tussemor5 Skrevet 22. september 2013 #6026 Del Skrevet 22. september 2013 Heisann!!!!!!!! Her skravles det som aldri før, det er sååååååå herlig!!!!! Når er det bare 5 dager igjen til den O STORE husmorferien ala 2013 for meg, bokormamma og dossa!!!!! Det skal bli sååååååå deilig og så ufattelig gøy å treffe disse to magisk, flotte damene!!!!!!! Jeg skulle gjerne likt at dere var med alle sammen jeg!!!!! Her har det de siste ukene, faktisk, vært ganske greit og kronidioten hadde liksom tatt seg virkelig på tak, men den siste uken har helvette dundret i hodet på meg igjen og jeg kjenner at tålmodigheten er tynnslitt, ekteskpsløftet klarer ikke å gi meg styrke og jeg vil mer enn før UT av dette livet/ forholdet!!!! Jeg har dog lovet duden at han skal få ut oktober til å "skjerpe" seg...sukk...Etter det er det min tur til å jobbe meg gjennom ei bok (som jeg har "tvunget på han) og den tar 40 dager, det vil da si at i midten av desember er deadline...uggh...siden vi da nærmer oss veeeeldig jul, har jeg ikke samvittighet til å ta ut noen separasjon før på nyåret. Så med andre ord...jeg slipper ikke unna sååååå lett :-P Ser dog fram til noen "gubbefrie" dager nå Lykkelig: Jeg kjenner meg sååååå godt igjen i dine beskrivelser altså!!!! Dog, supermamma, ikke strev, husk: Det er INGEN som kan være bedre mamma for barna dine enn deg, uansett hvor sliten du er!!!! En annen ting, UANSETT hvor lite mannen liker å være alene med alle barna, så burde han være mann og pappa nok til faktisk å gjøre det. Gi deg litt luft under vingene en og annen gang. Hva gjør han hvis noe, mot formodning, skulle skje med deg???? Du må ikke gjøre han noen bjørnetjeneste der. Her i huset er det værtfall ingen bønn. Jeg må vite at jeg kan stole på at alle ungene kan ha det greit samtidig med faren sin om noe skulle tilstøte. Dessuten, siden vi sliter så fælt, så må jeg vite at ungene kan ha det greit sammen med han i flere dager!!!!!!!! Sender deg alle mine varmeste tanker og klemmer...å du, jeg er på ett vis blitt ganske så glad i deg også og er litt redd for å "miste" deg Dossa: mi Dossa, fytti som jeg gleder meg til å møte deg, gruse klemme deg og servere drikke fra sædkoppen Gjett om vi skal sause deg inn med det babystøvet ungene våre har Håper du har forberedt venninda de Suger til meg litt positiv energi fra deg og håper jeg kommer meg i mål med alle gjøremål også denne uka Apex: Jeg tar av meg hatten, krysser alt jeg har for deg og håper at din magiske evne til å håndtere det triste, gir deg en slik fred i sinnet, slik at spira sitter som ett skudd igjen snart!!!! Jeg er bare såååååå utrolig glad for å høre om alle som stiller så bra opp for deg og gir deg tid!!!!!! Sensitiv: Så flink du er til å kutte lasten din!!!! Håper virkelig spira de sitter snart...må si at jeg ble litt nysjerrig på alderen din God varm klem Cayenne: Hvordan får det? Er det ikke teste tid snart? Jeg heier så innmari på deg altså!!! Hunny: Er mannen på beina igjen? Håper du får litt hjelp snart Nerdybirdy: Tror du kan slappe heeeelt av Det med at hodet fester seg er bare såååååå individuelt Tenk at du snart er i mål!!!! Hjertelig velkommen til alle dere nye...jeg klarer ikke å huske alt, men tro meg, jeg gleder meg vilt til å bli kjent med dere!!!!!! Finn lista vår og hiv dere innpå God varm tusseklem til dere alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145708381 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 22. september 2013 #6027 Del Skrevet 22. september 2013 ja her prates det gitt, og nye kommer til jeg har ikm om 7 dager, og holder idag på å sprekke av irritasjon! ikke vet jeg hvorfor men sannsynligvis pms jeg har vært full av luft siden etter el, flere dager med hodepine som heldigvis ikke er så ille lenger, og nå denne hissigheten som sitter i kroppen tror mensen kommer jeg, buhu..eller gravid!?!!! .. det er bare første pp! så om mens dukker opp er det ok. kan jo ikke forvente at det skal skje like fort som sist gitt. God uke til alle Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145708674 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 22. september 2013 #6028 Del Skrevet 22. september 2013 Så spennende vinterblomst!!!! Den der hissigheten er ikke god altså, kjenner kraftig på den om dagen jeg også...er overhodet ikke klar for at tantekreket skal begynne å dukke opp igjen En til: Hvordan går det med deg du dyktige, nydelige dame? Jeg nyter å lese innleggene dine, de er så fulle av liv og glede!!!!!!! Det er så deilig å høre om at en mann faktisk kan være MANN å nyte og elske sin kone for akkurat den hun er!!!!!! Hjertet smiler når jeg tenker på dere, så det skal du ha all takk for!!!!!! Gleder meg sånn til å høre om livet med lille nurket!!!! Nei, nå er vel skjermtiden til mor også over Sov godt alle nydelige dronninger!!!!!!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145708710 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 22. september 2013 #6029 Del Skrevet 22. september 2013 Dossa: Tusen takk for velkomst Jeg er også veldig glad i kake! Etter fotograferinga så var vi på besøk hos noen slektninger av mannen, og da fikk vi sjokoladekake, eplekake og is, og jeg forsynte meg fire ganger xDVinterblomst: Hissig og luft ja, jeg var ihvertfall både hissig og rapende da jeg gikk gravid med førsteskatten, så hvem vet?? kanskje du får en liten sommerblomst?Nerdybirdy: Du trenger sikkert ikke stresse med vogge, prøv vognbaggen først, og hvis hun trives i den, så vil hun sikkert også trives i vogge eller seng, men hvis det blir en sånn baby som min, så nektet hun plent å sove noe annet sted enn tett inntil meg Er ikke alle som synes den store verden utenfor magen er så hyggelig i starten. Tidspunkt for festing har jeg dessverre ingen peiling på.Tussemor: Du er jammen flink til å følge opp damene her inne, er du tussemor for alle både store og små? Jeg tar inspirasjon fra deg, og skal følge med på denne tråden og heie på alle Sensitiv: Vet ikke hvor gammel han er, men gratulerer med din sønn! Og lykke til i jakten på neste skatt!Så en liten oppdatering fra meg: Da vi kom hjem sent i kveld så kom også tanta! Jeg er glad for det, fordi jeg forventet den nå og da betyr det at den begynner å bli regelmessig. 33 dager siden forrige besøk, men jeg har alltid hatt sånne langdryge sykluser og langdryge besøk på minst ei uke. Skal bruke besøkstiden til å bli litt kjent her inne, og så blir det første prøving på skatt nr to når tante gir oss litt privatliv igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145709203 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 23. september 2013 #6030 Del Skrevet 23. september 2013 Da har brevet mitt kommet!!! Etter å ha fått byttet den opprinnelige timen, skal vi nå til samtale/undersøkelse på fertilitetsklinikken i Porsgrunn 15. oktober :-) Aner ikke hva som blir neste steg, men det blir iallfall en eller annen form for assistert befruktning. Så nå stiger håpet om å få en 2014-baby:-D Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145709982 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 23. september 2013 #6031 Del Skrevet 23. september 2013 For en fantastisk gjeng dere er! Her er det lett å føle seg velkommen For meg snegler dagene seg av gårde mot 3. oktober og forhåpentlig vis ikm. Når man har bestemt seg for å prøve igjen så skal det jo helts klaffe på første forsøk og det behøver jammen ta meg ikke gå mange periodene før man kjenner seg litt stresset. Selv har tankene på at jeg kanskje er for gammel virkelig kommet snikenede i det siste. Men satser på at det går snart. Er jo tross alt kun 3. pp Mannen hadde egentlig bestilt 3 jenter før vi fikk første barn, men med to gutter må det bli trillingjenter denne gangen om det skal skje!!! Derfor regner jeg med at nestemann blir en gutt det også. Men ikke for det, det spiller jo faktisk ingen rolle hva det blir, unger er hærlige uansett! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145710132 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 23. september 2013 #6032 Del Skrevet 23. september 2013 Du vakreste Tussemor! Tårene spratt i øynene på meg av de fineste ordene du sendte meg. De skal jeg varme meg på lenge, lenge(save it for a rainy day, som min engelske upperclassfarmor min alltid pleide å si). Snille deg, jeg lider sånn med deg i den turbulente tiden du gjennomgår nå. Jammen skal du ha for ikke å gi deg ved første veikryss, men nå unner jeg deg så hjertelig litt fred og ro i livet ditt. Velkommen til oss, Unilon! Godt at syklusene har blitt stabile, så nå gjør jeg meg klar for å heie når tanta drar! Åh Elibjo! Så fantastiske nyheter! Nå skal det endelig begynne å skje saker og ting, og gjett om jeg er klar med flagg for å heie på deg også. 2014babyer skal det bli på mange her inne, kjenner det på gikta, ho ho.. Husker da vi fikk det innkalling til førstesamtale..og mannen ble forberedt på å måtte levere sædprøve. Den måtte "frambringes ved masturbasjon" og mot min vilje fikk jeg tidenes fjortisfniseanfall. Min stakkars generte, propre gentlemann, knegg knegg...dere skulle sett utrykket hans! Verdens skjønneste mann Nerdy...ikke at jeg tror babyen kommer nå, men kroppen starter nok å forberede seg. Skulle gjerne ha sagt noen kloke ord om hodefesting, men er blank der altså. kanskje noen andre her kan svare? Det var 13 år mellom min første og andre, og husker at mange fortale meg at dersom det var gått ti år siden siste fødsel ble man regnet som førstegangsfødende, og jeg forberedte meg på en lang fødsel. Men så det er sagt, så er det en stor myte. Jordmoren min tilbakeviste kontant påstanden. Min fryktede lange fødsel, ble til en 40 minutters finfin seanse på Storken i Bergen. Gjentar gjerne det. Uansett, det blir spennende å følge deg fram mot popping! Sukk, og ble litt lei meg på mannen din sine vegne da. Hørtes stusselig ut. Apropo popping, syns det er så trist at vi ikke har hørt noe fra symbio. det ble så brått stille etter at hun ble satt i gang Går jo rundt og frykter at noe veldig galt har skjedd...håper så inderlig at hun er helt oppslukt i nurket sitt og ikke har tankene på cyberspace, men bare kooooser seg! Nei huff, tiden går og jeg må sluke litt lunsj før det bærer tilbake til rapportskriving. Hå en kjempefin høstdag, gromjenter! Høsten er altså så deilig Så i kveld er det peis, stearinlys, kakao med krem og Broen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145710153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 23. september 2013 #6033 Del Skrevet 23. september 2013 Tattaaa..gjett hvem som atter igjen kommer snikende med listen vår? Skriv dere på våre kjære nye forumfrender. Litt lettere å holde oversikten over når vi skal slå på stortromma og heie! Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. septemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) 1.tri: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.tri:Supersnusken (andregangs, termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, StorbritanniaLykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145710165 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 23. september 2013 #6034 Del Skrevet 23. september 2013 Hei! En liten hilsen før jeg setter igang med studiene i dag. Det er herlig at det er høst! Min favorittårstid Er så glad i naturens fine farger, den friske luften og ekstra fint når det regner litt og er litt småkaldt synes jeg (Helt sant!) Velkommen til deg Unilon! Håper du vil trives! Takk for gratulasjon Sønnen min er 3 år, blir 4 i februar. Så han er "stor gutt" og begynt i storbarnsavdelingen i barnehagen. Han er ikke fulle dager i barnehagen da, ca 4 timer pr dag og hjemme på tirsdager. elibjo: Så fint med brevet Håper det blir baby på deg Nå må jeg kaste meg over studiene her Ha en fin dag alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145710284 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 23. september 2013 #6035 Del Skrevet 23. september 2013 Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp, IKM ca 22 oktober!Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) 1.tri: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.tri:Supersnusken (andregangs, termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, StorbritanniaLykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145710423 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 23. september 2013 #6036 Del Skrevet 23. september 2013 Hei damer !! Føler meg skikkelig hysterisk idag for etter å ha kjent mindre liv et par dager ringte jeg føden ! Fikk komme inn på sjekk, har jo angelsound og har hørt hjertelyd igår og idag, men pga en koagulasjonsdefekt som gir økt fare for blodpropp i familien begynte jeg å tenke på propper i morkake og navlestrengen som gjorde at lillebror fikk mindre næring ... Kom hvertfall inn på ul og der var jo alt i skjønneste orden, Hjertet dundret i vei , morkake var uten tegn infarkter og forkalkninger og gjennomstrømming i navlestrengen var normal : )) mens jeg l der så sparka jo ungen til så legen skvatt så spontane bevegelser tilsier jo også alt er normalt !! Jeg bekymret meg så og si ikke med de to første ungene mine når jeg gikk gravid med de, men nå er det vm i bekymringer her !!! Gleder meg til å få ut denne ungen sånn at jeg kan se med mine egne øyne at alt er i orden : )) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711105 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 23. september 2013 #6037 Del Skrevet 23. september 2013 Elibjo: Sååååå spennende, nå skal du se det blir action Gleder meg til å følge med. Du bare fortjener så inderlig en spire nå!!!! HH80: Veit ikke om det blir så mye bedre jeg når ungen er ute. Puster han nå? Hvilke lyd var det? Er han unormalt blek? Hvor kom den rødfargen fra? Åh, hjelp, en prikk....er det hjernehinnebetennelse? Varm...feber??? Osv...jeg klikker snart. Har aldri vært så redd, så tidlig, som nå. Det har nok naturlige grunner, men fy så slitsomt En til: Var da virkelig ikke meningen å bringe fram tårer, men det gjør virkelig godt å lese om at forhold virkelig kan fungere, at forhold kan vare livet ut også i dagens samfunn!!!!!! Takk for lista, det gjør det så utrolig mye enklere å huske alle Takk for at du unner meg roligere dager, jeg synes faktisk også at jeg snart fortjener det Også synes jeg at poden snart kan skjønne at JEG ALLTID vinner så det er ingen hensikt å kjempe om å få sove i senga mi Sensitiv: Hva studerer du? Cambri: Ja, dette er magiske jenter og en vanvittig flott plass å være...nesten for god til å være sann Den ventetida, den er lang, uansett om man må vente "bare" en pp eller 40 om så , men bare sååååå verdt det når spira sitter Kjærepære: Hvordan går det med deg? Får du lettet litt på trykket inni mellom slagene? I dage er en aldri så liten milepæl her i heimen. Poden fikk grøt for første gang...fy f...så grusomt den grøten smakte, men den gikk da ned, på høy kant etter hvert Jeg er så lei av å amme annenhver time nå døgnet rundt. Har gjort det i snart en uke, så det var vel på tide at det slo ned ett lite lys i hodet på meg Jeg niholder nok på at jeg vil ha ham bitteliten så lenge så mulig...dog 8,5kg før 4 mnd og ca 71 cm...tja, snart konfirmant...knis...Det verker fysisk i hele kroppen etter å ha bært poden i 9 mnd + disse 4 mnd etter at han kom til oss. Nå har vi kampen om mammas seng Han er ganske seig, så nå er det bare for meg å mobilisere det jeg makter og kan Lurer på hvor han har fått den tålmodigheten fra altså!!!! Nei, jeg får kanskje prøve å gjøre noe produktivt...lese litt samhandlingsreform...tjohooooooo...eksamnene skal leveres samme f...sukk...Det skal virkelig bli godt å få studiet unnagjort Ha en strålende kveld vakre dronninger!!!!!!! Dossa og bokormamma, nå er det snart bare 3 dager igjen!!!!!! Klemmer på igjen... Unio: Tusen takk for fine ord. Jeg prøver å bry meg om alle, se alle små som store Gi ett klapp på skulderen og ett smil og Hei men det er ikke alltid jeg strekker til da Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711696 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fillibobba Skrevet 23. september 2013 #6038 Del Skrevet 23. september 2013 Elibjo: Sååååå spennende, nå skal du se det blir action Gleder meg til å følge med. Du bare fortjener så inderlig en spire nå!!!! HH80: Veit ikke om det blir så mye bedre jeg når ungen er ute. Puster han nå? Hvilke lyd var det? Er han unormalt blek? Hvor kom den rødfargen fra? Åh, hjelp, en prikk....er det hjernehinnebetennelse? Varm...feber??? Osv...jeg klikker snart. Har aldri vært så redd, så tidlig, som nå. Det har nok naturlige grunner, men fy så slitsomt En til: Var da virkelig ikke meningen å bringe fram tårer, men det gjør virkelig godt å lese om at forhold virkelig kan fungere, at forhold kan vare livet ut også i dagens samfunn!!!!!! Takk for lista, det gjør det så utrolig mye enklere å huske alle Takk for at du unner meg roligere dager, jeg synes faktisk også at jeg snart fortjener det Også synes jeg at poden snart kan skjønne at JEG ALLTID vinner så det er ingen hensikt å kjempe om å få sove i senga mi Sensitiv: Hva studerer du? Cambri: Ja, dette er magiske jenter og en vanvittig flott plass å være...nesten for god til å være sann Den ventetida, den er lang, uansett om man må vente "bare" en pp eller 40 om så , men bare sååååå verdt det når spira sitter Kjærepære: Hvordan går det med deg? Får du lettet litt på trykket inni mellom slagene? I dage er en aldri så liten milepæl her i heimen. Poden fikk grøt for første gang...fy f...så grusomt den grøten smakte, men den gikk da ned, på høy kant etter hvert Jeg er så lei av å amme annenhver time nå døgnet rundt. Har gjort det i snart en uke, så det var vel på tide at det slo ned ett lite lys i hodet på meg Jeg niholder nok på at jeg vil ha ham bitteliten så lenge så mulig...dog 8,5kg før 4 mnd og ca 71 cm...tja, snart konfirmant...knis...Det verker fysisk i hele kroppen etter å ha bært poden i 9 mnd + disse 4 mnd etter at han kom til oss. Nå har vi kampen om mammas seng Han er ganske seig, så nå er det bare for meg å mobilisere det jeg makter og kan Lurer på hvor han har fått den tålmodigheten fra altså!!!! Nei, jeg får kanskje prøve å gjøre noe produktivt...lese litt samhandlingsreform...tjohooooooo...eksamnene skal leveres samme f...sukk...Det skal virkelig bli godt å få studiet unnagjort Ha en strålende kveld vakre dronninger!!!!!!! Dossa og bokormamma, nå er det snart bare 3 dager igjen!!!!!! Klemmer på igjen... Unio: Tusen takk for fine ord. Jeg prøver å bry meg om alle, se alle små som store Gi ett klapp på skulderen og ett smil og Hei men det er ikke alltid jeg strekker til da Studerer du samtidig som du har lille poden? Det står det respekt av:) Ønsker det samme selv! Om det går:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711732 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minnimusa Skrevet 23. september 2013 #6039 Del Skrevet 23. september 2013 Velkommen til dere nye!! Jeg fikk verdens herligste mail i dag!!! Jobber 10-14 om dagen og satt i kantina for å hive i meg to brødskiver, og sjekket da privat mailen min på mobilen(sperret på jobb pc'n). "Gratulerer du har vunnet..." var det jeg så først og tenkte at dette er en av de berømte spam mailene man får ørten ganger daglig, men så litt nøyere på den før jeg var på vei til å legge den i spamfolderen.. Jeg hadde vunnet Babyshop sin omvendte auksjon på facebook!!! Har vunnet en Baby Jogger City mini barnevogn/sportstrille til 181kr *sjokkskadet* Var egentlig bare med for moro og trodde aldri jeg skulle klare å få det laveste unike budet!! å betale 181kr for en vogn som koster 3300,- er jo som å få den gratis!! Venninna mi har akkurat denne vognen til sin 2 åring og jeg har trilla henne rundt masse og elsker denne vogna!! Den er stabil og kjempe enkel og få med seg på reise og går som håndbagasje på fly når man klikker av hjula Får jo ikke brukt den før ungen er litt eldre, men som alenemor så er jo dette en gave fra himmelen å slippe en sånn utgift! *hoppe rundt i ekstase* Link til vogna http://www.babyshop.no/vogner/sportstrille/city-mini Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711919 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vinterblomst Skrevet 23. september 2013 #6040 Del Skrevet 23. september 2013 lucky you , så gøy Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711962 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 23. september 2013 #6041 Del Skrevet 23. september 2013 Snart gravide: Unilon (34 år, 1 datter aug 2012) tr 22. sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca. 24. okt(?) Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012 Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp, IKM ca 22 oktober! Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) 1.tri: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.tri: Supersnusken (andregangs, termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars) 3 trimester: Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs) Født: Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar 79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars. Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8 Junimage (termin slutten av juni) Rime fikk to jenter 30. juni <3 Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland. (Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.) 81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145711975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
En til, please. Skrevet 23. september 2013 #6042 Del Skrevet 23. september 2013 Elibjo: Sååååå spennende, nå skal du se det blir action Gleder meg til å følge med. Du bare fortjener så inderlig en spire nå!!!! HH80: Veit ikke om det blir så mye bedre jeg når ungen er ute. Puster han nå? Hvilke lyd var det? Er han unormalt blek? Hvor kom den rødfargen fra? Åh, hjelp, en prikk....er det hjernehinnebetennelse? Varm...feber??? Osv...jeg klikker snart. Har aldri vært så redd, så tidlig, som nå. Det har nok naturlige grunner, men fy så slitsomt En til: Var da virkelig ikke meningen å bringe fram tårer, men det gjør virkelig godt å lese om at forhold virkelig kan fungere, at forhold kan vare livet ut også i dagens samfunn!!!!!! Takk for lista, det gjør det så utrolig mye enklere å huske alle Takk for at du unner meg roligere dager, jeg synes faktisk også at jeg snart fortjener det Også synes jeg at poden snart kan skjønne at JEG ALLTID vinner så det er ingen hensikt å kjempe om å få sove i senga mi Sensitiv: Hva studerer du? Cambri: Ja, dette er magiske jenter og en vanvittig flott plass å være...nesten for god til å være sann Den ventetida, den er lang, uansett om man må vente "bare" en pp eller 40 om så , men bare sååååå verdt det når spira sitter Kjærepære: Hvordan går det med deg? Får du lettet litt på trykket inni mellom slagene? I dage er en aldri så liten milepæl her i heimen. Poden fikk grøt for første gang...fy f...så grusomt den grøten smakte, men den gikk da ned, på høy kant etter hvert Jeg er så lei av å amme annenhver time nå døgnet rundt. Har gjort det i snart en uke, så det var vel på tide at det slo ned ett lite lys i hodet på meg Jeg niholder nok på at jeg vil ha ham bitteliten så lenge så mulig...dog 8,5kg før 4 mnd og ca 71 cm...tja, snart konfirmant...knis...Det verker fysisk i hele kroppen etter å ha bært poden i 9 mnd + disse 4 mnd etter at han kom til oss. Nå har vi kampen om mammas seng Han er ganske seig, så nå er det bare for meg å mobilisere det jeg makter og kan Lurer på hvor han har fått den tålmodigheten fra altså!!!! Nei, jeg får kanskje prøve å gjøre noe produktivt...lese litt samhandlingsreform...tjohooooooo...eksamnene skal leveres samme f...sukk...Det skal virkelig bli godt å få studiet unnagjort Ha en strålende kveld vakre dronninger!!!!!!! Dossa og bokormamma, nå er det snart bare 3 dager igjen!!!!!! Klemmer på igjen... Unio: Tusen takk for fine ord. Jeg prøver å bry meg om alle, se alle små som store Gi ett klapp på skulderen og ett smil og Hei men det er ikke alltid jeg strekker til da Det var rørte gledestårer som spratt i øynene, så det skal du ikke beklage Tussemor. Gjorde bare godt Nattinatt mine skjønne. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712017 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 23. september 2013 #6043 Del Skrevet 23. september 2013 Fillibobba: ja, det gjør jeg, i tilegg har jeg en på 6 og en på 4, og ett komplisert ekteskap så alt går En til, så bra god varm klem!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712106 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 23. september 2013 #6044 Del Skrevet 23. september 2013 Hmmm prøvde å legge meg inn på lista, men vet ikke om det ble rett Nå ble hele lista inni en sitatboks ser det ut som. Men først - Elibjo - gratulerer så mye med brevet og alt det vil føre med seg! Regner med du gleder deg (og kanskje gruer deg litt også)? Det blir spennende å høre om alt som skal skje framover, og det høres ihvertfall ut som en 2014-baby! Er enig med deg Cambri, både i at dere virker som en så utrolig oppbyggende og herlig gjeng! Og i at selv om man har barn fra før, har man først bestemt seg for fler, så vil man jo ha dem helst med en gang! Jeg håper virkelig på storklaff når vi skal sette i gang og prøve. Lykke til! Alle gode ting er tre vettu, så føler på meg at du får tredje barn nå på tredje pp Sensitiv: For en herlig alder da, tenk å ha en 3,5 åring i hus, jeg grugleder meg til jenta mi kommer dit hihi. HH80: Så bra at alt sto bra til!! Det er verdens verste følelse å gå og kjenne etter og være redd. Det er jo mye å bekymre seg for når de kommer ut også, men likevel litt eklere når man ikke kan se og holde den lille babyen enda for å finne ut hvordan det går. Lykke til med studiene Sensitiv og Tussemor! I fjor hadde jeg muntlig eksamen med stor mage, og snart er vel du i samme situasjon Sensitiv En til please: Tusen takk for velkomst! Hehe, ikke alltid lett å være mann heller Så heldig du var Minnimusa! Gratulerer med ny vogn Godt å høre at slike konkurranser og sånn faktisk har ekte vinnere hehehe. I løpet av å skrive kommentarer til dere, så tror jeg at jeg har skjønt hva jeg har gjort feil i forhold til å skrive meg på lista xD Jeg må sikkert bare kopiere og lime inn på nytt, ikke redigere inni svaret (håper jeg har rett, siden jeg nå kommer til å prøve dette : P) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712130 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 23. september 2013 #6045 Del Skrevet 23. september 2013 Snart gravide: Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. septemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) 1.tri: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.tri:Supersnusken (andregangs, termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, StorbritanniaLykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712153 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ønske-spire Skrevet 24. september 2013 #6046 Del Skrevet 24. september 2013 Heisann damer! Hadde jo tenkt å være superaktiv her inne den siste tiden i perm....alt klart, utålmodige dager før lillemor kommer og alt det der..... Men slik ble det ikke, svigermor døde brått for en uke siden og idag er det tid for begravelse..... Vært en hektisk og tung tid, så priser meg bare lykkelig over at fødselen har latt vente på seg selv om kynnere og nedpress har økt og økt i det siste..... Begynner å bli ganske sikker på at fødselen kommer til å starte om natta...den tyngste tida er nemlig mellom 12 og 03 på natta..... Nerdybirdy spurte ang festet hode....ifølge min jordmor kan man plutselig og når som helst havne i fødsel, med festet hode eller ikke så lenge alt annet er modnet, antakelig er du en av få der hodet faktisk fester seg ved flergangsfødsel:-) her har ikke hodet festet seg ennå, men føler på formen og press at det bør ikke være så lenge igjen....blir spennende å se hvem av oss som blir først da;-) forresten mener min jordmor at 11 år eller kortere mellom fødsler spiller ingen rolle, kroppen kjenner igjen at dette har den opplevd før, biologien er fin sånn.....så da kan vi håpe på raskere fødsel nå! Er jo lenge siden sist her å! Heldige tussemor og co som skal på tur sammen, koselig at dere holder dere litt her selv om det er mange nye, og mange som meg som leser mye men ikke bestandig får tid til å skrive for man blir så opptatt av å lese, og så går tiden.... Kos dere med prøving og lykke til med testing til dere som går og tripper;-) det er så verdt alle bekymringer, så bare stå på:-) hilsen ei som er glad termin er bare ei uke unna<3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712262 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 24. september 2013 #6047 Del Skrevet 24. september 2013 Åååå heldige Minnimusa Så gøy å vinne en splitter ny vogn!!!!!! Det fortjente du virkelig vennen Tussemor ikke lenge att før vi skal møtes og jeg gleder meg helt vilt!!!!!!!! Drikke fra sædkoppen din og ta mannen når jeg kommer hjem for da nærmer jeg meg EL det kan ikke passe bedre Kanskje det er de skjønne små gulla deres som er utslag givende Positiv test kommer snart Elibjo så fantastiske nyheter!!!!!! Nå ble jeg kjempe glad på dine vegne og en spire i løpet av 2014 er det ingen tvil om HH80 hurra for at alt er bra med spiren!!!!! Sensitiv ha en fin fin dag!! Ønsker spire så trist å høre om svigermor Kondolerer. Håper dere får en fin avslutning i begravelsen. Lykke til. Wow tenk at du snart skal poppe *weeee* Spennende dager for deg nå og jeg kjener at jeg er spent på dine vegne for en fødsel er et av livets mirakel Ha en fin fin tirsdag vakringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712352 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cambri Skrevet 24. september 2013 #6048 Del Skrevet 24. september 2013 Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. septemberSensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) 1.tri: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.tri:Supersnusken (andregangs, termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, StorbritanniaLykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712884 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 24. september 2013 #6049 Del Skrevet 24. september 2013 Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012 Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester:Supersnusken (andregangs, termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145712945 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 24. september 2013 #6050 Del Skrevet 24. september 2013 (endret) Snart gravide Unilon (34 år, en datter aug 2012) tr 22.sep, deretter 1pp på barn nr to, ikm ca 24. okt Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold. Cayenne (IKM 1 oktober, to barn, prøvd på nr tre i et par år...) ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb) Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05) Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli ) Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang. Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar. LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo) Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09) Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig) Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13 Klarforbarn75 38 år, ingen barn, IKM 17.okt 12pp Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 40pp og IKM ca 22. Oktober Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år. Apex (38 år, 1 prins fra før '95 modell. MA september '13) Cambri (37 år, to barn på 19 mnd og snart 3 år) 1.trimester: Løve2012 (31 år, gutt født i juli 2012 fra før, termin ca 20. mai) Barn nr 3 2014(10pp), (33 år, 2 barn på snart 2 og 4, termin 25 mai) 2.trimester:Supersnusken (andregangs, termin 25.des) Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs) HH80 (termin 4.januar) Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar) MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?)) En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014). Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år. m1980 (termin 29. Aug) ? GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10 nerdybirdy (termin 23 oktober) Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Endret 24. september 2013 av klarforbarn75 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/242/#findComment-145713182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå