**Cayenne** Skrevet 29. september 2013 #6101 Del Skrevet 29. september 2013 Krysser fingrene, Unilon og Sjøgress! Her kom tante grusom i dag Men har blitt spådd graviditet i oktober, så satser på at det stemmer Ha en super søndag, alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725216 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. september 2013 #6102 Del Skrevet 29. september 2013 Teite tanta Cayenne!! Krysser fingra for Oktober!! Kjenner jeg har lyst til å spy ut litt klaging nå!! Som de fleste vet så er jeg da singel og venter barn med en donor, har da ligget med ekstrem svangerskaps kvalme fra juni til september og nå går det fremover og jeg kan da nesten leve normalt. Jobber da 50% om dagen og går fint egentlig. Men det er så mye annet som henger over meg og som gjør at jeg bare blir sliten av tanken(veldig flink til å bli stressa over ting som ikke fikser seg like fort som min utålmodighet vil). Sliter nå med huset mitt og er liksom ingen som kan hjelpe meg skikkelig for å få det klart til vinteren. Har ei venninne som fikk hjulpet meg litt i går, men fortsatt så står jeg der og føler jeg øser ut av en båt som stadig tar inn vann Ønsker å få ferdig barnerommet nå før det blir alt for kaldt ute, driver nå i helga og prøver å få slipt det gamle tregulvet der oppe og med alt det støvet så er det greit å få ferdig nå, for må jo også oljes og lakkes før noe mer skal gjøres. Har da denne uka klart å få tatt andre strøket på taket der inne og nå fått glovslipt gulvet, i dag er da planen og gjøre ferdig all slipingen for må levere slipemaskinen i morgen tidlig, men kroppen min er helt ferdig etter en uke med jobb hver dag, daglige plikter, show i Oslo på fredagen og da sliping etc i går. Nå ønsker jeg meg virkelig en handy mann som kunne fikset de tingene så jeg kunne fått gjort noe veldig sårt trengt husarbeid og avslapping!! To do list som helst skulle vært gjort asap eller i løpet av uken: Slipe ferdig gulvet(inkl alle kanter og hjørner), olje inn gulvet, lakke ørten strøk på gulvet, malt enda ett strøk i taket, hente en tidligere katt for å sette rabies da jeg skal ha med denne til DK på utstilling, vaska ned huset, vasket ned og desinfisert rommet til kattene, gredd katter, badet katter, vasket alt av kattetinga(håndklær, lakner etc) som nå ligger midt på gulvet i gangen oppe å godgjør seg i kattepiss(yjæk), vasket mine egne klær .. og listen bare fortsetter.. Dette kjennes veldig uoverkommelig når en kropp ikke vil samarbeide etter 12 uker uten skikkelig med væske og føde. Og ja jeg har gang på gang spurt om noen kan hjelpe meg, men de fleste er, som jeg skjønner veldig godt, opptatt med sine egne familier og alt de skal gjøre. Og ikke så mange jeg vil ha inni huset nå heller sånn som det ser ut her nå, fult av hår over alt etter pusene, katterom som stinker etc. Sånn blåst ut av meg! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725550 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 29. september 2013 #6103 Del Skrevet 29. september 2013 Hei jenter! Så kjekt med mange nye, velkommen til dere alle Cayenne: siste tanta nå på en god stund, skal du se. Spådommen skal slå til!! Elibjo: perfekt timing!! Ønsker dere en fabelaktig høstferie og happy humping kunne jo ikke passet bedre med EL og høstferie samtidig Her er aksjeleggingen i gang igjen også. Vi hadde tidenes krangel i går, som bare bunna i dårlig kommunikasjon og mannens uvilje til å snakke om følerier og slikt.. Jeg vet jo hvordan han er etter mange år sammen, men noen ganger trenger jeg bekreftelse på at jeg er den eneste ene, at jeg er Guds gave til nettopp han osv Når bekreftelsen da uteblir, blir jeg lei meg og så er vi igang. Det jeg prøver å si er altså at vi stort sett forstår hverandre godt og kjenner hverandre ut og inn, men noen ganger går det i lås. Regner med vi ikke er de eneste. On the upside: makeup-sexen er nesten verdt det Sjøgress og Unilon: jeg blir med på å bli gravid denne mnd jeg også God høstferie til dere som er så heldige å ha det, jeg skal nyte søndagen og stillheten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725571 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 29. september 2013 #6104 Del Skrevet 29. september 2013 Huff, Minnimusa, høres ut som du har tøffe tak! Er det heeeeelt nødvendig å slipe og lakke gulvet akkurat nå? Kanskje det kan vente til vesla er født og blitt såpass stor at noen kan passe henne en helg? Hun legger jo ikke merke til hvordan gulvet ser ut allikevel, er vel omtrent ca 25 år til hun begynner å tenke på denslags? Vil tro det er mye viktigere for henne at mamman har litt overskudd igjen også etter at hun har kommet ut av magen? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725585 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. september 2013 #6105 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg har som sagt allerede grovslipt det nå så bare flisete gulv der oppe nå. Og ja det måtte gjøres noe med grunnet at det var så stygt og slitt i tillegg til at det da flisa seg flere steder og ikke lyst til å ha masse flis stående opp av gulvet på barnerommet. I tillegg så måtte jeg i sommer bruke det som ekstra katterom da jeg har far og datter i hus og begge var da fertile og markerte(ref stinka kattepiss som MÅTTE bort fort som mulig) så de måtte på hvert sitt rom, så nå som Sjefen(ref far) har mista nøttene for noen uker siden så kan de stå sammen og jeg kunne begynne på barnerommet. Så vil jeg helst ha sånn klart før bebisen kommer da jeg aldri vet hvordan barselstiden blir og vil ikke ha det da hengende over meg at jeg ikke har noe rom hun kan sove på, ha klærne sine og alt annet utstyr som nå står i div ganger etc som jeg snubler over annenhver dag. Vil prøve å gjøre alt jeg kan frem til da for regner med at jeg for nok å holde fingra i med 4 katter og et spedbarn som skal ha oppmerksomhet etter nyttår og vil da ha den lille tiden alene til å kunne sove, slappe av og vanlig husarbeid. Vil nok heller ikke ha penger til å gjøre noe oppussing etter at ungen kommer da jeg ønsker 59 ukers permisjonen med 80% lønn, og da blir det TRANG om penger når man bruker 3-4000 i mnd bare på transport og bor i ett gammel hus med en mil til nærmeste butikk og sentrum. Siden jeg teoretisk sett tjener bra så vil jeg ikke ha krav på noe annen støtte enn dobbel barnetrygd som ikke akkurat er å hoppe rundt å skrike hurra for hehe.. Så litt derfor det haster med å få klart alt FØR snuppa kommer i januar Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725627 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 29. september 2013 #6106 Del Skrevet 29. september 2013 Huff Minnimusa, det høres alt for mye ut for en gravid kvinne, som attpåtil er mye plaget med symptomer Jeg ville ventet med barnerommet hvis jeg var deg. De fleste babyer sover jo på mammas rom det første året, det er ihvertfall anbefalt i forhold til trygghet og krybbedød, men det spørs jo om du har stort nok rom til kurv/vugge/seng eller hva du skal bruke Takk for kryssing av fingre Cayenne Så får du henge deg på en oktobergraviditet sammen med oss andre når tanta drar Og du må selvfølgelig også bli med på oktobergraviditet SpirenMin! Kjedelig med krangling, men tror alle par opplever krangling og misforståelser, det er jo en del av det å bo så tett på et annet menneske. Tantebesøkene mine er så uutholdelige lange, satser på at hun drar om et par dager ihvertfall. Det blir en spennende måned å følge med på! Føler på meg at det vil klaffe for mange egentlig Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 29. september 2013 #6107 Del Skrevet 29. september 2013 Minnimusa, skjønner at situasjonen er en annen enn hva jeg trodde, jeg hadde ikke fått med meg at du allerede har begynt! Håper at du får hjelp, det høres mye ut selv om du ikke hadde vært sliten etter en heftig graviditet så langt! Unilon, vi får håpe at vi blir mange som flytter over i ny kategori på listen vår i løpet av høsten Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725668 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 29. september 2013 #6108 Del Skrevet 29. september 2013 Jeg har som sagt allerede grovslipt det nå så bare flisete gulv der oppe nå. Og ja det måtte gjøres noe med grunnet at det var så stygt og slitt i tillegg til at det da flisa seg flere steder og ikke lyst til å ha masse flis stående opp av gulvet på barnerommet. I tillegg så måtte jeg i sommer bruke det som ekstra katterom da jeg har far og datter i hus og begge var da fertile og markerte(ref stinka kattepiss som MÅTTE bort fort som mulig) så de måtte på hvert sitt rom, så nå som Sjefen(ref far) har mista nøttene for noen uker siden så kan de stå sammen og jeg kunne begynne på barnerommet. Så vil jeg helst ha sånn klart før bebisen kommer da jeg aldri vet hvordan barselstiden blir og vil ikke ha det da hengende over meg at jeg ikke har noe rom hun kan sove på, ha klærne sine og alt annet utstyr som nå står i div ganger etc som jeg snubler over annenhver dag. Vil prøve å gjøre alt jeg kan frem til da for regner med at jeg for nok å holde fingra i med 4 katter og et spedbarn som skal ha oppmerksomhet etter nyttår og vil da ha den lille tiden alene til å kunne sove, slappe av og vanlig husarbeid. Vil nok heller ikke ha penger til å gjøre noe oppussing etter at ungen kommer da jeg ønsker 59 ukers permisjonen med 80% lønn, og da blir det TRANG om penger når man bruker 3-4000 i mnd bare på transport og bor i ett gammel hus med en mil til nærmeste butikk og sentrum. Siden jeg teoretisk sett tjener bra så vil jeg ikke ha krav på noe annen støtte enn dobbel barnetrygd som ikke akkurat er å hoppe rundt å skrike hurra for hehe.. Så litt derfor det haster med å få klart alt FØR snuppa kommer i januar hei tøffe kvinne jeg hadde droppet katteutstillingen!! så har du masse ekstra tid å fikse gulv på. nå er det baby som er førstepri, så derfor ønsker jeg du dropper det. har katt selv så vet hvor du er med så mye å gjøre og lite hjelp å få, må du velge bort litt tror jeg... lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725789 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 29. september 2013 #6109 Del Skrevet 29. september 2013 har forresten testet neg idag 2-3 dager før ikm måtte jo bare!! håper mens utblir men...tja tenker den lusker i hormonene ! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725795 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 29. september 2013 #6110 Del Skrevet 29. september 2013 Da har jeg blitt spådd at jeg har en liten guttebaby i magen, så får vi sjekke på tirsdag om der stemmer. En elendig søndag, en slik søndag man har gledet seg med skogstur og koselig familiebesøk. Alt gikk skeis fra ende til annen. Så jeg måtte bare gå hjem med gråten i øynene, mens de andre dro på besøk. Er så skuffet og sliten og messer inni hodet mitt at mannen er en dust av ypperste klasse! Får ta meg en dusj, og prøve å plukke meg litt opp, slik at vonde ord forblir som "indre kjeft". Sukk, solen skinner ikke alle dager. Sukk, Cajenne....så utgjort med den hersens tanta! Nå erjeg virkelig i det rette humøret til å skremme henne grUndig på flatmark. Dette skal bli siste gang du ser henne på lenge! En skikkelig og inderlig og überhormonell klem sendes til alle mine kjære støttekontakter. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725843 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. september 2013 #6111 Del Skrevet 29. september 2013 Vinterblomst: Katteutstillingen siste helga i oktober er ikke aktuelt å avlyse, er snakk om verdensvinner utstillingen, som jeg har planlagt i over ett år. Hvis jeg trekker meg nå taper jeg 4500,- og det har jeg ikke råd til!!! Hotell og påmeldingsavgifter er betalt og ikke refunderbart :/ Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725856 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 29. september 2013 #6112 Del Skrevet 29. september 2013 Det høres mye ut, Minnimusa. Kaster meg med på lykkeønskningene fra alle de andre her! Husk å ta vare på deg selv, jeg ville forsøkt å prioritere noe av dette helt bort... Så kjipt, Cayenne, men snart er det nye muligheter! Vi blir en hel gjeng med store mager om kun kort tid Jeg synes det er så spennende å ha dette fellesskapet med flere som håper og prøver samtidig. Lykke til, alle sammen! Jeg føler det på meg at dette er VÅR MÅNED! God klem til alle som trenger det. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725861 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sjøgress Skrevet 29. september 2013 #6113 Del Skrevet 29. september 2013 En til, please, huff, så trist! Vi har vel alle slike dager i ny og ne... Det er så kjipt når man har høye forventninger og så går alt på tverke... Håper du fikk pleid deg selv litt ekstra, og at det går bedre med deg nå. Stor klem! Lykke til, Vinterblomst! Jeg sender masse gode tanker, og krysser fingrene for at den tanta holder seg laaaangt unna! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145725925 Del på andre sider Flere delingsvalg…
sharmi81 Skrevet 29. september 2013 #6114 Del Skrevet 29. september 2013 Guri, så hyggelig og positiv stemning der er her inne, da! Dere viser så stor omtanke for alle - jeg føler meg allerede hjemme her hos dere. Tusen takk for svar, Minnimusa. Jeg har aldri planlagt så veldig tidligere, men nå kjenner jeg at jeg er litt "smittet" av alle dere proffe her inne. Går det bra med deg og mini i magen? Når er det du har termin? Cayenne, god bedring! Og masse lykke til. Det samme til deg, Mamma&storebror. Jeg heier på dere! Noen perioder er tunge, og jeg pleier ofte hente overskudd ved å tenke på sterke folk som dere, som går gjennom så mye uten å miste humør, mot og glede. Mange klemmer fra meg! Dossa, Bokormamma og Tussemor, håper dere koser dere maks i Trondheim. Slike helger er så herlige, og gir masse energi og glede. Jeg skal ha en miniutflukt av den typen med ei venninne om tre uker, bare en overnatting og en dag, men jeg ser såååå fram til det! Vi driver et firma sammen, så er kolleger også, og skal bruke en kveld, hotellovernatting og en dag på å hente energi og nyte bylivet. Jeg kan nesten ikke vente! Åh, Sharmi80, lykke til! Gleder meg til oppdatering. Håper vi følger hverandre inn i forumer for 1.termin veldig snart! Sensitiv, er det mange avdelinger i den barnehagen? Da jeg studerte jobbet jeg en stund som vikar i en kjempestor barnehage med 250 barn. Det var ingen god følelse, selv om de var delt inn i baser. Alt for store arealer, både ute og inne, mye støy og og veldig uoversiktelig, særlig for de minste. Jeg ble ikke der som vikar så lenge. Min sønn gikk tidligere i en fantastisk avdelingsbarnhage i Bergen. Da vi flyttet fikk vi plass til barna i en basebarnehage her. De er 60 barn på to baser der. De er flinke og gode, og har en god pedagogikk, men jeg var litt bekymret da minsten startet der. Da var han 12 måneder, og det var nok litt stressende å være ny og liten i et så stort miljø... Men nå når han er fire år, går det veldig fint! Og kjære deg, da, Unilon, så god og snill du er! Takk for fine ord Lykke til med prøvingen! Vi er ganske likt i syklus, tror jeg. Blir spennende å følge med på hverandre! Ha en super fredagskveld, alle sammen! Ja, håper vi kan følge hverandre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145726137 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 29. september 2013 #6115 Del Skrevet 29. september 2013 Vinterblomst: Katteutstillingen siste helga i oktober er ikke aktuelt å avlyse, er snakk om verdensvinner utstillingen, som jeg har planlagt i over ett år. Hvis jeg trekker meg nå taper jeg 4500,- og det har jeg ikke råd til!!! Hotell og påmeldingsavgifter er betalt og ikke refunderbart :/ ok ja det var jo store greier håper du finner tid til det du syns er viktig! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145726243 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 29. september 2013 #6116 Del Skrevet 29. september 2013 Minnimusa: jeg har pusset opp flere leiligheter/hus, og har aldri hørt om å bruke både olje og lakk på gulvene! I ene leiligheten slipte vi gulvene selv (OMG for et støvhelvete, gjør det aldri igjen og iallfall ikke som gravid!) - og der hadde vi først på litt hvit lasur før vi lakker for å unngå gule gulv. Her vi bor nå fikk vi Gulveksperten(?) til å gjøre det ganske rimelig, han hadde kun på en sterk/holdbar olje, tror den heter hardvoks. Gulvene (som er på soverommene) er like fine etter 5 år, og de får hard medfart av aktive barn! Uansett skal du hverken olje eller lakke som gravid, men er sikker på du kjenner ett eller annet mannfolk (ev. kvinnfolk ) du kan be om en tjeneste! Så kan du heller gjøre noe for dem når babyen har vært ute i verden en stund. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145726797 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 29. september 2013 #6117 Del Skrevet 29. september 2013 Cayenne: Jeg oljet, for å få den fargen jeg ville ha, så lakk for å "herde" og styrke, på parkett gulvet i gamle rekkehuset og det ble veldig bra, derfor jeg tenkte å gjøre det samme her selv om dette er sånne gamle tregulv. Hadde jeg hatt penger så hadde jeg gladelig satt bort jobben!! Får heller gjøre det når resten av 2 etg skal tas hvis jeg har penger til det. Har prøvd å be div venner om hjelp, men alle er opptatt eller bor for langt unna. Og liksom ikke alle som er like "handy" og kjenner et par jeg aldri vil slippe til med sånne ting for kommer til å se alle "feilene" de har gjort i mange år og da gå meg enda mer på nervene hehe.. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145726941 Del på andre sider Flere delingsvalg…
**Cayenne** Skrevet 29. september 2013 #6118 Del Skrevet 29. september 2013 Bare husk at oljet gulv er mye varmere og føles mer naturlig å gå på. Om det blir hakk i gulvet eldes det med sjarm i motsetning til lakk. De nye oljene er veldig bra, så jeg ville virkelig vurdert å droppe lakken om jeg var deg. Synd at ingen kan hjelpe deg Hadde nok hengt opp en lapp på butikken og prøvd å få en skoleelev til å gjøre jobben ettersom du ikke bør puste inn disse stoffene nå, eller ventet med selve behandlingen av gulvet til du har født. Barnet trenger jo ikke rommet på lenge enda. Uansett - det ordner seg nok Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145727041 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apex Skrevet 30. september 2013 #6119 Del Skrevet 30. september 2013 God klem til fantastiske hormonelle EnTil,Please håper dagen i dag er bedre for deg!! Returnerte fra ei helg med masse fliring og flotte folk med gåsehud, frostrier og febervarm kropp - og kompletterer det hele med kraftig vond hals og et hode som verker hver gang jeg hoster. Very nice indeed. Not. Er med andre ord ikke helt på plass, og tårene sitter løst i dag. Hentet posten og der hadde jeg jaggu fått rhesuspapirene der det sto "Tas med på svangerskapskontroll" og på tv nå i formiddag kom de selvfølgelig til en UL der det var umulig å høre hjerteslagene fra den lille.. Mannen har vært hjemme og snudd, men der ble det jo ikke mer action enn en god armkrok å sove i - og selv om jeg ikke er i form har jeg jo lyst å starte prøvinga.. Ukesvis siden vi hadde sex sist, så jeg må vel innkalle han til en prat senere kveld når han kommer hjem så jeg får klarhet i om han er nede i en downperiode lystmessig, er redd for infeksjon eller noe annet.. Tusen tenketanker og i dag er det ikke lett å være positive Apex, beklager mine egotakter - men det er godt å lufte ut her hos dere støttekontakter som ellers er så flink å plukke folk opp når vi ikke har dagen... Minnimusa Hvis dere har en yrkesrettet linje/utdanning i nærheta av dere, eller et malefirma med lærlinger går det kanskje an å få det rimeligere? Her hos oss fins det også en FB-side hvor en kan bytte tjenester, så hvis dere har noe lignende i nærheta av deg - går det kanskje an å forsøke noe slikt? Omså del opp oppdraget, og bytt det i flere tjenester - jeg er sikker på at det er noe du kan som andre vil ha nytte av, men det er avhengig at du firer litt på stoltheta og slipper hjelperen inn. Det er jo tross alt for å få det finere at du trenger hjelp! Skulle ha kommentert bedre til dere andre damer, men i dag velger jeg å lene meg på feberhode og muskelverk, og tar imot klemmer og ikke minst "gode råd for forføring av mann" i denne tilstanden! Ønsker så inderlig å bli gravid igjen fort, og ikke minst komme igang med prøvinga.. Klem! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145728249 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 30. september 2013 #6120 Del Skrevet 30. september 2013 Nå har jeg skumlest de siste drøyt 100 kommentarene (har ikke helt energien til mer enda,....) og ser at vi har fått nye medlemmer. Fantastisk! Velkommen til dere, her er en varm og fin plass å være Tenker mye på dere, damer, selv om jeg virker selvsentrert og overfladisk når jeg først skriver her. Nå er det verste hardkjøret over, så håper jeg kan være litt mer deltagende fremover. Har blitt mest avslapping og soving nå i starten av ferien Hadde en skikkelig hormonell dag i går, ho ho, dere skulle sett meg da jeg skulle sette sprøytene og fikk heeeelt noia!!!! Ikke klarte jeg å sette dem sjøl, og kona fikk i alle fall ikke lov! Jeg grein og sutra, hahaha. Men klarte da sette dem til slutt...selv.... Til dere som ikke aner hva jeg driver med, så er jeg i gang med IVF nr fire Skal til UL fredag, så håper det har skjedd en del til da. Krysser fingrene for at den nye miksen av medisiner funker. Lykke til til dere som pusser opp, og ikke minst til dere som gjør som meg, altså desperat prøver å bli på tjukka Og jeg håper at alle andre koser seg maksimalt med sine småtroll. Kunne noen endre min info på lista, slik at det står jeg er i gang med ivf nr fire? Teit å stå med testedag 14. juli, hehe. TAKK Massemasse klemmer til alle sammen! En liten ekstra smask til Dossa, Tussemor og andre som har etterlyst meg :* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145728343 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 30. september 2013 #6121 Del Skrevet 30. september 2013 Snille deg, Apex. Stakkars deg med både sykdom og leit brev i posten...snakk om å bli minnet på det svart på hvitt. Vel, her er ikke hodet heller på plass og tårene sitter fremdeles løst. Og fremdeles SINT på mannen. For å kompensere på min sårbarhet og kanner med tårer som bare venter på å bli felt, blir han enda lystigere og går rundt og plystrer og smiler. Det er ikke likt han i det hele tatt og når jeg overrasket påpeker dette svarer han at han ikke orker å bli dratt ned i tungsinnet. Og vi som skal på UL i morgen og egentlig hadde tenk å kose oss og feire babyen, nå sitter jeg og kjenner på følelsen at jeg ikke vil ha ham med i det hele tatt. Klemmen din varmet så godt, tar imot og nyter! Huff, må pakke inn tristessen, skal avgårde og holde kurs i sosial kompetanse med en gjeng med ungdommer, så da må jeg bare legge hormonene på hattehylla. Egentlig skulle jeg bare latt de ligge der for godt og inngått fred med mannen og gitt han litt forståelse for hans frustrasjon også....men nå smaker rettferdig harme litt for søtt, snerr! Stor smask til deg også Kjærepære...det blir så spennende å følge deg videre! Håper så veldig, veldig på full klaff for deg nå! Håper ellers alle dere andre får en deilig høstkveld, mine gode støttekontakter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145728442 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 30. september 2013 #6122 Del Skrevet 30. september 2013 God bedring til syke og hormonelle bomber jeg skulle vært ute å gått en lang tur i solværet men... litt blue kanskje... fordi tr kommer imåren?. det er på dagen 14dager siden el så regner med ikm er 1.okt. hmmm hadde vært så gøy om den uteble imåren, onsdag og torsdag..for da skal det testes igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145728498 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 30. september 2013 #6123 Del Skrevet 30. september 2013 Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145729205 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mamma&storebror Skrevet 30. september 2013 #6124 Del Skrevet 30. september 2013 Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 16, SA september & November + 4 kjemisk) 35 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester: Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Supersnusken (termin 25.des)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145729251 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersnusken Skrevet 30. september 2013 #6125 Del Skrevet 30. september 2013 Hei jenter! Skal si her skravles!! Tok meg litt tid å lese gjennom siste dagers kommentarer gitt! Selv er jeg nå offisielt over i 3trimester!! Litt sprøtt....når jeg er inne på forum er temaene plutselig slimpropp/rier/fødsel...føler det kommer mye nærmere nå. Formen er litt variabel, føler meg fryktelig tung og dvask, sliten, trett og masse vondter og halsbrann..Vanlige ting altså, men fy så plagsomt og slitsomt! Særlig i kombinasjon m 100% slitsom jobb, 2,5åring i trassalder hjemme, div ekstra prosjekter på jobb og flytting... Stønn. Men nok syting for denne gang, er jo fryktelig glad for at jeg endelig ble gravid! Babystøv drysses herved over hele tråden! Har vært veldig fraværende her inne siste mnd, men har lest altså, er bare så sliten at jeg sjelden har inspirasjon til å svare.. Er jo uendellig mye man kunne kommentert på! Det jeg husker nå er: Gleder meg til en oppdatering om helgen fra Dossa &co, må være litt rart å treffes live? Men er sikker på at det var en herlig helg da! Hadde tussemor og bokormmamma med seg baby da eller? Og hva med sædkoppene..? En til: kjenner godt til gravide hormonella i kombi med sindige menn... Vet at min sliter litt i alle fall, han reagerer liksom aldri slik jeg ønsker.. Og merker at hans omsorg/bekymring for meg som gravid er veldig annerledes enn førstegang, dvs klart mindre tilstede.. Heldigvis slår han til innimellom da! Og din høres jo egentlig ut som en prakteksemplar da! (selvom det kanskje ikke var det du trengte å høre nå...) Håper dere klarer å kose dere på UL i morgen! Og ang kjønn, jeg har liksom hele tiden tenkt at du bar på en liten jente jeg, så vi får se om det er jeg eller spåkonen som har de beste evnene.. Minnimusa: Jeg holder med alle andre som anbefaler å roe ned...en stor feil å tro at det skjer når babyen kommer! Det er i alle fall min erfaring, ikke alle som får rolige babyer som sover mye for å si det slik Du trenger overskudd når hun kommer, og hun bryr seg ikke om gulvet på barnerommet eller annen oppussing, det er helt sikkert! Ta litt vare på deg selv fremover da! Ellers lurer jeg jo på alle dere prøverne! Cayenne, du blir jo gravid i oktober, det er jo bestemt for lenge siden.. Og kjærepære, nå skal det klaffe for deg! Håper også du slipper å vente lenge Apex, og vinterblomst og alle dere andre jeg nå ikke nevner! Koselig med så mange nye altså, men vanskelig å huske alle! Hvordan går det med deg Fiemor? Og Lykkelige Linda? Og Symbio, vet mange har etterlyst henne, er så spent? Må nesten snoke litt på barselforum snart for å se om hun er der... Nei, nå må jeg skru på tv,n og se hvordan den nye regjeringen blir! Ha en fortreffelig uke alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/245/#findComment-145729260 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå