Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Takk for det, Cayenne  :) Håper virkelig tanta holder seg unna deg!

Vi skal stå på og prøve å lage et barn til for vi ønsker det så sterkt. Men om vi ikke klarer det, så er jeg uendelig glad og takknemlig for det barnet vi fikk sammen.

Endelig helg! I kveld skal vi besøke moren til samboeren min som fyller 95 år! Hun er fremdeles frisk, klar og rask i hodet og stort sett alltid positiv. Jeg bøyer meg i støvet for henne  :D

Velkommen hit Ini  :)

Sjøgress: Håper du får slappet av i helgen og får litt mer overskudd. Vet hvordan det er å føle seg sliten. Men det blir bedre. Helt sikkert. God klem fra meg

Fortsett å slite ut mannen din, Dossa  :)

God helg til dere alle  :D

Fortsetter under...

Så gøy å høre om alle de artige Halloween-opplevelsene og planene deres. :) Jeg har lovet å bake halloweenkake til fest i morgen - ik! Kanskje noen av dere har tips til oppskrift på en enkel og barnevennlig kake?

Tusen takk for klem og trøst, Sensitiv og Cayenne! Jeg gikk tidlig hjem fra jobb i dag, så nå er jeg hjemme og bare later meg. Har til og med lagt meg i senga! Tenker å bli her til mini må hentes i barnehagen. :)

God fredagskveld, alle sammen!

Da kom tr her, 20 dager etter el, buhu :( Tror nok at det var noe der, iom svak test over tiden på mandag?

Tror ikke det er meningen at vi skal få flere barn, visste jo at det var i siste liten.. :(

Humøret er nok på vei opp igjen i morgen, men akkurat nå føles det litt kjipt. Kanskje det hjelper med et stort glass rødvin...

Aiai! God bedring, HH80! Uansett ikke veldig lenge igjen nå, da :) Tenk så herlig det blir når nurket et ute av magen!

Trist at det ikke gikk veien denne måneden, Cayenne. Kos deg med vin og helg og med mannen, det hjelper ofte det :) God klem til deg!

Annonse

Kjære gode Cayenne :wub: det var utrolig trist å lese at dritt tanta kom hjem til deg :( skjønner godt at du er trist og lei deg. Sender deg en varm klem!!!!

Veldig godt å samtidig lese at humøret ditt ikke er borte ;) kos deg med rødvin ikveld søta ♥

Må bli din tur snart!!! Bare bli med meg og hold pågangsmotet oppe :wub:

Åååå, trist å høre, Cayenne! Tipper at det nok var noe der, positiv test og sånt. Nå er jeg jo ikke så veldig erfaren med dette, og kjenner ikke hele historien din, men det noen av legene sa til meg på Ahus var at det var lettere å bli gravid etter en SA/MA/exu. Så kanskje det går bedre neste måned? Jeg håper i alle fall det stemmer for deg, ja, og for meg selv også  ;) Kooooos deg masse med rødvin, det hjelper mot det meste  :D

Tusen, tusen takk for velkomstmeldinger, dere er virkelig en bra gjeng! Så mye positivitet og omtanke og genuint gode ord skal man lete lenge etter.

I dag har jeg startet på jobb etter exu-en, og det var kjempedeilig å komme tilbake og gjøre nyttige ting  :)  Og venter spent på om TR kanskje kommer i løpet av uka.

Håper det går bedre neste gang, Sensitiv!

Fælt å høre historien din, Katta(?), men så bra at du har det godt nå! Klem til deg.

Helsikes da Cayennis :( Jeg tror det har vært noe der. Vet hvor presis syklusene dine er, du har full kontroll. Blir ikke farget strek uten hCG. Flate så kjipt! Ikke gi opp helt da.. Kan tenkes at du får en flott julepresang i år vettu, da får vin og div julemat vike unna :) Jeg krysser ihvertfall fingrene for det, og har like mye trua! Du kan få sture i kveld, jeg har trua for deg så lenge :) Synes det er på tide at du og Dossa kan slå følge med spirer nå. :wub:

Ønsker alle en fin kveld og god helg :)

Annonse

God fredag til alle dere vakre kvinner!

Synd det ikke ble noe Cayenne, ergerlig når man begynner å få opp håpet... Satser på at det klaffer neste runde for både deg, Sensitiv og Dossa. Kan ikke tenke meg hvordan det er når man har prøvd så lenge!

Så mye du har opplevd, Katta. Det høres ut som om du er en sterk person som har fått til så mye! Kanskje vi ses på Høyskolen etter nyttår ;) Ja tida flyr, er snart ferdig med et og et halvt å, og da er jeg halvveis. Har vært på skolen denne uka, det er alltid kjekt men slitsomt. Er helt klart litt mer slitsomt å studere nå som jeg har barn, men samtidig er jeg veldig mye mer strukturert!

Bra å høre at du er tilbake på jobb, Ini! Merker selv denne uka at det hjelper å få tankene over på noe annet. Går i en liten klasse og har vært ærlig om hva som har skjedd, så fått masse støtte hos mine flotte studiekamerater. Neste uke er det tilbake på jobb, har vært borte lenge nå pga praksis. Snart skal vi være gravide igjen! Nå har jeg sluttet å blø, men får fortsatt litt utslag på sånn strimmeltest. Kommer bare til å fortsette og teste også teste etter el når den blir negativ. Har bestemt meg for at jeg ikke orker å vente til etter mens. Vet jo ikke hvor lang tid det vil ta nå som jeg er en eggleder i manko... Har endelig turt å spørre samboeren om hva han tenker, og han sier han er klar for å prøve igjen. Var litt redd han plutselig ville vente eller noe... Hadde vært bra å rekke den barnehagefristen da!

Blir litt mye meg og meg, men trenger liksom å få tømt meg litt. Håper det er greit!

Tudelu og god helg :)

Koser meg som sagt med et glass rødvin, noen gleder er det jo med å ikke være gravid!

Jepp! Både spekemat, god ost og vin her i kveld, og så håper jeg at det ikke er så lenge til det ikke er lov mer  :) Tok en test her om dagen, etter at du skrev at du hadde testet, og den var helt negativ  :D Håper din blir det snart, og at vi kan begynne å håpe på å få positive tester igjen! Så bra mannen din ikke er redd for å prøve. Min er også heeeelt klar. Nå skulle jeg litt ønske at vi ikke hoppet over muligheten som var, men men. Stå på, og hopp i det  ;)

Jeg som var helt sikker på at du var gravid Cayenne, men du må ikke miste motet. Kusinen min fikk akkurat barn hun er 42. Jeg vet alle kvinner er forskjellige, men du må ikke gi opp ennå. Hun hadde prøvd i 5 år, hun hadde ingen barn fra før. Du får masse god energi fra oss som er her i nabolaget, og masse støtte. Da er det bare å begynne på ny pp og sengekos.gif. klem

Ååå så søte dere er, det varmer! :wub:

Gir meg faktisk litt håp at det mest sannsynlig var en kjemisk, nærmeste vi har vært på over to år ;)

Satser på at akupunkturen har en effekt etterhvert, hun sier det gjerne tar to - tre mnd før man blir gravid :)

Nattaklem :wub:

Endret av **Cayenne**

Å, Cayenne, det var leit. Men var det ikke du som sa til meg sist jeg hadde tanta på besøk og hun herjet så voldsomt: La henne bare herje, hun kommer ikke tilbake på lang tid. Hvis det var du, så fikk du jo rett, så da sender jeg den i retur! La henne bo hos deg en ukes tid og så pælmer du henne på hue og ræva ut!! :)
Ikke mist motet, kjære deg :)

Jepp! Både spekemat, god ost og vin her i kveld, og så håper jeg at det ikke er så lenge til det ikke er lov mer :) Tok en test her om dagen, etter at du skrev at du hadde testet, og den var helt negativ :D Håper din blir det snart, og at vi kan begynne å håpe på å få positive tester igjen! Så bra mannen din ikke er redd for å prøve. Min er også heeeelt klar. Nå skulle jeg litt ønske at vi ikke hoppet over muligheten som var, men men. Stå på, og hopp i det ;)[/

quote]

Du kan jo være glad for at du har klart å vente! Håper du får mensen fort nå da. Er spent på hvordan det blir nå. Er vel antagelig størst sjanse når egget slipper på den "gode siden" så blir spennende hvor første el kommer da;-)

Velkommen Corneliuss :D Her vil du stor trives!!!

Håpe spira sitter hos deg før du veit ordet av det ;) Xxxxxx

Sender en goood varm til dere som har heksa på besøk :) måtte det bli lenge til neste gan g hun kommer!!!

Alle rugere må koses masse!!!

Ekstra klem til gode Fiemamma som snart skal gjennom sitt livs største maraton :wub:

Også må vi ikke glemme alle prøverne og dere andre herlig jenter *knuseklemme* dere alle sammen!!!!!

Har vært en avslappende og herlig lørdag :) vi har nettopp hatt hjemme kino og kost oss med en god film og snop :) det hører jo med *knis* så lenge ungene er fornøyd så blir jo mor glad også :P

Var på HIO igår siden det var planleggingsdag. Var på et veldig bra kurs som heter Røris :)

Opplegget skal gjennomføres med klassen på mandag!

Var ute og spiste med gode kollegaer etterpå og kvelden ble avslutta med massasje av mannen og noe att åt ;) hihihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...