Unilon Skrevet 30. oktober 2013 #6601 Del Skrevet 30. oktober 2013 I dag kom tanta. Jaja. Skal få kommentert dere kjære medsøstre i kveld. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814208 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 30. oktober 2013 #6602 Del Skrevet 30. oktober 2013 Happy humping, Dossa! Nå er det jaggu på tide at det flytter inn en liten huleboer hos deg på permanent basis! (Eller nesten permanent, da..) Velkommen til dere nye! Trist å lese noen av historiene deres, men det blir nok en happy ending! Bruker også kun mobil her, så det blir ikke de lengste kommentarene fra meg... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814209 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 30. oktober 2013 #6603 Del Skrevet 30. oktober 2013 Å nei Unilon, fordømte dritt altså! Hvordan var det igjen, var det du som fikk en svakt positiv i helga? Satse på at den sitter neste gang, da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814221 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 30. oktober 2013 #6604 Del Skrevet 30. oktober 2013 Jeg har også gått og ventet på ikm i disse dager, men det er det ikke så mange som har fått med seg Men tusen takk til de som gjorde det . D Her inne er det vel lettest å huske de man har 'kjent' en god stund. Spes om man skriver fra mob som mange gjør. Tror ikke det var vondt ment å glemme deg. Ser det var fire som inkluderte deg, i tillegg til de som ønsket 'alle prøvere' lykke til. Synes ikke det var så lite, og synes heller ikke man skal være redd for å skrive her inne fordi man ikke har tid til å oppdatere seg på alt som skjer her til enhver tid. Håper du og alle andre har en fin dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 30. oktober 2013 #6605 Del Skrevet 30. oktober 2013 Blææh Unilon!!! Alltid like kjipt det der, men ikke gi opp Jeg må som Cayennis skriver - skrive mest på generell basis Sensitiv Pcn min er død og det er uhyre vanskelig å huske alt når jeg skriver fra mobil, jeg har store problemer med scriptet her inne av en eller annen grunn, og er ei skikkelig kløne med touchskjerm. Jeg heier på alle som en like mye, uansett hvilken situasjon de er i, lykkerus, prestasjoner, nedturer, prøving, syke barn, trøbbel på hjemmefronten, tanteheksa osv. osv. Håper ikke at noen føler at jeg overser dere Jeg er jo her fordi vi er en gjeng og jeg er interessert i livene deres selv om jeg ikke klarer å kommentere alt. Jeg er klar over at det blir mye meg, meg og meg fra min side for tiden, men håper ikke noe føler at jeg ikke bryr meg om dere for det Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814589 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. oktober 2013 #6606 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hei ini:-) Og hei alle andre! Gratulerer så mye til alle som har blitt gravide! Og spennende med alle som venter på å få vite. Har jo skjønt at det er en del her inne som har prøvd en stund, og da er det ekstra stort når det klaffer! Jeg synes også det er vanskelig å huske alle, men jeg er jo ny her;-) blir nok litt bedre kjent etterhvert. Skriver fra mobil på bussen hjem, og da blir det litt knotete. Men er så hyggelig å komme inn her og lese:-) masse hyggelige og positive folk her! Jeg tror kanskje ikke jeg kommer til å vente en syklus med å prøve på nytt, ini. Får se litt hvor lang tid det tar. Etter SA tok det seks uker før jeg fikk tilbake mensen. Dvs el etter fire uker. Jeg tenker at fire uker må jo være god tid for kroppen å hente seg inn! Hvis det blir sånn nå også da. Har jo ikke noe rester eller noe. Men foreløpig blør jeg jo fortsatt, så får bare vente å se. 9 dager siden nå. Håper dere traff blink i går, Mama Foodie;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814647 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 30. oktober 2013 #6607 Del Skrevet 30. oktober 2013 Unilon det var trist å lese at du fikk nok en gang besøk av tanta Hun veit bare ikke å holde seg unna alle de herlige jentene på denne tråden! Nå får hun bare gjøre seg ferdig for det skal bli lenge til neste gang hun besøker deg Varm klem til gode deg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 30. oktober 2013 #6608 Del Skrevet 30. oktober 2013 Eg skrive kun frå mobil, så e utruli vanskelig å holde seg oppdatert. Tenke at detta må eg svara på, men så forsvinne alle navn og det som står skrive og då e da vanskelig å skriva si eg ikkje har "bildene" av dåke oppi håve mitt. Kjenne mange av dåke kvarandre privat? Eg fekk time på torsdag 7.november. Men reise på ferie ettermiddagen samme dag.. Viss det ikkje er liv så har eg ikkje lyst til å reise på ferie uten å få "ordna opp"!! Men det er vel ikkje gjort på 1time akkurat? Trur det var Celia prøver igjen som skreiv om lignande historie som meg... Får ikkje samme oppfølgingen eg då. Men eg håpe virkelig at vi begge får positive svar og at vi ska bli mammer til huleboarane våre! Men meinte di at Hcg ville synke dersom du fekk MA? I og me at eg ikkje får ul så vil eg veldi gjerne måle Hcg for å prøve å få svar! Kunne få komme til ul privat på ettermiddag 5.november. Men det er vel ikkje lang nok tid til å "få orden" på kroppen til avreise på kvelden den 7.?? Har satt meg opp hos den offentlige gynekologen til at dei må ringe meg viss di får ein avbestilling.. Trur det var Cayenne som ikkje fekk positiv test i dag, men at du kanskje trur at det kan sitte ei spire likevel. Eg må innrømme at eg foreløpig ikkje har skjønt ka ikm eller lkm??er meen eg hadde samme symptom som deg. Kjempevonde puppa og plutselig ein heil drøss me uvanlige kvise. La meg om kvelden og våkna med masse. Eg følte kroppen var annerledes, men hadde aldri vore gravid så visste ikkje ka eg skulle sei var annerledes. Og her komme poenget :-P Eg testa ikkje positivt før 5+6!! (Brukte billigtestar..) Bare for å forstå ting bedre innpå her. Ka e ikm/lkm og dpo?? Finnes drøssevis av uttrykk innpå her som eg må innrømma eg ikkje skjønne ein døyt av. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145814962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 30. oktober 2013 #6609 Del Skrevet 30. oktober 2013 Håper du får komme raskere inn for å få bekreftet at det er liv laga, Katta! Og så oppmuntrende at du testet positivt så sent! Ikm er ikke kommende mens (forhåpentlig), dpo er days past ovulation, altså antall dager etter el. CD er suklusdag, 1. er altså den dagen tr kom. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 30. oktober 2013 #6610 Del Skrevet 30. oktober 2013 Håper du får komme raskere inn for å få bekreftet at det er liv laga, Katta! Og så oppmuntrende at du testet positivt så sent! Ikm er ikke kommende mens (forhåpentlig), dpo er days past ovulation, altså antall dager etter el. CD er suklusdag, 1. er altså den dagen tr kom. Håpe eg og!! Men nå tør eg jo ikkje gleda meg te ferien eingong. Redd da ikkje blir verken ferie eller baby på oss :-( sku ønska eg budde på ein stor plass der eg bare kunne ha ringt frå plass til plass for å få ul nesten på dagen :-P Aha! Eg som lenge trudde dpo betydde "dagar på overtid" :-D Krysse fingrane for deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815051 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 30. oktober 2013 #6611 Del Skrevet 30. oktober 2013 Katta hvor langt er du på vei nå? Synes virkelig du burde fått kommet inn på UL raskere enn du har fått. Blir oppgitt av at vi ofte må krangle oss til en nødvendig time *grrrr* er ikke slikt det skal være! Jeg håper du får gode nyheter neste uke slik at du kan dra på ferie og nyte den fullt ut Varm klem!!! Du spurte om noen kjenner hverandre privat......kan bare snakke for meg sjøl......føler jeg kjenner mange av de gode jentene her inne men har bare møtt Tussemor og Bokormamma i virkeligheten Snuppa er på turning nå så sitter og venter. Gidder ikke reise hjem att bare for å snu i døra Er ikke CD 13 dag men bare 12.....hehehe.....ikke lett å telle dager Skal forføre mannen ikveld og håper på napp *knis* Si ifra om det er noen som kunne tenkes å møtes i Oslo en dag hadde vært utrolig koselig å få til et treff! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 30. oktober 2013 #6612 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for svar :-) Håpe alt e fantastisk inni der!! Ska ta godt vare på han/ho når da passe å helsa på <3 E 9+5 ette menstermin i dag Håpe Håpe!! Tvile vel på da e så mange menn som seie nei takk den forespørselen, Dossa ;-) Nåken av dåke som bur i Lillestrøm foresten? E komt inn på skule på Kjeller frå januar av, men vett ikkje om eg tør :-P Flire av meg sjøl men eg meine da heilt seriøst! Kjenne eg har heilt panikk for å gå fram og tilbake til skulen i mørket. Har aldri vore mørkeredd elle redd for noko. Men når det blir snakk om å flytte så langt vekk aleine og måtte gå til og frå skulen i mørket. Kjenne på panikken! Aleina, så langt heimefrå og forhåpentligvis gravid!! Ikkje har eg funne meg plass å bu heller.. Grøss og gru!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815120 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. oktober 2013 #6613 Del Skrevet 30. oktober 2013 Takk for svar :-) Håpe alt e fantastisk inni der!! Ska ta godt vare på han/ho når da passe å helsa på <3 E 9+5 ette menstermin i dag Håpe Håpe!! Tvile vel på da e så mange menn som seie nei takk den forespørselen, Dossa ;-) Nåken av dåke som bur i Lillestrøm foresten? E komt inn på skule på Kjeller frå januar av, men vett ikkje om eg tør :-P Flire av meg sjøl men eg meine da heilt seriøst! Kjenne eg har heilt panikk for å gå fram og tilbake til skulen i mørket. Har aldri vore mørkeredd elle redd for noko. Men når det blir snakk om å flytte så langt vekk aleine og måtte gå til og frå skulen i mørket. Kjenne på panikken! Aleina, så langt heimefrå og forhåpentligvis gravid!! Ikkje har eg funne meg plass å bu heller.. Grøss og gru!! Hvor bor du nå da? Og hvor langt studie er det? Jeg går på Kjeller men bor i Oslo da. Er bare på samlinger en uke i mnd da.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815133 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 30. oktober 2013 #6614 Del Skrevet 30. oktober 2013 Katta Lillestrøm er ikke langt fra meg Du klarer det du setter deg som mål sjøl om det kan virker skummelt. Hva skal du studere på Kjeller? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815356 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 30. oktober 2013 #6615 Del Skrevet 30. oktober 2013 Bur på Vestlandet. Har hus her, men må vel leiga ett elle anna i tillegg detta året. Dette e et fulltidsstudie i 1år. Helsesøsterutdanning. Håpe på å kunne ha praksis her heime. Då ska studiet bli øvekommelig for meg. E heldig som har utdelt ein klisterhjerne. Så får gode resultat ut frå minimalt med innsats. Utfordringen for meg e rett og slett bare å tørra å faktisk reisa ned, bu der og farta fram og tebake te skulen.. Høyres nok heilt teit ut, men følelsen e veldi reell! :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815387 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Katta82 Skrevet 30. oktober 2013 #6616 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hehe :-) Eg som har lurt såååå på koss eg ska få tak i nåken som kjenne til plassen. Og så e dåke her :;-) Har dåke forslag til buplass? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815397 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. oktober 2013 #6617 Del Skrevet 30. oktober 2013 Tror det er veldig kjekt å være helsesøster:-) jeg går på et lærerstudium og har enda et og et halvt år igjen. Skolen er fin, ikke så stor. Vet det er studentboliger i nærheten av skolen, det må jo være det beste for deg? De er jo som regel litt rimeligere også. Satte meg på skolebenken i fjor etter naange år sjøl. Var veldig spent og usikker men det har gått kjempebra. Er nok som deg, har ganske lett for skoleting og trenger ikke jobbe meg i hjel for å gjøre det bra;-) synes du skal gå for det! Er vel ganske vanskelig å komme inn på det studiet? Og en helsesøster har jo veldig fine arbeidstidermed tanke på barn i forhold til sykepleiere. . Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. oktober 2013 #6618 Del Skrevet 30. oktober 2013 Kan godt bli med på å møtes i Oslo, Dossa, men må bli litt varmere i trøya først;-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815444 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krumelur Skrevet 30. oktober 2013 #6619 Del Skrevet 30. oktober 2013 Forresten, Katta, vi har også endel praksis, og alle får ta det på hjemstedet sitt. Folk fra hele landet i klassen min:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815464 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 30. oktober 2013 #6620 Del Skrevet 30. oktober 2013 Da var snuppa lagt, mannen fikk oppkastsyke i dag, så han er forvist til gjesterommet, jeg har menssmerter og vondt i ryggen, så jeg har også lagt meg, med laptopen i senga, på tide å oppdatere seg på dere digge damer Minnimusa, kjekt med noen rolige dager på jobb også Og jeg synes du skrev så fint til oss prøvere, det er alltid nye håp og drømmer! En av mine største drømmer har jo allerede gått i oppfyllelse i og med at jeg har et barn! Ønsker meg fler, men skal aldri ta det for gitt, og skal alltid sette pris på den gaven jeg har fått som er datteren min Er ikke du snart i tredje trimester?? Mama Foodie, jeg skjønner godt den følelsen av å tro at du er gravid, jeg var helt overbevist om ay jeg var gravid nå, pga masse symptomer og veldig sen mens.. men den gang ei Vi får passe på hverandre at vi ikke tror oss helt opp i skyene med disse innbilte graviditetene hihi. Men det blir spennende å høre om du får eventuelle symptomer og slikt disse neste ukene! Håper du fikk kost deg godt med mannen i går. Dossa, håper du har en flott kveld ute på restaurant! Synes du er flink til å gjøre unna julehandelen altså, jeg har ikke begynt enda, ikke vet jeg hva folk ønsker seg eller noe. Men det virker også som du har veldig mange å kjøpe gaver til? Så artig at jentene dine har vært på halloweenparty! Vi skal til mamma i halloweenparty på lørdag, og da skal vi kle oss ut som Superfamilie, mannen min skal være Clark Kent, med briller og supermann t-skjorte under vanlig dress, jeg skal være Lois Lane med presseskilt og notatblokk, og snuppa skal ha supermanndrakt og være vår superbaby Snuppa arvet en supermanndrakt fra sin fetter, så derfor blir det det i år. Mamma&storebror, så bra at det ser ut som syklusen har ordnet seg, happy humping i helgen! Kniiiiiis Hehe Sidney - skremmern' Babyglede2014, er enig i at det var en veldig dårlig oppførsel av den resepsjonisten! Skjønner godt at du ble nedfor av den opplevelsen. Det er bare å skrive det ut, er jo litt terapi i å skrive her Stor klem til deg!! Katta82, så spennende at en hel verden av muligheter har åpnet seg for deg! Jeg vet jo ikke hva det går ut på det du skal ta avgjørelser på, og det deler du bare om du ønsker det, men jeg håper uansett at du får den junibabyen som du ønsker deg, og at alle planene dine går rette veien! *blar om til neste side og leser om skolen i Lillestrøm* Kanskje det var dette du mente med mange nye muligheter! Det går nok helt fint å flytte til et stort sted selv om man er vant til mindre steder. Som Krumelur sier, så er det ofte veldig snerte å søke om studentbolig, da kommer du nært skolen og bor sammen med andre som også går på skolen sånn at du blir litt kjent. Og så er det sunt å komme seg litt ut i større sammenhenger, du blir verdensvant av sånt Cayenne, jeg har virkelig trua på deg altså! Jeg fikk ikke noen svak positiv, jeg fikk kun en helt blendahvit test dagen etter ikm, eller det jeg trodde var ikm, har hatt litt ustabile sykluser etter at ting kom i gang igjen etter fødselen. Denne tr kom 39 dager etter forrige.. Vinterblomst, så dumt at tr kom til deg! Det er godt at du har en god kjæreste som kan gi litt trøst når det trengs. Vi får stå på i neste pp, og heie på hverandre igjen Sjøgress, lei å høre at du ikke er helt ovenpå for tiden, men viktig å ta den tiden du trenger Stor klem! Tussemor, synes du er flink til å holde deg oppdatert på oss selv om du sliter med egne ting på hjemmebane. Er det fortsatt forbedring, eller er det mer stagnering? Klem! Kjære Sensitiv, så trist at tanta kom, vi får fortsette å heie på hverandre i neste pp! Stor klem til deg, og håper at du har noen der hjemme som kan trøste når tårene flommer! For en koselig oppdatering Fiemamma! Så godt å høre at alt står bra til med deg og lillegull, og nå venter vi spent på en fin fødselshistorie fra deg! Hei og velkommen Ini! Det høres ut som du har hatt en dramatisk tid i det siste med operasjon og sprukket eggleder, aiii! Men siden du ble så raskt gravid, så blir det nok en ny spire før du vet ordet av det! Håper tr kommer snart så dere får sette i gang å prøve! Jeg hadde mensmurringer de siste par dagene, og med den negative testen for noen dager siden, så var det ikke noe sjokk at tanta kom i dag, egentlig synes jeg det var jammen på tide etter 39 dager!! Nå gleder jeg meg til ny pp, men hva jeg skal sette som neste ikm aaaaner jeg ikke! Kos og klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815646 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 30. oktober 2013 #6621 Del Skrevet 30. oktober 2013 Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. OktoberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP61.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815728 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 30. oktober 2013 #6622 Del Skrevet 30. oktober 2013 Joa jeg vippet over i 3.trimester denne uka veit du Unilon Godt å høre at du synes det var fint sagt, jeg sliter gjerne med å formulere meg skriftlig mange ganger Jeg skulle jo ønske at jeg kunne hatt mann og flere barn, men sånn ble det ikke for min del. Jeg er nå bare kjempe glad for at jeg får ett barn og så jeg treffer en mann senere en gang som kan være en del av livet våres. Pga situasjonen min så er det ikke sikkert jeg kan fullføre flere graviditeter, men lever jo i håpet om at det er mulig så jeg kanskje kan få oppleve å faktisk få barn med mannen man elsker i fremtiden Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barnUnderfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13ppDossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. OktoberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Unilon (34 år, en datter aug 2012) pp2, ikm i desember en gang.Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt.Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 novMama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP61.trimester:Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)2.trimester:MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar, KS 20.januar)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.septembernerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815877 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 30. oktober 2013 #6623 Del Skrevet 30. oktober 2013 Ja, beklager kan hende du allerede hadde nevnt at du hadde kommet i tredje trimester, jeg klarer ikke å henge med helt hehe! Men syntes ut ifra termindatoen at du hørte til lenger ned på lista ja. Gratulerer med plass på tredjetri!! Jeg håper du finner en god mann som blir din for alltid! Og i mellomtiden har du en baby å kose med! Synes denne tråden har en utrolig flott medlemskare som virkelig viser mangfoldet av kvinner, enten de er gift, samboer, singel, i et forhold som skranter, i et forhold som er på en rosa sky, sammen med en mann eller sammen med en kvinne. Og vi er alle like verdifulle! Og så er vi forent i vår kjærlighet til barn, enten fremtidige eller nåværende Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145815980 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 30. oktober 2013 #6624 Del Skrevet 30. oktober 2013 Hør hør, Unilon. Vakkert og riktig sagt. Velkommen skal du være, Ini. Leit å høre hva du har vært igjennom, men nå skal bedre tider komme Var det du som ville ha tantebesøk? Gjett om vi skal sende henne invitasjonen din, he he.... Å Sensitiv, håper virkelige ikke du har følt deg oversett, det har i så fall ikke vært med hensikt. Jeg ønsker så inderlig at du skal lykkes! Et lite tips er å sette opp IKM-dato på listen vår. Nå som vi er så mange superladys her inne, sniker jeg ofte i listen for å se hvem som er nestemann som seiler opp til testetider. Dossa, heldige mannen din. Tenker ikke han takker nei til tilbud om hurramegrundt fra en fantastisk og skjønn dame som deg! Spennende tider i sikte også(krysse, krysse, krysse). Tussemor, jeg gjemmer så på alle de gode ordene dine! Det betyr mer for meg enn du aner, og får meg i hverdagen til å verdsette mange ting som sikkert hadde gått litt hus forbi i travelhet og rutiner. Tusen, tusen takk for at du minner meg på det, søte, gode Tussa. Og ønsker og håper alt godt for deg. Skulle kommentert mange fler, men kom hjem fra jobb for bare en time siden og hjernen er alene. Men måtte bare fortelle at vi i dag fikk nok en gang hilse på lillesøster i magen, og morkaken og tilførsel av næring etc var tipptopp. Så deilig. 536 gram og en bedagelig sjel som lå og gjespet og smattet og hvilke seg godt mot placentaen. Pappaen mener hun har arvet hans sindige og livsnytende vesen Og når legen dikterte inn journalen "jentefoster i seteleie" glapp det ut av meg et betatt aaaahhhh...he he, jaja litt kokko og forelsket Nei, nå må jeg sjekke togtider til kurs i morgen og sende avgårde noen skjema til sjefen i siste liten, vil helst bare legge meg. Bare en siste liten tommel opp til Fiemor...snart snart er du i mål En varm trøtt klem sendes hver og en her inne. Luv ja! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145816134 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ms.Pond Skrevet 30. oktober 2013 #6625 Del Skrevet 30. oktober 2013 Unilon: Så vakkert og fint du skriver Jeg ville bare logge inn raskt og si god natt til alle dere fine damer. Jeg er så glad jeg fant denne tråden! Ønsker det beste for dere alle, dere som prøver, dere som er gravide, og dere som er nybakte mødre I morgen blir det Halloween etter jobb med cupcakepynting for småbarna Ha en fin morgendag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/265/#findComment-145816180 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå