Supersnusken Skrevet 5. september 2013 #5776 Del Skrevet 5. september 2013 Hei jenter! Lenge siden dere har hørt fra meg nå, men i dag har jeg fri og endelig litt overskudd! Er 25 uker nå, men føler meg som ca 38...stønn! Er jo frisk, men føler meg fryktelig tung, er så sliten og trett hele tiden. Ser gigantisk ut, og de fleste hever øyebrynene når de hører at termin er først i desember..Har skikkelig dårlig samvittighet for Vesla, når jeg kommer hjem fra jobb er jeg jo helt utslitt og må anstrenge meg skikkelig for å orke å leke.. Heldigvis synes hun at det er veldig morsomt å leke at hun legger meg for kvelden, digger den leken! Jobber 100%, eller nærmere 120% for tiden egentlig, begynner å bli usikker på om jeg klarer det i 3mnd til altså. Men fastlegen er veldig lite begeistret for sykemeldinger, det er jo vel og bra, men lurer virkelig på om jeg takler dette i 3 mnd altså... Tatt meg i å håpe på littegranne høyt blodtrykk eller noe slik at jeg blir bedt om å ta det med ro.....men ønsker jo selvsagt ikke noen komplikasjoner altså! En til: Ha,ha, hotellunderholdning er det flaueste som finnes! Får helt vondt inni meg når jeg tenker på at det hver eneste kveld, hele året, står en eller annen stakkar på utallige hoteller landet rundt og synger og spiller på den måten... Alltid lurt på hva de tenker selv! Klarer ikke se på slikt jeg.. Jeg har veldig tro på din "indre ro", de 12 cm er nok helt i orden skal du se! Hvor lenge må du vente på svar etter prøven på mandag? Dossa: Så godt å høre at du er i full gang med ny pp, med samme herlige pågangsmot og optimisme som før! Denne pp må du jo være ultrafruktbar, håper så inderlig at det klaffer igjen for deg! tussemor: Håper så veldig at det snart ordner seg for deg, på den ene eller andre måten! Må bli bra å få tatt en beslutning, selv om ingen av alternativene synes fristende. Fryktelig tøff periode dette, den har virkelig vart lenge nå! Unner det litt fred og ro snart nå! hønny-bunny: He, he, det minner meg om mannen i forrige uke, han var SÅÅÅÅ forkjølet altså, klarte ikke lage mat, legge vesla, rydde, leke, ingenting... Men; piper det i mobilen hopper han opp ja! Så kom bestekompisen hans overraskende til byen, og vips var han ute på joggetur med påfølgende middag på byen gitt, samme dag som han hadde vært hjemme fra jobb og ikke rørt en finger...jaja.. Lykkelig: Så deilig å høre at alt går bedre nå! Og digger historien din, ha,ha! SpirenMin, elibjo og klarfor barn, kjærepære, cayenne og alle andre snart gravide: Håper alle disse spirene snart sitter! Vet hvor frustrerende disse rekkene av pp er, hvor lett det er å miste håpet, alle opp- og nedturene.. Det er en skikkelig berg- og dalbane denne prøveperioden, jeg klarte i alle fall å tro at jeg var gravid hver eneste pp, for så å sippe over den enslige streken på g-testen på ikm.. Men tilslutt satt den! Og det vil den for dere også! Sender over så mye babystøv som er mulig! Fiemor: Hvordan er formen din må? Hvor langt er du på vei? Husker ikke helt om det var oktober eller november som var din mnd? HH80: HVordan går det med deg? Vi er jo omtrent like langt vi! Synes å huske at du skrev om at du var blitt så stor for en stund tilbake? Her er det i alle fall en til som har inntatt hvalens form allerede nå... Fikk til og med kommentar om at jeg hadde fødeansikt her endag, dvs de trodde vel jeg var ca v termin.. Engster meg litt for hvordan jeg skal se ut i desember gitt! Snutta: Signerer de andre, vanskelig å si noe sikker om dette over internett, du må vel rett og slett smære deg med tålmodighet og ta en ny test om noene dager! Du kan jo selvsagt være gravid, men det kan vel like gjerne være at syklusen er litt forstyrret av at spiralen er ute? Anonym: Enig m alle andre at dette er en koselig tråd og at ingen mener å stenge noen ute. Men det er mange her inne, og lettere å svare de som er aktive og som man husker godt. Selv har jeg falt litt ut i det siste, bare lest, og da bir det merkbart færre kommentarer ja, men synes ikke det er så rart. Flott at du gir oss en sjanse til! Nå har jeg sikker glemt en helt haug! Ønsker alle en herlig torsdag! Stoor klem til alle som vil ha fra Supersnusken! HH80: Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145660791 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 5. september 2013 #5777 Del Skrevet 5. september 2013 Sensitiv: Så utrooooooooolig kjipt med tante besøk!!! Har aldri hørt om den klinikken du nevnte, MEN jeg synes den strategien din med mer sex og mindre stress hørtes super ut!!!!! Selvfølgelig skal du få den etterlengtede spiren!!!!!! Det viser seg bare at vi som drar litt på åra, skal testes mer på tålmodighet enn andre Det hadde vært strålende om du også skreiv deg på lista!!!! Det er merkelig hvor mye lettere det er å holde oversikt da Stor, god, varm klem!!!!!!!!!! Hei tussemor, så snill du er! Ja, kjedelig med tantebesøk. Jeg mente ikke å si noe galt om klinikken jeg var hos (2 besøk). Tror de er flinke der og de har nok hjulpet mange. Men jeg har vel ikke stor nok tro på det. Hadde jeg hatt det så hadde jeg med glede betalt de de vill ha. Men siden jeg ikke er overbevist og er fulltidsstudent nå (har ikke "felles" økonomi med samboeren min) så avlyste jeg videre behandling der nå. Jeg skal skrive meg på listen Jeg nekter å gi opp troen og håpet om et barn til selv om jeg er "godt voksen". Så leit at alt ikke er bra rundt deg. Høres tungt ut. Føler med deg og håper det blir bedre snart!!! Stor, god og varm klem til deg også! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145660934 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 5. september 2013 #5778 Del Skrevet 5. september 2013 Snart gravide:Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn AkershusMamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barnSpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 18.09)Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.sept 11pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. septemberLøve2012 (prøver på nr 2, 1 barn fra før.)Sensitiv: har en etterlengtet sønn. Ønsker så inderlig et barn til. Prøvd hvertfall 1 år.1.tri:Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)2.tri:Supersnusken (andregangs, termin 25.des)Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)HH80 (termin 4.januar)Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).3 trimester:Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.m1980 (termin 29. Aug) ?GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, StorbritanniaLykketroll*morTil2? (Termin 29.august)Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10nerdybirdy (termin 23 oktober)Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)Født:Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. aprilBokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.maiTussemor5 (termin 16 mai )Født en guttGrøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jenteØnsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jenteHønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8Junimage (termin slutten av juni)Rime fikk to jenter 30. juni <3Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille SebastianLykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145660974 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. september 2013 #5779 Del Skrevet 5. september 2013 Søte Supersnusken WOW er du allerede 25 uker på vei som tida flyr, for jeg synes ikke det er lenge siden du jubla høyt over en positiv test! Godt over halv veis du Veit du hva du bærer på? Kjønn mener jeg for en baby er det jo Husker ikke om du har skrevet det snuppa Vær snill med deg sjøl og det du bærer på, så hvis du føler at du trenger en sykmelding så stå på krave vennen sjøl om legen egentlig vil at du skal jobbe! Du bærer på noe veldig verdifullt og som trenger en frisk og oppegående mamma Sensitiv er så godt å høre at du ikke kommer til å gi opp håpet om en spire!!! Selvfølgelig skal du også juble over en positiv test Jeg er jo sjøl godt voksen og mange skjønner ikke at vi prøver på en til, men pokker da det bestemmer da ikke de!! Min og din dag kommer Når har du IKM? Idag skal jeg be om massasje fra mannen og selvfølgelig noe att åt haha Næringsvett har jeg, og de edle dråpene må høstes *gliser* Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661131 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutta Skrevet 5. september 2013 #5780 Del Skrevet 5. september 2013 Burde vel egentlig dra til legen ja, er jo også redd for at noe kan være galt Har tenkt tanken at spiralen kan ha laget noen forstyrrelser da den kom ut, men det var bare en kobberspiral, og jeg har ikke hørt noe om at den endrer syklusen. Pussig det der at man egentlig har alle svarene i seg, men noen andre må si det før man hører på seg selv.. Jeg vet ikke engang hva jeg skal gjøre hvis jeg er gravid, tør ikke tenke på det før jeg vet. Årsaken til at jeg ikke kan diskutere det med noen, er at jeg tror de vil si jeg er for gammel til å begynne på nytt, og jeg har lyst til å ta den avgjørelsen selv. Kjæresten min er den eneste som jeg er sikker på kommer til å støtte meg uansett hva jeg bestemmer meg for, men jeg tør ikke si noe før jeg vet sikkert uansett. Kan jeg spørre hvor gamle dere er, og om dere har barn fra før, og hva dere tenker om å bli foreldre som "godt voksne"? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661229 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. september 2013 #5781 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg er 38 år og har tre barn. Gutt på 9 år og to jenter på 7 & 4 år. Mine skatter Noen vil sikkert si at jeg er for gammel til å prøve igjen, men det gir jeg faen i!!! Ingen skal komme og fortelle meg at min drøm om en spire ikke bør oppfylles fordi de mener jeg er for gammel! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661312 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutta Skrevet 5. september 2013 #5782 Del Skrevet 5. september 2013 Helt enig med deg Dossa, det er noe man bør bestemme selv Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661383 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. september 2013 #5783 Del Skrevet 5. september 2013 Nå blir jeg jo nysgjerrig på hvor gamle dere snupper er og antall barn Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661496 Del på andre sider Flere delingsvalg…
NoN Skrevet 5. september 2013 #5784 Del Skrevet 5. september 2013 42 (!) år, gutt 4,5 og gutt 1,5 år Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145661840 Del på andre sider Flere delingsvalg…
hønny-bunny Skrevet 5. september 2013 #5785 Del Skrevet 5. september 2013 Står på lista men...36 år 4 barn 9,8,3 og 3 mnd:-)) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662250 Del på andre sider Flere delingsvalg…
GeekGirl81 Skrevet 5. september 2013 #5786 Del Skrevet 5. september 2013 Enig med deg Dossa, så sant man kan få barn naturlig (det vil si man ikke har kommet i overgangsalderen og driver på med all slags kunstig hormonbehandling i en alder av 60...) så synes jeg ikke man er for gammel til å få barn. Må virkelig få være opp til hver enkelt. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sensitiv Skrevet 5. september 2013 #5787 Del Skrevet 5. september 2013 Hei Dossa, du er super Ja, min og din dag kommer! Jeg er noen år eldre enn deg, men nekter som sagt å gi opp håpet om positiv test en dag. IKM er jeg ikke helt sikker på siden jeg har en variabel syklus, fra 26-30 dager. Men det blir vel rundt 29. sept- 3. okt. Og da blir det sex kanskje annenhver dag en periode før det. Vi har en liten gutt som ofte kommer inn til oss om natten og skal ligge mellom oss. Koselig det! Men vi skal jo ha sex også... Vi får det nok til Og du da Dossa? Nærmer det seg IKM for deg? Krysser fingrene for deg! Håper og tror du får en positiv test snart!!!! Og du er absolutt ikke for gammel for å få barn igjen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662310 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 5. september 2013 #5788 Del Skrevet 5. september 2013 Sensitiv så godt at du er på min side og støtter meg, for jeg er slett ikke for gammel Hihi! Er på dag 17 idag og har nettopp høstet noen edle dråper Har IKM ca 18 september, magefølelsen sier ikke noe men håpet er helt klart tilstede!! Koselig når de små kommer smygende inn men er ikke alltid at det passer like bra Skulle jo gjerne ha sexa litt uten en liten en som forstyrrer *knis* Jeg tar babyklister denne pp. Alt må prøves Er det noen som har lykkes med dette klisteret? Nå er det lalletid på Dossa! Sweet dreams ♥ nattaklem til alle!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutta Skrevet 5. september 2013 #5789 Del Skrevet 5. september 2013 Jeg er 41 og har to jenter på 18 og 21. Prøver ikke å bli gravid, men tror faktisk at jeg er det etter en liten glipp. Tar en test på lørdag, så får vi se.. Skjønner jo nå at jeg ikke er for gammel, men alle dere har jo ganske små barn, så dere begynner jo egentlig ikke på nytt. Blir spennende dager dette, har ikke vært i denne situasjonen på snart nitten år, så jeg er kanskje enda mer nervøs og spent nå enn jeg var første gangen. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662499 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussemor5 Skrevet 5. september 2013 #5790 Del Skrevet 5. september 2013 Iiiik...jeg har blitt tante til tvillinger i dag og jeg er bare såååååå stolt Sensitiv, takk for gode ord. Varm klem. Jeg tror at man ikke er for gammel til å få barn før man føler på det selv...jeg har vært knallhard på at jeg ikke skulle ha flere barn etter fylte 35, men må innrømme at jeg overhodet ikke er så sikker lengre synes det er herlig at det kommer unger til verden Dossa, min kjære...du er bare vanvittig herlig, magisk og god! Gleder meg sånn til å møte deg! Åhhhh....pokkers teflonhjerne, det var ei som kommenterte noe til meg, var det du spirenmin? Værtfall, tusen takk! Ja, det har vært tungt lenge, men jeg har lovet meg selv at ingenting skal være uprøvd før vi evt går fra hverandre...jeg har også litt for mye respekt for ekteskapsløftet vi gav.... Nei må sove. God varm klem til alle sammen Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662505 Del på andre sider Flere delingsvalg…
snutta Skrevet 5. september 2013 #5791 Del Skrevet 5. september 2013 Gratulerer så mye tussemor. Tante til to på en gang er jo fantastisk Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662531 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. september 2013 #5792 Del Skrevet 6. september 2013 Søteste Tussemor awwwiiii gratulerer som tante til to gull!!!! Dobbel lykke Du er bare så god med dine ord, jeg digger deg masse!!!!!! Endelig fredag og jaggu er det ikke helg igjen dagene bare flyr av gårde og får bare gjort unna halvparten av det jeg planlegger for timene Imorra skal de to eldste gulla feire bursdagen sin med klassen på hoppeloppeland! Deilig å ikke ha det hjemme, så de penga er det absolutt verdt Regner med å være over i DPO land nå, så blir to spennende uker foran meg. Håpet er tilstede som alltid, så får vi se om jeg er heldig denne pp! Ha en super fin fredag gullinger Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145662763 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 6. september 2013 #5793 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er 37 fram til onsdag i neste uke, da vipper jeg til 38 Ingen barn, men vi prøver veldig Er inne i pp11 nå og har IKM 18 september. Min søster fikk sitt barn nummer 4 da hun var 42, så jeg har noen år å prøve, men et lite gull er veeldig velkomment i 2014 Gratulerer med tantebarn Tussemor Ha en fin helg jenter Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145663069 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. september 2013 #5794 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er 37 fram til onsdag i neste uke, da vipper jeg til 38 Ingen barn, men vi prøver veldig Er inne i pp11 nå og har IKM 18 september. Min søster fikk sitt barn nummer 4 da hun var 42, så jeg har noen år å prøve, men et lite gull er veeldig velkomment i 2014 Gratulerer med tantebarn Tussemor Ha en fin helg jenter Da har vi IKM likt og sammen skal vi juble over hver vår positive test Like unge og spreke er vi også Spira skal sitte for deg nå!!!! Vil at du skal få oppleve den fantastsike følelsen av å kjenne en spire i magen din Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145663119 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 6. september 2013 #5795 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er 37 fram til onsdag i neste uke, da vipper jeg til 38 Ingen barn, men vi prøver veldig Er inne i pp11 nå og har IKM 18 september. Min søster fikk sitt barn nummer 4 da hun var 42, så jeg har noen år å prøve, men et lite gull er veeldig velkomment i 2014 Gratulerer med tantebarn Tussemor Ha en fin helg jenter Da har vi IKM likt og sammen skal vi juble over hver vår positive test Like unge og spreke er vi også Spira skal sitte for deg nå!!!! Vil at du skal få oppleve den fantastsike følelsen av å kjenne en spire i magen din Takk for det Dossa Ønsker veldig å få kjenne en spire i magen min. Ikke minst føle gleden av å innse at man er gravid. Bestemor pleide si "det kan ikke beskrives, det må oppleves" og er ganske sikker på at dette er en følelse som må oppleves Satser på positive tester for oss Har bestilt teststrimler og en digital cb, for om spira plutselig en dag sitter, vil jeg gjerne at det står gravid med store bokstaver som en bekreftelse Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145663613 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dossa :) Skrevet 6. september 2013 #5796 Del Skrevet 6. september 2013 Din bestemor hadde så rett som det går an Klarforbarn Er vanskelig å beskrive den følelsen for den må rett og slett oppleves og jeg veit at du vil oppleve å få en positiv test!!! Den dagen blir helt magisk og du blir med en gang veldig forelska i den lille huleboeren som har tatt bolig i magen din!!! Bare gled deg til din dag kommer!!! Har du testa etter EL? Jeg burde egentlig gjøre det, for kroppen gir meg ingen signaler på at jeg har EL Men jeg stresser ikke og lever via regelen at sexing annen hver dag vil gjøre susen og en dag så blir det en full treffer Da er det like før jeg tar helg *weeee* Må bare få ferdig planer for neste uke og kopiere opp det som trengs. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145663665 Del på andre sider Flere delingsvalg…
klarforbarn75 Skrevet 6. september 2013 #5797 Del Skrevet 6. september 2013 Gleder meg til min dag kommer Dossa, tar veldig gjerne i mot en liten huleboer, to om de vil det også Denne pp har jeg testa etter el, mest for å få det bekreftet. Men kjenner ganske godt at det er noe som skjer rundt el, men det er jo aldri lett å vite om det kommer snart, har vært eller om det allerede var over Så min el var på tirsdag. Men vi går også for annenhver dag og håper at svømmerne er til stede på rett tid Jeg skal forsøke på en pc-fri helg, da mine arbeidsuker er kun foran pc'n Ha en fin helg Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145663753 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grøne Skrevet 6. september 2013 #5798 Del Skrevet 6. september 2013 Eg er 37 og fekk mi første no i vår, og vil ha ein til på sikt. Tenkjer med prøving frå nyttår- da er eg fyllt 38. Har ikkje vore klar før, og syns alderen er uvesentleg i denne samanhengen:) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145664404 Del på andre sider Flere delingsvalg…
SpirenMin Skrevet 6. september 2013 #5799 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er 32, forhåpentligvis får jeg mitt første barn når jeg er 33 (fyller i mars, satser på at det ikke tar mer enn 1,5 år!) Bryr meg ikke heller om alder, men kjenner litt på følelsen av hastverk, for jeg vil jo egentlig ha en hel flokk! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145664635 Del på andre sider Flere delingsvalg…
elibjo Skrevet 6. september 2013 #5800 Del Skrevet 6. september 2013 Jeg er også 32, og har ingen barn fra før. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/143941930-oss-over-30/page/232/#findComment-145665239 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå