Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, er ganske ny her inne :)
Meg og mannen er et gift par på 32 år.
Vi har en datter på 13 år og en sønn på snart 6 år.

hadde siste EL 22.09 og vi prøvde 2 dager før ut, så håper det vart fullklaff...:)
Blir spennende å sjå om Tante Rød uteblir ca 6.okt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ønske-spire: Kondolerer så mye. Et liv har gått bort og et nytt liv kommer snart. 

Velkommen Sharmi81, jeg er også ny her inne :) Håper det klaffer for deg, og at det blir en fin positiv test istedet for tantebesøk i oktober :)

Jeg har vært på babysang med min 13 mnd datter OG venninna mi sine tvillingdøtre på 11 mnd! Skal passe dem av og til, og jeg ville ikke gå glipp av babysang for det, så da møttes vi der og så dro hun mens jeg ble igjen med de tre små. Det gikk bra, er litt stolt hehe, men mi vart litt sjalu, så prøvde å kose masse med henne. Litt sang og så spising og så masse leiking :D Kanskje jeg blir smittet av tvillingstøv, håper det! <3

Skrevet

Hallo :)

Sitter her og koser meg med sjokolademelk :D Måtte lage en ny last, he he... Hvertfall mindre koffein. Er ikke effektiv nok om dagen, så jeg må skjerpe meg! Kommer meg så sent i seng og får for lite søvn. Må jobbe med det å legge meg tidligere.

tussemor: Jeg studerer på Blindern. Men skal hovedsaklig ta studiene som selvstudium dette semesteret. Studerer du på Blindern også? :)

Synd at ekteskapet deres ikke går så bra. Håper det er vilje hos begge til å jobbe med å få det til å fungere. Men vet at det ikke er lett! 

Unilon: Ja, det er full fart med en 3-åring! Utrolig så mye energi sønnen min har :D Og tusen takk! Jeg håper virkelig at jeg går opp til eksamen i mai 2014 med barn i magen :) Er du hjemme med datteren din eller har du begynt å jobbe/studere igjen? Håper det ikke tar lang tid før du blir gravid!

Dossa: Takk, håper du får en fin dag også :D Går alt bra med deg? Nå er det snart høstferie for dere! :D

Klem til dere fra meg

Skrevet

Auuu, dette bør være siste tantebesøk på lenge, for nå har jeg så vondt at jeg bare måtte ta en tablett og legge meg.

Sensitiv: Jeg skal være hjemme med snuppelura mi ut året, begynner på jobb igjen etter nyttår, men bare i 50% i første omgang :) Her skal det koses max hehe. Men jeg skal være dagmamma for ei lita jente fra oktober av, pluss litt for de tvillingene og av og til deres tre år gamle storesøster. Så tulla mi skal ikke mangle lekekamerater :D Studerte noe videreutdanning ved siden av jobben som fjernstudent de to foregående årende, og rakk å bli ferdig før snuppa kom i august i fjor. Mye selvstudium der også, med innleveringsoppgaver på nett, noe lignende det du skal gjøre dette semesteret kanskje? Jeg er ikke så flink på selvdisiplin, oppgavene ble skrevet natta før leveringsfrist >.< men regner med du er flinkere enn meg hihi

Skrevet

Jeg burde egentlig være laaaangt under dyna nå!! Men frk.Karate kid i magen har starta med ordentlig karatetrening og når hun har disse "Go bananas" rundene sine så blir jeg skikkelig kvalm = ikke mulig å sove!! Noen andre her som var plaget av å bli kvalme når bebisen hadde sånne hyperaktive runder i magen?? Er nå 22+2 og reagert sånn de siste par ukene når snuppa setter i gang for fult. 

Skrevet

Ja, jeg kunne også bli kvalm og rar da snuppa mi romstrerte inni magen da jeg hadde lagt meg. Hun sparket også mye nedover i den sida av magen som lå ned mot madrassen, og det gjorde nesten vondt hehe. Men det er jo gjerne da de våkner og vil leke, når ikke mamma går rundt og vogger dem i søvn :)

Skrevet

Minnimusa :) huff det er små leit når spira skaper mye uro.

Har du prøvd å sove på venstre siden og med masse puter som bygger opp både her og der?

Hos meg virka det ihvert fall ;)

God bedring!!!

Tussemor ;) nå er det like før!!!!!!

JAAAAAA :wub: hihi hihi hihi!

Unilon :) dumme tantekreket som gir smerter!!

Masse god bedring!

Tanta har nettopp forlatt meg :D og måtte det bli lenge til neste gang ;)

Gleder meg vilt til høstferien med masse kos med familien og humping med mannen i mitt liv :wub:

Rødvinsorgasmer må gjøre susen i ferien ;)

Sensitiv :) ååå nam nam sjokolademelk *yummi*

Er ikke alltid like lett å komme seg tidlig i seng :P  men du er flink til å studere og jobber hardt!!

Er imponert over dere som studerer og har barn!!!!

Av med hatten for dere :wub:

Skrevet

Dossa: Prøvd å ligge i alle stillinge, men når hu har de værste raptusene så nytter ikke noe annet enn å vente ca 1-1,5 time til du roer seg ;) Og når man snakker om snuppa så driver hu nå med morgen gymmen og kjenner at jeg må løpe på do for blæra får gjennomgå her nå hehehe.. Kan bli moro å se hvordan du blir når du kommer ut, har en følelse av at hun blir en håndfull ;)

Skrevet

Hola Amigas!

Ser at det er lenge siden jeg har vært innom og kommentert, men er fortsatt inne og leser via mobilen og når korttidsminnet er på høstferie må jeg innom med PCen og lese skikkelig innimellom for å ha litt bedre oversikt over dere skravlekjerringer!  :D

Velkommen og kjempemasse lykke til med prøving Shami81 og Unilon, håper dere finner dere godt til rette sammen med oss!  :)

Cayenne: hvordan står det til i DPO-land?? Her krysses fingrene for deg!! 

En til, please; Jeg skjemmes bort med selskap og omtanke fra mine nære og det kjennes godt for sjela mi.. Og ikke minst veldig uvant.. Er vanligvis den som gir omsorg i vennegjengen så at dette går denne veien nå er veldig merkelig for meg. 

Fiemamma; Så koselig at far er stolt over sine nye kunnskaper, artig at han er så deltakende.. Må være deilig for han å faktisk kunne kjenne at "der er hodet", når han som andre menn ikke kjenner det på kroppen og knytter seg til fosteret på samme måte som den som bærer det fram. Ble enda mer glad for å lese at det sto så bra til med deg!  :wub:

Dossa: EL og humpings i høstferien... nananananana.. VI vet hva dere skal gjøre!  :lol:  Lurer på om jeg også er ca ved EL i neste uke - får i såfall legge snubletråd i skogen og overfalle Mr Elgjeger som har reist fra sin kvinne på ubestemt tid.  :huh:

Løve2012; Hvordan går det med deg og jobben - har du sagt noe? Jeg tenker det er like greit å bare si det som det er, du har i følge arbeidsmiljøloven krav på tilrettelegging på arbeidsplassen også selv om det er tidlig!! Husk på abortrisikoen, det er virkelig ikke verdt å ta sjansen!! Ta vare på deg selv, du har dyrebar last..  :wub:

Kjærepære & Grøne: Takk for klem, keep 'em coming - de gjør så godt i ei sliten sjel!  ;)  Hvordan står det til i deres verden??

HH80: Gliste til "blodfans", det funker jo det også... Er sånne som er litt i overkant slitsom, akkurat som blodtantene som uforskammet nok parkerer på tunet ubedt! Godt å lese at du får god oppfølging og kan slippe de verste bekymringene.

Sensitiv: Sender deg mange gode tanker, aldri aldri aldri gi opp håpet! Magiske ting skjer støtt!  :wub:

Og når jeg tenker på hverdagsmagi: Nerdybirdy: Jeg heier på deg i innspurten!! 

Tussemor: Hvilken bok er det dere leser? Har vurdert å foreslå "noe" for mannen og meg, tenker vi må bli flinkere å snakke sammen og litt mindre gode på å anta hva den andre legger i ting.. Vi er definitivt ikke materiale til å bli synske!  :P  Jeg håper indelig at vi snart får en spire som er frisk og sterk, men før det aksjelegging, og da må vi være sammen i de magiske timene der gullegget er mottakelig.. God klem til deg, du er virkelig ei som "ser" oss alle, enda det er mer enn nok på hjemmebane. Takk for at du har overskudd til oss!!  :wub:

Håper det blir ei flott helg for dere vakkerdamene som slår dere sammen i helga, Tussemor, Dossa og Bokormamma - NYT hverandres gode selskap!!

Vinterblomst: Venter i spenning på nyheter fra deg!

Hurra for Elibjo - du rykker stadig lenger fram i køen!!  ;)  Good times are coming!

Minnimusa: Så fantastisk morsomt at akkurat du vant! Ble veldig glad på dine vegne.. Husk på at mye liv er en fin ting selv om det er slitsomt. Hold ut!! 

Ønske-spire: Så trist det må være å miste svigermor midt oppi en sånn forventningsfull tid som tida rundt termin er.. Livet er mangfoldig, sorg og glede hand i hand. God klem til deg, og lykke til med fødsel! Venter veldig spent på å få høre ditt jubelrop!!  :wub:

Med meg går det greit, er tilbake på jobben men ikke i turnus enda. Har lært mye om meg selv og tenkt mange tanker rundt sorg, og hva styrke er.. Enkelte dager er det for meg å kunne si "I dag har jeg det ikke så bra" og tørre å tro at den jeg snakker med tar vare på tillita jeg viser med å være så ærlig.. Det er vondt og godt å være så åpen om det - men det fungerer for meg.

Sjefen og kollegaene mine har vært helt fantastiske så det var faktisk godt å komme tilbake til det jeg drev med frem til den ulykksalige UL-timen der vi fikk det store sjokket. Humøret svinger, som sikkert normalt er.. Er det sånn at MA/dato for utskrapning = samme som 1. dag menstruasjon?? Kan jeg forvente mens et par uker etter det?

Samboeren var kjempefin her om dagen.. Ingen blødning tenkte jeg var det samme som klarsignal for sex fra legen, men han sa: nei,nei,nei.. Ikke før etter mensen!  :wacko:  Og jeg måtte da forklare han at det var ikke det Dr hadde sagt, vi kunne når vi ville bare denne første blødninga var over.. Og før neste mens kom det jo ei eggløsning, for hvis ikke ville det ikke bli noen mestruasjon.  -_-  Lurer på om det var en som satt og tegnet i viktige skoletimer...  :D  jaja, får vel fange han inn en av dagene for litt kos og aksjelegging.. Savner sex nå som det er ukesvis siden det har blitt noe på meg, her er det slutt på "tjenester" om han ikke bidrar litt han og! 

Vel, ladies - her er det på tide å farge hår, føler at jeg er like grå i håret som Cruella stedvis.. Grøss.

God klem til dere som vil ha!  :wub:

Skrevet

Dagens klageinnlegg fra en egentlig veldig fornøyd og takknemlig gravid !!

Men nå begynner det å røyne på her.... Jobber fortsatt fullt som sykepleier påsken travel medisinsk post. De to siste dagene på jobb har vært kaos... Cup for eldstemann søndag , jobbing hele forrige helg, ny kamp tirsdag, fotballtrening og fau møte idag, mens mannen måtte på foreldremøte med sin sønn, imorgen er det kveldsvakt , tidlig fredag og lørdag er det ny cup...det går med andre ord i et sinnsykt tempo noe jeg vanligvis liker, men nå er jeg sliten. Er bare i uke 27, men er helt sår og øm over symfysen ett en dag med mye gåing på jobb.. Mini sitter i seteleie og bruker blæra mi som trampoline tror jeg....kjennes hvertfall helt sårt ut i området der....

Gleder meg til helg og friiiiiii : ))) da skal det soves !!!

Skrevet

Koselig at flere av dere sender varme tanker og hilsener....tror faktisk at lillemor i magen har vært en liten trøst for mange rundt meg de siste dagene også...gir håp for fremtiden og gode tider at nytt liv skal komme! Tror nok han som skal bli pappa også synes det, og vi vet alle at svigermor var veldig glad på våre vegne...hun gledet seg veldig over at sønnen skulle gi henne et jentebarnebarn, ettersomhun var bestemor til 6 gutter før;-)

Personlig.er jeg mer enn letta over at begravelsen ikke fremprovoserte fødselen, det hadde vært tung for meg.... Men nå er den over og livet går fremover....så nå skal det bli noen rolige dager....og kanskje litt action med pappaen for å hjelpe modningsprosessen!? Er klar til å hilse på henne <3

Jeg håper at du får med deg mannen så fort som mulig apex, vet flere som har blitt gravid før de får neste mens! Krysser fingrer!

Lykke til nerdybirdy....spent på deg, og når du får!

Minnimusa, du har noen uker foran deg med spark, press og strekking, let etter gode ligge og sittestillinger.....det blir du å trenge. Men, synes faktisk det er litt godt med mye liv, man slipper iallefall undre over om alt er som det skal<3 har ei som er veldig aktiv i magen selv! Uke 25 til 39 har rast avgårde, så snart er du også i mål!

Rekker ikke kommentere flere spesielt nå, men sender ut klemmer i fleng

Skrevet

Apex du er jo flott som kommenterer så mange av oss  :rolleyes:   jeg venter i spenning til å teste,tenker tirsdag blir første dag, om jeg ikke sprekker og tester med cb etpar dager før haha (sist slo det ikke ut før ikm og var da gravid) 

Farge håret har jeg også gjort ikveld, det er et mas men dog så deilig når det er gjort  :) god kveld til alle på lillelørdag! her går det i tyrkisk peber drops knas knas  ;)

Skrevet

for det første!! wow for en evne til å kommentere og huske på så mange! det synes jeg er skikkelig kult!

nei, har ikke sagt noe men det er fordi jeg har greid å pådra meg en aldri så liten bihulebetennelse og en fresk bronkitt på toppen, så jeg er sykemeldt hele denne uka. skal allikevel innom jobben på fredag for å ha medarbeidersamtale, det er jo en fin mulighet til å si det :)

og når det kommer til hårfarge... jeg dro til frisøren i går, sånn helt spontant (les: kjeda meg i hjæl...) jeg har vært blond hele livet med noen perioder med litt mørkere farge. men i går farga jeg håret RØDT!!! hahaha, jeg dævver ass!! og det verste av alt er at jeg er superfornøyd! liker det skikkelig godt :)  :) :)  

var hos JM i dag angående at jeg fikk HELLP i forrige svangerskap. så nå er alle hjulene i gang og det er bare å verpe videre og jeg gleder meg til jeg bikker 12 uker. er ca 7+2 nå :)

samboeren og jeg mediterte sammen i går, da sa vi hei til det lille frøet på sjeleplan og da rant tårene... det var så stort for meg og det kjentes ut som livmora svulmet og fant seg enda bedre til rette inni der :)  nå høres jeg vel helt Martha Louise ut, det var ingen engler og fjær altså, men en kjempefin meditasjon og jeg kan bare anbefale alle som liker å meditere å prøve en svangerkapsmeditasjon!! gjorde det flere ganger i slutten av mitt første svangerskap og hadde også en time hvor vi så på fødselen og det gjorde meg mer selvsikker og følte at den fødselen virkelig "var min" :)  :)

sender baby-støv og fruktbarhets-Magic til alle som vil ha :)  :)

Skrevet

Ā Ønske-Spire, nå er det spennende tider i vente. Tenk, nå har du knøttet hos deg snart. Godt at nytt liv også kan være en trøst i sorgen. Det var så leit å høre om svigermoren din.

HH80..pass nå godt på deg selv. La ikke hverdagen slite deg helt ut. Og nyt kommende helgedager!

Jøje meg, Minnimusa. For en sterk liten turner du bærer på! Husker du når du først kjente liv? Jeg har et par ganger kjent små dunk, men i går var det big guilty chocolate time, og det var det en spire som satte stor pris på og det spellet og dunket og danset det inne. Jeg var helt ekstatisk! Men det er ingen muskebunt vi snakker om her altså, såvidt jeg kjenner de små pipestilkene, smelt. Men jeg er så forelsket! På tirsdag får vi vite om det er en lillesøster eller lillebror der inne.

Sender resten av dere verdens beste klem, er så sliten etter jobb at jeg ser dobbelt, sukk.

Skrevet

En til; hehe.. Jeg har morkaka på baksiden så kjente henne første gang når var 13 uker som bobler og "fiskehaler" når jeg var rundt 16 uker så kjente jeg spark og fra uke 17 kunne man kjenne og se de fra utsiden <3 Må si jeg føler meg priviligert over å kjenne så tidlig og elsker å kjenne hu romstere rundt. Men gruer meg litt til slutten skal hu fortsette i samme aktivitetsnivå, når hu allerede er karate og kickbokser mester der inne hehe ;)

Skrevet

For en herlig tråd! Jeg får bare veldig lyst til å være med i gjengen!  :)

Jeg er 33 år, gift med mann 37, to barn. Nå ønsker vi nummer 3, og jeg fjernet hormonspiral i midten av august. Nå er det prøving, prøving, prøving. Neste EL er ca 1.oktober, ikm ca 17.okt. Tester ikke, men håååper å slippe TR i oktober. Utålmodig, ja! 

Jatakk til alt babystøv!  ;) Og lykke til alle dere som prøver, og alle andre som føler for en lykkeønskning. Håper det er plass til et nytt gjengmedlem.

Skrevet

Hei, hei Sjøgress! :) Velkommen til oss gærne og surtrete, morsomme, rause og nesten ikke skumle gjengmedlemmene - her er det så godt å være så slå deg godt til rette!!

Nyter nattetimene til litt siste -liten-pakking, reiser på dykketur på morgenen og det er mye som skal på plass selv om jeg denne gangen reiser uten dykkerutstyr fordi jeg ikke føler meg heeelt tipp topp i formen enda.. Har derimot organisert og samlet sammen kostyme til lørdagens 70-tallsparty som kan se ut til å bli en fargerik affære. Gleder meg til tur med venner og en god fest til helga, kjennes ut som en evighet siden!

God helg snupper!!

Skrevet

Sjøgress: Velkommen!! :) Håper du snart får en positiv test!

Unilon: Så fint du skal være lenge hjemme med datteren din. Og at du jobber kun 50 % etter jul. Det synes jeg supert når man har muligheten til det! Du kommer aldri til å angre :) Jeg var hjemme med sønnen min til han var 2,5 år - da begynte han i barnehage. Han går der ca 4 timer 4 ganger i uken. Så her er det masse kosing :D

Holder ikke på med videreutdanning, men tar at studium på Blindern som for det meste har obligatorisk undervisning. Forrige semester var hardt! Ble nok en del stress. Kanskje en årsak til at jeg ikke ble gravid?  Nå prøver jeg å ha mer ro rundt meg. Har fått laget en ordning med mye selvstudium siden sønnen min er lite i barnehagen. Men det krever mye disiplin, lesing. Jeg kan også utsette litt.... Men når jeg kommer igang så står jeg virkelig på. Håper det skjer snart !!!:D

Dossa: Takk for det! :) Ja, det er travelt å være hjemmemamma og student. Men mest av alt utrolig fint å få være så mye sammen med sønnen min. Han kommer alltid først :)  Du har jo jobb og tre barn, så du vet vel alt om travle dager! :D 

Apex: Synes det er imponerende og sterkt av deg å gi så mange gode kommentarer til andre etter det du nylig har vært gjennom! Forstår at du er et godt menneske! Jeg håper virkelig at du får en positiv graviditetstest snart og at alt skal gå bra!!!!

God natt gode venner :)

Skrevet

Velkommen Sjøgress, sånn følte jeg det også, så jeg joina for noen dager siden, og følte meg velkommen med en gang, herlig!! :D Vi skal begynne på første prøving av barn nr to når TR er ferdig. Jeg heier på deg, og håper vi har opplevd siste TR på leeenge.

Minnimusa: Så artig at du kjente liv så tidlig pga morkakestillinga, jeg kjente ikke noe før jeg var mange mange uker på vei med snuppa, ble faktisk bekymret, men uten grunn heldigvis.

Mange som har farget håret i det siste ser jeg, dere er sikkert veldig vakre nå! Jeg var hos frisøren for noen dager siden til klipping, og da sa hun faktisk at min naturlige hårfarge er IN i år!! Jeg har rødblondt hår, og det må være første gang i historien at min hårfarge er in!  :lol: haha

HH80 -tøff du som jobber fullt i et så krevende yrke mens du er gravid, og så den timeplanen attåt da! Supermom ;)

Dossa, takk for bedringshilsen, nå skal den tanta holde seg borte fra deg og meg og alle her inne! Jeg må vel ha henne til over helga men... Kos deg massssssse i høstferien ;)

Skrevet

Apex, 70-tallsparty høres så artig ut! Har bare vært på et par temafester i mitt liv, og det har vært utrolig gøy, og ikke minst å se hvor oppfinnsomme enkelte er med kostymer. Du får ha en groovy trip tilbake til 70-tallet ^^ Leste litt tilbake, og kondolerer så mye med ditt lille frø *klem* Fint å se at du har gode støttespillere rundt deg, og at du klarer både å leve i nuet og tenke fremover. Du høres ut som en sterk person, som er vant til å hjelpe alle andre, men som også til slutt våger å vise sin egen sårbarhet. *en klem til*

Sensitiv: Å så deilig å kunne være så mye hjemme med gullet sitt! Jeg kunne tenkt meg å vente med barnehagestarten enda lenger, men så har vi lyst på en til snart også, og tenkte det blir best med lønnet permisjon neste gang også, så bestemte meg for å jobbe litt hehe. Så fint at du tar stressnivået på alvor og gjør tilrettelegginger. Tror det slår meget positivt ut også i henhold til å bli gravid! Heier på deg!

Skrevet

Minimusa: bevegelser fra leieboern i magen er bare det beste !!! Elsker å ligge å kjenne små spark etter alle de gangene jeg er oppe og tisser på natta for eksempel : )) herlig !!!

Følger spent med dere som skal teste i dagene fremover : ) husker ikke alle navna!! Måtte alle her inne snart sitte med positive tester : ))

Skrevet

Åååå for en herlig morgen :D

Våkner opp til minus grader og da frister det veldig lite å krype ut av den varme dyna :P

Minstemor lå mellom oss, merker ikke at hun kommer krypende opp i senga vår om natta :P  så det prosjektet om å følge henne tilbake til egen seng går jo rett i vasken :P  hahahahaah

Hun holdt godt rundt meg og sa at vi bare måtte hvile oss litt før vi sto opp *knis*

Morgen kos av unga er det aller beste jeg veit :wub:

Jada da er tanta ute av hus og sexinga kan begynne :rolleyes:

Venter EL i slutten av neste uke, så i høstferien blir det rødvinorgasmer ;)

Minnimusa så herlig beskrivelse av jenta di *smelt*

Hun er jo så glad i mamma'n sin og gir tydelig tegn til deg vettu :wub:

Med min første kjente jeg ikke noe liv før jeg var nesten 24 uker, og det var pga morkaka.

Ble jo bekymra men da han først ga fra seg slag så var det en herlig følelse!

Sjøgress velkommen så masse til oss!!!!!

Og måtte spira sitte før du veit ordet av det :wub:

Apex jeg digger interessen din!!!! Det er virkelig noe jeg sjøl har hatt lyst til. Kanskje en dag :)

Er så herlig å lese at du har flere bedre dager enn dårlige dager :wub:

Veit det snart er din tur vennen!!! Kos deg i helga på festen!!!

Det høres ut til å bli knall bra :D

HH80 bare pass på formen så du ikke sliter deg fullstendig ut.

Du bærer på noe veldig verdifullt :wub:

Nyt fri helga di :D

Løve wow så kult at du valge en farge helt ulikt den du har :D

Ser for meg den lekre dama jeg nå ;)

God bedring!!!

For en herlig opplevelse du og mannen din fikk da dere mediterte :wub:  Skjønner godt at du ble rørt, ble det sjøl jeg da jeg leste innlegget ditt *smelt*

En til vennen god klem til ei herlig jente :wub:

Imorra reiser jeg til Trondheim sammen med ei venninne og jeg gleder meg masse!!!

Skal bo på samme hotell som søte Bokormamma og Tussemor :wub:

Skal bli herlig å få møte disse to vakre og skjønne jentene!!!!

En hel helg uten mann og barn, sove lenge og spise god frokost på hotellet :wub:

Det blir ikke bedre så denne helga skal virkelig nytes fullt ut!!!!

Sender en god klem til dere alle herlige jentene på denne tråden :wub:

Jeg digger dere alle sammen!!!!!!

Skrevet (endret)

Heia Cajenne! Ikke mange dager til strekene skal dukke opp, nå MÅ det være din tur. Hvordan er følelsen?

Og velkommen skal du være Sharmi, og et stort HEIA til deg også! 

Lykke til med studiene, Sensitiv. Hva er det du studerer? Jeg har trådd mine sko på HFfakultetet på Blindern, tok første del av hovedfaget der før jeg reiste vestover og fullførte der. Trivdes kjempegodt :) Tror aldri jeg blir ferdig med studier jeg, elsker videreutdanningen jeg er i gang med nå!

Tussemor, var det du som koser deg med fordypninger i samhandlingsreformen?  Hadde et helt semester om reformen i min forrige videreutdanning, så har hele greia litt i vrangstrupen he he... Gode intensjoner, men hvem skal finansiere gildet var studiegruppas (litt forenklede) konklusjon. Kommunen? Hell nooooo!

Søteste Dossa, så gøy du skal få det!! Først treff med Bokormamma og Tussemor,et trekløver med damer av ypperste førstesortering, he he. Tenk nå skal du først bli inntyllet i god energi og magiske sædkopper for deretter å toppe det med de skjønneste rødvinsorgasmer. Ho ho...dette må jo bare bli en suksessoppskrift! 

m1980 ,GeekGirl81 og Lykketroll*morTil2?..er dere med oss fremdeles? Hadde vært veldig gøy å høre hvordan det går med dere, og selvsagt hvordan fødslene og barseltiden har gått :)  Og så spør jeg selvsagt igjen etter Symbio. Noen som vet?

Måtte smile av deg, Sensitiv. Ser meg for deg nytende på din nye last..sjokolademelk. He he, så søtt :wub:  Her lager mannen mørk, deilig kakao til meg nesten hver kveld! Heldige meg!

Wow, minnimusa..stilig at du kunne se det utenpå allerede ved 17 uker. Så gøy! Skal se det er en liten atlet du bærer på, eller kanskje det bare er jeg som ruger på nok en liten bedagelig livsnyter som bare tar i når h*n må. Mine to mellomste barn bare lå som noen valkete, fornøyde, vakre marsipanbrød til de nesten nådde året, he he. Eldste er atleten i huset og gikk da han var 10 måneder!  Stakkars sistemann. Mammas siste etterlengtede elskede baaaabyyyy, men stor B, som sikker kommer til å ligge i dypvogn til vedkommende skal konfirmeres :D  :D

Bokormamma..hvordan står det til med deg? Er alltid så gøy å lese om dine levende betraktninger om hverdagens små og store hendelser. Nesten som jeg er flue på veggen.

O hendelse, her går tiden og en epikrise ligger og roper på meg.

Ha en deilig, deilig høstdag sweeties! Skjem dere bort i kveld, om det skulle være med rødvinsorgasmer eller høye glass med sjokolademelk. Jeg skal på jobb, men vakten innebærer heldigvis mye pizzaspising, lite gåing og lite ansvar, ha ha..i dag passer det meg faktisk utmerket.

Og sist men ikke minst..Velkommen skal du være Sjøgress :)  :)

Endret av En til, please.
Skrevet

Hei alle damer! Idag er jeg "hele" 4+1, og det betyr vel i uke 5!? Føles som jeg har vært gravid i evigheter, og så er det bare noen få dager:) har ikke blitt særlig kvalm enda, og er engstelig som fyyyy.... Har jo andre symptomer; ømme bryster, vond korsrygg, stikkinger i livmor og nedentil, tisser ofte, sulten og konstant fysen, svimmel osv... Men er så livende redd... Er det hysterisk å dra til legen og få målt hcg nivå?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...