeg slettet mitt syteinnlegg at min tid her er over. Flere barn blir det jo ikke! Men hvordan kan jeg IKKE følge småpærene (måtte smile av ditt innlegg!) og Dossa i mål med sine spirer! Mamma og storebror, Sjøgress, Supersnusk, En til mfl. Dere er så fantastisk gode alle sammen! Så må nok sniklese deres innlegg litt videre... SNART I dag tror jeg det er passe jobb å vaske ut av et par kjøkkenskap! Livet går videre! PS! Dossa, din nyhet made my day!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869238 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 19. november 2013 #6962 Del Skrevet 19. november 2013 Unilon vennen, så bra at du har tatt en avgjørelse og at det ga deg ro! Jeg forstår deg godt, det er ikke bra å uroe seg så mye at det blir søvnløse nettet av det. Kos deg med jenta di! Og så håper jeg du snart jubler over streken som viser at en liten til er på vei! Klem til deg, min venn! Her kom tanta, ubedt og i fullt firsprang inn døra søndag morgen. Siden da har jeg vært på jobbreise, og nå gleder jeg meg veldig til å komme hjem til elsklingene mine i ettermiddag. Sukk! Ha en god tirsdag, alle dere fineste nabodamer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 19. november 2013 #6963 Del Skrevet 19. november 2013 Lykkelig! Du må ikke forlate oss, kjære deg! Jeg ville savnet deg så! Ha en finfin tirsdag med gullene dine! Og god bedring til skolejenta. 😘 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 19. november 2013 #6964 Del Skrevet 19. november 2013 (endret) Kjapp tur innom for å fortelle at jeg fikk to søte små pusebebiser i natt, en stor gutt og ei jente. Busa var den fødte divaen som krevde at jeg vartet henne opp og ga henne konstant oppmerksomhet fra jeg la meg i går kveld og til siste bebisen var ute kl 03:17. Så med søvn fra 4 til 7.30 så er jeg nå amøbe og skal karre meg på jobb :/ Tar dette som trening til hva som blir av lite søvn etter jul Endret 19. november 2013 av Minnimusa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869294 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. november 2013 #6965 Del Skrevet 19. november 2013 Kjæreste Lykkelig! Så trist å lese historien din! Du er da virkelig en utrolig sterk dame, som lever gjennom alt dette, og beskytter ungene dine på en så god måte. Er det noen du kan snakke med i det daglige, når det topper seg og du blir trist og sliten? Dette vet du jo sikkert, men det finnes jo hjelp å få, både for alkoholmisbruk og gambling... Har du forsøkt å snakke med mannen din om det? Vet du hvorfor han drikker? Når det er sagt, så synes jeg du gjør så riktig når du prioriterer å beskytte barna og deg selv mest mulig! Det er hans jobb å ta ansvar for familien sin og rydde i egne problemer. Men noen ganger trenger vi jo at de som bryr seg om oss får oss til å innse hva som må til. Du blir bare mer og mer imponerende i mine øyne, kjære deg! Klemmer fra meg! Jeg kommer nok til å følge dere videre har vært en del av denne tråden i et par år vel? Har snakket litt med mamma om hvordan ting er. Men ikke i detalj. Det er et nederlag å innrømme liksom, at vi ikke har det så bra. Han har mye ansvar og stress på jobben, men det har jo andre også? Han synes ikke selv at han drikker mye. Hjelp vil han ikke ha. Har foreslått det. En dag kommer vel den dråpen som får begeret til å renne over?!? Tussemor blir sint, men jeg er av typen som blir stille skuffet og lei meg. Holder fronten om dagen, og slipper stille tårer i puta når ingen ser meg. Men alt er jo ikke vondt! Dere må ikke tro det! Alle har nok sine utfordringer tror jeg, i større eller mindre grad! Ha en fin dag kjære deg! Og takk for de gode ordene! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869299 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. november 2013 #6966 Del Skrevet 19. november 2013 PS! Sjøgress; håper kvalmen tar deg på nyåret! Du har ikke prøvd så lenge enda? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869300 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 19. november 2013 #6967 Del Skrevet 19. november 2013 Unilon: Så snill du er! Takk for at du ser meg Så klokt valg du har tatt. Glad for å høre at du har muligheten til å være lenger hjemme med barnet ditt Fie: Gratulerer så mye med sønnen din! Travelt her. Ha en god dag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869616 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. november 2013 #6968 Del Skrevet 19. november 2013 Hei mine gode støttespillere *knis* digger denne høna....haha Kjære gode Lykkelig en stor bukett bare til deg fordi du fortjener det!! Du må ikke blir borte vennen for jeg vil savne deg sårt. Synes det er leit og trist og får vondt inni meg av at du ikke er komplett lykkelig. Han gode mannen din må ta imot hjelp dersom det er behov for det og han må være åpen og ærlig mot deg vennen. Trist at han ikke vil prate med deg, men lukker seg inni sitt eget skall Du gjør en knall bra jobb!!!!!! Imponert over deg Sender deg en goooood og herlig klem!!!! Vennen jeg ble rørt da du skrev at jeg fikk deg til å smile av min positive test *smask* Minnimusa gratulerer så masse med kattunger!!! De er nyyyydelige Har du fått flere? God klem til deg vennen!!!! Apex hvordan er det med deg? Sjøgress vennen tusen takk for dine magiske ord!!!! Formen er bra enn så lenge *bank i bordet* Veit at kvalmen kom sist gang da jeg nådde 5 uker så har ikke troa på at jeg slipper unna.....men det gjør ikke noe.....tar imot alt for jeg er bare så lykkelig!!! Trist at heksa kom på besøk, men du er et skritt nærmere en spire vennen Unilon så bra at det ordna seg med tanke på jobb og skatten din!! Det er så viktig å gjøre det som føles rett for deg!! Nå kan du senke skuldra og bare nyte tida med jenta di *knuseklemmedeg* Kjærepære for ord som varmer!!! Hehehe tvillinger....nææææ....ikke skremme meg slik da Nå har vi hatt 3 timer sløyd og alle er ferdige med å spikre sammen krakken sin, så neste gang skal den beises. Blir så mange fine julegaver under Sender en kjempe god klem til dere alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869639 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. november 2013 #6969 Del Skrevet 19. november 2013 Kjære Fiemamma hvordan er det med deg? Tenk at du er blitt mamma til en slik skjønn og nyyyydelig gutt *smelt* Er så utrolig glad på dine vegne søta!!!! Gratulerer så masse Sensitiv imponert over at du skal gjennom eksamen og jeg veit at du klarer det kjempe fint Sender deg en goood klem!!! Burde retta på lista men jeg tør ikke gjøre det riktig ennå Skal få gjort det når jeg føler meg litt mer tryggere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869664 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 19. november 2013 #6970 Del Skrevet 19. november 2013 God formiddag herlige damer! Gratulerer med gutten Fie! Fantastiske tider er i vente! Og Minnimusa, gratulerer som matmor til 2 nye nøster! Hvilke farger på "barna"? *galkattedamelurer* Synes det er så mye positivt i gjære hos oss her inne for tida, måtte det bare fortsette sånn! Jeg for min del våknet til en mye bedre dag idag! Angsten for å miste ligger ikke like tykt utenpå idag heldigvis! Har fått tildelt tidlig ultralyd den 5 desember... på den dagen vi egentlig skulle starte utredning! Hjelp oss å krysse fingre, tær og alt annet kryssbart for at det fortsatt er UL vi skal på da! 16 dager til... 16 laaaange dager! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869783 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. november 2013 #6971 Del Skrevet 19. november 2013 God formiddag herlige damer! Gratulerer med gutten Fie! Fantastiske tider er i vente! Og Minnimusa, gratulerer som matmor til 2 nye nøster! Hvilke farger på "barna"? *galkattedamelurer* Synes det er så mye positivt i gjære hos oss her inne for tida, måtte det bare fortsette sånn! Jeg for min del våknet til en mye bedre dag idag! Angsten for å miste ligger ikke like tykt utenpå idag heldigvis! Har fått tildelt tidlig ultralyd den 5 desember... på den dagen vi egentlig skulle starte utredning! Hjelp oss å krysse fingre, tær og alt annet kryssbart for at det fortsatt er UL vi skal på da! 16 dager til... 16 laaaange dager! Skal krysse alt jeg har for deg!!!! Jeg rakk ikke å ringe legen idag *grrr* Må få gjort det imorra og få bestilt en time. Har behov for å snakke med legen om hvordan gripe tak i tinga og håper jeg slipper å måtte men til en tidlig UL. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869831 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 19. november 2013 #6972 Del Skrevet 19. november 2013 O boy for noen fantastiske nyheter å logge meg inn til. Hurra, hurra for spiren din Dossa Du aner ikke hvor glad jeg ble! Gratulerer så utrolig mye med gutten din, Fie Gleder meg som de andre til fødselshistorien. Nyt disse magiske dagene. Da kan vi bare begynne å heie på Supersnusken. Grattis også med pusebabyer, Minnimusa. Bilde? De er sikkert superdupersøte. Akkurat kommet hjem fra glukosebelastningstest og skal ha hele dagen hjemme på oppfordring fra jordmora. Syns testen var easypeasy jeg. Kaldt sukkervann med masse sitron, Yum Yum. Så nå venter jeg spent på resultatet og gafler i meg en stooor marsipanpølse, i tilfelle det blir min siste Klart jeg krysser alt jeg har for deg, mamma og storebror. Dette kommer til å gå så fint som bare det, og så kan du senke skuldrene ytterligere etter UL. Hvor lang er du på vei da? En god dag ønskes deg også, Sensitiv Humrer over din positive innstilling til å be til porselensguden, Kjærepære! Keep it up...godt tegn Synd med tanta, sjøgress..men nå kan du nyte noen gode glass med rødvin og humpe deg inn i adventstiden. Og heller juble midt i Luciafeiringen, he he... Min varmeste klem til alle(leter etter dansehøna..men hvor har hun gjort av seg??) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869833 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 19. november 2013 #6973 Del Skrevet 19. november 2013 O boy for noen fantastiske nyheter å logge meg inn til. Hurra, hurra for spiren din Dossa Du aner ikke hvor glad jeg ble! Gratulerer så utrolig mye med gutten din, Fie Gleder meg som de andre til fødselshistorien. Nyt disse magiske dagene. Da kan vi bare begynne å heie på Supersnusken. Grattis også med pusebabyer, Minnimusa. Bilde? De er sikkert superdupersøte. Akkurat kommet hjem fra glukosebelastningstest og skal ha hele dagen hjemme på oppfordring fra jordmora. Syns testen var easypeasy jeg. Kaldt sukkervann med masse sitron, Yum Yum. Så nå venter jeg spent på resultatet og gafler i meg en stooor marsipanpølse, i tilfelle det blir min siste Klart jeg krysser alt jeg har for deg, mamma og storebror. Dette kommer til å gå så fint som bare det, og så kan du senke skuldrene ytterligere etter UL. Hvor lang er du på vei da? En god dag ønskes deg også, Sensitiv Humrer over din positive innstilling til å be til porselensguden, Kjærepære! Keep it up...godt tegn Synd med tanta, sjøgress..men nå kan du nyte noen gode glass med rødvin og humpe deg inn i adventstiden. Og heller juble midt i Luciafeiringen, he he... Min varmeste klem til alle(leter etter dansehøna..men hvor har hun gjort av seg??) 4+3, så er bare i begynnelsen... termin 29 juli! Men etter 6 mislykkede graviditeter bør det jo være gode odds Fant forresten dansehøna! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869847 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 19. november 2013 #6974 Del Skrevet 19. november 2013 En til please og Supersnusken, jeg har tenkt på den lista selv, for nå står det kjempemange på snart gravid, men mange av dem har jeg aldri sett her inne, så det blir litt uoversiktlig. Likte ideen om å slette den for å heller skrive seg inn på nytt, og da blir den mer oppdatert med det samme også. Men hvem tør å slette snart gravid listen da??? OK. Jeg tar oppdateringsoppdraget. Skriv dere på alle våre dyrebare snart gravide( gjerne med IKMdato) Og du Dossa, må jo bare slenge deg nedover på lista Også Fie Selvsagt Snart gravide: 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014) SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014) Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14) Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) 2.trimester: MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars) 3 trimester: Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869887 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 19. november 2013 #6975 Del Skrevet 19. november 2013 Snart gravide: 1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) Mamma&storebror (35 år, 1 barn, termin ca 29 juli-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/279/#findComment-145869946 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå