Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Oi oi, her skjer det saker! 

Gratulerer så masse med tvillingpærer, Kjærepære! For en fantastisk gave :) :) 

Og mamma&storebror, hurra!! Gratulerer så masse med positiv test! Alle hjerter gleder seg! 

Elibjo, dette er kjempespennende, nå krysses fingre og tær for en positiv test om et par uker :) Heier høylydt på dere og satser på at gullegget finner seg til rette :) :) 

Jeg lurer nesten på om jeg har hatt en SA, for maken til blødning har jeg aldri hatt. Blødde så vanvittig at jeg ble svimmel. Aldri hatt så kraftig tr før. Men, det har roet seg nå. Kan jo hende det var en uvanlig kraftig mens, men rart at jeg hadde en positv el-test to dager før. Eller? Sannelig om jeg vet. Nå er det i alle fall på nedadgående, og jeg krysser fingre for en ny el om en uke eller to. Jippi! 

Håper alle har en fin lørdagskveld, her herjer Hilde som hun føler for og jeg kjenner bare at jeg er glad for at jeg har et stødig hus og en haug stearinlys. God kveld, dere fine damer! 

Fortsetter under...

Kjære vakre gode damer!!! Kjære en til og dossa (også var det en til, sensitiv eller spiren min???). Takk for all positivitet og glede her inne om dagen for ikke å snakke om optimismen!!!!!! Det er så deilig!!!!!!! Jeg leser stykkevis og delt, men klarer rett og slett ikke å henge med i svingene. Det var veldig koselig å bli spurt etter. Trodde ikke det var så lenge siden jeg skrev noe her, men, men...det er jo alltid godt å bli satt pris på og savnet :P

Jeg er her som nevnt, men bare stykkevis og delt. Sliten er ikke dekkende for min sombie :sjokkbla: tilstand. Det råder en eller annen merkelig form for husfred. Tilstanden fører imidlertid til sterke brystsmerter og åndenød hos de voksne og hyperaktivitet og grensetesting hos de to eldste barna :balltre:  og uro hos mini... Det var noen her som skrev om ett tidligere turbulent liv og forhold (var det deg krumelure?) hvor døden ikke var ett skremmende alternativ. Da gråt jeg bare, for jeg kjenner meg så godt igjen :cry3: Dette er nok en av grunnene til at jeg ikke skriver så mye. Jeg vil rett og slett ikke "forpeste" dette deilige forumet med min "tilstand". I tillegg til at turbulensen her hjemme øker på har vi hatt besøk av min far i flere dager. Han er da ett av de mest falske menneskene jeg vet om, og ett av det menneskene jeg vet om som har minst selvtillit og dårligst selvbilde på denne jorden. Han vet det så alt for godt, kjenner meg godt, og spiller på min samvittighet som om at den skulle være ett vakkert streng instrument. Siden jeg ikke orker å gå inn i noe med han, så biter jeg tennene sammen og smiler :Hehe: Skal bli godt å få han ut i morgen. Vondt å si det, men, slik føles det. Jeg håper virkelig at jeg, hvis jeg er så heldig, blir bestemor, klarer å være en solid avlastning for mine sønner og deres partnere!!!!!! Dagene består ellers av ett kappløp med tid og penger. Jeg har ett mål om å bli ferdig med alle eksamnene mine og alle julegavene innen 1.12. Jeg er absolutt på god vei, men når kronidioten ikke evner å hjelpe til økonomisk på julegavene, blir det hardt. Ha har for øvrig utviklet seg til å bli den største "bæsræva" på denne jord :hakeslepp: Jeg gir meg ende over. Vurderte i sta å si at han bare kan pakke sekken sin i morgen å flytte, men så skal han lage bacalao til middag i morgen og for at den skal bli god avhenger det at han er i godt humør, SÅ bomben slippes i morgen etter at min far har dratt :D  Jeg MÅ ha en pause...dvs...jeg er avhengig av at han er hjemme denne uken som kommer fordi jeg skal i praksis og da må han levere i barnehage og på skolen slik at jeg rekker praksis. Så jeg får bare holde ut enda en uke :kjempesinna: Oppi alt sliter jeg med savnet etter en baby til....det er ett familiemedlem som mangler og jeg vil så gjerne ha henne ;) MEN det er ikke noen god setting å sette enda ett menneske til verden :(

Litt om min verden for tiden, ikke så veldig oppløftende....En til, nabohuset her er ledig...med Stooooooooooor hage, masse frukt og bær busker/ trær, dobbel garasje osv....ett utrolig koselig hus. Tror det er 4 eller 5 soverom, med muligheter i kjelleren ;):velkommen:  Jeg nyter fremdeles skildringene dine...tenk å ha en kjærlig, ventende armkrok i sofaen som en bare har lyst til å hoppe inni.... :hjerte: Vakkert!!!! Sender deg en varm og god klem!!!!!

Dossa, magiske dossa mi...veit du, jeg gleder meg så utrolig til å få klemme på deg igjen!!!! Dere andre, dere aner ikke hvor fantastiske dossa klemmene er!!!!! Jeg er bare så privilegert som har fått oppleve den dama live!!!! Jeg gleder meg til å kunne misunne deg kul på magen ;) Smask!!!!

Til alle dere nygraverte!!!!!!!! Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik....gratulerer så vanvittig mye!!!!!!!! Jeg misunner dere stort!!!! Unner dere av hele mitt hjerte ett deilig svangerskap og nydelige fødselsopplevelser!!!! Apropo fødsel. Fie, jeg heier sånn på deg. Tenk å vært flue på veggen når bebisen kommer ut, bare få se reaksjonen på deg og mannen - det tror jeg må bli en magisk opplevelse!!!! Masse lykke til!!!!!

Sender mine varmeste klemmer til hver og en av dere. Nå må jeg :sove:  vet aldri hva micro har i ermet når natten dukker opp :P Foreløpig sover han så søtt, så søtt ;) Siden jeg er så sint :sinna:  vet jeg at jeg ikke kommer til å be om noe i morgen og det vil si, tidlig opp og tut og kjør sammen med mine 3 hjerteknusere....

Stor klem til deg Tussemor!!!!!!! Tenk at en så herlig og snill og god person som deg må slite sånn med både mann og far, de er deg ikke verdige!  :lete: Tenner et lys for dine mørke dager!

Å kjære Lykkelig! Tror mange her inne tenker på deg, selv om det ikke alltid er like lett å komme på å spørre etter folk. Du har virkelig satt ditt spor her inne på tråden! Et stort varmt lysende spor! Skjønner godt at du er sliten du som har husmorplikta ut i hårtuppene, med strøkent hus, fire barn og en litt gammeldags (?) mann, så faller veldig mye på deg! Det var oppløftende å høre at du skal ta en kveld for å gjøre noe du liker godt. Er det mer av sånne ting som skal til for at du får det bedre? Eller trenger du egentlig litt avlastning i hverdagen? Hvis det blir rotete i jula så får du skylde på fjøsnissen og bare slenge føttene opp i sofaen!  :nisse:

Velkommen tilbake Apex!!! Håper du stortrives i ditt nye hjem! Kjedelig med storkrangling! Men bra at dere er venner igjen, som du sier så kan det være sunt å ruske opp i ting, så lenge det kommer ut og videre og roer seg igjen på et mer opplyst nivå  :rope: Selv klikket jeg på mannen i går, så jeg begynte å rydde høylytt på kjøkkenet, midt oppi middagslagingen hans, bare så kopper og kar sang, og kosten slo i golvet  :kjempesinna: Snakket ut om det etterpå, jeg er hissig og kortsint, mens han blir mer redd og lei seg, så viktig å få skværet opp  :sinna:  :tannverk:  :kose:

Mama foodie, det kan tenkes at det var en sa, som du sier med positiv test og kraftig blødning. Da sitter nok den neste spira!! Kos deg videre med Hilde  :regn:

Grøne, det kan hende hun bare trenger litt tid til å bli vant til de nye smakene? :) Snuppa mi har likt det meste, men husker at hun syntes potet var kjempeekkelt! Gjorde DE grimasene! Men etter en stund så likte hun det likevel  :spise:

Dossa, tusen takk for de fine ordene! Klem! Jeg håper tantebesøket ikke volder for mye smerte, og at du snart bestiller time til akupunktør. Det blir spennende å se hvilke resultater det vil gi om noen måneder!  :fred: Hvordan går det med jentene? Håper dere andre har holdt dere friske! Du er jammen pliktoppfyllende ja, både på jobb, hjemme og her inne! Familien din er heldig som har deg!!

Minnimusa, håper kattefødselen straks er i gang og at alt går bra der! Og så koselig å høre at alt står bra til med din lille turbo!  :hoppe:

God ide med lista Supersnusk!! Har tenkt tanken selv også, men ikke turt å gjøre noe hihi. Tenk at du snart skal få verdens beste julegave!! Å du er så heldig  :babysmokk:

Elibjo, håper du får tatt godt vare på deg selv i denne ventetiden. Gleder meg til å høre om knallpositiv test om et par uker!!  :Nikke:

Tusen takk for babystøv og fine ord En til!! Den følelsen av å være helt forelsket i babyen inni magen!! Magisk! Du bare VET at det er verdens beste baby, og at dere er skapt for hverandre!  :hjerte:

SpirenMin, så flink du er å dra med deg tantebarna på tur! Vi er alt for lite flink til det, har dårlig samvittighet for at dattra vår knapt har vært i naturen, det er så lettvint med lekeplassene i boligfeltet  :blush: Men da jeg jobbet, så var jeg på tur 2-3 ganger i uka, siden jeg jobber i barnehage til vanlig, og det er jo bare så herlig og artig når man først kommer seg ut i skog og mark! 

Hehe Sidney takk for det, jeg var heldig første gang å bli gravid uten å finne ut av slike ting, men denne gangen er jeg så uregelmessig og vi er slitne for snuppa våkner så mye på natta og mannen jobber disse ukene i nabobyen så han får litt lange dager og ja.., så jeg tenkte å finne ut litt mer,og heller spare oss opp litt til de viktigste dagene.. uff høres skikkelig uromantisk ut men :tronderbart: Gratulerer med uke 7 i dag :D Nipplepopping ja, disse herlige ukjente gledene ved graviditet!  :hoho: 

Uff stakkars deg Nerdybirdy, stor bedringsklem!! Ikke stas å være syk når man har en liten skatt å ta vare på i tillegg. Håper tiden fremover blir bedre! Og kos deg videre med din lille baby  :babyjente:

Gratulerer mamma&storebror!! Tenk å få en slik overraskelse!  :hjerte: Dette går nok veien skal du se!!

Naww Sjøgress søte deg, jeg kan godt være dagmamma for lille skatten din! Tusen takk for fine ord! Merker at det faktisk er ganske mye jobb, jeg får som regel ingen pause/ungefri i løpet av dagen, og jeg tenker mye på hvordan jeg skal gjøre det best mulig. Begynte å jobbe mer spesifikt med garderobesituasjonen på fredag, ved å kle på oss i "riktig" rekkefølge og gi særlig dagjenta ekstra kos på fanget og roe det hele godt ned så unngikk jeg det aller meste av sjalusi/frustrasjon som de har hatt pga den ventetiden det tross alt er å få to barn og en voksen klar til å gå ut. Er ganske godt fornøyd med det :) Jeg fikk ikke testet etter el på fredag, snuppa mi har en ny jeksel på gang, og det har vært en ganske hektisk helg egentlig. Testet på torsdag og lørdag, begge negativ. Lykke til på jobbreisen med presentasjoner og det hele!!! Tror du er meget dyktig i det du gjør, så tilskuerne kommer nok til å være veldig fornøyde! Og så håper jeg tanta holder seg borte, både pga jobben og pga at du nå fortjener en babyklump  :wub:

Jeg hadde bestemt meg for å stå opp tidlig i morgen for å få gjort unna en god del i huset, vasking av bad og skifte sengetøy osv, men nå fikk jeg selvfølgelig ikke sove.. Da passet det ihvertfall bra å få lese seg opp på de siste par dagene her inne. Alltid like koselig! God natt  :sovne:

Mama fodie: sånn var mitt siste tantebesøk også, aldri hatt så kraftig mens som da. En her inne sa "la bare tanta herje, hun skal jo ikke tilbake på lang tid!" Mulig det var Cayennes kloke ord. Stemmer nok på deg også, skal du se ;)

Sender en god og varm klem til tussemor og håper at det snart blir en løsning hos dere. Du er så god mot alle andre, fortjener virkelig å kunne ha et harmonisk hverdagsliv med lav puls, innslag av glede (jeg er nemlig imot jaget etter den konstante lykkefølelsen, den tror jeg er en utopi og noe av grunnen til så mange depresjoner i dagens samfunn, gleden skal komme innimellom, ikke hele tiden, nok om det nå), og få pusterom til å sette pris på deg selv og de rundt deg. Ønsker seg styrke til samtalen du skal ha med mannen :)

Unilon, for et langt og flott innlegg, så koselig å lese når noen virkelig ser alle andre! Det er sånne innlegg jeg gjerne vil skrive, men har jo en så elendig hukommelse, klarer ikke huske lengre enn de innleggene jeg kan scrolle meg opp og lese.

Lykkelig, det stakk litt i hjertet da du skrev du sjelden ble spurt etter! Jeg spør jo sjelden etter noen, så følte meg litt truffet der. Jeg har selv så ujevn frekvens for skriveriene mine her inne, det er liksom ikke alltid jeg finner tid, så når noen da er fraværende i noen dager så regner jeg automatisk med at det samme gjelder for flere,spesielt dere med en hel ungeskokk! :D sender deg en god klem :)

Nei, nå våknet ungdommen (fikk nemlig streng beskjed i går om at det er da ingen barn her, de er jo ungdommer for lengst) så da er det frokosttid! En god søndag ønskes dere alle! :)

Tok en test på morgenkvister og ett stort deilig mørkeblått kryss lyste mot meg!  :hjerter_rundt:

Mye sterkere og klarere enn på fredag, så hcg er stigende!  

Ser jommen meg lovende ut dette! Med maaange kjemiske bak meg er dette ett stort steg mot målet! 

Kroppen merker godt hcg-stigningen også... Trøtt, pupper som er veldig ømme, mørke ringer rund areola og litt uggen når sulten melder seg. I morgen blir det tlf til fastlege for å ta blodprøve og få henne til å henvise til tidlig UL (er nok litt ventetid, så greit å gjøre det nå) Er lovet d, pga alle SA og kjemiske tidligere... 

Kjekt å få sett at ting er som de bør så fort det er mulig, sånn at man kan slappe av litt mere. Kjenner veldig på angsten akkurat nå, men vet at jeg ikke kan gjøre noe fra og til annet enn å spise sunt, mosjonere og slappe av. Men for øyeblikket er jeg altså  :gravid:

Så masse herlig lesestoff :D Og jeg som skulle være så flink til å kommentere dere alle, men akkurat nå er fokuset mitt på jordet :o

Spottinga som begynte igår morgen stoppet opp etter et par timer og tanta har ikke vist seg ennå :o synes det er dårlig gjort om kroppen og syklusen kødder med meg nå :(

Vil ha tanta overstått så en ny pp kan begynne!

Men så begynner tankene å svirre.....er det mulig at det er noe på gang.....IKM idag og er på dag 30.....aldri hatt lengre syklusen enn 32 dager så venter med å teste til helga....vil ikke få forhåpninger heller men må jo innrømme at dette gir meg et ør lite håp.

Unilon :) nydelig innlegg!!!! Du er ei mega god jente :wub:

Min gode Lykkelig :wub: du er alltid i mine tanker når jeg skriver ♥ gooood klem og håper du får en fi søndag!

Kjæsteste søte og gode Tussemor :wub: jeg savner deg!!!!

Får en klump i halsen når jeg leser at du ikke har det bra :( Har så lyst til å holde rundt deg og gi den trøst og en mega klem!!!! Gleder meg noe helt vanvittig til å se deg på nyåret vennen♥♥♥

Jeg rydder soverommet i 1 etg. Åpner døra og kommer så vidt inn jo :P på tide å rydde da :D

Har kommet godt i gang!!

Annonse

Hahaha jeg var jo ikke helt ferdig :P

Dumme mob er ikke helt god.....plutselig å stopper den....må få meg ny så fort som f... :P

Idag skal vi ut i skogen vår og lage bål og kose oss!!!

Ble innspirert av deg Spirenmin ;)

Sender dere alle herlige jenter en stoooor klem :wub:

Hei og god søndag!

Har vært inne her og lest hver dag, men ikke hatt tid og overskudd til å kommentere, her har det jo skjedd litt av hvert!

Gratulerer så mye med et blått kryss, mamma & storebror! De symptomene du har høres jo lovende ut:) Har mista flere ganger selv, så jeg kjenner godt til den følelsen av å ikke helt klare å glede seg. Men den gangen det gikk bra hadde jeg mye tidligere og sterkere symptomer enn de andre gangene!

Kjærepære, så fantastisk med tvillinger :duskedame: Har du barn fra før? Blir nok en spennende, fin og travel tid for deg, he he :smilorange:

Har du født nå, Fiemamma? Håper det!

Leit å høre om at du har det så vanskelig, Tussemor. Har selv en far som er helt utrolig, jeg har måttet kutte all kontakt med ham. Han har riktignok vært fullstendig fraværende opp gjennom oppveksten, så det blir jo ikke helt det samme. Har alltid vært så misunneleig på alle venninnene mine, som har vært skikkelige pappajenter... Klem til deg :klemmer:

Dossa, så dritt med den tanta, men kanskje det er håp likevel? Synes virkelig det skulle være din tur nå! Heia heia!

Og heia egget ditt, Elibjo, så utrolig spennende.Når kan du teste?

Lykkelig, du er virkelig et rivjern. Skjønner ikke hvordan du klarer alt. Ergrer meg over min egen gubbe innimellom, han er ikke akkurat den som spretter opp av seg selv for å støvsuge, men han hjelper nå til selv om jeg må be han om det...

Grøne, studerer du mens du er i permisjon eller har jeg misforstått? Det er egentlig min plan også, må bare bli gravid først, he he :)  Er halvveis i en bachelor, som jeg begynte på i permisjonen med gutten min. Nå er det travle tider, jobber nok litt for mye ved siden av, og innspurten på semesteret... Sukk, gleder meg til jul!

Er det denne uka du har ikm, Unilon? Håper du får deg en hyggelig overraskelse ;)

Rart med den mensen, Mama Foodie.. Kan jo ha vært noe. Ellers er jo den kroppen sånn at den spiller oss noen puss innimellom.. Uansett så er du snart klar for en ny pp!

Og til alle andre her som ikke er nevnt, jeg heier på dere også:) Men nå har ikke jeg tid til å skrive mer. Har huset for meg selv mens pappen og gullungen er i svømmehallen, fordi jeg må jobbe med skoleting. Hva har jeg gjort så langt? Satt en omstendelig brøddeig, og gjort litt av det husarbeidet som har blitt forsømt hele uka... Såee... jah..

Hvis jeg har rett i at el var på mandag, er jeg 7 dpo i mårra. Dvs at et evt egg skal begynne å feste seg snart! Har egentlig ikke så store forhåpninger denne runden, selv om det virkelig hadde betydd mye dersom det hadde klaffa nå. Både med barnehageplass og med hvilke rettigheter jeg har med tanke på støtte fra lånekassen... Tester fortsatt etter el, siden jeg er litt usikker på om den har vært, men alt tyder på at den var da jeg trodde det, forutenom en positiv el-test...

Nå skal jeg sette meg å jobbe litt, plutselig er vel gutta hjemme igjen:)

Fortsatt god søndag, skjønne kvinns!

Gratulerer så mykje mamma og storebror!!

Kjekt å "sjå" deg at!!

Så fint å høyra at du får litt eigentid Lykkelig, det har du verkeleg fortjent :)

Her har vi i dag prøvd dei første skeiene med tynn maisgraut, ho er ikkje overvettes begeistra for å seia det mildt. Ho syns det er stas å eta av skei, men smaken...haha, lo godt av uttrykket. Og så fekk ho smaka litt mango seinare på dagen, fall neimen ikkje i smak det heller. Men ho må jo lika meir enn banan, så vi får stå på i tida framover. Ikkje så mange dagar til ho er 6 mnd, og då treng dei jo jern og andre mineral har eg skjønt - så vi kryssar fingrane for at magen tåler det godt og at dette skal gå seg til.

Mi datter liker ikke mango i ren form men jeg har brukt mango som basr i så å si all fruktmos jeg har laget og lager :) hun elsker det. Altså: mos sammen med annen frukt :)

Gratulerer så mykje mamma og storebror!!

Kjekt å "sjå" deg at!!

Så fint å høyra at du får litt eigentid Lykkelig, det har du verkeleg fortjent :)

Her har vi i dag prøvd dei første skeiene med tynn maisgraut, ho er ikkje overvettes begeistra for å seia det mildt. Ho syns det er stas å eta av skei, men smaken...haha, lo godt av uttrykket. Og så fekk ho smaka litt mango seinare på dagen, fall neimen ikkje i smak det heller. Men ho må jo lika meir enn banan, så vi får stå på i tida framover. Ikkje så mange dagar til ho er 6 mnd, og då treng dei jo jern og andre mineral har eg skjønt - så vi kryssar fingrane for at magen tåler det godt og at dette skal gå seg til.

Mi datter liker ikke mango i ren form men jeg har brukt mango som basr i så å si all fruktmos jeg har laget og lager :) hun elsker det. Altså: mos sammen med annen frukt :)

En favoritt hos storebror når han var liten var mango & aprikospuré! Kok fersk mango sammen med tørkede aprikoser og vann - kjøres glatt med stavmikser eller i blender! Kjekt for å få fart på innholdet i tarmene også det! :)

Vinterblomst :) hvordan er det med deg?

Vi ligger likt i syklusen vel så spent på om tanta holder seg unna deg :wub: xxxxxxx

Mama :) kan virke som du har hatt en sa :( det er trist men gi ikke opp for det er lys i enden av din tunnel vennen ;)

Krumelur :) flinka som studerer!!!! Fikk du gjort alt som sto på planen for idag?

Fersk brød *yummi*

Nå skal du se at egget ditt fester seg ;) skal høre deg juble om ei ukes tid!!

Supersnusken :) du gjorde rett i å rette på lista :D

Hvordan er formen vennen?

Søte Fie :wub: tenker masse på deg idag!!! Gleder meg til å høre fra deg ;)

Har vært ute med ungene idag. Kosa oss masse!! Laga bål og grilla pølser, varm kakao og litt chips :) Blide og fornøyde unger = ei blid mamma ;)

Herlig start på dagen s

Dumme mobil *grrrr* måtte poste innlegget før det ble borte.

Skulle skrive at dagen starta bra ;) tenkte jeg måtte ta mannen før tanta kommer :P *knis*

Sensitiv :) er det bra med deg?

Ekstra klem og kos til Tussemor, Lykkelig, Grøne og selvfølgelig til dere alle andre også :wub:

Annonse

Spirenmin :) ingen tegn til tanta :o så rart....men er på dag 30 og min lengste syklus har vært 32 dager så enda tid att......men øyner jo et håp :P

Hadde jeg hatt en test liggende nå så hadde jeg tatt den.....kommer ikke til å teste før på onsdag tror jeg :P

Dossa jeg har ikm onsdag 27. :) skulle ikke tenke så mye men har nettopp bært på babyverden og sett på uke for uke hihi :)

Jeg vet ikke om jeg har noen symptomer, synes alltid det er noe en kan sette fingeren på ;)

Så spennende at du bare har spotta litt!!!! Kryssekrysse ♡

Xxxxxx for deg Vinterblomst ♡

Hehe jeg har sjøl vært inne på babyverden og sett på uke for uke :P *knis* drømme seg litt bort er vel lov ;)

Minnimusa :) hvordan går det med pusen din?

Fortsatt ikke noe blødning.....og dumme kroppen min som gir blanda signaler :P

Murrer litt i magen.....stikker helt nederst.....litt små uggen......men jeg tørr ikkd håpe og blir heller ikke lei meg om tanta dukker opp for jeg er klar for ny pp med godt mot :)

Stikker det oppi skjeden?? Det gjorde det hos meg ved forrige graviditet.

Håper tr ikke dukker opp denne gangen Dossa!!!

Stikker nederst i magedelen....veit ikke hva jeg skal tro :P

Enten må tanta komme eller så får hun holde seg langt unna meg!

Spent på om natta blir uten blødninger..

Grøne, studerer du mens du er i permisjon eller har jeg misforstått? Det er egentlig min plan også, må bare bli gravid først, he he :)  Er halvveis i en bachelor, som jeg begynte på i permisjonen med gutten min. Nå er det travle tider, jobber nok litt for mye ved siden av, og innspurten på semesteret... Sukk, gleder meg til jul!

Ja, Krumelur. Eg studerer litt ved sidan av. Tar eit halvtårsstudium over eit år, og innrømmer glatt at det er meir pes enn eg trudde fordi ho som flytta inn her slett ikkje søv noko særleg på dagtid og vaknar ein gong i timen på kvelden, så det vert jo ikkje så mykje samanheng i det. Men eg håpar å fullføra. Heldigvis eksamen både no til jul ved halvgått og resten til våren, så det er ikkje så mykje om gangen. Men ein del store oppgåver, som er levert litt sånn i all hast. Men eg tenkjer at dei andre jo har full jobb ved sidan av, så dette må eg jo klara..jajaja, glatt går det ikkje, men håpar å landa det :)

Takk for gode mangotips, prøvde igjen i dag - og ho vrenger seg og nesten brekk seg, så vi legg den vekk litt. Banan er derimot ein hit, og i dag slukte ho all grauten eg hadde laga til, berre litt over eit halvt eggeglass då...men det er no det det er. Spent på korleis magen hennar tar det, ikkje noko pakke i bleia i dag, så håpar det kjem ei ladning i morgon. De som har litt erfaring, bør eg venta med neste grautporsjon til det er ute? Eller berre halda fram tilvenninga? Ho plagast ikkje enno, i natt som var trur eg det var lauken i middagen som laga krøll, det vil vel visa seg denne natta. FEkk graut på morgonen så det burde vel ha vist seg vondt før i såfall? Hm.

Grøne: Mos banan med avokado, det er både godt og sunt! Var en stor hit her i alle fall ;) Jeg ga mos hver dag, så sant det ikke gikk mer enn tre dager uten en kanonkule i bleien (eller babyen viste tegn på ubehag). Da byttet jeg ut med sviskemos. Eller så hadde jeg ørlite malt i fruktmosen. Det gir god smak og setter fart på magen! 

Dossa: Så spennende! Nå følger jeg intenst med og heier på at tr holder seg borte! :) :)  :duskedame:

En annen ting, er det så at du "ser"? Jeg fikk et inntrykk av det ut i fra noe jeg leste her. Er i så fall veldig interessert i å høre om det, hvis du vil snakke om det. Har et snev av evner, men de er langt i fra utviklet. 

Tussemor, så vondt å lese at du har det vanskelig. Og at de to mennene som skulle vært viktigst i livet ditt svikter når de trengs. Stor klem til deg! Håper du kommer deg gjennom eksamen, og får tatt deg en god prat med mannen  :hug:

Mamma & storebror: Hurra for blått kryss! Heier intenst på sidelinja for at det skal bli bare glede i tiden framover :) 

Spent på å høre om Fiemamma har født enda! :) 

Krumelur, jeg kjenner til det med å ende opp med å gjøre alt mulig annet enn å lese, når man endelig har fått tiden til det. Var mester i prokrastinering i studiedagene, og tror aldri jeg hadde renere leilighet og bedre mat enn rett før eksamenstiden. Hehe. Håper det går bra for deg og at du får deg noen gode leseøkter :) 

Krysser fingre for at tr holder seg borte fra deg også de neste dagene! Spennende spennende!  :sol:

Lykkelig, jeg skjønner ikke hvordan du får gjort alt det du gjør. Det er rett og slett imponerende. Du er en superkvinne! Men husk at det er fullstendig lov å bli sliten og lei, selv for superkvinner! Håper du får prioritert noen gode mammapauser innimellom. Det er godt at du har noe å glede deg til på kalenderen i nær framtid, som du kan se fram til. Håper du får kost deg skikkelig på kurset :) 

Unilon, du høres ut som en fantastisk dagmamma! Så flink du er til å gjøre koselige ting med barna, og passe på deres individuelle behov. Hvis jeg får behov for dagmamma etterhvert så håper jeg jeg finner en som er som deg!  :wub:

Jeg har ikke helt tall på hvor mange sykluser jeg har hatt siden fødsel, men junior er snart tre år, så det begynner å bli en del ;) Blør ikke noe mer nå, bare litt spotting, så uansett hva som har skjedd er jeg klar for en ny pp! Mannen gleder seg ;) 

Vinterblomst: Krysser fingre for deg også! Håper tanta har vett til å holde seg borte  :danser:

Så godt at du koser deg med magen, En til, det er noe helt magisk over gravidmagen og bare det å kjenne og vite at man har et lite menneske som vokser og utvikler seg inni seg.  :wub:

Stor klem til alle dere fantastiske damer! Har ikke fått nevnt alle, men nå må jeg fyke. Er sent ute allerede... ;) Men sånn er det på en blåmandag! Eller blå og blå, er ferdig med å blø, og mannen skal snart få seg en treningsøkt ;) Jeg har ingenting å klage over!

Lykke og glede ønskes til dere alle på starten av uka!  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:  :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...