Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

JAIKS, Cajenne. Hjerteinfarkt her også!! Å ja, Å ja..tror du er gravid , men at HCGen din er lovlig sein i avtrekkeren. Heia Heia Heia....

Søte deg, babyglede. Klart du er en del av dette :) Leit at du måtte oppleve en så kjip møkka-resepsjonist, grrrr... sender deg en varm trøstende klem.

Jeg vurderer å ta det privat men hvis det blir mange timer så kan det jo bli ganske dyrt. Sist pga SA dro jeg til privat gyn og det kostet 1100 pluss 200 for tester. hvis man betaler 1300 per gang så kan det bli ganske dyrt i forhold til 350 kr hos offentlig gyn. Jeg visste jo ikke at det var så lang vente tid, jeg sluttet med ppiller ifjor aug. Jeg har bare tenkt at det går av seg selv men, nå synes jeg at det har tatt for langt tid.

Helllllo ladies! Dessverre negativ test igår og tr idag!! til de grader!!!!! Har rimelig mye vondt så nå slukt to pinex forte for kvelden :-)

Var plutselig veldig lei meg i armene på kjærest igår buhuuu tror jeg har vært veldig spent og så sikker at jeg sprakk liksom. Men nå er jeg fin og klar for ny pp om 12 dager :))

Gratulerer til vakre pusen å stolt minnimusa :-)

Gratulerer til frøken dings i sol å bading! :) vakkert!!♥

Cayenne jeg heier på deg!

God tirsdag kveld til alle andre..og takk for de som har heiet meg fram hehe . nå skal jeg snart i seng når de verste smertene har gitt seg :)

Snart gravide:
Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt
Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)
Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13
Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp
Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober
Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.
Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)
Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)
Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )
Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til      :) ) pp2, IKM 17.okt.
Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 nov

Mama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6

1.trimester:
Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)
Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)
Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)

Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)

2.trimester:
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

3 trimester:
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
m1980 (termin 29. Aug) ?
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10
Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)
Supersnusken (termin 25.des)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
HH80 (termin 4.januar)

Født:
Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

En kjempe liste, så gøy å se alle. Håper vi "snart gravide" også forflytter oss nedover på listen snart.

Annonse

Ååååååå min kjære Cayenne :wub: skal det endelig være din tur til å slippe jubelen løs!!!!

Dette er så spennende og jeg gleder meg vanvittig mye til du skal teste imorra :D :D

XXXXX av hele mitt ♥ at testen lyser positivt mot deg!!!!!

Takk, søte Dossa :wub:

Vet dere forresten hva 'lillegutt' på sju gjorde her en dag? Han lukket øynene, foldet hendene og sa: Kjære Gud, jeg ber deg om å få et barn til. Hvis vi får det skal jeg gi deg blomster.'

Søte gutten min, håper drømmen hans går i oppfyllelse! :wub:

Så spennende Cayenne! Krysser, krysser, krysser fingre og tær for positiv test i morgen! :) :) 

Leit å høre at tr kom likevel Vinterblomst. Det er lov å bli lei seg, det blir mye følelser og spenning i løpet av en syklus. Men for å se positivt på det så har du en splitter ny sjanse igjen om noen dager :) 

Var på do akkurat, og fant ut at el er NÅ, så nå sitter jeg på kanten av sofaen og hopper og venter på at mannen skal komme hjem ;) Men vi har god timing på prøvingen denne måneden likevel, til tross for at jeg ikke har målt el, litt flaks skal man tydeligvis ha ;)  Så jeg krysser litt fingre for min egen del også :) 

Hei nabolaget mitt! Så hyggelig å komme inn her til dere. Hvordan går det med testingen, Unilon og Cayenne? Så spennende! Jeg heier på dere, og hååper tanta holder seg unna av de riktige grunnene :) 

Velkommen, Krumelur! Huff, så trist at du har hatt så tunge opplevelser. Håper det ordner seg nå! Vi her inne er i alle fall på ditt lag. :)

Tusen takk for gode ord, alle sammen. Jeg kommer sterkere tilbake med engasjement og heiing her inne, må bare komme litt ovenpå først. 

Annonse

Cayenne og unilon, da lillegull klorte seg fast her, fikk jeg ikke positiv test før 1 uke etter ikm, SÅ det er håp. Følger spent med på sidelinjen ;)

Sidney: du skulle bare vist hvor utrolig glad jeg er på dine vegne...gleder meg sånn til fortsettelsen! Det samme gjelder deg kjærepære!

Dossa: ja, hva skal jeg si...hmmm...du er og forblir magisk. Jeg er bare såååå glad for å bli kjent med deg!! Gleder meg slik til å se deg med kul på magen i januar!

En til, du må ALDRI slutte å skrive her, på de værste dagene flykter jeg inn i din lykke og ditt liv og bare nyter vissheten om at det livet finnes der ute ;) du er rett og slett fantastisk!!

Sjøgress, takk! Det gjør godt å bli "sett" dagene er desverre alt for tunge, men jeg jobber med saken :P

Når jeg får liv i pcn min skal jeg komme sterkere tilbake med kommentarer. Akkurat nå for tiden er jeg helt tom...klarer jeg å holde hjulene litt i gang er jeg fornøyd. God varm klem til dere alle

Hey Cayenne! Dette er såå spennende! Gleder meg til oppdatering i morgen! Masse masse lykke til!

Kjipt med tante besøk vinterblomt! God bedring med smertene og lykke til i neste pp!

Katta - håper alt står bra til med spiren din! Husker ikke hvor langt du er på vei.. Jeg var i uke 8 når gyn ikke fant noe liv og da ville hun helst det skulle gå av seg selv, men etter noen dager orket jeg ikke mer og spurte etter tabletter. MEN, sånn skal du ikke tenke! Klart alt er bra!

Sensitiv og unilon - noe nytt??

Babyglede - fy søren så utrolig frustrerende å ikke få resten av timen! Frekkeste! De må da skjønne at dette betyr så vanvittig mye.. Jeg hadde nok satset på en privat time, bare sånn imens du venter! Så får du ihvertfall en sjekk med en gang!

Tussemor - tusen takk søte deg;) håper det går bedre med deg og at du rekker å puste innimellom! Jeg håper jo så inderlig han kronidioten skal se lyset og innse hva han har! Har så lysst han skal skjerpe seg!!! Varm klem til deg!

Endret av Sidney

Snart gravide:

Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober

Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.

Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13. PP 4. IKM 22.11)

Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)

Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) )

Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt.

Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP11 IKM 19 nov

Mama foodie (32 år, ett barn, ønsker minst en til), PP6

1.trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

Katta82 (31år, ingen barn. Termin i begynnelsen av juni 2014)

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, termin slutten av juni 2014)

Kjærepære (34 år, ingen barn, 5 ins, 4 ivf, termin ca 5. juli -14)

Sidney (32 år, termin ca 7.7-14)

2.trimester:

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des)

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

HH80 (termin 4.januar)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar

79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.

Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april

Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai

Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt

Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente

Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.

(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september

nerdybirdy (termin 23 oktober), fødte en nydelig liten jente

Negativ A1 i dag, mulig jeg kan se ett eller annet nå etter tidsfristen og den holder på å tørke... Men mistet jo litt trua! Uansett, skal prøve å få tak i en ny Doc Morris test jeg kan ta i morgen tidlig, de er jo mye mer sensitive.

Ellers er status: Megavonde pupper, masse kviser, og positiv el-test samt alle symptomer på el for 18 dager siden. (Dagen etterpå var alt 'tørket inn' og el-murringene borte.) Men el kan jo kanskje ha kommet mye senere likevel? Isåfall er jeg ikke preggers da jeg reiste til utlandet :P

Men håper å 'ta en Tussemor' og teste positivt en uke etter ikm! :D

Går med dere andre 'testere'?

Ønsker alle en deilig dag! :D

Jeg har også gått og ventet på ikm i disse dager, men det er det ikke så mange som har fått med seg  :( Men tusen takk til de som gjorde det  :)

Men nå kan jeg si at jeg tror jeg har fått tantebesøk nå nylig. Så nå har jeg grått over tastaturet her. Skal vel mye tii for at det ikke er et vanlig tantebesøk. 

Så synd med tantebesøk hos deg også Vinterblomst. Vet hvordan det føles. 

Men jeg kommer meg. Ny prøveperiode og det er bare å fortsette å prøve. Håper vi får det til igjen en vakker dag.

Masse lykke til Cayenne og Unilon! Håper virkelig dere klarer det denne gangen  :D

Wiiiiii, spennende Cayennisa!!!! :) Tenk om det endelig er din tur??? Jeg krysser fingrene og heier! Heier også på dere andre i dpo/ikm bobla, håper på mange julespirer :)

Her går det fint, men jeg holder ikke uuuuut ventetida!!! :) Var på ultralyd for vekstestimering i går pluss legesamtale. Lillehjertet i magen veier ca. 3500 g og er helt perfekt <3 Jeg er 38 uker i dag. Mor hadde flott bt og ingen funn ellers, så nå kan han begynne å kommeeeee!! De vil nok ikke la meg gå særlig over tida, så han burde være her innen et par uker.

Send meg fødestøv, hehe :D

God klem til alle forsømte damer fra min side, jeg er helt fraværende i disse dager. Hjernen funker ikke og tenker bare på å føde. :wub:

Oi, så herlig med flott bt, Fie! Har dessverre ikke noe fødestøv å sende, men kom på at jeg også tok modningsaku. Begge mine kom (kun) 1-2 dager over termin.

Så kjipt med tr, Sensitiv! :(

Jeg har nå tatt Dong Quai i to mnder og akupunktur i en, så hvis dette viser seg å være en vinneroppskrift kan du jo kanskje prøve den?

Endret av **Cayenne**

Cayenne snupp :wub: ikke mist troa og håpet!!! Du er en av de som tester seint på tester for du bare skal teste positivt til slutt!!!!! Dette er så utrolig spennende, kjenner jeg er små nervøs på dine vegne og håper av hele mitt hjerte at heksa holder seg langt unna deg *smaks*

Sensitiv :) så utrolig trist å lese at du også fikk heksa på besøk :( det er kjipt og jeg veit for godt hvordan du føler deg vennen. Men samtidig så må jeg si til deg at det er viktig å ikke falle ned kjellertrappa men hold motet og troa oppe. Du er nå et steg nærmere en spire vennen. Sender deg en varm klem :wub:

Tussemor :wub: det er du som er magisk her!!! Jeg er bare en enkel solstråle :P

Håper du kommer deg fort på topp igjen og kommer til deg sjøl, til den god jenta med det smittende humøret som du er *smaks*

Jaaaaa jeg har så lyst på kul på magen når vi sees på nyåret ;) hvis ikke så tar du med deg sødkoppen også skal jeg kooooose masse med den skjønne gutten din :wub:  Varm og god klem til deg min gode venn!!!!

Babyglede makan til behandling du fikk *grrrr* God klem!! :D

Fiemamma :wub: WOW maks to uker att nå til du har den vakre gutten din på brystet ditt :D

Du har en spennende tid foran deg vennen ;)  Og jeg gleder meg til å lese om din fødselshistorie!!!!!

Vinterblomst :) hvordan er formen idag? Bruk mitt motto hver gang tanta kommer "en dag nærmere en spire" Neste pp kan være ment for deg vettu, så kjemp videre!!!

Katta :) hvordan er det med deg idag? Har du ringt og mast vennen, goood klem!!!

Unilon :) har tante grusomt holdt seg unna deg *spent* :wub:

Sjøgress :) skjønner godt at man trenger litt tid for å komme seg ut av hølet man detter ned i når tanta kommer. Men du må komme deg opp vettu for vi må sammen kjempe om en spire :wub: Her er vi flere i samme båt og det er så deilig å få støttende ord fra nabolaget :D  :D Sender deg en varm klem!!!!!

Mama :) ho ho ho ho det er bare å kaste deg over mannen og høste hans goder ;)

Masse lykke til og måtte spiren sitte nå!!! XXXXXX

Sidney :) Håper du stor koser deg i varmen og nyter den rosa herlige boblen du er i :wub:

Timene mine for idag er over men skal på et IKT kurs om ikke så lenge.

Har en lang dag foran meg, så må få svigermor til å hente unger for det rekker jeg ikke gitt.

Kjekt å ha hjelp i nærheten :D

Er på dag 12 så nærmer meg EL. Spennende dager!!!!

Blir humping og masse humping i de neste dagene :P  hihihihi

Hei!

Kan jeg få henge sammen med dere? Jeg og Krumelur har blitt kjent i en annen tråd, da vi begge nettopp har hatt exu  :(

Jeg hadde en MA i tillegg til exu-en (samtidig, altså), så det har vært tøffe tider. Først blødning i tre uker, lite stigende hcg, så ikke synkende hcg, og hasteoperasjon med fjerning av sprukket eggleder 9.10. Ble gravid på 1.pp etter fjerning av spiral, men det gikk jo heller dårlig. Men håper at det kan bety at det er muligheter for å raskt få ny spire  :)

Så i motsetning til de fleste her ønsker jeg TR mer enn noe akkurat nå, for vi må vente en syklus før vi kan prøve igjen. Ganske sikker på at el var i forrige uke, så forhåpentligvis nærmer det seg!

Det er fint å se at dere har et så godt samhold her inne, det virker som ei skikkelig god-gruppe. Dette er første gang jeg er aktiv på et forum, så jeg er litt ny på alt dette. Jeg har en sønn på 2 1/2, og han er en stoor trøst i disse tider.

Hurra for dere som er gravide! Jeg heier veldig på dere, og sender masse gode hjertetanker til dere  :wub:

Og veldig spennede, Cayenne! Sikker på at du får riktig svar på en mer sensitiv test  :)

Uff, Sensitiv, masse gode klemmer.

Takk for god bedringer:-)

Denne pp skal du se spiren sitter Dossa!! Masse babystøv til deg ***********

Lykke til fiemamma! Så spennende! !!:-)

Jeg sitter også med kun tlf så vanskelig å se kommentere det jeg ønsker. Men babystøv til alle som trenger ********** og god dag til alle søte damer..også du Sensitiv :-*

Kjære Ini  :)  Velkommen så masse skal du være og selvfølgelig får du bli med!!!

Der det er husrom er det hjerterom :wub:

Trist å lese om din opplevelse :(  Veit så altfor godt hvor vondt og jævlig en EXU er!

Håper du snart får orden på syklusen din slik at en ny spire kan ta bolig i magen din ;)  måtte tanta komme til deg!!

Veit at du her kommer til å stor trives og du må ikke være redd for å skrive innlegg sjøl om det kan virke som mange kjenner hverandre godt.

For vi står med åpne armer og ønsker alle velkommen :D  og vi blir fort kjent med hverandre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...