Gå til innhold

***oss over 30***

Tigerlise&Anton prøver igjen

Anbefalte innlegg

Er det pcos du tenker på, Vil ha nr 2? Det kan gi økt hårvekst + cyster og sjelden mens osv. Legen min har et par ganger mumlet om at hun har sett antydning til pco, altså ikke selve pcos, men deler av det, på en måte. Forstår det ikke helt, siden jeg ikke har cyster og ikke så innmari med hårvekst, så skulle ønske hun hadde sagt litt mer. Hormonprøvene mine var fine, da..men jeg regner med at pcos blir lett oppdaget ved blodprøver og evt ul, så jeg ville tatt en tur for å sjekke diverse hormonnivåer :) Da slipper man liksom å lure slik. Masse lykke til, i alle fall!

Da spørs det om jeg skal ta kontakt med legen for å få det sjekket ut i allefall ja. Denne hårveksten fikk jeg mens jeg gikk med datteren min og fikk høre at det skulle forsvinne innen en stund etter fødsel.... vel.... nå har det gått over 10 år siden og driver fortsatt å irritere meg over sorte hår både rundt brystvortene og under navlen og ned.... :blink:

Jeg har jo fått høre at jeg er en smule overfruktbar så desto mer frustrerende når jeg ikke blir gravid når jeg vil det ;)

Ha en toppers kveld videre alle sammen :)

Fortsetter under...

Velkommen til de nye!!

Har lest, men kjenner at hodet ikke er med om dagen så tror jeg ikke husker noe eller klarer å dra sammenhenger siste to dagene så tror jeg skal stå over kommentering i denne omgangen :)

Her hadde jeg en god dag på tirsdagen hvor jeg faktisk var å spiste på Skjærhalden på Hvaler og for første gang, tror jeg, siden jeg ble gravid så har jeg virkelig kunne nyte ett godt måltid!! Jeg er veldig glad i god mat så er litt viktig for meg å virkelig nyte gode smaker, og kan vel si etter nå snart 6 uker med hypermesis og noen uker før der med småkvalmen så er det en stund siden sist. Men onsdag og i dag har jeg vært konstant kvalm og føler alt jeg dytter i kjeften kun er pga nødvendighet og absolutt ikke noe nyting. 

Kjenner jeg er så utrolig rastløs om dagen, men så fort jeg begynner å være i bevegelse så går ting rundt, kvalme eller bare generelt helt utslitt etter å bare gå opp trappa og ta noen kattekasser. 

Prøvde meg også på noen dater her, eller ble overtalt. Fyren er jo verdens snilleste og mest omtenksomme fyr som har de kvaliteter jeg ser etter. Lengter jo etter en armkrok til tider her når jeg sitter her alene, men det ble bare feil :S Fikk helt mark hvis han prøvde å være omtenksom og strøyk meg over ryggen e.l. Så tror ikke jeg skal prøve noe mer sånt, samme hvor mye jeg savner nærhet og sex. Frustrerende å virkelig savne det og når man har muligheten så får man bare avsmak av det! 

Heisann damer! :)

Innom og ser til dere, og ønsker dere en finfin fredda' og ei god helg..

Her jobbes det. Tungt å gå natt som gravid, jeg sover så dårlig på dagen - så jeg tror nok at det må snakkes med sjefen når jeg har fått hvilt litt etter denne langøkta!

Vil ha nr2: Høres lurt ut å få sjekket ting ut hos legen, ikke minst for å kunne stille spørsmålene til en som kjenner deg og din helsehistorikk!

Minnimusa; Sprekt av deg å gi mannen en sjanse.. men man vet ofte fort nok når det ikke er noe å satse på!! :) En erfaring rikere, om ikke annet. Drømmer blir innimellom virkelighet, så ikke gi opp tanken på at Mr Right plutselig en dag bare er der! Mange menn syns jo at gravide damer er råsexy (når vi får hodet opp fra porselenet og fargen tilbake i kinnene..) - husk bare å ta godt vare på deg selv i mellomtida.

Har hatt min første gråtedag allerede - pakket vekk dykkeutstyret mitt og hulket over å være landkrabbe helt til jeg passer tørrdrakten min igjen etter fødselen.. Sukk... Får eventuelt lure med meg samboeren til syden så jeg kan snorkle litt om abstinensene til saltvann i håret blir for store.. Og i tillegg var jeg så kvalm at det var uaktuelt å ta meg til butikken selv for å handle mat. Stakkars samboeren min, han får nok kjørt seg når Hormonella slår seg løs for fullt! :D Jeg har i allefall notert at jeg må planlegge innkjøp litt bedre!!

Nok om meg og mitt - ha en fin dag!! :)

Oj, her skjer det saker. Har vært innom og lest, men ikke kommentert. Det pleier liksom være sånn når ting er litt tungt. Nå går jeg rundt og venter på MR svar, kjenner at jeg ikke vil vite, vil bare dra til Spania og kose meg. Uff. Blir sur og grinete av dette. Men bare inni meg ;)

Ellers har vi bestemt oss for ny bil. Det blir en s-max, og selv om jeg vil spy med tanke på pris, så blir det deilig å få en ny bil med plass.

De to siste kveldene har Lillegutt skreket masse. Håper ikke det er kolikk? Det er vanskelig å si om det er magen, det er nok også det at han er trøtt. Bør gjerne begynne med leggerutiner?

Savner oppdatering fra lykkelig! Er det noen som har hørt fra henne på et eller annet forum? Hun er vel opptatt med familien sin, men jeg har så lyst å få høre at alt er bra med henne og lille Sofie :)

Nei, er vel på tide å starte dagen her.

God aften til alle dere nydelige støttekontaktene  :)

Bare innom en liten tur for å sjekke tilstanden! Alt for mye å kommentere etter to ukers fravær! Kan jo gi en liten oppdatering fra Gudbrandsdalen...

Igangsettingen som var planlagt ble utsatt pga akutt betennelse i galleblæren og flere kraftige gallestens-anfall. Snakk om smerter! Derfor ble vi ikke satt i gang før mandag 22...

Kl. 13.38 tirsdag den 23 kom Sofie til verden! 4080 gram og 52 lang! Etter tre barn som var tilnærmet skallet ved fødselen, kun litt rødblonde fjoner, så kom nå en mørkhåret skjønnhet med hår til sløyfe :wub:

Dere skal få alle vonde, morsomme og ekle detaljer i en historie i løpet av de neste dagene. Kom hjem fra sykehuset først i dag, da jeg fremdeles har problemer med lever og galleblære :o nå skal det hviles, og det nydelige nurket skal vennes til oss, og vi til henne! 

Kjære dere, all is well! Jeg er virkelig LYKKELIG!!!!
Varm klem

Annonse

Hurra! Så utrolig godt å høre fra deg Lykkelig! Vi er mange som har tenkt mye på dere siden sist du var innom! Gratulerer så uendelig mye med vel overstått!! Så godt det går bra med dere nå, tross mageproblemene! Det var da voldsomt å skulle få gallestensanfall samtidig med fødsel! Nå må dere bare nyte livet altså! :) :) :)

Gleder meg til du får tid til litt mer detaljer!

Masse klemmer! :)

Hurra, så utrolig glad alt gikk bra, Lykkelig!! Gratulerer så mye med store, lille Sofie <3 Må innrømme jeg var litt bekymra jeg også... Men snakk om å få sin dose smerter og prøvelser... Har det noe sammenheng med den dårlige svangerskapsformen? Uansett uendelig glad for livstegn og at lillejenta er her :wub: Kos dere masse! Stor klem

Gratulerer så mye Lykkelig!!!!!!!! Nå ble jeg virkelig glad!!!!! Vel blåst!!!!!!! Unner deg av hele mitt hjerte gode dager og nytelse!!!!!!! Voldsomt hvor plaget du skulle bli...håper gallen og levra har vett til å oppføre seg snart!!!!!! Gleder meg til historien din!!!!!!! God varm klem

Annonse

Hei

Jeg er så innmari varm og jeg som vanlig fryser.

Hadde 1 dag av siste mens 9 juli. Og hadde ubeskyttet samleie 19 juli og 23 juli. Er det sjans for at jeg mulig er gravid? Er vel litt tidlig å merke symptomer på det allerede eller hva?

Men er så ufattelig varm og har stikkesmerter på venstre side. Hoven i magen og små svimmel og veldig rar i humøret.

Anonymous poster hash: ff641...0a9

Gratulerer så masse med nydelig jente, Lykkelig! :D :D :D

Bokormamma: Hvordan går det med mannen? Håper det ikke var noe alvorlig!

Ikm i dag eller morgen (hadde heftige el-smerter lørdag for to uker siden, men teste ikke) så det blir spennende dager her. Ingen tester å få tak i her vi er heller, så det er bare å vente og se. Litt deilig også, men går glipp av en del vin, da ;)

Andre med ikm på denne tiden? :)

Ha en herlig dag, sweeties! :D:wub:

Ååååå, gratulerer så masse, Lykkelig, det var godt å høre fra deg :D Sofie er ei stor jente, skjønner jeg :)

Oooh, lykke til, Cayenne!

Nå har jeg drevet og puttet babygaver til venninner i konvolutter, det yngles i vennekretsen, hehe.

Hei damer!

Da har vi kommet hjem fra Spania, og ferien er over for denne gang. Jobb på mandag, men kjenner at jeg bare gleder meg til å komme i gang med høsten som forhåpentligvis blir både god og spennende.

Velkommen til nye damer! Her er det veldig koselig å være altså!

Apex!!! Så helt fantastisk!! Ble utrolig glad da jeg så at du fikk positiv test :D :D :D

Lykkelig, så flott å høre fra deg. Gratulerer så masse!

Cayenne, riktig lykke til! Krysser det jeg har! Spennende dager!

Ellers er jeg 6+6 i dag. Formen er fortsatt god. Har fått første legetime 6/8. Ville ikke ta noe før, siden hun legen som kjenner meg var på ferie. Har første UL for å konstatere liv 7/8. Kjenner jeg gruer meg litt. Fikk ikke time før fordi kapasiteten var sprengt. Var visst utrolig mange som hadde blitt gravide i juni sa de, hehe. Jaja, da er det vel bare å hive seg over x-antall vask som skal kjøres.

Ha en flott dag :D

Ja, så tenkte jeg at jeg oppdatere listen :

Snart gravide:

Mamma-til-Emma (5.pp, IKM 05.april 2013) 30 år, 1 barn, Vestfold.
Cayenne (IKM 2.7., to barn, prøvd på nr tre i et par år...)
ønsker*et*mirakel (ca. 1,5år, ikm 1.feb)
Sidney (prøvd siden juni, mistet i aug + jan, IKM 19.05)
Kjærepære ( 8 forsøk med ass. bef. Testedag 14.juli )
Valentines, prøver på nr 4, PCOS og pergotimekurer på gang.
Elibjo: pp17, Vestfold, gift, ingen barn fra før. Ikm 31. juli. 1. pp med Femar.
Dossa: Prøver på nr 4. Exu april 2011. IKM ca 12. juli. 37pp
LittlePrincess (1pp, IKM 15 april? 31 år, 1 barn, Oslo)
Power puff (2 pp, IKM 11 mai) 34 år 2 barn Akershus
Mamma&storebror (pp 11, SA september & November) 34 år, 1 barn
SpirenMin (32 år, ingen barn, MA mars '12, IKM 12.06)
Underfundig (72 modell, 1 datter 91, prøvd siden 2010, ivf, 2 sa, 1 forsøk igjen offentlig)

1.tri:

En til,please. (Foreløpig termin ca 15. mars).
MissAlma (31 år, ingen barn, termin 27.02-02.03 (?))

Apex (38 år, prins fra før født i '95. 3pp - IKM 16.07)
Mrs Rose (30 år, ingen barn, termin 18.mars)

2.tri:

Supersnusken, termin 28.des
m1980 (termin 29. Aug) ?

nerdybirdy (termin 23 oktober)
Fiemamma (termin 16.november, førstegangs)
Vææææ (termin ca 19 november, førstegangs)

HH80 (termin 4.januar)

Minnimusa (31 år, Østfold, inseminering DK, termin 28.januar)

3 trimester:
Lykkelig_4❤❤❤❤ (termin 25 juli) mamma til tre på 6,5 og 1! Oppland.
Symbio (termin 13.August), 31 år, mamma til ei jente på 3 år.
81-mamma❤❤ (termin 17. Aug). 31 år, mamma til to på 1&3. Rogaland
GeekGirl81 (termin 31.aug.) 31 år, førstegangs, Storbritannia
Lykketroll*morTil2? (Termin 29.august) 

Ønske-spire (termin 2.okt) 30 år,venter nr to...har ei jente på 10

Født:

Tigerlise&Anton prøver igjen. Januar
79kvinne ( termin 7 april med jente <3 ). Mars.
Viiii. April.
Bokormamma,termin 30.mai, født ei jente 18.mai
Tussemor5 (termin 16 mai )Født en gutt
Grøne (termin 28.5) 37, førstegangs. Født ei jente
Ønsker3gull (gravid med 3. jenta:) Keisersnitt 4. juni )Født ei jente
Hønny-bønny (Igangsettes 11 juni) 36 år, mamma til 3 på 9,8,3. Fødte en nydelig gutt, natt til 12.06 

Asparges (termin 17juni) Bergen, mamma til to på 5 og 8

Junimage (termin slutten av juni)

Rime fikk to jenter 30. juni <3

Bumblebeee, på termin, 26.6 kom lille Sebastian

Gratulerer Lykkelig! Så uendelig godt det er å høre at alt gikk bra til slutt! Puh..! Gleder meg også til å høre historien :)

Men, da er det jeg som er neste mann ut ser jeg, i følge lista! Ulp.. :)

Kjenner av å til litt mensmurring og jordmor er strålende fornøyd med det for det var visst nok bra for modning.

Ellers har jeg ny jordmor time på onsdag, å jeg må si jeg er spent på magemålet mitt. Det har begynt å dale (litt) slik som sist svangerskap og jeg har ingen flere ul i siktet. Men om det har dalt mer til onsdag, må jeg bli streng å kreve en til. Får så være at jeg må humpe 2 timer i bilen over fjellet til det sykehuset.

Ellers ble det en ny tur over grensa i dag på litt shopping med familien. Godt å ha noen å være sammen med, da sambo er på fisketur med overnatting.

Håper han koser seg :)

Spennende med ikm som nærmer seg for deg cayenne, krysser fingrene for deg!!

Kjære søte Lykkelig :wub: gratulerer så utrolig masse med skjønnheten din!!!

Nå unner jeg deg masse ro og kos ilag med familien :)

Det har du virkelig fortjent!!!

Cayenne :) måtte spiren sitte nå!!!!

Jeg er sjøl over i DPO land.

Spennende uker foran meg fyllt med et håp om at det gikk denne gangen ;)

Masse rødvinorgasmer må da gjøre susen :D

Vi er i København nå. Kom igår og var en tur på tivoli :)

Unga stor koste seg!!!

Nå har vi vært ei uke i Danmark så kjenner det skal bli godt å komme hjem att :)

Båten går i ettermiddag!

Hjem og male de siste veggene på huset og ta dagene som de kommer :)

Slenger arma rundt dere alle sammen for jeg bare må gi dere alle en god klem :wub:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...