Minnimusa Skrevet 20. september 2013 #6001 Del Skrevet 20. september 2013 En til. Jeg blir bedre og bedre, jobbet to halve dager siste to ukene og skal prøve på 50% fra neste uke Blir fort sliten fortsatt, men bare passer på å sette meg ned så går det bra Akkurat nå er det vel mer bekymringer rundt økonomi og oppussing av barnerommet som er slitsomt. Går også ørten runder med meg selv ang div styreverv jeg har i katteklubben. Er nå leder og kasserer og orker ikke det når ungen kommer, så har sagt at leder jobben må jeg si i fra meg. Men sitter nå og lurer på om jeg må fjerne meg helt pga tid og ork fra nyåret. Problemet er at klubben er veldig liten og ingen som liksom kan ta over og jeg har fått klubben fra nesten konkurs til å ha ca 50.000 på konto på de to åra jeg har hatt kasserer jobben. Sliter veldig mellom samvittighet/lojalitet og da fornuft/følelser i forhold til klubben og snuppa jeg har i magen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145702127 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Barn nr 3 (termin 29 mai) Skrevet 20. september 2013 #6002 Del Skrevet 20. september 2013 Hei alle!! Så spennende med alle som snart skal teste seg!! Er ei veldig spennende tid, og samtidig ganske grusomt å gå å vente på om mensen kjem eller ikkje.. Til Løve2012. Korfor må du fortelle det så tidlig? Eg ville aldri fortalt det til sjefen før eg var minst 12 veker på vei. Det er ikkje noko krav om å fortelle det så tidlig:) Første gang eg var gravid, fortalte eg det ca etter 3 mnd, men sjefen sa berre at jaja, men det gjer vi ikkje noko med før du er over uke 23, så vi veit om den overlever eller ikkje! Tenk å si noko sånt, vart ganske paff, men bestemte meg i alle fall for at eg ikkje gadd si det så tidlig ved seinere anledninger. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145703638 Del på andre sider Flere delingsvalg…
minimaya Skrevet 20. september 2013 #6003 Del Skrevet 20. september 2013 Hei alle!! Så spennende med alle som snart skal teste seg!! Er ei veldig spennende tid, og samtidig ganske grusomt å gå å vente på om mensen kjem eller ikkje.. Til Løve2012. Korfor må du fortelle det så tidlig? Eg ville aldri fortalt det til sjefen før eg var minst 12 veker på vei. Det er ikkje noko krav om å fortelle det så tidlig:) Første gang eg var gravid, fortalte eg det ca etter 3 mnd, men sjefen sa berre at jaja, men det gjer vi ikkje noko med før du er over uke 23, så vi veit om den overlever eller ikkje! Tenk å si noko sånt, vart ganske paff, men bestemte meg i alle fall for at eg ikkje gadd si det så tidlig ved seinere anledninger. det syns jeg var svært upassende av en sjef å si. My god! Hva slags person er dette? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 21. september 2013 #6004 Del Skrevet 21. september 2013 A-K Gratulerer! Apex , måtte le! Stilig kommentar til legen" ikke en gang kjæresten"? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 21. september 2013 #6005 Del Skrevet 21. september 2013 Hei alle!! Så spennende med alle som snart skal teste seg!! Er ei veldig spennende tid, og samtidig ganske grusomt å gå å vente på om mensen kjem eller ikkje.. Til Løve2012. Korfor må du fortelle det så tidlig? Eg ville aldri fortalt det til sjefen før eg var minst 12 veker på vei. Det er ikkje noko krav om å fortelle det så tidlig:) Første gang eg var gravid, fortalte eg det ca etter 3 mnd, men sjefen sa berre at jaja, men det gjer vi ikkje noko med før du er over uke 23, så vi veit om den overlever eller ikkje! Tenk å si noko sånt, vart ganske paff, men bestemte meg i alle fall for at eg ikkje gadd si det så tidlig ved seinere anledninger. Å hjelp for en usympatisk sjef!! Hallo.... Men det er helt utrolig hva folk lirer ut sv seg innimellom, jeg har selv kommet med noen helt grusomme kommentarer, kun fordi situasjonen har gjort meg stressa og så sier jeg bare noe for å komme videre, og så blir det enda verre. Løve2012 skrev vel tidligere at jobben ikke var grei å kombinere med graviditet, hvis jeg ikke husker feil, eller blander folk Ønsker alle dere nydelige damer en flott lørdag, jeg hadde en ordentlig husmorfredag med støvsuging, støvtørking, vasking av gulv og kronet kvelden med å vaske vinduer!! Følte meg i min fulle rett da jeg til sist lå på sofa, spiste dream is og så fire episoder av Dexter nå er det opp og nyte en stille morgen. Tåke og grått ute, hunden bare løfta på hodet og konstaterte ugunstig vær, og kølla seg godt sammen igjen, så det ser ikke ut til at jeg må ut med det første heller Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704293 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 21. september 2013 #6006 Del Skrevet 21. september 2013 Og Dossa, jeg er så spent på deg!! Du må faktisk oppdatere mange ganger om dagen nå, kjenner jeg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704296 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. september 2013 #6007 Del Skrevet 21. september 2013 Gooood morgen nabolaget mitt Digg med helg!!! Snuppa skal spille fotball cup idag og gleder seg masse Seinere idag skal vi i barnebursdag til et vennepar. God mat og kaker sier man da ikke nei til hihi Var ute igår kveld og spiste med noen kollegaer Kjempe koselig å bare skravle og spise god mat! Er idag på enten dag 32-33.....ble litt usikker på hvem dag som er rett. Men enn så lenge så har ikke tanta vist seg ennå. Stoler ikke på kroppen min etter SA'n, og magefølelsen min sier at blodheksa er på vei. Ha en fin fin lørdag vakringer Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løve2012 Skrevet 21. september 2013 #6008 Del Skrevet 21. september 2013 Hei alle!! Så spennende med alle som snart skal teste seg!! Er ei veldig spennende tid, og samtidig ganske grusomt å gå å vente på om mensen kjem eller ikkje.. Til Løve2012. Korfor må du fortelle det så tidlig? Eg ville aldri fortalt det til sjefen før eg var minst 12 veker på vei. Det er ikkje noko krav om å fortelle det så tidlig:) Første gang eg var gravid, fortalte eg det ca etter 3 mnd, men sjefen sa berre at jaja, men det gjer vi ikkje noko med før du er over uke 23, så vi veit om den overlever eller ikkje! Tenk å si noko sånt, vart ganske paff, men bestemte meg i alle fall for at eg ikkje gadd si det så tidlig ved seinere anledninger. Å hjelp for en usympatisk sjef!! Hallo.... Men det er helt utrolig hva folk lirer ut sv seg innimellom, jeg har selv kommet med noen helt grusomme kommentarer, kun fordi situasjonen har gjort meg stressa og så sier jeg bare noe for å komme videre, og så blir det enda verre. Løve2012 skrev vel tidligere at jobben ikke var grei å kombinere med graviditet, hvis jeg ikke husker feil, eller blander folk Ønsker alle dere nydelige damer en flott lørdag, jeg hadde en ordentlig husmorfredag med støvsuging, støvtørking, vasking av gulv og kronet kvelden med å vaske vinduer!! Følte meg i min fulle rett da jeg til sist lå på sofa, spiste dream is og så fire episoder av Dexter nå er det opp og nyte en stille morgen. Tåke og grått ute, hunden bare løfta på hodet og konstaterte ugunstig vær, og kølla seg godt sammen igjen, så det ser ikke ut til at jeg må ut med det første heller stemmer det, vi "får ikke lov" til å jobbe i miljøet på jobben ved graviditet. det er utelukkende på grunn av den overhengende faren for alvorlig utagering fra de som bor hos oss. forrige svangerskap gjorde jeg merkantil-oppgaver i 3 måneder før hun som egentlig hadde den jobben begynte. så hadde de ikke noen andre oppgaver til meg og kommunen klarte ikke å oppdrive noe annet (jeg er vernepleier og kan jo gjøre mye forskjellig så det er litt snodig..) så jeg fikk svangerskapspenger resten av svangerskapet. eller jeg fikk jo lønna mi og arbeidsgiver fikk svangerskapspenger fra nav. jeg føler bare litt på det at nå må de igjen finne noen som kan overta min stilling og alle de ekstraoppgavene jeg har (teamleder) og det var litt vanskelig prosess forrige gang og så har jeg bare vært tilbake i jobb i 6 måneder... Meeeeen jeg veit at det egentlig ikke er mitt problem... jeg hadde en dårlig erfaring forrige gang personalavdelinga skulle finne en annen jobb til meg pga svangerskap og da måtte jeg møte opp på en rusinstitusjon hvor alle beboerne røykte på rommene sine, jeg skulle plukke sprøyter ut av armene på folk om de hadde sovna fra det selv, og den stillingen jeg skulle gå i var ledig fordi hun som egentlig hadde den var sykemeldt pga at hun var blitt tatt kvelertak på ved flere anledninger og slengt i veggen.... jeg var sånn passe på gråten da institusjonssjefen så meg inn i øynene og sa at flere gravide hadde jobbet der før og at det hadde gått helt fint... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704329 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løve2012 Skrevet 21. september 2013 #6009 Del Skrevet 21. september 2013 Hei alle!! Så spennende med alle som snart skal teste seg!! Er ei veldig spennende tid, og samtidig ganske grusomt å gå å vente på om mensen kjem eller ikkje.. Til Løve2012. Korfor må du fortelle det så tidlig? Eg ville aldri fortalt det til sjefen før eg var minst 12 veker på vei. Det er ikkje noko krav om å fortelle det så tidlig:) Første gang eg var gravid, fortalte eg det ca etter 3 mnd, men sjefen sa berre at jaja, men det gjer vi ikkje noko med før du er over uke 23, så vi veit om den overlever eller ikkje! Tenk å si noko sånt, vart ganske paff, men bestemte meg i alle fall for at eg ikkje gadd si det så tidlig ved seinere anledninger. herregud for en uprofesjonell og hensynsløs person!! tror jeg enten hadde begynt å grine eller rett og slett skjelt han/henne ut.... utrolig at man skal måtte møte sånne holdninger i arbeidslivet i Norge i vår tid... evolusjonen har tydeligvis vanskeligheter med å gjøre noe med tullinger... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704367 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 21. september 2013 #6010 Del Skrevet 21. september 2013 Spiren min... mener ikke å virke utakknemlig, men en liten del av meg lengtet plutselig litte bitt tilbake i tid! Er jo litt godt å bare ha seg selv noen ganger også? Her har gubben reist på golfturnering! fire små har alle sine behov! Nr. 3 er i gang med Bob the builder film som durer for 4 gang i dag! De to største har teppe-bomba den rene og ryddige stua mi med lego! Minste knøtt ligger fremdeles i pysj etter morgenpuppen... Oppe ligger et fjell med klær foran vaskemaskina, og jeg lengter etter supervær så jeg kan tørke tøy ute! På vei til vaskemaskina må jeg forbi den fristende senga mi.... Den som kunne krype under dyna med en god bok og bare digge seg selv litt!!!! Ville ikke bytte trollene for alt i verden men noen ganger blir man sliten langt inni hjerterota av å være supermamma døgnet rundt! Det var dagens syt og klag!PS! Dossa, den måneden Fie-babyen ble til, var jeg så sikker på mens at jeg ikke gadd teste før laaangt over forventet IKM.... skikkelige mens symptomer kan være et tegn på at frøet er sådd! Krysser fingre for deg! Mange nye her nå. Tilgi at jeg ikke klarer holde helt oversikten! Som regel leser jeg når Fie-baby henger i puppen, og da kan jeg ikke kommentere... Men ønsker uansett alle en deilig helg!Hugs&love Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704521 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. september 2013 #6011 Del Skrevet 21. september 2013 Der kom tanta *blæææ* Men det er helt greit for det betyr at det ikke ble noe kluss med syklusen min etter SA'n Dette er en dag nærmere en spire! Litt vemodig er det jo men tøffe meg klarer motgang med et stort smil Nå blir det EL i høstferien og masse kos med mannen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704603 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 21. september 2013 #6012 Del Skrevet 21. september 2013 Spiren min... mener ikke å virke utakknemlig, men en