Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Dossa: Hadde blitt en fantastisk mandag om du tester positivt, kjenner det kiler i magen av spenning på vegne av deg - vi har god plass til flere på 1.trimester! :wub:

Flott levert 81-Mamma - gratulerer så masse!! :)

Mandag i heimen, er egentlig bare hjemme for å snu innholdet i bagen og returnere til hytta siden jeg ikke har jobb igjen før onsdag.. Har litt å pusle med der, og det hadde vært kjekt å bli helt ferdig.. Det var selvfølgelig ei sag som manglet i helga så vinduslistene står i et hjørne fremdeles.. 

Runder 8 uker denne uka, og lurer på om jeg allerede er litt mindre kvalm enn jeg har vært i de siste ukene. Koser meg med te og "Fødeavdelingen" på tv - ler og gråter om hverandre. Veldig spent på hvilken opplevelse det blir for husets kjekkas og meg, når vi en gang kommer så langt!

Ha en fin dag, jenter! :)

Fortsetter under...

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 16.08)
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)
Skogshuldra (31 år, en sønn født i 09) Tatt ut hormonspiralen 31 juli -13

Klarforbarn75 (37 år, ingen barn fra før, IKM 18.aug 10pp, sluttet m p-piller 1.sept.2012

1.tri:

En til,please. (Foreløpig termin ca 15. mars).
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))
Apex (38 år, prins fra før født i '95. termin 26.03.13)
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken, termin 28.des
m1980 (termin 29. Aug) ?
Fiemamma (termin 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)
HH80 (termin 4.januar)
Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

3 trimester:

Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august)
Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

nerdybirdy (termin 23 oktober)

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. Termin 27. april, født Sunniva 17. april
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06
Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8
Junimage (termin slutten av juni)
Rime fikk to jenter 30. juni <3
Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
(Fødte en frisk vakker datter den 23 juli, Sofie.)
81-mamma❤❤❤ fødte 8/8! Nå mamma til en nydelig liten gutt, og to jenter på 2&4

Hei på de damer !!

3 uker ferie er slutt og jobben kaller imorgen

2 uker på Kreta og 1 uke ned hyttetur og familie her hjemme har vært fantastisk : ))

Er 20+ 2 idag og oul er til onsdag på bursdagen min : ))

Syns ikke jeg kjenner nye liv i forhold til hva andre her inne beskriver og ned tanke på at jeg er 3. Gangs, men jeg hørte hjertelyd istad så jeg bekymrer meg ikke : )

Spent på i til onsdag men er 95% sikker på at nok en gutt er på vei : ))

Gratulerer til alle nygravide og til alle som har født !! Spes til lykkelig ... Tenkte på deg flere ganger på ferie og m alt gikk bra med den nye verdensborgeren : ))

Non: Hvordan går det med deg? Er mannen blitt noe mer positiv? Huff, jeg begynner å forstå litt den smerten du må bære på!!!!!! Sender deg en stor, god og varm gruse klem....

Kjære deg, Tussemor! Så snilt av deg å huske!

Her har det egentlig gått fra vondt til verre; hadde jo et bittelite håp om at han skulle endre seg, men han er steilere enn noen gang. Jeg har latt dette ligge en stund og ikke nevnt noe om det. Forrige uke kom temaet opp (ikke av meg) og han uttrykte at han antagelig var like sterkt mot et barn til som jeg var for.... Og det er jo endel :) Han uttrykte forståelse for mitt ønske, og at han var lei seg for at jeg følte det sånn. Men han kunne ikke være med på ett barn til. Han er helt urokkelig. Uenigheten er jo total, så hvordan dette skal kunne løses vet jeg ikke. Tror jeg må si at om jeg fortsatt skal være gift, blir det ikke flere barn på meg. Jeg sørger over dette, og kjenner på dypt savn.

Kommer sikkert over dette med tiden, men synes det er vanskelig akkurat nå. Takk for omtanken, Tussemor!

Dossa: krysser fingrene for deg!

Annonse

Så trist No, føler virkelig med deg!

Er veldig spent på dine vegne Dossa, du må poste så fort du har testet, virker lovende....og en dag må jo ting klaffe, så hvorfor ikke nå?!!?

Gratulerer til dere som har født, og lykke til til dere som nærmer dere termin med stormskritt.....;-)

Her er jeg 33+0 idag....lurer på hva jeg skal finne på for å få de siste 7 ukene til å rase avgårde.....syns d virker så lenge igjen, og energien og bekkenet er på hurtig nedgående retning......akk! Tips mottas med takk! Springe til fjells er ikke aktuelt! Har legetime i morgen....og begynner egentlig på jobb etter ferien på onsdag...men jeg kommer ikke til å forlate legekontoret i morgen før jeg får ei sykemelding i handa! Når ikke hverdagen fungerer er det uaktuelt å jobbe + kjøre 35km hver vei til jobb.....

O M G :D

Tok en test på jobben idag og den ble POSITIV!!!!!!

Jeg er jo GRAVID :wub:

Herregud endelig ble det min tur!!! Jeg kan ikke tro at jeg har en spire i magen og at det kommer en baby i april neste år :D

Tusen takk for alle lykkeønskninger!!!

Dere er de aller beste jentene :D :D :D

Annonse

Åååhhh, så fantastisk Dossa! HURRAAAAAAA! Endelig altså, det var utrolige herlige nyheter!! Da er da bare å ruge intenst fremover, krysser absolutt alt jeg har for deg de neste 9mnd!! Nei, nå ble jeg skikkelig, skikkelig glad!!

og koselig med bilde da Lykkelig! Nydelig firkløver det der!!

Å so fantastisk Dossa!! Kjenner deg ikkje, da eg nett er kommet inn her, men kjenner følelsen når ein ser den positive streken, og eg kan forstille meg koss det føles når du har prøvd så lenge!!! Nyt tida:) Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...