tussemor5 Skrevet 18. oktober 2013 #6351 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fie, du kan stå på kne i sengen. Jeg gjorde det med nr 2 og det var litt vel effektivt men du, hvis du må puste deg gjennom smertene ville jeg vurdert en tlf til sykehuset!! Det kan jo være at lille trille vil ut nå først som sist....han kjenner nok på u ubehaget ditt han også masse lykke til!! Knuse klem til alle dere andre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145779042 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 19. oktober 2013 #6352 Del Skrevet 19. oktober 2013 Så spennende Fie-mamma det er nesten så jeg blir litt misunnelig. Det er jo noe magisk ved det hele... Min raskeste og beste fødsel (dvs. den 4 ) var da jeg stod og gikk i prekestol hele tiden... lå ikke i sengen overhodet! Synes også det er enklere å takle smertene når jeg står og kan bevege meg. Satt meg på sengen får å få epidural, men fødte så plutselig, nesten med hodet i fanget på anestesilegen tre press, så var skjønnheten på magen! Den første min var vakumforløsning, og ingen god opplevelse, men så lenge jeg får friske barn, så klarer jeg alt... Ikke legg for store planer, ta ting som det kommer, ellers blir du bare skuffet! Det er utrolig spennende å følge deg! Her er det 2-års feiring i dag og i morgen. Har så stor familie at vi må dele det opp litt... Fie-baby hoster så hun kaster opp, så natta har vært lang. Synes de har vært forkjølet lenge nå, den ene etter den andre en liten finish med vaskebøtta, og et par timers baking! Gleder meg til kvelden kommer... Ønsker alle sammen en deilig lørdag! Har begynt å glede meg til jul jeg lurer på om jeg ikke skal ta en kveld på blomsterbutikken og lage mine egne dekorasjoner igjen i år... Det er kos! Happy day! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145779305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 19. oktober 2013 #6353 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ååå Fie er så spent på dine vegne!!! Ta dn tlf til føden om smertene blir for intense! Tenker masse på deg ♥ Lykkelig ♥ håper dere får en super fin feiring av 2 åringen!! Kos dere masse Jeg gleder meg også til jul *knis* Her har tanta kommet, er på dag 29 så vil si at hun er i rute etter sa'n. Trist og gjør vondt men ser det som en dag nærmere en ny spire bretter opp arma og tar imot en ny pp med friskt mot!!! Ha en fin fin lørdag og knuseklem til alle!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145779560 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 19. oktober 2013 #6354 Del Skrevet 19. oktober 2013 Oi Fie, hvis du må holde deg fast av smerter, så høres det ut som rier, så spennende! Hvordan går det? Så koselig Minnimusa! Bare tre mnd igjen til godjenta di kommer Send den søknaden så fort du kan Grøne, har dere prøvd å drøye tida mellom duppene? Hvis hun er trøttere så sover hun kanskje lenger, ihvertfall etter noen dagers innkjøring. Lykkelig, du er en sånn supermamma, blir så imponert. Ha en fin feiring av godgutten din! Dossa, så bra at tanta er i rute, da blir det masse kos på sene høstkvelder framover. Får augustbarn dere da kanskje, og de er bare herlige! (Ja, snuppa er født i august hihi) Jeg ligger utslått med smerter i hele kroppen, vond hals, diare og kvalme.. og jeg som hadde ei fullbooka helg. Jaja. Ei venninne fødte i går, og jeg følte babystøvet helt hit, sprer det videre til dere! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145779770 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 19. oktober 2013 #6355 Del Skrevet 19. oktober 2013 God bedring Unilon! Får håpe det er en spire inni der som er årsak til kvalmen! Ja, hvis du må holde deg fast Fie høres det jo ut som rier, kanskje? Hadde jo vært supert om han kom ut av seg selv nå, ja! Ååå Dossa - så kjipt med tantejævelen Men på den annen side slipper du å føde og ha nyfødt når det er på det varmeste! (Been there, done that..) Augustbaby må jo være midt i blinken! Da er jeg hjemme igjen etter nesten en uke borte, og må si det er litt stusselig i lengden uten ungene rundt seg! Så det var herlig å møte trollene mine igjen Nå blir det full pakke i helga med badeland og bytur, skal bli koselig. Knusegruseklem til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145779848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 19. oktober 2013 #6356 Del Skrevet 19. oktober 2013 Oioioi, nå håper jeg virkelig alt er bra med deg, fie, nå er det action!! Lykke til Dossa, grattis med overståtte samtaler! Er så glad jeg fikk unna alle mine 24 de to siste ukene før ferien, slik at jeg nå kan være sykmeldt uten å måtte tenke på å ta igjen masse samtaler når jeg er tilbake. Håper alle samtaler har gått greit Hvilket trinn er du på? Til dere andre som også koser seg med ivf-hormoner : håper det går bra med dere og at dere slipper for mange bivirkninger! Og krysser fingrene for mange gullegg! Her rusler det og går, og kjeftes og bannes Og koses litt Var en liten tur til moren min i dag, koselig med et besøk der. Hun har alt ei babyjakke klar, så om jeg blir gravid snart så får jeg den hehehe. Ellers så er jeg som sagt fremdeles sykmeldt. Fikk jo den vanlige uka + etpar dager fra klinikken, og så gikk jeg til legen i går for å forlenge den. Trengte ikke akkurat å krangle meg til den, for å si det sånn, for jeg satt og var på gråten halve samtalen Føler meg tidvis normal, men bølgene i humøret er sinnsyke. Tror egentlig jeg er ganske god underholdning Takker for lykkeønskninger og klemmer, tar i mot alt jeg kan få Kossen e ståda i heimen, Tussemor? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145781204 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 19. oktober 2013 #6357 Del Skrevet 19. oktober 2013 Grøne, har dere prøvd å drøye tida mellom duppene? Hvis hun er trøttere så sover hun kanskje lenger, ihvertfall etter noen dagers innkjøring. Prøver stadig, men ho er programmert på 30 minutt. I dag stod vi opp halv åtte, dupp klokka elleve, to og halv seks, like mykje hyling nær halv sju for å få leggja seg...merkelege greier! Og det er 30 min kvar gong, et kan gå litt lengre innimellom. No i kveld har ho vore våken for pupp kvar heile time...ho er ein underleg skrue, men så lenge ho ligg og er relativt stille i senga mellom 18.30 og 07.30 skal eg eigentleg ikkje klage. Er berre litt kjipt at ho bruker så store delar av dagen til å sutra fordi ho er trøytt.. Jaja, ny dag i morgon God betring Unilon! Spent på Fie!! Håpar på fin feiring lykkelig, gratulerer med dagen i huset Klem til deg Dossa, og denne mnd kan det skje - det hadde vore ein strålande førjulspresang!! Kjærepære, eg er sikker på at du er god underhaldning!! Helga di høyres kjekk ut Cayenne, kjekt på tur, men jammen er det godt å komma heimatt til flokken og!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145781305 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 19. oktober 2013 #6358 Del Skrevet 19. oktober 2013 Ojojoj Fie. Hvordan går det med deg? har vondtene gitt seg eller har de tatt seg opp? Tenker masse på deg! Fysjom at tanta kom, Dossa...men som du sier så er det jo godt at syklusen er i rute. Og signerer de andre her at augustbarn er helt herlige! det er sikker det du skal ha Har selv en staut Løvejente...typisk for tegnet, smelt Flere lykkeønskninger og klemmer sendes herved. Kjærepære. Unner deg av hele mitt hjerte å lykkes! I morgen skal vi på visning på et søtt hvitt trehus med nydelig villnisshage og noen sabla monstrøse tujaer. Ser allerede hvor rosene skal plantes og jordbærkassene skal plasseres. Gøye hemsløsninger på barnas soverom allerede i hodet og innstallering av vindeltrapp osv osv. Og selvfølgelig kanin i hagen, Pus på trappa og Bassethound i senga. Noen som kjenner seg igjen? Sukk, aner at mannen vil mene det blir hakket for lite...men jeg hååååper vi lykkes denne gangen! Nei, nå har peisen brent ut og senga kaller. Sender varme tanker og gode klemmer til hver og en av dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145781538 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 19. oktober 2013 #6359 Del Skrevet 19. oktober 2013 Oi, glemte å krysse fingrene for deg, Kjærepære! Sitter til gjengjeld nå med både bein og (snart) armer i kors! nå er det jaggu din tur altså!!! Og håper du får huset ditt, En til! Høres virkelig idyllisk ut, og der det er hjerterom er det jo også husrom! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145781607 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 20. oktober 2013 #6360 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei jenter Jeg tror det er modning jeg kjenner. Det murrer og verker om hverandre, med noe pauser innimellom. Stikker litt der inne og føles litt forslått i skambeinet av og til, det dunker liksom. Jeg tror ikke det skjer noe enda, men er ikke fremmed for å begynne på noen kjente triks snart. Jeg er 37 uker om 3 dager så nå er det ikke så farlig om det skjer noe. Vil bli ferdig nå, trodde aldri jeg skulle si det etter å ha ønska å bli gravid så sterkt, men dette er tungt, det er vondt, og jeg har utfordringer med hodet, dessuten vil jeg så gjeeeeerne se han nå og starte slossinga med faren om hvem som skal holde han Heldigvis er det jeg som har pupper og maten hans, ædda bædda far! Han sa til ei jordmor mens jeg lå inn at det var han som skulle holde han nå for jeg har holdt han i 9 mnd Hehe, ble sjalu med en gang jeg I går gikk han rundt på stua med vogna og lekte at supernovaen lå nede i bagen. Hihi, søt! Ha en flott søndag vakringer <3 Jeg skal pakke sykehusbagen min Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145782328 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 20. oktober 2013 #6361 Del Skrevet 20. oktober 2013 Så godt å høre fra deg Fie, nå trodde snart alle her inne at du lå i fødsel hihi. Det kommer nok snart! Han høres såå søt ut han mannen din, det er så koselig med babysyke menn altså. <3 En til please, da har vi løvejenter begge to, mi er attpåtil drage fra de kinesiske tegnene, ho ho for en kombinasjon, hun vet hva hun vil og er så glad i henne at hjertet sprekker. Må si at det huset hørtes ut som et ekte barndomshjem, håper dere blir enige og vinner budrunden! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145782369 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 20. oktober 2013 #6362 Del Skrevet 20. oktober 2013 Jeg lurer virkelig på hvor jeg er i syklusen denne mnd jeg... *rivesegihåret* Fikk antydning til eggløsningsslim rett etter TR og har en fertilitetsmonitor jeg måler på. Men i denne syklusen har jeg kun målt lav en dag og ellers målt høyt, men ingen max ennå. Kjenner at jeg analyserer og tenker altfor mye på hva som skjer... Vi har forresten holdt på med sengeaktiviteter nesten hverdag siden rett etter TR, så skal ikke stå på innsatsen!!! I går kveld hadde jeg veldig ømme, tunge, hovne pupper... men tør ikke tro på at det kan være noe annet enn pms Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145782406 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 20. oktober 2013 #6363 Del Skrevet 20. oktober 2013 Velkommen hjem Cayenne, borte bra men hjemme best Takk for bedringshilsen. Håper bytur og badeland var en suksess Kjærepære, det er bare å venne seg til en hormonell tilværelse, for det får du når du straks blir gravid også hihi!! Men forhåpningsvis ikke like ille som du har det nå da Koselig at mamman din er der for deg, mammaer er de beste vesener Grøne, det skal være visst at disse bittesmå er noen merkelige skapninger. Mi våkna hver time om natta.. Men uansett hva det er, så blir det bedre når hun blir større. Regner med at dere uansett koser dere masse Takk for bedringshilsen, jeg er bedre i dag, men var litt småkvalm i morres, så jeg vet ikke hva jeg skal tro, og bare håper neste uke går fort, så jeg får testet Der våknet løva mi fra duppen. Ha en fin dag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145782441 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 20. oktober 2013 #6364 Del Skrevet 20. oktober 2013 En til, det virker som du har fått gode følelser for dette huset, håper det er like bra i virkeligheten! Gi rapport Takk for eh...kroppskryssing og andre hilsener Har bestilt billige tester i dag, håper de kommer snart Fie, er så spent på dine vegne! Nå maser bikkjene her, og kona sliter med verktøyet som skal fjerne mutterne når hun skal skifte dekk.. så vet dere det også Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145782768 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 20. oktober 2013 #6365 Del Skrevet 20. oktober 2013 Å hjelp...det huset trengte vel mer eller mindre totatrenovering! Så mye dårligere ut enn på bildene så skjønner hvorfor selgeren ikke klarte å få solgt det. Det blir rett og slett for mye arbeid og for dyrt. Men jammen dukket de ille opp et nytt skjønt hus..så neste visning på tirsdag. Spennende dette:) Han mannen din høres så fin ut, Fie..smelt. Blir sikkert verdens nydeligste pappa. He he...kroppsdeler herved krysset, Kjærepære. Knutemor i aksjon !! Fineste Tussemor..hvordan går det med deg? Klemmer deg godt gjennom skjermen her Alle prøvere...gleder meg til å høre dere juuuuuble! Ha en finfint søndag verdens beste nabolag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145783271 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 20. oktober 2013 #6366 Del Skrevet 20. oktober 2013 Helga går så altfor fort unna jo rekker ikke å kose meg nok med familien! Ny dag imorra og enda et steg nærmere mitt ønske Har vært i bursdag til dadda jenta mi som allerede er blitt 20 år fysj som tida flyr. Ungene til kusina mi har alltid kalt meg for dadda *smelt* og det gjør de alle tre ennå selv gutta på 11 & 15 år Noe annet klinger ikke bra *knis* De blir aldri for store til å kose og klemme dadda noe som smelter mitt ♥ Masse gode kaker *nam nam* rulla ut av døra Unilon spent på deg!!!!! Hvordan er ståa? Måtte drømmen din oppfylles nå En til snupp bare vent for det rette huset for dere dukker snart opp Alltid gøy å gå på visninger. Men ikke hvis du ser at det blir for mye å gjøre. Knuseklem!!! Kjære Fie tenk at du snart er mamma og kan holde gutten din i armene dine *smelt* Han kommer til å få verdens beste og omsorgsfulle foreldre!!! Hvordan er formen vennen? Knuseklemme deg!!!! ♥ Kjærepære håper testene kommer så fort som mulig!!!! Gleder meg utrolig mye til du skal teste!! Har en god magefølelse Xxxxxxxxx Mamma&storebror ikke mist håpet!! Dette høres veldig spennende ut Hvor er du i syklusen nå? På tirsdag og onsdag skal jeg avspassere Så kan gå etter siste timen min! Det betyr at jeg på tirsdag er ferdig kl 11 og på onsdag kl 10 Wohohoho Så da skal jeg ut og shoppe klær til ungene. Har rydda i kleskapet og da ble det vist manko på en del klær gitt Heldig hun minste som kan arve alt fra storesøster Det store gliset hver gang hun får klær fra storesøstra Nå er unger i seng og jeg kjenner at hodepina er på vei *usj* Blir en lat kveld på sofaen og kose meg med Alt for Norge og Farmen Ha en strålende aften mine vakre damer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145783602 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 20. oktober 2013 #6367 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei jenter! En liten hilsen fra meg før jeg stuper i seng! Vet jeg er veldig lite flink til å skrive for tiden, men er bare så sliten.. Men leser hver eneste kveld altså, og følger veldig med alle! Tenkt på å kommentere litt hele uken, men så har jeg bare utsatt det....og nå husker jeg jo ikke halvparten av det jeg skulle si en gang.. Ok, nok unnskyldninger for i dag! Dossa; så hyggelig at du tenker på meg tross lite aktivtet her inne! Og så dritt med den ekle tanta da! Men det er jo bra å være i syklus igjen da, husker jeg hadde merkelig sykluser over 6 mnd etter siste MA. Håper så inderlig av hele mitt hjerte at dossas spire sitter snart!! Og alle klemmer mottas med takk og tårer, lite klemming for tiden gitt! Fiemor: Lykke, lykke til , dette er så spennende! Synes du er beintøff som går for fødsel med din forhistorie! Og den vordende pappa høres jo helt fantastisk skjønn ut da! Håper virkelig fødselen går som du ønsker! En til: husjakt ja, så spennende!! Jeg er totalt Finn-avhengig selv, sjekker flere ganger om dagen når helgen nærmer seg og ny ting legges ut.... Fikk veldig lyst til å se annonnsene, men du vil kanskje ikke avsløre helt hvor dere titter eller...? (sååå nysgjerrig da!) Kjærepære: håper virkelig hormonberg og dalbanen din får en lykkelig slutt denne gangen med en spire som klorer seg fast! Når er det innsett? (hvis ikke det har vært da?) Nei nå stuper jeg snart her, fast leggetid kl 22 her i gården...Sukk. Heier på alle dere andre jeg ikke har nevnt også altså, følger med på dere alle! Natta....zzzzz Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145784287 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 20. oktober 2013 #6368 Del Skrevet 20. oktober 2013 Hei igjen, jenter! Oi, nå har jeg vært lenge borte fra dere! Og som jeg har savnet dere! Jeg har lest på telefonen, men får ikke til å legge inn meldinger derfra, så har ikke fått til å svare. Unilon, tusen takk for gode ord! Du har jo helt rett, det er alltid en ny pp om et par uker Hvordan er formen din, da? Har du noen flere/andre symptomer enn kvalmen som var der en stund? En til, hvordan gikk det med samtalen din med sjefen? Så spennende med husleiting! Hvordan bor dere nå? Eier eller leier dere? Har alle barna hvert sitt soverom? Vi lurer så veldig nå, på om vi skal bygge nye rom i det huset vi bor i, eller om vi rett og slett skal flytte til et annet hus.. Vi bor langt unna familie, og vil gjerne ha plass til dem når de kommer på besøk. Og så er det det med barna,da... Hvis vi får nummer tre... Trenger alle tre hvert sitt soverom? Eller kan noen dele? Puh... Mye å ta stilling til! Grøne, så tøffe dere er som starter så raskt med å prøve til nummer to! Jeg heier på dere Det er helt sikkert mange fordeler og fine ting med å få to tette, jeg angrer nesten nå på at vi ikke bare kjørte på med nummer tre da vår yngste var to... Nå er han plutselig nesten fem! Men vi var vel ikke klare da, nå er vi det veldig Dossa, må bare si at du høres ut som en helt fantastisk person! Mammaen min er lærer, og jeg er full av beundring for den jobben dere gjør hver eneste dag for ungene våre. Tuusen takk!!! Det er så mye jobb som ligger bak slikt som saftkoking, uteskole, gloseprøver og foreldresamtaler, og jeg har ofte dårlig samvittighet for at vi ikke greier å følge opp og takke skolen slik vi skulle ønske vi kunne. Så nå tenker jeg at jeg har deg jeg kan takke innimellom, haha! For min egen del, så hadde jeg ikm nå på torsdag, og var så LYKKELIG da tr ikke dukket opp! Så plutselig, lørdag formiddag, da jeg begynte å bli sikker på at det hadde klaffet denne måneden... Så kom hun søren meg! Dritt.. Jeg ble kjempetrist, og stakkars mannen min måtte trøste meg hele dagen gjennom Så her sitter jeg, altså, var sikker på at jeg var gravid, men trøstedrikker vin i stedet Sukk! Rart hvor mange planer man rekker å legge i løpet av noen få små dager med uteblivende mens, altså! Hadde planlagt hele sommerferien jeg, nå! Og plutselig er hele ferien ødelagt, haha! Sukk! Kan le litt av det nå, når jeg sitter og skriver det, men egentlig føles det sånn helt på ordentlig. Er det lov å si..? Huff, jeg er vel helt håpløst patetisk. Ble altså skikkelig skuffet! Godt å komme hit og øse ut, og lese alle de positive og fine oppdateringene fra alle dere. Takktakk! Klemmer og gode ønsker for hele neste uke til dere alle. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145784614 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 20. oktober 2013 #6369 Del Skrevet 20. oktober 2013 En til og kjærepære: takk som spør. Jeg føler meg som en dritt for tiden. Jeg er trøtt og sliten, sur og lei. Jeg føler meg som verdens værste mamma, ektefelle, søster, venn, student osv....men prøver så godt jeg kan å holde hodet over vann. I perioder synes jeg synd på ungene som har fått meg som mamma....Håper å få tanker og følelser på rett kjøl i løpet av uken Sender der varme klemmer alle sammen. Pcen min er for tiden død, så det blir ikke til at jeg kommenterer så mye Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145784629 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 21. oktober 2013 #6370 Del Skrevet 21. oktober 2013 Supersnusken: Hadde innsett tirsdag, da hadde embryoene godgjort seg på klinikken siden torsdagen. Tussemor: Uansett hvordan ting er nå så er du IKKE en dårlig mor! Utrolig kjipt å bo så langt unna at jeg ikke kan hjelpe med noe.. Sender mange varme tanker din vei!! Send et pip om du føler for det <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145785510 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. oktober 2013 #6371 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjære min gode Tussemor jeg fikk så vondt da jeg leste ditt siste innlegg synes det er leit at du har disse følelsene, for de er ikke riktige! Du er verdens beste mamma for dine barn!!!! Du får ikke lov av meg til å tro noe annet! Ååååå skulle virkelig ønske jeg bodde i nabohuset ved siden av deg! Har lyst til å være der for deg og gi deg en hjelpende hånd når du trenger det vennen Vi hadde rent ned hos hverandre *knis* men gud så utrolig herlig det hadde vært Sender deg en mega knuseklem!!!!!!! Love you <3 Og gleder meg helt utrolig til å se deg igjen på nyåret Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145785564 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 21. oktober 2013 #6372 Del Skrevet 21. oktober 2013 tussemor: Hadde tenkt å etterlyse deg her i dag. Lurte så på hvordan det gikk med deg! Så leit at alt ikke er bra. Men prøv å dytte vekk sånne usanne tanker om at du ikke er bra nok. For det er du jo Det vet jeg Sier som de andre; skulle ønske du bodde i nærheten så kunne vi snakket sammen. Håper det snart blir bedre! Fortell oss hvordan det går (når du kan). God, varm klem til deg Dossa: Synd du fikk tantebesøk. Men som du riktig sier så er nå alt i rute og du er nærmere en spire Du har et flott pågangsmot En til: Tusen takk for at du heier på meg Lykke til med neste visning. Kanskje det er drømmehuset? God klem Sjøgress: Så leit at det ble tantebesøk. Forstår at du ble trist! Men fatt nytt mot og håp! Det kommer masse nye muligheter. Sikker på at det blir positiv test snart Unilon: Kanskje du er gravid? Håper det!!! Her har det vært en travel, men også fin helg. Samboer måtte jobbe i helgen også. Så det ble blant annet for lite søvn. Men Koseklumpen var i strålende humør og da er jeg fornøyd Ellers så er det en ca en uke til ikm. Man bør jo ikke ha for store forhåpninger, mye som skal klaffe. Men registrerer at jeg har litt økt utflod.. (Det tåler dere vel? Dere er jo damer ) Tiden vil vise. Tror fremdeles det blir mange prøvere her inne som får positiv graviditetstest snart Til alle: Ha en god dag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145785733 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 21. oktober 2013 #6373 Del Skrevet 21. oktober 2013 Helga går så altfor fort unna jo rekker ikke å kose meg nok med familien! Ny dag imorra og enda et steg nærmere mitt ønske Har vært i bursdag til dadda jenta mi som allerede er blitt 20 år fysj som tida flyr. Ungene til kusina mi har alltid kalt meg for dadda *smelt* og det gjør de alle tre ennå selv gutta på 11 & 15 år Noe annet klinger ikke bra *knis* De blir aldri for store til å kose og klemme dadda noe som smelter mitt ♥ Masse gode kaker *nam nam* rulla ut av døra Unilon spent på deg!!!!! Hvordan er ståa? Måtte drømmen din oppfylles nå En til snupp bare vent for det rette huset for dere dukker snart opp Alltid gøy å gå på visninger. Men ikke hvis du ser at det blir for mye å gjøre. Knuseklem!!! Kjære Fie tenk at du snart er mamma og kan holde gutten din i armene dine *smelt* Han kommer til å få verdens beste og omsorgsfulle foreldre!!! Hvordan er formen vennen? Knuseklemme deg!!!! ♥ Kjærepære håper testene kommer så fort som mulig!!!! Gleder meg utrolig mye til du skal teste!! Har en god magefølelse Xxxxxxxxx Mamma&storebror ikke mist håpet!! Dette høres veldig spennende ut Hvor er du i syklusen nå? På tirsdag og onsdag skal jeg avspassere Så kan gå etter siste timen min! Det betyr at jeg på tirsdag er ferdig kl 11 og på onsdag kl 10 Wohohoho Så da skal jeg ut og shoppe klær til ungene. Har rydda i kleskapet og da ble det vist manko på en del klær gitt Heldig hun minste som kan arve alt fra storesøster Det store gliset hver gang hun får klær fra storesøstra Nå er unger i seng og jeg kjenner at hodepina er på vei *usj* Blir en lat kveld på sofaen og kose meg med Alt for Norge og Farmen Ha en strålende aften mine vakre damer Er på dag 18... og i går hadde jeg nok en dag med høy måling på CBFM. Symptomer finnes da alltids, men hva som er pms og hva som evt kan være signal på noe annet vites ikke Holder dere oppdatert! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145785932 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 21. oktober 2013 #6374 Del Skrevet 21. oktober 2013 Kjærepære, når er testedag? Satte du inn ett eller to egg? What, skulle egentlig på privatvisningi kveld...men simsalabim plutselig var huset solgt. Dusteselger. Sjøgress, vi eier en utrolig flott leilighet i et attraktivt strøk, men mangler ett soverom og ett bad. Barna deler rom nå, ønsker de skal ha sitt eget ettehvert. Og framtidige tenåringer trenger to bad! Og savner egen hage, sukk. Er utrolig skuffa faktisk. Og klart du har lov til å være kjempeskuffa..ja gjett om planer kan legges i et brøkdel av et sekund. Huff, dritt med den sabla uønskede tanta, nå har hun herjet nok med trådens skjønne prøvere altså!!! Kjære snille Tussemor. Huff, så leit at du har det så tungt. Synd ikke nabolaget er en realitet i virkeligheten, vi skulle trøstet og hjulpet deg vi....men sender deg min beste klem! Håper du får litt påfyll av energi, Supersnusken! Og veldig kjekt å høre fra deg:) Ha en fin kveld alle sammen, litt sliten her Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145786465 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 21. oktober 2013 #6375 Del Skrevet 21. oktober 2013 Hei alle sammen! Jeg må starte med å beklage mitt lange fravær! Har hatt en nyyyydelig ferieuke i Spania, og tiden før gikk så utrolig fort, mye å forberede på jobb før jeg tok ferie og mye arrangementer og avtaler privat. Høsten raser avgårde! Sender en god og varm klem til tussemor! Det er trist å lese at du har det tungt. Ble så glad da jeg leste et tidligere innlegg at kronidioten hadde tatt seg kraftig sammen, er skikkelig lei meg for at det kom et tilbakefall. Men jeg må si som de andre: Du er ingen dårlig mamma eller person!!! Du har da virkelig gjort alt du har kunnet for ungene dine og forholdet. Alt står ikke i din makt å fikse, uansett hvor hardt du prøver. Jeg håper så inderlig at du får lettere dager snart, og at du og mannen får det bedre igjen! Men dersom det ikke skulle skje, så har ungene dine det bedre med en mamma og en pappa som har det bra hver for seg, enn med to ulykkelige og frustrerte foreldre som bor sammen. Fiemamma: Så spent på om det er fødselen som er i gang! Ønsker deg lykke til i det som venter deg :) Gode klemmer til dere andre også, nå mistet jeg konsentrasjonen helt her... Måtte løpe på do, og siden jeg er på dag 35 tenkte jeg at da fyrer jeg av en test i samme farta... Er den negativ så skyldes det jo selvfølgelig at det er kvelden. Men den var ikke negativ!!!!!! JEG ER GRAVID!!!!!! Å hallo....... Haha og nå får dere vite det før mannen som er på kveldsjobbing!!!Ojojoj, nei nå merker jeg at ordforrådet mitt ble kraftig redusert her. Hihihihi, kan ikke annet enn å smile!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/255/#findComment-145786474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå