Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Å Sensitiv...klart det skal bli din tur, snarere enn du aner! Husk å ta mannen til køys FØR eggløsning da, to dager før skal visst være optimalt. Kryddre det hele med en rødvinsorgasme(trådens patent) og vips sitter spiren skal du se :)

Jeg er så spent på dine vegne kjærepære!! Tvi tvi i morgen...måtte du være full av gullegg! Hold oss oppdatert :)

Her nytes feriedagen...skal bare hente meg en rykende kopp med fruktte og knekke resten av melkesjokoladen i skapet, feet up og strikketøy og IPad. Livet er så deilig!

Fortsetter under...

Ja, nå er det din tur, Senstiv!!!! :D Anbefaler akupunktur hvis spira ikke sitter denne mnd, det er alltids noe som kan forbedres i systemet, særlig hos oss som begynner å dra på åra ;)

LYKKE til i morgen, Kjærepære! Måtte det flomme over av gullegg! :D

En til: Klart det er koselig å høre om voksende babyboobies og bh-kjøp! Plutselig skjønner man liksom at det faktisk er en ordentlig baby der inne som faktisk også skal komme ut en gang... ;) Og kooos deg på sofaen!

Ha en herlig onsdag, superladies! :D

Kjærepære :wub: det er din tur nå!!!! Jeg er så utrolig spent på dine vegne!

MAsse lykke til med egguthentinga :D  og alt som kan krysses blir kryssa nå!!!!

Minnimusa: wow en katt på 8 kilo :P   masse å kose da ;)

Hvordan går det med alt du skal ha gjort før den lille kommer og formen din vennen?

Sensitiv: Selvfølgelig så sitter spira nå ;)  Hold motet oppe og ha tro for det kommer du langt med!!!

Anbefaler rødvinsorgasmer ;)

Cayenne: xxxxxxx alt for deg!!!! :wub:

En til vennen: fikk et fint bildet av fordelene dine i din beskrivelse :P  *knis*

Kjekt å ha noe godt som holder puppa godt på plass ;)

Er bare så utrolig glad og happy på dine vegne fordi du har en frisk og herlige baby i magen din :wub:

Nå slo det meg hardt, at det er ganske lenge siden jeg egentlig har tatt en skikkelig kikk på lista vår...hjelpe å trøste så lang den er blitt!!!! :wub: helt fantastiske!!!!!!

Mårn forresten :)

Så koselig at dere spør Cayenne og En til...joda, vi henger i stroppen her :P Kronidioten har på merkelig vis tatt seg på tak. Han sluker boka med hud og hår og kom for ett par dager siden å ba om å få mere tid. Han synes det som står i boka er så viktig, at han vil jobbe skikkelig med det :) Jeg blir litt satt ut, vet ikke helt hva jeg skal tro, men ser at han gradvis finner tilbake til mannen i seg ;) og det er jo bra!!! Han er svært tydelig på at han synes vi skal ta denne prosessen seriøst og at det er greit at vi bruker laaaang tid, slik at vi kanskje kan få bygd ett solid fundament sammen...so on so on...Han kom plutselig med roser her en dag, helt på eget iniativ!!!! Han jobber med seg selv i forhold til ungene (kanskje best kontakt med eldstemann og minste mann, men dog) Jeg kan strengt tatt ikke gjøre annet enn å grave dypt etter enda litt mer tålmodighet!!!! Dog, jeg synes jo det er strålende at han ENDELIG er en del av prosessen, at jeg ikke er der alene!!!! Så får vi se om han startet for sent...Tror han har skjønt hva konsekvensene blir om vi går fra hverandre :P

Cayenne: Jeg håper så inderlig spira sitter hos deg nå!!!!! Det fortjener du virkelig!!!! Hvordan går det med armen forresten?

En til: Jeg skal gi bokormamma en god klem, vil tro det tar sin tid før hun kommer hit igjen...det er ett hektisk liv med 4 små og en syk mann ;) Jeg for min del elsker å lese dine oppdateringer, de er så full av liv. Det er akkurat som jeg sitter i stua de å drikker fruktte sammen med deg ;) Synes du er så flink til  å nyte livet...har en god del å lære der ;) Nyt resten av ferien!!!! God varm klem!!!!

Dossa: Dossa, mi dossa...fy som jeg gleder meg til å møte deg igjen i Januar!!! Da buler det hos deg vet du!!! For nå sitter spira og hun jobber hardt med å klore seg fast!!!! Regner med at lille gull overfører daglige doser med babystøv til deg ;) Stor, god moseklem til deg!!!!

Kjærepære: Jeg heier på dere nå også er jeg såååååååå spent!!!! Masse lykke til!!!! Overfører gode babystøv vibber fra lillegull ;) Stor varm klem til deg, hormonella ;) Å du, gratulerer med vel gjennomført sprøyteperiode ;)

Sensitiv: Du kommer helt sikkert til å få verdens beste julegave i år!!! Det er jeg helt sikker på!!!! Ble forresten så glad da du skrev at dere hadde funnet en god barnehage til gullet deres!!!! Det er så viktig!!!! Masse lykke til med studiene. Det er kos å studere når man er gravid, litt verre med en liten en på armen ;) God klem fra meg og lille gull med sitt babystøv

Hunny: Hvordan går det med deg? Lenge siden du har vært her inne ;) God klem

Apex: Hvordan går det med deg du sterke kvinne!!!! Jeg er så imponert over deg at det mangler ord, rett og slett!!!! Jeg håper spira de sitter som smurt ganske så snart og at dere får oppleve det magiske...å bli mamma og pappa ;) Grusemose klemmer deg og overøser med babystøv fra lille gull ;)

Nerdybirdy: Åhhhh, tenk at du popper når som helst...jeg er rett og slett litt misunnelig :P Masse lykke til og nyt fødselen så godt du kan!!! Varm klem

Symbio: Nå tror jeg vi er nervevrak alle som en, på vegne av deg ;) Hvordan går det?????? Klemmer deg vertfall så godt det lar seg gjøre ;)

Fiemamma: Kjære vene så tøff du er og så mye du må gjennom!!!! Håper alt er bra med deg i dag!!! Jeg liker at det tar godt vare på deg!!!! Flink er du også til å ha alt på stell!!! Masse lykke til med fødselen, uansett når den måtte starte ;) God, varm klem

Lykkelig: Min kjære, kjære lykkelig!!!! Jeg håper nå litt på at du skal rote deg inn på face, slik at vi får bli enda bedre kjent med deg ;) å "se" hvem du virkelig er ;) Det er rart med dette, hvor glad man kan bli i noen man aldri har møtt ;) Jeg vet vertfall at jeg har venner for livet fra dette forumet, som jeg nok aldri ville ha møtt uten ;) Jeg håper dagene er gode!!!! Du er supermamma, uansett hva du sier ;) En annen ting...jeg skulle ønske jeg hadde litt mer av det rydde og husmor genet ditt ;) Stor, god varm klem fra meg

Non: Kjære deg, jeg tenker ofte på deg. Har du fått mannen mere på gli? Kjenner daglig på denne panikken over at lillegull kanskje er sistemann og det er neimen ikke lett. Trodde det skulle gå over, men neida...sorgen blir bare sterkere og sterkere :P Sender over mine varmeste tanker og klemmer!!!!

Unilon: Hvordan går det med deg? Er det snart testetid? Jeg henger ikke helt med :P Har troen for at spira de sitter hvert øyeblikk altså ;) Stor klem

Mamma-til-Emma: Hvordan går det med deg? Har du forlatt oss helt? Varm klem

Ønsker*et*mirakel: Hvordan går det med deg? Er mirakelet ditt på veg? Åhhh, som jeg unner deg den spira altså!!!!! Sender deg mengder med babystøv og gode klemmer!!!!

Sidney: Hvor er du i løypa for tiden? Går det bra med deg? Stor, god babystøv klem

Valentines: Er du hos oss fremdeles? Hvordan går det med deg? Begynner det å nærme seg spire? God klem til deg!!!

Elibjo: Gode deg!!! Hvordan går det? Er det full rulle med prøving og rødvinsorgasmer? Babystøvklem fra meg

Ja,ja...så langt kom jeg i dag...Alle dere andre, dere er ikke glemt, men 3 unger  hjemme alene begynner å kreve litt :P Håper dere alle har en strålende dag!!! Gode varme klemmer til dere alle.

Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.

Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)

ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)

Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)

Kjærepære ( IVF nr. 4 )

Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.

LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)

Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus

Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn

SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)

Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober

Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.

Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13)

Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år)

Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) 

Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til  :) ) pp2, IKM 17.okt.

Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 

1.trimester:

Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai)

Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai)

2.trimester:

Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

3 trimester:
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?

GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia

Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Supersnusken (termin 25.des)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

WOW du er bare helt fantastisk Tussemor :wub:  :wub:  :wub:

Er mektig imponert over at du klarer å kommentere så mye som du gjør :D  Snakk om supermamma og for ei flott kvinne du er!!!!! JAAAAAA herregud som jeg gleder meg til å møte deg igjen i januar!!!

Kunne ikke fått en bedre bursdagsgave :D

Og selvfølgelig så kommer jeg med struttende mage ;)  hihi hihi. Troa er godt tilstede og håpet lyser alltid i enden av tunnelen!!!!

Annonse

Innom med et lite livstegn fra Apex, som for tiden kjører heis med følelser og humør. Har lest jevnlig, men ikke kommentert og nå som det har skjedd så mye her har jeg ikke ærend å kommentere dere alle sånn i forbifarten - beklager! Heier inderlig på dere som er i EL til IKM land, hadde vært stas med flere på 1.trimesterlista som jeg selv har lyst å komme meg inn på om ikke så alt for lenge!! Godt å høre at dere hadde ei deilig Trondheimshelg  :wub:  Høres fantastisk ut med venninneskravling og sosialisering!

Reiste på dykkerhelg med "huff" i kroppen, var ikke i form. Det slo over i feber og halsvondt hele helga, så det sosiale var mildt sagt amputert, men litt latter og vin ble det likevel. Har nå hatt ei feberfri uke, men hoster fortsatt noe forferdelig. Grrr så lei man blir av sånn intens tørrhoste!! Har tatt mine doser med Cosylan, så jeg håpet på mens og ikke baby denne måneden. Vel, DEN bønnen ble hørt virker det som - sporblødning nå i mårrest så da er vel tanta på vei hit nesten 3 uker etter MA. Håper på regelmessighet i mens og EL ca 23.10. Passer forøvrig superdårlig akkurat de dagene med humpings midt i flytteforberedelsene, men akkurat det trenger jo ikke ta så lang tid!!  :D

Er det andre av dere som har opplevd lite initiativ fra mannen i perioden etter MA/SA? 

Min sin har vært rar - sier han ønsker seg baby, men tok ikke initiativ til sex, eller "bet på" mine invitasjoner.. Etter at jeg hadde tatt det opp et par ganger sa han omsider at han syntes det var så mye prat om det at det virket motsatt på han.. Ble lei meg, ikke nok med at jeg hadde hodet fullt av "kunne jeg ha gjort noe annerledes for å ikke ha mistet.., jeg føler meg ikke fin nok siden han ikke vil ha meg..og hvordan i all verden lage baby uten aksjelegging liksom.." osv og det endte opp i veldig dårlig stemning hvor jeg til slutt sa at OK, du får ta initiativ når du en gang får lyst, inntil videre får jeg håndtere eget behov på egenhånd.. Det tok sikkert ei uke fra den praten, til han inviterte til kos, og etter det virker det som at han igjen er på plass og tar initiativ. Orker likevel ikke å snakke med han om mine tenketanker på hvor han er i dette med planlagt aksjelegging enda, dette får jeg tygge litt på selv og se om han tar det opp på eget initiativ etter hvert.

Angående Facebook - har valgt å ikke melde meg inn i grupper der, synes det er godt å ha anonymiteten her - så får trøsta være at det faktisk er mer av Apex som blir delt her, av hverdagsglimt og indre liv. FB er og forblir en relativt overfladisk affære for meg, i allefall på veggene og forum rundt omkring. 

Vel, damer - nå skal jeg pakke strikkepinnene mine og besøke min mormor. Et par timers skravling med henne er gull i hverdagen og letter på dårlig samvittighet overfor hun som ellers sitter så alt for mye alene.

Klem  :wub:

Besteste Tussemora  :wub:

"Apex: Hvordan går det med deg du sterke kvinne!!!! Jeg er så imponert over deg at det mangler ord, rett og slett!!!! Jeg håper spira de sitter som smurt ganske så snart og at dere får oppleve det magiske...å bli mamma og pappa  ;) Grusemose klemmer deg og overøser med babystøv fra lille gull  ;)"

Må dessverre sitere Tussi; "Har ikke følt meg helt hvordan på en stund" - men fy så godt det var å bli spurt etter!  ;)  Tar til meg gode klemmer, babystøv og tanker fortsatt - dagene er veldig variable enda. Kjenner litt på dårlig samvittighet over ting som da jeg i går ikke uten å tenke over saken klarte å huske hvilken uke jeg skulle ha vært i, selv om det hele liksom bare stoppet opp etter den ulykksalige UL i uke 13.. Er vel et normalt resultat av å forsøke å lukke et kapittel for å gjøre klart for det neste, men det er stadige "såre" opplevelser som berøres. Men, er likevel ikke noe hengehue - her forsøker jeg å se fremover og ikke minst lyst på livet det meste av tiden. Håper vi får full klaff i aksjelegginga snart og at jeg sitter superkvalm og pirker i julematen i år, det hadde vært en fantastisk nyhet å servere til familien i alle fall!!

God klem til deg, Tussemor - ha en finfin dag!  :wub:

Oi Tussemor, dette virker jo superlovende! Synes virkelig du skal sette pris på at mannen din nå tar seg kraftig sammen for deg og familien! :D Så får vi håpe at følelsene dine følger etter :)

Apex: Synes ikke du skal tro at mannen din ikke har lyst på deg! Han har sikkert hatt det vanskelig etter sa'en han også, og det blir kanskje litt mye for ham med mye prat om baby nå? Stor klem til deg, søta :wub:

Søteste Tussa :wub: så herlig å lese at mannen vil gjøre en skikkelig innsats :D og at han engasjerer seg i barna deres!!! Han veit bare ikke hva han vil miste om det blir full kræsj mellom deg og gubben :P

Dere er det aller beste som har skjedd han og det er jaggu på tide at han begynner å verdsette dere :wub:

Snille Apex :)  du er et fantastisk menneske med en stå på vilje uten like!!!!

Som jeg virkelig unner deg at spira snart sitter :wub: har en magefølelse på at det vil ikke ta lange tida før du kan juble over en positiv test ;)

Tror også mannen din bare reagerer på sin egen måte, og at det ikke har noe med at han ikke har lyst på deg. Gi han litt tid, for før du veit ordet så er han småkåt hele tida og vil ha deg både titt og ofte ;)

Stor stor klem til deg søte vennen :wub:

Cayenne, misforstå meg rett, jeg setter stor pris på det og jeg skal gi han enda mer tid, samtidig er jeg litt redd for at det ikke skal holde osv så jeg holder ut :D

Ja, var ikke meningen å si at du ikke gjør det, men vet av egen erfaring at det ikke alltid er like lett å se de positive sidene ved de man lever sammen med ;)

Annonse

Dossa og En til. Ja "lille" bebisen min er ca 8kg og burde egentlig legge på seg litt nå. Jeg har da tre maine cooner og ei huskatte, er gutta hos maine coon som har gjennomsnittsvekt på 6-9kg, men finnes de som er 10-12kg også :) Her er bilde av mammas lille bebis, ser ikke helt str hans her, men ordentlig koseklump :)

Formen er bedre, men fortsatt fort sliten og nå har bekkenet begynt å krangle litt. Klarer ikke løfte tunge ting og innimellom så får jeg skikkelig lynene smerter nedover beina når jeg går, kun vært sånn noen få dager så håper jo det skal gå over

lotte13_2.jpg

Det var jammen ein søt og flott ein minnimusa :)

Klemmer på Apex, og tenkjer at mannen nok har balt litt han og etter SA, men ofte så får dei ikkje heilt satt ord på det. Håpar det er i orden igjen og at du får lufta tankane dine med han. Godt å få renska lufta! Håpar ny spire er på plass om kort tid!!

Minnimusa :) ååååååå helledussan såååå nydelig *smelt* :wub:

Har sjøl en liten en i forhold men han er bare en vanlig huskatt. Likevel min gullklump :)

Heter Strofe som i kattastrofe :P hehehe

Synes navnet var artig *knis*

Håper du ikke blir verre mtp formen! Bare huske å ta vare på deg sjøl vennen, jenta di er verdifull :wub:

Hm, hva skjer'a? Merkelige kroppen - her har det ikke fulgt opp med noen frisk blødning som forventa, kun litt rosaaktig utflod'ish på papiret etter toalettbesøk nå på morgenen.. (yep, we share everything here..)  :wacko:

Dossa, Tussemor og andre søtinger: Antar som dere at han også baler med sitt på sitt merkelige mannevis. Vi vet jo begge at han er forferdelig dårlig på å snakke om følelser og tanker - og det her har jo vært en nedtur for oss begge. Han virker å være mer tilbake til normalen lystmessig, men kjenner jeg er furt etter avvisningene, så her skal han få lov å være litt på frierferd og i allefall være den som melder ønsker og behov litt til! Veldig godt at dere har sånne gode magefølelser for oss, vi håper at vi snart er i lykkelige og spente omstendigheter igjen!  :wub:

Minnimusa, det var en utrolig vakker pus du har!! 

Fie - sender deg mange gode tanker. Det er i overkant spennende med skyhøyt blodtrykk om en ikke skal ha andre ting å tenke på i tillegg. Klem

Tussemor: Godt å lese at far i huset virkelig tar til seg stundens alvor, og at han faktisk viser at han tar det seriøst. Dust er vi jo alle innimellom, og uansett hvilken vei høna sparker er det godt å vite at en senere kan se ungene i øynene og si at vi gjorde virkelig alt for å (forsøke å) berge forholdet. Noen ganger går det, andre ganger ikke. Håper du husker på at det også er viktig for ungene at mammaen har det bra og er glad, det er også noe som bør veie tungt for dine livsvalg. Enkelt er det jo ikke uansett selv om veien blir til mens man går! Klem 

Nå skal strikkepinnene få litt oppmerksomhet til "Fødeavdeligen" på Fem.. Ha en fin dag videre, ladies  :wub:

Hei, hei :)

Syklusdag 10 og ingen positiv eggløsningstest!! :( Hmmm... Vet at den kan bli positiv senere - har så variabel syklus. Sjekket en gang i sommer, fikk positiv eggløsningstest på dag 10. Men så prøvde jeg noen tester jeg hadde bestilt på nettet forrige gang, og jeg fant ikke ut når eggløsningen var. Uff, tenk om jeg har eggløsning bare en gang iblant? Jeg må ikke fortvile, bare holde fast på den troen jeg har hatt innerst inne om at jeg kommer til å bli gravid igjen :)

Ellers så har det vært en rørlegger her som skulle ordne en varmepumpe - og det tok mange timer!!! Og jeg fikk aldri begynt å lese, følte jeg måtte være i nærheten. Og han snakket masse om alle tekniske greier. Superkoselig mann da :D 

En til, please: Ja, sex 2 dager før eggløsning er visst supert. Håper vi treffer det tidspunktet :) Så herlig at du koser deg! Det er viktig!!!

Cayenne: Har du prøvd akupunktur lenge? Synes jeg leste at du også har kuttet ut koffein nå? Går det bra? Her går det bra, men det blir jo mye annet i stedet da, som f eks sjokolademelk :D

tussemor: Takk, så snill du er :) Så fint at mannen din virkelig prøver hardt!! Vær tålmodig nå (lett å si), se om det kan bli bedre. Det hadde vært helt supert!

Ha en fortsatt god dag alle sammen! :)

Sjøgress: har du et stort kott med lås?  :D  bort med alt overflødig. vaske kladde-vinduer. tørke støv og feie over gulv.  :)  what else to do? bake noe godt som tar fokus fra alt annet  :P

jeg er igang med grapefruktjuice for å bedre forholdet til svømmerne, satser på at det gjør susen!

God tirsdag! 

Haha! Takk for tipsene! Jeg har en garasje med lås - tror jammen jeg må stue den full av rot for noen dager. Baking var lurt!

Og grapefruktjuice, altså..? Det visste jeg ikke! 

hehe :) ja leste en plass at uken før el drikker en grapefruktjuice eller ekstrakt. valgte juice jeg :-) google graviditet og grapefruktjuice så kommer det en del om det..

Slenger ut eit spørsmål her som det er så mange med erfaring, til våren skal vi til syden (og til sommaren) vesla er då 9-10 mnd. Treng eg då ta med sportsvogna, eller er det nok med ei trille som kan leggjast heilt ned? Og har nokon tips til ei slik trille i så fall, som er lett å frakte, og lett å slå opp og ned?

(Ser eg eigentleg spør etter eit kinderegg, men nokon må no ha laga noko slikt?)

Slenger ut eit spørsmål her som det er så mange med erfaring, til våren skal vi til syden (og til sommaren) vesla er då 9-10 mnd. Treng eg då ta med sportsvogna, eller er det nok med ei trille som kan leggjast heilt ned? Og har nokon tips til ei slik trille i så fall, som er lett å frakte, og lett å slå opp og ned?

(Ser eg eigentleg spør etter eit kinderegg, men nokon må no ha laga noko slikt?)

Vil tro du trenger kun ei trille med helt nedfellbar rygg for best mulig liggestilling. Var i syden i sommer og på hotellet vi bodde så hadde de kjempebra vogner for å låne. Vet det er veldig forskjellig kvalitet på det som leies ut, men sjekk med hotellet! Ellers er Quinny Zapp Xtra bra!

Apex..det er ikke festeblødning da? Wohooo, det hadde vært storveis! Og ja, her deler vi alt :D

Sensitiv, jeg sier som tussemor..hva med å prøve fertilitetsmonitor? Jeg skulle akkurat selv kjøpe meg en, men så ble jeg "befruktet" rett før innkjøpet .

Tussemor, håper så inderlig at mannen holder forbedringen gående! Jeg ønsker dere av hele mitt hjerte at dere lykkes i samlivet etter den fabelaktige tålmodigheten du utviser-

Sitter her med hengekjeft og tomt blikk etter en koselig med særdeles slitsom dag med podene. de er så herlige, men det er av og til så MYE av dem :P  Begge er noen skravlebøtter av rang,og den eldste særdeles geskjeftig med masse prosjekter og minsten en supersøt krutt-tønne som elsker å sabotere eldstejentas planer fordi det eneste han vil er at hun skal leke med ham hele tiden, og selvfølgelig ender det hele med at begge blir illsinte...og med en snill og god far som de bare kjører fullstendig over og jeg som forsøker å ikke gå in i veilederrollen(som jeg jo daglig har i jobben), men bare hinter frampå "synes du dette er greit, at de gjør slik og sånn" osv osv. Og så trer MOR inn i rommet og gemyttene roer seg og manerene kommer på plass og vi samtaler om hvordan vi vil ha det med hverandre og hva jeg forventer av dem og bla bla bla. På en måte er det jo deilig å føle at man har tillit og respekt, men på en annen side hadde det vært herlig om mannen gjorde...ja...akkurat som MOI, ha ha ha! Ja, vet det er patetisk men av og til så gremmer det meg!  Men han er en fantastisk omsorgsgiver som barna ikke betviler et sekund at han forguder dem...og vi skal jo være forskjellige. så lenge vi er enige om grenser og verdier..og det er vi, selv om jeg kanskje er litt mer preget av min "English upbringing" og i litt større grad etterstreber "høflige" barn som evner å ta hensyn til andre rundt seg.  Nei, nå skrev jeg meg helt vekk, men tror sikkert mange kjenner seg igjen.  Oppsumert, jeg har noen skjønne, snille, trygge og veldig sjarmerende småtroll, men som jeg tror tar knekken på omgivelsene sine innimellom. Og i dag var det meg, det bokstavelig talt suser i ørene mine.   Men nå er sofaen inntatt og kveldstunden med lillemor i magen har startet. Hver kveld rundt disse tider kommer en liten seanse meg små myke dunk, og jeg blir like myk om hjertet hver gang. Får nyte freden mens den  varer, for jeg er sikker på at det kommer nok en staut, geskjeftig og vennlig skravlebøtte ut. Jeg evner bare å produsere slike, heldigvis :wub:  Min eldste så et bilde av Angela Merkel og utbryter begeistret Eg lignar på hon :blink:  Mannen  nevner forsiktig at for siste gang kanskje hans gener for en gang skyld kunne få spille en ørliten rolle, og gi oss et stille, forsiktig og fredelig avkom :D  Og hver gang det går hett for seg av påståelige, temperamentsfulle og støyende barn, ber han meg stønnende og med bedende blikk om å ta ansvar for genene mine. Og så humrer vi sammen om det etterpå.

En ekstra klem til humperne og venterne våre...jeg er så spent på hvem som dumper ned på 1tri snart, snart ,snart!! 

Good night, sweeties :wub:

...og Signe dukker oftere opp. Har alltid synes at navnet er så nydelig, men har tenkt at det er litt for likt Sigrid. Men det betyr jo for så vidt ikke allverden. Og jammen er dette barnet en velsignelse :wub:  Nei, dere, he he...nå skal jeg rulle inn snakketøyet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...