Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Jeg er 32, forhåpentligvis får jeg mitt første barn når jeg er 33 (fyller i mars, satser på at det ikke tar mer enn 1,5 år!) :)

Bryr meg ikke heller om alder, men kjenner litt på følelsen av hastverk, for jeg vil jo egentlig ha en hel flokk! ;)

Det kan du fint nå! Jeg var på alder med deg da jeg fikk nummer 1... litt eldre faktisk :huh: har nå fire flott friske bråkete og nydelige lykketroll :wub: ikke stress, du kan fint få flokken din!

Tidlig oppe! Skal bake litt før de andre våkner. I dag jeg skal feire dagen min. Klarer ikke glede meg, skal bare gjennomføres... Ikke alt som er 100% på hjemmebane. Men her er det bare å krumme nakken og stå på!  :)

God helg til alle sammen!

Hugs&love

Fortsetter under...

Her er det siste innspurt til dåpen imorgen,blir nok fint :) litt rart at det er siste gangen,neste gang er det barnebarn he-he :P Ellers har jeg begynt å jogge!! huff ja det er ikke min ting,men skal kiloene av så må jeg variere treningen min,løp 6 km med PT`n min,ikke så dårlig til å være første gang på 1 år?

God helg alle sammen

Hvorfor er det ustemmning i heimen Lykkelig?

Tror dere klarer dere jeg Tussemor,når hormoner og samarbeid får stabilisert seg ;)

God morgen nabolag :D

Lykkelig søte deg :) håper det ikke er store problemer på hjemmefronten!

Du fortjener bare det aller beste :D

Håper du får en fin feiring idag vennen sammen med de som er glad i deg.

Blir det att noe kaker så kommer kakemomsen Dossa på besøk ;) *knis*

Armene rundt deg og knuseklemme deg!!!!

Hønny :) skjønner det blir rart at imorra er din siste barnedåp. Neste runde står du som besteforeldre, så kry ogkjempe stolt!! Masse lykke til med dåpen imorra og gratulerer så masse med dåpsbarnet :wub:

Tipper du kanskje får att litt kaker så tror jaggu jeg må ta meg en tur gitt ;)

Til Lykkelig idag på rester og til Hønny imorra ;) for en lykke det hadde vært *hihi*

Da hadde jeg stoooooor kost meg!!!

Kos dere masse jenter!!

Skal sjøl nå stå opp for har kaker som må bakes til barnebursdagen idag.

Unga gleder seg til å feire på hoppeloppeland :D

Og det beste av alt er jo at jeg slipper å rydde etter feiringa :P

Klem til alle som har lyst på en :wub:

Ha en fin lørdag alle mine herlige jenter i dette magiske nabolandet!!!

Heihei! :) Er her fortsatt, men mest via mobil og da blir det dårlig med bidrag til nabolaget.. Beklager!!

Takk for tanken - husker pr nå ikke hvem som sendte meg tanker i løpet av de siste ukene, men jeg har det bra. Er godt uti uke 11 nå, mindre kvalm men fortsatt trøtt av meg. Har vent meg til fire dager jobb, tre dager fri og det er generelt rolige arbeidsdager hvor jeg får diverse forefallende oppdrag. Er det lov å si at man egentlig ønsker seg mer å gjøre på arbeid???? ;) Tidlig ul snart, skal ta blodprøvene nå til uka. Gru-gleder meg.. Håper alt er i orden!!

Tenke seg til at det nå er barnedåper i gjengen vår, så koselig å samle familien til fest og feiring!! :) Håper det ordner seg med sterke spirer til dere som prøver og prøver, jeg heier på dere og håper ventetida snart er slutt for deres del! Husker ikke hva jeg mer skulle kommentere, utover det å ønske nyankomne velkommen!!

God helg og klem til favorittdamene :)

Da er det endelig min tur til å rope ut "JEG ER GRAVID"!!! Og det etter 15 pp! Har vært innom her før, men synes det har vært vanskelig å følge med alle andre som kommer i lykkelige omstendigheter når man sliter selv. Kjenner på at jeg er en veldig forsiktig optimist denne gangen etter 2 SA og mange kjemiske graviditeter. Føler meg helt annerledes og etter hormonell ubalanse er kroppen igjen i normalt gjenge. HURRA! Så får vi se da om spiren klamrer seg fast denne gangen. Jeg har iallefall trua!

Annonse

Jaggu fikk jeg ikke en liten pause i dag...2t mindre på skolen!!!!! Jippiiiiiiiii!!!!!!!!! Ungene er hos svigers og jeg og lille gull kan kose oss her hjemme ;-) I går var det så travelt at jeg sovnet før jeg rakk gjennom de vanlige nettstedene (merker at jeg bruker mer tid nyheter nå etter drapet i Ålesund, kom litt vel nært...)

HH80, så utolig deilig at du kan slappe heeeeelt av nå ;) Når er det du har termin igjen? Koselig om du hiver deg på lista, om du ikke allerede har gjort det :P les: "ammetåketeflonhjerne" :P

Sensitiv: Så utrooooooooolig kjipt med tante besøk!!! Har aldri hørt om den klinikken du nevnte, MEN jeg synes den strategien din med mer sex og mindre stress hørtes super ut!!!!! :D Selvfølgelig skal du få den etterlengtede spiren!!!!!! Det viser seg bare at vi som drar litt på åra, skal testes mer på tålmodighet enn andre :P Det hadde vært strålende om du også skreiv deg på lista!!!! Det er merkelig hvor mye lettere det er å holde oversikt da ;) Stor, god, varm klem!!!!!!!!!!

Dossa: Dette er spennende, litt for spennende spør du meg...godt vi skal få fylle deg opp med babystøv og sædkopp drikking snart ;)

En til: Knis, jeg fikk ett slikt fortreffelig deilig bilde av deg i hodet, gjespende over kaffekoppen med øynene spreng åpne :P Jeg sliter så big time med å holde meg våken på forelesningene om dagen når lillegull sover...Trøtt er bare forbokstaven :P

Lykkelig: Hvordan har dagen din vært? Jeg tenker mye på deg for tiden!!!!!! Lengter litt etter å høre lykkeutbruddene dine som skulle komme i fleng, bare fødselen var over ;) Stor varm klem til deg vennen :wub:

Apex: Hvordan er formen?

Hunny: Hvordan går det med mannen? Fant de egentlig ut hva som hadde skjedd da han ble dårlig? Håper du slipper å få han hjem før han drikker selv ;) og får i seg smertestillende ;) Du har nå hatt litt å stri med siste året du også :P

Cayenne: Jeg venter speeeeeeeeent på oktober!!!!!! Fytti som det skal jubles når meldingen om positiv test tikker inn fra deg!!!! :wub:

Elibjo: Jeg synes det er koselig når du er innom å skriver litt!!!!

Vinterblomst: Kom tanta? Baby på 10 mnd ja, da er du jaggu meg sporty!!!!! :D Håper spira de sitter snart!!!!

Pokker, glemte å kopiere lista, så da blir det ikke kommentarer til alle, som nevnt tidligere har ammetåka slått inn for fult og kombinert med teflonhjerne, så kan det bare ikke gå bra :P

Siste nytt forresten...Dossa, bokormen og jeg skal på helgetur nå i september!!!!!! Gjett om det er ett par tre stykker som bare gleder seg pitte litte grann MYE!!!!!!!!! Gjett om Dossa ska få snuse inn babylukt så det holder :D

Eldstemann i huset her har titt og ofte begynt å etterlyse en baby til, slik at han og broren kan: "ha en hver å kose med..." Fantastisk...håper det er ett signal om at jeg en vakker dag blir bestemor til en hel skokk med unger :P

Ha en riktig god ettermiddag, nå skal jeg og lillegull pleie innsiden av øyelokkene :P

så koselig du spør :-) jepp tanta kom men det er helt ok! det var fra september vi vil prøve så håper det sitter en spire i en av de tre neste månedene!!  :wub:

Da er det endelig min tur til å rope ut "JEG ER GRAVID"!!! Og det etter 15 pp! Har vært innom her før, men synes det har vært vanskelig å følge med alle andre som kommer i lykkelige omstendigheter når man sliter selv. Kjenner på at jeg er en veldig forsiktig optimist denne gangen etter 2 SA og mange kjemiske graviditeter. Føler meg helt annerledes og etter hormonell ubalanse er kroppen igjen i normalt gjenge. HURRA! Så får vi se da om spiren klamrer seg fast denne gangen. Jeg har iallefall trua!

Gratulerer såå mye! :)

trodde jeg visste mye om graviditeter, men hva er egentlig kjemisk graviditet?

Gratulerer masse mamma&storebror!! :) 

Vi er i London :) En liten tur. Reiste ikke bort i sommer, så hyggelig med tur nå. Ble masse stress i går da vi reiste. Jeg ble forsinket, stressende kjøring til Gardermoen. Måtte ta med kofferter på flyet og da måtte de selvfølgelig åpnes og de tok såpe, sjampo.. etc... Ikke gøy. Liker ikke at fremmed roter i sakene mine! Men vi rakk da flyet. Og jeg har lovt meg selv at aldri mer sent ute til flyplassen!

Nå skjer det masse her. Ønsker alle en superfin helg :D

Samme som en SA (spontan abort) som skjer så tidlig at man ikke egentlig visste at man var gravid. Den kommer omtrent der du skulle ha hatt mensen. Men når man er en prøver så rekker man å ta tester som er positive før aborten inntreffer. 

Annonse

Samme som en SA (spontan abort) som skjer så tidlig at man ikke egentlig visste at man var gravid. Den kommer omtrent der du skulle ha hatt mensen. Men når man er en prøver så rekker man å ta tester som er positive før aborten inntreffer. 

Gratulerer!!! masse lykke til :)  :) :)  

god morgen! jeg lurer på en ting og tenkte at dette må være stedet å få et godt svar!

I morges testet jeg (ikm i morra sånn ca), da ble kontrollstreken sterk, men det kom også en svak strek på teststreken. betyr dette noe, eller skal jeg bare roe ned hundreogfjorten hakk? blei jo helt vill og gal på badet, men hvis det stort sett betyr at testen er negativ kan jeg jo saktens bruke all den energien på noe annet ;)  ;) ;)  

Håper noen vet noe om dette :)

god søndag godtfolk :)  :) :)  :)  

Er streken svak rosa, eller grå? Hvis den er grå har jeg lest at det kan være den fryktede skyggestreken, men er den rosa er den POSITIV...uansett hvor svak den er.  Satser på at vi kan juble med deg jeg :D  :D

Og Gratulerer så masse mamma og storebror!! Herlige nyheter.  Hurra, nå får den slunkne 1 tri et etterlengtet påfyll, he he...

Endret av En til, please.

Er streken svak rosa, eller grå? Hvis den er grå har jeg lest at det kan være den fryktede skyggestreken, men er den rosa er den POSITIV...uansett hvor svak den er.  Satser på at vi kan juble med deg jeg :D  :D

Og Gratulerer så masse mamma og storebror!! Herlige nyheter.  Hurra, nå får den slunkne 1 tri et etterlengtet påfyll, he he...

streken er svak rosa... jeg tok først en sånn strimmel-test, da den hadde en svak strek tok jeg en stav-test som også fikk en svak rosa strek... herregud... jeg er helt svimmel jeg nå!! dette er i så fall helt utrolig :)

streken er svak rosa... jeg tok først en sånn strimmel-test, da den hadde en svak strek tok jeg en stav-test som også fikk en svak rosa strek... herregud... jeg er helt svimmel jeg nå!! dette er i så fall helt utrolig :)

Hurra og gratulerer løve:)

Lukke til trollunge!!

Endret av Grøne

Hurra og gratulerer løve:)

Lukke til trollunge!!

tusen takk! det er nesten litt vanskelig å tro, så jeg er spent på ny test i morra. har liksom ingen graviditetstegn, så jeg trodde virkelig ikke at det gikk denne gangen... men jeg hyler ut om hva resultatet blir :)  :lol:

Wow, to positive tester siden siste jeg var inne! Gratulerer så mye begge to!!!

Og velkommen til deg Trollungen!

Og om en drøy uke (?) skal du juble Dossa...! ;)

Jaaaaaa det hadde vært så himmelsk om jeg kan juble om ei ukes tid!!!!

Skjer det ikke denne gangen så blir det nok om ikke for lenge ;)

Vært flink idag og vaska alle vinduene og den ene bilen :D

Skifta på alle sengene og rydda masse ute idag!

Avslutta kvelden med en brownies bit :) synes jeg fortjente den kaka :P

samme svake, rosa streken i morges også. er frista til å kjøpe en sånn fancy en fra CB, sånn digigtal hvor det står gravid eller ikke og evt. hvor mange uker :) hvis "syklusen" min stemmer så er jeg nå i uke 5, hvis man regner fra første mensdag i forrige runde.

Velkommen Trollungen :)

Og ja Løve, invester i en digital..så får du svaret svart på hvitt! Jeg VET du er gravid jeg da, he he...

Og klart Dossa snart skal juble...jeg er superklar til å juble med!

Og tenk Supersnusken at du er kommet så langt på vei...syns nesten det var i forrige uke du jublet så forsiktig over positiv test. Vet du forresten hva du venter? Du har kanskje sagt det tidligere, men du vet, teflonhjerne på gang.

Første ordinære arbeidsdag i dag, og det var deilig med hjemmekontor, men supertravelt likevel..og supergodt å være tilbake i salen!

Men nå er det avgårde til sykehuset for prøvetaking av lilletrille. Lille spiren min :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...