Dossa :) Skrevet 2. oktober 2013 #6151 Del Skrevet 2. oktober 2013 Unilon koselig å ha deg på face!! Hvordan er formen hos dere nå? Sender en god klem! Sensitiv så bra at dere har bytta barnehage!! Det er viktig at barnet trives like bra som foreldrene Tenker du senker skuldrene nå vennen og det er bra. Imponerende å studere og ha barn!!! Av med hatten Kjipt at tanta kom, men jeg veit at det er lys i enden av tunnelen Vi får holde motet oppe sammen og snart skal vi juble over hver vår poistive test!!!! Kjære Lykkelig jeg skulle så gjerne ønske jeg bodde nærmere deg!!!! Har lyst til å være der for deg og gi deg støtte og en skulder til å lene deg på Holder godt rundt deg og klemmer deg godt Du er så vanvittig sterk, du står på og med fire små i hjemmet har du litt å holde styr på. Synes du gjør en kjempe bra jobb vennen Supersnusken wow er du allerede over i tredje trimester Tida bare flyr!! Snart har du nurket ditt på brystet ditt *smelt* Er formen bra? Tussemor du er et fantastisk kvinne!!!!!!! Wow jeg er så utrolig glad for å ha blitt kjent med deg :D Gleder meg til neste treff!!! Gullet ditt og sædkoppen skal nå gjøre susen krysser fingra!! Jeg MÅ få oppskrifta til den kaka du hadde med deg *nam nam nam* Herre min hatt den var bare såååååååå vanvittig GOD!!!!! Nå skal vi straks reise. Må bare pakke siste tinga En god klem til alle som vil ha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733018 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 2. oktober 2013 #6152 Del Skrevet 2. oktober 2013 herlige Dossa! Tusen takk for oppmuntrende og gode ord! Kan melde om at dagen i dag ihvertfall er bedre enn i går! Alle stelt, spist, og leker nå pent! en stille kopp kaffe før jeg kaster meg rundt og gjør litt igjen. Har dere hytte på Nordseter eller? Det er jo ikke langt unna meg! Er du kjent i området? Jeg feiret mine 40 på Pellestova, dersom det sier deg noe. Har tråkket mange mil både til beins og på ski på Nordseter. Er en flott tur å gå over Nevertoppen, og over til Pellestova for lunch eller noe varmt å drikke! Kos deg masse på hyttetur ihvertfall! OG dersom Tussemor ruger på en fantastisk kakeoppskrift, så bør den sannelig deles med alle de som ikke kommer seg ut så mye også! Håper ferien svarer til forventningene Dossa! Mange gode klemmer tilbake! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733093 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. oktober 2013 #6153 Del Skrevet 2. oktober 2013 Søte Lykkelig vi har bare leid en hytte for noen dager Tusen takk for gode tips skal absolutt brukes! Gleder meg til en avslappende ferietur med familien Så bra at dagen idag er bedre enn igår!! Du fortjener bare det aller beste for en omsorgsperson som deg skal vi leite lenge etter *smelt* Ha en fin fin dag ♡♥ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733128 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 2. oktober 2013 #6154 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kjære gode lykkelig. Jeg er så glad for at dagen i dag er bedre, men jeg kjenner at jeg begynner å koke over av han som skal gjøre deg så lykkelig!!! Vi kan si mangt og meget om kronidioten, MEN, han vil på alle måter meg alt godt!!!! Jeg gjør akkurat (nesten) som jeg vil og han tar ansvar for alle ungene når det trengs (så lenge minsten er full av melk ) I tillegg hjelper han til på natterstid om det er mer enn en ting som skjer samtidig!!!! Han mannen din har da jaggu meg vært med på å satt disse 4 nydelige ungene dine til verden og da må han nå kunne klare å ta seg av dem (værtfall de 3 eldste) en helg, slik at du kunne kommet deg på tur og bare pustet litt!!!!! Det fortjener du så inderlig!!!!!! En annen ting, legg ned stridøksa mot husarbeidet og pust litt...det husarbeidet forsvinner ikke. Jeg har funnet ut at jo større hybelkaninene blir, jo tyngre blir de og dermed så holder de seg på plass på steder ingen ser dem Hvis du vil, kan du putte bøtteballetten i bilen å komme hit på "husmorferie" Sender over mine beste og varmeste tanker!!!!!!! Skjønneste Dossa mor savner deg, jeg...neste gang må vi få enda mer skravletid altså!!!! Jeg er fremdeles dypt fasinert over ditt nydelige og behagelige vesen!!!! Den oppskrifta ligger inne på www.detsoteliv.no søk på tinteguris ondskapsfulle sjokoladekake så har du den Jeg spiser fremdeles rester Snakke om å ese ut enda mere Hohohohoho...resten av cookiene skal være med på skolen i morgen, TRO DU MEG!!!! Bokormamma ble veldig glad for overraskelsen "Lykke til " med høstferien...Lille gull sender over mengder med babystøv Jeg håper dere alle har en strålende dag!!!! Jeg er rimelig stressa på skolearbeid, så jeg rekker ikke kommentere alle, MEN det er ikke alle som forsvinner, selv om vi er på FB også Det er bare skrekkelig gøy å "se" hvem vi prater med og deler så mye med God varm klem til dere alle!!!! PS: En til; Gratulerer med ei nyyyyyyyyyyydelig lita jente!!!! Gleder meg til å følge fortsettelsen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733218 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 2. oktober 2013 #6155 Del Skrevet 2. oktober 2013 Tusen takk for herlige gratulasjoner alle sammen! Nyter det. Å så gøy å høre om Trondheimstreffet! Det må ha vært verdens koseligste treff med verdens beste jenter Og den kaka skal bakes snarest, kjempenam! Så bra at dagen er bedre i dag søteste Lykkelig. Du virker å være slik en snill og god mamma, heldige barna dine. Men huff, kjente hjertet sank litt i brystet av kommentaren til mannen din om tomt hus hvis du reiste. Så sårende...men jammen kan disse mennene lire av seg en praktkommentar som hever øyenbrynene våre til godt over hårfestet. Var litt nysgjerrig på denne smokken du bruker. Hva er så spesielt med den? Til jenta mi brukte jeg en sabla fin smokk som vatr helstøpt i gummi, men som du nå bare får importert fra Italia..så ser etter gode erstatninger. Minstegutten ville bare ha tott..og har et nært forhold til den fremdeles, sukk. Så håper lillejenta faller for smokkefristelsen! Sender et kraftig spark til til tanta som ikke har vett til å holde seg borte fra godjentene her inne..men kjenner på meg at det kommer til å klaffe for mange i oktober/november. Har virkelig troen på det! Her skal det bli mange deilige og kvalme rundt julemiddagen, ho ho... Kjære snille Tussemor...tenker sånn på deg med herreproblemer. Unner deg så veldig å få litt orden på samlivet ditt. Jammen har du kraft til å tå i det over så lang tid. Som du nevner, jeg er takknemlig over å ha slik en snill mann...selv om han jammen kan tråkke i det av og til. Men det gjør nok garantert jeg også...eller forresten, velger å tro at jeg er lytefri Kos deg på hyttetur Dossa, unner deg noen gode høstdager med masse hankypanky. Herlig at du har slikt "næringsvett", he he... Og JA, vil gjerne ha klem Lykke til med "prøvestart" og kommende humping og høy benføring og rødvinsorgasmer(trådens patent på suksessfull babylaging)Unilon og måtte dere friskne til alle sammen! Jeg kommer nå til å få TO av hver, he he... Sjøgress, takk for gode ord og..he he, ingen innvielsesritualer påkrevd for å bli med på lista. Bare kopier og skriv deg inn Måtte EL slippe gullegget nå, tvi,tvi, tviiii. Godt å høre at du er fornøyd med ny barnehage, Sensitiv. Det må være fælt å sende det beste man har til en plass man ikke er sikker på tar godt vare på barnet. Jeg selv har/hadde barna mine i en liten barnehage, med strålende personale og tviler ikke et sekund på at de tar vare på barna på beste måte. Faglig dyktige og oppdaterte og har en ro, respekt og trygghet i omgang med barna og er kjempeglad i arbeidsplassen sin. Og jeg er kjempeglad i dem Tenk, den ansatte som har jobbet der kortest tid har jobbet der i elleve år! Det hørtes ut som et deilig sted du hadde valgt for barnet ditt. Og du, måtte den kommende pp være lykkeforsøket! Grøne, lykke til med nettene. Hadde vel en kombo av samsoving og hengevuggesoving når de var små. Samsoving er så koselig, og skjedde vel ofte som en konsekvens av at jeg sovnet under nattamming! Har vært heldig med fornøyde, rolige barn...men jammen er de sultne om nettene! Man må nesten bare finne løsningen som fungerer for den enkelte..rart med navn også. Vi tenkte begge en stund på Astrid, Else, Eivor...men når jeg så jenta vår dukket Ragnhild bare opp fra ingedstedsfra. Mange tenker sikkert at vi har trauste navnevalg...har jo eksempelvis Sigrid og Hans fra før. Men for meg er det nydelige, flotte, holdbare navn. Skal smake på navn en stund til..Eivor for eksempel syns jeg er kjempefint! Men dere...kom gjerne med forslag altså. Elsker innspill, og kunne egentlig diskutert navn og navnevalg i det uendelige...men der skal dere få slippe Og tør ikke spørre om innspill på "navnedebatten"...får dånedimpen av hva som kan komme opp der(og de får sikkert like mye dånepimpen av mine forslag hahaha). Gøy å kunne fortelle det her uansett, for ingen andre får vite noe som helst før tulla er født. Ja, her har minstemann feber og ligger på sofaen med fruktsaft, røde kinn, totten i munnen og ser på film. Lille hjertet Jeg nyter solen inn av vinduet, dagens tilmålte kaffe rasjon og strikker julekjole til Storesøster..der jeg allerede har klart å rote til hjertemønsteret, og ikke tør jeg å rekke opp heller, så skjeve hjerter får gjøre susen! Pokker også! Men det er nesten litt flaut, gleder meg allerede kjempemasse til jul. eeeelsker julen! Ha en fin dag, sweeties. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733431 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. oktober 2013 #6156 Del Skrevet 2. oktober 2013 Herligste Tussemor helga gikk så altfor fort! Skulle så gjerne hatt mye mer tid sammen med deg og Bokormamma Kjente jeg fikk en slik "savner" deg følelse da jeg satt på toget hjem att. Det betyr bare at vi må møtes snart igjen og da skal selvfølgelig dere andre joine også!!!! Den kaka skal virkelig prøves når jeg kommer hjem att En himmelsk god kake!!!! Savner deg vennen men vit at du har fått en venn for livet En til vennen masse god bedring til lille gullet ditt og håper på rask bedring!! Jeg likte kjempe godt navna til dine barn Spennende hva lille jenta di til slutt ender opp med å hete Navn jeg liker er blant anna: Oline, Mathilde, Selma, Sofie, Ellinor, Mathea, Ella, Ingeborg og det er mange flere *knis* Jeg bare veit at mitt neste barn blir en gutt så leker med guttenavn Skal bare bli gravid først også føde barnet hihi Har stoooore planer om å være småkvalm denne jula *ho ho ho ho* Hadde blitt verdens beste julegave Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733853 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 2. oktober 2013 #6157 Del Skrevet 2. oktober 2013 Kjære gode lykkelig. Jeg er så glad for at dagen i dag er bedre, men jeg kjenner at jeg begynner å koke over av han som skal gjøre deg så lykkelig!!! Vi kan si mangt og meget om kronidioten, MEN, han vil på alle måter meg alt godt!!!! Jeg gjør akkurat (nesten) som jeg vil og han tar ansvar for alle ungene når det trengs (så lenge minsten er full av melk ) I tillegg hjelper han til på natterstid om det er mer enn en ting som skjer samtidig!!!! Han mannen din har da jaggu meg vært med på å satt disse 4 nydelige ungene dine til verden og da må han nå kunne klare å ta seg av dem (værtfall de 3 eldste) en helg, slik at du kunne kommet deg på tur og bare pustet litt!!!!! Det fortjener du så inderlig!!!!!! En annen ting, legg ned stridøksa mot husarbeidet og pust litt...det husarbeidet forsvinner ikke. Jeg har funnet ut at jo større hybelkaninene blir, jo tyngre blir de og dermed så holder de seg på plass på steder ingen ser dem Hvis du vil, kan du putte bøtteballetten i bilen å komme hit på "husmorferie" Sender over mine beste og varmeste tanker!!!!!!! Skjønneste Dossa mor savner deg, jeg...neste gang må vi få enda mer skravletid altså!!!! Jeg er fremdeles dypt fasinert over ditt nydelige og behagelige vesen!!!! Den oppskrifta ligger inne på www.detsoteliv.no søk på tinteguris ondskapsfulle sjokoladekake så har du den Jeg spiser fremdeles rester Snakke om å ese ut enda mere Hohohohoho...resten av cookiene skal være med på skolen i morgen, TRO DU MEG!!!! Bokormamma ble veldig glad for overraskelsen "Lykke til " med høstferien...Lille gull sender over mengder med babystøv Jeg håper dere alle har en strålende dag!!!! Jeg er rimelig stressa på skolearbeid, så jeg rekker ikke kommentere alle, MEN det er ikke alle som forsvinner, selv om vi er på FB også Det er bare skrekkelig gøy å "se" hvem vi prater med og deler så mye med God varm klem til dere alle!!!! PS: En til; Gratulerer med ei nyyyyyyyyyyydelig lita jente!!!! Gleder meg til å følge fortsettelsen Fristende med en liten høstferie Tussemor! men tror ikke du ser konsekvens av å dra meg og de fire "sjarmtrollene" i hus de kan være en håndfull! Vet faktisk ikke helt hvordan jeg har det med at jeg ikke får lov til å reise bort alene. Synes jo at det er forferdelig trivelig at vi gjør ting sammen! Har fartet mye til utlandet med avkommet, og vi koser oss veldig! Men har vondt for å svelge at jeg "ikke får lov"... føler meg litt umyndig-gjort faktisk! Det i en alder av 40 når det gjelder husarbeidet klarer jeg bare ikke la være. Skulle ønske jeg kunne... er forferdelig kjedelig med at jeg må ha det rent og ryddig rundt meg! Nå har mamma hentet de to store for en tur ut, og jeg har litt mindre å hanskes med. Litt deilig... Håper du nyter høstferie med ungene dine, og han du fremdeles "camper" med! Synes du er flink som står på og holder ut! Mange klemmer til deg!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733890 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 2. oktober 2013 #6158 Del Skrevet 2. oktober 2013 En til; er ikke så mye som overrasker meg når det gjelder menn lenger. Men allikevel kan jeg nok gjøre meg mine tanker om ting ja... men, så har jeg valgt selv da, etter mange år med leting og utprøving! Så får bite tenna sammen og gjøre det beste ut av det! Smokken som Fie-baby endelig tar, heter "Wubbanubb". Kjøpes på e-bay! Jeg var litt skeptisk, but works a treat!!! den er festet til en liten bamse sak, som ligger på brystet til barnet. Smukken i seg selv er litt brystvorteformet, og benyttes bla. på nyfødtenhet i statene. Fie-baby klamrer seg til kosedyret, og smatter løs! den spyttes heller ikke så lett ut, fordi den er festet til dette kosedyret som ligger på magen. Riktig god bedring til puslingen din på sofaen!OG, det er ikke flaut og starte nedtellingen til jul... det har jeg gjort for lenge siden! Jul er helt herlig! Mange klemmer Linda Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145733966 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 2. oktober 2013 #6159 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lykkelig, den mannen må du snakke med! Hvorfor, lurer jeg på. Vil han ikke være alene med de eldste heller?? Alle har behov for litt frihet og en pause selv om man er aldri så glad i barna sine! En til: flotte navn! Personlig velger jeg klassiske '1800-tallsnavn' bl.a. siden de/vi begge har veldig 'klassisk-lydende' etternavn. Musikalske navn med lange vokaler og stemte(?) konsonanter. Men synes f.eks. Ragnhild er kult selv om det blir litt 'tungt' for meg personlig. Eivor liker jeg (enda) bedre. Elsker navn, så her kommer det Hva synes du om Martha, Bergljot, Dyveke, Oline, Inga, Ingvild, Yngvild, Johanne eller Tora? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145734038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 2. oktober 2013 #6160 Del Skrevet 2. oktober 2013 Cayenne du har mange fine navn på lista di, det ene har jeg som mellomnavn Hvordan er det armen din? Lykkelig han mannen din hadde hatt gått av å være alene med de to eldste noen timer eller en dag Har man satt unger til verden så kan man ikke være redd for å tilbringe tid med dem heller. Synes du burde tatt med deg den søte minste og vært borte en hel dag, bare nyte henne alene og kjenne at overskuddet kommer snikende tilbake Er koselig å gjøre ting sammen også, men litt egentid har vi alle behov for til og med den søte Lykkelig Er så vakkert her på Nordseter, nydelig vær også! Imorra skal vi inn til Lillehammer og feire bursdagen til min mamma som fyller år Vi har med oss svigers og mine foreldre, koselig Skal vi snart få oss litt mat Blir sulten av den friske naturen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145734135 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 2. oktober 2013 #6161 Del Skrevet 2. oktober 2013 Grattis med pie En til Stor stas! Velkommn dere nye Fie er helt lei seg for tiden for hu har fått tilbake den jævla kvalmen sin, så jeg klarer ikke henge med her Håper dere har det bra Fikk vogna vår i dag, en uke tidligere enn forespeilet, så jeg er helt vill imellom kvalmebygene. I morgen er det 34 ukers kontroll hos JM, glemte å kjøpe uringlass i dag så hu får nøye seg med et kokt lite syltetøyglass.. Hehe. Klemmer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145734919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 2. oktober 2013 #6162 Del Skrevet 2. oktober 2013 Lykkelig, Jeg kjenner meg godt igjen i det du sier, og må bare si at jeg beundrer deg så utolig mye for all kjærligheten og tålmodigheten din! For en supermamma!! Stor klem fra meg! Er enig med andre her om at det kan være lurt å skaffe deg litt alenetid, og den kommentaren om tomt hus var VELDIG ufølsom og sårende! Men jeg ville nå bare si at du er IKKE alene - i tilfelle du føler det sånn... Mannen min er en herlig, morsom og klok mann, og jeg vet at han virkelig elsker meg. Men han er ganske (over)beskyttende, og ønsker helst at jeg aldri skal reise noe sted uten han. Hver gang jeg blir invitert på hyttetur, kafekveld, eller noe lignende med jentene mine blir han småsur og irritabel og forsøker å få meg til å bli hjemme - fortsatt! Enda ungene er ganske så store nå. Jeg reiser likevel en sjelden gang, men dette tar jo bort mye av kosen og gleden over alenetiden. Og noen ganger tenker jeg at jeg er der mest på trass, at det hadde vært hyggeligere å være hjemme, og slippe maset på sms og med oppringninger. Herregud, ja, jeg er en skikkelig fjortis *ler* Jeg synes dette er pinlig, og jeg snakker ikke med noen om det. Så det er litt skummelt, men også en lettelse å skrive det her Jeg tror mange, både de som kjenner meg godt og de som ikke gjør det, ser på meg som selvstendig og kanskje litt modig, og jeg synes det er flaut at jeg finner meg i å bli umyndiggjort på denne måten... Men så er det jo som du sier, de valgene man tar, de er jo våre egne. Og kjærligheten til denne dustemannen er jo der, tross alt Ha en herlig natt, alle fine damer! Takk for at jeg får være en del av gjengen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735197 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 2. oktober 2013 #6163 Del Skrevet 2. oktober 2013 Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyglede2014 Skrevet 2. oktober 2013 #6164 Del Skrevet 2. oktober 2013 Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 28. oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( IVF nr. 4 ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) Vinterblomst (datter født november 2012 .ønsker 1-2 til :-) ) Sjøgress (33 år, to barn, ønsker en til ) pp2, IKM 17.okt. Babyglede2014 (34 år ingen barn) PP10 IKM 18 okt 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735273 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 3. oktober 2013 #6165 Del Skrevet 3. oktober 2013 Cayenne du har mange fine navn på lista di, det ene har jeg som mellomnavn Hvordan er det armen din? Lykkelig han mannen din hadde hatt gått av å være alene med de to eldste noen timer eller en dag Har man satt unger til verden så kan man ikke være redd for å tilbringe tid med dem heller. Synes du burde tatt med deg den søte minste og vært borte en hel dag, bare nyte henne alene og kjenne at overskuddet kommer snikende tilbake Er koselig å gjøre ting sammen også, men litt egentid har vi alle behov for til og med den søte Lykkelig Er så vakkert her på Nordseter, nydelig vær også! Imorra skal vi inn til Lillehammer og feire bursdagen til min mamma som fyller år Vi har med oss svigers og mine foreldre, koselig Skal vi snart få oss litt mat Blir sulten av den friske naturen kos deg masse på Lillehammer! Er vel ikke verste plassen å tilbringe litt tid... Jeg har vært å handlet uten alle barna altså! Er ikke helt håpløst! men å dra bort på overnatting kan jeg nok glemme... Vel, etter nok en søvnløs natt med snørrete tett baby etc. så er det også uaktuelt! Vi får se etter hvert, når de er litt større! Happy day til deg kjære! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 3. oktober 2013 #6166 Del Skrevet 3. oktober 2013 Lykkelig, Jeg kjenner meg godt igjen i det du sier, og må bare si at jeg beundrer deg så utolig mye for all kjærligheten og tålmodigheten din! For en supermamma!! Stor klem fra meg! Er enig med andre her om at det kan være lurt å skaffe deg litt alenetid, og den kommentaren om tomt hus var VELDIG ufølsom og sårende! Men jeg ville nå bare si at du er IKKE alene - i tilfelle du føler det sånn... Mannen min er en herlig, morsom og klok mann, og jeg vet at han virkelig elsker meg. Men han er ganske (over)beskyttende, og ønsker helst at jeg aldri skal reise noe sted uten han. Hver gang jeg blir invitert på hyttetur, kafekveld, eller noe lignende med jentene mine blir han småsur og irritabel og forsøker å få meg til å bli hjemme - fortsatt! Enda ungene er ganske så store nå. Jeg reiser likevel en sjelden gang, men dette tar jo bort mye av kosen og gleden over alenetiden. Og noen ganger tenker jeg at jeg er der mest på trass, at det hadde vært hyggeligere å være hjemme, og slippe maset på sms og med oppringninger. Herregud, ja, jeg er en skikkelig fjortis *ler* Jeg synes dette er pinlig, og jeg snakker ikke med noen om det. Så det er litt skummelt, men også en lettelse å skrive det her Jeg tror mange, både de som kjenner meg godt og de som ikke gjør det, ser på meg som selvstendig og kanskje litt modig, og jeg synes det er flaut at jeg finner meg i å bli umyndiggjort på denne måten... Men så er det jo som du sier, de valgene man tar, de er jo våre egne. Og kjærligheten til denne dustemannen er jo der, tross alt Ha en herlig natt, alle fine damer! Takk for at jeg får være en del av gjengen! Kjære Sjøgress.. Det er akkurat (!) slik det er... for å unngå sur mann, så blir man heller hjemme. Jeg har mistet veldig veldig mange venner etter at vi ble sammen. Ikke en gang da vi skulle gifte oss, fikk jeg "lov" til å sove en natt i Sverige på hotell med kun henne som var min forlover. (ingen vill utdrikking, kun oss to og god mat med mimring..) Jeg har vel resignert litt, for vi har det jo stort sett veldig bra sammen. Men det er merkelig. Jeg har reist jorda rundt alene(første gang som 19 åring), jobbet for FN i katatrofeområder... og nå kan jeg ikke dra til IKEA i Oslo med den minste alene.. Som sagt så liker jeg at vi gjør alt alle sammen, men noen ganger så hadde det vært godt med et lite friminutt, og noen andre input! Som deg, så sier jeg heller ikke noe til omgivelsene. Fordi jeg synes det er litt flaut rett og slett... det er ikke dette bildet familie og venner har av meg heller. Kun mamma og min beste venninne vet. Jeg visste jo ikke at det ville bli slik da vi ble sammen. Nå føler jeg at barna, som tross alt er små, må komme først. Min tid vil komme igjen! forresten, jeg er ingen supermamma! I går kjeftet jeg på fem åringen til han gråt, og sa jeg måtte stoppe fordi han fikk vondt i hjertet hvem tror du gråt da? Det kan gå en kule varmt når det er lite søvn og mange som krever meg 24 timer i døgnet! Men jeg ber alltid om unnskyldning når det er riktig, og forklarer hvorfor ... jeg klemmer, trøster, ler og gråter sammen med det skjønne firkløveret mitt nå skal vi igjennom morgenseansen her! Saggebleie skal vekk, og alle fire skal i klærne! mor i huset har ladet opp med kaffe, og er klar for en ny dag! Håper du får en deilig høstdag! Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735462 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 3. oktober 2013 #6167 Del Skrevet 3. oktober 2013 Sjøgress: jeg bruker billigtester sine. Både el og graviditetstest. Har funket utmerket for meg ved de to forrige svangerskapene. MEN i dag skal jeg en liten tur innom apoteket og kjøpe en CB test da billigtester viste to streker i morrest!!!! Har ikm i dag, og det var en svak kontrollstrek i morrest Så jeg krysser fingrene for at en huleboer har tatt opp residens og blir der til juni en gang Det er jo fortsatt veldig tidlig å juble, men jeg krysser fingrene for at alt går bra. Er det noen her inne som vet noe om hvor gammel man må være får å få ekstra oppfølging? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735472 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 3. oktober 2013 #6168 Del Skrevet 3. oktober 2013 Ååååååå Cambri Gratulerer så masse!!!!!! For en lykke følelse å få en positiv test kjempe glad på dine vegne og håper den lille spiren klorer seg godt godt fast Søteste Lykkelig synes du sååå fortjener å komme deg bort om det så bare er for en natt!! Ta deg med på hotelltur, bare kose oss og skravle til langt ut på natta Ååå som vi hadde hatt det fint da vennen Skjønner at du ikke sier noe til omgivelsen, men det er faktisk ikke du som skal være flau! Det er mannen din som burde krøpet til korset og sagt høyt at hans oppførsel er flaut! Ikke ha dårlig samvittighet for at du kjefta, for du gjør det riktige etterpå og sier Unnskyld En kule varmt er det forståelig at kan skje. Jeg synes du er en omsorgsfull og herlig mamma Knuseklemmedeg vennen!!!!! Velkommen Babyglede2014 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735678 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 3. oktober 2013 #6169 Del Skrevet 3. oktober 2013 skjønne Fiesøs, usj har kvalmen kommet snikende tilbake Den kunne virkelig ha holdt seg unna dwg for du har jaggu bært nok kvalm! Kvalmen må gjerne komme til meg om noen ukers tid EL nå i løpet av helga, spennende DPO dager Masse god bedring!!! Gøy å fått vogna i hus Herlig at lillegullet ditt på fire bein tror han har fått ny seng Snart er du i mål *johohoho* Gleder meg masse til din fødsel Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145735809 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiemamma Skrevet 3. oktober 2013 #6170 Del Skrevet 3. oktober 2013 Grattis Cambri Da var det såvidt jeg slapp akuttime på poliklinikken nettopp. Søren altså, det hersens blodtrykket igjen da.. Fineste trykk var 142/102, så jeg åker inn på klinikken i morgen tidlig for undersøkelser. Er så lei blodtrykksmaset nå. Alt perfekt med mor ellers. Lille hodekråka er så og si festet og har hodet langt nede i porten Han ligger fint til med rygg og rumpe for en fin fødsel. Jordmor mener han er en 2300 gram, hihi Nå skal jeg sove litt.. Javisst Dossasøssa mi Storebror måtte jo få plass under vogna kan vi skjønne! Han spratt oppi like etter jeg kjørte vogna inn ytterdøra og nekta å komme ut fra kurva, så jeg trilla litt på han på stua, hehe Rare dyret Får vel sørge for ullpledd til han der når vi skal trille turer i kulda. Hehe! Heier på deg! Sender straks stafettpinnen til nesteman så håper venterne får tatt imot og tatt over graviditetsverdenen Klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736010 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 3. oktober 2013 #6171 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Aller først, GRATULERER med positiv test Cambri! Hurra Ja, nå har den bare å klore seg fast. Og velkommen Babyglede. Måtte du følge etter snart! Kjære Fie, huff og huff har kvalmen kommet tilbake..all medfølelse Det er ikke litt herlig omgangssyke da? Her i nabolaget har de startet på ny runde. Godt at vognen muntrer deg litt opp Takk for innspill Cajenne. Flotte navn, men de fleste du nevner er faktisk ganske populære i omgangskretsen min, utenom Bergljot og Ellinor. Bergljot blir litt for "hardt" for meg, men Ellinor en kjempefint...og hadde faktisk allerede sin plass på listen Just keep em coming Girls! Nå er kirken booket til neste sommer, så nå er det bare i gang med å designe brudekjole med ammeløsning! Endret 3. oktober 2013 av En til, please. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 3. oktober 2013 #6172 Del Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Ja nå har pp1 kommet offisielt i gang!! Humpetitten i går kveld, og satser på annenhver dag i tiden fremover. Veldig spennende og ekstra koselig og artig når man skal LAGE BARN liksom Håper på klaff, men som mannen sa; Det hadde ikke gjort noe om det ikke skjedde med eeeen gang heller da! Hihi mannfolk, stakkar utsulta på konekontakt En til please: åååå to av hver!! Det vil jeg også ha!!! Du er heldig du Vi har ihvertfall veldig lyst på tre barn, men hadde gjerne tatt fire jeg. Begynte kanskje litt sent men, denne tråden gir jo håp for det også. Møtte jo mannen min litt sent, så man kan ikke alltid rå over alt heller. Han sier han vil ha tre barn og så en katt, og jeg bruker da å si, at da vil jeg heller ha tre barn og så et barn til (jeg er glad i katt selv altså, men jeg er enda mer glad i barn hehe). Så koselig at du strikker julekjole. Jeg har aldri strikket før, men nå har jeg tenkt å strikke en ullgenser til snuppa, og da har jeg tegnet mønster av et lønneblad, så jeg tenkte å ha rekker med lilla og oransje lønneblad, og skal også prøve på noen turkise bølger, mønsteret spiller på etternavnet vårt i tilfellet det hørtes helt random ut hehe. Håper jeg får det til, og skulle ønske vi kunne ha strikkeklubb med dere her. Når det gjelder navn så har vi Ida på vår første, og vi tenker Silje på neste jente. Vet at slike små navn ikke er så in lenger, at det er litt gamlere navn som dere nevner som er in nå, men Ida har jeg drømt om å kalle jenta mi siden jeg selv var lita jente. Det viktigste er uansett at man finner navn man synes er fine, og som barna får det godt med. De aller fleste navn er jo fine, vi bare har forskjellig smak, og godt er det, så ikke alle heter det samme. Har hørt at vi i Norge er "flinke" til å navngi barna med mye forskjellig, at selv om noen navn ligger på topp ti så er det en meget liten prosentandel dette gjelder uansett. Jeg har dessverre ingen konkrete navnetips da, men jeg har snakket en del med ei venninne som strever med å finne guttenavn til sin gutt som kommer i oktober, vi kom fram til at navnet ikke bør slutte på samme bokstav som etternavnet begynner med, for det er litt tungt å si når man introduserer seg Det var eneste tips fra meg hehe. Gratulerer til Cambri! Håper og tror den sitter helt til juni, krysser fingrene! Endret 3. oktober 2013 av Unilon Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736276 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 3. oktober 2013 #6173 Del Skrevet 3. oktober 2013 Tusen takk for alle gratulasjoner! Tar ikke helt av enda, men kan jo heller ikke ta sorger på forskudd! Men det blir nok noen laaaange uker før vi når den magiske 12-ukers grensa Unilon, det er bare å henge i og få dem tett om du vil ha mange! Som jeg sier; "straffen" for å starte sent med å få barn er at man får de tett Men ikke for det, jeg ville ikke har gjordt noe annerledes enn det jeg har og begynner å se hvor godt de koser seg sammen (16 mnd mellom de). Jeg har to gutter fra før, og skulle selvfølgelig gjerne fått ei jente. Men det er vanskelig å bestille hva man vil ha, og det spiller jo faktisk ingen rolle heller så lenge de er friske En til, please; mine favorittnavn er Sophia og Ingrid! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736382 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 3. oktober 2013 #6174 Del Skrevet 3. oktober 2013 Gratulerer med spire, Cambri! Skjønner det blir lange uker å vente, men anbefaler ul rundt uke 8. Når man har sett hjertet slå er det veldig stor sjanse for at det går bra. Mener jeg leste et sted at de aller fleste sa-ene skjer før hjertet begynner å slå, selv om blødningen kan komme flere uker etterpå. Går nok bra, skal du se! Ååå Fie, tenk nå har du snart din lille sjarmør i armene dine Gleder meg vilt på dine vegne, søta! Ellers skal fisk og løk hjelpe mot kvalme, vet ikke om det frister... En til: Var ikke jeg som foreslo det, men Ellinor er nydelig! Ellers synes jeg Hedvig er skikkelig stilig, og Jenny synes jeg passer fint til Sigrid, eller hva med Liv? Men disse navnene er kanskje ikke helt din stil... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736744 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 3. oktober 2013 #6175 Del Skrevet 3. oktober 2013 En til var jeg som nevnte Ellinor *knis* Liker det navnet kjempe godt og skulle neste bli jente så er navnet i boks Unilon så herlig at dere er i gang Måtte spira sitte før du veit ordet av det!!! Unner ingen den lange ventetida det ofte kan bli for noen. Noen som har hørt noe fra Symbio?? Håper alt er bra med henne og baby'n ♥ Supersnusken er det bra med deg? Tenker ofte på deg Lykkelig deg meg og Tussemor *wow* det hadde vært artig!!!! Har vært nede i sentrum idag, Lillehammer Er så happy for har fått shoppa vintertøy til jentene mine Så da er det bare att noe til gutten. Fant til og med dunjakke og boblebukse til meg sjøl på tilbud *Johoho* Skal ut og spise ikveld, feire bursdagen til min mamma Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/247/#findComment-145736795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå