Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Hei igjen, takk Dossa :)

ja me har nett mista igjen. I morgon eg det tre veker sidan. Var ti veker, men ultralyd veka før viste kun 6 veker, men hjerta slo då. Så mista eg, denne gongen sa, ma i 2011. Mannen var i nordsjøen då det skjedde men kom tilbake. Det gjorde godt. Slapp utskraping. Tok det mykje betre enn sist, har jo ein liten 1 åring som krev oppmerksomhet og som gjer endeleg stor glede heile dagen. Men innimellom blir eg trist. Og at kroppen ikkje speler på lag hjelper ikkje på følelsane og humøret. . . Usikker på om det er mensen eg har no, eller om det framleis er aborten, så tør ikkje bruka tampong pga infeksjonsfaren.

Men eg har masse å vera takknemleg for og eg veit jo av erfaring at det vil bli betre. . . :) Har masse å læra av deg Dossa :)

Fortsetter under...

Ånei, så trist Lilla80! Husker jo godt at du mistet sist. Enda bra du har 1-åringen å trøste deg med, men vi har uansett ingen barn å miste... Stor klem til deg :wub: Håper neste spire flytter inn snarest og blir der tiden ut :)

Oppi all elende og triste tilbakemeldinger kan jo jeg komme med dagens gladmelding for de som skal se på Birken..Jeg er påmeldt og stiller på Fredags Birken 10 uker etter fødsel,synes jeg burde få poeng for sporty innstilling. Selv o jeg kommer til å bruke en evighet over :P var det noen som skulle heie langs løypa? :D

Kjære Hønny jeg bøyer meg i støvet for deg!!!! For ei dame :D  også bare 10 uker etter fødsel *wow*

Du imponerer meg stadig :wub:  Blir spennende, men dette veit jeg at du klarer!!!

Lilla :) huff så leit å høre at du også har mista. Det er like trist uansett hvem det gjelder *snufs*

Er som du sier, godt du har en liten venn som kan trøste deg i de tunge dagene :wub:

Jeg er så sikker på at det er lys i enden av din tunnel også!!

Så det er bare å stå på, og før du veit ordet av det så sitter du med en positiv test i hånda ^_^ Sender deg en goooooog klem!!!!!!

Jeg føler meg så mye bedre!!!

Det er virkelig en herlig følelse å få lagt denne triste opplevelsen bak meg, for nå er fokuset å se fremover :rolleyes: Skal klare det igjen!!

Annonse

Ikke verst hønny !! Imponerende med Birken : )) er selv sykkelnerd md terreng som favoritten !! Sykla mange ritt men nå som gravid støver sykkelen ned !

Birken er en spesiell opplevelse . Mange folk og god stemning !!

Lykke til , god speed og tråkke på : ))

Sykkelbeina mine klør !!

God bedring til bittelilleFie, Lykkelig <3 Hihihii, så søtt:)

ehm..ble litt nysgjerrig. Hva har skjedd?

Sender deg også en varm klem Lilla80. Det er så ubeskrivelig leit og tomt å miste spiren sin. Føler virkelig med deg.

Dossa, jeg blir helt målløs av beundring for den ukuelige optimismen din! For en fabelaktig person du virker å være :D  Basunene er herved  polerte for å blåse seiersfanfarer for deg når neste positive test annonseres!

Cajenne, hvordan går det med deg?

Og tussemor?

Hønny, all beundring for Birken. Fy flate så sprek du er! Klarer nesten ikke å se for meg at jeg selv syklet nedover fjellsider før graviditeten, her jeg sitter godt plassert i sofaen med null energi til å trene det minste. Prøver jeg blir jeg bare enda dårligere(sytesytesyteklage, sukk). Skal heie fra TVkroken, så hvis du ser et tvkamera må du rope et solid heiarop til "oss over tretti" så vet jeg hvem du er, ho ho..

Har nettopp kommet hjem fra sykehuset. Morkakeprøven ble misslykket på grunn av placentas plassering, så ble satt opp til ny time for fostervannsprøve neste mandag,  jeg er da 15 uker på vei.

Lilletrille der inne mislikte sterkt å bli forstyrret av ultralydapparatet, og sparket irritert ut med tynne pipestilker og prøvde å snu seg vekk. Var helt på gråten, da jeg følte inngrepet, ikke bare medførte en egoistisk begrunnet risiko for at noe skulle gå galt , men også en merkelig form for respektløs inngripen i hans eller hennes mest private rom. Det var også rundt disse tider jeg mistet sist, mest sannsynlig på grunn av morkakesvikt, så det føltes etterhvert helt feil å skulle opp og rote i morkaka med en nål. Masse for og imot og tårer.

Overlegen var heldigvis svært empatisk og forståelsesfull og sa at de ville støtte oss uansett hvilket valg vi tok dersom det skulle vise seg å være trisomi 21 eller 13, og vi skal få time til barnelege med en gang så vi får fullgod informasjon om hva de ulike trisomiene egentlig handler om, støtteordninger og krav på hjelp osv. Er likevel ganske så sikker på at alt er i orden. 

Så nå er det ro og hvile ut uken, og satser på å komme meg på skolebenken neste uke. Tror det kan være sunt å komme seg ut og treffe andre å tenke på andre ting.

Ha en finfin onsdag, alle mine kjæreste støttekontakter.

Hups..glemt å flytte meg ned ett hakk :)  

Og ser at det er en del IKM datoer som kan oppdateres. Jeg er glad i å heie!

Og Dossa, ville ikke flytte deg heller. Best at du gjør det selv, slik at det blir slik du ønsker :wub:  

Jeg er også utroooolig nysgjerrig på hvordan det har gått med Symbio! Noen som vet? Ser fram til fyldig fødselshistorie.

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 16.08)
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)
Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.aug 10pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012

1.tri:
Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp

Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken (andregangs, termin 25.des)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

En til,please. (38 og fjerdegangs. termin 04.03.2014).

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.

m1980 (termin 29. Aug) ?
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Fiemamma (termin med gutt 16.november, førstegangs)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)

81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

Snart gravide:

Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.aug 10pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. september

1.tri:

2.tri:

HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

m1980 (termin 29. Aug) ?
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia

Født:

Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06

Skjønneste En til vennen :wub:  jeg har en god magefølelse at du bærer på et friskt barn.

Dette skal bare gå bra!!!!

Tusen takk for ord som gir meg støtte :wub: 

Men Hønny, da!!! Fredagsbirken??!!! :o Jeg skal jo sykle på lørdagen!

Meeeen, oppdaget i dag at det plutselig er meldt regn på Rena lørdagen... Usikker på om jeg orker å sykle over fjellet i søla, altså... Forøvrig: 10.000 poeng til deg, tøffa! :D

Så kos at du tenker på meg, En til! Ikm lørdagish, og tester vel i mrg. Blir den positiv sykler jeg vel heller ikke, hehe, men tviler på det :P Superklem! :wub:

Annonse

God klem til deg, En til - usikkerheta må være en slitsom gjest.. Heier på deg/dere og håper inderlig at oddsene er på deres side. :wub:

Har vært på min første arbeidsdag under graviditetsregimet som vi la opp i fellesskap, sjefen og jeg. Føler meg litt som en fisk på land men det er godt å ha enkelte konkrete oppgaver som man i får avslutta og jeg ser at "noe" er gjort fra jeg kom til jeg dro, og jeg får i tillegg muligheter til å være i bevegelse i løpet av arbeidsdagen. Kjekt det, når man ellers er så trøtt for jeg synes at jeg våkner litt av å være i bevegelse! :)

Happy humping folkens, jeg ønsker flere inn i 1.trimester - snarest! ;)

IKM neste uke, synes tiden snegler seg av gårde... lillegutten har begynt i barnehage denne uka, en del gråting ved levering og det var vondere enn jeg trodde på forhånd!! men sånn er det, går vel lettere etter hvert :)  

lykke til alle med ikm i disse dager :)

Heier på alle som nærmer seg IKM nå!!! Vi må få noen flere inn på 1.trimester :)

Uhhh jeg har masse sommerfugler, med litt lett innslag av karatespark fra turbodemonen, i magen.. skal på OUL i morgen og sååååå spent på om det er en Tiili eller en Tamlin der inne som øver på karatesparkene sine der inne. Kjenner at hvis de ikke klarer å se hva det er så kommer jeg til å bli såå skuffet, har sååå store forventninger til å få vite i morgen!! Men gleder meg VELDIG til å se turbodemonen min igjen, er jo hele 6 uker siden sist og det er lenge når man er forelsket! :)

Heisann skjønneste damer!!!!! Jaggu meg er det liv her og det er så deilig å se!!!!!!!! Jeg er innom å leser mer eller mindre daglig og prøver så godt jeg kan å ha oversikt, men jeg svikter nok litt der :P

En til please: Tusen takk for at du spør etter meg, det gjør litt godt :P Jeg er her, men er og har vært usedvanlig tom innvendig. Vi hadde dåp i helgen og det har vært en god del forberedelser til det. Jeg har begynt å innfinne meg med å måtte ta en del forhåndsregler i forhold til kronidioten, så den dåpen har jeg vel forberedt siden før ferien :P Forholdet går dit peppern gror, jeg orker ikke så mye mer, mens kronidioten knytter sterkere og sterkere bånd til ungene og synes det er verre og verre å skulle forlate heimen...sukk...Jeg skjønner det for så vidt godt. Vi har jo verdens 3 nydeligste gutter og han minste er akkurat den hjerteknuseren han var da han lå i magen :wub: Ett varmere smil enn hans skal du lete lenge etter ;) Jeg nyter livet som tre barns mamma, men sørger også stort over at det ikke blir en 4...sliter litt med søvnen også for tiden, men det er jo naturlig siden hjerteknusern er våken på natta for litt mat og at eldstemann begynner på skolen kl 0810, det vil si opp kl 0630 for mor hver bidige dag...Det funker dårlig på ett B menneske ;) Så slik er ståa her i korte trekk.

Jeg gleder meg dog stort over den lille spira di, tiltross for disse trisomi svarene dine. Jeg har så inderlig troen på dette vakre vidunderet som vokser hos deg :wub: en liten lykkestjern ;) Følger spent med på deg :wub:

Dossa: Gode, gode dossa!!!!!! Nå sitter spira så det synger!!!!!! Heier inderlig på deg!!!!!!!!! Godeste, besteste du...Jeg er like dypt imponert over pågangsmotet ditt og optimismen din som de andre her. Jeg har så ufattelig mye å lære av deg der!!!!!!!

Til deg som har mistet (husker ikke nicket): Jeg sender over mine varmeste klemmer og håper at du vil få en spire som klorer seg fast helt ut!!!!!!!

Hunny: Jeg drar nok ned det der håpet om sprekeste tråden, men det gjør vel ikke så mye, for dere er jo sprek nok for flere ;) Masse lykke til på birken. Jeg bøyer meg i støvet, heier som en gal og gleder meg til referat!!!!!

Cayenne: Jeg er spent på hva det blir...spire eller birken ;)

Lykkelig: Det er godt å høre at ting går seg til hos dere og at livet nå tross alt smiler. Masse god bedring til lille Sofie!!!!! En stor, varm, god klem til deg også, bare sånn fordi du er deg ;)

Symbio: Hvordan har det gått??? Jeg også er skikkelig spent altså!!!!!!!

Geekgirl: Søkke, nå er det jaggu meg ikke lenge til du klekker du også...åhhhhhhh som jeg gleder meg til å høre fødselshistorien din og å følge deg og mannen som mamma og pappa...det tror jeg kan bli rå bra :wub:

Nei, nå nermer det seg sengetid for meg. Jeg må rett og slett gjøre ett forsøk på å lade batteriene MYE. Neste uke er det full skoleuke, jeg skal ha undervisning for mine medstudenter en av dagene og må forberede det. Jeg må begynne å planlegge fordypningsoppgaven min og jobbe med den - kjempe lett med hjerteknusern som hater å sove på dagtid :) Han bare måååååååå sjarmer litt og smile enda mer :P vips var konsentrasjonen borte :D I tillegg er det "oppgjørets time" mellom meg og mannen. Jeg er ganske så bestemt på at det må bli separasjon, kronidioten sier ca daglig at han ser at det er den veien det går osv. Han gjør litt, men ikke nok for å kjempe for det han har. Jeg er tom og har lite å gi, så i første omgang må det nok bli slik. Jeg har dog mast i flere år på at han skal lese en bok som heter "våg å elske", hvis han har begynt på den, skal han få de 40 dagene det tar å lese den, hvis ikke, har jeg ingen flere sjanser å gi :( Litt ekkelt, men det virker som "min store kjærlighet" sitter på gjerdet å venter på at noe skal skje :P en mann som vil flytte til nord Norge sammen med meg, som vil være kokk, bøtler og elsker for meg, som vil leve livets gode dager med meg osv...Jupp ett glansbilde som er såre enkelt å dulle seg inn i og som mest sannsynlig sikkert ikke vil være så rosenrødt etter hvert, men dog...han har angret på sitt valg i over 10 år nå...:P MANNFOLK...Uansett, mye å ta tak i framover og da er det greit at jeg har energi til å ta tak i det...Høstens store lyspunkt blir husmorferie med bokormmamma, gjett om jeg gleder meg!!!!!!!!!!

Riktig god natt damer!!!!!!!!!!

Oi, det begynner å bli lenge siden jeg har vært noe særlig aktiv her inne. Men i likhet med Tussemor så er jeg innom mer eller mindre daglig og leser - er bare elendig på å skrive da jeg stort sett sitter og knoter på mobilen (og da blir det heller til at jeg tyr til facebook). Men, jeg tenker på dere alle sammen!  :wub:

Tussemor: ja, helt ufattelig å tenke på at jeg mest sannsynlig er nestemann ut (vet ikke helt om m1980 fremdeles er aktiv her inne? Tror hun har termin før meg i tilfelle.) Dog, det er NULL, NIKS, NADA tegn på at noe som helst kommer til å skje med det første. Merker forsåvidt at det skjer ting i kroppen (hud som plutselig oppfører seg rart, pupper som lekker, haha), men ikke en eneste kynner. Jeg spurte mor om hun hadde kjent antydning til noe som helst i ukene / dagene før jeg ble født, men hun hadde ikke merka noe som helst før det plutselig var full action.  :P

Har forresten oppdatert lista, la plutselig merke til at jeg "glemte" å legge til ett år på alderen min i februar.  :D

Snart gravide:

Dossa ( prøver på nr 4. EXU april 11 og 1SA aug 13) 39pp og IKM ca 18. september 

1.tri:

2.tri:

HH80 (termin 4.januar)

3 trimester:

m1980 (termin 29. Aug) ?
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 32 år, førstegangs, Storbritannia

Født:

Endret av GeekGirl81

Huff Tussemor,ikke lett med samlivsbrudd,men samtidig så er nok drømmeprinsene og oss prinsesser lett for å bli ganske grå og vanlige etter som årene går....og man ser bare det dårlige og krangler om samme gamle,men jeg tenker at hvis man fremdeles blir stiv av skrekk hvis det skulle skje noe med den andre halvdelen er det fremdeles noe å jobbe med,hvis derimot man couldt not care less...så er det definitivt over ^_^

Geekgirl:så spennende,håper du popper imorgen mens jeg sykler,så jeg har noe å kose meg med når jeg sitter halvdød i sofaen imorgen kveld,lykke til :)

Symbio:venter i spenning :)

Minimusa lykke til på OUL,gleder meg til å høre hva du skal ha :)

En til:dette går bra,husk den lille sprellen du så på skjermen, :wub:

Jeg slenger på mitt livs motto som jeg virkelig har levd etter dette siste halvåret...

" Those who said it cannot be done should not interupt those doing it " :D :D

Neste helg er det dåp,gleder meg :wub:
 God helg alle sammen :)

Kjæreste Tussemor :wub: jeg er full av beundring når det gjelder deg!!!!

Makan til kvinnfolk skal man leite lenge etter. Mannen skjønner ikke hva han mister :o for noe som er bedre kommer han aldri til å finne!!

Du er bare helt rå snuppa :wub:

Minnimusa, er så spent på dine vegne!!

Masse lykke til på UL og gleder meg til å høre om opplevelsen!

Symbio, du holder oss på pinebenken *knis* :P  Jeg håper du koser deg med gullet!!!!

Geek, wow tenk at du snart skal poppe :D  Spennende å følge deg nå kjenner jeg!!

Hønny og Cayenne som skal gå birken!!!! Super flink er dere :D

Jeg står på sidelinja og heier på dere ;)

Cayenne, spent på om spira sitter nå ;)

Gikk veldig fint på OUL i dag :) Venter ei lita jente som alt er bra med. Hu likte ikke å få "kamera" midt i fleisen så veiva med arma forran ansiktet når jordmor prøvde å få bilde. Lille Tiili Aurora, som hun skal hete, hadde bare verdens søteste tottelotter som hun gladlig viste frem gjennom hele ultralyden, lille karatekid'n <3

Et døgn etter prøvetaking og alt foreløpig vel, puh..litt nervepirrende dette. En uke er visst tiden der abortfaren er størst har jeg lest.

Kjæreste Tussemor. Jammen serverer livet deg litt av alt for tiden. Det må være rart å sveve mellom lykken over den deilige babyen din og de skjønne søsknene, for deretter å skulle forholde deg til sorgen over ekteskapet som ikke ble som du håpet og sorgen over det siste barnet som du forteller at du ønsker deg, men ikke kan få. Jammen kan livet oppleves som litt av en berg og dalbane til tider. Du virker likevel så sterk, dyktig og klok at jeg sitter med en indre ro på at du kommer til å ta gode valg for deg og barna dine slik at livet kommer til å føles mye lettere når du kommer ut i andre enden. Skulle bare ønske jeg kunne vært naboen din og avlastet, støttet  og hjulpet deg gjennom denne perioden. Selv helter trenger støtte av og til :) Håper du har noen som er der for deg...og du, husmorferie med bokormamma høres fabelaktig ut. Hvor går ferden?

Å Minnimusa! Gratulerer med datteren din! Blir helt rørt av forelskelsen din, vet jo so godt hvordan den føles, og for et nydelig navn du har valgt :)

Nå er jeg også veldig, veldig spent på om du det blir spire eller birken, Cajenne. Du vet jo at det er denne høsten du skal komme i "lykkelige omstendigheter", og høsten den er i gang den ^_^   Jeg skal heie uansett jeg om det er to streker eller sykkel denne gangen!

Godt du Hønny og Cajenne trekker opp det spreke gjennomsnittet her...for her fra sofaen kan jeg love snittet trekkes godt ned.  Tvi tvi..og kom med gjerne med et levende referat til begynnende tjukkaser i sofakroken.

He he...måtte humre gjenkjennede av GeekGirl som "glemte" et år på alderen. Når folk nå spør hvor gammel jeg er må jeg faktisk tenke meg om hver gang jeg svarer slik at jeg får med meg alle årene.  Blir spennende når popping finner sted da. Gleder meg :)

Nå Dossa er det bare å ikle seg neglishe og generell bedroomlook og sørge for at mannen leverer de edleste dråper, ho ho... Vi venter i spenning her :D  Her står det dårlig til med den slags, stakkars mannen. Jeg er altså så avskrudd at jeg har aldri opplevd maken. Null komma null lyst!! Mest pga. av at jeg er konstant småuggen, men mannen min lukter også plutselig så rart :wacko:   Vil gjerne bli nattens dronning igjen, men det eneste positive på det tidspunktet av døgnet er at jeg jubler over at jeg har fått sove to netter på rad, med kun ett tissestopp. Jisess, snakk om endret fokus på "nattehygge" for tiden. Jaja, godt det går over. Nå etter inngrepet er det uansett null aksess pga. infeksjonsfare. Ja ja. nok om mine trauste seksualvaner for tiden(et stort gjesp)!

Symbio, vi er SÅ spente! Håper inderlig du nyter den lille babyen din og at dagene er deilige :)

Endret av En til, please.

Kjære Lykkelig :wub: masse god bedring til den søte og herlige jenta di :) 

Hvordan er formen din om dagen da?

Hei Dossa! Formen er bedre enn den har vært på veldig lenge :D Ingen vondter! har også litt mere overskudd igjen. Litt søvn nå, så er jeg snart den samme gode gamle igjen! Angående alder forresten  :huh: jeg fyller 40 i neste uke!  :o blir jeg kastet ut av tråden da? Er nede i en bølgedal, og vurderer å ta en "Tussemor", faktisk :( men tenker at det har vært et turbulent år, med mye sykdom og utfordringer. På 5 uker har jeg født, hatt utallige turer til sykehus med gallesteinsanfall, og operasjon... Kanskje ikke unormalt at ting er litt utfordrende? Vel, jeg kan ihvertfall trenge de herlige støttekontaktene mine fortsatt!!!

Skulle sikkert ha kommentert masse, men er så trøtt, og har tusen ting å gjøre før legging... Forgive me! PS! Tussemor; den klemmen jeg fikk var akkurat det jeg trengte!

Når det gjelder å være "sprek", så trekker jeg snittet her nedi kjelleren :P blir svett når jeg hører på nyhetene at de skal sette over til sporten! Men siden jeg bor nesten med målgang av birken, så burde jeg jo ha heiet dere frem!!! 

OK! NÅ skal jeg takle klesvasken!

Hugs&love

Kjære Lykkelig :wub: selvfølgelig skal du fortsette å være med oss!!!!

Noe annet er utenkelig!

Alder er bare et tall vettu ;) husk vi er ikke eldre enn hva vi føler oss :D

Så sjøl om jeg er 38 år så er jeg i følge meg sjøl bare 28 til sinns :D hihi hihi

Du har virkelig hatt en turbulent år, så ikke rart du føler deg litt nede vennen. Men det blir bare bedre og bedrei tida fremover :D

Nå har jeg fått klipt plenen, unga har spist og to av tre har fått kommet seg på trening.

Når unga er i seng så er planen å forføre mannen ;) lysta er jo på topp og næringsvett har jeg i bøtter og spann :P hahahaha

Syns det er fantastisk å lesa gjennom sidan sist, her er jammen alle sidene ved livet representert!! Og så mykje varme og omtanke mellom linjene at eg vert rørt her eg sit.

Sender klemmar ut der dei trengs, heiar på spirene rundtom, ventar spent på neste fødselshistorie!!

Imponert over syklinga damer!! Eg hadde ikkje turd nedoverbakkane, liker meg best på beina..

Sjølv har vi vore på tremndskontroll i dag, vesla veks fint og ligg heilt på gjennomsnittet både for lengde 59,5(kor tid går det over til høyde?) og vekt 5990, Godt etter alt styret i starten!

Vi skal få vera med i gruppe med fysioterapeut på helsestasjonen sidan vesla har hatt låsningar i ryggen og framleis har stram musklatur. Det blir bra! No søv ho på fanget, med litt feber i kroppen- ikkje passert 38 endå. men så nær ein kjem. Håpar ho søv det av seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...