Supersnusken Skrevet 15. november 2013 #6876 Del Skrevet 15. november 2013 Må jo også juble litt med dere i dag! Hipp hurra for gullegget til elibjo! Måtte det klamre seg fast der inne! Krysser fingre for deg! Og dobbelt hurra for minipærene (digger også den betegnelsen!!) til kjærepære, det var da fantastiske nyheter!! Og Dossa, håper virkelig helgen blir tantefri og at du tilslutt må gå til innkjøp av en test, som da kommer til å lyse tostreket eller krysset mot deg! Bøyer meg også i støvet for alle supermammaene her inne, med opptil 4 barn å holde styr på nesten alene! (Lykkelig, tussemor m flere).. Her synes jeg det er fryktelig slitsomt med 1, så bekymrer meg litt for 2. Håper ikke 2 er 10 som noen sier! Grøne: Hjelpe meg, er hun snart 6 mnd allerede, så fort tiden går! husker jeg syntes alt gikk så greit etter at vi hadde passert ca 6mnd, du har masse å glede deg til fremover! Nå blir det her også En til! Endelig helg! Mange er ikke nevnt men ikke glemt altså! God helg alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860185 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 15. november 2013 #6877 Del Skrevet 15. november 2013 Dossa: Busa ligger ved siden av meg i senga å maler, noe hun har gjort konstant nå siste dagene. Termin er i morgen,lørdag, så regner med at det kommer søndag/mandag da jeg alltid regner fra første dag hun var sammen med hankatten ved løpetid. Kontrollen min gikk bra, turbodemonen har nå siste uka ligget med hodet ned så trives tydeligvis med det. Hun følger akkurat gjennomsnitts kurven på alle målinger på str. De klarte ikke måle muskelknutene siden de ligger på baksiden og turboen ligger forran. Skal tilbake om 4 uker til ny sjekk og fikk beskjed om å følge med på kynnerne i tilfelle de blir regelmessige for da må jeg ringe føden asap. Har en del kynnere, men synes ikke de er vonde eller ubehagelige, vil heller kalle de upraktiske når de starter i det jeg skal prøve å bøye meg fremover for det klarer jeg ikke da jeg blir steinhard hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 15. november 2013 #6878 Del Skrevet 15. november 2013 Kjære, gode Lykkelig! Hvordan har fredagen din vært? Det er jammen ikke rart at du er sliten, med fire små, så mye ansvar og så lite alenetid! Samtidig vet jeg jo at det krever overskudd å kreve alenetid med sånne menn som jeg og du har. Mange klemmer til herlige deg! Kurset den 5.desember høres kjempehyggelig ut! Jeg er så glad for at du har noe å glede deg til! Slapp av med god samvittighet, Elibjo! Jeg heier på deg og gullegget! Unilon, altså, supre deg! Nå vil jeg at du skal være dagmamma for min lille skatt også! Har du el-testet i dag?? Spent på deg! Gode fredagsklemmer fra meg! Uffda, Dossa, så trist med syke jenter. Men herlig at det er helg, og dere bare kan kose dere hjemme! Da blir de nok frisk raskere enn svint! Hvordan er det med deg og formen, da? Noen symptomer? Jeg har absolutt ingen! Huff… Men så lenge det ikke er noen tante på besøk, er det vel bare å håpe-håpe-håpe… Jeg gruer meg til den kommende uka… Skal på jobbreise fra søndag til tirsdag, akkurat i de dagene jeg har ikm. Mye stress på den turen, masse jeg skal prestere og presentere, for fremmede mennesker med høye forventninger… Så jeg håper ikke tr plutselig dukker opp midt i det stresset. Sukk! Jaja. Det er jo dette som er LIVET, da! Og jeg er veldig glad i jobben min, og glad i å jobbe. Blir bare litt mye prestasjonspress innimellom… Tussemor! Hvordan går det med deg, vennen? HVordan er stemninga i heimen? Klem! Tuuusen takk for babystøv, En til! Så herlig! Håper du fikk en deilig fredagskveld med masse sjokolade og null stress. God natt, alle fine damer! Jeg er glad jeg har dere alle her i nabolaget Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 15. november 2013 #6879 Del Skrevet 15. november 2013 Hjelpes, jeg har ikke vært inne her med pc'en siden 27/10... ble fri for strøm på maskineriet rett etter flyttingen og fant ikke ladekabelen før roen senket seg i kveld, men da var jeg rimelig fornøyd altså!!! Velkommen til dere nye, og jeg drister meg med "velkommen tilbake" til meg selv! Unnskyldning?! Hyggelig å bli savnet og etterspurt, jeg mener det var Sensitiv som oppdaget mitt fravær. Var virkelig ikke for å være kostbar altså - har lest litt innimellom, men da med tlf-surfing fra jobb.. Tre uker siden forrige mens, så her er det DPO land og merkelige fornemmelser fra den svikefulle livmora som bare lurer meg. Har innvilget meg et par glass vin i kveld, har ikke troen på at dette er måneden for å juble over positiv test så jeg gir litt f.. Flytting, oppussing, stress og hundre tanker etter MA som vi takler så forskjellig gjorde sitt til at vi hadde en stygg krangel som medførte dårlig stemning i mange dager.. Og når han da i tillegg er så motsatt av meg at han i tillegg er langsint (les: langsur) så ble det vel bare muligens en donasjon med svømmere til gullegget hvis det var i rute. Det går den veien det går denne måneden, men vi er i allefall venner igjen og det var vel for så vidt greit å ruske opp i et par ting uansett.. Vi får heller se om vi ikke finner en bedre måte å kommunisere på... 'Nuff said! Er veldig spent på din historie, Fiemamma - ønsker deg kjempemasse lykke til om du ikke alt er i gang med fødsel. Og Pæretwins! Ble så glad på dine vegne, spennende tider foran deg.. Gratulerer så masse! Elibjo - krysser fingrene for deg og at det er en skikkelig gromming som vil klamre seg fast og vise seg som verdens beste "premie" mot slutten av sommeren!! God klem til Dossa, og alle oss andre som ikke vil ha besøk av tanta. Venter spent på deres IKM, ser at det er en del av dem før min kommer så jeg satser på at i allefall noen av oss kan juble over en positiv nyhet før julekalenderen hentes frem.. Det er for øvrig helt umulig for meg å innhente et par ukes skravlings her inne nå og med en gang nå, så jeg nøyer meg med å slenge ut med klemmer i øst og vest og til dere i sør også! Det har vært lenge stille, men jeg heier på dere alle: supermødre, humpere og ikke minst rugere. God Apexklem til dere alle fra meg. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860516 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 15. november 2013 #6880 Del Skrevet 15. november 2013 For å virkelig å få en avslutning på denne syklusen så tok jeg en titt på billigstrimmelen fra idag tidlig for å slå meg til ro med at det ikke gikk denne gangen heller... Men der var det en deilig liten strek plutselig som ikke var der idag tidlig etter 10 min. Røsket nettopp opp en CB og tisset på for å få dobbelsjekket og der kom det opp ett tydelig kryss... Her tørkes det tårer og kroppen vibrerer! Himmel & helvete går hånd i hånd!0 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860569 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 16. november 2013 #6881 Del Skrevet 16. november 2013 Hurra for deg, Mamma& storebror!!! For en avslutning på kvelden!! Måtte det være en sterk og flott krabat der inne nå! Veldig glad på dine vegne! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 16. november 2013 #6882 Del Skrevet 16. november 2013 Med Fie-baby hengende i puppen og latte'n trygt ved min side må jeg bare si varmt GRATULERER til Mamma&Storebror Sjøgress; mfl. tusen takk for koselige kommentarer. Det er så koselig! Gode klemmer til dere alle! Håper dere får en fin helg! Jeg er litt avhengig av rent hus til helgen. Det er rent og ryddig, enn så lenge! Alle fire er oppe i pysj, og mannen ligger godt under dyna PS! Dossa; Dekorasjonskvelden jeg skal på er "meg" kveld. Det er på min desidert favoritt blomsterbutikk. Alt som lages den kvelden av juledekorasjoner blir nok til meg selv jeg skal vaske klær i dag! Skal du? Heldigvis har jeg fått tørketrommel av storebror. Noe jeg virkelig gleder meg over! Tegn på at jeg er en super kjedelig husmor.... Min eldste datter på 6 insisterer på at jeg skal lage nisseansikt! med en nisseklem starter vi morgenmaraton! Happy day! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860712 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 16. november 2013 #6883 Del Skrevet 16. november 2013 Gratulerer så mye til mamma&storebror! Så gøy! :-) Bare innom for å lese litt før jeg står opp for å lage turmat. Yr har lovet meg strålende høstvær i Oslo i dag, vi har de to yngste tantebarna mine på besøk i helga og nordlending som jeg er må jeg ha bålrøyk i nesen med jevne mellomrom. Det bærer dermed ut i skog og mark, med sekken full av gode saker. Tantebarna er nemlig ikke nordlendinger, så de må bestikkes med pizzaboller, Kvikklunsj og kakao hvis de skal gidde å være med på sånt Ha en nydelig lørdag alle fine nabodamer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860741 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. november 2013 #6884 Del Skrevet 16. november 2013 Gratulerer så masse med en positiv test Mamma&storebror nå ble jeg veldig glad på dine vegne!!!!! Nyt den rosa skyen du er i og kos deg vennen med en voksende mage og en spennende tid du har foran deg Apex herlig å høre fra deg!! Har vært savna Kjipt med krangling vennen og at han er langsint. Men håper at en av svømmerne finner gullegget ditt Måtte det bli din tur nå Lykkelig jeg er så lik deg Må også ha et ryddig hus til helga *knis* Så jeg har vaska badene, skifta på sengene, støvsugd gulva og vaska dem og rydda i heimen. Mannen sier jeg har støv på hjernen hahahah det stemmer jo det Høres idyllisk ut med baby på puppen og noe varmt å drikke i hånda Ha en fin fin lørdag vennen!!!!! Er på dag 29 og spottinga er igang noe som betyr at jeg har tanta i hus i løpet av dagen *blæææ* Det var ikke ment å bli min tur denne gangen, gjør litt vondt men jeg snur det negative til noe positivt! For dette er et steg nærmere en spire Min spire kommer en vakker dag Sitter i stua nede og ser på barnetv med gullunga mine. Får snart lage frokost. Digger dere alle sammen jenter og dere fortjener alle en skikkelig goooooood klem *Smask smask smask* ♥ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860742 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. november 2013 #6885 Del Skrevet 16. november 2013 Spiren min Åååååååå det høres kjempe koselig ut med en tur ut i skog og mark og bålkos Snill du som tar med niesene dine ut, håper de setter pris på deg og denne koselige opplevelsen! Kos dere mega masse!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 16. november 2013 #6886 Del Skrevet 16. november 2013 Tusen takk dere! Men som vanlig så klarer jeg ikke glede meg helt da vi har vært igjennom samme scenario mange ganger før uten hell... Vi tar en dag av gangen og måtte det være en kraftig og frisk spire som vil holde ut der inne til sensommeren! Kanskje spå dommen slår til da Dossa! 😊 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860901 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 16. november 2013 #6887 Del Skrevet 16. november 2013 Er på vei ut for å prøve å fikse et par julegaver, men mååå jo gratulere mamma&storebror!!! Stoor klem!! Adopterer villig ordene småpærer og pæretwins hehehehe Formen er grei. Blir gjerne dårligere når jeg beveger meg, dessverre... men skal prøve meg på en tur ned til kjøpesenteret og bare surre litt rolig der før jeg tusler hjem igjen. Da har jeg fått bittelitt luft og trim, i alle fall Luv u, babes! Ta det med ro, skal ikke legge an på dere Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145860990 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 16. november 2013 #6888 Del Skrevet 16. november 2013 Åh , så koselig!! Gratulererklemmer til deg, mamma&storebror! Så godt å få streken der!! Nyt helgen, og kos deg med spiren der inne. Og velkommen tilbake, Apex. Flytting er jo et forferdelig slit, veldig mange som begynner å krangle når slikt står på. Håper alt er bra med dere nå, og at dere kan kose dere i nyhjemmet Til alle dere superjenter: god lørdag ønskes! Nå skal jeg nyte dagens første kaffekopp i mitt IKKE nyvaskede hus Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 16. november 2013 #6889 Del Skrevet 16. november 2013 Hei dere!!! Nå er babyjenta vår blitt 4 uker, og tiden går så altfor fort.... Er en del hyling på kveldstid her, dog tror vi har unngått kolikken *krysser fingre* Jeg har stort sett vært sjuk siden fødsel, og det ene har virkelig avlastet hverandre, så har byttet ut svangerskapsplager med urinveisnfeksjon, sopp, brystbetennelse, og nå det siste, kraftig forkjølelse. Kan ikke huske å ha vært så dårlig siden OL på lillehammer i 1994, da jeg var sengeliggende nesten to uker med influensa. Begynner å få en ny respekt og forståelse for de med kroniske lidelse her nå altså! Ellers er hverdagen preget av mye kos og baby i bæresele, for ligge for seg selv DET vil hun ikke Grattis så mye med småpærer i flertall Kjærepære, dette var virkelig moro å lese Kjempegøy at det har klaffet for deg også mamma&storebror!!! Gratulerer så masse! Ellers er jeg imponert over turviljen spiren min Her på vestlandet er vi omtrent i gang med å bygge en ny Noas ark om vi skal overleve floden fra oven, kanskje det er bedre turforhold hos deg? Vil sende en stor klem til fiemamma, håper ting kommer i gang av seg selv i dag eller i morgen. Vet hvor lei man er på slutten, ønsker deg masser av lykke til på mandag om lisjegutten finner det for godt på bli der inne til da Ellers heier jeg på sidelinjen for alle snart gravide!!!! Våte vestlandsklemmer til alle i nabolaget Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861149 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidney Skrevet 16. november 2013 #6890 Del Skrevet 16. november 2013 Hei kjære damer, bare raskt innom for å se at alt står bra til med dere! Kjærepære - GRATULERER med tvillinger! Herlighet så kjekt! Fiemamma - tenker masse på deg og håper snart du får treffe gullet der inne! Nerdybirdy - 4 uker ja! Tiden går fort! Må bare nyyyyte dagene, de blir så fort store.. Mamma&storebror - GRATULERER!!! Vet hvordan det føles.. jeg klarer heller ikke helt nyte, siden jeg har mistet før, så gleder meg til uke 12;) Dossa - kjipt med TR! Er så sant så sant, du er nå et steg nærmere! Elibjo - Så spennende og gratulerer med befruktet egg, yohoo!!!! SpirenMin - masse lykke til på UL. Krysser fingrene for en fin liten spire!! Unilon - synes det er herlig at du ikke kan for mye om EL slim o.l - det er ikke nødvendig å kunne alt det der, bare kos deg med sex ca annen hver dag! Lykke til;) Lykkelig - trist at du føler deg sliten for tiden! Husk at julemaset blir hva du gjør det til! Ingen vil huske neste år at du ikke hadde vasket under stolen;) Og det er masse gode julekaker som kan kjøpes! Bare husk at du ikke må slite deg ut!!!! Det er sååå viktig å huske på! Tenk på det store bildet! Hva er det egentlig som betyr noe? Nyyyyyt de 4 trollene;) Stor god klem! Her er jeg på dag 6+6 i dag, alltid spennende med søndagene når jeg runder over til en ny uke;) Har satt opp UL på 9+1. Fikk en liten preview tidligere i uken, for jeg skulle egnetlig bare innom for utvidet resept på lutinus.. Der hang det er søt liten reke helt oppe i ventre hjørnet kunne ikke se noe hjerteslag ennå.. hadde jo håpet på det, for disse dagene var visst helt i grenseland.. men får klare å holde meg 2 uker til. Slapper av så lenge brystene er ømme, de har allerede vokst en størrelse eller 2, så nipplene popper ut av bh-ene.. not so nice! Må ut å handle.. Ha en strålende lørdag! Vi er invitert på middag til naboen i kveld så jeg skal diske sammen en dessert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861331 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 16. november 2013 #6891 Del Skrevet 16. november 2013 Nei nei å atter nei til tr Dossa!!! så kjipt! Vet ikke om du har nevnt det før men kan du ikke få litt hjelp med å bli gravid? ? GRATULERER SÅ MYE mamma&storebror! Håper inderlig spiren din vil sitte denne gang ♡ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 16. november 2013 #6892 Del Skrevet 16. november 2013 Æsj, godeste Dossa! Klemmer på deg!! Du er så flink til å tenke positivt - virkelig et forbilde for meg i disse dager. Håper du kosemoser ungene og mannen, og nyter lørdagen alt du greier! Det blir din tur, fina! 💞💞💞 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861490 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 16. november 2013 #6893 Del Skrevet 16. november 2013 (endret) Gratulerer, Mamma&storebror! Anbefaler minimalt med koffein og masse avslapping og sunn mat, så sitter spira helt i mål, skal du se! Så herlig med liten reke, Sidney! Er så glad for at det endelig ble din tur! Og tenk at du har en stor godklump på 1 kg i magen, en til! hvordan går det med husjakten? Husk at det viktigste er drenering, isolasjon, våtrom/røropplegg, elektrisk etc., ikke overfladiskheter Bare spør meg om du lurer på noe, har vært igjennom et par huskjøp og har ellers litt peiling. Hvor gamle er de 'store' barna dine, Sjøgress? Mine er 7 og 9. Synes det bare blir mer og mer jobb, med lekser og aktiviteter. Men enig med deg i at det hadde vært noe helt annet å få barn nå. Klarte heller ikke å nyte spebarnstiden, men denne gangen vet jeg at søvnløsheten, brystbetennelsene etc. er veldig forbigående! Nerdybirdy: God bedring til deg! anbefaler en skikkelig hvitløkskur (et fedd hver dag i litt jus), det tar knekken på litt av hvert av ulumskheter! Dossa, har du prøvd akupunktur? Etter knapt to mnd med behandling klarte jo til og med jeg å få en svak strek etter 29 mnder, tenker det er framskritt selv om den ikke klorte seg fast. Vet hun har gjort underverker for mange. Stor klem Allerede 5 dpo her i dag, men tviler på at en ev. spire har klart seg gjennom 10 dager med ekstremhoste + noen dager med feber Er på bedringens vei, men nå har mannen blitt syk. Så i dag sendte vi ungene på tur alene, hehe. Litt skeptisk til å sende avgårde 7-åringen, som kan være litt ufornuftig, men gikk veldig bra Nå har vi bestilt middag fra Peppes, og mandag kommer svigermor og tar helgevasken Ønsker alle en deilig og avslappende helg! Endret 16. november 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 16. november 2013 #6894 Del Skrevet 16. november 2013 Da er vi tilbake etter en deilig turdag! Bållukt i alle klærne og klementin og kvikklunsj i magen, en stk fornøyd gjeng her i huset! Nå er fiskegratengen i ovnen, bestilling fra minstemann. Det er så kjekt å ha tantabarna på besøk, de er her en gang i mnd og da får vi så god kontakt men med en jente på 13 og en gutt på 9, blir det noen Fighter i løpet av dagen, de er ikke alltid perlevenner gitt! Nerdy-birdy: (oj, autocorrect på iPad rettet navnet ditt til Nedrykk-bidra! Hehe..) ingen storm her, men har sett at dere har fått både nedover og oppovervann!! Ikke måte på heller. Håper du og dine kom skadefri ut av stormen, nå har ho vel gått videre nordover? Apex: den er vanskelig, den der kommunikasjonen! Bra at dere er blitt venner igjen, det er jo ikke noe gøy med sånne surmulingsperioder! Vi er likedan. Men heldigvis, når det stormer rundt oss, så står vi sammen skulder mot skulder. Vi har vært gjennom noen tøffe perioder hvor livet har gitt oss noen bitchslaps, da støtter vi hverandre. Men så kan noe så hverdagslig som brødfjøl full av brødsmuler eller tomme melkepakker som ikke blir skylt være det som skyver oss fra hverandre og får oss ned i skyttergravene. Hver sin, naturligvis. Grøss. Håper dere snart kan glede dere over et nytt liv, sammen og i all fordragelighet Dossa: nei så kjedelig!! Jeg skulle så inderlig gjerne sett deg hyle over en positiv test snart, du fortjener det så virkelig! Ser Vinterblomst spør og jeg lurer jeg også: har du vurdert å be om hjelp for å få det siste familiemedlemmet i hus? Sender deg en god klem og vet at du er positiv som få, men kanskje allikevel trenger litt omsorg Sidney, får du ul eller har du bestilt privat? Har fastlegen din apparat kanskje, siden du fikk se Glimt av reka? Håper alle spirene våre klamrer seg fast nå, det er så tungt å vente på den hersens uke 12! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861691 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. november 2013 #6895 Del Skrevet 16. november 2013 Spiren min høres ut som dere har hatt en super fin dag ute med barna Kan godt skjønne at de stoooor koser seg hos dere Det er ikke noe som er bedre enn bållukt takk for klemmen!! Vinterblomst en dag vil du høre meg juble God klemmen varmer!!! Dere spurte om jeg kan få hjelp til å bli gravid. Alt er prøvd.....pergo....og tatt ulike prøver hos legen. Finner ikke noe galt, dette tar bare litt tid og det er jeg inneforstått med. En dag blir det min tur! Cayenne snupp aku har jeg ikke prøvd og faktisk ikke tenkt over at det kan hjelpe. Skal absolutt prøves ut. Takk vennen Digger omsorgen dere viser meg ♥ Har pakka inn en del julegaver idag mens julemusikken spilte i stua Mannen bare så rart på meg *knis* Elsker denne før julstida!!!! Klem til dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861869 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. november 2013 #6896 Del Skrevet 16. november 2013 Sjøgress og Sidney god jenter takk for klemme !!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861872 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. november 2013 #6897 Del Skrevet 16. november 2013 Sidney kos dere hos naboen ikveld!! Spennende med ul som er rett rundt neste sving Sjøgress søt du som gir meg ros for å være et godt forbilde Cayenne nyt pizzan også så digg å få hjelp til husvasken Hahaha jeg klarer jo ikke å huske alt med en gang *knis* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145861881 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 16. november 2013 #6898 Del Skrevet 16. november 2013 Dossa: Bare pass på at du går til en som jobber med infertilitet. Hvis du kan dra helt inn til Oslo en gang i uka ca anbefaler jeg Jorunn ved AJK klinikken. Hun jobber også kveld en dag eller to i uka. Var det ikke du Sidney som hadde gått til aku nå også før spiren endelig satt? Går litt i surr her... Da er pizzaen fortært og ungene har benket seg foran Skal vi danse med restene av selvinnkjøpt lørdagsgodt (ble i meste laget, ja) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145862027 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 16. november 2013 #6899 Del Skrevet 16. november 2013 Gratulerer så mykje mamma og storebror!! Kjekt å "sjå" deg att Apex!! Så fint å høyra at du får litt eigentid Lykkelig, det har du verkeleg fortjent Her har vi i dag prøvd dei første skeiene med tynn maisgraut, ho er ikkje overvettes begeistra for å seia det mildt. Ho syns det er stas å eta av skei, men smaken...haha, lo godt av uttrykket. Og så fekk ho smaka litt mango seinare på dagen, fall neimen ikkje i smak det heller. Men ho må jo lika meir enn banan, så vi får stå på i tida framover. Ikkje så mange dagar til ho er 6 mnd, og då treng dei jo jern og andre mineral har eg skjønt - så vi kryssar fingrane for at magen tåler det godt og at dette skal gå seg til. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145862178 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 16. november 2013 #6900 Del Skrevet 16. november 2013 Skulle bare inn å kikke litt, men MÅTTE bare juble for mamma og Storebror!! Hjertet tar salto av glede hver gang det annonseres etterlengtede streker og kryss...og nå var det endelig din tur Håper veldig, veldig egget ditt finner seg godt til rette Elibjo. Tvi tvi tviiiiii Kommer sterkere tilbake, mannen venter med armkrok i sofaen Huskjøpinnspill Cajenne..JA takk og syns det er en god ide å oppdatere listen, Supersnusken. nei..må løpe. Smask til hver og en Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/276/#findComment-145862353 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå