Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

God morgen!

En til; slutter meg til de andre og sender de varmest gratulasjoner med frisk småttis i magen :wub: du har så absolutt lov til å feire etter den runden der!

Her pakkes om en time fire små, og en sliten mann :rolleyes: i bilen, for en "liten tur" på IKEA. Selvfølgelig diverse jeg bare MÅ ha! Regner med at jeg burde ha økt medisineringa på mannen før avreise, men håper dette går bra!

Ut på tur, aldri sur!!! Jeg elsker IKEA :D takboksen er satt på, og Fie-babyen får ikke med seg vogn! Dette blir bra!

God helg til dere alle sammen! 

Hugs&love :wub:

Fortsetter under...

IKEA er gøy ja : ) mannen og jeg er alene her i helgen så vi skal etterhvert ut å kikke på vogn å spise lunch : ))

Ble vekket idag av en liten tass som brukte livmora mi som hamsterhjul haha : )) full fest der inne !! Fin start på dagen : ))

Goooo lørdag damer !&!

Annonse

3 hjulene ja

Emmaljunga har fine bagvogner, men jeg syns ikke sportsvogndelen deres er like fin

Men det er nå min smak : ))

Ikke 100% bestemt ennå,men tror nok det blir tfk !!

Så på sånn leandervugge også, syns de er så fine ,men mannen mente vi ikke kom til å få brukt den...grumf!!! Får være grenser for fornuft syns jeg !!!

Leandervuggen er super de 3-4 første mnd, men er rett og slett skummel å bruke når barnet begynner å bevege på seg. Skal dere ha fler, så er den absolutt verdt pengene sine ;)

Men her blir dette siste. Så jeg ser ikke poenget med en. Dyrt for 3-4 mnds bruk :P

ÅÅåå vogn er så gøy :) Her blir det City Cross og Supreme City Bag pluss fottrekk i Light Grey. Emmaljunga er mitt hjerte nærmest også :) Kommer seg på en titusning, men vogna er i nøytral farge og skal ikke selges videre i tilfelle jeg blir gravid igjen :) Vi har valgt vogn ut fra hvor vi bor og klimaet her, føreforhold osv. :)

I dag har jeg handla inn til pavlova, ballonger, stearinlys, og gave til bursdagsbarnet vårt som blir 7 år i morgen :D Yes, bikkja!! Kommer gjester på kake her i morgen kveld :P Fått seg en pose hundekjeks av meg som han ikke vet om, og matfar har kjøpt en overraskelse også. Hehe, sånn er det å ha ønska seg barn lenge, han er et fullverdig familiemedlem og vi elsker han <3

Ser "Skal vi danse" nå, høstens opptur på tv :)

Ha ei fin helg jenter :)

En til; Hurra for fantastisk nyhet!! :)

Tidlig oppe, er trøtt men får ikke sove... Rolig hjemmekveld i går, la oss tidlig og så våkner jeg kl 05 og må opp å tisse. Nice. Vel i seng kjenner jeg at jeg i tillegg er sulten, så da er det bare å stå opp og spise en banan.. og så får jeg bare ikke sove igjen nå.. Kjenner jeg er litt irritert på "sjefen" i magen, hadde vært så deilig å få igjen et par sove-lenge-dager etter hverandre!! ;)

Jaja, dere får ha en finfin dag, søtsnupper! :)

Annonse

Fiemamma; Gratulerer til den firbente i familien! :) min kompis ble også feiret! Manglet bare noen måneder på at han fikk sin 18 fødselsdag. Er en selvfølge med gave og tilbehør, er også et medlem av familien! Jeg savner fremdeles å kose med verdens beste støttekontakt, når livet går meg i mot og tårene renner. Prøvde aldri å ta side han... alltid jeg som var best :wub:

Ellers kan jeg melde om at man lærer så lenge man lever! Aldri mer IKEA på en lørdag med fire små og mann på slep! Det var mer folk enn på undergrunnen i rushet i London! Unger i alle retninger, ikke tid eller mulighet til å se på noe! Fikk rasket til meg noe her og der. Da vi kom til verdens lengste kassakø skrek begge de minste desperat, to største kranglet. Svetten rant, og selv om jeg ikke har røkt på fem år, så fikk jeg plutselig lyst på røyk :rolleyes: Folk så lettere irritert ut, og jeg lurer på om noen tenkte på barnevernet ;)

Huset har nå flere fristende flatpakker liggende, som undertegnede skal kose seg med etter frokost! Kjøkkenet flommer over av altfor mange stearinlys og ting jeg ikke aner hvor jeg skal plassere! Men neste gang, så reiser jeg alene... Dersom det er mulig å få til når man er firebarns mamma da! 

En deilig dag ønskes alle! Selv uten IKEA flatpakker ^_^

3 hjulene ja

Emmaljunga har fine bagvogner, men jeg syns ikke sportsvogndelen deres er like fin

Men det er nå min smak : ))

Ikke 100% bestemt ennå,men tror nok det blir tfk !!

Så på sånn leandervugge også, syns de er så fine ,men mannen mente vi ikke kom til å få brukt den...grumf!!! Får være grenser for fornuft syns jeg !!!

Er ikke leandervuggen ganske lik purnaturkurven? Den er jeg veldig glad i! Og ikke minst elsker trollene å sove i den... Veldig mye brukt her!

Tusen takk dere fineste, for alle glade ord!

Hoi, elsker IKEA men kjenner godt igjen hvilket helv...det kan være når man ikke helt har familien på laget, hehe. Godt du kom deg gjennom det og nå kan nyte flatpakker og haugevis av stearinlys. Høsten er jo i anmarsj :)

HH80, har selv en hengevugge ganske lik leandervuggen og den syns jeg var gull verdt! Brukte den helt til knøttene startet å reise seg. Den hang faktisk over sengen vår så etter nattamming lå jeg i en døs og vugget, koselig.

I dag er det kinotid med albert Åberg gullene.

Ha en fin søndag alle dere fineste

...nå skal rundstykkene i ovnen :)

Jobba dobbeltvakt i går, fra 7.30 22 og på igjen 7.30 i morges. med en liten som får kjeften full av tenner for tia og var våken og gråt ca hver annen time i natt, samt at jeg er full av hormoner, trøtt og overfølsom så kan jeg trygt si at jeg gleder meg til en fridag i morra :-) ellers ønsker jeg dere en god søndag :-) dagens syt, over og ut ;-)

Kommet hjem etter en herlig helg i Bergen med mange gode venninner!!

Har virkelig stor kost meg :D

Bare 3-4 dager att til IKM *spent* og håper på det beste!

Murrer litt nederst i magen....gjorde det sist gang også så øyner et lite håp ;) men kan like godt være tanta som gjør seg klar.

Får bare vente og se!

Lykkelig :) alltid gøy å ta en tur på Ikea :D Finner alltid noe jeg sjøl om jeg ikke skal ha noe :P *haha*

Gleder meg til unga er i seng for da er det kosetid med mannen ;)

Ikveld betyr det film, snop og kos i armkroken til mannen!

Her går det i hundre med jobbing, jenter, så er dessverre temmelig fraværende for en periode. Er på FB, da, men lite aktiv. Siden det blir uttak på meg ca uke 41 så vil jeg være ferdig med alle utviklingssamtaler før ferien i uka 40. Dvs 25 samtaler + elevsamtaler og lage individuelle mål til alle + forberede..... Så sitter med rettebunker til knes. Jeg som hadde håpet på permisjon i år, og så har jeg syvende trinn :P

Anyway, jeg må være ganske ego, og bare peise på med jobb. Går jo på spray, så kjenner jeg kommer ti å bli ganske sliten. Men da er det deilig å vite at jeg kan flate helt ut i ferien og ta det litt med ro etterpå også, når jeg har hat innsett og sånn.

Nå skal jeg rette ordkjedetester med Alt for Norge i bakgrunnen ;) Tror jeg må jobbe ved en av skolene i Norge med størst arbeidsbyrde, det føles i alle fall sånn! Var i Køben på seminar og skolebesøk i helga, og de sutra bare fordi de skulle få bundet tid og må begynne å lage individuelle mål...jaja... ;) BTW, jeg dusja for første gang på nyebadet i går!! Satser på å komme sterkere tilbake etter ferien, da ligger jeg vel her og sutrer fordi jeg har vondt hehe...

Klemklem!

Lykkelig 4: Du er min helt, den Ikea-turen du beskriver er ikke for amatører!!! :D

Tidlig kveld hos oss, lader opp til tidlig UL med alle følelsene rundt det.. Spent og bekymra om hverandre!! Hjelper på saken at mannen snorksover ved siden av meg her..

Good night Ladies!

Lykkelig 4: Du er min helt, den Ikea-turen du beskriver er ikke for amatører!!! :D

Tidlig kveld hos oss, lader opp til tidlig UL med alle følelsene rundt det.. Spent og bekymra om hverandre!! Hjelper på saken at mannen snorksover ved siden av meg her..

Good night Ladies!

Takk Apex! :D men er fremdeles litt irritert over at jeg ikke fikk sett på alt jeg hadde planlagt... Det er 2,5 time hver vei til IKEA for oss som bor på landet, så ikke hver dag jeg reiser!

Lykke til på ultralyden i dag! Jeg hadde tidlig ultralyd med alle fire. Synes det er utrolig motiverende å se småttisene... da jeg bedre holde ut alle utfordringene som følger med svangerskapet!

Får ikke Fie-baby til å ta smokken sin her... har prøvd med sukkervann, men det funker ikke. Spytter den ut og brekker seg! Derfor henger hun konstant i puppen, og det begynner å bli slitsomt! Noen som har tips?

En glad dag ønskes alle i regnet! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...