liten del av meg lengtet plutselig litte bitt tilbake i tid! Er jo litt godt å bare ha seg selv noen ganger også? Her har gubben reist på golfturnering! fire små har alle sine behov! Nr. 3 er i gang med Bob the builder film som durer for 4 gang i dag! De to største har teppe-bomba den rene og ryddige stua mi med lego! Minste knøtt ligger fremdeles i pysj etter morgenpuppen... Oppe ligger et fjell med klær foran vaskemaskina, og jeg lengter etter supervær så jeg kan tørke tøy ute! På vei til vaskemaskina må jeg forbi den fristende senga mi.... Den som kunne krype under dyna med en god bok og bare digge seg selv litt!!!! Ville ikke bytte trollene for alt i verden men noen ganger blir man sliten langt inni hjerterota av å være supermamma døgnet rundt! Det var dagens syt og klag! PS! Dossa, den måneden Fie-babyen ble til, var jeg så sikker på mens at jeg ikke gadd teste før laaangt over forventet IKM.... skikkelige mens symptomer kan være et tegn på at frøet er sådd! Krysser fingre for deg! Mange nye her nå. Tilgi at jeg ikke klarer holde helt oversikten! Som regel leser jeg når Fie-baby henger i puppen, og da kan jeg ikke kommentere... Men ønsker uansett alle en deilig helg! Hugs&love Lykkelig, skjønner hva du mener. Jeg prøver så godt jeg kan å nyte det faktum at jeg kan være heeeeelt ego, at jeg kan ligge i senga så lenge jeg orker i helgene, at jeg kan fylle dagene med alt jeg har lyst til (eller absolutt ingenting, som faktisk skjer ganske ofte).. Og jeg vil tro at du også nyter familien din, 99% av tiden. Vi er vel bare skapt sånn at vi tenker mer på den ene prosenten vi gjerne skulle ha endret. For min del dreier det seg mer og mer om at jeg har fått min dose egotid. 32 år holder, jeg trenger ikke mer av det nå på en stund håååååper at jeg snart får hendene fulle, sånn at jeg kan ønske meg tilbake til en rolig hverdag Jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma og livsledsager, du får kanskje egne pusterom innimellom du også? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704693 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 21. september 2013 #6013 Del Skrevet 21. september 2013 Spiren min... mener ikke å virke utakknemlig, men en liten del av meg lengtet plutselig litte bitt tilbake i tid! Er jo litt godt å bare ha seg selv noen ganger også? Her har gubben reist på golfturnering! fire små har alle sine behov! Nr. 3 er i gang med Bob the builder film som durer for 4 gang i dag! De to største har teppe-bomba den rene og ryddige stua mi med lego! Minste knøtt ligger fremdeles i pysj etter morgenpuppen... Oppe ligger et fjell med klær foran vaskemaskina, og jeg lengter etter supervær så jeg kan tørke tøy ute! På vei til vaskemaskina må jeg forbi den fristende senga mi.... Den som kunne krype under dyna med en god bok og bare digge seg selv litt!!!! Ville ikke bytte trollene for alt i verden men noen ganger blir man sliten langt inni hjerterota av å være supermamma døgnet rundt! Det var dagens syt og klag! PS! Dossa, den måneden Fie-babyen ble til, var jeg så sikker på mens at jeg ikke gadd teste før laaangt over forventet IKM.... skikkelige mens symptomer kan være et tegn på at frøet er sådd! Krysser fingre for deg! Mange nye her nå. Tilgi at jeg ikke klarer holde helt oversikten! Som regel leser jeg når Fie-baby henger i puppen, og da kan jeg ikke kommentere... Men ønsker uansett alle en deilig helg! Hugs&love Lykkelig, skjønner hva du mener. Jeg prøver så godt jeg kan å nyte det faktum at jeg kan være heeeeelt ego, at jeg kan ligge i senga så lenge jeg orker i helgene, at jeg kan fylle dagene med alt jeg har lyst til (eller absolutt ingenting, som faktisk skjer ganske ofte).. Og jeg vil tro at du også nyter familien din, 99% av tiden. Vi er vel bare skapt sånn at vi tenker mer på den ene prosenten vi gjerne skulle ha endret. For min del dreier det seg mer og mer om at jeg har fått min dose egotid. 32 år holder, jeg trenger ikke mer av det nå på en stund håååååper at jeg snart får hendene fulle, sånn at jeg kan ønske meg tilbake til en rolig hverdag Jeg er sikker på at du er en fantastisk mamma og livsledsager, du får kanskje egne pusterom innimellom du også? Spiren min; bare vent! Snart raser du også rundt med gulp nedover hele tunikaen, og prøver desperat å rekke alt før du skal amme nurket igjen var også barnløs når jeg var gammel som deg! Dessverre får jeg ikke pusterom her... mannen er ikke glad i å være alene med barna, så jeg har alltid med meg noen av dem eller alle kan egentlig ikke klage, for har fått alt jeg ønsker meg og mer til. Men noen ganger.... min svigerinne er i London i helgen. Jeg drømmer meg tilbake til late studentdager med masse av tid. Helgeshopping på Sainsbury's, med litt innkjøp av nye klær på vei hjem... et glass vin når jeg gjorde meg klar til en kveld ute... Livet jeg hadde i England var en annen verden. Ønsker intet ugjort, men noen blir vel aldri fornøyd! Nå skal kanelsneglene i ovnen! Nyt alenetiden din du! Bare vent Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704752 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjærepære Skrevet 21. september 2013 #6014 Del Skrevet 21. september 2013 Apex, beundrer deg for å ta dette så rolig og fint. Gooood klem til deg!! Ble ganske betutta da jeg leste om UL din. A_K: Gratulerer Har bare ei jobbesomfaenuke igjen, da har jeg blant annet 19 utviklingssamtaler Begynner å kjenne at jeg går på spray, svimler litt fort og lunta er merkbart kortere enn vanlig, men det går foreløpig greit på jobb. Akkurat nå sitter jeg som et slakt i sofaen og lurer på hvor mye jeg orker å jobbe hehe...men er vel bare å sette i gang! Har forresten ikke fått mensen enda engang, så mulig jeg ringer for å høre om det er noe vits med ul på onsdag, må vel ta spray ei uke ekstra uansett. sukk... Dossa, det tar nok ikke lang tid før spira sitter igjen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704754 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkelig_4♥♥♥♥ Skrevet 21. september 2013 #6015 Del Skrevet 21. september 2013 Der kom tanta *blæææ* Men det er helt greit for det betyr at det ikke ble noe kluss med syklusen min etter SA'n Dette er en dag nærmere en spire! Litt vemodig er det jo men tøffe meg klarer motgang med et stort smil Nå blir det EL i høstferien og masse kos med mannen Skulle ønske jeg hadde din ukuelige optimisme og pågangsmot! Sender deg en liten klem, og ønsker så absolutt en suveren høstferie! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704756 Del på andre sider Flere delingsvalg…
løve2012 Skrevet 21. september 2013 #6016 Del Skrevet 21. september 2013 Der kom tanta *blæææ* Men det er helt greit for det betyr at det ikke ble noe kluss med syklusen min etter SA'n Dette er en dag nærmere en spire! Litt vemodig er det jo men tøffe meg klarer motgang med et stort smil Nå blir det EL i høstferien og masse kos med mannen æsj! men som du sier, fint med regelmessighet også... da jeg prøvde å bli gravid med dr 1 hadde jeg jo mensen i hytt og pine! helt umulig å vite når EL var, kunne sikkert ha brukt tester men da hadde jeg nok fortsatt vært blakk lykke til i høstferien Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704758 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 21. september 2013 #6017 Del Skrevet 21. september 2013 Kjære Lykkelig jeg prøver så godt jeg kan å være positiv. Har en solid tube med tålmodighet Skjønner veldig godt at du drømmer litt mer om egentid har min fulle forståelse for det er ikke alltid like lett å få det til men når du først får mulighet så må den virkelig nytes Du gode og skjønne vennen Kjærepære WOW av med hatten!!!!! Du er helt utrolig som klarer å holde fokus og gjennomføre alle samtalene før ferien Veit det er myyyyye arbeid både før og etter slike samtaler. Gleder meg til uke 42 er over for da er jeg ferdig med mine Håper av hele mitt ♥ at du nå lykkes!!!! Unner deg virkelig en spire Løve takk for gode ord Skal stå på i høstferien, mannen kommer til å bli sliten hahaha Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145704848 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 21. september 2013 #6018 Del Skrevet 21. september 2013 Hei og hopp damer !! Dumme dumme blodfansen Dossa ! Men nå er du en dag nærmere målet!! Jeg heier på deg : )) Jeg ligger utslitt på sofaen etter senvakt igår og tidlig idag, nå skal det lades til tidligvakt imorgen igjen. Opplevde noe ekkelt på vei til jobb idag. Kjørte mot jobben ved 06.15 tiden og kom til et lite strekke som er litt øde. Da ser jeg to suspekte menn som går midt iveien mot meg og bilen. De hadde med seg en eller to hundr som løp løse midt iveien de også. Når jeg nærmer meg går han ene mer over i min kjørefil og veier med armene for å få meg til å stoppe. Han andre står da i motsatt grøft og veiver. De så ikke helt gode på gassen ut og jeg ble rimelig stressa.... Ble redd de begge skulle gå ut i veien sånn at det ble vanskelig å komme forbi, ... Jeg sakket først av, men gav så gass, svingte utenom og kjørte videre. Da ble de tydelig irritert og veivet enda mere..... Ekkel start på dagen !!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145705241 Del på andre sider Flere delingsvalg…
HH80 Skrevet 21. september 2013 #6019 Del Skrevet 21. september 2013 Ikke blodfansen.... Men blodtanta ; ) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145705242 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 21. september 2013 #6020 Del Skrevet 21. september 2013 Hei. Jeg snublet over dette forumet for noen dager siden, og begynte å lese fra side en.. ble hekta! Ble bare mer og mer håpefull for at alle her inne skulle få det de ønsket seg, og jeg ble helt forelsket i Rime! Jeg ble så imponert over hennes ukuelige håp og styrke, og da jeg leste at hun til slutt ble gravid med tvillinger da fikk jeg tårer i øynene :') Fant etterhvert ut at 300 sider var i overkant mye lesestoff, så hoppet fram til nåtiden. Håper at alle har det bra og at dere har plass til meg her inne Jeg er 34 år, gift og har ei superdyrebar datter på 13 mnd. Tiden har kommet for at vi har lyst å prøve på nr to. Jeg ammer mye fortsatt, har ei puppegal lita jente men har endelig hatt et par tantebesøk de siste månedene. Må innrømme at jeg ikke har hatt noe særlige lyster etter fødselen, så det har ikke blitt noe ordentlig prøving enda, men hvis belønningen er en ny skatt, så stiller jo saken seg annerledes huff håpløs. Nei men seriøst, nå gleder jeg meg til å sette i gang med prøvingen! Er jo forelska i mannen min og nygift fra i mars, så det skal ikke stå på det! Jeg tror og håper at tanta kommer i løpet av de nærmeste dagene, sånn at vi riktig kan begynne etterpå. Sorry lang post, håper på å bli kjent med dere, og lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145706474 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillababy Skrevet 22. september 2013 #6021 Del Skrevet 22. september 2013 Så koseleg skrive Unilon. Eg snakkar nok for alle når eg seier hjerteleg velkommen til oss! Eg skriv ikkje så mykje her inne, men eg er her, og det stemmer: Utruleg gode damer her inne, treng ikkje lesa lenge for å fanga opp det Min og din situasjon er litt lik. Eg er 33, og har også ein 1 åring og prøver på nr 2 Er også litt nygift, et par år sidan.. Me "snakkast" Lykke til med prøvinga! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145706520 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 22. september 2013 #6022 Del Skrevet 22. september 2013 Å apex, eg fekk vondt langt innerst i magen når eg las om opplevinga di, godt du er så sterk og har så fine folk rundt deg!! Sender ein varm klem. Søren ta Dossa, den der tanta trudde eg hadde fått tydeleg nok beskjed om at ho var uønska? Hrmf!! Minimusa: Det kan vera du greier å ha det eine vervet ved sidan av, men sånn som det har vore her hadde det ikkje gått...sjølv med mannen for det meste heime. Vesla krever meg med hud og hår, og hjernen er bedøvd...greier å få lest litt pensum medan ho søv på meg. Så det kan vera lurt å spørja om vikar i allefall ei stund til du veit kven som kjem til deg, ein veit jo ikkje på førehand korleis desse små er Velkommen til Unilon Her er det ein herleg gjeng, mange som meg, les nok mest - og erfarer som lykkelig at tida ein har til å sitja på nett er under amming og då er det ikkje så lett å få kommentert. Men vi heiar på kvarandre uansett!! Så her vil du nok få det fint. Ha ein fin søndag Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145706838 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Unilon Skrevet 22. september 2013 #6023 Del Skrevet 22. september 2013 Lilla80: Takk for det Ja, det høres ut som vi er i en ganske lik fase, koselig å høre fra deg. Kanskje vi får jevngamle nye skatter! Grøne: Takk for velkomsthilsen. Amming og internett er en kjempekoselig kombinasjon! Nå er vi på vei til ettårsfotografering, skal også ta familiebilde. Håper vi må ta nytt familiebilde neste år Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145707298 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 22. september 2013 #6024 Del Skrevet 22. september 2013 Unilon velkommen så masse til dette fantastiske nabolaget Måtte spiren sitte for deg snart!!! Koselig å ta bilde og neste gang er det et nytt familiemedlem Sensitiv åååå fysj a meg for en grusom opplevelse du gjennomgikk under og etter fødselen Er ikke gøy når ting ikke går på skinner men det beste fikk du vettu, nemlig din herlige sønn Du har mista eggstokken men har att den andre og begge egglederne? Jeg har begge eggstokkene men kun den ene egglederen. Vi skal klare målet vårt!!! Vi skal juble sammen over hver vår positive test *jahohoho* Vi er hos mine foreldre på søndagsmiddag idag Fårikål *nam nam nam* Etterpå blir det kake Glad i kaker......jaaaaaa hehehehe Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145707651 Del på andre sider Flere delingsvalg…
nerdybirdy Skrevet 22. september 2013 #6025 Del Skrevet 22. september 2013 Heisann snupper!!! Velkommen til alle nye Kjekt at vi blir flere. Lenge siden jeg har postet her inne nå, men leser alle innlegg med stor interesse, og både jubler og buuer på sidelinjen til dere snart gravide jenter. Så kjipt at det ikke klaffet Dossa! Jeg trodde virkelig det skulle gå denne gangen Høres superdigg ut med fårikål da og kake *slikke seg om munnen* Her er mannens bursdag nylig avviket (lørdag) og tror dere ikke hans mor glemte å ringe han på bursdagen??? Hun ringte imidlertid i dag....For å avlyse middagen vi var invitert til hos henne, men fremdeles ikke et knyst. Det var ingen bursdagsmiddag, men en jeg-har-dårlig-samvittighet-for-at-jeg-er-så-lite-engasjert-i-graviditeten middag, som hun selv kalte det (!) jaja, henne om det, tenker jeg. Men det blir vel pinlig at hun ikke engang husker sitt eldste barns bursdag! Ellers har jeg kommet meg til 35+6 uker, så nå røyner det på her......Fremdeles tonnevis av ting som ikke er på plass, kjenner jeg er LITT stressa nå, for har hverken vugge eller stelleplass klar. Har vogn da, så i verste fall får vi stelle på badegulvet og ungen får sove i vognbaggen....må kanskje skaffe en dyne? Lurer også på en ting...Jeg har en gutt på 11 fra før, og da jeg var hos legen på fredag sa han at hodet var festet? Trodde ikke det var vanlig så lenge før termin hos flergangsfødene jeg....bør jeg frykte at ungen kanskje kommer lenge før termin tror dere? For jeg skal nemlig i bryllup om en uke, OG storebror har bursdag om 2 uker, og har bestilt fødsel etter den....så det passer særs dårlig med en fødsel nå, altå Har noe jeg tror er kynnere (tak bak i ryggen) men det er jo eoner siden jeg var gravid sist så ALT har gått i glemmeboka. KLEMMI :) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/241/#findComment-145708246 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå