Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

En til, så fint namn de har vald. Så kjekt når ein er kome så langt!!

Ikkje kjekt at jenta di vert plaga, seier som Dossa - dette må læraren/lærarane ta tak i, om ikkje noko skjer må du gå direkte til rektor, skulen har plikt til å ta tak i slike saker, og om det utartar laga ein handlingsplan på å få slutt på det. Godt at du tar tak og står på for jenta di!! Håpar det løyser seg kjapt så ho får overvekt med kjekke opplevingar!!

Fy søren en til please. Som lærer får jeg helt vondt inn i hjerteroten av å høre om sånt. Sånt skal tas på alvor med en gang, og håper skolen fikser opp i det snarest. Det er faktisk ulovlig å bli mobbet på skolen, og det er skolens ansvar å fikse opp i. Håper det ordner seg, ingen barn fortjener å mistrives på skolen :(

Annonse

Uff En til please, det var ikke noe hyggelig å høre at jenta di blir plaget på skolen :( Enig i at du må ta det til rektor om det ikke hjelper med læreren, og foreldrene også, de har det største ansvaret å oppdra sine barn, og jeg synes mange foreldre slipper alt for billig unna. Jeg har bare en ettåring ennå, men å som jeg gruer meg til hun kommer i skolealder :S

Cayenne, så spennende at du er kvalm! Ser ut som denne tråden er skikkelig spirende for tiden!

Hehe Dossa, håper det ;) Men tør ikke teste før etter ikm xD

Hei til alle nye og nygamle, lykke til!!

Her har jeg klorvaska bad, dør- og skaphåndtak, og stuegulvet der snuppa kasta opp på søndag, så nå skal det være smittefritt til dagmammabarnet mitt kommer i morgen.

Så spennende, Cayenne!! Mange gode tanker din vei :)

Og velkommen, gratulerer og hurra for spire, Katta! Her vil du trives, dette er et nabolag med snille og gode naboer, som heier, gir råd og trøster om hverandre.

Kjære Unilon, hvordan er magefølelsen? Godt at familien er kvitt omgangssyken. Lykke til med dagmammatilværelsen! Er det hver dag du skal være dagmamma nå?

Huffameg, En til, jeg håper skolen har gode rutiner til å følge opp jenta di og de andre som blir plaget. Det er jo fullt mulig å ordne opp i slike bølle-problemer, og at du er oppmerksom og følger skolen opp tror jeg er en veldig god start. Hvordan trives lille Signe, da? :) Nyyydelig navn!

Haha, Dossa, ja la oss håpe vi blir mange kvalme ved julemiddagen i år! *krysser fingrene* Hvordan er magefølelsen din nå?

Nå er det jammen meg sovetid for meg... Natta, alle dere skjønne damer!

Ny dag & nye muligheter... :D

Dag 20 i denne syklusen, og nå er det noe som skjer... :blink:

Hadde lyserosa utflod i går kveld etter en dag med stiv rygg og murringer, men idag kun vanlig utflod og ikke noe tegn til for tidlig TR!

Fortsatt øm i korsryggen og har i tillegg ei voldsom hodepine... Kan det være??? Spennende å se utover dagen om det er "tanta som banker på døra" eller...

Ny dag & nye muligheter... :D

Dag 20 i denne syklusen, og nå er det noe som skjer... :blink:

Hadde lyserosa utflod i går kveld etter en dag med stiv rygg og murringer, men idag kun vanlig utflod og ikke noe tegn til for tidlig TR!

Fortsatt øm i korsryggen og har i tillegg ei voldsom hodepine... Kan det være??? Spennende å se utover dagen om det er "tanta som banker på døra" eller...

Er vel noe som tyder på at mamma&storebror kan få litt problemer med lukta av ribbe i år :) krysser fingre for deg!!!

God morgen, godtfolk.

Takk for støtte og gode ord. Det skal løse seg for veslejenta dette, godt jeg er så drillet gjennom jobben i å samarbeide med skolesystemet, he he... Tenker enkelthendelser må gripes fatt i med en gang, men at hele klassen også har godt av å bli "drillet" i sosial kompetanse og ivaretakelse av hverandre. De har ukentlige sosiale mål, som er bra...men jeg har snakket med læreren og bedt han om en redegjørelse for hvordan de konkret jobber med disse.

Sjøgress, jeg tror Signe trives som plommen i egget, bedagelig som hun er. Hun har sine faste sove og våkentider nå kjenner jeg, men det er ingen kraftdame vi snakker om her, he he...såvidt mannen kjente noe svakt, svakt utenpå magen her om dagen. Men han ble helt i hundre. Skal til vekstestimering, eller sjekking av morkakefunksjon, på tirsdag. Gleder meg! koselig at du liker navnet da :) Ja, syns det er så kjekt å få tilbakemeldinger fra alle som har nevnt det, takk :)

Ha en finfin dag, verdens beste nabolag! En klem til hver og en!!

Næmmen så koselig å lese at Spiren din endelig sitter, Spiren min!  :wub:  Kjempemasse gratulerer, det her var gode nyheter og jeg er inderlig glad på dine vegne!!! 

Hurra for deg også, Katta 82 - velkommen til oss!  :)

Og oss andre får bare fortsette å krysse alt annet enn bein og håpe at vi følger etter snarest på 1. trimester. Lista ser virkelig hyggelig ut nå, og det gir håp for oss andre. 

Jeg for min del er nå straks 5 uker etter MA, og her er det fortsatt ingen TR som viser seg.. Sporblødning har det ikke vært flere av på snart 14 dager, men hosten henger fortsatt igjen etter min runde med halsvondt så jeg hangler litt.. Slakk i fjæra, sliten, "sviefølelse" i underlivet og alt dette kan være forvarsel før TR eller tidlig svangerskap.. Forventer ikke å være gravid, men har likevel sneket meg til fastlegen i dag for måling av HCG i blodet.. Spent på om det ER noe å måle der, og OM det er, spent på om det eventuelt stiger eller synker. Det ble ikke målt i forbindelse med utskrapninga, for jeg kom ikke på å be om det da. Satser på en slags avklaring, det er det jeg trenger for å komme meg videre. Vi gleder oss til å starte prøvinga igjen, motivasjonen er på topp!  :)

Har nok en gang ikke vært så flink å oppdatere her for det var en laaang periode med jobb og dermed kun telefonsurfing.. Har lest, følger og ikke minst føler med dere alle som en selv om jeg er slapp i kommentarene. :wub:

Er nå i flyttemodus, overtar nyheimen fredag og nå er det endelig mindre enn 50 timer igjen til vi står med nøklene i handa. Så det går for det meste i pakking her, men var en liten tur innom min mormor for å drikke formiddagskaffe sammen i dag. Synes det er for jævlig at det er så få i vår lille familie som tar seg tid til det, hun er nå 90 år og hvem vet hvor lenge vi får ha henne sammen med oss? Fetteren min studerer til å bli sykepleier, men han som bor 5 minutters gange fra henne har ikke vært der siden i sommer... "han har det jo så travelt..." Yeah, right. Egoist!! :angry:

Så det var noen (Dossa?) som var blitt spådd spire denne høsten - men si meg, er det noen aktivitet blant dem som driver med det`, synes det virker å være få som får svar der inne for tida?! Hadde vært artig å prøve, bare for å se om det stemmer.  :)  Kom på for noen dager siden at jeg faktisk var til håndanalyse for mange år siden, og han mente bestemt at jeg hadde 2 barn, sa bare "hm" når jeg korrigerte han på det.. Kanskje det er oppfølgeren vi jobber med nå han så?  :wub:

Bekymrer meg for Symbio - er det noen som har hørt noe fra henne? Fie; venter spent på nyheter fra deg..   :wub:  Tussemor, Dossa, Lykkelig, Unilon, og alle dere andre fantastiske berter - takk for hjelp til å holde mot og humør oppe bare ved å være de fantastiske jentene dere er. God klem til dere alle!!

Her venter finserviset på å pakkes ned før min kjære DeLonghi skal hentes på Elkjøp. Har investert i min første kaffemaskin (dog med edruelig pris!) - hverdagsluksus med ferskbrygget kaffe selv om det bare går et par kopper om dagen.

Lots of Love  :wub:

Annonse

Synes det er litt tungt nå. Føler meg ikke sett  :(

Samtidig vet jeg hvor uendelig heldig jeg er som har Koseklumpen, samboeren min og mer. Etter mange,  mange års venting. 

Men det er jo lov å ikke være på topp absolutt hele tiden. Enten så er jeg nå premenstruell - 

eller gravid  :D (Prøver å ikke ha så store forventninger til kommende ikm, men det er umulig å ikke tenke mye på det når jeg så inderlig ønsker meg et barn til)

Noen ganger blir det litt tungt fordi jeg er et følsomt menneske. Og det å være følsom er en gave - og et lodd. Men aller mest en gave  :wub:

God klem til deg, Sensitiv  :)  "Dager fins i alle farger, også grå men SÅ, den som venter han skal få!" Klemmer til og siterer selveste Knutsen og Ludvigsen bare for deg!!

Kan godt kjenne meg igjen i føleri og alt som følger med det - han som jeg bor sammen med er definitivt ikke støpt i samme forma som meg.. Har funnet meg en måte å leve med det på, men kjenner jeg blir veldig glad når jeg snakker med kompiser av meg som gir meg støtte på følelsene mine, medfølelse og en mulighet til å sette ord på tingene. Godt å føle seg sett og hørt på alle plan - så mine grå dager har jeg funnet kuren for, det er rett og slett å gjøre så mye som mulig av det som gjør meg glad, så enkelt og ofte som mulig. Er lett å glede, så for meg kan det rett og slett være å spille tre yndlingssanger på youtube og så er det verste over.  :)  Hva pleier å fungere for deg?? Når er det forresten du har IKM, ser ut som at vi er ca omtrent i samme leia, venter men håper på IKM! 

Kjære Sensitiv :) vil at du skal føle deg bedre så strekker ut armene gjennom skjermen og gir deg en goooood klem!!!!!! Plinge på om du vil prate vennen ;)

Håper du snart kan juble over en positiv test :wub:

Apex :) Det var Cayenne som er blitt spådd i løpet av høsten! Spent på om det stemmer for har sjøl sett på henne og får opp graviditet før jul.

Det er nok lite aktivitet på spå sidene. Har sjøl tatt ei lita pause.

Men hvis du oppgir fødselsdato så skal jeg prøve å se på deg ;)

Har fått kjøpt 12 julegaver idag :D Har att over halparten men godt å komme igang og utrolig deilig å shoppe uten å ha mann og unger på slep :P

Skal ut med noen kollegaer ikveld og spise :) :)

Knuseklem til dere alle sammen for jeg digger dere alle :wub:

Synes det er litt tungt nå. Føler meg ikke sett  :(

Men det er jo lov å ikke være på topp absolutt hele tiden. Enten så er jeg nå premenstruell - 

eller gravid  :D (Prøver å ikke ha så store forventninger til kommende ikm, men det er umulig å ikke tenke mye på det når jeg så inderlig ønsker meg et barn til)

Klemmer på deg Sensitiv!! Håpar det er ein liten spire som held seg fast og lagar litt ugreier for deg ;)

Spennande med så mange som snart kan testa!!!

Kjære Sensitiv :) vil at du skal føle deg bedre så strekker ut armene gjennom skjermen og gir deg en goooood klem!!!!!! Plinge på om du vil prate vennen ;)

Apex :) Det var Cayenne som er blitt spådd i løpet av høsten! Spent på om det stemmer for har sjøl sett på henne og får opp graviditet før jul.

Har fått kjøpt 12 julegaver idag :D Har att over halparten men godt å komme igang og utrolig deilig å shoppe uten å ha mann og unger på slep :P

Søteste Dossa: griper muligheten før jeg pakker ned badet! Tallene mine er 28.06.75 

Er impontert over juleinnsatsen din, er ikke heeelt i modus for sånt - her surrer tankene rundt livmor og lampe til spisebordet. :) Får vel se litt lengre enn nesetippen fra neste uke av!  :D

Søteste Dossa: griper muligheten før jeg pakker ned badet! Tallene mine er 28.06.75 

Er impontert over juleinnsatsen din, er ikke heeelt i modus for sånt - her surrer tankene rundt livmor og lampe til spisebordet. :) Får vel se litt lengre enn nesetippen fra neste uke av!  :D

....joda, det går fort i svingene. Skal altså IKKE ha livmor til spisebordet!!  :lol:

Ta det når det passer, snuppa. Null stress.  :)

Men Apex du må ta slik spådom med en klype salt.

Omgivelsene blir påvirket av mye som jeg ikke får frem. Men håper at du virkelig kan slippe jubelen løs om ikke så lenge :wub:

Åååå ... skummelt men spennende! Kunne ønsket meg en spådom jeg å da jeg plutselig ser ut til å ha fått besøk av TR 8 dager før tida!

Omgivelsene blir påvirket av mye som jeg ikke får frem. Men håper at du virkelig kan slippe jubelen løs om ikke så lenge :wub:

Åååå ... skummelt men spennende! Kunne ønsket meg en spådom jeg å da jeg plutselig ser ut til å ha fått besøk av TR 8 dager før tida!

Kan prøve men trenger når du er født :)

Festeblødning kanskje?

Kan prøve men trenger når du er født :)

030778

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...