Grøne Skrevet 3. oktober 2013 #6176 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ah - så herleg å vera innom i nabolaget og kunna gratulera med positiv test Cambri!!! Elles ser eg at vi er fleire som likar same type namn, eg har ei Oline Sofie og ynskjer ein Hans Peder, elles er Inga, Marta, Alida og liknande på lista for nestemann. (Vi håpar på ein til, helst neste haust ) Godt og å lesa at det er fleire som samsover og har små vidunder som ikkje søv i eitt heile natta. Av og til treng ein berre høyra at det er heilt normalt!! Og eg jublar for mine minutt no på kvelden eg får i stova med mannen, sjølv om dei er litt oppstykka så vert det no nokre etterkvart, og vesla vert vel meir van med at eg ikkje er der, men kjem raskt om ho knirkar. Så langt ser det ut til å gå fint..jaja, vi har halde på ei veke no, men det kjennest som ein diger siger å få ho i seng i sjutida. og få litt begynnande rutiner. Det gjer godt!! Ha ein fortreffeleg kveld damer, kjem plutseleg innomatt Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145737702 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 3. oktober 2013 #6177 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hei jenter! bare en kjapp hilsen fra meg før jeg stuper i seng....er jo allerede langt over vanlig sengetid for meg, he,he JOda Dossa, formen er vel grei....men veeldig sliten og endel plager og vondter, men det hører vel med og er i aller høyeste grad verdt det! Så hyggelig at du sender meg en tanke av og til! Du skal vite at jeg tenker og håper og krysser alt jeg har for deg både titt og ofte! Dobbeltstrek i oktober må det bli! En til...så gøy m jente! Bare viste at jeg kunne slå disse spådamene altså! (oddsene er jo ikke så verst da..) Mange fine navn synes jeg på listen din! Jeg har også likt ElseElsa, Ellinor og Astrid.. Sist jeg var gravid tenkte jeg mye på Heidi faktisk, litt "80-talls" kanskje og absolutt ikke poppis nå, men liker det jeg.. Ikke bestemt hva jenta som kommer nå skal hete, men jeg har jo mine tanker da! Liker forresten Liv også veldig godt, men det heter svigermor og vil ikke at hun skal tro at vi oppkaller etter henne, hi, hi Grattis m positiv test Cambri, hurra! Håper det kommer flere jubeltester på tråden i oktober, måtte det bli tidenes mest fruktbare måned! Flott m termin i juni også! Grøne: jeg hadde ikke noe sovebaby sist, så vet hvordan det er....Hun sliter fremdeles faktisk, våkner hver eneste natt men vi er så vant til det... Klarer ikke sove hele natten når vi har barnevakt heller Men, fikk et tips av en venninne om babynest, hørt om det? Er en som syr det på facebook, og skal vist virke veldig beroligende på babyer. Har bestilt mitt, men ikke fått det enda. Siden hennes heter barnelatter mener jeg. Huff Fie, kvalme igjen! Litt av et svangerskap du har hatt! Unner deg tidenes beste fødsel da, det har du fortjent! Ikke lenge igjen nå! Nei nå sovner jeg snart, natta kjære nettvenner! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145737838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 3. oktober 2013 #6178 Del Skrevet 3. oktober 2013 God aften mine damer!!!! Gratulerer så mye med positiv test Cambri!!!! Sensitiv, det gjør godt å høre at dere har funnet ett godt sted for poden å være Dossa; du er bare sååååååååå gull!!!! Savner deg mye....kom på det at jeg skal til oslo i uke 5!!!! Jeg, lillegull og gubben en hel uke Da MÅ vi møtes!!!!! Lykkelig: Så herlig at fie babyen liker wubbanubben!!!! Jeg har også en håndfull med ungene mine, så hvis dere kommer blir det likevekt Jeg blir ikke så lett skremt!!!! Dog, du må tåle at ikke alt er skinnende rent knis Apex, tror det var du som lurte på hvilken bok gubben leser? Den heter "Våg og elske", han synes, utrolig nok, den er kjempe bra!!!!!! Du får kjøpt den på www.husband&wife.com (tror det skal være riktig nettside) Det er laget en film av denne boka også, som heter fireprofe....Gleder meg til å juble med deg igjen!!!!! En til, takk for at du gir meg støtte erklæringer på min jobb i forhold til gubben og at jeg er tålmodig. Det gjør faktisk godt og gir meg guts til å ikke gi opp riktig enda Jeg synes dere kommer med mange fine navn!!! Min favoritt er Nila og Sofie Mia, Mathilde, Hedda, Heidi, Lilja og Lykke synes jeg er fine navn Ragnhild er konge da...en av mine beste venner heter det Ja, så var det resten da...søren for ei ammetåke....jeg kommer sterkere tilbake, må opp tidlig i morgen også...sukk...eldstemann hadde ikke gjort leksene sine slik han skulle (svigers hadde lest feil), så da må han gjøre de tidlig i morgen Også venter tannlegen...ugh Natti natt verdens fineste dronninger!!!! God varm babystøv klem til dere alle!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145737839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 3. oktober 2013 #6179 Del Skrevet 3. oktober 2013 Hurra, Cambri! Gratulerer så mye med spire i magen! Åh, de ukene er så lange, men koselige også. Den tida da ingen andre vet, jeg elsket den, jeg Håper mange av oss andre følger deg i løpet av kort tid! Og takk til deg og Minnimusa for tips om billigtester - nå har jeg bestilt! Hvor tidlig kan man teste? Uuuutålmooodig.... Æsj, så kjipt med kvalme og høyt blodtrykk da, Fiemamma. God bedring! Håper det går kjapt over - og tenk at du snart har mini i armene! Lykkelig, det er en kort periode, ja, og så snart barna er store blir det kanskje lettere. Men litt alenetid behøver vi jo alle en gang i blant... Jeg håper du ikke blir helt utslitt! *Klem* Unilon, så spennende og gøy at dere er i gang med prøvingen igjen! Jeg krysser fingrene for oss denne måneden Strikkeklubb hadde vært gøy! Jeg har ikke strikket siden tenårene, men nå kjenner jeg faktisk at jeg gjerne kunne tenke meg å begynne med det igjen. Er jo så koselig med hjemmestrikkete klær! En til, please, så utrolig kult med to av hver! Jeg må vel komme med mine favorittnavn jeg også, da Jeg liker Sara, Ylva og Martha. Jøss, jeg er helt imponert over dere superdamer. Jeg har gått med kalde føtter i mer enn et år, og ikke turt å begynne å prøve på nummer tre. Og så kommer jeg inn her og dere bare renner over av erfaring og glede! Nå er det ikke så skummelt lenger, hehe. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145737886 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 4. oktober 2013 #6180 Del Skrevet 4. oktober 2013 God morgen! Deler en liten latte' sammen med støttekontaktene før jeg starter dagen! 2 av 4 sover enda... mannen har fri, så da kan jeg sove litt når de to minste har formiddagslur. Kjenner jeg gleder meg til det! Har i natt tenkt på hvor utrolig mye snørr det egentlig kan komme ut av en liten oppstoppernese sprayer og styrer. Men Fie-baby tetter til igjen. Hun blir sliten av å spise, så det er ikke mange pausene man får!!! Fie; håper formkurven er oppadgående, og at du ikke er for plaget. Jeg vet virkelig hvor ille det er! Du vet jo at mange små måltider er bra... og ikke minst hvile! Sov alt du kan! Det er godt både for blodtrykk og kvalme! Stå på! Nå er du på oppløpssiden! Tussemor; jeg er ikke allergisk mot hybelkaniner altså! så det hadde gått fint! Kan huske en gang jeg fant en her også! huff, skulle ønske jeg ikke var så kjedelig ryddig og renslig av meg. Stryker sengetøy, gulpekluter og klær... blir mobbet litt, men MÅ bare! Er sikker på at vi hadde hatt det koselig og fått skravlet masse om vi hadde fått sett hverandre. På en merkelig måte føler jeg at jeg kjenner mange av dere her! Det begynner jo faktisk å bli en god stund vi har fulgt hverandres oppturer og nedturer. Nykommerne må unnskylde meg litt, jeg er dårlig til å huske dere. Men jo mer dere skriver, jo bedre blir det! Hvem snakket om strikkeklubb? Jeg er i gang med en mosegrønn liten ullkjole til Fie-baby! Satt og bestilte ny ladning fra nøstebarn, og holdt på å bestille en der. Så bort på garnkurven, som flommer over, og fant frem strikkepinnene. grønn kjole og grønne labber blir vakkert til den mørkhårede skjønnheten til mamma dessuten har jeg superdårlig samvittighet, da hun er det eneste barnet jeg ikke strikket til da jeg var gravid! Nå er 3 av 4 våkne, på tide og starte forberedelsene til dagen! Og hvem sover lenge? Joda, det er nattens dronning... som produserer snørr for Norge Ønsker dere alle sammen en riktig deilig helg! Vær litt forsiktig med babystøvet jenter! Kan ikke smittes nå! Min mamma lurte på en til! (SJOKK!) men nå er det nok... Happy day lovelies! Har noen hørt fra Symbio? Hva skjedde med Bokormmamma? Er jeg dum som ikke melder meg på fjasegruppa? Er alle der? Liker egentlig å være litt anonym dessuten har jeg ikke tid til å sitte mye på nett. Så tror jeg ikke får fulgt med alle steder... Går i tenkeboksen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145738125 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 4. oktober 2013 #6181 Del Skrevet 4. oktober 2013 Ååååå Tussemor når du er i Oslo på nyåret så skal vi så absolutt møtes!!!!! For en herlig bursdagsgave til meg da *knis* Gleder meg allerede jeg nå Johoho! Lykkelig: Vi blir ikke borte fra tråden sjøl om noen av oss er på face Jeg blir ikke borte for må rett og slett følge med på dere herlige jenter!! Er bare artig å kunne se hverandre på face Men dette nabolaget er absolutt verdt å bli boende i Håper du får en knakende fin fredag og helg!! Klem Sjøgress: Så bra du blir beroliga *knis* det er bare å sette igang med nr 3 Håper spira sitter før du veit ordet av det!! Sjøl prøver vi på nr 4 Gleder meg til spira tar bolig i magen min!! Idag blir det badeland på oss, det har ungene bestemt Fredag og helg!! Kan ikke bli bedre! Love you girls og masse klemmer til dere alle!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145738296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løve2012 Skrevet 4. oktober 2013 #6182 Del Skrevet 4. oktober 2013 hurra for en til på 1. tri, det er moro! jeg har endelig fått snakka med sjefen på jobb og trur dere ikke har vi jaggu har mer penger i budsjettet i år enn vanlig, så jeg får jobbe fullt hvertfall fram til nyttår og kanskje en god del neste år også :-) utrolig deilig å slippe usikkerheten om hvor jeg plutselig kan bli plassert i kommunen altså! jeg får jobbe bare dagtid, får mer fleksibilitet og beholder alle turnus-tilleggene, til og med helliggdags-tillegg på de røde dagene som faller på turnusen min... føler meg som verdens heldigste altså! en til: så artig med en liten jente! fint med alle navneforslag, fordi jeg har nemlig bestilt en jente denne gangen jeg liker godt Elise, Angelica, Nora (selv om "alle" heter det..), Noelle, Maria, Ingrid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145739325 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 4. oktober 2013 #6183 Del Skrevet 4. oktober 2013 Så snille dere er Liten oppdatering: sitter med døgnmåler (igjen). Hadde nok en gang høyt bt på sykehuset i dag. Står lett preeklampsia på papiret mitt. De ringte til nevrokirurgen min ifm. aneurismet i hodet. Jeg er i grenseland for hva kirurgen tolererer med blodtrykk, så hvis døgnmålingen fortsatt viser høyt bt i morgen - legges jeg inn og må få blodtrykksmedisin og overvåking. Alt vel med hodekråka mi i dag også, heldigvis, er bare mamman som har litt trøbbel i tårnet De begynte å snakke såvidt om at det mest sannsynlig går bra hvis jeg må føde i ganske nær fremtid, men de vil prøve å holde han inne til uke 37 minst så lenge hodet til mamman er trygt. Så jeg må visst pakke en liten bag i kveld just in case. Håper det er forbigående sånn at jeg kan få vannfødselen jeg ønsker meg.. Teite aneurismejævel Ønsker alle ei fin helg, håper å komme sterkere tilbake. Klem til dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145739380 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 4. oktober 2013 #6184 Del Skrevet 4. oktober 2013 Uff Fie, håper du friskner til med blodtrykk og hode! Hørtes ikke kjekt ut. Sender deg en god klem! Og tusen takk dere for at dere deler alle favorittnavn, listen vokser her i huset av innspillene. Marte dukker stadig opp også. Tenk, nå veier hun nesten like mye som en Bremyktpakke Håper snørrproduksjonen avtar for Lille Fiebaby snart, Lykkelig. Det det er det eneste jeg stresser litt med, minineser fulle av snørr skaper så mye trøbbel. Ellers er det så koselig å lese kaffelatteoppdateringene dine Heia alle snart testere og humpere!!! Er sikker på at høsten blir fruktbar! Aaaaaahhh her vasker mannen gulv med grønnsåpe...har helt dilla på den lukta! Glovarmt vann med masse grønnsåpe, og deretter putte neseskaftet godt ned i kluten og snuuuuse og snuuuuse...får helt vann i munnen. Så deilig. Rent hus, gullrekka coming up, helg med koselige besøk og ellers lite planer og deretter bare jobb på mandag og tirsdag før høstferie. Livet smiler. Stor smask til alle superdamer! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145739469 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 4. oktober 2013 #6185 Del Skrevet 4. oktober 2013 Her har jeg idag ønsket TR velkommen... og joda, denne gangen er hun faktisk velkommen!!! Er proppfull av pågangsmot og tror at oktober byr på ett skikkelig iskaldt soverom og masse aktivitet for å holde på varmen når man kryper under dyna og så håper vi at resultatet blir deretter! Kjenner meg så utrolig glad og forventningsfull... HERLIG! Sprer det videre i håp om at dere alle kan kjenne på så fantastisk deilig det føles! God fredagskveld alle damer! *smask* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740061 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 4. oktober 2013 #6186 Del Skrevet 4. oktober 2013 Grøne: jeg hadde ikke noe sovebaby sist, så vet hvordan det er....Hun sliter fremdeles faktisk, våkner hver eneste natt men vi er så vant til det... Klarer ikke sove hele natten når vi har barnevakt heller Men, fikk et tips av en venninne om babynest, hørt om det? Er en som syr det på facebook, og skal vist virke veldig beroligende på babyer. Har bestilt mitt, men ikke fått det enda. Siden hennes heter barnelatter mener jeg. Takk for tips!!! Skal sjekka det ut Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. oktober 2013 #6187 Del Skrevet 4. oktober 2013 Å Fie, så kjipt med det blodtrykket Men klart det går bra om han skulle komme nå snart! Stor klem Grøne: Har dere soveskinn? Begge mine brukte det til de var 3-4 år gamle, og ene sov iallfall godt Tanta forsvant endelig i går, så da måtte vi seff begynne å øve litt Går på Dong Quai denne mnd'en også, og begynte med akupunktur i dag. Nå skal det lages baby her! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740370 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 4. oktober 2013 #6188 Del Skrevet 4. oktober 2013 (endret) PS. Hvis jeg får ei jente til (som jeg føler, hehe) skal hun hete Christiane, men jeg skjønner det ikke er helt din stil, En til Det blir oppkalling etter en tipptippoldemor som jeg skal ha vært veldig tøff, samt delvis oppkalling etter meg selv (nei, jeg heter ikke Cayenne på ordentlig...) Endret 4. oktober 2013 av **Cayenne** Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740378 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6189 Del Skrevet 5. oktober 2013 Grøne: Jeg har fått mitt nest fra Babylatter, sier bare en ting; GLED DEG Takk Cayennisa Skal på sykehuset nå, bt roet seg ned utpå kvelden i går, så jeg håper jeg får komme hjem etterpå Anonymous poster hash: f7706...453 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740573 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 5. oktober 2013 #6190 Del Skrevet 5. oktober 2013 Hva ER det med å bli anonym da? Blæh! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740576 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 5. oktober 2013 #6191 Del Skrevet 5. oktober 2013 Huff fiemamma, det høres unektelig litt skummet ut! Men jeg regner med at legene har full kontroll. Nå som du har kommet så langt er jo sannsynligheten for at d går bra veldig stor. Her kom eldstemann i ekspressfart og helt uten forvarsel i uke 32+0 og alt har gått kjempebra i ettertid. Lykke til med innspurten og krysser fingrene for at plagene gir seg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145740581 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 5. oktober 2013 #6192 Del Skrevet 5. oktober 2013 Takk Er hjemme igjen nå. Har nok lett preeklampsia så følges opp tett. Skal inn på sykehuset igjen på mandag. Funnet snusk i blodprøver og har høyt gjennomsnittlig bt og synsforstyrrelser. Alt vel med hodekråka mi heldigvis <3 Gråt så jeg hiksta til jordmora, er så sint over at det alltid er noe med meg. Får nok ikke vannfødsel sånn som ting ligger an, men kunne få være så mye jeg vil i dusj og badekar før pressingen dersom alt går fint. Er dødssliten og ha planer om å gro fast i sofaen nå. Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145741111 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 5. oktober 2013 #6193 Del Skrevet 5. oktober 2013 ok dere, nå nærmer det seg med stormskritt, og motivasjonen er på et absolutt bunnpunkt!!!!! Tok meg selv i å skule bort på mannen i dag og tenke at han er hovedarkitekten bak min elendige tilstand.....Halsbrann, ryggsmerter og inkontinens holder på å ta fullstendig knekken på moralen her nå. Fattig trøst at permisjonen er i gang, for jeg er selvfølgelig IKKE ferdig med må-gjøre tingene på jobb, så må derfor jobbe litt på mandag også, buhuuuuu. Dagens store glede var da mannen mistet ned brødskiva si på govet under frokosten, og var tydelig frustrert over min braklatterover hvor klumsete han er er nå igang med å pakke en fødebag. Nå har jeg følgende objekter på lista: 1.lipsyl 2.hudkrem 3.bok 4.mobil+lader 5.kryssordblad+ blyant 6.crocks 7. sokker 8. joggebukse 9. stor tskjorte 10. cardigan 11. dongeribukse (til hjemreise, og ja, den er en gravide bukse) 12. 2-3 store truser 13.amme BH 14. et sett klær til baby 15. toalettsaker som shampo, hårbørste og tannkost Er det noe dere ser mangler på lista? Skal jo forhåpentligvis bare være der 2 dagers tid Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742355 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 5. oktober 2013 #6194 Del Skrevet 5. oktober 2013 Noen av dere som har hatt planlagt keisersnitt?? Jeg var på sykehuset på fredagen og 90% sjanse for keisersnitt pga muskelknute operasjonen min for ett år siden. De er redde for at livmora mi kan revne ved vanlig fødsel pga at knuta var så stor og nå ligger morkaka over det området som er da tynnest + at det bare er ett år siden operasjonen. Men da lurer jeg på hvordan er det med permisjon og planlagt keisersnitt?! Er jo fortsatt en del uker til jeg skal levere inn foreldrepenge søknaden, men greit å vite om jeg da skal starte permisjon 3 uker før mens/oul termin eller den dagen som det blir planlagt ks? Tenker om jeg må da mase på sykehuset om den endelige avgjørelsen og evt. når de setter ks dato? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742575 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6195 Del Skrevet 6. oktober 2013 Takk Er hjemme igjen nå. Har nok lett preeklampsia så følges opp tett. Skal inn på sykehuset igjen på mandag. Funnet snusk i blodprøver og har høyt gjennomsnittlig bt og synsforstyrrelser. Alt vel med hodekråka mi heldigvis <3 Gråt så jeg hiksta til jordmora, er så sint over at det alltid er noe med meg. Får nok ikke vannfødsel sånn som ting ligger an, men kunne få være så mye jeg vil i dusj og badekar før pressingen dersom alt går fint. Er dødssliten og ha planer om å gro fast i sofaen nå. Klem Kjære deg Fiemamma... Nå kan jeg ikke imponere med hodekråke men det var alltid noe galt med meg også! Feil på baby, blodtrykk, blodsukker, gallestein etc. Ble også fortvilet, fordi jeg aller helst ville hatt hjemmefødsel... Er glad for at det ikke ble det i ettertid, for da hadde nummer 1 ikke vært her i dag. Hun sluttet jo å puste 1,5 time etter fødsel, og ble røsket ut med vakum... Poenget er, jeg har ikke fått mine drømmefødsler med stearinlys, lav musikk, og kanelboller i ovnen MEN spesielt den siste fødselen var super allikevel! Og hovedpoenget er at jeg har fått fire flotte friske barn, og min helse er også intakt! Så snille deg, vær skuffet, men gled deg over at du ihverfall får føde vaginalt! Snart holder du på en nydelig baby.... hold fokuset kjære deg! Håper du er mindre sliten i dag! Hold ut! Nå er du på oppløps-siden, og du kan skimte målstreken! Stor klem Din navne-søster Fie-baby forlanger mer frokost.... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742667 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6196 Del Skrevet 6. oktober 2013 ok dere, nå nærmer det seg med stormskritt, og motivasjonen er på et absolutt bunnpunkt!!!!! Tok meg selv i å skule bort på mannen i dag og tenke at han er hovedarkitekten bak min elendige tilstand.....Halsbrann, ryggsmerter og inkontinens holder på å ta fullstendig knekken på moralen her nå. Fattig trøst at permisjonen er i gang, for jeg er selvfølgelig IKKE ferdig med må-gjøre tingene på jobb, så må derfor jobbe litt på mandag også, buhuuuuu. Dagens store glede var da mannen mistet ned brødskiva si på govet under frokosten, og var tydelig frustrert over min braklatterover hvor klumsete han er er nå igang med å pakke en fødebag. Nå har jeg følgende objekter på lista: 1.lipsyl 2.hudkrem 3.bok 4.mobil+lader 5.kryssordblad+ blyant 6.crocks 7. sokker 8. joggebukse 9. stor tskjorte 10. cardigan 11. dongeribukse (til hjemreise, og ja, den er en gravide bukse) 12. 2-3 store truser 13.amme BH 14. et sett klær til baby 15. toalettsaker som shampo, hårbørste og tannkost Er det noe dere ser mangler på lista? Skal jo forhåpentligvis bare være der 2 dagers tid Jeg har alltid med druer og egen drikke til fødselen. ok dere, nå nærmer det seg med stormskritt, og motivasjonen er på et absolutt bunnpunkt!!!!! Tok meg selv i å skule bort på mannen i dag og tenke at han er hovedarkitekten bak min elendige tilstand.....Halsbrann, ryggsmerter og inkontinens holder på å ta fullstendig knekken på moralen her nå. Fattig trøst at permisjonen er i gang, for jeg er selvfølgelig IKKE ferdig med må-gjøre tingene på jobb, så må derfor jobbe litt på mandag også, buhuuuuu. Dagens store glede var da mannen mistet ned brødskiva si på govet under frokosten, og var tydelig frustrert over min braklatterover hvor klumsete han er er nå igang med å pakke en fødebag. Nå har jeg følgende objekter på lista: 1.lipsyl 2.hudkrem 3.bok 4.mobil+lader 5.kryssordblad+ blyant 6.crocks 7. sokker 8. joggebukse 9. stor tskjorte 10. cardigan 11. dongeribukse (til hjemreise, og ja, den er en gravide bukse) 12. 2-3 store truser 13.amme BH 14. et sett klær til baby 15. toalettsaker som shampo, hårbørste og tannkost Er det noe dere ser mangler på lista? Skal jo forhåpentligvis bare være der 2 dagers tid jeg har alltid med grønne druer og eget drikke til fødselen. ellers må du ikke glemme kamera! Lykke til med innspurten! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 6. oktober 2013 #6197 Del Skrevet 6. oktober 2013 unnskyld dobbelføring! Min lille terrortropp har inntatt pc-kroken i pysjer, og jeg ammer samtidig! PS! Minnimusa; Du søker bare permisjon etter din OUL, og NAV korrigerer etter fødsel. De færreste treffer jo akkurat på dagen, så de sender ut en korreksjon av permisjonen din noen uker etter fødsel uansett. Har ikke hatt keisersnitt selv, men hadde mange pasienter på Kvinneklinikken på Riksen med snitt. (Var med på sectio med firlinger, og det glemmer jeg aldri! ) det jeg ville frem til var altså... du bør da alliere deg med familie eller venner som hjelper deg når du kommer hjem. Det er strenge restriksjoner når det gjelder løfting, og du vil naturlig nok ha mer smerter enn etter en vaginal fødsel! Er jo fint at de finner det ut nå da, slik at du kan venne deg til tanken, og forberede deg! Lykke til!!! Hvordan går det med alle prosjektene i heimen??? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 6. oktober 2013 #6198 Del Skrevet 6. oktober 2013 Lykkelig; Pga operasjonen i fjor så veit jeg alt om det praktiske etter ks, de har gått inn på samme måte for å fjerne den 600g knuta der inne. Var derfor jeg ønsket naturlig fødsel for tok vel tre uker etter operasjonen før jeg klare i det hele tatt å komme meg ut døra pga smertene som gjorde meg ekstremt kvalm. Måtte ha hjelp til alt i forhold til kattene og handling :/ Har katter fra 4-8 kg som er oversosiale og da selvfølgelig den største som helst skal ligge som skal ligge som en bebis og tråkke på magen og typen som kaster seg i armene mine hehe.. Tja prosjektene går treigt! Håp om å få slipt kantene på gulvet i dag og få olja det inn med fargen hvis energien holder. Fortsatt dårlig med hjelp å få så får fikse selv Er jo vant til å måtte fikse det meste selv etter så og si 11 år alene Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 6. oktober 2013 #6199 Del Skrevet 6. oktober 2013 Så søt du er Lykkelig <3 Du har helt rett! Jeg er ikke alene om mye trøbbel heller, og i en sådan stund er det godt å vite at alt har gått så bra med deg og troppen Man blir liksom så sint over at ingenting liksom kan forløpe normalt. Jeg var så og si aldri til lege før 2008/2009, men etter da har jeg kunnet skilte med dødsdom og det ene med det andre.. Det blir så voldsomt plutselig. Akkurat som kroppen feiler alt som går an å feile. Vanskelig å forklare, men blir sliten av det. Håper at det bare viser seg å være hypertensjon som ikke utvikles til noe skummelt. Har et 19 mm aneurisme i hjernen å ta forholdsregler for i tillegg til babyen. Kan bli sprø av all grublinga og prøver og timer hit og dit. Men må begynne å godta det. Det er nok der det ligger når jeg tenker meg om. Det er ikke noe å forstå, jeg må begynne å godta. Gleder meg til å få hodekråka i armene, han er jo helt eksemplarisk i motsetning til mamman sin, ligger i perfekt leie for vag.fødsel og er så og si festet. Så han gjør alt riktig ihvertfall Hjelper meg med det han kan lille stjerneskuddet <3 Hihi, blir jo helt rørt av det hormonell som jeg er for tiden Får vite mer etter prøvene i morgen, inntil da skal jeg godta Sender deg og Fie-babyen en god klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145742925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 6. oktober 2013 #6200 Del Skrevet 6. oktober 2013 Hehe.. ble litt dobbelt og skrivefeil der, sånn er det å skrive innlegg på tlf mens man ligger i senga hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/248/#findComment-145743021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå