Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6201 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lykkelig; Pga operasjonen i fjor så veit jeg alt om det praktiske etter ks, de har gått inn på samme måte for å fjerne den 600g knuta der inne. Var derfor jeg ønsket naturlig fødsel for tok vel tre uker etter operasjonen før jeg klare i det hele tatt å komme meg ut døra pga smertene som gjorde meg ekstremt kvalm. Måtte ha hjelp til alt i forhold til kattene og handling :/ Har katter fra 4-8 kg som er oversosiale og da selvfølgelig den største som helst skal ligge som skal ligge som en bebis og tråkke på magen og typen som kaster seg i armene mine hehe.. Tja prosjektene går treigt! Håp om å få slipt kantene på gulvet i dag og få olja det inn med fargen hvis energien holder. Fortsatt dårlig med hjelp å få så får fikse selv Er jo vant til å måtte fikse det meste selv etter så og si 11 år alene Selv er jeg kun vant til stallkatter, og de er jo ikke akkurat supersosiale! men etter 11 år (!) alene, så håper jeg du finner en å dele lykken med snart! Håper du får fullført gulvet ditt! Jeg har tatt med turbotrollene i lekeland i dag... suverent å få utløp for energi, og jeg får ikke gjort noe! MÅ sitte stille med Fie-baby! Har endelig fått sydd ferdig hvite hjerte med blonder og hekla blomster til kurven hennes. Det var vel på høy tid Ønsker fortsatt happy day! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145743655 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 6. oktober 2013 #6202 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nerdybirdy: ULL AMMEINNLEGG!!! Ett must fra dag 1! Jeg har pr dags dato ikke hatt brystbetennelse, litt ømme og små såre brystvorter i starten ellers ingenting, å d takker jeg ulla for Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145743669 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 6. oktober 2013 #6203 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lykkelig; Pga operasjonen i fjor så veit jeg alt om det praktiske etter ks, de har gått inn på samme måte for å fjerne den 600g knuta der inne. Var derfor jeg ønsket naturlig fødsel for tok vel tre uker etter operasjonen før jeg klare i det hele tatt å komme meg ut døra pga smertene som gjorde meg ekstremt kvalm. Måtte ha hjelp til alt i forhold til kattene og handling :/ Har katter fra 4-8 kg som er oversosiale og da selvfølgelig den største som helst skal ligge som skal ligge som en bebis og tråkke på magen og typen som kaster seg i armene mine hehe.. Tja prosjektene går treigt! Håp om å få slipt kantene på gulvet i dag og få olja det inn med fargen hvis energien holder. Fortsatt dårlig med hjelp å få så får fikse selv Er jo vant til å måtte fikse det meste selv etter så og si 11 år alene Selv er jeg kun vant til stallkatter, og de er jo ikke akkurat supersosiale! men etter 11 år (!) alene, så håper jeg du finner en å dele lykken med snart! Håper du får fullført gulvet ditt! Jeg har tatt med turbotrollene i lekeland i dag... suverent å få utløp for energi, og jeg får ikke gjort noe! MÅ sitte stille med Fie-baby! Har endelig fått sydd ferdig hvite hjerte med blonder og hekla blomster til kurven hennes. Det var vel på høy tid Ønsker fortsatt happy day! Hehe da skulle du møtt mine katter, jeg får sjeldent gå mer en 1 meter alene, har alltid minst 1 katt i armkroken, oppå meg eller langs kroppen når jeg er i sofaen Sjefen er da 8 kg og skulle helst lagt på seg en halv kg nå og han skal da helst ligge som en ammende bebis, noe som nå med en meter katt og mage er en utfordring!! Jeg har jo hatt noen småforhold på de 11 årene, men ingen som har vart lengre enn opp til halvåret ca. Har det med å falle for mannfolk som ikke er klare for seriøse forhold eller da ikke har samme følelsene for meg. Ellers så er det sånn at jeg ikke føler at ting er noe å satse på, men jeg er litt mer effektiv med å avslutte ting etter et par mnd hvis jeg ser at dette ikke er mannen jeg vil tilbringe livet med Men ja savner virkelig noen å dele livet med!! Min drøm er jo å finne en mann som gjerne vi bo på eller har gård med masse unger og dyr, men kan ikke få alt her i livet, så jeg kjenner at jeg er glad for nå å få i hvert fall ett barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145743726 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6204 Del Skrevet 6. oktober 2013 Nerdybirdy: ULL AMMEINNLEGG!!! Ett must fra dag 1! Jeg har pr dags dato ikke hatt brystbetennelse, litt ømme og små såre brystvorter i starten ellers ingenting, å d takker jeg ulla for Helt enig! Har brukt det til alle fire! har kjøpt mine på Nøstebarn. Men tror man får kjøpt dem på apoteket også? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145743738 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6205 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lykkelig; Pga operasjonen i fjor så veit jeg alt om det praktiske etter ks, de har gått inn på samme måte for å fjerne den 600g knuta der inne. Var derfor jeg ønsket naturlig fødsel for tok vel tre uker etter operasjonen før jeg klare i det hele tatt å komme meg ut døra pga smertene som gjorde meg ekstremt kvalm. Måtte ha hjelp til alt i forhold til kattene og handling :/ Har katter fra 4-8 kg som er oversosiale og da selvfølgelig den største som helst skal ligge som skal ligge som en bebis og tråkke på magen og typen som kaster seg i armene mine hehe.. Tja prosjektene går treigt! Håp om å få slipt kantene på gulvet i dag og få olja det inn med fargen hvis energien holder. Fortsatt dårlig med hjelp å få så får fikse selv Er jo vant til å måtte fikse det meste selv etter så og si 11 år alene Selv er jeg kun vant til stallkatter, og de er jo ikke akkurat supersosiale! men etter 11 år (!) alene, så håper jeg du finner en å dele lykken med snart! Håper du får fullført gulvet ditt! Jeg har tatt med turbotrollene i lekeland i dag... suverent å få utløp for energi, og jeg får ikke gjort noe! MÅ sitte stille med Fie-baby! Har endelig fått sydd ferdig hvite hjerte med blonder og hekla blomster til kurven hennes. Det var vel på høy tid Ønsker fortsatt happy day! Hehe da skulle du møtt mine katter, jeg får sjeldent gå mer en 1 meter alene, har alltid minst 1 katt i armkroken, oppå meg eller langs kroppen når jeg er i sofaen Sjefen er da 8 kg og skulle helst lagt på seg en halv kg nå og han skal da helst ligge som en ammende bebis, noe som nå med en meter katt og mage er en utfordring!! Jeg har jo hatt noen småforhold på de 11 årene, men ingen som har vart lengre enn opp til halvåret ca. Har det med å falle for mannfolk som ikke er klare for seriøse forhold eller da ikke har samme følelsene for meg. Ellers så er det sånn at jeg ikke føler at ting er noe å satse på, men jeg er litt mer effektiv med å avslutte ting etter et par mnd hvis jeg ser at dette ikke er mannen jeg vil tilbringe livet med Men ja savner virkelig noen å dele livet med!! Min drøm er jo å finne en mann som gjerne vi bo på eller har gård med masse unger og dyr, men kan ikke få alt her i livet, så jeg kjenner at jeg er glad for nå å få i hvert fall ett barn Ikke stress med forhold du det skjer når du minst venter det! Jeg var også alene i noen år. Jobbet livet av meg... så... midt i jordskjelv-katastrofen i Pakistan, da skjedde det! I mellom død og elendighet, så fant jeg kjærligheten (han er ikke pakistaner altså! ) Vi leter etter småbruk, men bor jo på gård nå også. Masse unger har vi og jeg har en haug med høner... skal ha hester, ponni, og et par geiter når vi er på plass en gang! Gleder meg! Må nok ha en stallkatt også... Håper du får det du ønsker deg! om det blir et barn, og at resten forblir en drøm, så er det neimen ikke dårlig det heller! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145743760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 6. oktober 2013 #6206 Del Skrevet 6. oktober 2013 så hyggelig lesing ikke om sykdom å diverse plager men alt det andre til uken står det hyppig samkvem på timeplanen, har en følelse på at jeg må være mer aktiv i forkant av el el er til helgen eller rett over kanskje... jeg har begynt å tenke på hormonverdiene mine, men håper at jeg kan holde tankene noenlunde borte.. første babyen min er et under da jeg nettopp hadde fått beskjed om at sjansene for å bli gravid var veldig små (lav amh). Håper fsh ikke er blitt for høy, slik at jeg ennå kan få sjansen til å få et lite gull til. Jeg var også alene flere år, og midt i sorg og på vei videre i livet kom mannen dumpende jeg er så heldig, og kan ikke alltid forstå at jeg har fått alt jeg ønsker meg! Det skjer faktisk når du minst venter det så om en baby til ikke kommer til oss, skal jeg være takknemlig for tulla vi har. Men vi prøver i vei, så blir det kjempestas om et nytt frø vil sette bolig i min lune hule hahaha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145744210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 7. oktober 2013 #6207 Del Skrevet 7. oktober 2013 Nerdybirdy: jeg ville tatt med en pakke store bind og en amme topp/genser/collegejakke. Når får du bind på føden, men jeg syntes i alle fall det var veldig kjekt å ha med mine egne også. Fiemamma: hvordan går det med boldtrykket og formen ellers? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145745436 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 7. oktober 2013 #6208 Del Skrevet 7. oktober 2013 Cambri: hyggelig at du spør Sliten, trøtt, kvalm, ser stjerner. Ringte poliklinikken nå kl.08 og fikk først time kl. 14.10 pga. mange pasienter i dag, men så ringte jordmor opp etter 20 min og ville ha meg inn til 12.30 istede. Føler meg litt prioritert, og det er litt skummelt, men må jeg så må jeg. Er 40 dager igjen til termin, så ut fra den beregningen er jeg offisielt høygravid i dag Hvordan er formen din så langt? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145745603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 7. oktober 2013 #6209 Del Skrevet 7. oktober 2013 Tusen takk for tips dere!!!! Det er notert, ammeinnlegg i ull, drikke+snacks, ammetopp og store bind Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145745667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 7. oktober 2013 #6210 Del Skrevet 7. oktober 2013 Godt å høre at du blir tett fulgt opp Fiemamma. Det er veldig viktig å stå på krava om du føler at noe ikke er helt som det skal. Det er kun du som kan kjenne på kroppen din hvordan det føles ut. Og som sagt, skulle gullet måtte komme ut nå så går det nok helt sikkert bra. Om kroppen din ikke fungerer så er det også best for den lille å komme ut. Her er formen tipp topp. Ikke så mye som et eneste symptom og det er jo selvfølgelig ikke bra for psyken det heller Så nå går jeg selvfølgelig og tenker at det kanskje ikke er noe der likevel...... Men, skulle noe gå galt så er det jo naturens måte og rydde på på. Hadde minimalt med plager de to forrige gangene også så det er jo egentlig ikke så veldig overraskende. Rart det der assa, være plaget er ikke bra, og når man er i upåklagelig form er det ikke bra det heller! Ha en super mandag da dere!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145745920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 7. oktober 2013 #6211 Del Skrevet 7. oktober 2013 Uff, nå snek jeg med til litt forumtid innimellom jobbingen og skrev det grominlegget med masse kommentarer, og så forsvant heile dri.. Måtte bare sende masse varme tanker til gode Fie! Håper du får god oppfølging og pleie. lykke til med oppløpet Nerdy! godt baggen er tipptopppakket. Husket selv bare linser sist jeg hastet avsted til sykehuset, så tar etter ditt eksempel denne gangen. Men kryssord vil jeg garantert ikke klare å ha tankene på, he he. Ellers mange gode tips som jeg noterer bak øret. Godt at formen er fin, Cambri! Nyt det Ellers har jeg funnet ut at støvler, og hastverk er auau. Hups...pausen over. Ellers en god varm høstklem til alle her inne!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145746250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 7. oktober 2013 #6212 Del Skrevet 7. oktober 2013 Hei! Det er fine - og travle dager her! Koseklumpen trives godt i den nye barnehagen og det er vi veldig glade for! Herlige høstfarger ute nå, deilig å kose seg inne med kakao Cayenne: Jeg har heller ikke tid til Facebook. Hvertfall ikke nå. Får heller vurdere det hvis alle går over dit. Synes det hadde vært fint " å se" dere selvsagt! Men samtidig liker jeg det at jeg kan fortelle litt åpent om det jeg måtte ønske her. Det kan jeg nok ikke hvis navn og bilde også blir vist. Jeg håper du snart får en positiv test Cayenne! Unilon: Så bra med den jobben du skal begynne i etter jul. Hvis det er 50 % stilling, får du jo mye tid med datteren din! Hvordan går det? Venter du nå på ikm? Lykkelig: Ja, uff da ,det hørtes leit ut med den tilvenningen. Håper det blir bedre! Jeg er imponert over deg med fire tette små! Du er sikkert supereffektiv Dossa: Ja, nå håper vi på positiv test snart! Håper du hadde en fin høstferie!! En til, please: Ja, jer er så fornøyd med den nye barnehagen. Hadde vi ikke fått plass der nå, så hadde vi uansett tatt ham ut av den barnehagen han var i før. Jeg hadde tatt studiepermisjon. Men fint vi fikk plass nå. Ang navn som er nevnt så synes jeg Astrid er fint. Men det er så mange fine navn. Dere finner nok det som passer best! Så heldig du er med barn i magen! Håper jeg får oppleve det å bli gravid og få et barn en gang til Cambri: Gratulerer masse! Fiemamma: Hørtes tøft ut! Håper du blir tatt godt vare på! Ha en fin høstdag alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145746378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sharmi81 Skrevet 7. oktober 2013 #6213 Del Skrevet 7. oktober 2013 Eg hadde Ikm søndag (i går) Begynte å spotte litt fred.kveld, og Lørd hadde eg vanlig mens. Den varte bare 1 dag (lørd) ! Noe som er heilt uvanlig.No er eg temmelig oppblåst i magen...Tok en billig test i dag tidlig, men var negativ.Bare så utrulig rart...Noken som veit ka det kan være ? ??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145746846 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 7. oktober 2013 #6214 Del Skrevet 7. oktober 2013 Sharmi: vent noen dager før du tester igjen kanskje det er noe på gang!! Det håper jeg Har hatt en utrolig deilig høstferie!!!! Late dager på Nordseter og masse kos med familien. Litt ekstra kos med mannen selvfølgelig næringsvett har jeg Tar mannen en siste runde imorra og håper at det er mitt gullegg som nå blir befrukta!! Hahahaha nå er magefølelsen på topp men veit jo at den synker jo mer jeg nærmer meg IKM Trist start på uka idag fikk vite at kona til en kollega døde i helga. Kreften tok livet hennes, så utrolig urettferdig livet kan være! Skal være begravelse på fredag og vi er mange på skolen som skal dit for å støtte kollegaen vår. Blir att noen få på skolen som må ta ansvaret. Er så herlig og godt når rektor sier at dersom du føler at du bør gå i en begravelse så er det ingen tvil, da får man gå. Kjenner jeg gruer meg til fredag. Blir en trist dag men samtidig godt å ta farvel. Nå slo teflon hjernen min inn Skulle kommentere så masse men alt gikk i rett i dass nå Fiemor: skjønner du er lei deg pga formen din men ikke tenk på det. Snart har du gutten din hos deg og da er alt glemt klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145747243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 7. oktober 2013 #6215 Del Skrevet 7. oktober 2013 God kveld, gjengen! Så koselig å ha dere å komme på besøk til Hvordan går det, Fiemamma? Gikk det bra på sykehuset? God bedring-klemmer fra meg!Unilon! Er du snart i dpo-land nå? Jeg føler på meg at dette er vår måned! Jeg er 7 dpo nå, håper å teste neste helg... Spennende tider! Jeg er heller ikke på Facebook, så håper dere blir er hos oss! Jeg liker også litt det å kunne være anonym her, da... Særlig nå, siden absolutt ingen vet at vi prøver på nr 3... Jeg driver egen bedrift, og har ikke lyst til at ordet skal spre seg om at jeg skal ut i permisjon... Men når det er offentlig, vil jeg gjerne henge med dere også der! Og et treff en eller annen gang hadde vært veldig gøy Denne uka starter høstferien her hvor jeg bor, og mine svigerforeldre kommer på besøk. Hjelp!, tenker jeg, og det er litt flaut, men alt jeg greier å tenke på er alt husarbeidet vi må gjøre hvis vi skal få en helg uten kommentarer på huset vårt... De er så hyggelige og fine folk, men akkurat når det gjelder hus og hjem er de helt villt flinke, og det er IKKE vi... Har dere noen husmortriks, kanskje? Noen snarveier jeg kan ta, slik at det ser ut som vi er flinkere enn vi egentlig er?? Etter en herlig helg har jeg nå overlevd mandagen, og tar knekken på rødvinsrestene før senga roper. Ha en herlig tirsdag, jenter! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145747981 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 8. oktober 2013 #6216 Del Skrevet 8. oktober 2013 ok dere, nå nærmer det seg med stormskritt, og motivasjonen er på et absolutt bunnpunkt!!!!! Tok meg selv i å skule bort på mannen i dag og tenke at han er hovedarkitekten bak min elendige tilstand.....Halsbrann, ryggsmerter og inkontinens holder på å ta fullstendig knekken på moralen her nå. Fattig trøst at permisjonen er i gang, for jeg er selvfølgelig IKKE ferdig med må-gjøre tingene på jobb, så må derfor jobbe litt på mandag også, buhuuuuu. Dagens store glede var da mannen mistet ned brødskiva si på govet under frokosten, og var tydelig frustrert over min braklatterover hvor klumsete han er er nå igang med å pakke en fødebag. Nå har jeg følgende objekter på lista: 1.lipsyl 2.hudkrem 3.bok 4.mobil+lader 5.kryssordblad+ blyant 6.crocks 7. sokker 8. joggebukse 9. stor tskjorte 10. cardigan 11. dongeribukse (til hjemreise, og ja, den er en gravide bukse) 12. 2-3 store truser 13.amme BH 14. et sett klær til baby 15. toalettsaker som shampo, hårbørste og tannkost Er det noe dere ser mangler på lista? Skal jo forhåpentligvis bare være der 2 dagers tid Eg fann ei Asan - olje som var gull etter fødselen... Og så ville eg hatt med meir babytøy, det som var på sjukehuset var altfor stort til vår, og så utslitt at det ikkje var noko koseleg, og så tok vi på det vi hadde med - og så bæsja ho på det..litt styr! Eit godt sjal til å beskytta puppane med når du skal heim. Videokamera om du har, med ladar Lukke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145749521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 8. oktober 2013 #6217 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sjøgress: har du et stort kott med lås? bort med alt overflødig. vaske kladde-vinduer. tørke støv og feie over gulv. what else to do? bake noe godt som tar fokus fra alt annet jeg er igang med grapefruktjuice for å bedre forholdet til svømmerne, satser på at det gjør susen! God tirsdag! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145749897 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arytai Skrevet 8. oktober 2013 #6218 Del Skrevet 8. oktober 2013 Wow, her har jeg ikke vært siden altfor lenge siden! Dossa, deg kjenner jeg jo? :-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145749942 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 8. oktober 2013 #6219 Del Skrevet 8. oktober 2013 Hei jenter Kjapt innom før pc'n går varm og dør. Jeg var på sykehuset igjen i går. Fortsatt høyt bt. Ligger på 140-160/105. CTG fin, ultralyd perfekt tilvekst av baby, fin morkake godt plassert vekk fra mormunnen, rikelig med fostervann. L+1 urin og noe rusk i blodprøver. Står oppført som lett preeklampsi og har fått skrevet ut Trandate 100 mg som jeg tar hver morgen (blodtrykksmeds). Hjernekirurgen min vil ikke ha meg over 160/110, og jeg har vært tett oppimot det på noen av målingene. Fortsatt synsforstyrrelser (ser stjerner). Har i kveld fått vondt i hodet. Håper det er forbigående. Ny kontroll på førstkommende fredag på sykehuset. Blir godt passet på pga. hodet, jeg er rolig. På søndag gjorde jeg klart siste rest i huset i tilfelle det blir fødsel før vi forventer det. Kan bare dra for å føde og komme hjem og begynne rett på stell av baby. Godt å tenke på Mangler bare bilsete, men det henter vi i helgen som kommer. Så nå er jeg egentlig klar jeg. Polstra senga med stor tissekladd og har kladd i bilen også Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145750351 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 8. oktober 2013 #6220 Del Skrevet 8. oktober 2013 Så godt å høre at du blir skikkelig fulgt opp, Fie! Megaklem til deg! Her går det i ett for tiden. Er på cd 10 og har begynt på aku. Alt ser bra ut sier hun (som alle gynekologer har sagt...) men det er alltids noen små ubalanser å rette opp i kroppen. Så da gjelder det bare å få lagt inn noen aksjer Mannen jobber mye som vanlig, men skal nok få overfalt ham i dag eller senest i morgen Hvordan går det med dere andre prøvere? Nærmer du deg ikke ikm, Dossa? Nå er det din tur, snuppa! Tussemor: Holder du ut med kronidioten fortsatt? Kanskje han har skjerpet seg? Håper det! Har dere landet på navn, En til? Haster jo forsåvidt ikke, men vi (jeg) har alltid (dvs. to ganger..) funnet navn tidlig i graviditeten, eller ene gangen flere år før graviditet Nei, nå skal visst ungene ha kveldsmat her... Ha en fin kveld alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145750542 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 8. oktober 2013 #6221 Del Skrevet 8. oktober 2013 Sjøgress: har du et stort kott med lås? bort med alt overflødig. vaske kladde-vinduer. tørke støv og feie over gulv. what else to do? bake noe godt som tar fokus fra alt annet jeg er igang med grapefruktjuice for å bedre forholdet til svømmerne, satser på at det gjør susen! God tirsdag! Haha! Takk for tipsene! Jeg har en garasje med lås - tror jammen jeg må stue den full av rot for noen dager. Baking var lurt! Og grapefruktjuice, altså..? Det visste jeg ikke! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145750773 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 8. oktober 2013 #6222 Del Skrevet 8. oktober 2013 Arytai heyyyyy snuppa!!!! Så koselig å ha deg tilbake Er så spent på deg nå knuseklem Cayenne snuppa jeg er i DPO land så har to spennende uker foran meg! Nå er magefølelsen god og det er deilig Aku må bare gjøre susen for deg nå!!! Det er din tur nå vennen! Du får lokke på mannen og få inn en dose med lykkesvømmere Vinterblomst jeg har prøvd den juicen og fytti katta som jeg hadde problemer med å få det ned måtte bare gi opp *ler* håper det gjør susen for deg!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145750864 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 8. oktober 2013 #6223 Del Skrevet 8. oktober 2013 Spennende med aku, Cajenne. En god venninne strevde veldig med å bli gravid, svært uregelmessig menstruasjon. Begge gangene etter å ha strevd iherdig med babylaging, gikk hun til akupunktør i forkant, simsalabim spiren satt. Så jeg har veldig troen på det. Humrer faktisk fremdeles over at du var så sikker på at jeg hadde en jente i magen, skulle nesten tro du hadde spesielle evner Navnet er nærmest satt, men må kjenne på det over tid...at det holder. Har også tidligere navnet klart nærmest med en gang. Og heier selvsagt iherdig på deg. Nå SKAL den snart sitte, det er oktober vettu! Godt at du bli passet så godt på, Fie og godt at alt er klart til den lille sønnen din skal komme til dere. Vi gleder oss alle. God klem til deg Tussemor. Hvordan går det med deg? Kanskje du må gi Bokormamma en superduperklem på vegne av meg? Savner oppdateringene hennes. Strekker armene ut og klemmer deg også! Supersnusken...står til? Hvordan er formen? Her har magen est enda mer opp i løpet av de siste dagene, bare halvveis i løpet, og jeg føler meg allerede tung "nedentil". Kan ikke huske at det kom så tidlig med mine forrige. Kjenns ut som alt er stappet godt oppunder ribbeina. Hjelp, kanskje det er en kjempebaby Godeste Dossa..heier på deg i DPO! Gleder meg sånn til å høre deg juble, og herlig å høre at godfølelsen er på plass! Vet dere, jeg måtte kaste inn håndkle og gå til innkjøp av nye BHer på spesialforretning. Fordelene har bare eksplodert, og når spilene i mine gamle knakk tvers av(jiiiises) var det vel bare å se skriften på veggen. Siden jeg er ganske smal om livet/ryggen, har de ikke størrelsene mine på billigkjedene så det var ikke annet å gjøre enn å blakke seg totalt på longerie. Med DEN prisen slo jeg likeså godt til med supercomfy ammebehåer og du verden...det er så kooooselig! Spebarnstiden tok et syvmilssteg nærmere bevisstheten., og jeg koser meg med mine små hverdagsgleder. Vel, mine BHinnkjøp var kanskje ikke dagens mest spennende oppdatering, men ha tålmodighet med meg mine venner, ho ho...egoboblen er farlig nær meg. Tre dager med høstferie står for døren og jeg skal bare nyte og slappe av. Alt på stell på jobben og alle rapporter ferdige.Deilig! Det har vært etterlengtet! En god klem også til alle som er i gang med humpetitten og grapefruktjuicedrikking, alle i den lange med akk så spennende dpoland, alle rugere og alle dere med gullene deres hos dere. Og selvsagt fineste poppeklare Nerdy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145750936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 8. oktober 2013 #6224 Del Skrevet 8. oktober 2013 Kjapp oppdatering: egguthenting torsdag! Er glad for å være ferdig med alle sprøyter unntatt den siste, og prøver å ikke tenke på strikkepinnen som skal hente ut eggene Nå har den siste sprøyta snart romtemperatur, natta! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145751169 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 8. oktober 2013 #6225 Del Skrevet 8. oktober 2013 Her er det 9. syklusdag i morgen (torsdag). Så har tenkt å bruke eggløsningstester fremover! Jeg vil bli gravid før jul!!! Jeg ventet over 20 år på den første! Det tok lang tid å finne den rette mannen Det er sent og jeg må køye snart. Vil bare si: Nå er det min tur også!!! God natt! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/249/#findComment-145751418 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå