Krumelur Skrevet 4. november 2013 #6701 Del Skrevet 4. november 2013 Ja En til, det kan du spørre om;-) jeg tar en videreutdanning ja, er kokk og skal bli lærer:-) jobber som lærervikar og har nå fått et vikariat i faget mitt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145829476 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 4. november 2013 #6702 Del Skrevet 4. november 2013 Kjære vakre damer Beklager laber innsats herfra etter min kortvarige, hektiske aktivitet her inne for litt siden! Grunnen? Jupp, jeg er tilbake på jobb Merker at jeg blir fortere trøtt og sliten, og det murrer og styrer på, MEN jeg skal si dere det at den der kvalmen den har holdt seg unna foreløpig. Ikke at jeg er misfornøyd, men jeg er litt overrasket. Har jo hørt så mange andre fortelle at de har ligget krokete over doskåla og vrengt seg fra uke 4, men her er det ikke mye å merke. Stille før stormen, skal tro? Nå er jeg 5 + 4 og hjertet ha startet å banke Må innrømme at jeg føler meg ikke kjempegravid enda, altså..men det går vel opp for meg på UL om 10 dager En til, takk for at du etterlyser meg Og selvfølgelig kan du sykmelde deg! Man får først litt dårlig samvittighet av en eller annen idiotisk grunn, men så merker man hvor utrolig deilig det er å kunne ta litt vare på seg selv en stund. Jeg er inderlig glad for den tiden jeg var hjemme i rugeperioden! Man tenker gjerne at huff, det er så mye man skulle gjort, og kollegene trenger meg osv osv, men vi må bare innrømme det... man er ikke helt uunnværlig, overraskende nok, selv om vi selvfølgelig er mye bedre enn eventuelle vikarer/ erstatninger Så... ta godt vare på deg selv og gi BÆNG i jobben en stund Nå husker jeg ikke det døyt mere, kjære vene...syns jo at snart gravide-lista er begynt å bli alvorlig lang, flere bør joine oss på 1. termin snart! Dere får stå på og sette alle kluter til Dossa, du er et omsorgsunikum, og fortjener et smask! Tussemor og bokormamma, trenger dere en klem eller sju?? Eller smask?? Er litt høy på retting av matteprøver, så klemmer på alle som ønsker og trenger det! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145829535 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 4. november 2013 #6703 Del Skrevet 4. november 2013 Søte kjærepære bare å nyte så lenge du ikke blir dårlig. Blir rørt hver gang jeg tenker på at du er gravid *smelt* Er så utrolig glad på dine vegne snuppa og jeg gleder meg til din UL time Takk for gode ord som varmer!!! Jeg prøver så godt jeg kan å være omsorgsfull og kjærlig Huske nå snuppa at du ikke sliter deg ut på jobben! Helsa først vettu, for du bærer på noe veldig verdifullt!!! Elibjo kjipt med besøk av tanta! Men jeg bare veit at nå som hjelpen er i gang så vil vi snart høre deg juble ;) Xxxxxx Vinterblomst god og søt du!!! Hvordan er formen, har du jaga heksa ut av døra? Cayenne det ble tomatsuppe til middag idag hihihi Krumelur lærer er det beste yrket Sjøl stor trives jeg i klasserommet sammen med elevene mine Corneliuss hopp til sengs og dra med deg mannen *knis* Nå skal gullegget befruktes!!!! Kos deg og masse xxxxxxxx!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145829676 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 4. november 2013 #6704 Del Skrevet 4. november 2013 He he, dossa. Tenkte å vente til i morgen (har regime annenhver dag her...). Men kanskje vi skal gire opp med i dag også. Hvor er du i syklus? Jeg har IKM uke 47. Uff, sent hjem og så tsnken på tidlig jobb igjen. gjesp, får se hva vi orker 😉👫❤. God natta! Stor klem 😘😘😘 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145830292 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 5. november 2013 #6705 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Dag 14 i syklus og nå tilbake på høy på monitoren etter 2 dager på MAX!!! Og her har vi gjort siste innsats i forbindelse med EL! Vi har satt alle kluter til denne pp så nå tror jeg ikke gullegget slipper unna svømmerne til gubben! Måtte de bare møtes i en real "big bang" for så å smelte sammen!!! Skal begynne med crinone i morra i tillegg til babyklister, så da håper jeg at "blomsterbedet" mitt er perfekt til en evt spire! Kjenner at optmismen er på topp og da er desverre fallhøyden stor, men fordelen når man er en sliter er at man etterhvert går fra optimist til realistisk optimist! Hvordan går det med deg Dossa? Er vel i dpo-land? Gleder meg til å slå følge inn i 1 trimester sammen med deg! Endret 5. november 2013 av mamma&storebror Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145830834 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. november 2013 #6706 Del Skrevet 5. november 2013 Mamma&storebror så gøy at innsatsatsen er lagt!!! Nå heier vi på gullegget ditt og håper en av svømmerne finner frem og smelter sammen med egget ditt Hadde vært utrolig gøy om vi sammen kan juble over hver vår positive test om to ukers tid!!! Vi får bare holde motet oppe og ha troa, så kan det jo skje vettu Jeg er sjøl kommet over i DPO land! Er på da 18, men for sikkerhets skyld så tror jeg at mannen må tas en rask runde ikveld *knis* Corneliuss annen hver dag er en super god oppskrift!! Jeg følger den oppskrifta.....har ikke nubbe sjans å få til hver dag *hahaha* for det er alltid unger som skal ha oppmerksomheta og vi begynner ikke på noe vi ikke klarer å avslutte *gliser* Ligger ganske likt som deg i syklusen, venter tanta ca 17 november. Var da så mange kule symboler her nå og må jo bare prøves ut Har sløyd med halve klassen idag og de jobber med å lage krakk. Nå må de pusse ferdig alle delene før vi neste gang kan snekre delene sammen. Deretter skal de brenne noe på sittedelen før vi beiser hele krakken! Blir mange fine krakker under juletreet i år MAnge gode og herlige klemmer til dere alle sammen mine gode og skjønne jenter i dette fantastiske nabolaget Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145830933 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 5. november 2013 #6707 Del Skrevet 5. november 2013 Hei dossa! Så stas! Da håper jeg det klaffer for begge sånn at vi kan gå sammenstille 1. Tri! Så morro med krakker. Selv har jeg bare løpt mellom møter og pc i dag. Ha en fin kveld! Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832318 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 5. november 2013 #6708 Del Skrevet 5. november 2013 Syntes jeg hadde en deilig dag... Jeg FIKK en helt ny spisestue med 8 stoler i formiddag, sovesofa og lenestoler med fotkrakker... var så lykkelig! Sliten og trøtt, men veldig glad! Så stresset jeg av gårde, med dårlig tid, til samtale på skolen... smalt i full fart, med min 4wd som har reservedekk på bakdøra, rett inn i fronten på mannen min sin bil. Jeg er så lei meg!!! i morgen tidlig drar han bort med jobben noen dager. Jeg skal være alene med fire små for første gang. Slemme, dumme meg.... trenger klem, ikke kjeft! legger til en tupp, fordi den var dritkul, og faktisk fikk meg til å smile litt... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832393 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #6709 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Hei! Så spennende med dere som er i og rundt el, Dossa, Corneliuss, mamma og storebror og Vinterblomst (håper ikke jeg har glemt noen!) Krysser fingre og tær for dere! Bare å kjøre på nå Jeg har blitt veldig gira på akupunktur etter å ha lest endel om det i denne tråden. Hvis ikke det klaffer denne runden så skal jeg definitivt undersøke det! Er det etter 6 pp man bør begynne å undersøke om man trenger hjelp til å bli gravid? Etter mine grovregninger så bør ikm være i uke 47, men jeg lurer på om jeg har veldig tidlig el, for den var for snart to uker siden. Kan hende jeg har regnet helt feil også da Nå om dagen er jeg så hormonell at det er helt fælt. Redebyggesyndromet har slått til for fullt og jeg rydder i kjøleskap, kjøkkenskap, rom, kommoder, kjeller, egentlig alt jeg finner. Kaster og ordner, sorterer og arkiverer. Det er da virkelig ikke meg. Og jeg sipper til det meste. En trist historie, en morsom historie, barne-tv, tegneserier, herregud, at jeg ikke har blitt dehydrert enda er et under. Jeg velger å ta det som et tegn på at noe er i gjære, og at det ikke er tante rød Moro å lese hva dere driver med Læreryrket høres spennende ut, ser for meg at ingen dag er lik Det må være både gøy og utfordende å jobbe med barn! Kokk var drømmen min, men nå er jeg bare hobbykokk på hjemmebasis Skulle gjerne tatt opp kokkefaget, men finner ingen steder å gjøre det Lykke til til dere som er i dpo, heier fra sidelinja Spennende ventetid framover! Endret 5. november 2013 av mama foodie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832409 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 5. november 2013 #6710 Del Skrevet 5. november 2013 (endret) Oida, Lykkelig, det var leit! Men uhell skjer alle, det er fort gjort å rygge på noe, særlig når man har dårlig tid og er stressa... Been there done that! Garasjeveggen fikk seg en kraftig smell, og det samme gjorde bilen Men du bør absolutt få en klem, og ikke kjeft. Tenk på at materielle skader ikke har noen ting å si, og at det viktige er at ingen ble skadd. Sender en til deg! Gratulerer med ny spisestue forresten! Og så gratis da! Bedre blir det ikke PS: Den høna var forresten råkul, måtte fnise litt selv da jeg så den i sta! Endret 5. november 2013 av mama foodie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832438 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 5. november 2013 #6711 Del Skrevet 5. november 2013 Syntes jeg hadde en deilig dag... Jeg FIKK en helt ny spisestue med 8 stoler i formiddag, sovesofa og lenestoler med fotkrakker... var så lykkelig! Sliten og trøtt, men veldig glad! Så stresset jeg av gårde, med dårlig tid, til samtale på skolen... smalt i full fart, med min 4wd som har reservedekk på bakdøra, rett inn i fronten på mannen min sin bil. Jeg er så lei meg!!! i morgen tidlig drar han bort med jobben noen dager. Jeg skal være alene med fire små for første gang. Slemme, dumme meg.... trenger klem, ikke kjeft! legger til en tupp, fordi den var dritkul, og faktisk fikk meg til å smile litt... Sånn Lykkelig_4 <3 <3 <3 <3 ... Håper dette får deg til å smile igjen! Bil er bare bil og ingenting man ikke kan reparere igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832478 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 5. november 2013 #6712 Del Skrevet 5. november 2013 Haha, måtte prøve, jeg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145832932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 5. november 2013 #6713 Del Skrevet 5. november 2013 Lykkelig da...slutt med slike løgner, du er verken dum eller slem!!! Varm, god, omsorgsfull og snill! Verdens beste mamma og kone! I dag, verdens mest uheldige! Du klarer utmerket 4 små alene noen dager! Bare husk å senk kravene litt ;-) stor, god varm klem til deg!!! Sensitiv, hvordan går det med deg? Dossa, en "mållkos" til verdens herligste optimist En til, verdens luneste, rauseste og varmeste hjertevenn, håper du har det bra!Skulle så gjærne dullet litt for deg Sidney, hvordan er formen gode deg? Kjærepære, hvordan går det? Skulle bare mangle at kvalmen holder seg unna så mye som dere har slitt...du er verdens tøffeste,råeste og sanne venn!!! Hjelpes som jeg gleder meg til å få pcen opp å gå igjen, slik at jeg får kommentert dere alle! Nye som gamle, jeg leser ALT, men klarer ikke huske alt Cayenne, verdens sprekeste, godeste...nå nermer spira seg med stormskritt!!! Overbringer det jeg kan av sjarmerende babystøv fra lille gull som akkurat har blitt 5 mnd og en solid mammadalt :-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 5. november 2013 #6714 Del Skrevet 5. november 2013 Må visst komme meg på en pc snart så jeg også kan lage sånne kule høner! Bra det bare var en bil, Lykkelig! Ønsker alle en lang, deilig natt med uavbrutt søvn! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833040 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 5. november 2013 #6715 Del Skrevet 5. november 2013 Lykkelig, så kjipt med bilen! Men jeg er så enig med de andre her: Det er bare en ting, og den kan repareres! *Klem* Jeg kjørte rett i hushjørnet med vår forrige bil: både takrenna og bakdøra ble flatklemt! I tillegg skrapet jeg opp bilen på tre forskjellige steder ved tre andre anledninger, og en av de episodene medførte at naboens postkasse ble helt flat! DJIS, jeg følte meg som en elendig sjåfør! Så klønete!!! Så... Hvis det er til trøst... Du er ikke alene Fine dere, Dossa, Corneliuss, mamma og storebror og Vinterblomst! Jeg er også i samme syklusrytme som dere, så gøy! Nå MÅ det bli en seriøs avkorting av Snart gravid-lista vår! Jeg har EL nå i disse dager, ikm en gang mellom 18. og 21. Usikker på sykluslengden min... Ellers, er humøret alltid bedre etter en liten runde her hos dere TAKK!!! *Klemmer* Nå sitter jeg på en flyplass og venter på et forsinket fly, etter en drøyt lang arbeidsdag. Startet hjemmefra klokka fire i morrest. Gleder meg til senga og mannen der hjemme... Hvordan er dagene, Unilon? Og Tussemor? Klemmer til dere, mine venner! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833103 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 5. november 2013 #6716 Del Skrevet 5. november 2013 Snart gravide: Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp22, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Første forsøk med ivf. Uttak i uke 47 ca. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 41pp og IKM ca 17. November Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd over ett år. IKM ca 28/11-13. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )[/font][/color] Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang. Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp3, IKM ca 18.nov. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 nov Mama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6 Corneliuss (38 år, to barn på 3 og 6 år, prøver på nr. tre) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014) SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014) Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14) Sidney (32 år, termin ca 7.7-14) 2.trimester: MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars) 3 trimester: Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833112 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Corneliuss Skrevet 5. november 2013 #6717 Del Skrevet 5. november 2013 Så gøy at det er mange som er i samme syklus! Jeg har en skikkelig god følelse av at det er en bra mnd for oss! Har akkurat funnet ut at jeg tok feil av el. Hadde en test liggende og den tok jeg i kveld. Var positiv - og jeg som trodde jeg hadde hatt. IKM er 22. Nov. Uff, bil er bil. Støtter de som sier at det ikke er så viktig. Kjedelig med pengene men det er andre uhell som kunne ha vært laaangt værre. Hva om noe hadde skjedd med deg? Eller familien? Gjort er gjort så nå er det ikke noe å bruke energi på. Uansett hvor mye du irriterer deg så får du ikke endret noe. Ha en fin natt damer! 😍 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sidney Skrevet 5. november 2013 #6718 Del Skrevet 5. november 2013 Æsj da Lykkelig! Signerer tussemor sin kommentar! Bare svært uheldig i dag! Nyt din nye spisestue Krysser fingrene for at noe er på gang mama foodie! Hvis ikke, anbefales akupunktur ja! Legene sier vel ca 1 år før de begynner utredning, avhenger jo litt på alder, har man unger fra før etc. Jeg er super utålmodig, så da jeg ble enig med meg selv om å få gjort noen tester, var det ikke aktuelt å stille seg i kø.. 3 mnd venting er lenge når man allerede har begynt å svette Formen her er tipp topp, skulle ikke tro jeg var gravid.. eneste symptom er ømme bryster, så skal ikke klage helt ennå Nå blir det tur til London med venninnene tors-søn Gleder meg!!!! Nattinatt og god klem til alle som vil ha;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833146 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. november 2013 #6719 Del Skrevet 6. november 2013 Tusen takk for alle klemmer, gode ord, og ikke minst tupper! I dag blir det kaffe, og lek med de tre minste. Gidder ikke kjøre noen i barnehagen når jeg er alene med dem. Langt mellom barnehagen og skolen, så blir bare stress. Har sovet noe i natt, men føler meg litt trist. Første gang jeg har gjort noe med bil! Det inkluderer de 7 årene jeg brøt fartsgrensen med ambulanse også. Men sant som dere sier, er jo "bare" en bil... Må vel starte dagen her! er så stille og godt. Men snart er det full rulle! Ha en glad dag! Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 6. november 2013 #6720 Del Skrevet 6. november 2013 God morgen ønskes fra en stressa "så-forsov-jeg-meg-likevel" som våknet klokka fire i natt og ikke fikk sove igjen. Småtrøtt nå... Kaffekoppen i hånda og full fart! Håper dere får en finfin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833358 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 6. november 2013 #6721 Del Skrevet 6. november 2013 En liten hilsen fra meg, som Tussemors klump har min og blitt 5 mnd,tiden flyr hi-hi moro med nye ikoner vi var på kontroll og ble veid og målt og "alle" mener han er den største av de 4,men når jeg kom hjem sammenlignet jeg alle kortene og av gutta er han faktisk minst,de 2 andre var 1 cm kortere og henholdsvis 100 og 200 gr tyngre,rart hvordan hukomelsen lurer en Kjærepære ikke for å ta fra deg motet,men jeg var helt fin frem til uke 6,så kom kvalmen fra H... men håper du slipper. Tussemor håper du å gubben kommer på rett kjøl,dere har jo holdt ut lenge nå med opp og nedturer,tenk du sa rett før fødsel at han skulle ut,men nå er det 5 mnd senere og dere henger jo fremdeles in there Lykkelig er bil er bare en haug med metall og plast,uten følser eller noe annet som tar skade av en smell,det eneste sted det svir er i lommeboken og det er også ikke så ille i forhold til alt annet som kan gå galt Her er det oppgaveskriving,og synopsis skriving med livet som innsats. Ellers går det i trening,ridning,babysvømming og oppfølging av alle 4. Prøver desperat å bli kvitt de siste 4 baby kg uten å slanke meg,bare trene men det er ikke lett Er under 2 mnd igjen av permen min,og gleder meg ikke til å komme tilbake til jobben,der er det turbulent om dagen I helgen skal vi på hytta alle mann,skal på kino å se den nye Flåklypa filmen Er det noen som har hørt fra Symbio? Og hva er det som har skjedd med mannen til Bokormmamma? Til alle nye og "gamle" som jeg ikke kommenterer,så følger jeg med og heier,trøster og sender 7850 gr med babystøv til dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833554 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. november 2013 #6722 Del Skrevet 6. november 2013 Mange kule ikoner her *knis* Gode og søte Lykkelig det er kjipt at bilen fikk merker, men det aller viktigste er at det gikk bra med deg!! En bil kan mn lett erstatte men det finnes bare en Lykkelig som nå trenger en god klem, så slenger armene mine rundt deg og gir deg en trøste klem!!!! Du får ikke lov til å se ned på deg sjøl!! Jeg er imponert av alt du får gjort Du er en fantastisk god mamma og kvinne snuppa!!!!!!!! Her er et ikon som passer utrolig godt til deg og til meg *knis* Vi må av og til bare slippe taket og nyte hverdagen med ungene men er jaggu ikke lett når man ser hybelkaninene kryper frem Hønny wow er gullet ditt blitt så stor allerede! Suger til meg alt støvet du fyrer av gårde!! Og håper det smitter over på meg Mama håper du får en fin dag sjøl om du er stup trøtt Sidney bare å nyte så lenge formen er bra!! Åååå tur til London høres digg ut, kos deg masse skulle ønske du hadde en stor nok koffert så jeg kunne sniket meg med Fiemamma Hvordan er det med deg?? Er bare såååå utrolig spent for nå er det jo snart bare ei uke att til termin Du går ikke over termin vennen? Tussemor hvordan er det med deg vennen? Har kronidioten skjerpa seg? Du fortjener bare det aller beste Knusekoseklemme deg!!!!!!! Jeg har nedtelling til januar *knis* gleder meg så vanvittig mye til å se deg att!!!! Sensitiv hvordan er det med deg? Klem En til vennen må bare slenge armene mine rundt deg og overøse deg med masse klemmer Alle dere andre er ikke glemt!! Så en god klem sender til dere som ønsker en fra solstråla Dossa Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. november 2013 #6723 Del Skrevet 6. november 2013 Hunny-b; så koselig med en oppdatering fra hjemmefronten! Det er så mange nye her nå, at jeg sliter litt når det gjelder å henge med! Min permisjon går ut i mars. Har ikke jobbet siden nr.3 ble født, og gikk da i vikariat. Her har ikke døgnet nok timer, og jeg gleder meg overhodet ikke til å jobbe igjen... Men slipper ikke unna! Håper vi klarer å drøye det til høsten, dersom økonomien holder! merkes at tre er hjemme i dag. Full fart! Dossa; jeg lo høyt da jeg så denne det virker kjent ja!Har skulket unna med lang te-seanse hos mamma i dag, så nå må jeg kase meg rundt å komme ajour med husarbeidet! Fortsatt glad dag! De nye ikonene er simpelthen gøye! *fnis* Mange gode klemmer til de fabelaktige støttekontaktene!PPS! ingen uhell så langt i dag.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145833879 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 6. november 2013 #6724 Del Skrevet 6. november 2013 Heisann jenter! Ser til min store skrekk på lista vår at etter Fiemor er jeg nestemann ut! Heldigvis er det en god stund igjen til termin da, men føler det kommer nærmere og nærmere! Gurimalla så mye jeg skal ha gjort før den tid! Både flytting og juleforberedelser He, he, det var en cheerleader det der ja,.. Da kan jeg jo benytte anledningen til å heie litt på deg da Fiemor, gleder meg til neste oppdatering fra deg, har det skjedd noe enda...? Og Minnimusa, hvordan er ståa hos deg for tiden? Tenkte denne passer til deg: Hvordan går det med deg kjære En til? Kommer du snart over i 3 trimester kanskje? Håper alt er vel og at du finner drømmehuset snart! Sender enorme mengder babystøv til alle dere som koser dere med EL eller er i vanskelige DPO-land! På tide å fylle opp 1trimester nå! Hjelp, jeg blir helt forstyrret av alle disse nye smileyene jeg, husker ikke hva jeg skulle skrive.. Jeg har nå 4 uker til permisjon og teller nesten timer og minutter...Tungt å jobbe fullt nå synes jeg! I tillegg er det litt trøbbel her hjemme for tiden, mannen er syk og mye faller da på meg. Men, satser på at det er lys i enden av tunnelen og at 2014 blir tidenens år! Håper alle har en strålende dag! (vet at det er mange jeg har glemt nå altså, men følger med på alle, ikke meningen å utelate noen!! ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145834307 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 6. november 2013 #6725 Del Skrevet 6. november 2013 Tusen takk for gode ord, snupper! Rekker bare legge igjen noen setninger før jeg må inn igjen til min kjære. Jeg vet forresten godt at kvalmen kan komme ganske så akutt etter en stund men håper det ikke blir for ille... har vært hjemme i dag siden jeg slet meg helt ut på jobb i går. Det straffa seg! Er vant til å ofte sitte på kontoret til fem-seks, men nå klarer jeg knapt halv fire! En lærer får ikke gjort mye retting før halv fire Men skal prøve å bli flinkere til å ikke overdrive jobbinga. Hehe... det merktes på dere at det er kommet nye smileys inn hit! Høna var kul, ja Kommer sterkere tilbake, honeys! PS: har lyst å filleriste mannfolka til noen av dere, altså! Jeg tar ikke så mye betalt for å gi litt deng Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/269/#findComment-145834868 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå