Minnimusa Skrevet 16. oktober 2013 #6326 Del Skrevet 16. oktober 2013 Bekkenet går greit, for det meste stivt og så kommer det noen jevnlige smerte bølger når jeg beveger meg, men overlevbart Fikk hendvisning til fysio og ringte i dag, de fikk navn og nr så skulle de ringe meg opp.. OM NOEN UKER?!??! for time. Hjelpes!! Prosjektene mine står litt stille har fortsatt igjen grovslipingen ved ene kortveggen og da finsliping på begge kortveggene + oljeing og lakking, ett strøk til i taket som må gjøres. Veldig lyst til å ta veggene og, men det kan gjøres senere en gang. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145771628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 16. oktober 2013 #6327 Del Skrevet 16. oktober 2013 Hohohoho bare 4 konferansetimer igjen også er jeg ferdig for dette halvåret Nå gir jeg meg straks for idag!! Har jobba lenge og bra nok Gleder meg til sofatid ikveld når ungene er lagt for da er det stille i heimen og mor sjøl skal nyte en sjokolade i fred og ro fortjener en liten oppmerksomhet.....hihi....hodepina melder seg atter en gang *huff* dritt!! Cayenne hihi blir jo en liten ferietur når du drar alene sjøl om det er i forbindelse med jobb Tenk at det er oktober og du skal teste positivt denne gangen ååååå som jeg gleder meg til jubel skrik!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145771746 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 16. oktober 2013 #6328 Del Skrevet 16. oktober 2013 Du altså Dossa, alt du rekk på ein dag - og så positive og kjekke innlegg! Eg bøyer meg i støvet, og er glad på klassen din sine vegne , dei har det nok kjekt på skulen trur eg. Minnimusa: Lytt til legen ja, og ikkje tenk så mykje på jobben. Som du seier virker dei nøgd med deg når du er der, og det er sikkert slik dei tenkjer, det er vi damer som har ei sånn lita irriterande kjerring i hovudet som gir oss dårleg samvit for alt mogleg - ho skulle eg gjerne tatt knekken på ein gong for alle! Korleis går det fie? Håpar du har det bra og at småen får vore i hola si litt til om det går. Elles blir det jo veldig kjekt å helsa på Heiar på prøvarane, og ser at det berre er 2,5 brett med piller att før vi lar det stå til Men her har jo ikkje tanta vist seg sidan fødselen i mai, så det kan jo ta si tid. Men fullammar enno, og det går vel berre i ein laaang månad til. Spent på kontroll om fjorten dagar om ho veks så ho skal så vi får fullamma til seks mnd. Spennande. I dag har ho vore så søt, i går sutra ho masse og var ikkje heilt seg sjølv - trur nesten det var kiropraktorbesøket som gjorde utslaget - mykje betre stemning i dag og soving natta som var Det er godt det, når vi er våkne kvar andre/tredje time i staden for kvar.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145772244 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 16. oktober 2013 #6329 Del Skrevet 16. oktober 2013 Kjapt innom: Ligger til observasjon enda Jeg føler meg like anstrengt og tung, men blodtrykk har vært regelrett nydelig siden i gårkveld. Ikke funn i hverken urin eller blodprøver. Håper jeg får dra hjem i morgen. La en liten fødselsplan med legen i dag. De kommer til å ha lav terskel for å sette meg i gang fra uke 37. Er 36 uker i dag. De vil jo helst at jeg skal gå i fødsel på naturlig måte, men vi får se hva som skjer. Stilte opp som reserve på en studietime for jordmor som skulle ha ultralydopplæring i dag. Sjekka årene mine inn til uterus og placenta som var oppgaven hennes, og i tillegg noe som sjekkes ved mistanke om preeklampsi. Flotte årer med normal motstand begge sider Så fikk jeg se poppilopp som premie etterpå Han lå med ansiktet trykt oppi placenta så 3D bilder utgikk, men fikk noen søte med vanlig bilde. Vi fikk sett nesa hans og munnen bare på frontshooten, og som jeg trodde har han skikkelig fyldige lepper som han trutmunna med Vi har store lepper på hver av sidene alle sammen i slekta Såååå søt! Og vi fikk et bilde av guttedelen hans også, hihi, ingen tvil at der er tissefant der Hihi, jeg er helt i ørska av lykke. Sender dere en klem og beklager dårlig respons på deres innlegg, det blir bedre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145772528 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 16. oktober 2013 #6330 Del Skrevet 16. oktober 2013 Så glad for at det ser bedre ut nå, Fie! Og klumpen høres jo bare nydelig ut, da! Oi Grøne, så dere skal kjøre på igjen bare om to mnder? Ja ja, bare å la det stå til! To tette er tøft, men så blir man ferdig med småbarnsperioden ganske fort - og får lyst på en til etter noen år fordi man ikke hadde overskudd til å nyte den Minnumusa: Tenke på deg selv og baby nå, ikke jobb!!! Dossa: Takk for heiing , søta! sjekket igjen, og så at det var oktober eller november Sanna spådde. Skummelt hvor mye hun har rett, altså! (Ta en titt på tråden 'spåing' på spåsiden.) Begynner nesten å tro på det Hvordan ligger dere andre prøvere an? Satser på storinnrykk på 1. tri med det første! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145772820 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 17. oktober 2013 #6331 Del Skrevet 17. oktober 2013 God morgen skjønne nabolaget Det er torsdag og en ny dag med nye muligheter og for mitt vedkommende en dag nærmere IKM Tungt å stå opp om morra når det er mørkt og den varme dyna ikke vil slippe taket i deg *knis* og når minste mor kommer inn og sier mamma bare hvile litt til da please klarer ikke å si nei til det! Snuppa begynte på turn igjen igår og var helt i lykkerus da hun kom hjem att for det var flere kjente der! Har måtte bytte parti og sted så gjett om hun var spent. Må bare håpe at fotballtreninga nå ikke blir på onsdager for hun vil så gjerne gå på begge to! Nå er det bare halloween unga mine er opptatt av. Sjøl er jeg ikke så glad i den dagen, men hva gjør man ikke for ungene sine. Jeg har ikke hjerte til å si nei dere får ikke lov til å gå ut. Må svelge mine meninger og vil gjøre det jeg kan for at gulla mine skal få en fin dag/kveld Grøne du er så snill og god!!!! Tusen takk Snart er du igang sjøl *weee* spennende!!!! Fie mor hvordan er det med deg idag? Du er i mine tanker!!!! Håper du går i fødsel av deg sjøl og får en opplevelse som du ønsker!!! Wohohoho tenk at snart er gutten din her Tida har gått fort synes jeg! Føles ikke lenge siden du jubla over en positiv test og tårene mine rant nedover kinnet av glede Cayenne Sanna får rett på deg Lykkelig, Tussemor, En til vennen, Sensitiv, Supersnusken knuseklemmedere!!!! Kjærepære åååååå herregud jeg er sååååå spent på dine vegne!!!!! Tenk at du nå snart får en positiv test Til alle dere andre herlige jenter sender en gooood Dossa klem!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145773425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 17. oktober 2013 #6332 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hei Vi er mange prøvere her nå Virker som mange nylig har hatt eggløsning og venter på ikm. Spennende tider dette!! Har på følelsen av at flere her inne får positiv graviditetstest snart! Håper det stemmer!!! Selv tror jeg at jeg hadde jeg eggløsning på mandag eller tirsdag. Ble ikke så mye sex i helgen. Men ble noen runder mandag og tirsdag. Vet ikke om vi traff. Ønsker det så inderlig! Men går det ikke så får vi det til senere! Hadde vært så fantastisk å bli gravid før jul! Har en del å ta igjen studiemessig... Må klare det. Selv om jeg tenker masse på sædceller, eggceller, graviditet etc nå Vi klarer da å ha mange tanker samtidig i hodet heldigvis!! Håper alle får en god dag Klem fra meg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145774034 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 17. oktober 2013 #6333 Del Skrevet 17. oktober 2013 Hipp hurra jeg er så glad Er endelig ferdig med alle konferansesamtalene!!!!! De jeg skulle hatt imorra kunne komme idag *johohoho* Åååååå for en lykkefølelse jeg er i nå Skal med god samvittighet nyte en sjokolade ikveld i armkroken til mannen Hodet verker og nakken er stiv etter en slitsom uke, så ikveld har jeg bestilt massasje av mannen og kanskje det blir litt action etter det *knis* Sensitiv Føler på meg at du får en positiv test før jul Så bare hold motet oppe og tenk positivt!!! Flink du som studerer!!! Av med hatten, hadde sjøl aldri klart det ennå.....men etterhvert er målet å ta noe spes ped Flinke vi som klarer å ha flere tanker i hodet samtidig Det klarer ikke alltid mannfolka våre haha Nå skal jeg stikke hjemover til min kjære familie Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145774769 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 17. oktober 2013 #6334 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tusen takk, snille Dossa Blir rørt når du sier du tror jeg får en positiv test før jul!! Så herlig at du er ferdig med konferansesamtalene!! Forstår godt at det har vært en slitsom uke! Ja, nå må du kose deg!! Blir så spennende å følge med på alle som får positive tester fremover! Snart er det din tur, Dossa!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145774965 Del på andre sider Flere delingsvalg…
vææææ Skrevet 17. oktober 2013 #6335 Del Skrevet 17. oktober 2013 Jaggu lenge sia jeg har vært pålogget, levd en liten mobilverden om dagen med observering i stedet for å delta. Fått flyttet meg sjøl til 3 trimester, 35+5 uker i dag. 4 dager igjen på jobb Har hatt 3 målsettinger nå mot slutten, klare å jobbe fram til permisjon uten å måtte ta ut ulønnapermisjon (den æ nådd), komme fram til sykehuset både meg og gubben (stortsett han jeg bekymrer meg for hvis jeg skal kjøre ambulanse og han bak i bil, ca 2,5 timers kjøretur til fødestua jeg skal føde. Innom lokale fødestua på veien 15 min unna og sjekke type farkost jeg skal ta) og siste er fødselen som jeg ikke har tenkt så mye på annet enn ungen må jo ut på en eller annen måte. Snart gravide: Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145775693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 17. oktober 2013 #6336 Del Skrevet 17. oktober 2013 Oi Grøne, så dere skal kjøre på igjen bare om to mnder? Ja ja, bare å la det stå til! To tette er tøft, men så blir man ferdig med småbarnsperioden ganske fort - og får lyst på en til etter noen år fordi man ikke hadde overskudd til å nyte den Vi må jo prøva, ikkje sikkert det går like lett kvar gong..blir 38 no i jula, så kjenner på at det er lurt å begynna, sist klaffa det i pp2 - men då hadde vi ikkje vesla på samme rom...haha, går seg forhåpentlegvis til i løpet av året som kjem. Veit at det vert tøft med to små, men har den fordelen? at mannen går 2-4 turnus, så dei vekene han er heime er jo greie, så er det å bita tenna saman dei to andre vekene og håpa det går fort.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145775912 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 17. oktober 2013 #6337 Del Skrevet 17. oktober 2013 Tusen takk for knuseklem, søteste Dossa! Vel blåst med konferansetimene og nyt sjokkis og mannen Tenk at du er kommet så langt, wæææ! Og lykke til med innspurten. Klart du skal få positiv test snart, Sensitiv! All heiingen min må da gi resultater Her venter sengen, så trøtt så trøtt. Kort dag på jobb i morgen, skal snakke med sjefen om permisjonsmuligheter. Er faktisk litt spent! God natt mine skjønne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145776052 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 17. oktober 2013 #6338 Del Skrevet 17. oktober 2013 (endret) God kveld og huttetu her har det sluddet i dag, var snø lenger opp i byen. Grøne, vi begynte å prøve på nr to denne måneden, vår datter er 14 mnd, jeg fikk tilbake mensen først da hun var 11 mnd, men så nattammet jeg veldig lenge også da. Lykke til med prøvingen når tiden kommer! Dossa, så flink du har vært med masse samtaler! Du høres ut som en super lærer, engasjert og grundig. Gratulerer væææ med tredje trimester! Høres ut som du har det praktiske under kontroll. Fødselen er det ikke så mye å tenke på, den går av seg selv Vips så ligger man der med en skatt på brystet og har blitt Mamma! <3 Sensitiv, det blir spennende å høre hvordan det går, og jeg heier på deg!! Vi fikk heller ikke lagt så mange aksjer, men det kan jo klaffe likevel, hvem vet Jeg er på 5 dpo tror jeg, men hva betyr det at jeg var kvalm og trøtt i to dager, og så ingen symptomer i to dager? :-\ Endret 17. oktober 2013 av Unilon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145776192 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 18. oktober 2013 #6339 Del Skrevet 18. oktober 2013 Oi Grøne, så dere skal kjøre på igjen bare om to mnder? Ja ja, bare å la det stå til! To tette er tøft, men så blir man ferdig med småbarnsperioden ganske fort - og får lyst på en til etter noen år fordi man ikke hadde overskudd til å nyte den Vi må jo prøva, ikkje sikkert det går like lett kvar gong..blir 38 no i jula, så kjenner på at det er lurt å begynna, sist klaffa det i pp2 - men då hadde vi ikkje vesla på samme rom...haha, går seg forhåpentlegvis til i løpet av året som kjem. Veit at det vert tøft med to små, men har den fordelen? at mannen går 2-4 turnus, så dei vekene han er heime er jo greie, så er det å bita tenna saman dei to andre vekene og håpa det går fort.. PS! Grøne... det er ikke så ille med tette små som alle vil ha det til! de to eldste her er det 13 mnd mellom, og de to minste er det litt mer da... Fie-baby blir tre mnd nå, og nr.3 blir to år på lørdag... Det er bare å være litt organisert i hverdagen, og flink til å hvile når du kan, så går det helt suverent! Min mann har pendlet det meste av tiden, og jeg har klart lange dager selv! No problem! Masse lykke til med prøvinga! Skulle sikkert ha kommentert flere... Men Fie-baby er snørr-tett, og hoster så hun brekker seg. Lang natt! Nå må terror-troppen vekkes, og det skal klargjøres til 2-års feiring for den lille traktorentusiasten til mamma! Kaldere i været, og snøen ligger oppe i lia.. ønsker allikevel god helg til alle! Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145776330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 18. oktober 2013 #6340 Del Skrevet 18. oktober 2013 Snart gravide: Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 18. oktober 2013 #6341 Del Skrevet 18. oktober 2013 Dossa: grattis med ferdig med samtaler ! Nå kan helgen nytes !! Fie : åssen går det med deg ?? Skjønner det er mange i DPO land ! Håper alle får positive tester !! Heia heia.. Blir juli barn det da ?? Her var vi på 3D ul igår ! 3 storebrødre ble dratt med og vi kjørte 1 time en vei, for å se at lillebror lå med føtter og bein foran ansiktet og ansiktet most oppi morkaka : )) det eneste vi fikk et klart bilde av var ballene hans hahaha noe ungene syns var veldig morsomt da !! Men servicen på klinikken var bra og vi får ny time gratis ! Litt kjedelig da men, så litt av ansiktet hans og så at han hadde litt bollekinn ! 1350 gr stor : ) alt var bra da med blodgjennomstrømning i navlestrengen morkake, fostervann osv ! Det er jo det viktigeste : )) Her er det jobbhelg for min del. Kveld idag og dag imorgen . Så er det bursdag her i huset og fri søndag : )) God helg damer !!! Dere er en fin gjeng : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777193 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 18. oktober 2013 #6342 Del Skrevet 18. oktober 2013 Kan noen flytte meg over til 3 .trimester forresten : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. oktober 2013 #6343 Del Skrevet 18. oktober 2013 Snart gravide: Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 10 nov 13pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia. Fikk en STOR og frisk gutt 8.september Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777386 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 18. oktober 2013 #6344 Del Skrevet 18. oktober 2013 Jaaaaaa nå er det endelig helg!!!!!! Ferdig med siste undervisningstime for idag og har mest lyst til bare å rusle hjemover, men må bare gjøre meg ferdig med noen lekser for neste uke. Lykkefølelse at denne helga endelig kom Samtaletimene er i boks *jahohoho* Og vi har ingen spesielle planer for helga så da blir det masse kos med familien HH80 Wow tenk at du allerede er over i siste trimester Tida går jaggu fort! Så herlig at gutta dine fikk se lillebror *smelt* Tenker de var stolt av å få være med deg på UL! Du må ha en fin fin jobbe helg!!! Knuseklem Klar for barn hvordan går det med deg? Har du nettopp fått besøk av blodheksa? Jeg veit det er lys i enden av din tunnel også så bli med meg og hold humøret oppe og tenk positivt! Sammen skal vi klare vårt mål Unilon takk for dine gode ord som varmer godt Jeg må jo innrømme at elevene er heldige som har en slik god og snill lærer som meg *knis* Litt flink er jeg vel *hehe* Dagene går vel sakte i DPO land men gud så gøy det hadde vært om symptomene virkelig ble kasta over deg Dynker dere alle sammen med masse knuseklemmer jenter Ønsker dere alle en riktig god helg!!!! Digger dere Love <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777403 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 18. oktober 2013 #6345 Del Skrevet 18. oktober 2013 Wiiiii, synes det er så gøy med oppdatert liste! Nå håper jeg det fylles opp med nick på 1.tri som perler på ei snor, heier på dere Jeg fikk omsider dra hjem i går ettermiddag etter en del frem og tilbake. Jeg er i samme form med uspesifikke symptomer, ser stjerner og føler meg anstrengt. I morges begynte det i tillegg å murre litt vondt i mage og rygg, så jeg tror jeg modnes. Hva tror dere erfarne? Det var såpass at jeg våkna av det fra utslittsøvn.. Murrer og maser nå også. Stikker nedentil. Skal tilbake på mandag og sjekke ståa. De kommer til å sette meg igang hvis jeg fortsatt plages. Håper liksom at det gir seg litt nå når magen synker. Den er høyest i uke 35 sa legen. Merker at halsbrannen er litt bedre, så da er det vel håp for å få puste litt lettere snart da. Ønsker alle ei riktig god helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777485 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 18. oktober 2013 #6346 Del Skrevet 18. oktober 2013 (endret) Fie, det kan murre og stikke i flere uker, hehe Men nå blir du jo forhåpentlig satt i gang, da! Må jo være det beste tenker jeg, uten å ha noe som helst medisinsk grunnlag for å se det. Fortsatt i utlandet, så må keep it short, men ønsker alle en herlig helg! Endret 18. oktober 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777592 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 18. oktober 2013 #6347 Del Skrevet 18. oktober 2013 Endelig helg!! Skal vel egentlig ikke hyle etter bare 4 dagers uke, men phu jeg er sliten og bekkenet synes sofaen var ekstremt god når jeg dumpa ned den nå!! Vet dere hva?? Den 20.januar får jeg se lille Tiili snuppa mi Fikk brev i postkassa nå med keisersnitt dato, så da blir det å møte opp mandag 20.1 kl 7.00. Deilig å få oppklart alt og få en dato. Men nå lurer jeg litt, legen anbefalte å få avgårde foreldrepenge søknaden asap med OUL termin så jeg får være hjemme så lenge som mulig i permisjonen, dette fordi hun mente jeg kom uansett til å bli 100% sjukmeldt nærmere termin pga problemet med bekkenet og risikoen i forhold til fødsel så jeg må holdes i ro så den ikke starter før KS. Jeg er 26 uker nå på mandag så kan jo kanskje løpe innom jordmora å få en ny bekreftelse som da er datert i uke 26 og da sende søknaden straks etter på, for KS datoen "kan jo ha vært borte i posten noen dager" uten at Nav veit om det. Eller går de da etter KS dato uansett?? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145777810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 18. oktober 2013 #6348 Del Skrevet 18. oktober 2013 Fie, det kan murre og stikke i flere uker, hehe Men nå blir du jo forhåpentlig satt i gang, da! Må jo være det beste tenker jeg, uten å ha noe som helst medisinsk grunnlag for å se det. Fortsatt i utlandet, så må keep it short, men ønsker alle en herlig helg! Crap Blitt litt verre i løpet av kvelden, måtte holde meg fast i sofaen og puste igjennom en i stad. Hadde glemt hvor jævlig menssmerter føles. Jeg vil helst ikke bli igangsatt siden jeg vil ha vannfødsel, tror ikke man får det da? Håper det starter på naturlig måte, det er nok best for begge Noen som har tips til fødestilling for å få ungen effektivt ut btw? Tenker å ta i bruk tyngdekrafta. Føder jeg i vann kan jeg stå på knær, men baken må være under vannet. Vann gjør alt mer effektivt selv om man blir litt mindre preget av tyngdekrafta av vannet. Bare tenker hvis jeg må presse "på land".. Høres ikke og ser ikke så hyggelig ut med vakuum/tang forløsning.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145778227 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 18. oktober 2013 #6349 Del Skrevet 18. oktober 2013 Usja Fiemamma, håpar det ikkje skjer noko på ei stund så du får det som du vil, men det høyrest litt ut som om noko er på gang.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145778585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 18. oktober 2013 #6350 Del Skrevet 18. oktober 2013 Lykkelig: Takk for innspel Godt å høyra at det er leveleg. Får heller tenkja på om det er nødvendig å jobba fullt dei åra der..håpar sjølvsagt å få det til, men ikkje for ein kvar pris. Og så får vi no sjå om vi er så heldige at vi får ein til. No ligg i allefall den nydelege jenta vi har fått rett ut i senga mi og stusøv! Har vore trøytt i heile dag, og duppa dei tre duppane sine på ca 30 minutt, men det er ikkje nok når ho er så trøytt..så då slukna ho tvert då ho endeleg fekk lov å leggja seg halv sju, det har eg som grense - for før det er eg redd ho våknar før sju og at det skal blir hardt å snu klokka om nokre veker. Men jammen er ho sutrete den siste timen...skulle gjerne hatt eit triks for å få ho til å sova lengre økter, for eg trur i grunn det trengs. Men uansett om ho ligg i vogna, heng i bæresele eller ligg på fanget, så stoppar sovinga etter 25-40 minutt. Uansett når ho har sovna brer lukka seg i brystet og all sutringa og tullet på dagen er gløymt. Magisk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/254/#findComment-145778613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå