**Cayenne** Skrevet 18. november 2013 #6926 Del Skrevet 18. november 2013 Bare innom for å si LYKKE TIL i dag til kjære Fie, om du ikke har født allerede. Dette kommer til å gå kjempefint! Superklem til Tussemor og alle andre som vil ha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145865742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 18. november 2013 #6927 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. NovemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP8, IKM 12 desCorneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu)1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Endret 18. november 2013 av mama foodie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145865791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 18. november 2013 #6928 Del Skrevet 18. november 2013 Lykke til idag Fie !!!! Er det ikke igangsetting idag ?? Heia Dossa håper tante holder seg langt unna !! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145865818 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 18. november 2013 #6929 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Lykke til i dag Fie! Hvis du ikke allerede har poppet da Nå er vi spente! Nervene krøller seg for deg også, Dossa. Hvordan går det? Holder heksa seg godt unna? Kanskje det rett og slett var en festeblødninh du hadde? Krysser og drysser støv i lange baner. Kjære deg, Tussemors. Hjertet synker i brystet av å høre hvordan du strever. Ønsker deg så inderlig gode dager, og du...jeg drømte i natt at jeg flyttet inn i nabohuset ditt. Jammen hørtes det ut som drømmeboligen, og med deg "next door", hva mer kunne man ønske? Hadde det bare vært innen radiusen her da, he he.... Ha en fin dag på farten, mama Og forsyn deg godt av mannen! Tenkte jeg kunne starte på oppdatering av lista, men ble plutselig usikker på hvordan jeg skulle gripe det an. Hvor skal redigeringen starte? Hva med å ta for oss oversikten over våre kjære snart gravide? Den er superlang,med mange som har falt av underveis. Altså at alle humpere og ventere og testerne skriver seg på på nytt. Og hvis det er noen på trimesterlisten som er litt sene i avtrekkeren, he he kan vi jo bare ta en Supersnusken og flytte den rugende nedover. Og de som har poppet, kan vi bare fortsette og glede oss over Endret 18. november 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145866048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 18. november 2013 #6930 Del Skrevet 18. november 2013 Må innom for å ønske lykke til Fiemor! Dette blir spennende! Tenk, om kort tid har du ham i armene dine! Gleder meg til fødselshistorie, lykke, lykke til!! Og skrekk og gru og glede....da er jeg nestemann ut! Spent på neste oppdatering fra deg Dossa, måtte tanta holde seg unna! Hvis ikke dårlig gjort å lure på den måten!! Klarer du å vente til onsdag med å teste da....? Tvi, tvi! Mer rekker jeg ikke akkurat nå, ha en finfin mandag alle sammen! (og ta gjerne en Supersnusken En til, og rydd opp listen litt! Jeg flyttet jo på de antatt fødte, så kanskje noen andre skal gyve løs på snart gravide?) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145866100 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 18. november 2013 #6931 Del Skrevet 18. november 2013 Innom for å si hei på en fin "vårlig" mandagsmorgen! Har idag virkelig blitt overumplet av angsten for at dette svangerskapet også skal ende i en SA... Huff! Tårene triller og tiden sniker seg avgårde... skulle ønske jeg hadde noen å "fysisk" prate med, men får vel bare vente til samboeren kommer hjem fra jobb! Usj... er redd for at det skal bli lange uker frem til vi passerer uke 12! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145866217 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 18. november 2013 #6932 Del Skrevet 18. november 2013 God mandag! Søte gode Unilon; det var ikke ment som en klage til dere her inne at ingen spurte etter meg jeg mente HER, i hverdagen hjemme, blant familie og venner! Alle er så vant til at jeg ordner opp, så de ser den pene "fronten", som jeg ønsker de skal se! Virkeligheten er jo ofte en annen, ikke sant? Det koster å holde et fint hjem og ha happy barn! Men det er noe jeg kan "kontrollere" i tilværelsen, så jeg klynger meg til det! Ta min fredag... unger og mann kommer tidlig hjem, huset er ryddet og vasket, det er nybakte kanelsnegler til mellom-mål. Så er det som vanlig hjemmelaget pizza til barnetv. I god tid før dette, har min mann begynt å drikke. Etter at han har lagt enda en regning fra noe kreditt-drit i jobbsekken sin. Alle "vanlige" regninger åpnes og legges på fast plass. Noen gjemmes, og de skal ikke snakkes om. Så drikkes det jevnt utover kveld, og jeg legger meg alltid tidlig fredag og lørdag. Orker ikke å se det. Han drikker normalt minimum 8 halvlitere øl både lørdag og fredag. Stinker gammel fyll om morgenen, og har kort lunte. Jeg verner om barn, stresser så de ikke skal gjøre pappa sint... Da han var vekk med jobben nylig, var vår sønn på 5 overlykkelig! Håpet han ble lenge borte! Det gjør så vondt å høre... Det spilles på hest, etc. Jeg vet han har flere kreditt-kort som jeg ikke aner summen på! Jeg betaler alt angående barn, og som Tussemor kjøper jeg alle gaver til barn og min side av familien. Han har nesten ingen å kjøpe til... Poenget er, dere må ikke tro at dette er noe superhjem hvor alt er på stell! Jeg her spurt om han kan kutte drikkinga, og det hjelper et par helger. Vet ikke hva jeg skal gjøre! Vi har det ikke vondt sammen! Men jeg sliter med alkohol og pengebruken hans... Kanskje jeg skulle skiftet "nick" til ulykkelig? For det er sannelig ikke bare lykke her heller Tussemor! Chin up babes! Å gi opp er ikke noe alternativ når man har småtroll! Jeg kjemper til the bitter end! Phew.... tre tårer på vei nedover kinnet! Noen som sa blåmandag ja? Håper på lykkelig fødehistorie fra Fie rett rundt hjørnet! Positive tester og lykkelige dager for alle som klarer det! Skulle jeg egentlig ha delt dette med dere? Hmmm vel, illusjonen om superhjemmet brast garantert! Unnskyld at jeg ikke kommenterer dere alle! Men jeg følger dere på alle opp og nedturer! Nå er vi tre som gråter her! Så nå kan vi ta en gruppeklem og trøste hverandre *klemmerpå* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145866227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. november 2013 #6933 Del Skrevet 18. november 2013 Min gode og kjære Lykkelig tårene renner mens jeg prøver å skrive noen gode ord til deg *snufs* Fikk en klump i magen av ditt innlegg og har så lyst til å kunne strekke armene rundt deg....holde deg hardt og hvise noen trøstende ord til deg Det gjør vondt å lese at du har det vondt vennen, for du fortjener så utrolig mye mer!! Håper mannen din går med på å drikke mindre og han burde ikke holde hemmeligheter for deg som gjelder det rent økonomiske. Det veit jeg tærer på mange forhold så prøv igjen å få han til å være åpen og ærlig med deg. Sender deg en gooood Dossa klem Mamma&storebror lettere sagt enn gjort men prøv å ha fokus på andre ting enn den lille spiren din. Tenk positivt, jeg bare veit at da kommer du veldig langt på vei med angsten din. Super klemmer deg Supersnusken har sagt jeg vil vente med å teste til onsdag, men spørs om jeg klarer å holde meg Har en test liggende her på jobben, men jeg tørr rett og slett ikke å svi av den ennå. Er på dag 31 idag og ikke noe tegn til blodtanta hvis dette er en form for kødding fra kroppen sin side så synes jeg det er slemt! Har tenkt at det er greit om tanta kommer for termin ville ha blitt i slutten av juli.....midt i ferien....midt mellom bursdagene til de to eldste....hehehe.....men tenk om det er en mulighet for at det er min tur nå da jenter Dette gir meg et ør lite håp men samtidig så tørr jeg ikke håpe for mye heller *blææ* Nå ringer det snart inn.....er kake på pauserommet så må grabbe til meg et stykke før alt forsvinner Gooooood klem til alle mine søte jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145866331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 18. november 2013 #6934 Del Skrevet 18. november 2013 Kjære, kjære Lykkelig. Fikk skikkelig klump i magen da du fortalte hvordan livet også kan oppleves til tider. Jammen byr livet på harde tak iblant, og skulle ønske jeg var der for å hjelpe deg. Tenkte faktisk på noen ord som har vandret rundt på fjesboka i det siste " Every person you meet fights a battle you know nothing about. Be kind" Riktignok med et oversøtt bilde i duse pastellfarger, som gjør at jeg ikke alltid helt fenges av budskapet. Men her syns jeg ordene var så riktige. Eller så kan jeg jo også sitere rivjernet av en mormor jeg har "livet er ikke for pyser, prøve seg den som vil. Men alternativet er ikke så mye å trakte etter heller". Huff, ikke mye trøst der, men flirer godt når jeg ikke er for deppa. Sender deg uansett en varm og god klem, du herlige mammaen. Lykke, lykke til Sensitiv både med IKM og eksamen. Måtte du juble dobbelt om ikke for lenge! Å Dossa!! speeeeeent : D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867025 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. november 2013 #6935 Del Skrevet 18. november 2013 Jenter jenter jeg er GRAVID tok en test idag, klarte ikke å vente og det kom opp to streker!!!!! Helt utrolig hvis testen er positiv!!!! La bilde ut på FB, og andre ser streken så da må det vel stemme Jeg tør ikke juble ennå for er veldig tidlig.....er vel 4+2 og det har ikke helt gått opp for meg at det er min tur *lykke* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867228 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 18. november 2013 #6936 Del Skrevet 18. november 2013 Lykkelig: Jeg så ikke det du hade skrevet i dag før etter at innlegget mitt kom på trykk. Så trist å lese det du skrev. Hørtes veldig vondt ut! For en super mamma du er tross en tøff hverdag! Håper alt blir bedre snart! Takk En til! Varm klem til dere begge! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867233 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 18. november 2013 #6937 Del Skrevet 18. november 2013 Å herlighet, Dossa! Fantastisk! Du er gravid!!!!!!!!!!! Så utrolig herlig! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte! Gratulerer så mye! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. november 2013 #6938 Del Skrevet 18. november 2013 Å herlighet, Dossa! Fantastisk! Du er gravid!!!!!!!!!!! Så utrolig herlig! Dette unner jeg deg av hele mitt hjerte! Gratulerer så mye! Tusen tusen takk vennen Rart at det endelig gikk, så tror ikke helt på testen heller *knis* Går alt bra så blir termin 29. juli. Og jeg er nå 4+2....veldig tidlig.....men håper spira klorer seg godt fast!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867269 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 18. november 2013 #6939 Del Skrevet 18. november 2013 Tusen takk for gode og oppmuntrende ord damer!! Lettet litt etter at faren min dro. Har sendt gubben på dukking etter kamskjell til kvelds, noe fornuftig kan han brukes til Lykkelig, min kjære gode lykkelig. Når je leste innlegget ditt kjente jeg at jeg ble så forbannet. Det er lenge siden jeg har kjent på ett slikt sinne. Veit du, han kronidioten jeg lever med bruker å si at hadde han drukket eller spilt bort pengene, DA hadde han skjønt at jeg ikke ville ha han mer! Heri huset har jeg lagt ned forbud mot alkohol i større doser enn max 3 enheter. Ser jeg ett snev av beruset tilstand når ungene er hjemme fyker han på hodet og ræva ut!!! Jeg synes virkelig unger skal slippe å se foreldrene sine beruset!! Dessuten, hvis han ikke kan unne deg noen pusterom, så kan han jaggu meg holde seg for god til slik oppførsel!!! Fasaden, min kjære er ingen gevinst om det på veien tar knekken på deg!! Det kommer ingen til gode og ingen vil takke deg for at du slet deg ut!! Jeg er blitt så glad i deg og vil ikke at du skal bikke over!! God varm klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867295 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 18. november 2013 #6940 Del Skrevet 18. november 2013 Jenter jenter jeg er GRAVID tok en test idag, klarte ikke å vente og det kom opp to streker!!!!! Helt utrolig hvis testen er positiv!!!! La bilde ut på FB, og andre ser streken så da må det vel stemme Jeg tør ikke juble ennå for er veldig tidlig.....er vel 4+2 og det har ikke helt gått opp for meg at det er min tur *lykke* Hurra Dossa!!! Da er vi i samme båt! Og akkurat like langt.... <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867544 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 18. november 2013 #6941 Del Skrevet 18. november 2013 Jenter jenter jeg er GRAVID tok en test idag, klarte ikke å vente og det kom opp to streker!!!!! Helt utrolig hvis testen er positiv!!!! La bilde ut på FB, og andre ser streken så da må det vel stemme Jeg tør ikke juble ennå for er veldig tidlig.....er vel 4+2 og det har ikke helt gått opp for meg at det er min tur *lykke* Hurra Dossa!!! Da er vi i samme båt! Og akkurat like langt.... <3 Termin samme dag faktisk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867549 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 18. november 2013 #6942 Del Skrevet 18. november 2013 ENDELIG DOSSA!!!! Gratulere så masse, dette unner jeg deg så inderlig.. Måtte det være en spreking som klamrer seg fast og gir deg ammetåke på sensommeren! Håper jeg er kvalm sammen med deg gjennom julematen! Tusen takk for trøstende ord, ladies - godt å få støtte fra fellesskapet her inne, for selv om det er forskjellige måter å se ting på, så er fred i heimen så mye hyggeligere enn tumulter og uenighet.. Jeg forstår jo at vi er så fundamentalt forskjellige i måten å håndtere trasige ting på, men innimellom glemmer selv Apex seg bort og ønsker seg den forståelsesfulle hjertevennen som er like opptatt av føleri som hun selv... Har en mer praktisk mann enn som så, men heldigvis gode venninner og en kompis som skjønner seg på føleribiten hvor jeg bare må få satt ord på ting og sortert... God klem til deg, Lykkelig og til Tussemor også. Livet er ironisk innimellom - og det er vel sånn at mange av oss ikke er flinke nok til å fortelle hvor mye vi setter pris på de menneskene som er de positive lyspunktene i livene våre, de "sterke" som alltid har et godt ord eller et smil å komme med. Lett å glemme at også dem/vi blir slitne innimellom, og da er det veldig godt å bli "sett". Setter veldig stor pris på dere begge to! Og for min egen del, ingen tidlig tantebesøk - og ingen fornemmelser i retning som tilsier at jeg skal teste denne måneden om jeg ikke blir sen... jaja, det er vel greit å bare komme i en slags rytme med syklusen så får jeg være fornøyd!! Nå får jeg legge meg litt nedpå, det ble "Ja takk" til ei impulsnattevakt før mine egne tre så jeg skal sitte våken og høre på stormen i natt. Kan vel like gjerne kalle det for grådighetsvakt, men med et bad som vi bare får mer og mer lyst å pusse opp trenger jeg artigpengene når de kommer på konto i desember. Skal ta med meg strikkinga og håper å snart være ferdig med forstykkene til jakka jeg strikker til meg selv.. Og da mangler bare armene!! Spent på fødselshistorier, fra Fie ..... og fra .. Sambo er ute og reiser igjen og det hadde vært så koselig å hatt en pus å komme hjem til.. Sukk. Vel, det var pleddet og meg.. Ha en fin kveld damer! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867617 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 18. november 2013 #6943 Del Skrevet 18. november 2013 Å helledussen Dossa, gratulerer! :D Har du gjort noe annerledes i det siste siden du blir gravid i hytt og pine? Måtte spiren klore seg fast til langt utpå sommeren! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 18. november 2013 #6944 Del Skrevet 18. november 2013 Dossa!!!!!!!!! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867734 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 18. november 2013 #6945 Del Skrevet 18. november 2013 Huff Lykkelig, her synes jeg du skal smelle i bordet! Jeg hadde aldri godtatt slik drikking fra min mann når det var unger i huset, har du prøvd å stille noen krav? Vil anbefale familievernkontoret - det er gratis, og de er flinke! Min mann er heldigvis den beste far og tilnærmet avholds, men han har et fryktelig temperament (og det har jeg også, haha). Forskjellen er at han kan si de verste ting. Hvis han f.eks. synes at han har gjort like mye husarbeid som meg og jeg påpeker at klærne hans ligger spredd rundt omkring i hele huset, kan han eksplodere og kalle meg en helvetes møkkakjerring etc. etc., og si at heldigvis skal vi ikke tilbringe resten av livet sammen Men heldigvis har dette skjedd kun et par ganger etter vi tok en runde på familievernkontoret for et par år siden. Det hjelper enormt å snakke om problemene med en utenforstående, nøytral person tilstede som attpåtil er ekspert på samlivsproblemer. Håper ting ordner seg for deg, du har ikke fortjent å ha det slik! Stor klem til deg, kjære Lykkelig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ini Skrevet 18. november 2013 #6946 Del Skrevet 18. november 2013 GRATULERER så mye, Dossa og MammaogStorebror!! Så fantastisk Måtte spirene vokse og gro og komme til dere fantastiske mødre om åtte små måneder! Og hurra for dobbelt opp, KjærePære! Det må være en stor og lykkelig omveltning å få en slik beskjed Så utrolig trist og sterkt å høre om historiene deres, Tussemor og Lykkelig. Kjenner dere ikke så godt ennå, men vet at dere fortjener bedre. Håper dere finner ut av hvordan hverdagen kan bli best mulig for dere, for noen (også barn) kan livet bli bedre ved samlivsbrudd. Men om dere blir hos dem er dere utrolig sterke!! Håper dere klarer å huske at dere er bra damer som fortjener å ha det bra! Hvordan går det med deg, Krumelur? Så jeg deg i IKM uke 49, Unilon? Jeg håper jeg også er der. Venter spent på EL i løpet av uka/helga, så vi har begynt allerede. Det er en velkommen bivirkning av prøvingen, hehe. Jeg klarer ikke å huske alle sammen, men jeg sender en god tanke til hver og en av dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145867913 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 18. november 2013 #6947 Del Skrevet 18. november 2013 Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 18, SA september & November 2012 + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. NovemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color]Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP8, IKM 12 desCorneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) Krumelur (35 år, har et barn, 1. pp etter exu)1.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, småpærene kommer nok før termin 3. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145868096 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 18. november 2013 #6948 Del Skrevet 18. november 2013 GRATULERER DOSSAAAA!!!!! Så utrolig koselig!! Dette gir håp for oss alle, og stor glede! Kjære søte snille Lykkelig!! Du er tøff som delte dette. Men vi er her for å støtte deg, så ikke føl at fasaden har raknet for oss. Jeg skjønte at det var "noe" med mannen din, ut ifra tidligere ting du har nevnt. Leit å høre at han drikker og spiller, min mann vokste opp med en slik far, og det var ikke så lett. Han har et bedre forhold til ham nå som faren har vært mer eller mindre tørrlagt i 10-15 år, men er fortsatt litt bitter på en del ting fra barndommen, uten at han sier det selv, bare hører det på måten han snakker om det på. Synes det er et varseltegn at gutten din synes det er bedre når far ikke er hjemme. Håper du finner styrken til å endre på situasjonen din, og i mellomtiden så har du oss til støtte, klemming og kanskje noen råd/erfaringer. Stor klem!!! Kjærepære, jeg bestiller en sånn filleristing Takk til dere som har sagt så fine ord til meg, det varmer masse!! Og takk til dere som spør, ja jeg leter etter el i disse tider, el-testen var negativ i dag, men har planlagt en date i senga i kveld for å innlede vår pp2 hihi. Har hatt så ulike sykluser disse siste mnd, at jeg vet ikke hvilken dag jeg har ikm, men jeg tror det blir i uke 49 I morra skal snuppa på 15-mnd kontroll, jeg aner ikke hva de skal gjøre da, om det er sprøyte eller hva, har aldri oversikt over hva som skjer på disse kontrollene, jeg bare møter opp Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145868250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 18. november 2013 #6949 Del Skrevet 18. november 2013 Hurra Dossa,å fantastisk Og Kjærepære 2 stk jippy Det var flere med positiv test Fiemor du er nok igang eller ferdig,kos deg Lykkelig nobody is perfect,livet er ikke som i rosabloggernes verden Det var bare kort innpå,litt mange barn som vil ha en bit av meg etter nesten 1 uke på farten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145868340 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 18. november 2013 #6950 Del Skrevet 18. november 2013 (endret) Hurraaa Dossa, gratulerer!!!! Så utrolig fortjent Her har jeg hatt menssmerter i hele dag, men ingen mens.. Så er litt spent på hva som skjer! Endret 18. november 2013 av Krumelur Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/278/#findComment-145868367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå